Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sygeplejersker til varetagelse af sundhedsfaglige 1-1-2 opkald i AMK Vagtcentralen, Region Hovedstadens Akutberedskab

Kan du se dig selv arbejde med den akutte del af sundhedsvæsenet, hvor det handler om at sikre borgernes tryghed, når de kommer til skade eller bliver akut syge – døgnet rundt? Har du evnen til at prioritere rette hjælp til rette tid – hver gang? Har du overblik og kan du holde hovedet koldt i pressede situationer? Passer ovenstående på dig så søg stillingen som sygeplejerske på 1-1-2 i AMK Vagtcentralen.

Du kan se mere om os og stillingen i denne film:


Systematik, overblik og rolig fremtoning er vigtigt, når der er meget på spil…

Når der ringes 1-1-2 stiller alarmcentralen videre til den sundhedsfaglige visitator hvis det omhandler det sundhedsfaglige område. Den sundhedsfaglige visitator skal her kunne danne sig et hurtigt overblik via systematisk afdækning ABCDE samt skabe roen i øjeblikket og inden for 90 sekunder afgøre, om der er behov for en udrykningskørsel.

r en borger akut har brug for hjælp…

Akutberedskabet er med 1-1-2 og 1813 indgangen til hurtig behandling eller ved blot behov for et sundhedsfagligt råd. Her vil du som sundhedsfaglig visitator være den første, borgeren møder. Nogle gange handler det om liv eller død, andre gange giver man førstehjælp over telefonen til en person som har behov for at komme på skadestuen på anden vis. Vi møder alle slags mennesker og udfordringer, også udsatte borgere, som har svært ved at finde hjælp i det eksisterende system. Uanset situationen er den sundhedsfaglige visitator med i front fra start og afdækker via sin faglighed borgerens tilstand, og hvilken hjælp der er brug for så hurtigt og præcist som muligt. En hjælp der spænder vidt fra den hurtige indsats med akutlægehelikopter, akutlægebil og ambulance med udrykning til den psykisk belastede borger, eller den ældre borger der har behov for hjælp/støtte videre i systemet.

Det er vigtigt at kunne leve sig ind i situationen…

Din høresans er vigtig når du besvarer 1-1-2-opkald, når du ikke kan se patienten. Dialogen er primær, aktiv lytning i samtalen og at høre efter, hvad foregår i baggrunden, mens borgeren, der ringer ind, er nødt til at være dine øjne og hænder på stedet. Vi afdækker her alvorligheden og beslutter hastegraden for afsendte hjælp med afsæt i støtteværktøjet Dansk Indeks samt vores faglige ballast og erfaring, som ydermere er med til at danne et billede på nethinden af, hvad der sker på stedet. Derudover har vi mulighed for at gøre brug af teknologi såsom billede-samt videotransmission fra skadestedet. Det handler meget om forståelse og empati, det at kunne sætte sig i den andens sted. Vi skal være fordomsfrie i vores vurderinger. De fleste forventer en ambulance, når de ringer 112. Det er bare ikke altid tilfældet, at der er behov for det. Nogle mennesker har brug for et sundhedsfagligt råd, og at vi er nærværende med dem i det, der er svært eller bliver i røret med borgeren og guider til rette førstehjælp indtil ambulance og lægebil er fremme.

Der er altid mulighed for faglig sparring. Du vil komme til at indgå i et tværfagligt tema med sygeplejersker, paramedicinere, AMK-læger, vagtledere og dispatchere. Teamet sikrer i tæt dialog og tværfaglig sparring den rette hjælp til rette tid til regionens borgere.

Vi forventer at du…

  • Er uddannet sygeplejerske og har minimum fem års klinisk erfaring fra enten:
    • en akutmodtagelse eller akutklinik.
    • anæstesi og eller intensiv
    • specialerne med håndtering og triagering af medicinske og kirurgiske traumepatienter
  • Er i stand til at træffe beslutninger i akutte situationer og tage styringen
  • Er fortrolig med IT og kan anvende dette under pres
  • Har gode kommunikations -og danskkundskaber
  • Er I stand til at tale/forstå engelsk, let nordisk og evt. tysk
  • Psykisk robust, empatisk, konfliktnedtrappende
  • Er systematisk og struktureret i din tilgang til opgaveløsningen
  • Er en stabil kollega med et positivt og motiverende sind
  • Er handlekraftig, engageret, professionel og anerkendende
  • Er selvstændig og med gode samarbejdsevner
  • Er bevidst om egen faglighed og formår at bede om hjælpe ved behov
  • Er positiv overfor forandring og vidensdeler aktivt
Det første ca. halve år…

Vil være oplæring og virke på 1-1-2, så du kommer grundigt ind i vores systemer og kultur, samt føler dig tryg ved arbejdsopgaverne. Herefter er der afsat ca. 3 måneder til oplæring i 1813 funktionen, således at du kan hjælpe og sikre borgerens tryghed, når de henvender sig til 1813 i Akutberedskabet

Vi investerer i dig
Du vil fra starten indgå i enhedens veltilrettelagte oplæringsprogram, som er 6 ugers sidemands oplæring. I løbet af din ansættelse, forventes det endvidere, at du gennemfører den nationale uddannelse for sundhedsfaglige visitatorer, bestående af 3 moduler. Derudover er der observationspraktikker på lægebil, ambulancer, sociolance samt hos andre eksterne samarbejdspartnere. Der afholdes løbende statussamtaler med mulighed for at høre egne samtaler og få feedback fagligt og kommunikativt. Udover kvalitetssikring på den faglige kvalitet, har vi ligeledes fokus på den psykiske belastning, som det medfører at besvare 1-1-2 opkald samt 1813 opkald.

Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Om AMK Vagtcentralen

AMK Vagtcentralen betjener Region Hovedstadens 1,8 mio. borgere når de ringer 1-1-2 og har behov for hjælp i forbindelse med akut skade eller sygdom. Vi sikrer den rette hjælp i form af rådgivning og vejledning samt afsendelse af ambulancer, akutlægebiler eller helikoptere. Vi har ansvaret for at koordinere regionens præhospitale indsats både ved dagligdags opgaver og ved store komplekse beredskabshændelser i tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere – politi, brandvæsen, kommuner og hospitaler samt 1813

Enheden består af erfarne sygeplejersker, paramedicinere, dispatchere, speciallæger og vagtledere, i alt 350 medarbejdere. Enhedsledelsen består af en Enhedschef og ni sektionsledere. Derudover er der tilknyttet to patientforløbskoordinatorer, en vagtplanlægningsenhed og et sekretariat. Enheden har til huse i Ballerup og indgår som en integreret del af Region Hovedstadens Akutberedskab, som har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er i blandede vagter på hhv. 8,10 og 12 timer og med mulighed for selv at kunne tilrettelægge arbejdstimerne i weekenden i enten hver 2. eller hver 3. weekend afhængigt af vagtlængde.

Yderligere information
Du har mulighed for at komme på studiebesøg, hvor du kan få indsigt funktionen, inden du søger stillingen. Hvis du er interesseret i det eller har brug for yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Susanne Lygre Overgaard på telefon 91 17 48 39 eller pr mail susanne.lygre.overgaard@regionh.dk

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag senest søndag den 16. februar 2020.

Vi forventer at afholde samtaler fredag den 21. februar 2020. Tiltrædelse den 1. april 2020 eller hurtigst muligt.

Røgfri arbejdsplads

Fra januar 2020 indfører Region Hovedstaden røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejderne mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri og sikre at nye medarbejdere ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162832Phoenix-810a662f12020-01-22T00:00:00Sygeplejersker til varetagelse af sundhedsfaglige 1-1-2 opkald i AMK Vagtcentralen, Region Hovedstadens AkutberedskabKan du se dig selv arbejde med den akutte del af sundhedsvæsenet, hvor det handler om at sikre borgernes tryghed, når de kommer til skade eller bliver akut syge – døgnet rundt? Har du evnen til at prioritere rette hjælp til rette tid – hver gang? Har du overblik og kan du holde hovedet koldt i pressede situationer? Passer ovenstående på dig så søg stillingen som sygeplejerske på 1-1-2 i AMK Vagtcentralen.

Du kan se mere om os og stillingen i denne film:


Systematik, overblik og rolig fremtoning er vigtigt, når der er meget på spil…

Når der ringes 1-1-2 stiller alarmcentralen videre til den sundhedsfaglige visitator hvis det omhandler det sundhedsfaglige område. Den sundhedsfaglige visitator skal her kunne danne sig et hurtigt overblik via systematisk afdækning ABCDE samt skabe roen i øjeblikket og inden for 90 sekunder afgøre, om der er behov for en udrykningskørsel.

r en borger akut har brug for hjælp…

Akutberedskabet er med 1-1-2 og 1813 indgangen til hurtig behandling eller ved blot behov for et sundhedsfagligt råd. Her vil du som sundhedsfaglig visitator være den første, borgeren møder. Nogle gange handler det om liv eller død, andre gange giver man førstehjælp over telefonen til en person som har behov for at komme på skadestuen på anden vis. Vi møder alle slags mennesker og udfordringer, også udsatte borgere, som har svært ved at finde hjælp i det eksisterende system. Uanset situationen er den sundhedsfaglige visitator med i front fra start og afdækker via sin faglighed borgerens tilstand, og hvilken hjælp der er brug for så hurtigt og præcist som muligt. En hjælp der spænder vidt fra den hurtige indsats med akutlægehelikopter, akutlægebil og ambulance med udrykning til den psykisk belastede borger, eller den ældre borger der har behov for hjælp/støtte videre i systemet.

Det er vigtigt at kunne leve sig ind i situationen…

Din høresans er vigtig når du besvarer 1-1-2-opkald, når du ikke kan se patienten. Dialogen er primær, aktiv lytning i samtalen og at høre efter, hvad foregår i baggrunden, mens borgeren, der ringer ind, er nødt til at være dine øjne og hænder på stedet. Vi afdækker her alvorligheden og beslutter hastegraden for afsendte hjælp med afsæt i støtteværktøjet Dansk Indeks samt vores faglige ballast og erfaring, som ydermere er med til at danne et billede på nethinden af, hvad der sker på stedet. Derudover har vi mulighed for at gøre brug af teknologi såsom billede-samt videotransmission fra skadestedet. Det handler meget om forståelse og empati, det at kunne sætte sig i den andens sted. Vi skal være fordomsfrie i vores vurderinger. De fleste forventer en ambulance, når de ringer 112. Det er bare ikke altid tilfældet, at der er behov for det. Nogle mennesker har brug for et sundhedsfagligt råd, og at vi er nærværende med dem i det, der er svært eller bliver i røret med borgeren og guider til rette førstehjælp indtil ambulance og lægebil er fremme.

Der er altid mulighed for faglig sparring. Du vil komme til at indgå i et tværfagligt tema med sygeplejersker, paramedicinere, AMK-læger, vagtledere og dispatchere. Teamet sikrer i tæt dialog og tværfaglig sparring den rette hjælp til rette tid til regionens borgere.

Vi forventer at du…

  • Er uddannet sygeplejerske og har minimum fem års klinisk erfaring fra enten:
    • en akutmodtagelse eller akutklinik.
    • anæstesi og eller intensiv
    • specialerne med håndtering og triagering af medicinske og kirurgiske traumepatienter
  • Er i stand til at træffe beslutninger i akutte situationer og tage styringen
  • Er fortrolig med IT og kan anvende dette under pres
  • Har gode kommunikations -og danskkundskaber
  • Er I stand til at tale/forstå engelsk, let nordisk og evt. tysk
  • Psykisk robust, empatisk, konfliktnedtrappende
  • Er systematisk og struktureret i din tilgang til opgaveløsningen
  • Er en stabil kollega med et positivt og motiverende sind
  • Er handlekraftig, engageret, professionel og anerkendende
  • Er selvstændig og med gode samarbejdsevner
  • Er bevidst om egen faglighed og formår at bede om hjælpe ved behov
  • Er positiv overfor forandring og vidensdeler aktivt
Det første ca. halve år…

Vil være oplæring og virke på 1-1-2, så du kommer grundigt ind i vores systemer og kultur, samt føler dig tryg ved arbejdsopgaverne. Herefter er der afsat ca. 3 måneder til oplæring i 1813 funktionen, således at du kan hjælpe og sikre borgerens tryghed, når de henvender sig til 1813 i Akutberedskabet

Vi investerer i dig
Du vil fra starten indgå i enhedens veltilrettelagte oplæringsprogram, som er 6 ugers sidemands oplæring. I løbet af din ansættelse, forventes det endvidere, at du gennemfører den nationale uddannelse for sundhedsfaglige visitatorer, bestående af 3 moduler. Derudover er der observationspraktikker på lægebil, ambulancer, sociolance samt hos andre eksterne samarbejdspartnere. Der afholdes løbende statussamtaler med mulighed for at høre egne samtaler og få feedback fagligt og kommunikativt. Udover kvalitetssikring på den faglige kvalitet, har vi ligeledes fokus på den psykiske belastning, som det medfører at besvare 1-1-2 opkald samt 1813 opkald.

Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Om AMK Vagtcentralen

AMK Vagtcentralen betjener Region Hovedstadens 1,8 mio. borgere når de ringer 1-1-2 og har behov for hjælp i forbindelse med akut skade eller sygdom. Vi sikrer den rette hjælp i form af rådgivning og vejledning samt afsendelse af ambulancer, akutlægebiler eller helikoptere. Vi har ansvaret for at koordinere regionens præhospitale indsats både ved dagligdags opgaver og ved store komplekse beredskabshændelser i tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere – politi, brandvæsen, kommuner og hospitaler samt 1813

Enheden består af erfarne sygeplejersker, paramedicinere, dispatchere, speciallæger og vagtledere, i alt 350 medarbejdere. Enhedsledelsen består af en Enhedschef og ni sektionsledere. Derudover er der tilknyttet to patientforløbskoordinatorer, en vagtplanlægningsenhed og et sekretariat. Enheden har til huse i Ballerup og indgår som en integreret del af Region Hovedstadens Akutberedskab, som har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er i blandede vagter på hhv. 8,10 og 12 timer og med mulighed for selv at kunne tilrettelægge arbejdstimerne i weekenden i enten hver 2. eller hver 3. weekend afhængigt af vagtlængde.

Yderligere information
Du har mulighed for at komme på studiebesøg, hvor du kan få indsigt funktionen, inden du søger stillingen. Hvis du er interesseret i det eller har brug for yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Susanne Lygre Overgaard på telefon 91 17 48 39 eller pr mail susanne.lygre.overgaard@regionh.dk

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag senest søndag den 16. februar 2020.

Vi forventer at afholde samtaler fredag den 21. februar 2020. Tiltrædelse den 1. april 2020 eller hurtigst muligt.

Røgfri arbejdsplads

Fra januar 2020 indfører Region Hovedstaden røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejderne mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri og sikre at nye medarbejdere ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.

2020-02-17T20:50:06.043 Kan du se dig selv arbejde med den akutte del af sundhedsvæsenet, hvor det handler om at sikre borgernes tryghed, når de kommer til skade eller bliver akut syge døgnet rundt? Har du evnen til at prioritere rette hjælp til rette tid hver gang? Har du overblik og kan du holde hovedet koldt i pressede situationer? Passer ovenstående på dig så søg stillingen som sygeplejerske på 1-1-2 i AMK Vagtcentralen. Du kan se mere om os og stillingen i denne film: Systematik, overblik og rolig fremtoning er vigtigt, når der er meget på spil… Når der ringes 1-1-2 stiller alarmcentralen videre til den sundhedsfaglige visitator hvis det omhandler det sundhedsfaglige område. Den sundhedsfaglige visitator skal her kunne danne sig et hurtigt overblik via systematisk afdækning ABCDE samt skabe roen i øjeblikket og inden for 90 sekunder afgøre, om der er behov for en udrykningskørsel. Når en borger akut har brug for hjælp… Akutberedskabet er med 1-1-2 og 1813 indgangen til hurtig behandling eller ved blot behov for et sundhedsfagligt råd. Her vil du som sundhedsfaglig visitator være den første, borgeren møder. Nogle gange handler det om liv eller død, andre gange giver man førstehjælp over telefonen til en person som har behov for at komme på skadestuen på anden vis. Vi møder alle slags mennesker og udfordringer, også udsatte borgere, som har svært ved at finde hjælp i det eksisterende system. Uanset situationen er den sundhedsfaglige visitator med i front fra start og afdækker via sin faglighed borgerens tilstand, og hvilken hjælp der er brug for så hurtigt og præcist som muligt. En hjælp der spænder vidt fra den hurtige indsats med akutlægehelikopter, akutlægebil og ambulance med udrykning til den psykisk belastede borger, eller den ældre borger der har behov for hjælp støtte videre i systemet. Det er vigtigt at kunne leve sig ind i situationen… Din høresans er vigtig når du besvarer 1-1-2-opkald, når du ikke kan se patienten. Dialogen er primær, aktiv lytning i samtalen og at høre efter, hvad foregår i baggrunden, mens borgeren, der ringer ind, er nødt til at være dine øjne og hænder på stedet. Vi afdækker her alvorligheden og beslutter hastegraden for afsendte hjælp med afsæt i støtteværktøjet Dansk Indeks samt vores faglige ballast og erfaring, som ydermere er med til at danne et billede på nethinden af, hvad der sker på stedet. Derudover har vi mulighed for at gøre brug af teknologi såsom billede-samt videotransmission fra skadestedet. Det handler meget om forståelse og empati, det at kunne sætte sig i den andens sted. Vi skal være fordomsfrie i vores vurderinger. De fleste forventer en ambulance, når de ringer 112. Det er bare ikke altid tilfældet, at der er behov for det. Nogle mennesker har brug for et sundhedsfagligt råd, og at vi er nærværende med dem i det, der er svært eller bliver i røret med borgeren og guider til rette førstehjælp indtil ambulance og lægebil er fremme. Der er altid mulighed for faglig sparring. Du vil komme til at indgå i et tværfagligt tema med sygeplejersker, paramedicinere, AMK-læger, vagtledere og dispatchere. Teamet sikrer i tæt dialog og tværfaglig sparring den rette hjælp til rette tid til regionens borgere. Vi forventer at du… Er uddannet sygeplejerske og har minimum fem års klinisk erfaring fra enten: en akutmodtagelse eller akutklinik. anæstesi og eller intensiv specialerne med håndtering og triagering af medicinske og kirurgiske traumepatienter Er i stand til at træffe beslutninger i akutte situationer og tage styringen Er fortrolig med IT og kan anvende dette under pres Har gode kommunikations -og danskkundskaber Er I stand til at tale forstå engelsk, let nordisk og evt. tysk Psykisk robust, empatisk, konfliktnedtrappende Er systematisk og struktureret i din tilgang til opgaveløsningen Er en stabil kollega med et positivt og motiverende sind Er handlekraftig, engageret, professionel og anerkendende Er selvstændig og med gode samarbejdsevner Er bevidst om egen faglighed og formår at bede om hjælpe ved behov Er positiv overfor forandring og vidensdeler aktivt Det første ca. halve år… Vil være oplæring og virke på 1-1-2, så du kommer grundigt ind i vores systemer og kultur, samt føler dig tryg ved arbejdsopgaverne. Herefter er der afsat ca. 3 måneder til oplæring i 1813 funktionen, således at du kan hjælpe og sikre borgerens tryghed, når de henvender sig til 1813 i Akutberedskabet Vi investerer i dig Du vil fra starten indgå i enhedens veltilrettelagte oplæringsprogram, som er 6 ugers sidemands oplæring. I løbet af din ansættelse, forventes det endvidere, at du gennemfører den nationale uddannelse for sundhedsfaglige visitatorer, bestående af 3 moduler. Derudover er der observationspraktikker på lægebil, ambulancer, sociolance samt hos andre eksterne samarbejdspartnere. Der afholdes løbende statussamtaler med mulighed for at høre egne samtaler og få feedback fagligt og kommunikativt. Udover kvalitetssikring på den faglige kvalitet, har vi ligeledes fokus på den psykiske belastning, som det medfører at besvare 1-1-2 opkald samt 1813 opkald. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge. Om AMK Vagtcentralen AMK Vagtcentralen betjener Region Hovedstadens 1,8 mio. borgere når de ringer 1-1-2 og har behov for hjælp i forbindelse med akut skade eller sygdom. Vi sikrer den rette hjælp i form af rådgivning og vejledning samt afsendelse af ambulancer, akutlægebiler eller helikoptere. Vi har ansvaret for at koordinere regionens præhospitale indsats både ved dagligdags opgaver og ved store komplekse beredskabshændelser i tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere politi, brandvæsen, kommuner og hospitaler samt 1813 Enheden består af erfarne sygeplejersker, paramedicinere, dispatchere, speciallæger og vagtledere, i alt 350 medarbejdere. Enhedsledelsen består af en Enhedschef og ni sektionsledere. Derudover er der tilknyttet to patientforløbskoordinatorer, en vagtplanlægningsenhed og et sekretariat. Enheden har til huse i Ballerup og indgår som en integreret del af Region Hovedstadens Akutberedskab, som har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er i blandede vagter på hhv. 8,10 og 12 timer og med mulighed for selv at kunne tilrettelægge arbejdstimerne i weekenden i enten hver 2. eller hver 3. weekend afhængigt af vagtlængde. Yderligere information Du har mulighed for at komme på studiebesøg, hvor du kan få indsigt funktionen, inden du søger stillingen. Hvis du er interesseret i det eller har brug for yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Susanne Lygre Overgaard på telefon 91 17 48 39 eller pr mail susanne.lygre.overgaard@regionh.dk Ansøgningsfrist Upload din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag senest søndag den 16. februar 2020. Vi forventer at afholde samtaler fredag den 21. februar 2020. Tiltrædelse den 1. april 2020 eller hurtigst muligt. Røgfri arbejdsplads Fra januar 2020 indfører Region Hovedstaden røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejderne mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri og sikre at nye medarbejdere ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.11Jobnet810a662f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=222515&DepartmentId=12251&MediaId=4716&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3696536Den Præhospitale Virksomhed11Telegrafvej 52750BallerupDKDanmark0
susanne.lygre.overgaard@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000889966JobNet5103988510398810022-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=810a662fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=810a662fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=810a662f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=810a662f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/323108-12-1.jpgSygeplejersker til varetagelse af sundhedsfaglige 1-1-2 opkald i AMK Vagtcentralen, Region Hovedstadens Akutberedskab12008001Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske10Sundhed363975108Susannesusanne.lygre.overgaard@regionh.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK