Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sygeplejerske til forløbskoordination, inkontinens hjælpemidler og visitation på Voksenstøtteområdet

Vi søger en engageret alsidig og faglig dygtig sygeplejerske, som vil være med til at videreudvikle afdelingen under temaet ”Den borgervendte organisation”.

 

Du vil have din faglige base i et tværfagligt team hvor den rehabiliterende tilgang vil være udgangspunktet. Vi arbejder på at gå nye veje, hvor borgeren bliver inddraget som hovedaktør i såvel sagsbehandlingsprocessen som i de indsatser der bevilges. Mindsettet vil være styrkelse af de helhedsorienterede, forebyggende og bæredygtige løsninger.

 

Dine opgaver:

 

  • Forløbskoordination ved udskrivelser fra sygehus
  • Visitation efter serviceloven vedr. personlig pleje og praktisk hjælp. Herunder vurdering af behov for tilbud om ældre- og plejeboliger samt kortids -, rehabiliterings-, og demensaflastningspladser
  • Opgaver omkring sundhedsfaglig vurdering og bevilling af kropsbårne hjælpemidler med særlig fokus på inkontinensområdet
  • Deltage i indkøb og ressourcestyring omkring de kropsbårne hjælpemidler, sammen med drift, terapeuter og administrative medarbejdere

 

Vi arbejder i KMD – Nexus med FS III som fagsystem.

 

Din profil
 

  • Du har en uddannelsesmæssig baggrund som sygeplejerske, gerne med visitatorerfaring
  • Du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt en god portion humor
  • Du trives med administrative funktioner og er struktureret og systematisk. Har du kendskab til FSIII vil det være en fordel.
  • Du har gode samarbejdsevner og har mod på at kaste dig ud i tværfagligt eller tværsektorielt samarbejde
  • Du kan skabe løsninger, som er både fagligt og økonomisk bæredygtige på tværs i organisationen
  • Du har personlig gennemslagskraft og befinder dig godt i rollen som tovholder, hvor du holder fast i indgåede aftaler, proces-, og handleplaner 

 

Din nye arbejdsplads

Myndighedsafdelingen består af 20 medarbejdere i en tværfaglig organisering, der bevilger hjælp på hjælpemiddelområdet, psykiatri og handicap- området samt på ældreområdet. Du vil møde en organisation med højt til loftet, hvor vi lægger vægt på faglig sparring og hvor du vil kunne præge dit eget job. Du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads, med dygtige og engagerede kollegaer, hvor hverdagen er præget af en uformel og humoristisk omgangstone. Vi vægter faglig sparring og samarbejde højt under kommunens motto Dialog, Udvikling og Respekt. Vi arbejder tæt sammen med borgeren og vores udførende driftsenheder, om at finde de bedste løsninger. Vi arbejder henimod den lærende organisation, hvor vi udvikler os fagligt og personligt bl.a. gennem kurser, erfagrupper, læringsforløb og sparring på teammøder. Du vil modtage et introduktionsprogram til jobbet i opstartsfasen.

 

Vil du vide mere 

er du velkommen til at kontakte:

Visitator og forløbskoordinator Linda Bjerge Kok: 79727400

Ergoterapeut Mette Normann Andersen: 79727404

Visitator Tove Munk: 79727400

Teamleder Jørgen Nyholm Mundbjerg: 79727367

 

Du kan også læse mere om os på www.billund.dk  

 

Løn

Løn iht. gældende overenskomst.

Tiltrædelse snarest muligt

 

Ansættelse  

Fast stilling på 37 timer ugentlig.  

Ansøgningsfrist senest d. 18. oktober 2020.  

Ansættelsessamtaler afholdes torsdag d. 22. oktober 2020

 

Vi glæder os til at høre fra dig


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.