Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sygeplejersker til Akuttelefonen 1813

Borgerne i Region Hovedstaden er meget tilfredse med Akuttelefonen 1813, og antallet af borgere der ringer til os stiger år for år. Vi har derfor behov for flere sygeplejersker.



Vi rådgiver borgerne telefonisk og visiterer borgerne videre i sundhedsvæsenet, når de har behov for det. Vi er der altid, når borgerne har brug for os. Vi lytter, og vi skaber tryghed, samt vi sikrer den rette hjælp til den rette tid. Vi søger erfarne sygeplejersker til stilling med skiftende arbejdstider eller i en kombineret delestilling med en hospitalsafdeling i Region Hovedstaden.



Hvad varetager en sygeplejerske på 1813?



Som sygeplejerske ansættes du som Sundhedsfaglig Visitator og varetager opkald til 1813. Du vil blive en del af et stærkt erfarent team med rig mulighed for sparring med både sygeplejersker og læger. Din konkrete opgave består i at visitere og rådgive borgerne telefonisk med fokus på at vejlede den enkelte borger til den rette hjælp. Det er din rolle at:



  • Afdække borgerens behov for hjælp
  • Henvise til det rette behandlingstilbud
  • Visitere til akutmodtagelser og akutklinikker, til vurdering af læge eller til hjemmebesøg ved kørende læge
  • Rådgive om egenomsorg eller kontakt til egen læge


Hvilke personlige kvalifikationer og kompetencer kræves for at være sygeplejerske på 1813?

Du skal være uddannet sygeplejerske og have længerevarende klinisk erfaring i et af følgende:



  • Akutmodtagelse eller akutklinik
  • Almen praksis
  • Medicinsk eller kirurgisk afdeling
  • Børneafdeling eller sundhedsplejen
  • Anæstesi eller intensiv afdeling


Vi har samtidig mange forløb, som omhandler psykiatriske problematikker, hvorfor en faglig blandet somatisk og psykiatrisk baggrund kun er en styrke. Du skal være imødekommende og tillidsskabende. Dit fokus er, at borgeren altid kommer i første række. Du formår at kommunikere klart og professionelt og har en systematisk, struktureret og løsningsorienteret arbejdsform. Du drives af at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø og er i stand til at træffe beslutninger i akutte situationer.

Da borgerne har brug for os, når egen læge har lukket, medfører det vigtigt at vide, at du arbejder 20 timer hver anden lørdag/søndag.



Vi investerer i dig



  • Vi sørger for at give dig en god introduktion, så du føler dig klædt godt på til at starte hos os
  • Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling
  • Vi tilbyder stor mulighed for at planlægge egne vagter via ønskeplan
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, der altid sætter borgeren i fokus
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at påvirke den videre udvikling gennem fagligt engagement og nytænkning
  • Vi har fokus på åbenhed og ytringsfrihed, hvor der er plads til alle og ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle til at søge stillingen
  • Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, og vi arbejder målrettet på at blive Region Hovedstadens bedste arbejdsplads, og vi forventer, at alle bidrager til det gode arbejdsmiljø
  • Vi tilbyder mulighed for at melde sig ind i virksomhedens personaleforening


Løn og ansættelsesforhold



Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst samt ny lokalaftale med blandt andet tillæg for ansættelse i delestilling. Dit arbejdssted vil være i Ballerup.



Yderligere information



For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Charlotte Lyngaae 23 99 31 52, Sektionsleder Bente Kaltoft 51 28 36 77 eller Sektionsleder Inge Bøjle 20 12 40 77.

Har du lyst til at se vores arbejdsplads, er du meget velkommen til at komme på besøg. Du kan kontakte Enhedssekretær, Anne-Sofie Engstrup for nærmere info på 24 97 87 64.

Yderligere oplysninger om 1813 og Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.



Ansøgningsfrist



Seneste ansøgningsfrist er torsdag den 28. november 2019. Vi er i hastig vækst, så vi indkalder og afholder løbende samtaler.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330080180Phoenix-702474b912019-08-28T00:00:00Sygeplejersker til Akuttelefonen 1813Borgerne i Region Hovedstaden er meget tilfredse med Akuttelefonen 1813, og antallet af borgere der ringer til os stiger år for år. Vi har derfor behov for flere sygeplejersker.



Vi rådgiver borgerne telefonisk og visiterer borgerne videre i sundhedsvæsenet, når de har behov for det. Vi er der altid, når borgerne har brug for os. Vi lytter, og vi skaber tryghed, samt vi sikrer den rette hjælp til den rette tid. Vi søger erfarne sygeplejersker til stilling med skiftende arbejdstider eller i en kombineret delestilling med en hospitalsafdeling i Region Hovedstaden.



Hvad varetager en sygeplejerske på 1813?



Som sygeplejerske ansættes du som Sundhedsfaglig Visitator og varetager opkald til 1813. Du vil blive en del af et stærkt erfarent team med rig mulighed for sparring med både sygeplejersker og læger. Din konkrete opgave består i at visitere og rådgive borgerne telefonisk med fokus på at vejlede den enkelte borger til den rette hjælp. Det er din rolle at:



  • Afdække borgerens behov for hjælp
  • Henvise til det rette behandlingstilbud
  • Visitere til akutmodtagelser og akutklinikker, til vurdering af læge eller til hjemmebesøg ved kørende læge
  • Rådgive om egenomsorg eller kontakt til egen læge


Hvilke personlige kvalifikationer og kompetencer kræves for at være sygeplejerske på 1813?

Du skal være uddannet sygeplejerske og have længerevarende klinisk erfaring i et af følgende:



  • Akutmodtagelse eller akutklinik
  • Almen praksis
  • Medicinsk eller kirurgisk afdeling
  • Børneafdeling eller sundhedsplejen
  • Anæstesi eller intensiv afdeling


Vi har samtidig mange forløb, som omhandler psykiatriske problematikker, hvorfor en faglig blandet somatisk og psykiatrisk baggrund kun er en styrke. Du skal være imødekommende og tillidsskabende. Dit fokus er, at borgeren altid kommer i første række. Du formår at kommunikere klart og professionelt og har en systematisk, struktureret og løsningsorienteret arbejdsform. Du drives af at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø og er i stand til at træffe beslutninger i akutte situationer.

Da borgerne har brug for os, når egen læge har lukket, medfører det vigtigt at vide, at du arbejder 20 timer hver anden lørdag/søndag.



Vi investerer i dig



  • Vi sørger for at give dig en god introduktion, så du føler dig klædt godt på til at starte hos os
  • Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling
  • Vi tilbyder stor mulighed for at planlægge egne vagter via ønskeplan
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, der altid sætter borgeren i fokus
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at påvirke den videre udvikling gennem fagligt engagement og nytænkning
  • Vi har fokus på åbenhed og ytringsfrihed, hvor der er plads til alle og ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle til at søge stillingen
  • Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, og vi arbejder målrettet på at blive Region Hovedstadens bedste arbejdsplads, og vi forventer, at alle bidrager til det gode arbejdsmiljø
  • Vi tilbyder mulighed for at melde sig ind i virksomhedens personaleforening


Løn og ansættelsesforhold



Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst samt ny lokalaftale med blandt andet tillæg for ansættelse i delestilling. Dit arbejdssted vil være i Ballerup.



Yderligere information



For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Charlotte Lyngaae 23 99 31 52, Sektionsleder Bente Kaltoft 51 28 36 77 eller Sektionsleder Inge Bøjle 20 12 40 77.

Har du lyst til at se vores arbejdsplads, er du meget velkommen til at komme på besøg. Du kan kontakte Enhedssekretær, Anne-Sofie Engstrup for nærmere info på 24 97 87 64.

Yderligere oplysninger om 1813 og Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.



Ansøgningsfrist



Seneste ansøgningsfrist er torsdag den 28. november 2019. Vi er i hastig vækst, så vi indkalder og afholder løbende samtaler.

2019-10-18T00:51:16.390 Borgerne i Region Hovedstaden er meget tilfredse med Akuttelefonen 1813, og antallet af borgere der ringer til os stiger år for år. Vi har derfor behov for flere sygeplejersker. Vi rådgiver borgerne telefonisk og visiterer borgerne videre i sundhedsvæsenet, når de har behov for det. Vi er der altid, når borgerne har brug for os. Vi lytter, og vi skaber tryghed, samt vi sikrer den rette hjælp til den rette tid. Vi søger erfarne sygeplejersker til stilling med skiftende arbejdstider eller i en kombineret delestilling med en hospitalsafdeling i Region Hovedstaden. Hvad varetager en sygeplejerske på 1813? Som sygeplejerske ansættes du som Sundhedsfaglig Visitator og varetager opkald til 1813. Du vil blive en del af et stærkt erfarent team med rig mulighed for sparring med både sygeplejersker og læger. Din konkrete opgave består i at visitere og rådgive borgerne telefonisk med fokus på at vejlede den enkelte borger til den rette hjælp. Det er din rolle at: Afdække borgerens behov for hjælp Henvise til det rette behandlingstilbud Visitere til akutmodtagelser og akutklinikker, til vurdering af læge eller til hjemmebesøg ved kørende læge Rådgive om egenomsorg eller kontakt til egen læge Hvilke personlige kvalifikationer og kompetencer kræves for at være sygeplejerske på 1813? Du skal være uddannet sygeplejerske og have længerevarende klinisk erfaring i et af følgende: Akutmodtagelse eller akutklinik Almen praksis Medicinsk eller kirurgisk afdeling Børneafdeling eller sundhedsplejen Anæstesi eller intensiv afdeling Vi har samtidig mange forløb, som omhandler psykiatriske problematikker, hvorfor en faglig blandet somatisk og psykiatrisk baggrund kun er en styrke. Du skal være imødekommende og tillidsskabende. Dit fokus er, at borgeren altid kommer i første række. Du formår at kommunikere klart og professionelt og har en systematisk, struktureret og løsningsorienteret arbejdsform. Du drives af at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø og er i stand til at træffe beslutninger i akutte situationer. Da borgerne har brug for os, når egen læge har lukket, medfører det vigtigt at vide, at du arbejder 20 timer hver anden lørdag søndag. Vi investerer i dig Vi sørger for at give dig en god introduktion, så du føler dig klædt godt på til at starte hos os Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling Vi tilbyder stor mulighed for at planlægge egne vagter via ønskeplan Vi tilbyder en arbejdsplads, der altid sætter borgeren i fokus Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at påvirke den videre udvikling gennem fagligt engagement og nytænkning Vi har fokus på åbenhed og ytringsfrihed, hvor der er plads til alle og ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle til at søge stillingen Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, og vi arbejder målrettet på at blive Region Hovedstadens bedste arbejdsplads, og vi forventer, at alle bidrager til det gode arbejdsmiljø Vi tilbyder mulighed for at melde sig ind i virksomhedens personaleforening Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst samt ny lokalaftale med blandt andet tillæg for ansættelse i delestilling. Dit arbejdssted vil være i Ballerup. Yderligere information For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Charlotte Lyngaae 23 99 31 52, Sektionsleder Bente Kaltoft 51 28 36 77 eller Sektionsleder Inge Bøjle 20 12 40 77. Har du lyst til at se vores arbejdsplads, er du meget velkommen til at komme på besøg. Du kan kontakte Enhedssekretær, Anne-Sofie Engstrup for nærmere info på 24 97 87 64. Yderligere oplysninger om 1813 og Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk akutberedskabet. Ansøgningsfrist Seneste ansøgningsfrist er torsdag den 28. november 2019. Vi er i hastig vækst, så vi indkalder og afholder løbende samtaler.11jobnet702474b9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219880&DepartmentId=21543&MediaId=4716&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3595840Den Præhospitale Virksomhed11Telegrafvej 52750BallerupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent814447JobNet5036102503610210028-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=702474b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=702474b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=702474b9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=702474b9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgSygeplejersker til Akuttelefonen 181312008311Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske10Sundhed362466951noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330092097Vagtleder til Region Hovedstadens AkutberedskabRobot Vil du være en del af et stærk vagtlederteam med borgeren i fokus? Så skal du søge stillingen som vagtleder i på Akuttelefonen 1813 hos Region Hovedstadens Akutberedskab. Akuttelefonen 1813 modtager flere og flere opkald fra borgerne og søger derfor en ny vagtleder. Vi forventer at runde 1 million opkald i år og vi går målrettet efter god service til borgerne og korte ventetider. Vores team Vores vagtlederteam består på nuværende tidspunkt af 6 vagtledere, der i skiftende vagter koordinerer den daglige operative drift på Akuttelefonen 1813 og derfor også sikrer en hensigtsmæssig fordeling og koordinering af ressourcer og opgaver. Vagtlederne refererer til en sektionsleder og har et tæt samarbejde med resten af snhedsledelsen og med vagtlederne på AMK vagtcentralen 1-1-2. Overordnede opgaver Sparre med læger og sygeplejersker om faglige og visitationsmæssige problemstillinger I samarbejde med rådgivende læge bidrage til løsning af daglige borgerrelaterede problemstillinger Styre driften herunder sikre hensigtsmæssig fordeling af læger og sygeplejersker ud fra kompetencer og ressourcer Varetage kontakten til Akutmodtagelser, Akutklinikker, Akutteams, hjemmepleje og praktiserende læger vedr. igangværende borgerrelaterede problemstillinger Varetage koordination med CIMT ved IT og telefoniudfordringer Vagtlederteamet er udover den daglige drift også involveret i kvalitets- og udviklingsarbejdet på Akuttelefonen 1813 og deltager på skift i kerneopgaven med at besvare opkald fra borgerne. Din profil Du er uddannet sygeplejerske og har minimum 5 års klinisk erfaring. Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse på operationelt niveau. F.eks. med triagering af patienter, visitation eller tværfagligt - og tværsektorielt samarbejde. Du kan arbejde under pres og er god til at skabe engagement og motivere læger og sygeplejersker - også når der er travlt. Du kan holde hovedet koldt og sætter en ære i at være en god rollemodel. Som vores daglige kontakt til nærmeste samarbejdspartnere har du en inviterende og problemløsende tilgang, og du formår at skabe sammenhæng og forståelse for den samlede opgave til gavn for borgerne i Region Hovedstaden. Vi investerer i dig Vi lønner godt for vi ved det også er en god investering Vi sørger for at give dig en god introduktion på 6 uger og derefter er du sundhedsfaglig visitator i et par måneder, så du kender kerneopgaven og du føler dig klædt godt på vagtlederopgaven Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling Vi tilbyder stor mulighed for at planlægge egne vagter via ønskeplan Vi tilbyder en arbejdsplads, der altid sætter borgeren i fokus Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at påvirke den videre udvikling gennem fagligt engagement og nytænkning Vi har fokus på åbenhed og ytringsfrihed, hvor der er plads til alle og ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle til at søge stillingen Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, og vi arbejder derfor målrettet på at blive Region Hovedstadens bedste arbejdsplads, hvor der er god stemning hver dag Dit arbejdssted vil være i Ballerup. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Gerne 30-34 timer ugentligt med skiftende vagter og minimum hver 3. weekend. Yderligere information For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Charlotte Lyngaae på tlf. 23 99 31 52. Har du lyst til at se vores arbejdsplads, er du meget velkommen til at komme på besøg. Yderligere oplysninger om 1813 og Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk akutberedskabet. Ansøgningsfrist Den 21.oktober 2019. Samtaler afholdes den 29.oktober 2019Vil du være en del af et stærk vagtlederteam med borgeren i fokus? Så skal du søge stillingen som vagtleder i på Akuttelefonen 1813 hos Region Hovedstadens Akutberedskab.

Akuttelefonen 1813 modtager flere og flere opkald fra borgerne og søger derfor en ny vagtleder. Vi forventer at runde 1 million opkald i år og vi går målrettet efter god service til borgerne og korte ventetider.

Vores team

Vores vagtlederteam består på nuværende tidspunkt af 6 vagtledere, der i skiftende vagter koordinerer den daglige operative drift på Akuttelefonen 1813 og derfor også sikrer en hensigtsmæssig fordeling og koordinering af ressourcer og opgaver.

Vagtlederne refererer til en sektionsleder og har et tæt samarbejde med resten af snhedsledelsen og med vagtlederne på AMK vagtcentralen 1-1-2.

Overordnede opgaver

  • Sparre med læger og sygeplejersker om faglige og visitationsmæssige problemstillinger
  • I samarbejde med rådgivende læge bidrage til løsning af daglige borgerrelaterede problemstillinger
  • Styre driften herunder sikre hensigtsmæssig fordeling af læger og sygeplejersker ud fra kompetencer og ressourcer
  • Varetage kontakten til Akutmodtagelser, Akutklinikker, Akutteams, hjemmepleje og praktiserende læger vedr. igangværende borgerrelaterede problemstillinger
  • Varetage koordination med CIMT ved IT og telefoniudfordringer
Vagtlederteamet er udover den daglige drift også involveret i kvalitets- og udviklingsarbejdet på Akuttelefonen 1813 og deltager på skift i kerneopgaven med at besvare opkald fra borgerne.

Din profil

Du er uddannet sygeplejerske og har minimum 5 års klinisk erfaring.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse på operationelt niveau. F.eks. med triagering af patienter, visitation eller tværfagligt - og tværsektorielt samarbejde.

Du kan arbejde under pres og er god til at skabe engagement og motivere læger og sygeplejersker - også når der er travlt. Du kan holde hovedet koldt og sætter en ære i at være en god rollemodel.

Som vores daglige kontakt til nærmeste samarbejdspartnere har du en inviterende og problemløsende tilgang, og du formår at skabe sammenhæng og forståelse for den samlede opgave til gavn for borgerne i Region Hovedstaden.

Vi investerer i dig

  • Vi lønner godt – for vi ved det også er en god investering
  • Vi sørger for at give dig en god introduktion på 6 uger og derefter er du sundhedsfaglig visitator i et par måneder, så du kender kerneopgaven og du føler dig klædt godt på vagtlederopgaven
  • Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling
  • Vi tilbyder stor mulighed for at planlægge egne vagter via ønskeplan
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, der altid sætter borgeren i fokus
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at påvirke den videre udvikling gennem fagligt engagement og nytænkning
  • Vi har fokus på åbenhed og ytringsfrihed, hvor der er plads til alle og ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle til at søge stillingen
  • Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, og vi arbejder derfor målrettet på at blive Region Hovedstadens bedste arbejdsplads, hvor der er god stemning hver dag
Dit arbejdssted vil være i Ballerup.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Gerne 30-34 timer ugentligt med skiftende vagter og minimum hver 3. weekend.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Charlotte Lyngaae på tlf. 23 99 31 52.

Har du lyst til at se vores arbejdsplads, er du meget velkommen til at komme på besøg.

Yderligere oplysninger om 1813 og Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.

Ansøgningsfrist

Den 21.oktober 2019.

Samtaler afholdes den 29.oktober 2019





Den Præhospitale VirksomhedBallerup2019-09-18T00:00:002019-10-21T00:00:00
330092088Vil du være fast aftenvagt og en del af et stort akuthus med mange muligheder?Robot Akuthus Psykiatrisk Center Ballerup Sygeplejerske søges til stilling i fast aftenvagt, enten som 7-7 eller 5-2. PC Ballerup åbnede 1.2.19 dørene til vores nye Akuthus. Det huser 10 åbne og 11 intensive sengepladser, ECT funktion, udkørende Akutteam, DAT-ambulatorie og døgnåben akutmodtagelse. Vi er et Akuthus med en stærk dagsorden i forhold til udvikling, kvalitet i opgaveløsningen og et rigtig godt arbejdsmiljø. Er du sygeplejerske med erfaring, enten fra somatikken eller psykiatrien og har du lyst til at indgå i et fagligt funderet og bredt sammensat medarbejderteam, så vil vi rigtig gerne samarbejde med dig! I Akuthuset får du mulighed for at arbejde med hele det akutte spektre. I samarbejdet med dine kollegaer løser du mange forskelligartede arbejdsopgaver og erhverver derved en række unikke kompetence. Vi er et tværfagligt sammensat team bestående af en afsnitsledelse, souschef, klinisk sygeplejespecialist, speciallæger i psykiatri, SPU er, akutsygeplejersker, triagesygeplejersker, sygeplejersker, social-og sundhedsassistenter, fysioterapeuter, socialrådgiver, psykologer og lægesekretærer. Akuthus betyder optimale rammer for et vellykket sammenhængende patientforløb for mennesker, der møder Psykiatrisk Center Ballerup. Vi arbejder målrettet og kontinuerligt på i fællesskab at skabe et rart sted for både patienter, pårørende og personale. Vi arbejder blandt andet med kapacitetsstyring, så vi forbygger overbelægning. Vi har en velfunderet forbedringskultur, hvilket betyder at dine forslag altid kan finde den hurtige vej. Som sygeplejerske vil du, alt efter din erfaring og interesse, kunne indgå på alle niveauer. Vi ønsker os: En sygeplejerske med lyst til at arbejde i den akutte psykiatri At du er nysgerrig og optaget af sygeplejefaglige udvikling At du er åben, rummelig og har gode samarbejdsevner Vi kan tilbyde dig: Gode muligheder for kompetenceudvikling og uddannelse. Vi tilbyder bla. triagekursus, akutsygeplejerske uddannelsen, ECT behandlersygeplejerske uddannelsen samt regionens obligatoriske kurser etc. En spændende og varieret hverdag, hvor du arbejder på tværs af Akuthusets forskellige teams og afsnit En skøn, åben og imødekommende personalegruppe med et stærkt sammenhold Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mie Leonhardt Vallentin på tlf. 3864 5036 eller Souschef Mie Engel på tlf. 3864 5030 for yderligere information om stillingen. Om PC Ballerup: Vi er et stort universitetshospital i vækst med en lang række ambulante tilbud, døgnåben akutmodtagelse og 145 sengepladser, med 5 intensive afsnit. Vi har lands- og specialfunktioner inden for døvepsykiatri, transkulturel psykiatri og spiseforstyrrelser.
Akuthus Psykiatrisk Center Ballerup


Sygeplejerske søges til stilling i fast aftenvagt, enten som 7-7 eller 5-2.

PC Ballerup åbnede 1.2.19 dørene til vores nye Akuthus. Det huser 10 åbne og 11 intensive sengepladser, ECT funktion, udkørende Akutteam, DAT-ambulatorie og døgnåben akutmodtagelse. Vi er et Akuthus med en stærk dagsorden i forhold til udvikling, kvalitet i opgaveløsningen og et rigtig godt arbejdsmiljø.

Er du sygeplejerske med erfaring, enten fra somatikken eller psykiatrien og har du lyst til at indgå i et fagligt funderet og bredt sammensat medarbejderteam, så vil vi rigtig gerne samarbejde med dig!


I Akuthuset får du mulighed for at arbejde med hele det akutte spektre. I samarbejdet med dine kollegaer løser du mange forskelligartede arbejdsopgaver og erhverver derved en række unikke kompetence. Vi er et tværfagligt sammensat team bestående af en afsnitsledelse, souschef, klinisk sygeplejespecialist, speciallæger i psykiatri, SPU'er, akutsygeplejersker, triagesygeplejersker, sygeplejersker, social-og sundhedsassistenter, fysioterapeuter, socialrådgiver, psykologer og lægesekretærer.

Akuthus betyder optimale rammer for et vellykket sammenhængende patientforløb for mennesker, der møder Psykiatrisk Center Ballerup.
Vi arbejder målrettet og kontinuerligt på i fællesskab at skabe et rart sted for både patienter, pårørende og personale.

Vi arbejder blandt andet med kapacitetsstyring, så vi forbygger overbelægning. Vi har en velfunderet forbedringskultur, hvilket betyder at dine forslag altid kan finde den hurtige vej.

Som sygeplejerske vil du, alt efter din erfaring og interesse, kunne indgå på alle niveauer.

Vi ønsker os:
  • En sygeplejerske med lyst til at arbejde i den akutte psykiatri
  • At du er nysgerrig og optaget af sygeplejefaglige udvikling
  • At du er åben, rummelig og har gode samarbejdsevner

Vi kan tilbyde dig:
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling og uddannelse. Vi tilbyder bla. triagekursus, akutsygeplejerske uddannelsen, ECT behandlersygeplejerske uddannelsen samt regionens obligatoriske kurser etc.
  • En spændende og varieret hverdag, hvor du arbejder på tværs af Akuthusets forskellige teams og afsnit
  • En skøn, åben og imødekommende personalegruppe med et stærkt sammenhold

Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mie Leonhardt Vallentin på tlf. 3864 5036 eller Souschef Mie Engel på tlf. 3864 5030 for yderligere information om stillingen.


Om PC Ballerup:

Vi er et stort universitetshospital i vækst med en lang række ambulante tilbud, døgnåben akutmodtagelse og 145 sengepladser, med 5 intensive afsnit. Vi har lands- og specialfunktioner inden for døvepsykiatri, transkulturel psykiatri og spiseforstyrrelser.


Psykiatrisk Center BallerupBallerup2019-09-18T00:00:002019-10-25T00:00:00
330088471Sygeplejerske med akut eller pædiatrisk erfaring søges til BørnemodtagelsenRobot Vi har fået mulighed for at ansætte en sygeplejerske, som brænder for at skabe gode sikre patientforløb med høj faglig kvalitet for børn, unge og deres familier. Børnemodtagelsen, som er et af Børne-og ungeafdelingens fem afsnit, har døgnfunktion ugens syv dage og har 10 observationspladser til rådighed. I 2021 flytter hele Børne- og Ungeafdelingen til nye lokaler i en udvidelse af hospitalet, som er under opførelse. Børnemodtagelsen vil blive placeret i et selvstændigt område i hospitalets nye Fælles Akut Modtagelse. Børnemodtagelsen er præget af tæt tværfagligt samarbejde og samarbejder derudover med Børne- Ungeafdelingens øvrige afsnit for at sikre gode sammenhængende patientforløb. Tværfaglig teamtræning omkring modtagelse af kritisk syge børn er et velintegreret og prioriteret undervisningsområde i afdelingen. I undervisningen er der fokus på kommunikation og samarbejde og på at integrere senest opdateret viden og praksis indenfor akutpædiatri. Vi kan tilbyde dig: At blive inkluderet i en spændende arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder og en engageret personalegruppe af unge og erfarne kollegaer, der vægter arbejdsglæde og trivsel. Et spændende og udfordrende speciale indenfor akut og almen pædiatri. En god og grundig introduktion tilpasset dine behov og efterfølgende løbende kompetenceudvikling. Om dig som ansøger: Du har lyst til at være med til at præge den faglige udvikling i den akutte pædiatriske sygepleje, hvor de patientsikre forløb skabes gennem triagering, delegeret behandlingsopstart efterfulgt af systematisk observation. Du trives med at have mange bolde i luften og kunne navigere i højt tempo. Du er åben, fleksibel og initiativrig og vægter det gode samarbejde. Vi vil foretrække en ansøger, som har pædiatrisk erfaring og eller erfaring fra akutområdet, men har du erfaring fra et andet speciale og virkelig har lyst til at finde en vej ind i pædiatrien, skal det ikke afholde dig fra at søge en stilling hos os. Løn- og ansættelsesvilkår: Vi kan tilbyde ansættelser på 32-37 timer ugentlig i blandede vagter pr 1. november 2019 eller efter aftale. Planlagt ferie respekteres. Du skal påregne weekendvagt hver 2. eller 3. weekend i 8 eller 12 timers vagter. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes ved forhandling mellem Region Hovedstaden og Dansk Sygepleje Råd. Dit fysiske arbejdssted bliver Hvidovre Hospital. Frist for ansøgning er 22. oktober 2019 kl. 6 og ansættelsessamtaler vil finde sted løbende til start pr. 1. november, 1. december eller efter aftale. Ansættelse er betinget af Børneattest. Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Johanna Vaillant-Jørgensen eller koordinerende sygeplejerske Gitte Ørum Bilgrav for at høre mere om stillingen eller for at aftale besøg i Børnemodtagelsen. Telefon nr. 38622874 Læs mere om afdelingen her: https: www.hvidovrehospital.dk afdelinger-og-klinikker boerneafdelingen Boernemodtagelsen Sider Boernemodtagelsen.aspx Hvidovre Hospital er en spændende arbejdsplads med mange muligheder for uddannelse og faglig udvikling, og hospitalet er et af landets mest forskningsaktive. Hvert år udskrives 42.000 patienter fra indlæggelse, der er 275.000 ambulante besøg og over 5000 fødsler. Hospitalet er områdehospital i den sydlige del af Region Hovedstaden. Der er godt 2800 fuldtidsstillinger i dag, men det tal bliver større i de kommende år, ligesom hospitalet skal udbygges for at rumme en række nye funktioner og udvidelser. Mangfoldighed er en af Hvidovre Hospitals værdier. Derfor opfordres alle til at søge uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold.Vi har fået mulighed for at ansætte en sygeplejerske, som brænder for at skabe gode sikre patientforløb med høj faglig kvalitet for børn, unge og deres familier.

Børnemodtagelsen, som er et af Børne-og ungeafdelingens fem afsnit, har døgnfunktion ugens syv dage og har 10 observationspladser til rådighed. I 2021 flytter hele Børne- og Ungeafdelingen til nye lokaler i en udvidelse af hospitalet, som er under opførelse. Børnemodtagelsen vil blive placeret i et selvstændigt område i hospitalets nye Fælles Akut Modtagelse.

Børnemodtagelsen er præget af tæt tværfagligt samarbejde og samarbejder derudover med Børne- Ungeafdelingens øvrige afsnit for at sikre gode sammenhængende patientforløb.
Tværfaglig teamtræning omkring modtagelse af kritisk syge børn er et velintegreret og prioriteret undervisningsområde i afdelingen. I undervisningen er der fokus på kommunikation og samarbejde og på at integrere senest opdateret viden og praksis indenfor akutpædiatri.

Vi kan tilbyde dig:
  • At blive inkluderet i en spændende arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder og en engageret personalegruppe af unge og erfarne kollegaer, der vægter arbejdsglæde og trivsel.
  • Et spændende og udfordrende speciale indenfor akut og almen pædiatri.
  • En god og grundig introduktion tilpasset dine behov og efterfølgende løbende kompetenceudvikling.

Om dig som ansøger:
  • Du har lyst til at være med til at præge den faglige udvikling i den akutte pædiatriske sygepleje, hvor de patientsikre forløb skabes gennem triagering, delegeret behandlingsopstart efterfulgt af systematisk observation.
  • Du trives med at have mange bolde i luften og kunne navigere i højt tempo.
  • Du er åben, fleksibel og initiativrig og vægter det gode samarbejde.

Vi vil foretrække en ansøger, som har pædiatrisk erfaring og/eller erfaring fra akutområdet, men har du erfaring fra et andet speciale og virkelig har lyst til at finde en vej ind i pædiatrien, skal det ikke afholde dig fra at søge en stilling hos os.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Vi kan tilbyde ansættelser på 32-37 timer ugentlig i blandede vagter pr 1. november 2019 eller efter aftale. Planlagt ferie respekteres. Du skal påregne weekendvagt hver 2. eller 3. weekend i 8 eller 12 timers vagter.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes ved forhandling mellem Region Hovedstaden og Dansk Sygepleje Råd.
Dit fysiske arbejdssted bliver Hvidovre Hospital.

Frist for ansøgning er 22. oktober 2019 kl. 6 og ansættelsessamtaler vil finde sted løbende til start pr. 1. november, 1. december eller efter aftale.

Ansættelse er betinget af Børneattest.

Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Johanna Vaillant-Jørgensen eller koordinerende sygeplejerske Gitte Ørum Bilgrav for at høre mere om stillingen eller for at aftale besøg i Børnemodtagelsen. Telefon nr. 38622874

Læs mere om afdelingen her: https://www.hvidovrehospital.dk/afdelinger-og-klinikker/boerneafdelingen/Boernemodtagelsen/Sider/Boernemodtagelsen.aspx

Hvidovre Hospital er en spændende arbejdsplads med mange muligheder for uddannelse og faglig udvikling, og hospitalet er et af landets mest forskningsaktive.
Hvert år udskrives 42.000 patienter fra indlæggelse, der er 275.000 ambulante besøg og over 5000 fødsler.
Hospitalet er områdehospital i den sydlige del af Region Hovedstaden. Der er godt 2800 fuldtidsstillinger i dag, men det tal bliver større i de kommende år, ligesom hospitalet skal udbygges for at rumme en række nye funktioner og udvidelser.
Mangfoldighed er en af Hvidovre Hospitals værdier. Derfor opfordres alle til at søge uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold.

Hvidovre HospitalHvidovre2019-09-11T00:00:002019-10-22T00:00:00
330086092Sygeplejerske søges til Hæmatologisk afdeling, afsnit M. Et lærerigt speciale, hvor social kapital og høj faglighed vægtes højt.Robot Kære sygeplejerske Vi har to sygeplejersker, som er så heldige, at skulle læse en kandidat. De vil derfor være meget mindre i afdelingen, hvorfor vi pr. 1. november 2019 - eller efter aftale - søger to sygeplejersker til en fast stilling på 32 37 timer pr. uge, i skiftende vagter - med mulighed for to-holdsskift - og med weekendvagt hver 3. weekend. Vi ønsker os sygeplejersker, som brænder for sygeplejen og det at gøre en forskel for patienterne og de pårørende. Har du hæmatologisk erfaring er det godt, men det er ikke en forudsætning. Det vigtigste er, at du har lyst til at lære specialet, så skal vi sammen nok finde ud af resten. Vi håber, at høre fra dig. Mange hæmatologiske hilsener Sygeplejegruppen på afsnit M, Hæmatologisk afdeling, Sjællands Universitetshospital PS: Hvem er vi og hvad kan vi tilbyde?: I afsnit M varetager vi pleje og behandling til patienter med myelomatose, akut leukæmi og benigne Hæmatologiske sygdomme. Vi prioriterer at patientforløb er individuelt og tværfagligt tilrettelagt, og sker i et tæt samarbejde med patient og pårørende. Den gode relation, kontinuitet og medinddragelse er essentielle begreber i vores sygepleje. 2018 fik Hæmatologisk afdeling tildelt Patienternes pris for vores måde altid at sætte patienterne i centrum. Beskrivelsen lød: ....som patient ønsker vi en høj faglighed. Men fagligheden skal også pakkes ind i menneskelige egenskaber. Personalet skal lytte til, hvad vi siger, tage vores udsagn alvorligt og udvise nærvær og empati, så bliver forløbet bedre, og man føler sig tryg.... . Vi er en arbejdsplads, hvor personalet brænder for specialet, og hvor vi ønsker at udvikle, forandre og forbedre sygeplejen ud fra, hvad der er bedst for patienterne og de pårørende. Derfor er sygeplejeudvikling- og forskning er en stor del af vores hverdag. Vi arbejder i fællesskab, anerkendende og innovativt for at finde nye veje og muligheder, og gør det allerhelst sammen med patienterne og de pårørende, i stedet for kun at gøre det om patienterne. Læs mere her Vi har særlig fokus på udvikling af muligheder for hjemmebehandling. Mange af patienterne modtager deres behandling via en pumpe, som de bærer i en bæltetaske de kan tage med hjem. De oplæres til selv at varetage pleje af deres centrale vene kateter, samt selv at trække blodprøver. Det giver patienterne medansvar og selvkontrol, hvilket har stor betydning. Flere patienter har givet udtryk for, at de oplever en større frihed og større livskvalitet, når de kan være hjemme i stedet for indlagt. Følg linket, og se en spændende verden Afdelingen har sit eget værested for unge patienter i alderen 18-39 år med kræft. Der er ansat en ungekoordinator og tilknyttet flere sygeplejersker, som er uddannet ungeambassadør. Stedet er blevet døbt Mod!Kræft, og har stor succes. Se mere her. Du kan også læse mere på Instagram @mod.kraeft. Sygeplejegruppen er bredt sammensat af novicer og eksperter, hvilket skaber en meget energisk, positiv og faglig dygtig personalegruppe. Vi er heldige at have et rigtig højt erfaringsniveau. Vi arbejder i makkerpar, som betyder, at man samarbejder og sparer i løbet af dagen. Se mere her. Du vil som sygeplejerske hos os blive dygtig til at: Træne og anvende dit kliniske blik, og derved kunne se årsagssammenhænge og få en større forståelse for den enkelte patients situation Udføre akut sygepleje til patienter som kan være sepsistruede, i blødningsrisiko, smertepåvirket eller patienter som oplever respirations insufficiens Administrere antibiotika, blodtransfusioner, kost- og væsketerapi, kemoterapi både pr os, som injektion og iv Instrumentel sygepleje som f.eks. at rense, skylle og trække blodprøver på centralt vene kateter, anlæggelse af perifert vene kateter, KAD, sonde m.m Varetage pleje og behandling til patienter som skal autolog stamcelletransplanteres Oplære patienterne i selv at varetage pleje af deres centrale vene kateter og selv at trække blodprøver Indgå i vigtig relationer med patienterne og de pårørende samt kolleger monfagligt som tværfagligt. Du vil lære at skulle kommunikere med alvorligt syge patienter og deres pårørende, tage den svære samtale, planlægge udskrivningssamtaler m.m Herudover tilbyder vi Et individuelt introduktionsprogram med mentorordning Faglig og personlig udvikling gennem deltagelse i afdelingens udviklings- og forskningsprojekter, H M I, II og III kurser og erfaringsgrupper Supervision ved afdelingens psykolog 5 gyldne faglige minutter hver morgen, tværfaglige konference hver 2. uge, sygeplejefaglig 13-møde hver dag m.m Et arbejds- og læringsmiljø, hvor der kan grines og jokes, og hvor samarbejde, indflydelse, respekt og social kapital prioriteres højt Kolleger, både monofagligt og tværfagligt, som brænder for specialet, og efter at få lige netop dig som kollega Ambitiøse, ansvarsbevidste og anerkendende ledere Kursus i medicinsk kræftbehandling, der består af både en teoretisk og en praktisk del i forhold til administration af kemoterapi Vi har tog og busdrift lige til døren og Holbæk motorvejen lige i baghaven Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller har lyst til at komme og se afdelingen. Du kan ringe til afdelingssygeplejerske Britta Louise Schack, 47 32 48 80 eller souschef Mia Skoropa, 47 32 48 81. Praktiske informationer Løn i henhold til overenskomst og principper for lokal løndannelse. Ansøgningsfrist den 23. oktober 2019 Ansættelsessamtaler holdes løbende Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Kære sygeplejerske

Vi har to sygeplejersker, som er så heldige, at skulle læse en kandidat. De vil derfor være meget mindre i afdelingen, hvorfor vi pr. 1. november 2019 - eller efter aftale - søger to sygeplejersker til en fast stilling på 32 – 37 timer pr. uge, i skiftende vagter - med mulighed for to-holdsskift - og med weekendvagt hver 3. weekend.

Vi ønsker os sygeplejersker, som brænder for sygeplejen og det at gøre en forskel for patienterne og de pårørende. Har du hæmatologisk erfaring er det godt, men det er ikke en forudsætning. Det vigtigste er, at du har lyst til at lære specialet, så skal vi sammen nok finde ud af resten.

Vi håber, at høre fra dig.

Mange hæmatologiske hilsener

Sygeplejegruppen på afsnit M, Hæmatologisk afdeling, Sjællands Universitetshospital

PS:

Hvem er vi og hvad kan vi tilbyde?:

I afsnit M varetager vi pleje og behandling til patienter med myelomatose, akut leukæmi og benigne Hæmatologiske sygdomme. Vi prioriterer at patientforløb er individuelt og tværfagligt tilrettelagt, og sker i et tæt samarbejde med patient og pårørende. Den gode relation, kontinuitet og medinddragelse er essentielle begreber i vores sygepleje.

2018 fik Hæmatologisk afdeling tildelt "Patienternes pris" for vores måde altid at sætte patienterne i centrum. Beskrivelsen lød:

"....som patient ønsker vi en høj faglighed. Men fagligheden skal også pakkes ind i menneskelige egenskaber. Personalet skal lytte til, hvad vi siger, tage vores udsagn alvorligt og udvise nærvær og empati, så bliver forløbet bedre, og man føler sig tryg....".

Vi er en arbejdsplads, hvor personalet brænder for specialet, og hvor vi ønsker at udvikle, forandre og forbedre sygeplejen ud fra, hvad der er bedst for patienterne og de pårørende. Derfor er sygeplejeudvikling- og forskning er en stor del af vores hverdag. Vi arbejder i fællesskab, anerkendende og innovativt for at finde nye veje og muligheder, og gør det allerhelst sammen med patienterne og de pårørende, i stedet for kun at gøre det om patienterne. Læs mere her

Vi har særlig fokus på udvikling af muligheder for hjemmebehandling. Mange af patienterne modtager deres behandling via en pumpe, som de bærer i en bæltetaske de kan tage med hjem. De oplæres til selv at varetage pleje af deres centrale vene kateter, samt selv at trække blodprøver. Det giver patienterne medansvar og selvkontrol, hvilket har stor betydning. Flere patienter har givet udtryk for, at de oplever en større frihed og større livskvalitet, når de kan være hjemme i stedet for indlagt. Følg linket, og se en spændende verden

Afdelingen har sit eget værested for unge patienter i alderen 18-39 år med kræft. Der er ansat en ungekoordinator og tilknyttet flere sygeplejersker, som er uddannet ungeambassadør. Stedet er blevet døbt Mod!Kræft, og har stor succes. Se mere her. Du kan også læse mere på Instagram @mod.kraeft.

Sygeplejegruppen er bredt sammensat af novicer og eksperter, hvilket skaber en meget energisk, positiv og faglig dygtig personalegruppe. Vi er heldige at have et rigtig højt erfaringsniveau. Vi arbejder i makkerpar, som betyder, at man samarbejder og sparer i løbet af dagen. Se mere her.

Du vil som sygeplejerske hos os blive dygtig til at:

  • Træne og anvende dit kliniske blik, og derved kunne se årsagssammenhænge og få en større forståelse for den enkelte patients situation
  • Udføre akut sygepleje til patienter som kan være sepsistruede, i blødningsrisiko, smertepåvirket eller patienter som oplever respirations insufficiens
  • Administrere antibiotika, blodtransfusioner, kost- og væsketerapi, kemoterapi både pr os, som injektion og iv
  • Instrumentel sygepleje som f.eks. at rense, skylle og trække blodprøver på centralt vene kateter, anlæggelse af perifert vene kateter, KAD, sonde m.m
  • Varetage pleje og behandling til patienter som skal autolog stamcelletransplanteres
  • Oplære patienterne i selv at varetage pleje af deres centrale vene kateter og selv at trække blodprøver
  • Indgå i vigtig relationer med patienterne og de pårørende samt kolleger monfagligt som tværfagligt. Du vil lære at skulle kommunikere med alvorligt syge patienter og deres pårørende, tage den svære samtale, planlægge udskrivningssamtaler m.m

Herudover tilbyder vi

  • Et individuelt introduktionsprogram med mentorordning
  • Faglig og personlig udvikling gennem deltagelse i afdelingens udviklings- og forskningsprojekter, HÆM I, II og III kurser og erfaringsgrupper
  • Supervision ved afdelingens psykolog
  • 5 gyldne faglige minutter hver morgen, tværfaglige konference hver 2. uge, sygeplejefaglig ”13-møde” hver dag m.m
  • Et arbejds- og læringsmiljø, hvor der kan grines og jokes, og hvor samarbejde, indflydelse, respekt og social kapital prioriteres højt
  • Kolleger, både monofagligt og tværfagligt, som brænder for specialet, og efter at få lige netop dig som kollega
  • Ambitiøse, ansvarsbevidste og anerkendende ledere
  • Kursus i medicinsk kræftbehandling, der består af både en teoretisk og en praktisk del i forhold til administration af kemoterapi
  • Vi har tog og busdrift lige til døren og Holbæk motorvejen lige i baghaven

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller har lyst til at komme og se afdelingen. Du kan ringe til afdelingssygeplejerske Britta Louise Schack, 47 32 48 80 eller souschef Mia Skoropa, 47 32 48 81.

Praktiske informationer

Løn i henhold til overenskomst og principper for lokal løndannelse.

Ansøgningsfrist den 23. oktober 2019

Ansættelsessamtaler holdes løbende

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandRoskilde2019-09-10T00:00:002019-10-23T00:00:00
330092727Har du overvejet operationssygeplejen? Vil du være medspiller i vores urologiske områdeRobot …Så er det nu du skal slå til! En af vores sygeplejersker skal på orlov og en anden har søgt nye udfordringer, derfor søger vi nu et par sygeplejersker per 1.november 2019 til operationsgangen, Afdeling for bedøvelse, operation og intensiv terapi Herlev Hospital. Vi er et stort afsnit som dækker urologi, gynækologi, abdominal kirurgi, ortopædi og dagkirurgi. Ansættelsen vil primært være til urologisk område, Vi kommer til at mangle to i urologien til efteråret, men der er også mulighed for at udvikle dine kompetencer indenfor flere specialer, hvis det er det du har lyst til det. Til efteråret 2020 skal en del af operationsgangen flytte ud i det nye byggeri. Det vil overvejende være den akutte del af patientindtaget, hvorefter vi skal finde nye måder at samarbejde på imellem specialerne. Du må meget gerne have erfaring som sygeplejerske og har du operationserfaring er det fantastisk, men ikke et krav. Du skal bare have modet og lysten til at lære noget nyt. Centraloperationsafsnittet er et spændende afsnit, der spænder bredt både med hensyn til patientens behov for behandling og indgrebstyper. Vi er førende inden for robotkirurgi og udfører op til 6 robotassisterede indgreb om dagen, mest i urologien, men også indenfor gynækologi og abdominal kirurgi. Vi opererer i alle døgnets timer, men i urologien ligger arbejdstiderne på nuværende tidspunkt mellem kl. 7:30-19 i hverdagene. Vi kører desuden et akutleje i dag tiden om lørdagen, samt enkelte helligdage. Herlev Hospital er et af landet største akuthospitaler, med stort indtag af patienter. Med udgangspunkt i strategien Patientens situation styrer forløbet, kan du blive en vigtig del af en afdeling, hvor der er fokus på Herlev og Gentofte Hospitals målsætning om alle patienter bliver Godt behandlet. I Afdeling for bedøvelse, operation og intensiv terapi arbejder vi med værdierne livssyn, troværdighed, kvalitet og fremtid. Operationsgangen er en spændende, travl og til tider hektisk arbejdsplads med patientforløb af varierende kompleksitet. Alligevel tænker dine kommende kolleger høj faglighed, professionel operationssygepleje, kontinuitet og udvikling ind i det daglige arbejde. Vi tilbyder bl.a.: • Grundig og tryg oplæring igennem mentorordning • Et godt arbejdsmiljø karakteriseret ved høj faglighed og engagement • Et spændende, selvstændigt job med mange udfordringer • Mulighed for faglig udvikling • Et team af kollegaer, der supplerer hinanden godt • Arbejde med kompetencekort for operationssygeplejersker og journalclubs Vores forventning til dig: • Du har interesse for operationssygeplejen og robotkirurgi • Du har gode samarbejdsevner og kan arbejde både tværfagligt og selvstændigt • Du besidder rummelighed, engagement og har lyst til at indgå i vores fantastiske personalegruppe • Du er ikke bange for teknisk udstyr Praktiske oplysninger: Har ovenstående vakt din interesse, er du velkommen til at kontakte Afdelingssygeplejerske Svava Egholm tlf.: 3868 2744, hvorfra du også kan rekvirere stillingsbeskrivelse. Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelse hurtigst muligt: Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etniske tilhørsforhold til at søge stillingen. Herlev Hospital er pr. 1.8.2010 røgfrit, og personalet må ikke ryge i arbejdstiden på hospitalets matrikel. • Ansøgningsfrist fredag d. 06.11.19 kl. 12.00 • Ansøgningsprocedure: Indkaldelse og afholdelse af ansættelsessamtaler afholdelse løbende. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV, som du sender online via linket herunder.…Så er det nu du skal slå til!

En af vores sygeplejersker skal på orlov og en anden har søgt nye udfordringer, derfor søger vi nu et par sygeplejersker per 1.november 2019 til operationsgangen, Afdeling for bedøvelse, operation og intensiv terapi Herlev Hospital. Vi er et stort afsnit som dækker urologi, gynækologi, abdominal kirurgi, ortopædi og dagkirurgi. Ansættelsen vil primært være til urologisk område, Vi kommer til at mangle to i urologien til efteråret, men der er også mulighed for at udvikle dine kompetencer indenfor flere specialer, hvis det er det du har lyst til det.

Til efteråret 2020 skal en del af operationsgangen flytte ud i det nye byggeri. Det vil overvejende være den akutte del af patientindtaget, hvorefter vi skal finde nye måder at samarbejde på imellem specialerne.

Du må meget gerne have erfaring som sygeplejerske og har du operationserfaring er det fantastisk, men ikke et krav. Du skal bare have modet og lysten til at lære noget nyt.

Centraloperationsafsnittet er et spændende afsnit, der spænder bredt både med hensyn til patientens behov for behandling og indgrebstyper. Vi er førende inden for robotkirurgi og udfører op til 6 robotassisterede indgreb om dagen, mest i urologien, men også indenfor gynækologi og abdominal kirurgi. Vi opererer i alle døgnets timer, men i urologien ligger arbejdstiderne på nuværende tidspunkt mellem kl. 7:30-19 i hverdagene. Vi kører desuden et akutleje i dag tiden om lørdagen, samt enkelte helligdage.

Herlev Hospital er et af landet største akuthospitaler, med stort indtag af patienter.

Med udgangspunkt i strategien Patientens situation styrer forløbet, kan du blive en vigtig del af en afdeling, hvor der er fokus på Herlev og Gentofte Hospitals målsætning om alle patienter bliver Godt behandlet. I Afdeling for bedøvelse, operation og intensiv terapi arbejder vi med værdierne livssyn, troværdighed, kvalitet og fremtid.

Operationsgangen er en spændende, travl og til tider hektisk arbejdsplads med patientforløb af varierende kompleksitet. Alligevel tænker dine kommende kolleger høj faglighed, professionel operationssygepleje, kontinuitet og udvikling ind i det daglige arbejde.

Vi tilbyder bl.a.:

• Grundig og tryg oplæring igennem mentorordning

• Et godt arbejdsmiljø karakteriseret ved høj faglighed og engagement

• Et spændende, selvstændigt job med mange udfordringer

• Mulighed for faglig udvikling

• Et team af kollegaer, der supplerer hinanden godt

• Arbejde med kompetencekort for operationssygeplejersker og journalclubs

Vores forventning til dig:

• Du har interesse for operationssygeplejen og robotkirurgi

• Du har gode samarbejdsevner og kan arbejde både tværfagligt og selvstændigt

• Du besidder rummelighed, engagement og har lyst til at indgå i vores fantastiske personalegruppe

• Du er ikke bange for teknisk udstyr



Praktiske oplysninger:

Har ovenstående vakt din interesse, er du velkommen til at kontakte Afdelingssygeplejerske Svava Egholm tlf.: 3868 2744, hvorfra du også kan rekvirere stillingsbeskrivelse.



Løn- og ansættelsesvilkår:

Ansættelse hurtigst muligt:

Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.



Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etniske tilhørsforhold til at søge stillingen.

Herlev Hospital er pr. 1.8.2010 røgfrit, og personalet må ikke ryge i arbejdstiden på hospitalets matrikel.



Ansøgningsfrist fredag d. 06.11.19 kl. 12.00

Ansøgningsprocedure: Indkaldelse og afholdelse af ansættelsessamtaler afholdelse løbende.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV, som du sender online via linket herunder.



Herlev HospitalHerlev2019-09-19T00:00:002019-11-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vagtleder til Region Hovedstadens Akutberedskab

Den Præhospitale Virksomhed

Ballerup
Vil du være en del af et stærk vagtlederteam med borgeren i fokus? Så skal du søge stillingen som vagtleder i på Akuttelefonen 1813 hos Region Hovedstadens Akutberedskab. Akuttelefonen 1813 modtager flere og flere opkald fra borgerne og søger derfor...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Vil du være fast aftenvagt og en del af et stort akuthus med mange muligheder?

Psykiatrisk Center Ballerup

Ballerup
Akuthus Psykiatrisk Center Ballerup Sygeplejerske søges til stilling i fast aftenvagt, enten som 7-7 eller 5-2. PC Ballerup åbnede 1.2.19 dørene til vores nye Akuthus. Det huser 10 åbne og 11 intensive sengepladser, ECT funktion, udkørende Akutteam,...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Sygeplejerske med akut eller pædiatrisk erfaring søges til Børnemodtagelsen

Hvidovre Hospital

Hvidovre
Vi har fået mulighed for at ansætte en sygeplejerske, som brænder for at skabe gode sikre patientforløb med høj faglig kvalitet for børn, unge og deres familier. Børnemodtagelsen, som er et af Børne-og ungeafdelingens fem afsnit, har døgnfunktion ug...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

Sygeplejerske søges til Hæmatologisk afdeling, afsnit M. Et lærerigt speciale, hvor social kapital og høj faglighed vægtes højt.

Region Sjælland

Roskilde
Kære sygeplejerske Vi har to sygeplejersker, som er så heldige, at skulle læse en kandidat. De vil derfor være meget mindre i afdelingen, hvorfor vi pr. 1. november 2019 - eller efter aftale - søger to sygeplejersker til en fast stilling på 32 37 ti...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Har du overvejet operationssygeplejen? Vil du være medspiller i vores urologiske område

Herlev Hospital

Herlev
…Så er det nu du skal slå til! En af vores sygeplejersker skal på orlov og en anden har søgt nye udfordringer, derfor søger vi nu et par sygeplejersker per 1.november 2019 til operationsgangen, Afdeling for bedøvelse, operation og intensiv terapi He...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:6. november 2019