Sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent med funktion som udskrivelseskoordinator

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi prioriterer den gode udskrivelse fra Akutafdelingen til primærsektoren og den gode overflytning fra Akutafdelingen til stamafdelingen. Da vores ene udskrivelseskoordinator har søgt skolebænken, søger vi 1 sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent til denne spændende funktion i Akutafdelingen.

Stillingen er på 37 timer om ugen eller efter aftale og med arbejde hver 3 weekend i dag, aften- eller nattevagtvagt i zone 2 og/eller zone 3. Man indgår ligeledes i Akutafdelingens helligdagsrul. Stillingen er med start pr. 01.11.21 eller efter aftale. Arbejdstiden på hverdage er overvejende i dagtid.

Lidt om stillingen

Som udskrivelseskoordinator vil du have en funktion på tværs af alle 3 zoner i Akutafdelingen.

Formålet med stillingen er at sikre den gode sikre udskrivelse samt undgå forebyggelige genindlæggelser, som ikke er til gavn for borgeren. Derudover er formålet også at sikre gode overflyttelser fra Akutafdelingen til stamafdelingerne på Kolding Sygehus.

Funktionen som udskrivelses koordinator indebærer blandt andet at vurdere behov og etablere tiltag, samt have et indgående kendskab til SAMBO aftalerne, så patient og pårørende er trygge ved udskrivelsen. Du skal også fungere som sparringspartner, videns dele/give råd og vejledning samt indgå som underviser til dine kollegaer. Du skal derfor være en del af den kliniske hverdag, tæt på patienter og pårørende og med det sammenhængende patientforløb for øje.

Det er væsentlig at du:

  • Har kompetencerne til at vurdere den enkelte patients behov sammen med pårørende
  • Har erfaring med at etablere tiltag i forbindelse med en udskrivelse eller overflytning
  • Har gode formidlingsevner i skrift og tale
  • Har gode samarbejdsevner
  • Har god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • Har gode evner til at skabe relationer og opbygge tillid
  • Evner at få ting til at ske
  • Er opsøgende og kan indgå i fælles opgaveløsning i afdelingen

Din baggrund

Uddannelse som sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent.
Indgående kendskab til kommunale tilbud.

Yderligere oplysninger 

Du er meget velkommen til at høre mere hos:  
Afdelingssygeplejerske Katrine Twisttmann Øelund tlf. 21 33 85 28, mail: katrine.oeelund@rsyd.dk  
Afdelingssygeplejerske Camilla Dahl Nielsen tlf. 76 36 02 23, mail: camilla.dahl.nielsen1@rsyd.dk

Du kan få mere at vide om Sygehuset og afdelingen på: http://intranet.sygehuslillebaelt.dk/ 

Løn og ansættelsesforhold efter overenskomst med Dansk Sygeplejeråd.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via nedenstående link. 

Ansøgning

Ansøgningsfrist d. 14.9.2021

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent med funktion som udskrivelseskoordinator

Vi prioriterer den gode udskrivelse fra Akutafdelingen til primærsektoren og den gode overflytning fra Akutafdelingen til stamafdelingen. Da vores ene udskrivelseskoordinator har søgt skolebænken, søger vi 1 sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent til denne spændende funktion i Akutafdelingen.

Stillingen er på 37 timer om ugen eller efter aftale og med arbejde hver 3 weekend i dag, aften- eller nattevagtvagt i zone 2 og/eller zone 3. Man indgår ligeledes i Akutafdelingens helligdagsrul. Stillingen er med start pr. 01.11.21 eller efter aftale. Arbejdstiden på hverdage er overvejende i dagtid.

Lidt om stillingen

Som udskrivelseskoordinator vil du have en funktion på tværs af alle 3 zoner i Akutafdelingen.

Formålet med stillingen er at sikre den gode sikre udskrivelse samt undgå forebyggelige genindlæggelser, som ikke er til gavn for borgeren. Derudover er formålet også at sikre gode overflyttelser fra Akutafdelingen til stamafdelingerne på Kolding Sygehus.

Funktionen som udskrivelses koordinator indebærer blandt andet at vurdere behov og etablere tiltag, samt have et indgående kendskab til SAMBO aftalerne, så patient og pårørende er trygge ved udskrivelsen. Du skal også fungere som sparringspartner, videns dele/give råd og vejledning samt indgå som underviser til dine kollegaer. Du skal derfor være en del af den kliniske hverdag, tæt på patienter og pårørende og med det sammenhængende patientforløb for øje.

Det er væsentlig at du:

  • Har kompetencerne til at vurdere den enkelte patients behov sammen med pårørende
  • Har erfaring med at etablere tiltag i forbindelse med en udskrivelse eller overflytning
  • Har gode formidlingsevner i skrift og tale
  • Har gode samarbejdsevner
  • Har god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • Har gode evner til at skabe relationer og opbygge tillid
  • Evner at få ting til at ske
  • Er opsøgende og kan indgå i fælles opgaveløsning i afdelingen

Din baggrund

Uddannelse som sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent.
Indgående kendskab til kommunale tilbud.

Yderligere oplysninger 

Du er meget velkommen til at høre mere hos:  
Afdelingssygeplejerske Katrine Twisttmann Øelund tlf. 21 33 85 28, mail: katrine.oeelund@rsyd.dk  
Afdelingssygeplejerske Camilla Dahl Nielsen tlf. 76 36 02 23, mail: camilla.dahl.nielsen1@rsyd.dk

Du kan få mere at vide om Sygehuset og afdelingen på: http://intranet.sygehuslillebaelt.dk/ 

Løn og ansættelsesforhold efter overenskomst med Dansk Sygeplejeråd.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via nedenstående link. 

Ansøgning

Ansøgningsfrist d. 14.9.2021

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.