Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sygeplejerske til respiratorisk overvågning (Gladsaxe)

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942918Phoenix-99d8233412019-01-15T00:00:00Sygeplejerske til respiratorisk overvågning (Gladsaxe)

AjourCare søger Sygeplejerske til ansættelse til dagvagter i Gladsaxe. Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af thracheostomeret 15 årig i eget hjem.

Vi søger kompetent, selvstændig og ansvarsbevidst medarbejder:

  • der kan arbejde i mindre miljøer
  • der kan sikre et godt arbejdsklima med få kolleger
  • der kan arbejde i respiratorbrugers eget hjem
  • der kan bevare overblikket
  • der kan indgå i selvsupplerende team, hvor I bakker hinanden op
  • der kan arbejde med 12-timers vagter, og ved lejlighed kan være behjælpelig ved dækning af vagter dag- og/eller nattevagter i forbindelse med sygdom, ferie m.v.
  • der kan se en udvikling i opgaven

AjourCare tilbyder:

  • et spændende og alsidigt job med mangeartede opgaver
  • personlig og menneskelig udvikling med oplæring på stedet
  • ordnede løn- og ansættelsesforhold
  • et godt arbejdsmiljø
  • teamledelse
  • faglig supervision
  • sundhedsforsikring
  • rabataftaler og tilbud til ansatte respirationshjælpere

Forudgående erfaring er ikke nødvendig, da der vil ske en struktureret oplæring. Det vil dog være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med tilsvarende opgaver, eller hvis du har certifikat fra RCØ.

Der vil blive indhentet straffeattest.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Er du interesseret, så læg din ansøgning ind i vores online ansøgningsskema, og anfør at du søger stillingen i Gladsaxe.

Der indkaldes løbende til samtaler.

2019-02-16T00:50:53.783 AjourCare søger Sygeplejerske til ansættelse til dagvagter i Gladsaxe. Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af thracheostomeret 15 årig i eget hjem. Vi søger kompetent, selvstændig og ansvarsbevidst medarbejder: der kan arbejde i mindre miljøer der kan sikre et godt arbejdsklima med få kolleger der kan arbejde i respiratorbrugers eget hjem der kan bevare overblikket der kan indgå i selvsupplerende team, hvor I bakker hinanden op der kan arbejde med 12-timers vagter, og ved lejlighed kan være behjælpelig ved dækning af vagter dag- og eller nattevagter i forbindelse med sygdom, ferie m.v. der kan se en udvikling i opgaven AjourCare tilbyder: et spændende og alsidigt job med mangeartede opgaver personlig og menneskelig udvikling med oplæring på stedet ordnede løn- og ansættelsesforhold et godt arbejdsmiljø teamledelse faglig supervision sundhedsforsikring rabataftaler og tilbud til ansatte respirationshjælpere Forudgående erfaring er ikke nødvendig, da der vil ske en struktureret oplæring. Det vil dog være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med tilsvarende opgaver, eller hvis du har certifikat fra RCØ. Der vil blive indhentet straffeattest. Tiltrædelse hurtigst muligt. Er du interesseret, så læg din ansøgning ind i vores online ansøgningsskema, og anfør at du søger stillingen i Gladsaxe. Der indkaldes løbende til samtaler.11Jobnet99d82334100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://www.ajourcare.axp.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3436035AjourCare ApS11Gladsaxe 28602860SøborgDKDanmark0
pba@ajourcare.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent694391JobNet493115149311511000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99d82334https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=99d82334https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99d82334&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99d82334&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgHos AjourCare ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske10Sundhed77Pleje og omsorg360128872Per Bruunpba@ajourcare.dkDKDanmarkDKDanmark329978420Ledende oversygeplejerske til Steno Diabetes Center CopenhagenRobot Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger en ledende oversygeplejerske med stærke lederevner til at drive og videreudvikle SDCC s Klinik. Du bliver en del af SDCC, der er internationalt førende indenfor diabetes-området, og som er etableret i et samarbejde mellem Region Hovedstaden og Novo Nordisk Fonden med udlodning af danmarkshistoriens største fondsbevilling på 2,9 mia. kr. Som ledende oversygeplejerske indgår du i SDCC s øverste ledelse, og du får til opgave, sammen med den øvrige ledelse, aktivt at drive udviklingen på diabetesområdet i såvel Region Hovedstaden, nationalt som internationalt. Som ledende oversygeplejerske udgør du - sammen med klinikchefen - SDCC s klinikledelse, som i fællesskab har det overordnede ledelsesmæssige, økonomiske og faglige ansvar for SDCC s Klinik. Om klinikken SDCC s Klinik er organiseret i fire behandlerteams: et type 1-diabetesteam, et type 2-diabetesteam, et team for højt specialiserede funktioner, samt en gruppe af kliniske specialistteams. SDCC behandler ca. 9.000 personer med diabetes fra Region Hovedstaden på to matrikler, en klinik på Niels Steensens Vej i Gentofte samt en klinik på Gentofte Hospital. Klinikken har et budget på over 100 mio. kr. årligt og har ca. 120 ansatte med et bredt udsnit af kompetencer, heriblandt læger, sygeplejersker, diætister, patientkoordinatorer, fodterapeuter, psykologer og fysioterapeuter. SDCC har et tæt og formaliseret samarbejde med de øvrige hospitaler i Region Hovedstaden. Det er vigtigt at SDCC s ledende oversygeplejerske, og dermed den samlede klinikledelse, sikrer både stabil drift og strategisk udvikling af klinikken. Klinikledelsen skal på samme tid have fokus på medarbejdertrivsel, forandringsledelse, optimering af driftsmæssige forhold og implementering af strategiske tiltag. Endvidere skal klinikledelsen medvirke til et positivt og aktivt samspil med SDCC s øvrige enheder. Læs mere her: klinikledelsens opgaver Din profil Vi forventer, at du har dansk autorisation som sygeplejerske, gerne med erfaring inden for specialet, og at du har en ledelsesmæssig videreuddannelse. Vi lægger vægt på, at du har dokumenteret erfaring med at lede, drive og udvikle en klinisk enhed i en tilsvarende organisation, herunder erfaring med at arbejde i tværfaglige teams, og at du har erfaring med at løse opgaver inden for både strategisk ledelse, faglig ledelse, personaleledelse og driftsledelse. Det er centralt, at du er respekteret for din faglige kompetence, er nyskabende og med din personlige integritet kan inspirere til og igangsætte videreudvikling af klinikken og gennem din ledelse bidrage målrettet til SDCC s fælles strategiske udvikling. Det er helt centralt, at du har en åben og tydelig ledelsesstil med fokus på mål og problemløsning, og at du i en travl hverdag kan bevare overblikket. Det er af stor betydning, at du har gode samarbejdsevner, og at du er positiv og både lydhør og beslutningsdygtig, samt kan inspirere alle de forskellige medarbejderkompetencer i SDCC s Klinik. Det er vigtigt, at du evner at have et helhedsorienteret syn på SDCC s strategiske mål, såvel internt i SDCC s Klinik som tværgående i forhold til og i samarbejde med SDCC s øvrige enheder samt i interaktionen med vore mange samarbejdspartnere. Der vil blive lagt vægt på, at du kan skabe gode samarbejdsrelationer med de øvrige enheder på SDCC, herunder de administrativt understøttende. Desuden skal du løbende være i stand til at tilpasse SDCC s Klinik til de fremtidige behov, herunder at bidrage proaktivt til at SDCC s strategiske satsninger føres ud i livet. Hensigten er, at SDCC s Klinik fortsætter sin frugtbare udvikling frem mod fortsat at være nationalt og internationalt førende på sit område. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende aftale mellem Dansk Sygeplejeråd og Danske Regioner vedrørende ledende oversygeplejersker, dvs. efter overenskomst for ledende personale på Sundhedskartellets område. Du har personalemæssig reference til SDCC s centerdirektør. Ansøgning og yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerdirektør Allan Flyvbjerg på tlf.nr. 51 77 95 48. Vi planlægger to samtalerunder: 2. maj 2019 (1. samtale) og 22. maj 2019 (2. samtale). Mellem første og anden samtalerunde vil der blive udført test. Ved anden samtale vil du skulle besvare en case, som bliver udleveret til samtalen. Ansøgningsfrist d. 28. april 2019. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse af og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere om SDCC og SDCC s Klinik på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger en ledende oversygeplejerske med stærke lederevner til at drive og videreudvikle SDCC’s Klinik.



Du bliver en del af SDCC, der er internationalt førende indenfor diabetes-området, og som er etableret i et samarbejde mellem Region Hovedstaden og Novo Nordisk Fonden med udlodning af danmarkshistoriens største fondsbevilling på 2,9 mia. kr.



Som ledende oversygeplejerske indgår du i SDCC’s øverste ledelse, og du får til opgave, sammen med den øvrige ledelse, aktivt at drive udviklingen på diabetesområdet i såvel Region Hovedstaden, nationalt som internationalt.



Som ledende oversygeplejerske udgør du - sammen med klinikchefen - SDCC’s klinikledelse, som i fællesskab har det overordnede ledelsesmæssige, økonomiske og faglige ansvar for SDCC’s Klinik.




Om klinikken

SDCC’s Klinik er organiseret i fire behandlerteams: et type 1-diabetesteam, et type 2-diabetesteam, et team for højt specialiserede funktioner, samt en gruppe af kliniske specialistteams. SDCC behandler ca. 9.000 personer med diabetes fra Region Hovedstaden på to matrikler, en klinik på Niels Steensens Vej i Gentofte samt en klinik på Gentofte Hospital. Klinikken har et budget på over 100 mio. kr. årligt og har ca. 120 ansatte med et bredt udsnit af kompetencer, heriblandt læger, sygeplejersker, diætister, patientkoordinatorer, fodterapeuter, psykologer og fysioterapeuter. SDCC har et tæt og formaliseret samarbejde med de øvrige hospitaler i Region Hovedstaden.



Det er vigtigt at SDCC’s ledende oversygeplejerske, og dermed den samlede klinikledelse, sikrer både stabil drift og strategisk udvikling af klinikken. Klinikledelsen skal på samme tid have fokus på medarbejdertrivsel, forandringsledelse, optimering af driftsmæssige forhold og implementering af strategiske tiltag. Endvidere skal klinikledelsen medvirke til et positivt og aktivt samspil med SDCC’s øvrige enheder.



Læs mere her: klinikledelsens opgaver


Din profil

Vi forventer, at du har dansk autorisation som sygeplejerske, gerne med erfaring inden for specialet, og at du har en ledelsesmæssig videreuddannelse. Vi lægger vægt på, at du har dokumenteret erfaring med at lede, drive og udvikle en klinisk enhed i en tilsvarende organisation, herunder erfaring med at arbejde i tværfaglige teams, og at du har erfaring med at løse opgaver inden for både strategisk ledelse, faglig ledelse, personaleledelse og driftsledelse.



Det er centralt, at du er respekteret for din faglige kompetence, er nyskabende og med din personlige integritet kan inspirere til og igangsætte videreudvikling af klinikken og gennem din ledelse bidrage målrettet til SDCC’s fælles strategiske udvikling.



Det er helt centralt, at du har en åben og tydelig ledelsesstil med fokus på mål og problemløsning, og at du i en travl hverdag kan bevare overblikket. Det er af stor betydning, at du har gode samarbejdsevner, og at du er positiv og både lydhør og beslutningsdygtig, samt kan inspirere alle de forskellige medarbejderkompetencer i SDCC’s Klinik.



Det er vigtigt, at du evner at have et helhedsorienteret syn på SDCC’s strategiske mål, såvel internt i SDCC’s Klinik som tværgående i forhold til og i samarbejde med SDCC’s øvrige enheder samt i interaktionen med vore mange samarbejdspartnere. Der vil blive lagt vægt på, at du kan skabe gode samarbejdsrelationer med de øvrige enheder på SDCC, herunder de administrativt understøttende. Desuden skal du løbende være i stand til at tilpasse SDCC’s Klinik til de fremtidige behov, herunder at bidrage proaktivt til at SDCC’s strategiske satsninger føres ud i livet. Hensigten er, at SDCC’s Klinik fortsætter sin frugtbare udvikling frem mod fortsat at være nationalt og internationalt førende på sit område.



Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende aftale mellem Dansk Sygeplejeråd og Danske Regioner vedrørende ledende oversygeplejersker, dvs. efter overenskomst for ledende personale på Sundhedskartellets område. Du har personalemæssig reference til SDCC’s centerdirektør.



Ansøgning og yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerdirektør Allan Flyvbjerg på tlf.nr. 51 77 95 48.



Vi planlægger to samtalerunder: 2. maj 2019 (1. samtale) og 22. maj 2019 (2. samtale). Mellem første og anden samtalerunde vil der blive udført test. Ved anden samtale vil du skulle besvare en case, som bliver udleveret til samtalen.



Ansøgningsfrist d. 28. april 2019.



Om Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse af og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere om SDCC og SDCC’s Klinik på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Steno Diabetes Center CopenhagenGentofte2019-03-16T00:00:002019-04-28T00:00:00
330001824Sygeplejerske til dagvagtRobot Er du en fagligt dygtig og erfaren sygeplejerske, og leverer du en høj sygeplejefaglig kvalitet, så er ønskestillingen her hos os i hjemmesygeplejen i Herlev Kommune. Stillingen er ledig fra 1. juni eller efter aftale og er på mellem 30-37 timer ugentligt. Om sygeplejen I Sygeplejen er vi ca. 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede medarbejdere og ledere. Vi har to sygeplejeklinikker, hvor borgerne også får sygeplejeindsatser. Vi har i 2019 fokus på akut sygepleje, demens, uddannelse af sygeplejersker og social og sundhedsassistenter, undervisning i forløbsprogrammer for borgere med KOL, Diabetes, Hjertekarsygdom, samt telemedicinske sår, inkontinens. Vi vægter høj patientsikkerhed og udvikling af kvaliteten i sygeplejen. Sygeplejen er selvvisiterende og besøgene planlægges af tre koordinatorer og ud fra sygeplejens indsatskatalog. Sygeplejen varetager endvidere flere bevillingsopgaver. Der er tilknyttet to uddannelseskonsulenter med ansvar for social- og sundheds-assistentelever, sygeplejestuderende og samarbejdet omkring uddannelserne med medarbejderne i sygeplejen. Vi forventer af dig, at duEr uddannet sygeplejerske med autorisation og gerne erfaring med den ældre medicinske patient eller andre specialer, som vi har brug for i sygeplejenEr selvstændig, fagligt velfunderet og god til at finde løsninger i dialog med borgerne og kollegaerEr god til at planlægge dit arbejde og kan bevare overblikket på pressede arbejdsdage og er optaget af sygeplejefaglig udvikling i dialogen med dine kollegerHar kørekort kategori B (vi kører i tjenestebiler) Vi kan tilbyde dig Et aktivt, udviklende og fagligt spændende miljøHøj grad af medindflydelse og tilrettelæggelse af eget arbejdeVenlige, dygtige og inspirerende kolleger og brede samarbejdsflader med resten af sundhedsvæsenetEn aktiv og afvekslende og aldrig ens hverdag med mange gode faglige udfordringer og opgaver. I Sygeplejen er vi i fuld gang med at videreudvikle det borgernære sundhedsvæsen i Herlev Kommune sammen med andre aktører på sundhedsområdet. Der er et hyggeligt, uhøjtidelig og fagligt udviklende miljø, som du bliver en del af som sygeplejerske. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang, et bredt sundhedsbegreb og med udgangspunkt i Sundhedsloven og Herlev Kommunes kvalitetsstandard, politikker og retningslinjer. Du får rig mulighed for daglig sparring og tværfagligt samarbejde, samt at anvende din brede erfaring på borgere med mange forskellige lidelser og behov. Der er også rig mulighed for at specialisere sig inden for de forskellige prioriterede indsatser i sygeplejen. Vi anvender KMD Nexus omsorgssystem og der dokumenteres med iPads PC. Du får en god introduktion alt efter, hvad du har behov for i forhold til dine øvrige erfaringer og kompetencer. Vi har også mentorordning i efter introduktionsperioden. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst samt efter principperne om ny løn. Ved ansættelse vil der blive bedt om privat straffeattest, alle relevante uddannelsespapirer, kursusbeviser samt sidste lønseddel. Der vil blive taget referencer efter aftale. Yderligere oplysninger fås hos leder af sygeplejen Anette Maj Billesbølle på telefon nr. 4452 7361 eller koordinatorerne på telefon nr.: 4452 6191. Ansøgningsfrist er den 2. maj 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19.Er du en fagligt dygtig og erfaren sygeplejerske, og leverer du en høj sygeplejefaglig kvalitet, så er ønskestillingen her hos os i hjemmesygeplejen i Herlev Kommune.

Stillingen er ledig fra 1. juni eller efter aftale og er på mellem 30-37 timer ugentligt.

Om sygeplejen
I Sygeplejen er vi ca. 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede medarbejdere og ledere. Vi har to sygeplejeklinikker, hvor borgerne også får sygeplejeindsatser. Vi har i 2019 fokus på akut sygepleje, demens, uddannelse af sygeplejersker og social og sundhedsassistenter, undervisning i forløbsprogrammer for borgere med KOL, Diabetes, Hjertekarsygdom, samt telemedicinske sår, inkontinens.

Vi vægter høj patientsikkerhed og udvikling af kvaliteten i sygeplejen. Sygeplejen er selvvisiterende og besøgene planlægges af tre koordinatorer og ud fra sygeplejens indsatskatalog. Sygeplejen varetager endvidere flere bevillingsopgaver. Der er tilknyttet to uddannelseskonsulenter med ansvar for social- og sundheds-assistentelever, sygeplejestuderende og samarbejdet omkring uddannelserne med medarbejderne i sygeplejen.
 
Vi forventer af dig, at du
  • Er uddannet sygeplejerske med autorisation og gerne erfaring med den ældre medicinske patient eller andre specialer, som vi har brug for i sygeplejen
  • Er selvstændig, fagligt velfunderet og god til at finde løsninger i dialog med borgerne og kollegaer
  • Er god til at planlægge dit arbejde og kan bevare overblikket på pressede arbejdsdage og er optaget af sygeplejefaglig udvikling i dialogen med dine kolleger
  • Har kørekort kategori B (vi kører i tjenestebiler)

Vi kan tilbyde dig
 
  • Et aktivt, udviklende og fagligt spændende miljø
  • Høj grad af medindflydelse og tilrettelæggelse af eget arbejde
  • Venlige, dygtige og inspirerende kolleger og brede samarbejdsflader med resten af sundhedsvæsenet
  • En aktiv og afvekslende og aldrig ens hverdag med mange gode faglige udfordringer og opgaver. 

I Sygeplejen er vi i fuld gang med at videreudvikle det borgernære sundhedsvæsen i Herlev Kommune sammen med andre aktører på sundhedsområdet. Der er et hyggeligt, uhøjtidelig og fagligt udviklende miljø, som du bliver en del af som sygeplejerske. 

Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang, et bredt sundhedsbegreb og med udgangspunkt i Sundhedsloven og Herlev Kommunes kvalitetsstandard, politikker og retningslinjer. Du får rig mulighed for daglig sparring og tværfagligt samarbejde, samt at anvende din brede erfaring på borgere med mange forskellige lidelser og behov. Der er også rig mulighed for at specialisere sig inden for de forskellige prioriterede indsatser i sygeplejen.
 
Vi anvender KMD Nexus omsorgssystem og der dokumenteres med iPads/PC. Du får en god introduktion alt efter, hvad du har behov for i forhold til dine øvrige erfaringer og kompetencer. Vi har også mentorordning i/efter introduktionsperioden.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst samt efter principperne om ny løn. Ved ansættelse vil der blive bedt om privat straffeattest, alle relevante uddannelsespapirer, kursusbeviser samt sidste lønseddel. Der vil blive taget referencer efter aftale.

Yderligere oplysninger fås hos leder af sygeplejen Anette Maj Billesbølle på telefon nr. 4452 7361 eller koordinatorerne på telefon nr.: 4452 6191. Ansøgningsfrist er den 2. maj 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19.

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbudHerlev2019-04-05T00:00:002019-05-02T00:00:00
330003464Sygeplejerske til aftenvagt - lidt men godt!Robot Plejehjemmet Adelaide er en selvejende institution med ialt 55 moderne plejeboliger, fordelt på 3 etager, smukt beliggende lige ved Ordrup park, med gode bus og togforbindelser. Fra 1. juni, eller efter aftale,har vi en ledig stilling som ansvarshavende sygeplejerske til aftenvagt. Der er tale om 7 vagter fordelt på 4 uger, heraf kun n weekend. Arbejdstiden er kl. 15.00 - 23.15. Vi kan blandt andet tilbyde: - Et åbent og positivt arbejdsmiljø - En alsidig, udfordrende og travl arbejdsplads - Samarbejde med interesserede og engagerede kolleger - Grundig introduktion til jobbet - Løn indplacering i forhold til dine kompetencer Vi forventer at du: - Er fagligt dygtig og engageret - Som person er åben og ærlig - Er omgængelig og imødekommende - Er en stabil medarbejder med stor ansvarlighed Vi arbejder i dagligdagen udfra værdierne OMSORG, KVALITET, RESPEKT, TILLID og TRIVSEL. Vores mål er at tilbyde individuel pleje og omsorg hvor udgangspunktet er hensyntagen til og udnyttelse af den enkelte beboers ressourcer, såvel fysisk som psykisk og socialt. Vi stræber efter at have et godt og dygtigt personale, hvor nøgleordene er god etik, fleksibilitet, stabilitet, udvikling og humor. Har ovenstående vakt din interesse håber vi meget at høre fra dig. Ønsker du eventuelt at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Tina Maria Espersen på tlf. 39 45 63 51. (Der skal ved ansættelse fremvises straffeattest)

Plejehjemmet Adelaide er en selvejende institution med ialt 55 moderne plejeboliger, fordelt på 3 etager, smukt beliggende lige ved Ordrup park, med gode bus og togforbindelser.

Fra 1. juni, eller efter aftale,har vi en ledig stilling som ansvarshavende sygeplejerske til aftenvagt. Der er tale om 7 vagter fordelt på 4 uger, heraf kun én weekend. Arbejdstiden er kl. 15.00 - 23.15.

Vi kan blandt andet tilbyde:

- Et åbent og positivt arbejdsmiljø

- En alsidig, udfordrende og travl arbejdsplads

- Samarbejde med interesserede og engagerede kolleger

- Grundig introduktion til jobbet

- Løn indplacering i forhold til dine kompetencer

 

Vi forventer at du:

- Er fagligt dygtig og engageret

- Som person er åben og ærlig

- Er omgængelig og imødekommende

- Er en stabil medarbejder med stor ansvarlighed

 

Vi arbejder i dagligdagen udfra værdierne OMSORG, KVALITET, RESPEKT, TILLID og TRIVSEL.

Vores mål er at tilbyde individuel pleje og omsorg hvor udgangspunktet er hensyntagen til og udnyttelse af den enkelte beboers ressourcer, såvel fysisk som psykisk og socialt.

Vi stræber efter at have et godt og dygtigt personale, hvor nøgleordene er god etik, fleksibilitet, stabilitet, udvikling og humor.

 

Har ovenstående vakt din interesse håber vi meget at høre fra dig.

Ønsker du eventuelt at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Tina Maria Espersen på tlf. 39 45 63 51.

(Der skal ved ansættelse fremvises straffeattest)

DEN SELVEJ INST PLEJHJEMM ADELAIDECharlottenlund2019-04-09T00:00:002019-04-25T00:00:00
330003824SygeplejerskeRobot Brænder du for træning og rehabilitering af borgere i specialiserede forløb? Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på et nystartet center? Da vi har udvidet med flere pladser søger vi ekstra personale. Vi har brug for to sygeplejersker til primært aftenvagt og to sygeplejersker til primært dagvagt. Om jobbet Du bliver en del af et tværfagligt team, hvor alle har speciale inden for neurorehabilitering. Du skal være med til at sikre gode og sammenhængende forløb for brugerne.Træningen skal indtænkes i alle døgnets timer, hvilket stiller store krav til det tværfaglige samarbejde.Målet for træningen er, at brugerne skal opnå så stor selvstændighed som muligt og klare sig i eget hjem. Derfor er det vigtigt, at du er klar på at bryde faggrænser, så alle tænker og arbejder med træning. I hele forløbet vil der være et tæt samarbejde med pårørende og hjemkommunen. Vores forventninger til dig Du sætter høje standarder og vil noget på borgernes vegne. Derudover forventer vi, at du:Brænder for målgruppen og for at håndtere de faglige opgaver og udfordringer i specialiserede rehabiliteringsforløb.Ved at rehabilitering foregår i alle faggrupper og alle vagtlag.Vil være med til at skabe en sund og lærende kultur.Har gode samarbejdsevner på tværs af faggrænser.Har stort kendskab eller stor interesse for den rehabiliterende indsats.Har personlig modenhed og kan arbejde selvstændigt og engageret i en travl hverdag med mange bolde i luften. Vi tilbyder En spændende stilling inden for specialiseret neurorehabilitering af borgere med en senhjerneskade med stor mulighed for at præge opgaveløsningen.Et arbejde hvor faglighed og evidensbaseret praksis vægtes højt.Et dynamisk arbejdsmiljø med fokus på tværfaglighed i opgaveløsningen.En stilling med god mulighed for mono- og tværfaglig sparring.Et selvstændigt arbejde i tæt samarbejde med teamet af ergoterapeuter, fysioterapeuter, neuropsykolog, talepædagog, audiologopæder, neurolog og socialpædagog.Mulighed for at indgå i udviklings- og forskningsprojekter.En stilling i en virksomhed med fokus på det gode arbejdsmiljø.En ansættelse i det private erhvervsliv med en flad ledelsesstruktur og kort afstand fra tanke til handling. Ansættelsesvilkår Sygeplejerske stillingen i dagvagt er på 32-37 t. ugentligtSygeplejerske stillingen i aftenvagt er på 28 t. ugentligt, hvor man primært arbejder 5-2. Ansøgningsprocedure Stillingerne er til tiltrædelse den 1. juni eller før. Ansøgningsfrist den 24. april. Samtaler forventes af blive afholdt fredag den 26. april. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til personaleleder Anja Nielsen, tlf. 40 76 12 14.

Brænder du for træning og rehabilitering af borgere i specialiserede forløb? Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på et nystartet center?

Da vi har udvidet med flere pladser søger vi ekstra personale. Vi har brug for to sygeplejersker til primært aftenvagt og to sygeplejersker til primært dagvagt.

Om jobbet

Du bliver en del af et tværfagligt team, hvor alle har speciale inden for neurorehabilitering. Du skal være med til at sikre gode og sammenhængende forløb for brugerne.Træningen skal indtænkes i alle døgnets timer, hvilket stiller store krav til det tværfaglige samarbejde.Målet for træningen er, at brugerne skal opnå så stor selvstændighed som muligt og klare sig i eget hjem. Derfor er det vigtigt, at du er klar på at bryde faggrænser, så alle tænker og arbejder med træning. I hele forløbet vil der være et tæt samarbejde med pårørende og hjemkommunen.

Vores forventninger til dig

  • Du sætter høje standarder og vil noget på borgernes vegne. Derudover forventer vi, at du:
  • Brænder for målgruppen og for at håndtere de faglige opgaver og udfordringer i specialiserede rehabiliteringsforløb.
  • Ved at rehabilitering foregår i alle faggrupper og alle vagtlag.
  • Vil være med til at skabe en sund og lærende kultur.
  • Har gode samarbejdsevner på tværs af faggrænser.
  • Har stort kendskab eller stor interesse for den rehabiliterende indsats.
  • Har personlig modenhed og kan arbejde selvstændigt og engageret i en travl hverdag med mange bolde i luften. 

Vi tilbyder

  • En spændende stilling inden for specialiseret neurorehabilitering af borgere med en senhjerneskade med stor mulighed for at præge opgaveløsningen.
  • Et arbejde hvor faglighed og evidensbaseret praksis vægtes højt.
  • Et dynamisk arbejdsmiljø med fokus på tværfaglighed i opgaveløsningen.
  • En stilling med god mulighed for mono- og tværfaglig sparring.
  • Et selvstændigt arbejde i tæt samarbejde med teamet af ergoterapeuter, fysioterapeuter, neuropsykolog, talepædagog, audiologopæder, neurolog og socialpædagog.
  • Mulighed for at indgå i udviklings- og forskningsprojekter.
  • En stilling i en virksomhed med fokus på det gode arbejdsmiljø.
  • En ansættelse i det private erhvervsliv med en flad ledelsesstruktur og kort afstand fra tanke til handling.

Ansættelsesvilkår 

  • Sygeplejerske stillingen i dagvagt er på 32-37 t. ugentligt
  • Sygeplejerske stillingen i aftenvagt er på 28 t. ugentligt, hvor man primært arbejder 5-2.

Ansøgningsprocedure

Stillingerne er til tiltrædelse den 1. juni eller før.

Ansøgningsfrist den 24. april.

Samtaler forventes af blive afholdt fredag den 26. april.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til personaleleder Anja Nielsen, tlf. 40 76 12 14.

Hovedkontor SøborgRingsted2019-04-09T00:00:002019-04-24T00:00:00
330004527Hukommelsesklinikken søger ambulatoriesygeplejerske med weekendvagt hver 4. weekendRobot Har du lyst til at arbejde med mennesker med demens så har du muligheden nu. Vi søger sygeplejerske til fast stilling i Hukommelsesklinikken med weekendvagt hver 4 uge i Apopleksi sengeafsnittet. I hukommelsesklinikken udreder vi patienter for demenssygdomme, og har ca. 3000 besøg årligt. Stillingen er på 32 timer ugentligt, med weekendvagt hver 4. weekend. Hukommelsesklinikken er en spændende arbejdsplads med et tværfagligt sammensat personale bestående af læger, neuropsykologer, sygeplejersker, og sekretærer. Derudover samarbejder vi med primærsektoren, praktiserende læger samt demenskoordinatorer i kommunerne. Internt samarbejder faggrupperne tæt på tværs af Hukommelsesklinikken og Neurologisk Ambulatorium som deler lokaler. Arbejdet i hukommelsesklinikken er meget selvstændigt og samtidig er samarbejdet i højsædet både internt og tværsektorielt. Vi arbejder hen mod at have patientansvarlig sygepleje (PAS) hvilket indebærer at du: Deltager i forundersøgelsen med lægen og har selvstændig konsultation Tager blodprøver og ekg samt udfører test med patient og pårørende Deltager så vidt muligt ved informationssamtalen efter endt undersøgelsesprogram Koordinerer forløbet sammen med patienten og de pårørende og selvfølgelig i samarbejde med lægen Varetager kontakten til patienten pårørende f.eks. ved telefonkonsultationer Har patienten til sygepleje klinisk kontrol som er en selvstændig konsultation Varetager kontakten til primærsektoren Har ansvar for at følge op på egne patientforløb dvs. tjekke prøvesvar, sikrer at patienten får tider til neuropsykolog, PET scanning, drøftes til tværfaglig konference, infosamtale, klinisk kontrol mm Undervisning af patienter og pårørende, både ved konsultationer og ved kurser som vi afholder i samarbejde med Demenskoordinatorerne Vi ser gerne at du: Har minimum 2 års specialeerfaring, fra demens, almen medicin, neurologi eller geriatri Har lysten til arbejde på tværs af specialer og sektorer Har erfaring med ambulatoriearbejde Har lyst og evner til at arbejde med mennesker med demenssygdom og deres pårørende Kan arbejde med korttidskontakt med patienter og pårørende Arbejder selvstændigt, organiseret og struktureret Ser muligheder og ikke begrænsninger Har gode samarbejdsevner og er mødestabil Du får mulighed for at have indflydelse på opgaveløsning, tilrettelæggelse af den daglige rutine, samt udvikling af klinikken. Vi udvikler løbende udredningsforløbene for at forkorte udredningstiden. Samtidig er vi i gang med den fortsatte implementering af Sundhedsplatformen, hvor alle arbejdsgange evalueres. Patienterne er kognitivt svækkede og derfor er det en forudsætning at du kan samarbejde med kognitivt svage patienter og deres pårørende. Det forventes derfor at du er tillidsvækkende, tålmodig, arbejder løsningsorienteret og er en god kommunikator, da du kan stå i krydsfeltet mellem patient og pårørende. Vi tilbyder: Godt arbejdsmiljø med gode kolleger Undervisning i relevante emner Fokus på patientforløb, faglighed og høj kvalitet En åbensindet områdeledelse med højt til loftet Neurologisk afdeling består derudover af to sengeafsnit samt subspecialeambulatorier tilknyttet de to sengeafsnit. Vi er 180 medarbejdere i hele afdelingen, som er kendetegnet ved et uformel og uhøjtidelig tone, faglighed, et godt lærings- og arbejdsmiljø, vi har et godt uddannelsesmiljø. I sygeplejen arbejder vi målrettet efter vores vision for sygeplejen. Vi leverer en professionel og omsorgsfuld sygepleje, som i videst muligt omfang er baseret på evidens, er patientcentreret og ydes af veluddannet personale i kontinuerlig udvikling Og har i vores strategi defineret 4 indsatsområder, som vi er ved at implementere: Organisation af sygeplejen Faglig udvikling og forskning Kompetenceudvikling Patientinddragelse Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Dorte Pindstrup på tlf. 38 68 17 30 eller dorte.lisbet.pindstrup@regionh.dk. Ansøgningsfristen er d. 25. april 2019. Samtaler afholdes løbende. Stillingen ønskes besat snarest.Har du lyst til at arbejde med mennesker med demens – så har du muligheden nu. Vi søger sygeplejerske til fast stilling i Hukommelsesklinikken med weekendvagt hver 4 uge i Apopleksi sengeafsnittet.
I hukommelsesklinikken udreder vi patienter for demenssygdomme, og har ca. 3000 besøg årligt.
Stillingen er på 32 timer ugentligt, med weekendvagt hver 4. weekend.
Hukommelsesklinikken er en spændende arbejdsplads med et tværfagligt sammensat personale bestående af læger, neuropsykologer, sygeplejersker, og sekretærer. Derudover samarbejder vi med primærsektoren, praktiserende læger samt demenskoordinatorer i kommunerne. Internt samarbejder faggrupperne tæt på tværs af Hukommelsesklinikken og Neurologisk Ambulatorium som deler lokaler. Arbejdet i hukommelsesklinikken er meget selvstændigt og samtidig er samarbejdet i højsædet både internt og tværsektorielt.

Vi arbejder hen mod at have patientansvarlig sygepleje (PAS) hvilket indebærer at du:
  • Deltager i forundersøgelsen med lægen og har selvstændig konsultation
  • Tager blodprøver og ekg samt udfører test med patient og pårørende
  • Deltager så vidt muligt ved informationssamtalen efter endt undersøgelsesprogram
  • Koordinerer forløbet sammen med patienten og de pårørende og selvfølgelig i samarbejde med lægen
  • Varetager kontakten til patienten/pårørende f.eks. ved telefonkonsultationer
  • Har patienten til sygepleje klinisk kontrol som er en selvstændig konsultation
  • Varetager kontakten til primærsektoren
  • Har ansvar for at følge op på egne patientforløb dvs. tjekke prøvesvar, sikrer at patienten får tider til neuropsykolog, PET scanning, drøftes til tværfaglig konference, infosamtale, klinisk kontrol mm
  • Undervisning af patienter og pårørende, både ved konsultationer og ved kurser som vi afholder i samarbejde med Demenskoordinatorerne

Vi ser gerne at du:
  • Har minimum 2 års specialeerfaring, fra demens, almen medicin, neurologi eller geriatri
  • Har lysten til arbejde på tværs af specialer og sektorer
  • Har erfaring med ambulatoriearbejde
  • Har lyst og evner til at arbejde med mennesker med demenssygdom og deres pårørende
  • Kan arbejde med korttidskontakt med patienter og pårørende
  • Arbejder selvstændigt, organiseret og struktureret
  • Ser muligheder og ikke begrænsninger
  • Har gode samarbejdsevner og er mødestabil

Du får mulighed for at have indflydelse på opgaveløsning, tilrettelæggelse af den daglige rutine, samt udvikling af klinikken. Vi udvikler løbende udredningsforløbene for at forkorte udredningstiden. Samtidig er vi i gang med den fortsatte implementering af Sundhedsplatformen, hvor alle arbejdsgange evalueres. Patienterne er kognitivt svækkede og derfor er det en forudsætning at du kan samarbejde med kognitivt svage patienter og deres pårørende. Det forventes derfor at du er tillidsvækkende, tålmodig, arbejder løsningsorienteret og er en god kommunikator, da du kan stå i krydsfeltet mellem patient og pårørende.

Vi tilbyder:
  • Godt arbejdsmiljø med gode kolleger
  • Undervisning i relevante emner
  • Fokus på patientforløb, faglighed og høj kvalitet
  • En åbensindet områdeledelse med højt til loftet

Neurologisk afdeling består derudover af to sengeafsnit samt subspecialeambulatorier tilknyttet de to sengeafsnit. Vi er 180 medarbejdere i hele afdelingen, som er kendetegnet ved et uformel og uhøjtidelig tone, faglighed, et godt lærings- og arbejdsmiljø, vi har et godt uddannelsesmiljø.

I sygeplejen arbejder vi målrettet efter vores vision for sygeplejen.
”Vi leverer en professionel og omsorgsfuld sygepleje, som i videst muligt omfang er baseret på evidens,
er patientcentreret og ydes af veluddannet personale i kontinuerlig udvikling”

Og har i vores strategi defineret 4 indsatsområder, som vi er ved at implementere:
  • Organisation af sygeplejen
  • Faglig udvikling og forskning
  • Kompetenceudvikling
  • Patientinddragelse
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Dorte Pindstrup på tlf. 38 68 17 30 eller dorte.lisbet.pindstrup@regionh.dk.

Ansøgningsfristen er d. 25. april 2019. Samtaler afholdes løbende. Stillingen ønskes besat snarest.

Herlev HospitalHerlev2019-04-11T00:00:002019-04-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ledende oversygeplejerske til Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen

Gentofte
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger en ledende oversygeplejerske med stærke lederevner til at drive og videreudvikle SDCC s Klinik. Du bliver en del af SDCC, der er internationalt førende indenfor diabetes-området, og som er etableret i et...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:28. april 2019

Sygeplejerske til dagvagt

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud

Herlev
Er du en fagligt dygtig og erfaren sygeplejerske, og leverer du en høj sygeplejefaglig kvalitet, så er ønskestillingen her hos os i hjemmesygeplejen i Herlev Kommune. Stillingen er ledig fra 1. juni eller efter aftale og er på mellem 30-37 timer uge...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:2. maj 2019

Sygeplejerske til aftenvagt - lidt men godt!

DEN SELVEJ INST PLEJHJEMM ADELAIDE

Charlottenlund
Plejehjemmet Adelaide er en selvejende institution med ialt 55 moderne plejeboliger, fordelt på 3 etager, smukt beliggende lige ved Ordrup park, med gode bus og togforbindelser. Fra 1. juni, eller efter aftale,har vi en ledig stilling som ansvarshav...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Sygeplejerske

Hovedkontor Søborg

Ringsted
Brænder du for træning og rehabilitering af borgere i specialiserede forløb? Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på et nystartet center? Da vi har udvidet med flere pladser søger vi ekstra personale. Vi har brug for to sygeplejersker t...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:24. april 2019

Hukommelsesklinikken søger ambulatoriesygeplejerske med weekendvagt hver 4. weekend

Herlev Hospital

Herlev
Har du lyst til at arbejde med mennesker med demens så har du muligheden nu. Vi søger sygeplejerske til fast stilling i Hukommelsesklinikken med weekendvagt hver 4 uge i Apopleksi sengeafsnittet. I hukommelsesklinikken udreder vi patienter for demen...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019