Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger kontorelever

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2019 to kontorelever med offentlig administration som speciale.

Vi tilbyder dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø med engagerede kolleger og med garanti for faglig såvel som personlig udvikling.

Som kontorelev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse på en af vores lokalpolitistationer. Uddannelsen foregår dog primært på politistationen i Næstved.

Du vil i løbet af dit elevforløb komme rundt i forskellige afdelinger, og du vil få en omfattende oplæring og ansvar for egne selvstændige arbejdsopgaver. Du kommer til at møde dygtige og ambitiøse kollegaer fra flere forskellige faggrupper, som meget gerne deler deres viden med dig.

Vi har 6-7 elever under uddannelse, og du kan dele erfaringer med de andre elever i et elevnetværk på tværs af uddannelsesperioder.

Vi værner om samfundet og skaber tryghed for borgerne
Politiet er til for borgerne, og vi er meget fokuseret på at sætte borgerne i centrum for vores arbejde. Vi forventer derfor, at du har lyst til at møde både borgere, samarbejdspartnere og kollegaer åbent og imødekommende. Det er et plus, at du interesserer dig for samfundsforhold generelt og er bevidst om den særlige rolle, politiet spiller i samfundet.

Vi lægger vægt på, at du:
• har gåpåmod og er engageret
• er initiativrig, fleksibel og selvstændig
• tager medansvar for egen uddannelse og har et godt humør
• er nysgerrig efter nye opgaver, men samtidig også indstillet på, at rutineopgaver er være en del af hverdagen
• gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evner

For at komme i betragtning forventer vi du har/snarligt får en af de følgende uddannelser:
• EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
• STX, HF, HTX inkl. 5 ugers HGS eller EUS forløb
• HHX
• HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer bestået før 1. august 2015

Ansættelsesforhold

Du ansættes pr. 1. september 2019, og uddannelsen varer to år.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftalen mellem HK/Stat og Finansministeriet.

Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, primært med adresse i Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på mobil 4133 0643 alle hverdage mellem kl. 8.00-14.00, eller via mail til MFA006@POLITI.DK.

Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Skriv om dig selv og om dine interesser og fortæl,
• hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet
• hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb
• hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev
• hvad dine forventninger til politiet er.

Sammen med din ansøgning skal du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis/eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.

Er du fyldt 25 år og har bestået din eksamen efter 1. august 2015, bedes du fremsende din realkompetencevurdering (RKV) eller du skal kontakte en handelsskole med henblik på at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole.

Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 23.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er grænsekontrolafdelingen placeret i Maribo.

Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.

Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 700 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012618Phoenix-a1532d0012019-04-26T00:00:00Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger kontorelever

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2019 to kontorelever med offentlig administration som speciale.

Vi tilbyder dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø med engagerede kolleger og med garanti for faglig såvel som personlig udvikling.

Som kontorelev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse på en af vores lokalpolitistationer. Uddannelsen foregår dog primært på politistationen i Næstved.

Du vil i løbet af dit elevforløb komme rundt i forskellige afdelinger, og du vil få en omfattende oplæring og ansvar for egne selvstændige arbejdsopgaver. Du kommer til at møde dygtige og ambitiøse kollegaer fra flere forskellige faggrupper, som meget gerne deler deres viden med dig.

Vi har 6-7 elever under uddannelse, og du kan dele erfaringer med de andre elever i et elevnetværk på tværs af uddannelsesperioder.

Vi værner om samfundet og skaber tryghed for borgerne
Politiet er til for borgerne, og vi er meget fokuseret på at sætte borgerne i centrum for vores arbejde. Vi forventer derfor, at du har lyst til at møde både borgere, samarbejdspartnere og kollegaer åbent og imødekommende. Det er et plus, at du interesserer dig for samfundsforhold generelt og er bevidst om den særlige rolle, politiet spiller i samfundet.

Vi lægger vægt på, at du:
• har gåpåmod og er engageret
• er initiativrig, fleksibel og selvstændig
• tager medansvar for egen uddannelse og har et godt humør
• er nysgerrig efter nye opgaver, men samtidig også indstillet på, at rutineopgaver er være en del af hverdagen
• gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evner

For at komme i betragtning forventer vi du har/snarligt får en af de følgende uddannelser:
• EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
• STX, HF, HTX inkl. 5 ugers HGS eller EUS forløb
• HHX
• HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer bestået før 1. august 2015

Ansættelsesforhold

Du ansættes pr. 1. september 2019, og uddannelsen varer to år.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftalen mellem HK/Stat og Finansministeriet.

Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, primært med adresse i Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på mobil 4133 0643 alle hverdage mellem kl. 8.00-14.00, eller via mail til MFA006@POLITI.DK.

Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Skriv om dig selv og om dine interesser og fortæl,
• hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet
• hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb
• hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev
• hvad dine forventninger til politiet er.

Sammen med din ansøgning skal du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis/eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.

Er du fyldt 25 år og har bestået din eksamen efter 1. august 2015, bedes du fremsende din realkompetencevurdering (RKV) eller du skal kontakte en handelsskole med henblik på at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole.

Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 23.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er grænsekontrolafdelingen placeret i Maribo.

Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.

Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 700 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

2019-05-21T00:50:34.967 Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2019 to kontorelever med offentlig administration som speciale.Vi tilbyder dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø med engagerede kolleger og med garanti for faglig såvel som personlig udvikling. Som kontorelev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse på en af vores lokalpolitistationer. Uddannelsen foregår dog primært på politistationen i Næstved. Du vil i løbet af dit elevforløb komme rundt i forskellige afdelinger, og du vil få en omfattende oplæring og ansvar for egne selvstændige arbejdsopgaver. Du kommer til at møde dygtige og ambitiøse kollegaer fra flere forskellige faggrupper, som meget gerne deler deres viden med dig.Vi har 6-7 elever under uddannelse, og du kan dele erfaringer med de andre elever i et elevnetværk på tværs af uddannelsesperioder.Vi værner om samfundet og skaber tryghed for borgernePolitiet er til for borgerne, og vi er meget fokuseret på at sætte borgerne i centrum for vores arbejde. Vi forventer derfor, at du har lyst til at møde både borgere, samarbejdspartnere og kollegaer åbent og imødekommende. Det er et plus, at du interesserer dig for samfundsforhold generelt og er bevidst om den særlige rolle, politiet spiller i samfundet.Vi lægger vægt på, at du: har gåpåmod og er engageret er initiativrig, fleksibel og selvstændig tager medansvar for egen uddannelse og har et godt humør er nysgerrig efter nye opgaver, men samtidig også indstillet på, at rutineopgaver er være en del af hverdagen gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evnerFor at komme i betragtning forventer vi du har snarligt får en af de følgende uddannelser: EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer STX, HF, HTX inkl. 5 ugers HGS eller EUS forløb HHX HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer bestået før 1. august 2015 Ansættelsesforhold Du ansættes pr. 1. september 2019, og uddannelsen varer to år.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftalen mellem HK Stat og Finansministeriet. Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge.Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, primært med adresse i Næstved. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på mobil 4133 0643 alle hverdage mellem kl. 8.00-14.00, eller via mail til MFA006@POLITI.DK.Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.Skriv om dig selv og om dine interesser og fortæl, hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev hvad dine forventninger til politiet er.Sammen med din ansøgning skal du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.Er du fyldt 25 år og har bestået din eksamen efter 1. august 2015, bedes du fremsende din realkompetencevurdering (RKV) eller du skal kontakte en handelsskole med henblik på at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole.Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 23.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Om Sydsjællands og Lolland-Falsters PolitiSydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er grænsekontrolafdelingen placeret i Maribo. Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere. Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 700 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.11jobneta1532d00100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=SLF056640EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3514643Sydsjællands & Lolland-Falsters Politi11Parkvej 504700NæstvedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750252JobNet4979676497967610026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1532d00https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1532d00https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1532d00&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1532d00&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgBrænder du for at blive Kontorelev?12008971Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee361576372Mie Nybo Fachmannnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330074628Er du vores nye kontorelev?Robot Kunne du tænke dig en bred og alsidig uddannelse med mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling? Så er det dig vi søger! Pr. 1. oktober 2019, eller snarest derefter, søger vi en kontorelev til den 2-årige kontoruddannelse i offentlig administration. Om stillingen Som kontorelev med specialet offentlig administration får du en grundig allround kontoruddannelse. Dine arbejdsopgaver vil være udfordrende og spændende. I din elevtid kommer du omkring arbejdsområder i vores løn- og personaleafdeling, økonomiafdeling, sekretariatet samt kursus- og elevadministration. I hver afdeling arbejder du med forskellige administrationsopgaver, kundebetjening, telefonomstilling, informationsopgaver og kommunikationsarbejde m.m. Ansøgeren skal være indstillet på at være på vore forskellige afdelinger i hhv. Holbæk, Audebo og Kalundborg. Vores forventninger til dig, er at: du har afsluttet det merkantile studieår eller har en studentereksamen, suppleret med eus (kun for stx og htx) du kan lide at have mange mennesker omkring dig, og samarbejde med forskellige fagpersoner du har et godt humør vi elsker at grine og have det sjovt sammen! du ikke er bange for at skille dig ud vi ser forskelligheder som et stort plus. Løn- og ansættelsesforhold Du ansættes efter OAO-fællesoverenskomsten og gældende organisationsaftale. Alle interesserede, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Vi glæder os til at modtage din ansøgning! Ansøgningsfrist Send din ansøgning, så vi har den senest 6. september 2019. Samtaler Forventes afholdt i uge 38. Arbejdsplads EUC Nordvestsjælland Absalonsvej 20, 4300 Holbæk Hør mere om jobbet hos Alice Stokholm Telefon: 20 75 56 21 Søg jobbet Send ansøgning og cv til job@eucnvs.dk. Husk at skrive i emnefeltet, hvilket job du søger.

 

 

 

Kunne du tænke dig en bred og alsidig uddannelse med mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling? Så er det dig vi søger!

Pr. 1. oktober 2019, eller snarest derefter, søger vi en kontorelev til den 2-årige kontoruddannelse i offentlig administration.

Om stillingen

Som kontorelev med specialet offentlig administration får du en grundig allround kontoruddannelse. Dine arbejdsopgaver vil være udfordrende og spændende. I din elevtid kommer du omkring arbejdsområder i vores løn- og personaleafdeling, økonomiafdeling, sekretariatet samt kursus- og elevadministration. I hver afdeling arbejder du med forskellige administrationsopgaver, kundebetjening, telefonomstilling, informationsopgaver og kommunikationsarbejde m.m. Ansøgeren skal være indstillet på at være på vore forskellige afdelinger i hhv. Holbæk, Audebo og Kalundborg.

Vores forventninger til dig, er at:

  • du har afsluttet det merkantile studieår eller har en studentereksamen, suppleret med eus (kun for stx og htx)
  • du kan lide at have mange mennesker omkring dig, og samarbejde med forskellige fagpersoner
  • du har et godt humør – vi elsker at grine og have det sjovt sammen!
  • du ikke er bange for at skille dig ud – vi ser forskelligheder som et stort plus.

Løn- og ansættelsesforhold

Du ansættes efter OAO-fællesoverenskomsten og gældende organisationsaftale.

Alle interesserede, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, så vi har den senest 6. september 2019.

Samtaler
Forventes afholdt i uge 38.

Arbejdsplads
EUC Nordvestsjælland
Absalonsvej 20,
4300 Holbæk

Hør mere om jobbet hos
Alice Stokholm
Telefon: 20 75 56 21

Søg jobbet
Send ansøgning og cv til job@eucnvs.dk.

Husk at skrive i emnefeltet, hvilket job du søger.

 

EUC Nordvestsjælland - hovedafdelingHolbæk2019-08-19T00:00:002019-09-06T00:00:00
330075035ZBC søger en kontorelev til specialet offentlig administrationRobot Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for offentlig administration - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver en uddannelse, hvor du vil blive motiveret til senere i din karriere at videreuddanne dig? Vi drømmer om en kontorelev, der brænder for at uddanne sig inden for offentlig administration og som allerede nu ved, at denne uddannelse kun er starten på livslang læring. På specialet offentlig administration lærer du sagsbehandling, herunder vigtigheden af at arbejde kvalitetsbevidst og overholde deadlines, og du lærer at beherske metoder inden for de administrative hovedområder i en offentlig institution specielt på en uddannelsesinstitution. Vi tilbyder en elevplads i vores uddannelsesadministration, hvor medarbejderne arbejder selvstændigt og i teams, hvor vi arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og hvor vi tager ansvar for at opgaverne løses korrekt og inden for deadline. Du kan søge elevstillingen, hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før den 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer, ellerhvis du efter den 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, elleret 5-ugers kompetencegivende forløb for studenter (stx, htx, hf) på handelsskolen. Er du over 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurderingsplan (RKV). Vi forventer, at du kan vise selvstændighed, samarbejdsevne, initiativ og kreativitet, at du er kvalitetsbevidst og fleksibel, samt at du har let til det gode humør og smilet også når det går stærkt. Vi tilbyder en elevplads med udfordringer og med nogen indflydelse på arbejdsopgaverne. Vi tilbyder gode kolleger, der er klar til at lære fra sig og hjælpe dig med at lære, og en mangfoldig og alsidig arbejdsplads med mange forskellige typer af medarbejdere i alle aldre. Ansættelsesvilkår Vi ser frem til at byde dig velkommen den 16. september 2019 eller efter aftale. Ansættelsesområdet er ZBC, og du skal være fleksibel i forhold til at have tjenestested på alle uddannelsessteder. Som udgangspunkt oprettes elevpladsen i Slagelse Næstved- afdelingen med start i Slagelse. Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S samt organisationsaftalen med HK for det statslige område. Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en eventuel ansættelse. Ansøgning Har ovenstående vakt din interesse, og har du lyst til at blive vores nye kontorelev og en del af udviklingen på ZBC, så send en begrundet ansøgning med CV og eksamensbevis seneste karakterudskrift. Stillingen kan søges ved at klikke på Søg jobbet nederst i stillingsopslaget. Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2019. Ansøgninger modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 3. september 2019. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer. Har du spørgsmål, eller ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte: Gitte Fuglsang Mortensen, teamleder på tlf.: 4172 1011, e-mail: gfm@zbc.dk. Hvem er vi? ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder. Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse. ZBC Vær med. Verden er til at forandre.

Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for offentlig administration - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver – en uddannelse, hvor du vil blive motiveret til senere i din karriere at videreuddanne dig?

Vi drømmer om en kontorelev, der brænder for at uddanne sig inden for offentlig administration og som allerede nu ved, at denne uddannelse kun er starten på livslang læring.

På specialet offentlig administration lærer du sagsbehandling, herunder vigtigheden af at arbejde kvalitetsbevidst og overholde deadlines, og du lærer at beherske metoder inden for de administrative hovedområder i en offentlig institution – specielt på en uddannelsesinstitution.

Vi tilbyder en elevplads i vores uddannelsesadministration, hvor medarbejderne arbejder selvstændigt og i teams, hvor vi arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og hvor vi tager ansvar for at opgaverne løses korrekt og inden for deadline.

 

Du kan søge elevstillingen,

  • hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før den 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer, eller
  • hvis du efter den 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller
  • et 5-ugers kompetencegivende forløb for studenter (stx, htx, hf) på handelsskolen.

Er du over 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurderingsplan (RKV).

 
Vi forventer, at du kan vise selvstændighed, samarbejdsevne, initiativ og kreativitet, at du er kvalitetsbevidst og fleksibel, samt at du har let til det gode humør og smilet – også når det går stærkt.
 
Vi tilbyder en elevplads med udfordringer og med nogen indflydelse på arbejdsopgaverne. Vi tilbyder gode kolleger, der er klar til at lære fra sig og hjælpe dig med at lære, og en mangfoldig og alsidig arbejdsplads med mange forskellige typer af medarbejdere i alle aldre.
 
Ansættelsesvilkår
Vi ser frem til at byde dig velkommen den 16. september 2019 eller efter aftale.
 
Ansættelsesområdet er ZBC, og du skal være fleksibel i forhold til at have tjenestested på alle uddannelsessteder. Som udgangspunkt oprettes elevpladsen i Slagelse/Næstved- afdelingen med start i Slagelse.
 
Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S samt organisationsaftalen med HK for det statslige område.

Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en eventuel ansættelse.
 
Ansøgning
Har ovenstående vakt din interesse, og har du lyst til at blive vores nye kontorelev og en del af udviklingen på ZBC, så send en begrundet ansøgning med CV og eksamensbevis/seneste karakterudskrift. Stillingen kan søges ved at klikke på "Søg jobbet" nederst i stillingsopslaget.
 
Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2019. Ansøgninger modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 3. september 2019.  
 
Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.
 
 
Har du spørgsmål, eller ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte: Gitte Fuglsang Mortensen, teamleder på tlf.: 4172 1011, e-mail: gfm@zbc.dk.


Hvem er vi?
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab.
 
Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC’s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder.
 
Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse.
 
ZBC
Vær med. Verden er til at forandre.

ZBCSlagelse2019-08-19T00:00:002019-08-30T00:00:00
330074757Partybus.dk ApS søger engageret intern salgselevRobot Vi er et lille dynamisk trafikselskab, bedst kendt for selskabet med flest Partybusser i Danmark. Udover partybuskørsel tilbyder Partybus.dk turistkørsel, studenterkørsel, skolebus, limousineservice og meget andet. Vi har kontor i Lejre ved Roskilde. Vores kultur er præget af åbenhed og ligeværdighed. Vi er servicemindede, handlingsorienterede og finder altid en løsning på udfordringerne. Vi har travlt, og der er mange muligheder for personlig udvikling samt indflydelse gennem nye ideer. Arbejdsopgaver: Dine arbejdsopgaver bliver varierede, men nogle af dine opgaver inkluderer: Tilbudsgivning og salg af Buskørsel Tilbudsgivning og salg af reklamegaver Deltagelse på messer Booking af chauffører i vores bookingsystem Kundeservice og ordrehåndtering pr. telefon og e-mail Kontakt til leverandører Udfærdigelse af nyhedsbreve og anden digital kommunikation Uddannelse: Du har en handelsuddannelse som HHX, markedsføringsøkonom eller anden relevant uddannelse og er interesseret i, at gennemgå elevuddannelsen. Du har klasse B kørekort (personbil) Sprog: Du taler og skriver dansk og har engelsk på højt niveau. Hvis du har kendskab til Tysk, Norsk eller Svensk er det en fordel. Om dig: Du er en moden person på over 21 år, der er udadvendt, energisk, selvstændig og klar til at tage ansvar. Du skal have et ønske, om at bidrage til udviklingen af virksomheden, men samtidigt være klar til at udføre, ikke blot de sjove opgaver, men også de kedelige, hvor ærmerne skal rulles op. Yderligere information: Hvis du vil vide mere, kan du gå ind på www.partybus.dk, og ellers er du velkommen til at ringe til Direktør Kim Lærkesen på telefon 40 55 23 50. Ansøgning: Vi glæder vi os til at modtage din ansøgning senest 15. sept. 2019, med en begrundelse for hvorfor du er den rette til vores team. Vi indkalder løbende til samtaler så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at modtage din ansøgning snarest på info@partybus.dk Partybus ApS Ledreborg Allé 22 4000 Roskilde

Vi er et lille dynamisk trafikselskab, bedst kendt for selskabet med flest Partybusser i Danmark. Udover partybuskørsel tilbyder Partybus.dk turistkørsel, studenterkørsel, skolebus, limousineservice og meget andet. Vi har kontor i Lejre ved Roskilde.

 

Vores kultur er præget af åbenhed og ligeværdighed. Vi er servicemindede, handlingsorienterede og finder altid en løsning på udfordringerne. Vi har travlt, og der er mange muligheder for personlig udvikling samt indflydelse gennem nye ideer.

 

Arbejdsopgaver:                           

Dine arbejdsopgaver bliver varierede, men nogle af dine opgaver inkluderer:

 

  • Tilbudsgivning og salg af Buskørsel
  • Tilbudsgivning og salg af reklamegaver
  • Deltagelse på messer
  • Booking af chauffører i vores bookingsystem
  • Kundeservice og ordrehåndtering pr. telefon og e-mail
  • Kontakt til leverandører
  • Udfærdigelse af nyhedsbreve og anden digital kommunikation

Uddannelse:  

Du har en handelsuddannelse som HHX, markedsføringsøkonom eller anden relevant uddannelse og er interesseret i, at gennemgå elevuddannelsen.

 

Du har klasse B kørekort (personbil)

 

Sprog:

Du taler og skriver dansk og har engelsk på højt niveau. Hvis du har kendskab til Tysk, Norsk eller Svensk er det en fordel.

 

Om dig:

Du er en moden person på over 21 år, der er udadvendt, energisk, selvstændig og klar til at tage ansvar. Du skal have et ønske, om at bidrage til udviklingen af virksomheden, men samtidigt være klar til at udføre, ikke blot de sjove opgaver, men også de kedelige, hvor ærmerne skal rulles op.

 

Yderligere information:

Hvis du vil vide mere, kan du gå ind på www.partybus.dk, og ellers er du velkommen til at ringe til

Direktør Kim Lærkesen på telefon 40 55 23 50.

 

Ansøgning:

Vi glæder vi os til at modtage din ansøgning senest 15. sept. 2019, med en begrundelse for hvorfor du er den rette til vores team.

 

Vi indkalder løbende til samtaler så send din ansøgning hurtigst muligt.

 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning snarest – på info@partybus.dk

 

Partybus ApS

Ledreborg Allé 22

4000 Roskilde

Partybus.dk ApSRoskilde2019-08-19T00:00:002019-09-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye kontorelev?

EUC Nordvestsjælland - hovedafdeling

Holbæk
Kunne du tænke dig en bred og alsidig uddannelse med mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling? Så er det dig vi søger! Pr. 1. oktober 2019, eller snarest derefter, søger vi en kontorelev til den 2-årige kontoruddannelse i offentlig a...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:6. september 2019

ZBC søger en kontorelev til specialet offentlig administration

ZBC

Slagelse
Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for offentlig administration - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver en uddannelse, hvor du vil blive motivere...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Partybus.dk ApS søger engageret intern salgselev

Partybus.dk ApS

Roskilde
Vi er et lille dynamisk trafikselskab, bedst kendt for selskabet med flest Partybusser i Danmark. Udover partybuskørsel tilbyder Partybus.dk turistkørsel, studenterkørsel, skolebus, limousineservice og meget andet. Vi har kontor i Lejre ved Roskilde...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019