Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent som faglig koordinator hos omsorgscentret Enggården

Sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent søges til en stilling som faglig koordinator i demens afsnit hos omsorgscentret Enggården.
Stillingen er på 37 timer ugentligt og arbejde hver 4. weekend skal påregnes, samt cirka to-tre helligedage pr. år. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller efter aftale.

Dragør Kommune
Dragør Kommune har cirka 14.000 indbyggere, cirka 1.200 ansatte og et årligt nettodriftsbudget på cirka 800 millioner kroner. Dragør Kommune er efter kommunalreformen fortsat en selvstændig kommune, og derfor en kommune med en høj grad af nærhed. Dragør er beliggende med store naturmæssige og kulturhistoriske værdier kun 14 km fra Rådhuspladsen. Dragør er en udpræget bosætningskommune med mange ressourcestærke borgere og høje forventninger til kommunens service. Der er generelt en god sundhedsprofil og skoler med resultater i top 10 i national sammenhæng.
Den faglige koordinator har som hovedopgave at
stå for faglig koordination og opfølgning på beboernes liv i deres helhed, med fokus på beboernes oplevede livskvalitet
kvalitetssikre den faglige kvalitet i pleje-, aktivitets- og omsorgsopgaver.

Omsorgscentret Enggården
Enggården er Dragørs eneste omsorgscenter med i alt 117 boliger, heraf 99 plejeboliger (almene og til borgere ramt af demens) samt 18 boliger til midlertidig døgnophold. Herudover er der et daghjem samt et produktionskøkken, der leverer varm mad til borgere på centret og i kommunen.

Vi søger en medarbejder, der kan

  • skabe en god dialog
  • samarbejde bredt
  • sikre motivation og en grundlæggende positiv tilgang til udfordringer og opgaver
  • arbejde innovativt og finde nye løsningsmuligheder.

Vi søger en medarbejder, der har
  • erfaring og resultater med faglig koordination og daglig opfølgning på beboernes liv
  • erfaring med faglig feedback, sparring og supervision i plejenære situationer
  • sygeplejefaglig viden og erfaring
  • viden om udvalgte teknologier, dokumentationsformer, kvalitet og kvalitetsudvikling.

Du skal kunne mestre at
  • skabe overblik over beboernes ønsker, behov og aktuelle problemstillinger
  • arbejde med forebyggelse, rehabilitering og egenomsorg i den daglige pleje
  • være ansvarlig for daglig opfølgning på pleje og omsorgsopgaver
  • sikre at kollegaers kompetencer og kvalifikationer benyttes bedst muligt i forhold til beboernes hele liv
  • være ansvarlig for at koordinere komplekse beboerforløb
  • sikre tætte samarbejdsrelationer omkring beboere og pårørende i afdelingen, såvel internt som eksternt
  • være ansvarlig for at kvalitetssikre og opdatere den faglige dokumentation.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn efter gældende overenskomst for syge- og sundhedsplejersker eller social- og sundhedspersonale afhængigt af uddannelsesmæssig baggrund.

Yderligere informationer
Hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Nikoline Munkebæk på telefon 51 57 77 26.

Ansøgningsfrist
15. juni 2019.
Ved ansøgning bedes du benytte kommunens rekrutteringssystem.
 

Stillingsbetegnelse
Faglig koordinator

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Enggården

Tiltrædelse
1. august 2019

Ansøgningsfrist
15. juni 2019

Kontaktperson
Områdeleder Nikoline Munkebæk på telefon 51 57 77 26

Uddannelse
Sygeplejerske- eller social- og sundhedsassistent-uddannelsen

Arbejdsområde
Ældre og Omsorg


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026652Phoenix-91292a4812019-05-17T16:00:10.233Sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent som faglig koordinator hos omsorgscentret EnggårdenSygeplejerske eller social- og sundhedsassistent søges til en stilling som faglig koordinator i demens afsnit hos omsorgscentret Enggården.
Stillingen er på 37 timer ugentligt og arbejde hver 4. weekend skal påregnes, samt cirka to-tre helligedage pr. år. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller efter aftale.

Dragør Kommune
Dragør Kommune har cirka 14.000 indbyggere, cirka 1.200 ansatte og et årligt nettodriftsbudget på cirka 800 millioner kroner. Dragør Kommune er efter kommunalreformen fortsat en selvstændig kommune, og derfor en kommune med en høj grad af nærhed. Dragør er beliggende med store naturmæssige og kulturhistoriske værdier kun 14 km fra Rådhuspladsen. Dragør er en udpræget bosætningskommune med mange ressourcestærke borgere og høje forventninger til kommunens service. Der er generelt en god sundhedsprofil og skoler med resultater i top 10 i national sammenhæng.
Den faglige koordinator har som hovedopgave at
stå for faglig koordination og opfølgning på beboernes liv i deres helhed, med fokus på beboernes oplevede livskvalitet
kvalitetssikre den faglige kvalitet i pleje-, aktivitets- og omsorgsopgaver.

Omsorgscentret Enggården
Enggården er Dragørs eneste omsorgscenter med i alt 117 boliger, heraf 99 plejeboliger (almene og til borgere ramt af demens) samt 18 boliger til midlertidig døgnophold. Herudover er der et daghjem samt et produktionskøkken, der leverer varm mad til borgere på centret og i kommunen.

Vi søger en medarbejder, der kan
  • skabe en god dialog
  • samarbejde bredt
  • sikre motivation og en grundlæggende positiv tilgang til udfordringer og opgaver
  • arbejde innovativt og finde nye løsningsmuligheder.

Vi søger en medarbejder, der har
  • erfaring og resultater med faglig koordination og daglig opfølgning på beboernes liv
  • erfaring med faglig feedback, sparring og supervision i plejenære situationer
  • sygeplejefaglig viden og erfaring
  • viden om udvalgte teknologier, dokumentationsformer, kvalitet og kvalitetsudvikling.

Du skal kunne mestre at
  • skabe overblik over beboernes ønsker, behov og aktuelle problemstillinger
  • arbejde med forebyggelse, rehabilitering og egenomsorg i den daglige pleje
  • være ansvarlig for daglig opfølgning på pleje og omsorgsopgaver
  • sikre at kollegaers kompetencer og kvalifikationer benyttes bedst muligt i forhold til beboernes hele liv
  • være ansvarlig for at koordinere komplekse beboerforløb
  • sikre tætte samarbejdsrelationer omkring beboere og pårørende i afdelingen, såvel internt som eksternt
  • være ansvarlig for at kvalitetssikre og opdatere den faglige dokumentation.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn efter gældende overenskomst for syge- og sundhedsplejersker eller social- og sundhedspersonale afhængigt af uddannelsesmæssig baggrund.

Yderligere informationer
Hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Nikoline Munkebæk på telefon 51 57 77 26.

Ansøgningsfrist
15. juni 2019.
Ved ansøgning bedes du benytte kommunens rekrutteringssystem.
 

Stillingsbetegnelse
Faglig koordinator

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Enggården

Tiltrædelse
1. august 2019

Ansøgningsfrist
15. juni 2019

Kontaktperson
Områdeleder Nikoline Munkebæk på telefon 51 57 77 26

Uddannelse
Sygeplejerske- eller social- og sundhedsassistent-uddannelsen

Arbejdsområde
Ældre og Omsorg

2019-06-15T02:00:21.327 Sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent søges til en stilling som faglig koordinator i demens afsnit hos omsorgscentret Enggården. Stillingen er på 37 timer ugentligt og arbejde hver 4. weekend skal påregnes, samt cirka to-tre helligedage pr. år. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller efter aftale. Dragør Kommune Dragør Kommune har cirka 14.000 indbyggere, cirka 1.200 ansatte og et årligt nettodriftsbudget på cirka 800 millioner kroner. Dragør Kommune er efter kommunalreformen fortsat en selvstændig kommune, og derfor en kommune med en høj grad af nærhed. Dragør er beliggende med store naturmæssige og kulturhistoriske værdier kun 14 km fra Rådhuspladsen. Dragør er en udpræget bosætningskommune med mange ressourcestærke borgere og høje forventninger til kommunens service. Der er generelt en god sundhedsprofil og skoler med resultater i top 10 i national sammenhæng. Den faglige koordinator har som hovedopgave at stå for faglig koordination og opfølgning på beboernes liv i deres helhed, med fokus på beboernes oplevede livskvalitet kvalitetssikre den faglige kvalitet i pleje-, aktivitets- og omsorgsopgaver. Omsorgscentret Enggården Enggården er Dragørs eneste omsorgscenter med i alt 117 boliger, heraf 99 plejeboliger (almene og til borgere ramt af demens) samt 18 boliger til midlertidig døgnophold. Herudover er der et daghjem samt et produktionskøkken, der leverer varm mad til borgere på centret og i kommunen. Vi søger en medarbejder, der kanskabe en god dialogsamarbejde bredtsikre motivation og en grundlæggende positiv tilgang til udfordringer og opgaverarbejde innovativt og finde nye løsningsmuligheder. Vi søger en medarbejder, der harerfaring og resultater med faglig koordination og daglig opfølgning på beboernes liverfaring med faglig feedback, sparring og supervision i plejenære situationersygeplejefaglig viden og erfaringviden om udvalgte teknologier, dokumentationsformer, kvalitet og kvalitetsudvikling. Du skal kunne mestre atskabe overblik over beboernes ønsker, behov og aktuelle problemstillingerarbejde med forebyggelse, rehabilitering og egenomsorg i den daglige plejevære ansvarlig for daglig opfølgning på pleje og omsorgsopgaversikre at kollegaers kompetencer og kvalifikationer benyttes bedst muligt i forhold til beboernes hele livvære ansvarlig for at koordinere komplekse beboerforløbsikre tætte samarbejdsrelationer omkring beboere og pårørende i afdelingen, såvel internt som eksterntvære ansvarlig for at kvalitetssikre og opdatere den faglige dokumentation. Løn- og ansættelsesforhold Løn efter gældende overenskomst for syge- og sundhedsplejersker eller social- og sundhedspersonale afhængigt af uddannelsesmæssig baggrund. Yderligere informationer Hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Nikoline Munkebæk på telefon 51 57 77 26. Ansøgningsfrist 15. juni 2019. Ved ansøgning bedes du benytte kommunens rekrutteringssystem. Stillingsbetegnelse Faglig koordinator Ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer ugentlig Virksomhedsoplysninger Enggården Tiltrædelse 1. august 2019 Ansøgningsfrist 15. juni 2019 Kontaktperson Områdeleder Nikoline Munkebæk på telefon 51 57 77 26 Uddannelse Sygeplejerske- eller social- og sundhedsassistent-uddannelsen Arbejdsområde Ældre og Omsorg10Phoenix91292a48101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1424&ERId=352290EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnDragør3529873Dragør Kommune11Kirkevej 7, st.2791DragørDKDanmarkORS/91292a48_logo.jpegORS/Small/91292a48_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent763120DragoerKommuneMinimum5470300017-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91292a48https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=91292a48https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91292a48&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91292a48&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgEr Sundhed noget for dig? Søg jobbet som Social- og sundhedsassistent i dag.12007991Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed361841746indirac@dragoer.dkDanmarkDanmark330044655Social og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdommeProfile Social og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdomme. Hudklinikken Trianglen er en travl praksis, hvor der ses og behandles alle slags hudsygdomme hos både børn og voksne. Vi er 2-3 hudlæger, foruden lægesekretær, sosu-assistent og flere medicinstuderende. I behandlerteamet varetager vi opgaver som allergitest, eksemkontrol, photodynamisk terapi, vortebehandling og sårbehandling. Af forkontorsopgaver kan nævnes tidsbestilling, ankomstregistrering og kontrol af henvisninger. Vi vægter samarbejde højt på tværs af kompetencer og uddannelser og fælles frokostpause prioriteres hver dag. Vi søger en ny kollega med baggrund som sosu-assistent, der er veluddannet og har energi og lyst til at indgå i behandlerteamet og deltage i forkontorsopgaverne. Det vil være en fordel at have dermatologisk erfaring, men er du lærenem og er nysgerrig på et nyt speciale, vil du blive grundig oplært. Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019 og med ugentligt timetal på ca. 28 timer fordelt på mandag til torsdag. Løn i henhold til aftale med PLA. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: hudklinikken-trianglen.brandero.comSocial og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdomme.

Hudklinikken Trianglen er en travl praksis, hvor der ses og behandles alle slags hudsygdomme hos både børn og voksne. Vi er 2-3 hudlæger, foruden lægesekretær, sosu-assistent og flere medicinstuderende. I behandlerteamet varetager vi opgaver som allergitest, eksemkontrol, photodynamisk terapi, vortebehandling og sårbehandling. Af forkontorsopgaver kan nævnes tidsbestilling, ankomstregistrering og kontrol af henvisninger. Vi vægter samarbejde højt på tværs af kompetencer og uddannelser og fælles frokostpause prioriteres hver dag.

Vi søger en ny kollega med baggrund som sosu-assistent, der er veluddannet og har energi og lyst til at indgå i behandlerteamet og deltage i forkontorsopgaverne. Det vil være en fordel at have dermatologisk erfaring, men er du lærenem og er nysgerrig på et nyt speciale, vil du blive grundig oplært.

Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019 og med ugentligt timetal på ca. 28 timer fordelt på mandag til torsdag. Løn i henhold til aftale med PLA.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". 




Se mere på vores ansøgersite: https://hudklinikken-trianglen.brandero.com

ORS/Small/8b37adba_logo.pngHudklinikken Trianglen v/Ane Ahm PetersenKøbenhavn Ø2019-06-17T16:03:57.0502019-07-31T00:00:00
330013345Social og Sundhedsassistent søges til aftenvagtRobot 2 nyoprettede stillinger ønskes besat snarest af profiler med stikord som: Stabil, ansvarlig, intelligent struktureret . Den lidt længere version er, at vi ønsker at finde 2 nye medarbejdere, som sammen med ledelsen skal skabe et værdifuldt, engageret team, som varetager alle opgaver hos vores hjemmepleje -og handicap borgere i aftenvagten. Du vil blive mødt af mange forskellige arbejdsopgaver, både ude hos borgerne og inde på kontoret. Vi forventer at du kender og kan omsætte fagprofilen for social- og sundhedsassistenter og herudfra vil kunne udføre, koordinere, planlægge og lede. At du er god til at formidle og udvikle, så du bliver en stærk og vigtig medarbejder, med fokus på kvalitet, kontinuitet og økonomi. At du vil være en del af aftenteamet, vil have en fast borgergruppe, med mere komplekst plejebehov, som en del af din vagt. At du skal køre til nødkald, have akuttelefonen og vil være nr. 2 hos borgere, der har særlige behov,. Herudover vil du være ansvarlige for at alle vagter er dækket til næste dag Ligesom at du skal læse digital post 3 gange i vagten og handle på henvendelsen. Da der er mange administrative opgaver som skal løses, forventer vi at du er dygtig til IT, har grundigt kendskab til omsorgssystemer, f.eks. Nexus og Cura, eller hurtigt kan tilegne dig den nødvendige kompetence. Vi forventer at du har et indgående kendskab til de krav der stilles til leverandører af hjemmeplejeydelser, -eller formår at sætte dig ind i dem. At du arbejder rehabiliterende, og sammen med dit team forebygger indlæggelser gennem triagering og utilsigtede hændelser. Der er ligeledes en selvfølge, at du betragter viden som det fundament du arbejder ud fra, og at du ønsker at udvikle både dig selv og dit team. Vi forventer at du kan tage udgangspunkt i de pædagogiske principper og at du har fokus på patientsikkerhed. - Du skal være omstillingsparat, fleksibel og kunne lide nye udfordringer. - Du skal være engageret, professionel og kunne arbejde selvstændigt. - Du ser dokumentation som et vigtigt arbejdsredskab. - Du er god til positiv kommunikation og er teamplayer - Du skal Have humor, være servicemindet og kunne bringe faglig viden i spil. - Du taler med - og ikke om andre... Vi ser frem til en ansøgning som afspejler den person du er, hvor du åbent og ærligt har taget stilling til din motivation for at søge dette job. Skriv i emnefelt: Social og Sundhedsassistent søges til aftenvagt

2 nyoprettede stillinger ønskes besat snarest af profiler med stikord som:

 

Stabil, ansvarlig, intelligent & struktureret….

 

Den lidt længere version er, at vi ønsker at finde 2 nye medarbejdere, som sammen med ledelsen skal skabe et værdifuldt, engageret team, som varetager alle opgaver hos vores hjemmepleje -og handicap borgere i aftenvagten.

 

Du vil blive mødt af mange forskellige arbejdsopgaver, både ude hos borgerne og inde på kontoret.

 

Vi forventer at du kender og kan omsætte fagprofilen for social- og sundhedsassistenter og herudfra vil kunne udføre, koordinere, planlægge og lede.

 

At du er god til at formidle og udvikle, så du bliver en stærk og vigtig medarbejder, med fokus på kvalitet, kontinuitet og økonomi.

 

At du vil være en del af aftenteamet, vil have en fast borgergruppe, med mere komplekst plejebehov, som en del af din vagt.

At du skal køre til nødkald, have akuttelefonen og vil være nr. 2 hos borgere, der har særlige behov,.

Herudover vil du være ansvarlige for at alle vagter er dækket til næste dag

Ligesom at du skal læse digital post 3 gange i vagten og handle på henvendelsen.

 

Da der er mange administrative opgaver som skal løses, forventer vi at du er dygtig til IT, har grundigt kendskab til omsorgssystemer, f.eks. Nexus og Cura, eller hurtigt kan tilegne dig den nødvendige kompetence.

 

Vi forventer at du har et indgående kendskab til de krav der stilles til leverandører af hjemmeplejeydelser, -eller formår at sætte dig ind i dem.

 

At du arbejder rehabiliterende, og sammen med dit team forebygger indlæggelser gennem triagering og utilsigtede hændelser.

 

Der er ligeledes en selvfølge, at du betragter viden som det fundament du arbejder ud fra, og at du ønsker at udvikle både dig selv og dit team.

 

Vi forventer at du kan tage udgangspunkt i de pædagogiske principper og at du har fokus på patientsikkerhed.

 

- Du skal være omstillingsparat, fleksibel og kunne lide nye udfordringer.

- Du skal være engageret, professionel og kunne arbejde selvstændigt.

- Du ser dokumentation som et vigtigt arbejdsredskab.

- Du er god til positiv kommunikation og er teamplayer

- Du skal Have humor, være servicemindet og kunne bringe faglig viden i spil.

- Du taler med - og ikke om andre...

Vi ser frem til en ansøgning som afspejler den person du er, hvor du åbent og ærligt har taget stilling til din motivation for at søge dette job.

 

Skriv i emnefelt: 

Social og Sundhedsassistent søges til aftenvagt

 

HUMAN CARE A/SHvidovre2019-06-03T00:00:002019-06-24T00:00:00
3300140766 top-dedikerede timelønnede Social & Sundhedsassistenter søgesRobot Til vores afdeling i København Vi har fået frygteligt travlt og derfor håber vi nu at der sidder en 5-6 top dedikerede social sundhedsassistenter som har lyst til, sammen med alle os i Trolle Care, at fortsætte det vigtige arbejde det er at skabe al tænkelig tryghed, nærvær og livskvalitet for primært vores ældre klientgruppe. Vi kigger ikke så meget på om det er en tung klinisk opgave, eller om det en opgave hvor det primært handler om at skabe tryghed, overblik og glæde. For os er begge dele lige vigtigt. For at komme i betragtning her hos os, er det vigtigt at du kan byde ind med flg.: En god bred klinisk erfaring på min 10. år, og i det erfaringsgrundlag skal der indgå et par år fra hjemmeplejen Du kan hurtigt danne dig et overblik og få fornemmelsen for hvad der er behov for, således at du kan skabe ro i hjemmet Du er god til at gennemskue angst og usikkerhed og med din faglighed og omsorg for ældre mennesker og disses pårørende, etablere tillid og tryghed Som menneske vil det være dejligt hvis du har din indre ro med dig, men den må du gerne have krydret med glimt i øjet og lun humor livet er for kort til ikke at kunne grine lidt af det hele Vi vil få brug for din hjælp mellem 10 og 15 timer om ugen primært i tidsrummet kl. 08 til 20 på hverdage, men der KAN opstå akut behov, senere om aftenen og i weekenderne For din egen skyld vil det være en fordel hvis du har egen bil Det er helt OK at du har et andet job, du skal bare huske at have din dedikation og din gode energi med her hos os, også! Vi arbejder på den måde at vi har vores egne klienter som vi hjælper og støtter i deres eget hjem og i tæt samarbejde med en anden kollega. Vi kan ikke så nemt sende en vikar ved sygdom og ferie, derfor er det vigtigt at du har lyst og overskud til at være hos os, for det forpligter! Plejen er 1:1 og det kan godt være udfordrende, men det giver også en masse frihed til at udføre netop den pleje og omsorg som der er brug for. Og det gør også at vi hurtigt kan se og mærke effekten af vores indsats, og det er vildt fedt! Vi tilbyder: En god løn Fantastisk kolleger som savner dig! Stor frihed og fagligt råderum til netop at udføre en sublim pleje og omsorg Kontinuerlig undervisning og coaching Vi skal bruge dig nu, så syntes du at du har tid i din kalender til at hjælpe os, min. 12 måneder (men meget gerne længere) så skynd dig at slå på tråden på 7027 2034 eller send et opdateret CV samt et par ord om dig selv. Vi glæder os til at høre fra dig.

Til vores afdeling i København

Vi har fået frygteligt travlt og derfor håber vi nu at der sidder en 5-6 top dedikerede social & sundhedsassistenter som har lyst til, sammen med alle os i Trolle Care, at fortsætte det vigtige arbejde det er at skabe al tænkelig tryghed, nærvær og livskvalitet for primært vores ældre klientgruppe.

Vi kigger ikke så meget på om det er en tung klinisk opgave, eller om det en opgave hvor det primært handler om at skabe tryghed, overblik og glæde. For os er begge dele lige vigtigt.

For at komme i betragtning her hos os, er det vigtigt at du kan byde ind med flg.:

  • En god bred klinisk erfaring på min 10. år, og i det erfaringsgrundlag skal der indgå et par år fra hjemmeplejen
  • Du kan hurtigt danne dig et overblik og få fornemmelsen for hvad der er behov for, således at du kan skabe ro i hjemmet
  • Du er god til at gennemskue angst og usikkerhed og med din faglighed og omsorg for ældre mennesker og disses pårørende, etablere tillid og tryghed

Som menneske vil det være dejligt hvis du har din indre ro med dig, men den må du gerne have krydret med glimt i øjet og lun humor – livet er for kort til ikke at kunne grine lidt af det hele

  • Vi vil få brug for din hjælp mellem 10 og 15 timer om ugen primært i tidsrummet kl. 08 til 20 på hverdage, men der KAN opstå akut behov, senere om aftenen og i weekenderne
  • For din egen skyld vil det være en fordel hvis du har egen bil
  • Det er helt OK at du har et andet job, du skal bare huske at have din dedikation og din gode energi med her hos os, også!

Vi arbejder på den måde at vi har vores egne klienter som vi hjælper og støtter i deres eget hjem og i tæt samarbejde med en anden kollega. Vi kan ikke så nemt sende en vikar ved sygdom og ferie, derfor er det vigtigt at du har lyst og overskud til at være hos os, for det forpligter!

Plejen er 1:1 – og det kan godt være udfordrende, men det giver også en masse frihed til at udføre netop den pleje og omsorg som der er brug for. Og det gør også at vi hurtigt kan se og mærke effekten af vores indsats, og det er vildt fedt!

Vi tilbyder:

  • En god løn
  • Fantastisk kolleger som savner dig!
  • Stor frihed og fagligt råderum til netop at udføre en sublim pleje og omsorg
  • Kontinuerlig undervisning og coaching

Vi skal bruge dig nu, så syntes du at du har tid i din kalender til at hjælpe os, min. 12 måneder (men meget gerne længere) så skynd dig at slå på tråden på 7027 2034 eller send et opdateret CV samt et par ord om dig selv.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

 

Trolle Care ApSHellerup2019-06-03T00:00:002019-06-25T00:00:00
330029777Social- og sundhedsassistenter som afløsere i nattevagtRobot Social- og sundhedsassistenter som afløsere i nattevagt Plejecenter Strandmarkshave Plejecenter Strandmarkshave er Hvidovre Kommunes næststørste plejecenter. Strandmarkshave har 73 plejeboliger, 1 natbolig, 1 venteplads og 35 daghjemspladser. Strandmarkshave ligger tæt ved Frihedens S-station. Strandmarkshave er et dejligt plejecenter. Et aktivt hus hvor vi forsøger at skabe rammer, og hvor beboere og personale trives. Vil du være med til at bevare vores gode ånd? Vil du gerne arbejde i et rart miljø, hvor vi prioriterer samvær højt? Vi tilbyder en god og individuel introduktion Vi arbejder med kompetenceudvikling, og tilbyder intern undervisning. Til Plejecenteret søger vi snarest social- og sundhedsassistenter til afløsning i nattevagt ved ferie og sygdom. Har du lyst til at arbejde rehabiliterende på et plejecenter? Har du lyst til at være dér, hvor der er mest brug for dig her og nu? Der er nogle faste opgaver i jobbet, men afhængig af beboernes behov skal du kunne omstille dig til, at vagten ser anderledes ud end planlagt. Som social- og sundhedsassistent i nattevagt vil du ud over almene nattevagtsopgaver på en enkelt afdeling have funktion som medicinansvarlig på hele Strandmarkshave. Hver afdeling har 24 plejeboliger og er opdelt i 2 mindre grupper, som består af 12 beboere. Der planlægges med 3 nattevagter i hele huset med mulighed for at tilkalde sygeplejerske fra døgnplejen. Vi forventer af dig: At du er god til at skabe dig et overblik over, hvor der er størst behov for hjælp og kan prioritere opgaverne At du har lyst og evner til sparre med og vejlede dine kolleger At du er faglig kompetent og evner at dokumentere observationer og handlinger. Vi arbejder med værdier og anerkendende dialog. Vi lægger vægt på høj faglighed. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingsledere Anne-Mette Ahlbom Jørgensen på telefon 5158 7623, Sophie Lawaetz 2936 7362 eller Jette Mathiesen 51587622. Du er også velkommen til at besøge os på Strandmarkshaves hjemmeside på: www.strandmarkshave.hvidovre.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem KL og FOA social og sundhed. Grundlønnen er løntrin 21.Social- og sundhedsassistenter som afløsere i nattevagt
Plejecenter Strandmarkshave

Plejecenter Strandmarkshave er Hvidovre Kommunes næststørste plejecenter. Strandmarkshave har 73 plejeboliger, 1 natbolig, 1 venteplads og 35 daghjemspladser.

Strandmarkshave ligger tæt ved Frihedens S-station. Strandmarkshave er et dejligt plejecenter. Et aktivt hus hvor vi forsøger at skabe rammer, og hvor beboere og personale trives.
  • Vil du være med til at bevare vores gode ånd?
  • Vil du gerne arbejde i et rart miljø, hvor vi prioriterer samvær højt?
  • Vi tilbyder en god og individuel introduktion
  • Vi arbejder med kompetenceudvikling, og tilbyder intern undervisning.
Til Plejecenteret søger vi snarest social- og sundhedsassistenter til afløsning i nattevagt ved ferie og sygdom.
Har du lyst til at arbejde rehabiliterende på et plejecenter? Har du lyst til at være dér, hvor der er mest brug for dig her og nu? Der er nogle faste opgaver i jobbet, men afhængig af beboernes behov skal du kunne omstille dig til, at vagten ser anderledes ud end planlagt. Som social- og sundhedsassistent i nattevagt vil du ud over almene nattevagtsopgaver på en enkelt afdeling have funktion som medicinansvarlig på hele Strandmarkshave.

Hver afdeling har 24 plejeboliger og er opdelt i 2 mindre grupper, som består af 12 beboere. Der planlægges med 3 nattevagter i hele huset med mulighed for at tilkalde sygeplejerske fra døgnplejen.

Vi forventer af dig:
  • At du er god til at skabe dig et overblik over, hvor der er størst behov for hjælp og kan prioritere opgaverne
  • At du har lyst og evner til sparre med og vejlede dine kolleger
  • At du er faglig kompetent og evner at dokumentere observationer og handlinger.
Vi arbejder med værdier og anerkendende dialog. Vi lægger vægt på høj faglighed.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingsledere Anne-Mette Ahlbom Jørgensen på telefon 5158 7623, Sophie Lawaetz 2936 7362 eller Jette Mathiesen 51587622.

Du er også velkommen til at besøge os på Strandmarkshaves hjemmeside på: www.strandmarkshave.hvidovre.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem KL og FOA social og sundhed. Grundlønnen er løntrin 21.


Plejecenter StrandmarkshaveHvidovre2019-06-03T00:00:002019-06-28T00:00:00
330032904Pædagog eller Social-og sundhedsassistent til recovery-orienteret botilbudRobot Med din erfaring fra døgntilbud eller arbejde med psykisk syge skal du støtte beboerne i at have fuld indflydelse på deres egen hverdag. CareMatch søger for socialpsykiatrisk botilbud, Gentofte Da en kollega har fundet nye udfordringer søger vi en ny medarbejder. Aktiv læring og udvikling på arbejdet Vi forventer, at du kan være en aktiv deltager til teammøder og på temadage med fokus på emner fra beboere og kolleger. Vi har fælles intern supervision og ekstern supervision 1 gang om måneden med udgangspunkt i en systemisk narrativ tilgang. Beboerne deltager i supervisionen, hvis det er muligt. Du skal derfor være reflekterende i forhold til egen og andres praksis og se de daglige udfordringer og dilemmaer, som et vigtigt udviklingsrum. Recovery-orienteret tilgang Vi arbejder ud fra en recovery-orienteret tilgang med fokus på relationer og psykosocial rehabilitering. Beboerne er i centrum, og vi indretter vores arbejde til deres aktuelle situation. Det kræver, at du udviser initiativ i forhold til selvstændigt at arbejde ud fra vores kerneydelser, retningslinjer, politiker og beboernes individuelle ønsker og behov. Kontaktperson Du er kontaktperson for beboerne og udarbejder de faglige planer og anden dokumentation. Det er derfor vigtigt, at du taler og skriver dansk, så der er mulighed for en faglig velfunderet argumentation og selvstændig udførelse af skriftlige opgaver. I hverdagen deltager du i at købe ind, lave mad og give omsorg, hjælp og støtte til beboerne omkring rengøring, tøjvask, udflugter m.m. Derudover skal du være serviceminded og opmærksom på beboernes udtrykskapacitet og kommunikation. Din person Hvis du er rummelig, har et drive og forstår at være aktivt opsøgende i din tilgang til beboerne, vil du passe lige ind. Du vil få succes i stillingen, hvis du er: Tydelig og har overblik i forhold til flere beboere samtidigt Initiativrig og aktiv i forhold til beboerne i og uden for huset Empatisk uden at det for forud for din faglige viden Fysisk og psykisk robust så du kan håndtere en kompleks vifte af arbejdsopgaver Byder dig til med dine egne interesser Faglig profil: Uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent Erfaring med dokumentation og skriftlighed Erfaring fra døgninstitution og psykisk syge udsatte mennesker Det er en fordel, hvis du har kørekort Botilbuddet Vi er beliggende i Gentofte og er kendetegnet ved særdeles gode rammer og ressourcer til aktivering. Vi er en udviklingsorienteret arbejdsplads med en engageret personalegruppe, der arbejder for at give den enkelte beboer et ståsted i tilværelsen. Du bliver efter en god introduktion en del af et bofællesskab med 16 psykisk syge borgere, primært paranoidt skizofrene og misbrugere, der alle har en lav mestringsevne. Du arbejder i et team, hvor I er to på arbejde til en gruppe på 8 borgere. Du bliver tilknyttet et fast team med 8 kolleger, der alle er uddannet pædagoger eller social- og sundhedsassistenter. Dertil en daglig leder. Løn- og ansættelsesvilkår Det er en fuldtidsstilling med blandede dag- og aftenvagter og hver anden weekend. Løn og ansættelse fastsættes efter forhandling ifølge gældende overenskomst. Vi forudsætter en acceptabel straffeattest, som du bedes sende med din ansøgning. Yderligere information: Pilekrogen samarbejder med konsulentvirksomheden CareMatch om denne ansættelse. Ønsker du at høre mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Stefan Førster-Christensen på 30 950 957 eller sfc@carematch.dk. Send din ansøgning med CV, straffeattest og relevante bilag hurtigst muligt, da vi ansætter løbende.

Med din erfaring fra døgntilbud eller arbejde med psykisk syge skal du støtte beboerne i at have fuld indflydelse på deres egen hverdag.

CareMatch søger for socialpsykiatrisk botilbud, Gentofte

Da en kollega har fundet nye udfordringer søger vi en ny medarbejder.

Aktiv læring og udvikling på arbejdet

Vi forventer, at du kan være en aktiv deltager til teammøder og på temadage med fokus på emner fra beboere og kolleger. Vi har fælles intern supervision og ekstern supervision 1 gang om måneden med udgangspunkt i en systemisk narrativ tilgang. Beboerne deltager i supervisionen, hvis det er muligt.

Du skal derfor være reflekterende i forhold til egen og andres praksis og se de daglige udfordringer og dilemmaer, som et vigtigt udviklingsrum.

Recovery-orienteret tilgang

Vi arbejder ud fra en recovery-orienteret tilgang med fokus på relationer og psykosocial rehabilitering. Beboerne er i centrum, og vi indretter vores arbejde til deres aktuelle situation. Det kræver, at du udviser initiativ i forhold til selvstændigt at arbejde ud fra vores kerneydelser, retningslinjer, politiker og beboernes individuelle ønsker og behov.

Kontaktperson

Du er kontaktperson for beboerne og udarbejder de faglige planer og anden dokumentation. Det er derfor vigtigt, at du taler og skriver dansk, så der er mulighed for en faglig velfunderet argumentation og selvstændig udførelse af skriftlige opgaver.

I hverdagen deltager du i at købe ind, lave mad og give omsorg, hjælp og støtte til beboerne omkring rengøring, tøjvask, udflugter m.m. Derudover skal du være serviceminded og opmærksom på beboernes udtrykskapacitet og kommunikation.

Din person

Hvis du er rummelig, har et drive og forstår at være aktivt opsøgende i din tilgang til beboerne, vil du passe lige ind. Du vil få succes i stillingen, hvis du er:

  • Tydelig og har overblik i forhold til flere beboere samtidigt
  • Initiativrig og aktiv i forhold til beboerne i og uden for huset
  • Empatisk uden at det for forud for din faglige viden
  • Fysisk og psykisk robust så du kan håndtere en kompleks vifte af arbejdsopgaver
  • Byder dig til med dine egne interesser

Faglig profil:

  • Uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent
  • Erfaring med dokumentation og skriftlighed
  • Erfaring fra døgninstitution og psykisk syge udsatte mennesker
  • Det er en fordel, hvis du har kørekort

Botilbuddet

Vi er beliggende i Gentofte og er kendetegnet ved særdeles gode rammer og ressourcer til aktivering. Vi er en udviklingsorienteret arbejdsplads med en engageret personalegruppe, der arbejder for at give den enkelte beboer et ståsted i tilværelsen.

Du bliver efter en god introduktion en del af et bofællesskab med 16 psykisk syge borgere, primært paranoidt skizofrene og misbrugere, der alle har en lav mestringsevne. Du arbejder i et team, hvor I er to på arbejde til en gruppe på 8 borgere.

Du bliver tilknyttet et fast team med 8 kolleger, der alle er uddannet pædagoger eller social- og sundhedsassistenter. Dertil en daglig leder.

Løn- og ansættelsesvilkår

Det er en fuldtidsstilling med blandede dag- og aftenvagter og hver anden weekend. Løn og ansættelse fastsættes efter forhandling ifølge gældende overenskomst. Vi forudsætter en acceptabel straffeattest, som du bedes sende med din ansøgning.

Yderligere information:

Pilekrogen samarbejder med konsulentvirksomheden CareMatch om denne ansættelse. Ønsker du at høre mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Stefan Førster-Christensen på 30 950 957 eller sfc@carematch.dk.

Send din ansøgning med CV, straffeattest og relevante bilag hurtigst muligt, da vi ansætter løbende.

CareMatch ApSGentofte2019-05-28T00:00:002019-06-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdomme

Hudklinikken Trianglen v/Ane Ahm Petersen

København Ø
Social og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdomme. Hudklinikken Trianglen er en travl praksis, hvor der ses og behandles alle slags hudsygdomme hos både børn og voksne. Vi er 2-3 hudlæger, foruden lægesekretær, sosu-assistent og...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Social og Sundhedsassistent søges til aftenvagt

HUMAN CARE A/S

Hvidovre
2 nyoprettede stillinger ønskes besat snarest af profiler med stikord som: Stabil, ansvarlig, intelligent struktureret . Den lidt længere version er, at vi ønsker at finde 2 nye medarbejdere, som sammen med ledelsen skal skabe et værdifuldt, engager...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

6 top-dedikerede timelønnede Social & Sundhedsassistenter søges

Trolle Care ApS

Hellerup
Til vores afdeling i København Vi har fået frygteligt travlt og derfor håber vi nu at der sidder en 5-6 top dedikerede social sundhedsassistenter som har lyst til, sammen med alle os i Trolle Care, at fortsætte det vigtige arbejde det er at skabe al...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Social- og sundhedsassistenter som afløsere i nattevagt

Plejecenter Strandmarkshave

Hvidovre
Social- og sundhedsassistenter som afløsere i nattevagt Plejecenter Strandmarkshave Plejecenter Strandmarkshave er Hvidovre Kommunes næststørste plejecenter. Strandmarkshave har 73 plejeboliger, 1 natbolig, 1 venteplads og 35 daghjemspladser. Strand...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Pædagog eller Social-og sundhedsassistent til recovery-orienteret botilbud

CareMatch ApS

Gentofte
Med din erfaring fra døgntilbud eller arbejde med psykisk syge skal du støtte beboerne i at have fuld indflydelse på deres egen hverdag. CareMatch søger for socialpsykiatrisk botilbud, Gentofte Da en kollega har fundet nye udfordringer søger vi en n...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:25. juni 2019