Syddansk Universitetsbibliotek søger en biblioteksbetjent

Syddansk Universitetsbibliotek søger til snarlig tiltrædelse en fleksibel og serviceminded medarbejder, der skal indgå i bibliotekets daglige drift.

Biblioteket på Campusvej er det største af universitetsbibliotekets betjeningssteder. Biblioteket dækker alle fag og har en betydelig opgave med at klargøre, fremfinde og udlåne bøger, så biblioteksbrugerne hurtigt får dem i hænde.

Vi sætter brugeren i centrum og lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde på tværs af afdelinger og faggrænser. Omgangsformen er uformel, med en afslappet og humoristisk tone, men selvfølgelig med fokus på kvalitet, effektive arbejdsprocesser og overholdelse af vores servicedeklarationer.

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.:

  • Fremfinding og påpladssætning af bøger fra fagsale og magasiner.
  • Pakning og forsendelse af bøger.
  • Kørsel internt på SDU og på eksterne lokationer i Odense.
  • Publikumsbetjening i form af vagter i skranken.
  • Almene betjentopgaver – hjælpe brugere og yde teknisk assistance efter behov.
  • Lejlighedsvis omflytning af bøger og reoler på fagsale og magasiner.
  • Opgaver på bibliotekets fjernmagasin i Tietgenbyen i Odense.

Kvalifikationer:

  • Som person er du omstillingsparat, udadvendt og har gode samarbejdsevner, ordenssans og en naturlig flair for og lyst til betjening af bibliotekets brugere.
  • Du er en åben, selvstændig og nysgerrig natur, således at du har lyst til at tage aktivt del i hele bibliotekets virksomhed.
  • Du skal have kendskab til IT på brugerniveau og have gode danskkundskaber, samt kendskab til engelsk.
  • Du skal være villig til at arbejde enkelte dage alene på fjernlager efter nærmere aftale.
  • Gyldigt kørekort til personbil.

 
Om os
Syddansk Universitetsbibliotek er et offentligt videnskabeligt bibliotek hvis hovedopgave er at betjene studerende og ansatte på Syddansk Universitet. Biblioteket har ca. 110 medarbejdere fordelt på betjeningssteder i Esbjerg, Kolding, Odense, Slagelse, Sønderborg og København. Biblioteket er en del af Fællesområdet som består af alle de administrative og servicerende enheder, der understøtter de faglige miljøer på Syddansk Universitet.

Læs mere om biblioteket: Wikipedia eller www.sdu.dk/bib

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Vagt- og Sikkerhedsfunktionærerne (Ny Løn). Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Ansøgere skal være indstillet på at deltage i den vagtordning, der sikrer bemanding i hele bibliotekets åbningstid, herunder lørdags- og aftenvagter.

Forventet tiltrædelse den 1/8 eller efter nærmere aftale. Samtaler forventes afholdt i uge 26.

Flere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til sektionsleder Jan Larsen, telefon 65 50 26 40.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014768Phoenix-7d244b6912019-05-01T00:00:00Syddansk Universitetsbibliotek søger en biblioteksbetjent

Syddansk Universitetsbibliotek søger til snarlig tiltrædelse en fleksibel og serviceminded medarbejder, der skal indgå i bibliotekets daglige drift.

Biblioteket på Campusvej er det største af universitetsbibliotekets betjeningssteder. Biblioteket dækker alle fag og har en betydelig opgave med at klargøre, fremfinde og udlåne bøger, så biblioteksbrugerne hurtigt får dem i hænde.

Vi sætter brugeren i centrum og lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde på tværs af afdelinger og faggrænser. Omgangsformen er uformel, med en afslappet og humoristisk tone, men selvfølgelig med fokus på kvalitet, effektive arbejdsprocesser og overholdelse af vores servicedeklarationer.

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.:

  • Fremfinding og påpladssætning af bøger fra fagsale og magasiner.
  • Pakning og forsendelse af bøger.
  • Kørsel internt på SDU og på eksterne lokationer i Odense.
  • Publikumsbetjening i form af vagter i skranken.
  • Almene betjentopgaver – hjælpe brugere og yde teknisk assistance efter behov.
  • Lejlighedsvis omflytning af bøger og reoler på fagsale og magasiner.
  • Opgaver på bibliotekets fjernmagasin i Tietgenbyen i Odense.

Kvalifikationer:

  • Som person er du omstillingsparat, udadvendt og har gode samarbejdsevner, ordenssans og en naturlig flair for og lyst til betjening af bibliotekets brugere.
  • Du er en åben, selvstændig og nysgerrig natur, således at du har lyst til at tage aktivt del i hele bibliotekets virksomhed.
  • Du skal have kendskab til IT på brugerniveau og have gode danskkundskaber, samt kendskab til engelsk.
  • Du skal være villig til at arbejde enkelte dage alene på fjernlager efter nærmere aftale.
  • Gyldigt kørekort til personbil.

 
Om os
Syddansk Universitetsbibliotek er et offentligt videnskabeligt bibliotek hvis hovedopgave er at betjene studerende og ansatte på Syddansk Universitet. Biblioteket har ca. 110 medarbejdere fordelt på betjeningssteder i Esbjerg, Kolding, Odense, Slagelse, Sønderborg og København. Biblioteket er en del af Fællesområdet som består af alle de administrative og servicerende enheder, der understøtter de faglige miljøer på Syddansk Universitet.

Læs mere om biblioteket: Wikipedia eller www.sdu.dk/bib

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Vagt- og Sikkerhedsfunktionærerne (Ny Løn). Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Ansøgere skal være indstillet på at deltage i den vagtordning, der sikrer bemanding i hele bibliotekets åbningstid, herunder lørdags- og aftenvagter.

Forventet tiltrædelse den 1/8 eller efter nærmere aftale. Samtaler forventes afholdt i uge 26.

Flere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til sektionsleder Jan Larsen, telefon 65 50 26 40.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk Universitetsbibliotek søger til snarlig tiltrædelse en fleksibel og serviceminded medarbejder, der skal indgå i bibliotekets daglige drift. Biblioteket på Campusvej er det største af universitetsbibliotekets betjeningssteder. Biblioteket dækker alle fag og har en betydelig opgave med at klargøre, fremfinde og udlåne bøger, så biblioteksbrugerne hurtigt får dem i hænde. Vi sætter brugeren i centrum og lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde på tværs af afdelinger og faggrænser. Omgangsformen er uformel, med en afslappet og humoristisk tone, men selvfølgelig med fokus på kvalitet, effektive arbejdsprocesser og overholdelse af vores servicedeklarationer. Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.: Fremfinding og påpladssætning af bøger fra fagsale og magasiner. Pakning og forsendelse af bøger. Kørsel internt på SDU og på eksterne lokationer i Odense. Publikumsbetjening i form af vagter i skranken. Almene betjentopgaver hjælpe brugere og yde teknisk assistance efter behov. Lejlighedsvis omflytning af bøger og reoler på fagsale og magasiner. Opgaver på bibliotekets fjernmagasin i Tietgenbyen i Odense. Kvalifikationer: Som person er du omstillingsparat, udadvendt og har gode samarbejdsevner, ordenssans og en naturlig flair for og lyst til betjening af bibliotekets brugere. Du er en åben, selvstændig og nysgerrig natur, således at du har lyst til at tage aktivt del i hele bibliotekets virksomhed. Du skal have kendskab til IT på brugerniveau og have gode danskkundskaber, samt kendskab til engelsk. Du skal være villig til at arbejde enkelte dage alene på fjernlager efter nærmere aftale. Gyldigt kørekort til personbil. Om osSyddansk Universitetsbibliotek er et offentligt videnskabeligt bibliotek hvis hovedopgave er at betjene studerende og ansatte på Syddansk Universitet. Biblioteket har ca. 110 medarbejdere fordelt på betjeningssteder i Esbjerg, Kolding, Odense, Slagelse, Sønderborg og København. Biblioteket er en del af Fællesområdet som består af alle de administrative og servicerende enheder, der understøtter de faglige miljøer på Syddansk Universitet. Læs mere om biblioteket: Wikipedia eller www.sdu.dk bib Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Vagt- og Sikkerhedsfunktionærerne (Ny Løn). Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Ansøgere skal være indstillet på at deltage i den vagtordning, der sikrer bemanding i hele bibliotekets åbningstid, herunder lørdags- og aftenvagter. Forventet tiltrædelse den 1 8 eller efter nærmere aftale. Samtaler forventes afholdt i uge 26. Flere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til sektionsleder Jan Larsen, telefon 65 50 26 40. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnet7d244b69100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10423330EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3517396Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense MDKDanmark0
jal@bib.sdu.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752178JobNet4981593498159310001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d244b69https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d244b69https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d244b69&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d244b69&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/6.jpgMed et job indenfor Håndværk & service bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Arkivbetjent lige noget for dig.162811791Dansk3Læse/ tale414102Arkivbetjent7Håndværk & service361633988Janjal@bib.sdu.dkDKDanmarkDKDanmark330029976Servicemand/vicevært med teknisk flair søgesRobot Da vores mangeårige servicemand vicevært i Fællesdomicilet på Odense havn har valgt at gå på pension ultimo august 2019, søger vi nu hans afløser. Du vil blive en del af Fællesdomicilets Servicecenter, hvor der foruden en servicemand vicevært er to receptionister og et rengøringsteam på fem personer. Som servicemand vicevært er du med til at sørge for, at den daglige drift og de fysiske rammer fungerer optimalt, og det er vigtigt at service og samarbejde falder dig naturligt. Vi forventer desuden, at du selvstændigt kan varetage opgaverne og finde løsninger i samarbejde med lejere, ejer og eksterne leverandører. De primære arbejdsopgaver består af: Tilsyn med tekniske anlæg fx ventilationsanlæg, alarmanlæg mv. Koordinering og kontakt til leverandører, indhentning af tilbud og indgåelse af aftaler Kontakt til Fællesdomicilets lejere og ejer Bistå med koordinering ved forskellige vedligeholdelses- og indretningsopgaver Godkendelse af fakturaer vedrørende Fællesdomicilets drift Opstilling af borde og andre praktiske opgaver ved arrangementer i huset Samarbejde med øvrige ansatte i Servicecentret Ad hoc opgaver KvalifikationerDu har en håndværksmæssig baggrund med teknisk flair, som du kan trække på i løsningen af de forskellige opgaver. Du er vant til at tage ansvar og arbejde selvstændigt herunder at tage initiativ og sørge for at følge op og afslutte opgaverne. Det er en forudsætning, at du har økonomisk sans og en struktureret arbejdsform med et godt overblik, samt at du har kendskab til IT på brugerniveau. Vi lægger vægt på fleksibilitet, gode samarbejdsevner og godt humør, som bidrager til den gode og uformelle stemning, som er i Fællesdomicilet. Vi tilbyder et job i et velfungerende kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljø, hvor dagene sjældent er ens. Ansættelse og tiltrædelse:Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, som kan tilrettelægges fleksibelt og vil primært være i dagtimerne. Løn efter kvalifikationer, herudover tilbyder vi pensionsordning og frokostordning. Tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest muligt. Ansøgning med CV sendes til Mette Buus Toftdal på mail: MT@spillemyndigheden.dk senest den 11. juni 2019. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Knud Lassesen på telefon 25294237. Samtaler afholdes i uge 25. Ved anden samtale vil der eventuelt blive gennemført en test, som led i ansættelsesprocessen. Fællesdomicilet, er et dejligt og moderne kontorhus på Odense Havn. Huset på i alt ca. 12.500 m2 blev opført i 2005, og er daglig arbejdsplads for mere end 500 personer ansat hos Aviation Cloud, Rambøll, Miljøstyrelsen, EY, Focus Advokater og Spillemyndigheden. Den daglige drift af huset varetages af Lejerforeningen og husets Servicecenter.

Da vores mangeårige servicemand/vicevært i Fællesdomicilet på Odense havn har valgt at gå på pension ultimo august 2019, søger vi nu hans afløser.

Du vil blive en del af Fællesdomicilets Servicecenter, hvor der foruden en servicemand/vicevært er to receptionister og et rengøringsteam på fem personer.

Som servicemand/vicevært er du med til at sørge for, at den daglige drift og de fysiske rammer fungerer optimalt, og det er vigtigt at service og samarbejde falder dig naturligt.

Vi forventer desuden, at du selvstændigt kan varetage opgaverne og finde løsninger i samarbejde med lejere, ejer og eksterne leverandører.

De primære arbejdsopgaver består af:

  • Tilsyn med tekniske anlæg fx ventilationsanlæg, alarmanlæg mv.
  • Koordinering og kontakt til leverandører, indhentning af tilbud og indgåelse af aftaler
  • Kontakt til Fællesdomicilets lejere og ejer
  • Bistå med koordinering ved forskellige vedligeholdelses- og indretningsopgaver
  • Godkendelse af fakturaer vedrørende Fællesdomicilets drift
  • Opstilling af borde og andre praktiske opgaver ved arrangementer i huset
  • Samarbejde med øvrige ansatte i Servicecentret
  • Ad hoc opgaver

Kvalifikationer
Du har en håndværksmæssig baggrund med teknisk flair, som du kan trække på i løsningen af de forskellige opgaver. Du er vant til at tage ansvar og arbejde selvstændigt herunder at tage initiativ og sørge for at følge op og afslutte opgaverne.

Det er en forudsætning, at du har økonomisk sans og en struktureret arbejdsform med et godt overblik, samt at du har kendskab til IT på brugerniveau.

Vi lægger vægt på fleksibilitet, gode samarbejdsevner og godt humør, som bidrager til den gode og uformelle stemning, som er i Fællesdomicilet. Vi tilbyder et job i et velfungerende kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljø, hvor dagene sjældent er ens.

Ansættelse og tiltrædelse:
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, som kan tilrettelægges fleksibelt og vil primært være i dagtimerne.

Løn efter kvalifikationer, herudover tilbyder vi pensionsordning og frokostordning.

Tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest muligt.

Ansøgning med CV sendes til Mette Buus Toftdal på mail: MT@spillemyndigheden.dk senest den 11. juni 2019.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Knud Lassesen på telefon 25294237.

Samtaler afholdes i uge 25. Ved anden samtale vil der eventuelt blive gennemført en test, som led i ansættelsesprocessen.

 

Fællesdomicilet, er et dejligt og moderne kontorhus på Odense Havn. Huset på i alt ca. 12.500 m2 blev opført i 2005, og er daglig arbejdsplads for mere end 500 personer ansat hos Aviation Cloud, Rambøll, Miljøstyrelsen, EY, Focus Advokater og Spillemyndigheden. Den daglige drift af huset varetages af Lejerforeningen og husets Servicecenter.

Lejerforeningen Englandsgade 25Odense C2019-05-23T00:00:002019-06-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemand/vicevært med teknisk flair søges

Lejerforeningen Englandsgade 25

Odense C
Da vores mangeårige servicemand vicevært i Fællesdomicilet på Odense havn har valgt at gå på pension ultimo august 2019, søger vi nu hans afløser. Du vil blive en del af Fællesdomicilets Servicecenter, hvor der foruden en servicemand vicevært er to ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019