Sygeplejerske til nærværende distanceledelse på Sjælland

Skal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark.



Hvem er vi?

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.



Om jobbet

Vi oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en teamleder til at varetage ordninger på Sjælland.

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv.



Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere
  • Rekruttering
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger


Hvem er du?

Du skal være uddannet sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket.

Som person skal du være robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal endvidere besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan vælte din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.

Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje og herunder også økonomien bliver gennemgået.

Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme.



Hvad får du?

En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil.



Ansøgning

Vi afholder løbende uforpligtende samtaler, da virksomheden vokser og teamleder-gruppen vokser med.

Vi ser frem til at hører fra dig.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330075058Phoenix-7b9b9b5312019-08-23T00:00:00Sygeplejerske til nærværende distanceledelse på SjællandSkal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark.



Hvem er vi?

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.



Om jobbet

Vi oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en teamleder til at varetage ordninger på Sjælland.

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv.



Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere
  • Rekruttering
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger


Hvem er du?

Du skal være uddannet sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket.

Som person skal du være robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal endvidere besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan vælte din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.

Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje og herunder også økonomien bliver gennemgået.

Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme.



Hvad får du?

En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil.



Ansøgning

Vi afholder løbende uforpligtende samtaler, da virksomheden vokser og teamleder-gruppen vokser med.

Vi ser frem til at hører fra dig.



Skal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark. Hvem er vi? Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde. Om jobbet Vi oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en teamleder til at varetage ordninger på Sjælland. Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte: Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere Rekruttering Samarbejdsmøder med kommune Region Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning Systematisk dokumentation og kvalitetssikring Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger Hvem er du? Du skal være uddannet sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Som person skal du være robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal endvidere besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan vælte din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods. Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje og herunder også økonomien bliver gennemgået. Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme. Hvad får du? En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Ansøgning Vi afholder løbende uforpligtende samtaler, da virksomheden vokser og teamleder-gruppen vokser med. Vi ser frem til at hører fra dig.11jobnet7b9b9b53100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1615&ProjectId=145072&DepartmentId=18966&MediaId=4615&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3579381OLIVIA DANMARK A/S11Hørkær 20, 2.2730HerlevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent809539JobNet5031949503194910019-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b9b9b53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b9b9b53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b9b9b53&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b9b9b53&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgSygeplejerske til nærværende distanceledelse på Sjælland12008011Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske10Sundhed77Pleje og omsorg362361903noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330081929Herlev Kommunes hjemmesygepleje søger en hjemmesygeplejerske og en aftensygeplejerskeRobot Herlev Kommunes hjemmesygepleje søgerEn hjemmesygeplejerske (30-37 timer uge) fra 1. november eller efter aftaleEn aftensygeplejerske (29,75 timer uge) fra 1. november eller efter aftale Dine fremtidige kolleger er ca. 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede sygeplejersker og social-og sundhedsassistenter. Der er to sygeplejeklinikker, hvor borgerne også får sygeplejeindsatser. I 2019 er der fokus på akut sygepleje, demens, klinisk vejledning, undervisning i forløbsprogrammer for borgere med KOL, Diabetes, Hjertekarsygdom, samt telemedicinske sår, inkontinens. Der arbejdes med høj patientsikkerhed og udvikling af kvaliteten i sygeplejen. Sygeplejen er selvvisiterende og der er tre koordinatorer, som planlægger besøgene. Der er også bevillingsopgaver i forhold til sygeplejehjælpemidler. Der er tilknyttet to uddannelseskonsulenter og der er også to demenskonsulenter og en superbruger på Nexus og kvalitet. Sygeplejen er i fuld gang med - sammen med andre aktører på sundhedsområdet - at videreudvikle det borgernære sundhedsvæsen i Herlev Kommune og samarbejder med Akutteamet i Ballerup, Herlev og Furesø. Der er en rehabiliterende tilgang og du får individuel introduktion og faglig sparring ca to gange om ugen. Du har mulighed for, at anvende din sygeplejefaglige erfaring på borgere med mange forskellige lidelser og behov, samt for at specialisere dig inden for forskellige faglige temaer. Du vil blive en del af et hyggeligt, uhøjtidelig og fagligt udviklende miljø Der anvendes Nexus omsorgssystem og der dokumenteres med iPads PC. Introduktion vil være individuel i forhold til erfaring og kompetencer. Der er mentorordning i efter introduktionsperioden. Vi forventer af dig, at du erUddannet sygeplejerske med autorisation og gerne erfaring med den ældre medicinske patient eller andre specialer, som vi har brug for i sygeplejen. Har kørekort kategori B (tjenestebil)Selvstændig, fagligt velfunderet og god til at finde løsninger i dialog med borgere og kollegerGod til at planlægge dit arbejde og kan bevare overblikket på pressede arbejdsdage og er optaget af sygeplejefaglig kvalitet, patientsikkerhed og udvikling i dialogen med borgere og kolleger. Vi kan tilbyde digEt aktivt, fagligt udviklende og spændende miljøHøj grad af medindflydelse og tilrettelæggelse af eget arbejdeVenlige, dygtige og inspirerende kolleger og brede samarbejdsflader med resten af det kommunale og regionale sundhedsvæsenEn aktiv og afvekslende hverdag med mange gode faglige udfordringer og opgaver. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst med DSR. Ved evt. ansættelse vil der blive bedt om privat straffeattest, alle relevante uddannelsespapirer, kursusbeviser samt sidste lønseddel. Der vil blive taget referencer efter aftale. Yderligere oplysninger fås hos leder af sygeplejen Anette Maj Billesbølle på telefon nr. 4452 7361 eller koordinatorerne på telefon nr.: 4452 7368. Ansøgningsfrist er den 27. september kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 41.Herlev Kommunes hjemmesygepleje søger
  • En hjemmesygeplejerske (30-37 timer/uge) fra 1. november eller efter aftale
  • En aftensygeplejerske (29,75 timer /uge) fra 1. november eller efter aftale
     
Dine fremtidige kolleger er ca. 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede sygeplejersker og social-og sundhedsassistenter.  Der er to sygeplejeklinikker, hvor borgerne også får sygeplejeindsatser. I 2019 er der fokus på akut sygepleje, demens, klinisk vejledning, undervisning i forløbsprogrammer for borgere med KOL, Diabetes, Hjertekarsygdom, samt telemedicinske sår, inkontinens. Der arbejdes med høj patientsikkerhed og udvikling af kvaliteten i sygeplejen. Sygeplejen er selvvisiterende og der er tre koordinatorer, som planlægger besøgene. Der er også bevillingsopgaver i forhold til sygeplejehjælpemidler. Der er tilknyttet to uddannelseskonsulenter og der er også to demenskonsulenter og en superbruger på Nexus og kvalitet.
Sygeplejen er i fuld gang med - sammen med andre aktører på sundhedsområdet - at videreudvikle det borgernære sundhedsvæsen i Herlev Kommune og samarbejder med Akutteamet i Ballerup, Herlev og Furesø. Der er en rehabiliterende tilgang og du får individuel introduktion og faglig sparring ca to gange om ugen. Du har mulighed for, at anvende din sygeplejefaglige erfaring på borgere med mange forskellige lidelser og behov, samt for at specialisere dig inden for forskellige faglige temaer. Du vil blive en del af et hyggeligt, uhøjtidelig og fagligt udviklende miljø
 
Der anvendes Nexus omsorgssystem og der dokumenteres med iPads/PC. Introduktion vil være individuel i forhold til erfaring og kompetencer. Der er mentorordning i/efter introduktionsperioden.

Vi forventer af dig, at du er
  • Uddannet sygeplejerske med autorisation og gerne erfaring med den ældre medicinske patient eller andre specialer, som vi har brug for i sygeplejen. Har kørekort kategori B (tjenestebil)
  • Selvstændig, fagligt velfunderet og god til at finde løsninger i dialog med borgere og kolleger
  • God til at planlægge dit arbejde og kan bevare overblikket på pressede arbejdsdage og er optaget af sygeplejefaglig kvalitet, patientsikkerhed og udvikling i dialogen med borgere og  kolleger.

Vi kan tilbyde dig
  • Et aktivt, fagligt udviklende og spændende miljø
  • Høj grad af medindflydelse og tilrettelæggelse af eget arbejde
  • Venlige, dygtige og inspirerende kolleger og brede samarbejdsflader med resten af det kommunale og regionale sundhedsvæsen
  • En aktiv og afvekslende hverdag med mange gode faglige udfordringer og opgaver. 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst med DSR. Ved evt. ansættelse vil der blive bedt om privat straffeattest, alle relevante uddannelsespapirer, kursusbeviser samt sidste lønseddel. Der vil blive taget referencer efter aftale. Yderligere oplysninger fås hos leder af sygeplejen Anette Maj Billesbølle på telefon nr. 4452 7361 eller koordinatorerne på telefon nr.: 4452 7368. Ansøgningsfrist er den 27. september kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 41.  

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbudHerlev2019-09-02T00:00:002019-09-27T00:00:00
330085433Koordinator - Hjemmeplejen i Herlev KommuneRobot Har du lyst, interesse, vilje og motivation til at være en del af et udviklingsorienteret team i Herlev hjemmepleje, så søger vi en fleksibel og engageret koordinator 37 timer ugentlig, fra d. 1. december 2019. Hjemmeplejen har 2 teams som har base på henholdsvis Lille Birkholm Center og på Herlevgaard Center. Hver teams består af ca. 60 medarbejdere, 2 koordinatorer og n teamleder. Hvis du:Har en sundhedsfaglig uddannelse, eller anden relevant uddannelseKan anvende IT-programmer (Nexus og KMD vagtplan)Kan planlægge, reflektere og prioritereKan bevare overblikket, også i pressede situationerFungerer godt i spidsbelastningerTrives på en arbejdsplads der er i konstant udvikling og forandringKan bidrage aktivt til den samlede udvikling på områdetHar en anerkendende kommunikation og har evnen til at formidle relevant information af faglig og generel art til medarbejderne, samarbejdspartnere, borgere og deres pårørende - er det måske dig, vi søger. Du vil have ansvar og medansvar for:At pleje, omsorg og praktisk bistand ydes i henhold til serviceloven og Herlev kommunes kvalitetsstandarderAt medarbejderne kender til visiterede afgørelser samt sikre, at hjælpen udføres i henhold hertilAt medarbejdernes kompetencer udnyttes optimalt i driftenEffektiv planlægning i samarbejde med teamlederAt sikre en effektiv ressourceudnyttelseAt der sker en faglig drøftelse og refleksion i opgaveløsningen i forhold til kørelister og dagsdisponering Vi kan tilbyde:Grundig introduktion til hele hjemmeplejenEn god arbejdsplads med fleksibilitet og mange mulighederMedindflydelse på eget arbejdsområdeEn afvekslende og ikke altid forudsigelig hverdag med faglig sparring og gode kollegaerRelevante kurser Vi lægger vægt på et godt samarbejde imellem ledelse, personale, borgere og pårørende og vi anvender en anerkendende kommunikation. Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads, hvor personalet har mulighed for faglig udvikling. Samtidig er det vores mål, at yde borgerne den mest kvalificerede omsorg, pleje og service. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst Hvis du ønsker at høre mere om jobbet kan du kontakte teamleder Camilla Blach Larsen på telefon 4452 6221 eller mobil 2383 5929 Ansøgningsfrist den d. 1. oktober 2019, kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil finde sted d. 8. oktober og d. 14. oktober.Har du lyst, interesse, vilje og motivation til at være en del af et udviklingsorienteret team i Herlev hjemmepleje, så søger vi en fleksibel og engageret koordinator 37 timer ugentlig, fra d. 1. december 2019. 

Hjemmeplejen har 2 teams som har base på henholdsvis Lille Birkholm Center og på Herlevgaard Center. Hver teams består af ca. 60 medarbejdere, 2 koordinatorer og én teamleder.

Hvis du:
  • Har en sundhedsfaglig uddannelse, eller anden relevant uddannelse
  • Kan anvende IT-programmer (Nexus og KMD vagtplan)
  • Kan planlægge, reflektere og prioritere
  • Kan bevare overblikket, også i pressede situationer
  • Fungerer godt i spidsbelastninger
  • Trives på en arbejdsplads der er i konstant udvikling og forandring
  • Kan bidrage aktivt til den samlede udvikling på området
  • Har en anerkendende kommunikation og har evnen til at formidle relevant information af faglig og generel art til medarbejderne, samarbejdspartnere, borgere og deres pårørende

- er det måske dig, vi søger.

Du vil have ansvar og medansvar for:
  • At pleje, omsorg og praktisk bistand ydes i henhold til serviceloven og Herlev kommunes kvalitetsstandarder
  • At medarbejderne kender til visiterede afgørelser samt sikre, at hjælpen udføres i henhold hertil
  • At medarbejdernes kompetencer udnyttes optimalt i driften
  • Effektiv planlægning i samarbejde med teamleder
  • At sikre en effektiv ressourceudnyttelse
  • At der sker en faglig drøftelse og refleksion i opgaveløsningen i forhold til kørelister og dagsdisponering

Vi kan tilbyde:
  • Grundig introduktion til hele hjemmeplejen
  • En god arbejdsplads med fleksibilitet og mange muligheder
  • Medindflydelse på eget arbejdsområde
  • En afvekslende og ikke altid forudsigelig hverdag med faglig sparring og gode kollegaer
  • Relevante kurser

Vi lægger vægt på et godt samarbejde imellem ledelse, personale, borgere og pårørende og vi anvender en anerkendende kommunikation.
 
Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads, hvor personalet har mulighed for faglig udvikling. Samtidig er det vores mål, at yde borgerne den mest kvalificerede omsorg, pleje og service.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst

Hvis du ønsker at høre mere om jobbet kan du kontakte teamleder Camilla Blach Larsen på telefon 4452 6221 eller mobil 2383 5929
 
Ansøgningsfrist den d. 1. oktober 2019, kl. 12.00.
 
Ansættelsessamtaler vil finde sted d. 8. oktober og d. 14. oktober.

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbudHerlev2019-09-06T00:00:002019-10-01T00:00:00
330089502Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1. nov. 2019, Endoskopien, Afdeling D, Herlev HospitalRobot Endoskopien, Afdeling D, Herlev Hospital Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1. nov. 2019. Gastroenhedens Endoskopi afsnit søger engagerede sygeplejersker til en fast stilling og et barselsvikariat. Vi er et højt specialiseret afsnit, som årligt udfører ca. 13.000 kikkertundersøgelser i mave- tarmsystemet. Vi er 30 erfarne sygeplejersker og fire servicemedarbejdere, som er ansvarlige for vask og vedligeholdelse af skoperne. Din arbejdstid vil være mandag til fredag fra kl. 07.45 15.45 i Endoskopien. Derudover skal du forvente at arbejde hver 4. weekend i dagvagt, i et af vores sengeafsnit. Endoskopien holder lukket i weekender og på helligdage. Vi er en afdeling med let til latter, selvom vi har en travl hverdag med mange spændende faglige udfordringer. Vores fokus er at give den enkelte patient et godt forløb hos os: Vi er nogle engagerede, fleksible og fagligt bevidste kolleger, som altid gerne vil hjælpe hinanden. Vi har en arbejdsplads, der vægter udvikling højt, og hvor sygeplejen er i fokus. Vi går ind for åbenhed og dialog, har undervisning hver onsdag morgen, samt opsamling sidst på dagen. Vi tilbyder et struktureret oplæringsprogram på ca. 8 uger, som bliver målrettet til dig og dine kompetencer. Der vil være mulighed for videre uddannelse til koloskoperende- eller NAPS sygeplejerske, når du er kommet godt ind i specialet. Vi forventer, at du: Har minimum 2 års klinisk erfaring, gerne fra gastroenterologien. Har lyst til at arbejde med patienter i korttidsforløb. Er engageret, fleksibel, initiativrig og arbejdsom. Er god til at samarbejde og vil medvirke til at skabe god stemning i afdelingen. Har evne til at arbejde både selvstændigt og i teams. Har interesse i at udvikle sygeplejen. Er fiks på fingrene og har interesse i den instrumentelle del af sygeplejen. Ansættelsesvilkår Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Ansøgningsprocedure Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Jannie Grenaa Nielsen på telefon 38 68 90 42 eller læse mere om afdelingen på http: www.herlevhospital.dk menu Afdelinger Gastroenheden Ansøgningsfrist er mandag d. 23. september, 2019, kl. 12. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag og fredag i uge 39. Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.Endoskopien, Afdeling D, Herlev Hospital

Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1. nov. 2019.



Gastroenhedens Endoskopi afsnit søger engagerede sygeplejersker til en fast stilling og et barselsvikariat.

Vi er et højt specialiseret afsnit, som årligt udfører ca. 13.000 kikkertundersøgelser i mave- tarmsystemet. Vi er 30 erfarne sygeplejersker og fire servicemedarbejdere, som er ansvarlige for vask og vedligeholdelse af skoperne.

Din arbejdstid vil være mandag til fredag fra kl. 07.45 – 15.45 i Endoskopien. Derudover skal du forvente at arbejde hver 4. weekend i dagvagt, i et af vores sengeafsnit. Endoskopien holder lukket i weekender og på helligdage.

Vi er en afdeling med let til latter, selvom vi har en travl hverdag med mange spændende faglige udfordringer.

Vores fokus er at give den enkelte patient et godt forløb hos os:



  • Vi er nogle engagerede, fleksible og fagligt bevidste kolleger, som altid gerne vil hjælpe hinanden.
  • Vi har en arbejdsplads, der vægter udvikling højt, og hvor sygeplejen er i fokus.
  • Vi går ind for åbenhed og dialog, har undervisning hver onsdag morgen, samt opsamling sidst på dagen.
  • Vi tilbyder et struktureret oplæringsprogram på ca. 8 uger, som bliver målrettet til dig og dine kompetencer.
  • Der vil være mulighed for videre uddannelse til koloskoperende- eller NAPS sygeplejerske, når du er kommet godt ind i specialet.
Vi forventer, at du:

  • Har minimum 2 års klinisk erfaring, gerne fra gastroenterologien.
  • Har lyst til at arbejde med patienter i korttidsforløb.
  • Er engageret, fleksibel, initiativrig og arbejdsom.
  • Er god til at samarbejde og vil medvirke til at skabe god stemning i afdelingen.
  • Har evne til at arbejde både selvstændigt og i teams.
  • Har interesse i at udvikle sygeplejen.
  • Er fiks på fingrene og har interesse i den instrumentelle del af sygeplejen.


Ansættelsesvilkår

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Jannie Grenaa Nielsen på telefon 38 68 90 42 eller læse mere om afdelingen på http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gastroenheden

Ansøgningsfrist er mandag d. 23. september, 2019, kl. 12. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag og fredag i uge 39.

Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.











Herlev HospitalHerlev2019-09-13T00:00:002019-09-23T00:00:00
330087341Ansvarshavende sygeplejerske til aftenvagtBasic Plejecenter Lundehaven søger sygeplejerske til aftenvagt som ansvarshavende i hele huset samt vores søstercenter Rosenhaven Stillingen er på 31 timer med mødetid fra kl. 15:00 til 23:00. Man arbejder fast hver onsdag og torsdag samt hver anden weekend fredag til søndag i ulige uger. Huset har 48 plejeboliger samt 20 borgere i ældreboliger. Sygeplejersken vil være tilknyttet afdelingen på 2. sal, men er ansvarshavende i hele huset samt Plejecenter Rosenhaven, som vi ledelsesmæssigt hænger sammen med. FOKUS PÅ FAGLIGHED, KVALITET OG UDVIKLINGPersonalegrupperne i begge huse er tværfagligt sammensat med mange forskellige faglige og menneskelige styrker. Vi er professionelle og tager vores arbejde seriøst, men vi sætter pris på humor i hverdagen, og vi prioriterer at hygge os særligt sammen med borgerne. Vi har fokus på trivsel for alle, aktiviteter og nærvær i forhold til borgerne og særligt fokus på kost, rehabilitering, kultur, m.m. Vi prioriterer kompetenceudvikling og god og nærværende ledelse samt meget mere.VI FORVENTER, AT DU er interesseret i ældre mennesker, deres liv og livskvalitet har lyst til at være med i tæt kontakt med beboere og kolleger kan lide og har forståelse for at arbejde med demensramte borgere kan praktisere et professionelt fagligt niveau kan samarbejde mono- og tværfagligt vil være med til udvikling samt skabe og vedligeholde traditioner kan tilslutte dig og kan arbejde ud fra vores vision, mission og værdier udviser modenhed og ansvarlighed er fleksibel og har gå på mod er god til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt har en reflekterende adfærd har klinisk erfaring, gerne inden for geriatrien har kendskab til IT på brugerniveau (vi er overgået til Nexus i starten af 2018) er møde- og arbejdsstabil. VI ER ET LEVENDE HUS I UDVIKLING OG KAN TILBYDE en arbejdsplads, der arbejder målrettet på at sikre kvalitet og faglig udvikling fokus på kompetenceudvikling, både individuelt og i samarbejdsrelationer en bred sammensat personalegruppe med mange faglige og menneskelige styrker en attraktiv arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på og arbejder med arbejdsglæde og anerkendende kommunikation en røgfri arbejdsplads for personalet HVEM ER VILundehaven er et lyst og åbent plejecenter, hvor der bor 48 beboere i plejeboliger. Vi har tilknyttet 19 ældreboliger.Vi har ansat kvalitets- og udviklingssygeplejerske, aktivitetsmedarbejder og frivilligkoordinator. Hertil har vi en stab af frivillige, som hjælper os med forskellige aktiviteter til glæde for beboerne.Afdelingens personale består af sygeplejersker, klinisk vejleder, social- og sundhedsassistenter -hjælpere og sygehjælpere. Afdelingen er desuden uddannelsessted for studerende og elever.På Lundehaven arbejder ud fra vores vision om, at sammen skaber vi fremtidens velfærd, vi inddrager borgeren, vi samarbejder og tænker nyt i opgaveløsningen.Vores kerneopgave er, at inden for de givne rammer at drive Lundehaven, således at beboere, pårørende og personale trives og har mulighed for udvikling. Vi arbejder aktivt med værdierne: Samarbejde, Faglighed, Loyalitet og trivsel. I Ballerup Kommune har vi fokus på Social Kapital, med henblik på et godt arbejdsmiljø.På vores søstercenter Rosenhaven, som ligger under en halv kilometers væk, er personalesammensætning og arbejdsprocedurer det samme som på Lundehaven. Der er selvfølgelig forskellig kultur fra center til center men der arbejdes på, bl.a. ved hjælp af fælles MED-udvalg og ledermøder, at udvikle en fælles overordnet kultur.Man møder ind på egen afdeling og indhenter nødvendig rapport her samt i det øvrige hus, og derefter har man telefonisk kontakt med søstercenteret og laver aftaler med afdelingerne her omkring tidspunkt for sygeplejerske besøg. Det betyder, at man oftest mest vil agere i eget hus, men vil have såvel fastlagte som akutte besøg på søstercenteret.LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Stillingen er til besættelse 1. november 2019 eller efter aftale.YDERLIGERE INFORMATIONFor yderligere oplysninger om ovenstående stilling er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgit Clausen på tlf. 4477 1951. Du kan også læse mere om os på: www.ballerup.dk lundehaven eller se mere på vores facebookside www.facebook.com lundehaven .ANSØGNINGSFRIST: 14. OKTOBER 2019 - KL. 12.00.Ansættelsessamtaler bliver afholdt 23. oktober 2019 om eftermiddagen.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Plejecenter Lundehaven søger sygeplejerske til aftenvagt som ansvarshavende i hele huset samt vores søstercenter Rosenhaven
 
  • Stillingen er på 31 timer med mødetid fra kl. 15:00 til 23:00. Man arbejder fast hver onsdag og torsdag samt hver anden weekend fredag til søndag i ulige uger.
  • Huset har 48 plejeboliger samt 20 borgere i ældreboliger. Sygeplejersken vil være tilknyttet afdelingen på 2. sal, men er ansvarshavende i hele huset samt Plejecenter Rosenhaven, som vi ledelsesmæssigt hænger sammen med.

FOKUS PÅ FAGLIGHED, KVALITET OG UDVIKLING
Personalegrupperne i begge huse er tværfagligt sammensat med mange forskellige faglige og menneskelige styrker. Vi er professionelle og tager vores arbejde seriøst, men vi sætter pris på humor i hverdagen, og vi prioriterer at hygge os – særligt sammen med borgerne. Vi har fokus på trivsel for alle, aktiviteter og nærvær i forhold til borgerne og særligt fokus på kost, rehabilitering, kultur, m.m. Vi prioriterer kompetenceudvikling og god og nærværende ledelse samt meget mere.

VI FORVENTER, AT DU
  • er interesseret i ældre mennesker, deres liv og livskvalitet
  • har lyst til at være med i tæt kontakt med beboere og kolleger
  • kan lide og har forståelse for at arbejde med demensramte borgere
  • kan praktisere et professionelt fagligt niveau
  • kan samarbejde mono- og tværfagligt
  • vil være med til udvikling samt skabe og vedligeholde traditioner
  • kan tilslutte dig og kan arbejde ud fra vores vision, mission og værdier
  • udviser modenhed og ansvarlighed
  • er fleksibel og har gå på mod
  • er god til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt
  • har en reflekterende adfærd
  • har klinisk erfaring, gerne inden for geriatrien
  • har kendskab til IT på brugerniveau (vi er overgået til Nexus i starten af 2018)
  • er møde- og arbejdsstabil.

VI ER ET LEVENDE HUS I UDVIKLING OG KAN TILBYDE
  • en arbejdsplads, der arbejder målrettet på at sikre kvalitet og faglig udvikling
  • fokus på kompetenceudvikling, både individuelt og i samarbejdsrelationer
  • en bred sammensat personalegruppe med mange faglige og menneskelige styrker
  • en attraktiv arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på og arbejder med arbejdsglæde og anerkendende kommunikation
  • en røgfri arbejdsplads for personalet

HVEM ER VI
Lundehaven er et lyst og åbent plejecenter, hvor der bor 48 beboere i plejeboliger. Vi har tilknyttet 19 ældreboliger.

Vi har ansat kvalitets- og udviklingssygeplejerske, aktivitetsmedarbejder og frivilligkoordinator. Hertil har vi en stab af frivillige, som hjælper os med forskellige aktiviteter til glæde for beboerne.

Afdelingens personale består af sygeplejersker, klinisk vejleder, social- og sundhedsassistenter/-hjælpere og sygehjælpere. Afdelingen er desuden uddannelsessted for studerende og elever.

På Lundehaven arbejder ud fra vores vision om, at sammen skaber vi fremtidens velfærd, vi inddrager borgeren, vi samarbejder og tænker nyt i opgaveløsningen.
Vores kerneopgave er, at inden for de givne rammer at drive Lundehaven, således at beboere, pårørende og personale trives og har mulighed for udvikling. Vi arbejder aktivt med værdierne: Samarbejde, Faglighed, Loyalitet og trivsel. I Ballerup Kommune har vi fokus på Social Kapital, med henblik på et godt arbejdsmiljø.

På vores søstercenter Rosenhaven, som ligger under en halv kilometers væk, er personalesammensætning og arbejdsprocedurer det samme som på Lundehaven. Der er selvfølgelig forskellig kultur fra center til center men der arbejdes på, bl.a. ved hjælp af fælles MED-udvalg og ledermøder, at udvikle en fælles overordnet kultur.

Man møder ind på egen afdeling og indhenter nødvendig rapport her samt i det øvrige hus, og derefter har man telefonisk kontakt med søstercenteret og laver aftaler med afdelingerne her omkring tidspunkt for sygeplejerske besøg. Det betyder, at man oftest mest vil agere i eget hus, men vil have såvel fastlagte som akutte besøg på søstercenteret.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen er til besættelse 1. november 2019 eller efter aftale.

YDERLIGERE INFORMATION
For yderligere oplysninger om ovenstående stilling er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgit Clausen på tlf. 4477 1951. Du kan også læse mere om os på: www.ballerup.dk/lundehaven eller se mere på vores facebookside www.facebook.com/lundehaven .

ANSØGNINGSFRIST: 14. OKTOBER 2019 - KL. 12.00.
Ansættelsessamtaler bliver afholdt 23. oktober 2019 om eftermiddagen.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngPlejecenter LundehavenSkovlunde2019-09-10T14:00:34.3102019-10-14T00:00:00
330087380Sygeplejerske til dagvagt 32t/uge til Rosenhaven PlejecenterBasic Kan du lide kontinuitet i plejen? Brænder du for ældreplejen? Kan du lide at gå forrest i kvaliteten af sygeplejen? Kunne du tænke dig en vagtfri stilling med weekend hver 6. uge? Så se her - for Plejecenter Rosenhaven i Skovlunde søger en professionel og reflekterende basissygeplejerske til vores stærke team af 4 sygeplejersker.Som basissygeplejerske skal du indgå i den direkte pleje hos de beboere med komplekse sygeplejefaglige problemstillinger. Som sygeplejerske hos os kommer du til at indgå i et mono- og tværfagligt samarbejde med plejefaglige kollegaer, terapeuter og afdelings- og udviklingssygeplejersker.Herudover vil du skulle samarbejde omkring indlæggelse, udskrivelse samt med andre aktører i social- og sundhedsvæsenet. Vi har tilknyttet en fast huslæge, som kommer ugentligt, og som vi har et tæt samarbejde med for at sikre kontinuitet og kvalitet hos vores beboere.Vi har et tæt samarbejde med vores søster plejehjem Lundehaven, og i weekenden samt på helligdage vil du skulle udføre akutte og sygeplejefaglige opgaver på begge plejecentre.Borgere, der flytter på plejehjem, har ofte en fremskreden alder og bor kortere tid på plejehjem. Borgerne opleves ofte skrøbelige pga. alder, og dermed kan der opstå et mere komplekst sygdomsforløb, der stiller store krav til pleje, behandling og medicinering, ligesom vi oplever, at der ofte er et faldende funktionsniveau, der stiller krav til rehabilitering i hverdagen og fokus på sundhedsfaglige og sociale problemstillinger.EN DEL AF DINE ARBEJDSOPGAVER VIL DERFOR V RE Den kliniske sygepleje, hvor du skal indgå i de komplekse forløb herunder terminal pleje At deltage i tilrettelæggelse af plejen således, at der opnås og bevares en høj sygeplejefaglig standard At supervisere plejepersonalet i dagligdagen, herunder undervisning og implementering af nye arbejdsgange for derved at højne fagligheden ogkvaliteten af den daglige pleje af beboerne Koordinering af undervisningsforløb for social- og sundhedsassistenter og social- og sundhedshjælpere Tovholder for afholdelse af daglig triage Medvirkning til sikring af den sygeplejefaglige dokumentation Tovholder i 1-2 matrixgrupper Samarbejde med sygeplejersker og tværfagligt personale både internt og eksternt Mulighed for udvikling i form af interne kurser og undervisning. VI ØNSKER, DU HAR ER Fagligt velfunderet Reflekterende Erfaring med undervisning og vejledning Erfaring med brug af IT vi bruger Nexus og FSlll Er fleksibel og mødesikker Gode samarbejdsevner og godt humør HVEM ER VIVi tilbyder job i et plejecenter beliggende tæt på Skovlunde Station og Skovlunde centeret. Plejecenter Rosenhaven og plejecenter Lundehaven har et tæt samarbejde og har fælles plejecenterleder. Rosenhaven består af 4 afdelinger med i alt 72 plejeboliger. Vi har ansat to afdelingssygeplejersker, en kvalitets- og udviklingssygeplejerske og 4 sygeplejersker. Derudover har vi social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter. Endvidere har vi en pædagog samt nogle frivillige, der hjælper os med aktiviteter til stor glæde for beboerne.LØN- OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Stillingen er på 32 timer om ugen med weekendvagt hver 6. uge.Tiltrædelsesdato: 1. november 2019 eller efter aftale.YDERLIGERE OPLYSNINGERHør mere om stillingen ved at kontakte afdelingssygeplejerske Pia Andersen på telefon 2969 8317 eller sygeplejerske Mie Holm telefon 2516 9895.Du kan også læse mere om os på vores hjemmeside: www.ballerup.dk rosenhaven .ANSØGNINGSFRIST: 24. SEPTEMBER 2019Vi indkalder løbende til samtalerVi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
  • Kan du lide kontinuitet i plejen?
  • Brænder du for ældreplejen?
  • Kan du lide at gå forrest i kvaliteten af sygeplejen?
  • Kunne du tænke dig en vagtfri stilling med weekend hver 6. uge?

Så se her - for Plejecenter Rosenhaven i Skovlunde søger en professionel og reflekterende basissygeplejerske til vores stærke team af 4 sygeplejersker.

Som basissygeplejerske skal du indgå i den direkte pleje hos de beboere med komplekse sygeplejefaglige problemstillinger. Som sygeplejerske hos os kommer du til at indgå i et mono- og tværfagligt samarbejde med plejefaglige kollegaer, terapeuter og afdelings- og udviklingssygeplejersker.

Herudover vil du skulle samarbejde omkring indlæggelse, udskrivelse samt med andre aktører i social- og sundhedsvæsenet. Vi har tilknyttet en fast huslæge, som kommer ugentligt, og som vi har et tæt samarbejde med for at sikre kontinuitet og kvalitet hos vores beboere.

Vi har et tæt samarbejde med vores søster plejehjem Lundehaven, og i weekenden samt på helligdage vil du skulle udføre akutte og sygeplejefaglige opgaver på begge plejecentre.

Borgere, der flytter på plejehjem, har ofte en fremskreden alder og bor kortere tid på plejehjem. Borgerne opleves ofte skrøbelige pga. alder, og dermed kan der opstå et mere komplekst sygdomsforløb, der stiller store krav til pleje, behandling og medicinering, ligesom vi oplever, at der ofte er et faldende funktionsniveau, der stiller krav til rehabilitering i hverdagen og fokus på sundhedsfaglige og sociale problemstillinger.

EN DEL AF DINE ARBEJDSOPGAVER VIL DERFOR VÆRE
  • Den kliniske sygepleje, hvor du skal indgå i de komplekse forløb herunder
terminal pleje
  • At deltage i tilrettelæggelse af plejen således, at der opnås og bevares en høj sygeplejefaglig standard
  • At supervisere plejepersonalet i dagligdagen, herunder undervisning og
implementering af nye arbejdsgange for derved at højne fagligheden og
kvaliteten af den daglige pleje af beboerne
  • Koordinering af undervisningsforløb for social- og sundhedsassistenter og social- og sundhedshjælpere
  • Tovholder for afholdelse af daglig triage
  • Medvirkning til sikring af den sygeplejefaglige dokumentation
  • Tovholder i 1-2 matrixgrupper
  • Samarbejde med sygeplejersker og tværfagligt personale både internt og
eksternt
  • Mulighed for udvikling i form af interne kurser og undervisning.

VI ØNSKER, DU HAR/ER
  • Fagligt velfunderet
  • Reflekterende
  • Erfaring med undervisning og vejledning
  • Erfaring med brug af IT – vi bruger Nexus og FSlll
  • Er fleksibel og mødesikker
  • Gode samarbejdsevner og godt humør

HVEM ER VI
Vi tilbyder job i et plejecenter beliggende tæt på Skovlunde Station og Skovlunde centeret. Plejecenter Rosenhaven og plejecenter Lundehaven har et tæt samarbejde og har fælles plejecenterleder. Rosenhaven består af 4 afdelinger med i alt 72 plejeboliger. Vi har ansat to afdelingssygeplejersker, en kvalitets- og udviklingssygeplejerske og 4 sygeplejersker. Derudover har vi social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter. Endvidere har vi en pædagog samt nogle frivillige, der hjælper os med aktiviteter til stor glæde for beboerne.

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen er på 32 timer om ugen med weekendvagt hver 6. uge.

Tiltrædelsesdato: 1. november 2019 eller efter aftale.

YDERLIGERE OPLYSNINGER
Hør mere om stillingen ved at kontakte afdelingssygeplejerske Pia Andersen på telefon 2969 8317 eller sygeplejerske Mie Holm telefon 2516 9895.

Du kan også læse mere om os på vores hjemmeside: www.ballerup.dk/rosenhaven .

ANSØGNINGSFRIST: 24. SEPTEMBER 2019
Vi indkalder løbende til samtaler


Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngPlejecenter RosenhavenSkovlunde2019-09-10T15:01:07.7002019-09-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Herlev Kommunes hjemmesygepleje søger en hjemmesygeplejerske og en aftensygeplejerske

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud

Herlev
Herlev Kommunes hjemmesygepleje søgerEn hjemmesygeplejerske (30-37 timer uge) fra 1. november eller efter aftaleEn aftensygeplejerske (29,75 timer uge) fra 1. november eller efter aftale Dine fremtidige kolleger er ca. 35 fagligt fokuserede og fagli...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Koordinator - Hjemmeplejen i Herlev Kommune

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud

Herlev
Har du lyst, interesse, vilje og motivation til at være en del af et udviklingsorienteret team i Herlev hjemmepleje, så søger vi en fleksibel og engageret koordinator 37 timer ugentlig, fra d. 1. december 2019. Hjemmeplejen har 2 teams som har base ...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1. nov. 2019, Endoskopien, Afdeling D, Herlev Hospital

Herlev Hospital

Herlev
Endoskopien, Afdeling D, Herlev Hospital Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1. nov. 2019. Gastroenhedens Endoskopi afsnit søger engagerede sygeplejersker til en fast stilling og et ...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Ansvarshavende sygeplejerske til aftenvagt

Plejecenter Lundehaven

Skovlunde
Plejecenter Lundehaven søger sygeplejerske til aftenvagt som ansvarshavende i hele huset samt vores søstercenter Rosenhaven Stillingen er på 31 timer med mødetid fra kl. 15:00 til 23:00. Man arbejder fast hver onsdag og torsdag samt hver anden weeke...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019

Sygeplejerske til dagvagt 32t/uge til Rosenhaven Plejecenter

Plejecenter Rosenhaven

Skovlunde
Kan du lide kontinuitet i plejen? Brænder du for ældreplejen? Kan du lide at gå forrest i kvaliteten af sygeplejen? Kunne du tænke dig en vagtfri stilling med weekend hver 6. uge? Så se her - for Plejecenter Rosenhaven i Skovlunde søger en professio...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019