Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger kontorelever

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2019 to kontorelever med offentlig administration som speciale.

Vi tilbyder dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø med engagerede kolleger og med garanti for faglig såvel som personlig udvikling.

Som kontorelev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse på en af vores lokalpolitistationer. Uddannelsen foregår dog primært på politistationen i Næstved.

Du vil i løbet af dit elevforløb komme rundt i forskellige afdelinger, og du vil få en omfattende oplæring og ansvar for egne selvstændige arbejdsopgaver. Du kommer til at møde dygtige og ambitiøse kollegaer fra flere forskellige faggrupper, som meget gerne deler deres viden med dig.

Vi har 6-7 elever under uddannelse, og du kan dele erfaringer med de andre elever i et elevnetværk på tværs af uddannelsesperioder.

Vi værner om samfundet og skaber tryghed for borgerne
Politiet er til for borgerne, og vi er meget fokuseret på at sætte borgerne i centrum for vores arbejde. Vi forventer derfor, at du har lyst til at møde både borgere, samarbejdspartnere og kollegaer åbent og imødekommende. Det er et plus, at du interesserer dig for samfundsforhold generelt og er bevidst om den særlige rolle, politiet spiller i samfundet.

Vi lægger vægt på, at du:
• har gåpåmod og er engageret
• er initiativrig, fleksibel og selvstændig
• tager medansvar for egen uddannelse og har et godt humør
• er nysgerrig efter nye opgaver, men samtidig også indstillet på, at rutineopgaver er være en del af hverdagen
• gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evner

For at komme i betragtning forventer vi du har/snarligt får en af de følgende uddannelser:
• EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
• STX, HF, HTX inkl. 5 ugers HGS eller EUS forløb
• HHX
• HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer bestået før 1. august 2015

Ansættelsesforhold

Du ansættes pr. 1. september 2019, og uddannelsen varer to år.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftalen mellem HK/Stat og Finansministeriet.

Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, primært med adresse i Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på mobil 4133 0643 alle hverdage mellem kl. 8.00-14.00, eller via mail til MFA006@POLITI.DK.

Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Skriv om dig selv og om dine interesser og fortæl,
• hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet
• hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb
• hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev
• hvad dine forventninger til politiet er.

Sammen med din ansøgning skal du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis/eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.

Er du fyldt 25 år og har bestået din eksamen efter 1. august 2015, bedes du fremsende din realkompetencevurdering (RKV) eller du skal kontakte en handelsskole med henblik på at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole.

Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 23.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er grænsekontrolafdelingen placeret i Maribo.

Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.

Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 700 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012618Phoenix-a1532d0012019-04-26T00:00:00Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger kontorelever

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2019 to kontorelever med offentlig administration som speciale.

Vi tilbyder dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø med engagerede kolleger og med garanti for faglig såvel som personlig udvikling.

Som kontorelev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse på en af vores lokalpolitistationer. Uddannelsen foregår dog primært på politistationen i Næstved.

Du vil i løbet af dit elevforløb komme rundt i forskellige afdelinger, og du vil få en omfattende oplæring og ansvar for egne selvstændige arbejdsopgaver. Du kommer til at møde dygtige og ambitiøse kollegaer fra flere forskellige faggrupper, som meget gerne deler deres viden med dig.

Vi har 6-7 elever under uddannelse, og du kan dele erfaringer med de andre elever i et elevnetværk på tværs af uddannelsesperioder.

Vi værner om samfundet og skaber tryghed for borgerne
Politiet er til for borgerne, og vi er meget fokuseret på at sætte borgerne i centrum for vores arbejde. Vi forventer derfor, at du har lyst til at møde både borgere, samarbejdspartnere og kollegaer åbent og imødekommende. Det er et plus, at du interesserer dig for samfundsforhold generelt og er bevidst om den særlige rolle, politiet spiller i samfundet.

Vi lægger vægt på, at du:
• har gåpåmod og er engageret
• er initiativrig, fleksibel og selvstændig
• tager medansvar for egen uddannelse og har et godt humør
• er nysgerrig efter nye opgaver, men samtidig også indstillet på, at rutineopgaver er være en del af hverdagen
• gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evner

For at komme i betragtning forventer vi du har/snarligt får en af de følgende uddannelser:
• EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
• STX, HF, HTX inkl. 5 ugers HGS eller EUS forløb
• HHX
• HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer bestået før 1. august 2015

Ansættelsesforhold

Du ansættes pr. 1. september 2019, og uddannelsen varer to år.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftalen mellem HK/Stat og Finansministeriet.

Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, primært med adresse i Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på mobil 4133 0643 alle hverdage mellem kl. 8.00-14.00, eller via mail til MFA006@POLITI.DK.

Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Skriv om dig selv og om dine interesser og fortæl,
• hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet
• hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb
• hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev
• hvad dine forventninger til politiet er.

Sammen med din ansøgning skal du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis/eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.

Er du fyldt 25 år og har bestået din eksamen efter 1. august 2015, bedes du fremsende din realkompetencevurdering (RKV) eller du skal kontakte en handelsskole med henblik på at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole.

Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 23.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er grænsekontrolafdelingen placeret i Maribo.

Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.

Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 700 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

2019-05-21T00:50:34.967 Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2019 to kontorelever med offentlig administration som speciale.Vi tilbyder dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø med engagerede kolleger og med garanti for faglig såvel som personlig udvikling. Som kontorelev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse på en af vores lokalpolitistationer. Uddannelsen foregår dog primært på politistationen i Næstved. Du vil i løbet af dit elevforløb komme rundt i forskellige afdelinger, og du vil få en omfattende oplæring og ansvar for egne selvstændige arbejdsopgaver. Du kommer til at møde dygtige og ambitiøse kollegaer fra flere forskellige faggrupper, som meget gerne deler deres viden med dig.Vi har 6-7 elever under uddannelse, og du kan dele erfaringer med de andre elever i et elevnetværk på tværs af uddannelsesperioder.Vi værner om samfundet og skaber tryghed for borgernePolitiet er til for borgerne, og vi er meget fokuseret på at sætte borgerne i centrum for vores arbejde. Vi forventer derfor, at du har lyst til at møde både borgere, samarbejdspartnere og kollegaer åbent og imødekommende. Det er et plus, at du interesserer dig for samfundsforhold generelt og er bevidst om den særlige rolle, politiet spiller i samfundet.Vi lægger vægt på, at du: har gåpåmod og er engageret er initiativrig, fleksibel og selvstændig tager medansvar for egen uddannelse og har et godt humør er nysgerrig efter nye opgaver, men samtidig også indstillet på, at rutineopgaver er være en del af hverdagen gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evnerFor at komme i betragtning forventer vi du har snarligt får en af de følgende uddannelser: EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer STX, HF, HTX inkl. 5 ugers HGS eller EUS forløb HHX HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer bestået før 1. august 2015 Ansættelsesforhold Du ansættes pr. 1. september 2019, og uddannelsen varer to år.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftalen mellem HK Stat og Finansministeriet. Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge.Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, primært med adresse i Næstved. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på mobil 4133 0643 alle hverdage mellem kl. 8.00-14.00, eller via mail til MFA006@POLITI.DK.Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.Skriv om dig selv og om dine interesser og fortæl, hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev hvad dine forventninger til politiet er.Sammen med din ansøgning skal du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.Er du fyldt 25 år og har bestået din eksamen efter 1. august 2015, bedes du fremsende din realkompetencevurdering (RKV) eller du skal kontakte en handelsskole med henblik på at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole.Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 23.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Om Sydsjællands og Lolland-Falsters PolitiSydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er grænsekontrolafdelingen placeret i Maribo. Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere. Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 700 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.11jobneta1532d00100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=SLF056640EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3514643Sydsjællands & Lolland-Falsters Politi11Parkvej 504700NæstvedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750252JobNet4979676497967610026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1532d00https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1532d00https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1532d00&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1532d00&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgBrænder du for at blive Kontorelev?12008971Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee361576372Mie Nybo Fachmannnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330032647ZBC søger kontorelev til specialet økonomiRobot Kontorelev til specialet økonomi Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for økonomi og løn - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver en uddannelse, hvor du vil blive motiveret til senere i din karriere at videreuddanne dig? Vi drømmer om en kontorelev, der brænder for at uddanne sig inden for økonomi og som allerede nu ved, at denne uddannelse kun er starten på livslang læring. På specialet økonomi lærer du at lave regnskaber og budgetter. Du lærer fx at bogføre indtægter, udgifter og lønninger på en skole og at deltage i skolens økonomistyring. Vi tilbyder en elevplads i en økonomi-afdeling, hvor vi arbejder selvstændigt og i teams, hvor vi arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og hvor vi tager ansvar for at opgaverne løses korrekt og inden for deadline. Det første halve år af uddannelsen foregår i lønafdelingen. Du kan søge elevstillingen, hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før den 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer, ellerdu efter den 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, ellerdu har bestået hhx her skal du dog gennemføre et 5-ugers kompetencegivende forløb for studenter på handelsskolen Er du over 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurderingsplan (RKV). Vi forventer, at du kan vise selvstændighed, samarbejdsevne, initiativ og kreativitet, at du er kvalitetsbevidst og fleksibel, samt at du har let til det gode humør og smilet også når det går stærkt. Vi tilbyder en elevplads med udfordringer og med nogen indflydelse på arbejdsopgaverne. Vi tilbyder gode kolleger, der er klar til at lære fra sig og hjælpe dig med at lære, og en mangfoldig og alsidig arbejdsplads, med mange forskellige typer medarbejdere i alle aldre. Ansættelsesvilkår: Ansættelsen er pr. den 1. september 2019. Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested i Ringsted. Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, organisationsaftalen med HK for det statslige område. Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en evt. ansættelse. Ansøgning: Har ovenstående vakt din interesse, og har du lyst til at blive vores nye kontorelev og en del af udviklingen på ZBC, så søg stillingen med en begrundet ansøgning samt CV samt eksamensbevis(er). Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer. Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er den 21. juni 2019. Ansøgninger modtages kun elektronisk via linket nederst i opslaget, og modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 2.7.2019 Spørgsmål informationer: Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte økonomimedarbejder Frederikke Falkenberg Ewers på tlf. 3193 5620 eller på mail ffew@zbc.dk. Hvem er vi: ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder. Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse. ZBC Vær med. Verden er til at forandre.

Kontorelev til specialet økonomi

Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for økonomi og løn - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver – en uddannelse, hvor du vil blive motiveret til senere i din karriere at videreuddanne dig?

Vi drømmer om en kontorelev, der brænder for at uddanne sig inden for økonomi og som allerede nu ved, at denne uddannelse kun er starten på livslang læring.

På specialet økonomi lærer du at lave regnskaber og budgetter. Du lærer fx at bogføre indtægter, udgifter og lønninger på en skole og at deltage i skolens økonomistyring.

Vi tilbyder en elevplads i en økonomi-afdeling, hvor vi arbejder selvstændigt og i teams, hvor vi arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og hvor vi tager ansvar for at opgaverne løses korrekt og inden for deadline. Det første halve år af uddannelsen foregår i lønafdelingen.

Du kan søge elevstillingen, hvis

  • du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før den 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer, eller
  • du efter den 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller
  • du har bestået hhx – her skal du dog gennemføre et 5-ugers kompetencegivende forløb for studenter på handelsskolen

Er du over 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurderingsplan (RKV).

Vi forventer, at du kan vise selvstændighed, samarbejdsevne, initiativ og kreativitet, at du er kvalitetsbevidst og fleksibel, samt at du har let til det gode humør og smilet – også når det går stærkt.

Vi tilbyder en elevplads med udfordringer og med nogen indflydelse på arbejdsopgaverne. Vi tilbyder gode kolleger, der er klar til at lære fra sig og hjælpe dig med at lære, og en mangfoldig og alsidig arbejdsplads, med mange forskellige typer medarbejdere i alle aldre.

Ansættelsesvilkår:

Ansættelsen er pr. den 1. september 2019.
Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested i Ringsted.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, organisationsaftalen med HK for det statslige område.

Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en evt. ansættelse.

Ansøgning:

Har ovenstående vakt din interesse, og har du lyst til at blive vores nye kontorelev og en del af udviklingen på ZBC, så søg stillingen med en begrundet ansøgning samt CV samt eksamensbevis(er).

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfristen er den 21. juni 2019.

Ansøgninger modtages kun elektronisk via linket nederst i opslaget, og modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb.

Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 2.7.2019

Spørgsmål/informationer:

Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte økonomimedarbejder Frederikke Falkenberg Ewers på tlf. 3193 5620 eller på mail ffew@zbc.dk.

Hvem er vi:
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. 

Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC’s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder.

Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse.

ZBC
Vær med. Verden er til at forandre.

ZBCRingsted2019-06-04T00:00:002019-07-02T00:00:00
330044907Skolesekretær til ØstskolenBasic Brænder du for at arbejde med administration og koordinering i tæt samarbejde med skoleledelsen? Er du tydelig og har du gode relationelle kompetencer både i forhold til kollegaer, elever og forældre? Er du fagligt funderet? Og har du lyst og mod til at tage ansvar, i en travl hverdag, hvor du er i stand til at bevare overblikket? Så er du lige den sekretær koordinator, som vi står og mangler! Østskolen er inde i en stor udvikling, hvor elevens faglige læring og trivsel har høj prioritet. Anerkendende og inkluderende pædagogik, er en grundholdning på skolen. Vi er i gang med at revitalisere vores værdigrundlag, som vil udgøre fundamentet for vores arbejde nu og fremadrettet. Derfor er det vigtigt, at du kan se dig selv i værdierne faglighed, fællesskab og ordenligthed og at du er parat til at bidrage til fællesskabet med afsæt i disse. Vi har store ambitioner for skolens administration. Derfor er det vigtigt, at du komplementerer det administrative team og ledelsen, både personligt og fagligt. Vi forventer, at du har mod til at gå forrest i opgaveløsningen og at du ser dig selv som en holdspiller på Østskolen og på afdelingerne. Du bliver en del af en skole, hvor vi lægger vægt på: Humor og godt humør Troværdighed og ærlighed Mod, vedholdenhed og nysgerrighed Stor indflydelse på egen praksis og opgaveløsning Tæt samarbejde mellem administration og ledelse Ledelse i det yderste led 6 mand og en gummibåd - Alle løfter sammen Vi leder efter en sekretær der: Har gode skriftlige egenskaber Kan understøtte ledelse lærere i større og komplekse skriftlige opgaver Derudover har du erfaring med administration og håndtering af de praktiske arbejdsopgaver der er på en skole f.eks: Dagsorden, referater Diverse administrative opgaver, herunder kalenderplanlægning booking, indberetning af karakterer, bogføring (prisme), lønindberetning (SD), elevadminstration (TEA), optagelse.dk m.m. Herudover skal du være i strand til: At tage aktion i svære situationer At tage ansvar At følge opgaverne helt til dørs, så det bliver forankret og ikke bliver forbipasserende støj. At administrere skolens it-udstyr i samarbejde med vores it-vejleder At understøtte opgaver som skoleårets planlægning At lave skemalægning, AULA, brugeradministration, mv. Østskolen er beliggende i Faxe kommune og består af tre afdelinger. Vi har ca. 1000 elever fra børnehaveklasse til 9. klasse og har tilhørende Sfo er på alle tre afdelinger. Vi er ca. 110 medarbejdere. Stillingen er på 34 timer om ugen i 42 uger og ønskes besat den 1. oktober 2019. Din løn og andre vilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst, på baggrund af uddannelse og erfaring. Forud for endelig ansættelse, indhentes en børneattest. Ansøgningen skal være os i hænde, snarest muligt og senest 31.07.2019 og ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 32 og 33. Har du spørgsmål vedr. stillingen, bedes du kontakte afd. skoleleder Linda Tadsen eller sekretær Karin Bruun Jensen på tlf. 56204654.

Brænder du for at arbejde med administration og koordinering i tæt samarbejde med skoleledelsen?  Er du tydelig og har du gode relationelle kompetencer både i forhold til kollegaer, elever og forældre? Er du fagligt funderet? Og har du lyst og mod til at tage ansvar, i en travl hverdag, hvor du er i stand til at bevare overblikket?

Så er du lige den sekretær/koordinator, som vi står og mangler!

Østskolen er inde i en stor udvikling, hvor elevens faglige læring og trivsel har høj prioritet. Anerkendende og inkluderende pædagogik, er en grundholdning på skolen.

Vi er i gang med at revitalisere vores værdigrundlag, som vil udgøre fundamentet for vores arbejde nu og fremadrettet. Derfor er det vigtigt, at du kan se dig selv i værdierne faglighed, fællesskab og ordenligthed og at du er parat til at bidrage til fællesskabet med afsæt i disse.

Vi har store ambitioner for skolens administration. Derfor er det vigtigt, at du komplementerer det administrative team og ledelsen, både personligt og fagligt.

Vi forventer, at du har mod til at gå forrest i opgaveløsningen og at du ser dig selv som en holdspiller på Østskolen og på afdelingerne.

Du bliver en del af en skole, hvor vi lægger vægt på:

  • Humor og godt humør
  • Troværdighed og ærlighed
  • Mod, vedholdenhed og nysgerrighed
  • Stor indflydelse på egen praksis og opgaveløsning
  • Tæt samarbejde mellem administration og ledelse
  • Ledelse i det yderste led
  • 6 mand og en gummibåd - Alle løfter sammen

Vi leder efter en sekretær der:

  • Har gode skriftlige egenskaber
  • Kan understøtte ledelse/lærere i større og komplekse skriftlige opgaver

Derudover har du erfaring med administration og håndtering af de praktiske arbejdsopgaver der er på en skole f.eks:

  • Dagsorden, referater
  • Diverse administrative opgaver, herunder kalenderplanlægning/booking, indberetning af karakterer, bogføring (prisme), lønindberetning (SD), elevadminstration (TEA), optagelse.dk m.m.

Herudover skal du være i strand til:

  • At tage aktion i svære situationer
  • At tage ansvar
  • At følge opgaverne helt til dørs, så det bliver forankret og ikke bliver forbipasserende støj.
  • At administrere skolens it-udstyr i samarbejde med vores it-vejleder
  • At understøtte opgaver som skoleårets planlægning
  • At lave skemalægning, AULA, brugeradministration, mv.

Østskolen er beliggende i Faxe kommune og består af tre afdelinger. Vi har ca. 1000 elever fra børnehaveklasse til 9. klasse og har tilhørende Sfo’er på alle tre afdelinger.  Vi er ca. 110 medarbejdere.

Stillingen er på 34 timer om ugen i 42 uger og ønskes besat den 1. oktober 2019.

Din løn og andre vilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst, på baggrund af uddannelse og erfaring.

Forud for endelig ansættelse, indhentes en børneattest.

Ansøgningen skal være os i hænde, snarest muligt og senest 31.07.2019 og ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 32 og 33.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, bedes du kontakte afd. skoleleder Linda Tadsen eller sekretær Karin Bruun Jensen på tlf. 56204654.

 

 

 

 

ORS/Small/bccd6ad2_logo.pngFaxe KommuneFaxe2019-06-17T18:02:35.5972019-07-24T00:00:00
330045887Administrativ medarbejder til vores udbetalingsteam i Sygedagpenge/JobafklaringRobot Har du lyst til at være en del af et udbetalingsteam, der vægter faglighed og godt kollegaskab, så send os en ansøgning. Om jobbet Udbetalingsteamets primære opgaver er beregning og udbetaling af sygedagpenge og ressourceforløbsydelse under jobafklaring. Vi har egne sagsstammer, men tager fælles ansvar for at opgaverne løses på bedste måde. Dine opgaver:Behandle anmeldelser og anmodninger i forbindelse med sygefravær fra borgere, arbejdsgivere og selvstændigeBeregne og udbetale sygedagpenge, sygedagpengerefusion til arbejdsgivere samt ressourceforløbsydelse under jobafklaringGive råd og vejledning til borgere og arbejdsgivereJournalisering, telefonbetjening og økonomisk opfølgningUdarbejde afgørelser og behandle klagesagerAfstemning mellemregning herunder A-skat og ATP Hvem er duDu har erfaring med lovgivning for sygedagpenge jobafklaring og kan sagsbehandle korrekt i forhold til lovgivningenDu har erfaring med udbetaling af ydelser og kender vores fagsystemer, KMD e-indkomst, KMD e-dagpenge, KMD Aktiv og måske Schultz FasitDu arbejder systematisk, struktureret og selvstændigt, men er også en god teamplayerDu er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligtDu har erfaring i afstemninger inden for området herunder A-skat Afdeling Teamet består udover dig af 2 medarbejdere, der arbejder tæt sammen med sagsbehandlerne i sygedagpengeteamet opfølgning. Vi tilbyderGode kollegaer, som er fagligt orienteredeSelvstændig kompetenceIndflydelse på planlægning af opgaveløsningFlekstid, personaleklub, frugt- og kaffeordning Der vil blive afholdt samtaler den 9. og 10. juli 2019. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Har du lyst til at være en del af et udbetalingsteam, der vægter faglighed og godt kollegaskab, så send os en ansøgning.

Om jobbet
Udbetalingsteamets primære opgaver er beregning og udbetaling af sygedagpenge og ressourceforløbsydelse under jobafklaring. Vi har egne sagsstammer, men tager fælles ansvar for at opgaverne løses på bedste måde.

Dine opgaver:
  • Behandle anmeldelser og anmodninger i forbindelse med sygefravær fra borgere, arbejdsgivere og selvstændige
  • Beregne og udbetale sygedagpenge, sygedagpengerefusion til arbejdsgivere samt ressourceforløbsydelse under jobafklaring
  • Give råd og vejledning til borgere og arbejdsgivere
  • Journalisering, telefonbetjening og økonomisk opfølgning
  • Udarbejde afgørelser og behandle klagesager
  • Afstemning/mellemregning herunder A-skat og ATP

Hvem er du
  • Du har erfaring med lovgivning for sygedagpenge/jobafklaring og kan sagsbehandle korrekt i forhold til lovgivningen
  • Du har erfaring med udbetaling af ydelser og kender vores fagsystemer, KMD e-indkomst, KMD e-dagpenge, KMD Aktiv og måske Schultz Fasit
  • Du arbejder systematisk, struktureret og selvstændigt, men er også en god teamplayer
  • Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • Du har erfaring i afstemninger inden for området – herunder A-skat

Afdeling
Teamet består udover dig af 2 medarbejdere, der arbejder tæt sammen med sagsbehandlerne i sygedagpengeteamet/opfølgning.

Vi tilbyder
  • Gode kollegaer, som er fagligt orienterede
  • Selvstændig kompetence
  • Indflydelse på planlægning af opgaveløsning
  • Flekstid, personaleklub, frugt- og kaffeordning

Der vil blive afholdt samtaler den 9. og 10. juli 2019.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
 

ArbejdsmarkedscenterRingsted2019-06-21T00:00:002019-07-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ZBC søger kontorelev til specialet økonomi

ZBC

Ringsted
Kontorelev til specialet økonomi Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for økonomi og løn - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver en uddannelse, hvo...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Skolesekretær til Østskolen

Faxe Kommune

Faxe
Brænder du for at arbejde med administration og koordinering i tæt samarbejde med skoleledelsen? Er du tydelig og har du gode relationelle kompetencer både i forhold til kollegaer, elever og forældre? Er du fagligt funderet? Og har du lyst og mod ti...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Administrativ medarbejder til vores udbetalingsteam i Sygedagpenge/Jobafklaring

Arbejdsmarkedscenter

Ringsted
Har du lyst til at være en del af et udbetalingsteam, der vægter faglighed og godt kollegaskab, så send os en ansøgning. Om jobbet Udbetalingsteamets primære opgaver er beregning og udbetaling af sygedagpenge og ressourceforløbsydelse under jobafkla...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019