Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Svensktalende søges til online møbelshop

Nimara.dk sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm. og står lige nu i en rivende udvikling, hvor det er blevet tid til at ekspandere til det svenske marked. Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt, dynamisk og yderst vækstorienteret virksomhed, så har du muligheden for at blive en del af vores spændende e-handelsvirksomhed.
Til kundeservice og udvikling af vores Svensk onlineshop søger vi en svensktalende medarbejder med flair og lyst til at arbejde med optimering af webshop samt kundeservice. 

 

Dine arbejdsopgaver:

 

  • Kundesupport via. Chat, e-mail og telefon både på Svensk og Dansk
  • Hjælp til optimering af vores svenske onlineshop
  • Udarbejdelse af produktbeskrivelser. Primært til vores svenske onlineshop
  • Online markedsføring (Sociale medier, CPC, nyhedsmail mm.)
  • Ad hoc opgaver

 

Dine kvalifikationer

 

  • Dansk samt Svensk-talende & skrivende
  • Interesse og flair for online markedsføring og webshops
  • Gode IT kundskaber (Word, Excel) Hvis du har erfaring med Adobe CC pakken, fotografering vil vi gerne høre om det også.
  • God formuleringsevne, tale og skriver perfekt Svensk
  • Selvstændig og selvkørende

 

 

 

Nimara.dk er en forholdsvis nyopstartet virksomhed med beliggenhed i Marslev på Fyn, hvorfra alt drift håndteres. Du bliver en del af et ungt team, hvor gejst og gå på mod står øverst på listen og hvor der er gode muligheder for øget ansvar og personlig udvikling. 

Tiltrædelse

Snarest muligt

Antal arbejdstimer
30-37 timer ugentlig.

 

Ansøgning
Din ansøgning og CV sendes til kontakt@nimara.dk
Vi behandler ansøgninger løbende og tager annoncen af nettet når vi har fundet den rette kandidat til stillingen.
Du kan læse mere om os på www.nimara.dk
Hvis du har behov for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 71 99 38 80 eller mail kontakt@nimara.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329717984Phoenix-3d18b03212017-11-30T20:10:40.273Svensktalende søges til online møbelshop

Nimara.dk sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm. og står lige nu i en rivende udvikling, hvor det er blevet tid til at ekspandere til det svenske marked. Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt, dynamisk og yderst vækstorienteret virksomhed, så har du muligheden for at blive en del af vores spændende e-handelsvirksomhed.
Til kundeservice og udvikling af vores Svensk onlineshop søger vi en svensktalende medarbejder med flair og lyst til at arbejde med optimering af webshop samt kundeservice. 

 

Dine arbejdsopgaver:

 

  • Kundesupport via. Chat, e-mail og telefon både på Svensk og Dansk
  • Hjælp til optimering af vores svenske onlineshop
  • Udarbejdelse af produktbeskrivelser. Primært til vores svenske onlineshop
  • Online markedsføring (Sociale medier, CPC, nyhedsmail mm.)
  • Ad hoc opgaver

 

Dine kvalifikationer

 

  • Dansk samt Svensk-talende & skrivende
  • Interesse og flair for online markedsføring og webshops
  • Gode IT kundskaber (Word, Excel) Hvis du har erfaring med Adobe CC pakken, fotografering vil vi gerne høre om det også.
  • God formuleringsevne, tale og skriver perfekt Svensk
  • Selvstændig og selvkørende

 

 

 

Nimara.dk er en forholdsvis nyopstartet virksomhed med beliggenhed i Marslev på Fyn, hvorfra alt drift håndteres. Du bliver en del af et ungt team, hvor gejst og gå på mod står øverst på listen og hvor der er gode muligheder for øget ansvar og personlig udvikling. 

Tiltrædelse

Snarest muligt

Antal arbejdstimer
30-37 timer ugentlig.

 

Ansøgning
Din ansøgning og CV sendes til kontakt@nimara.dk
Vi behandler ansøgninger løbende og tager annoncen af nettet når vi har fundet den rette kandidat til stillingen.
Du kan læse mere om os på www.nimara.dk
Hvis du har behov for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 71 99 38 80 eller mail kontakt@nimara.dk

2018-01-26T02:00:34.373 Nimara.dk sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm. og står lige nu i en rivende udvikling, hvor det er blevet tid til at ekspandere til det svenske marked. Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt, dynamisk og yderst vækstorienteret virksomhed, så har du muligheden for at blive en del af vores spændende e-handelsvirksomhed.Til kundeservice og udvikling af vores Svensk onlineshop søger vi en svensktalende medarbejder med flair og lyst til at arbejde med optimering af webshop samt kundeservice. Dine arbejdsopgaver: Kundesupport via. Chat, e-mail og telefon både på Svensk og Dansk Hjælp til optimering af vores svenske onlineshop Udarbejdelse af produktbeskrivelser. Primært til vores svenske onlineshop Online markedsføring (Sociale medier, CPC, nyhedsmail mm.) Ad hoc opgaver Dine kvalifikationer Dansk samt Svensk-talende skrivende Interesse og flair for online markedsføring og webshops Gode IT kundskaber (Word, Excel) Hvis du har erfaring med Adobe CC pakken, fotografering vil vi gerne høre om det også. God formuleringsevne, tale og skriver perfekt Svensk Selvstændig og selvkørende Nimara.dk er en forholdsvis nyopstartet virksomhed med beliggenhed i Marslev på Fyn, hvorfra alt drift håndteres. Du bliver en del af et ungt team, hvor gejst og gå på mod står øverst på listen og hvor der er gode muligheder for øget ansvar og personlig udvikling. TiltrædelseSnarest muligtAntal arbejdstimer30-37 timer ugentlig. AnsøgningDin ansøgning og CV sendes til kontakt@nimara.dkVi behandler ansøgninger løbende og tager annoncen af nettet når vi har fundet den rette kandidat til stillingen.Du kan læse mere om os på www.nimara.dkHvis du har behov for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 71 99 38 80 eller mail kontakt@nimara.dk11Jobnet3d18b032100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-25T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynKerteminde3031907PRIME TRADE ApS11Vinkelvej 215290MarslevDKDanmarkORS/blank.png155.3803395010.51786110
kontakt@primetrade.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent495837JobNet47007001000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d18b032https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d18b032https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d18b032&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d18b032&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg351438328kontakt@primetrade.dkkontakt@primetrade.dkDKDanmarkDKDanmark329924045Norsktalende KundeservicemedarbejderRobot Til kundeserviceteamet hos vores gode kunde Kruuse, der ligger ved motorvejen i Langeskov på Fyn, søger vi en dygtig, norsktalende kundeservicemedarbejder med erfaring i at betjene nordiske kunder. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Kundeservice og rådgivning Ordrehåndtering Håndtering af reklamationer Support til salgsteam Medvirke til mersalg og opfølgning på kampagner Ad hoc opgaver Dine personlige kvalifikationer: Omhyggelig, serviceminded og fleksibel Motiveres af en varieret hverdag Værdsætter godt samarbejde på tværs af afdelinger Positiv og udadvendt Bor i kørevenlig afstand fra virksomhedens domicil i Langeskov Faglige kvalifikationer: Erfaring med ordrebehandling og kundeservice Behersker norsk, og gerne et andet skandinavisk sprog, i skrift og tale Behersker engelsk, da det er koncernsprog Flair for salg Habil it-bruger Og har du erfaring fra veterinærbranchen, er det kun et ekstra plus Som kundeservicemedarbejder hos Kruuse får du en meget varieret hverdag med mange forskellige kontaktflader og opgavetyper. Et attraktivt job i selskab med gode og engagerede kolleger i en spændende virksomhed i vækst og samtidig en tiltrækkende arbejdsplads med gode personaleforhold, kantineordning, frugtordning m.m. Har du de rette såvel faglige som personlige kvalifikationer, og kan du se dig selv i denne udadvendte og meget alsidige stilling som kundeservicemedarbejder, glæder vi os til at modtage din ansøgning online: https: sam-int.com da stillinger position ?p 34157 Vi holder samtaler løbende, så jo hurtigere vi får dit CV og din motiverede ansøgning, jo bedre. Venligst bemærk, at vi af hensyn til GDPR ikke modtager ansøgninger CV er via mail. KRUUSE er en moderne og fremtidsorienteret virksomhed. Vi står i spidsen for værdiskabende løsninger, der giver dyrlæger de optimale betingelser i forhold til diagnostik og behandling af dyr. KRUUSE er desuden logistikpartner for Hill s og distribuerer Prescription Diet og Science Plan til hunde og katte. Markedets bedste service er nøglen til vores kunders succes. Hovedkontoret ligger i Langeskov på Fyn, og totalt har vi 250 ansatte, inklusive datterselskaber i Sverige, Norge, England, Polen og Kina. Du kan læse mere om Kruuse her www.kruuse.com

Til kundeserviceteamet hos vores gode kunde Kruuse, der ligger ved motorvejen i Langeskov på Fyn, søger vi en dygtig, norsktalende kundeservicemedarbejder med erfaring i at betjene nordiske kunder.

Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

  • Kundeservice og rådgivning
  • Ordrehåndtering
  • Håndtering af reklamationer
  • Support til salgsteam
  • Medvirke til mersalg og opfølgning på kampagner
  • Ad hoc opgaver

Dine personlige kvalifikationer: 

  • Omhyggelig, serviceminded og fleksibel
  • Motiveres af en varieret hverdag
  • Værdsætter godt samarbejde på tværs af afdelinger
  • Positiv og udadvendt
  • Bor i kørevenlig afstand fra virksomhedens domicil i Langeskov

Faglige kvalifikationer:

  • Erfaring med ordrebehandling og kundeservice
  • Behersker norsk, og gerne et andet skandinavisk sprog, i skrift og tale
  • Behersker engelsk, da det er koncernsprog
  • Flair for salg
  • Habil it-bruger
  • Og har du erfaring fra veterinærbranchen, er det kun et ekstra plus…

Som kundeservicemedarbejder hos Kruuse får du en meget varieret hverdag med mange forskellige kontaktflader og opgavetyper. Et attraktivt job i selskab med gode og engagerede kolleger i en spændende virksomhed i vækst – og samtidig en tiltrækkende arbejdsplads med gode personaleforhold, kantineordning, frugtordning m.m.

Har du de rette såvel faglige som personlige kvalifikationer, og kan du se dig selv i denne udadvendte og meget alsidige stilling som kundeservicemedarbejder, glæder vi os til at modtage din ansøgning online: https://sam-int.com/da/stillinger/position/?p=34157

Vi holder samtaler løbende, så jo hurtigere vi får dit CV og din motiverede ansøgning, jo bedre.

Venligst bemærk, at vi af hensyn til GDPR ikke modtager ansøgninger/CV’er via mail.

 

KRUUSE er en moderne og fremtidsorienteret virksomhed. Vi står i spidsen for værdiskabende løsninger, der giver dyrlæger de optimale betingelser i forhold til diagnostik og behandling af dyr. KRUUSE er desuden logistikpartner for Hill’s og distribuerer Prescription Diet og Science Plan til hunde og katte. Markedets bedste service er nøglen til vores kunders succes. Hovedkontoret ligger i Langeskov på Fyn, og totalt har vi 250 ansatte, inklusive datterselskaber i Sverige, Norge, England, Polen og Kina.

Du kan læse mere om Kruuse her www.kruuse.com

SAM EXECUTIVE SEARCH A/SKerteminde2018-12-06T00:00:002018-12-16T00:00:00
329924585Talstærk kundemedarbjederRobot Civica søger talstærk kundeservicemedarbejder Civica søger en talstærk kundeservicemedarbejder, som brænder for at arbejde kombineret med tal, økonomi og kundebetjening, i en dagligdag hvor beboere og medlemmer er i fokus. Om stillingen Som vores nye kollega bliver du en del af Civicas kundeservice, bestående af 18 medarbejdere, og vil i dagligdagen indgå i et team, bestående af 5 personer. Du vil primært komme til at bruge din viden og erfaring inden for tal, økonomi og regnskab, når du skal udarbejde beboernes årlige forbrugsregnskaber og flytteafregninger, samt ved behandling af vores debitorer. Derudover vil du komme til at anvende dine kompetencer og lyst til at arbejde med mennesker, når du en del af dagen, bemander Civicas Callcenter eller reception. Du vil altså i Civica få mulighed for at kombinere det nørdede tal-arbejde med den udadvendte kundebetjening i en dagligdag med mange forskelligartede opgaver. Vi sørger naturligvis for grundig introduktion og oplæring. Dine vigtigste opgaver er: Udarbejdelse af forbrugsregnskaber Udarbejdelse af flytteafregninger Rykkerkørsel vedr. debitorer Telefonisk og personlig ekspedition af Civicas medlemmer, beboer og samarbejdspartnere Vi søger en medarbejder, som: Har en faglig relevant uddannelse inden for området Er talstærk, med en kritisk sans og evnen til at forstå økonomiske sammenhænge Har økonomisk erfaring og mod på at byde ind og tage initiativ ansvar i forbindelse med løsning af opgaverne i teamet Har solide kompetencer inden for IT, herunder erfaring med MS Office (gerne Excel) Har gode kommunikative evner og lysten til at arbejde med kundeservice Er god til at samarbejde og er en aktiv spiller i forhold til at skabe et positivt arbejdsmiljø Yderligere informationer Hos Civica får du en god og stærk arbejdsplads, med gode arbejdsforhold, en uhøjtidelig omgangstone og store udviklingsmuligheder. Vi tilbyder stabile arbejds- og ansættelsesvilkår og stillingen aflønnes efter overenskomst med HK. Vi forventer at afholde samtaler i uge 2 Jeg elsker at mit arbejde i Civica, giver mulighed for at bruge mange forskellige sider af mig selv, i de meget forskelligartede opgaver jeg løser i løbet af en dag. Og så glæder jeg mig til at byde dig, vores nye kollega, velkommen i Civica. - Maria, din nye kollega. For at søge jobbet, skal du sende din ansøgning og dit CV via ansøgningslinket her på siden. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Civica søger talstærk kundeservicemedarbejder

Civica søger en talstærk kundeservicemedarbejder, som brænder for at arbejde kombineret med tal, økonomi og kundebetjening, i en dagligdag hvor beboere og medlemmer er i fokus.

Om stillingen

Som vores nye kollega bliver du en del af Civicas kundeservice, bestående af 18 medarbejdere, og vil i dagligdagen indgå i et team, bestående af 5 personer. Du vil primært komme til at bruge din viden og erfaring inden for tal, økonomi og regnskab, når du skal udarbejde beboernes årlige forbrugsregnskaber og flytteafregninger, samt ved behandling af vores debitorer. Derudover vil du komme til at anvende dine kompetencer og lyst til at arbejde med mennesker, når du en del af dagen, bemander Civicas Callcenter eller reception. Du vil altså i Civica få mulighed for at kombinere det ”nørdede” tal-arbejde med den udadvendte kundebetjening i en dagligdag med mange forskelligartede opgaver. Vi sørger naturligvis for grundig introduktion og oplæring.

Dine vigtigste opgaver er:

  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber

  • Udarbejdelse af flytteafregninger

  • Rykkerkørsel vedr. debitorer

  • Telefonisk og personlig ekspedition af Civicas medlemmer, beboer og samarbejdspartnere

Vi søger en medarbejder, som:

  • Har en faglig relevant uddannelse inden for området

  • Er talstærk, med en kritisk sans og evnen til at forstå økonomiske sammenhænge

  • Har økonomisk erfaring og mod på at byde ind og tage initiativ/ansvar i forbindelse med løsning af opgaverne i teamet

  • Har solide kompetencer inden for IT, herunder erfaring med MS Office (gerne Excel)

  • Har gode kommunikative evner og lysten til at arbejde med kundeservice

  • Er god til at samarbejde og er en aktiv spiller i forhold til at skabe et positivt arbejdsmiljø

Yderligere informationer

Hos Civica får du en god og stærk arbejdsplads, med gode arbejdsforhold, en uhøjtidelig omgangstone og store udviklingsmuligheder. Vi tilbyder stabile arbejds- og ansættelsesvilkår og stillingen aflønnes efter overenskomst med HK.

  • Vi forventer at afholde samtaler i uge 2

”Jeg elsker at mit arbejde i Civica, giver mulighed for at bruge mange forskellige sider af mig selv, i de meget forskelligartede opgaver jeg løser i løbet af en dag. Og så glæder jeg mig til at byde dig, vores nye kollega, velkommen i Civica.” - Maria, din nye kollega.


For at søge jobbet, skal du sende din ansøgning og dit CV via ansøgningslinket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

CivicaOdense2018-12-07T00:00:002018-12-18T00:00:00
329900274Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329900634Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Norsktalende Kundeservicemedarbejder

SAM EXECUTIVE SEARCH A/S

Kerteminde
Til kundeserviceteamet hos vores gode kunde Kruuse, der ligger ved motorvejen i Langeskov på Fyn, søger vi en dygtig, norsktalende kundeservicemedarbejder med erfaring i at betjene nordiske kunder. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Kundeservice ...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Talstærk kundemedarbjeder

Civica

Odense
Civica søger talstærk kundeservicemedarbejder Civica søger en talstærk kundeservicemedarbejder, som brænder for at arbejde kombineret med tal, økonomi og kundebetjening, i en dagligdag hvor beboere og medlemmer er i fokus. Om stillingen Som vores ny...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018