Gem job

Synlig og udadvendt teamleder til Salg & Service i Kulturhusene i Høje-Taastrup

Vil du stå i spidsen for et dygtigt team, som yder en fantastisk service og et godt værtskab? Vil du være med til at løfte niveauet for vores caféer og kursusaktiviteter og kan du skabe synergi mellem kulturevents og fællesskaber omkring maden. Så har vi jobbet!

Omdrejningspunktet for vores arbejde er gode oplevelser, som vi hver dag brænder for at give vores gæster.
I Kulturhusene har vi et rigt foreningsliv, stor konference- og kursusaktivitet, mere end 400 årlige kulturelle arrangementer - og i alt 1200 møder eller arrangementer med forplejning. Taastrup Teater- & Musikhus er det professionelle teater og spillested i Høje-Taastrup med omkring 150 produktioner årligt.
Du får med dit team ansvar for alt der har med booking, mødepakker samt café- og bardrift at gøre.

Du bliver leder for tre driftsassistenter, som har ansvar for forplejning og cafédrift i hver deres kulturhus, 20-25 timelønnede medarbejdere der bemander Taastrup Teater- & Musikhus og de tre kulturhuse efter behov samt en servicekoordinator, der bliver din tætte samarbejdspartner på alle de administrative opgaver.

En af dine første opgaver vil være at skærpe profilerne på vores caféer og udvikle vores koncepter i forhold til mødepakker, forplejning og menukort med fokus på en bæredygtig økonomi, kvalitet og det at skabe liv og fællesskaber omkring gode oplevelser med maden i centrum.
Samtidig skal du stå i spidsen for en bevægelse, hvor madfaglige kompetencer bringes i spil internt i stedet for at alt leveres udefra, som tilfældet er i dag.


 Herudover er dine opgaver bl.a.:

  • Udvikling af en økonomisk bæredygtig cafédrift og mødeforplejning med et større sortiment i fremtiden
  • Ansvar for indkøb, prissætning og økonomi  
  • Ansvar for at optimere processer i forhold til booking og arbejdet i køkkenerne
  • Booking og kommunikation med brugere i samarbejde med servicekoordinatoren
  • Skabe synergi mellem kulturaktiviteter og cafédrift, opkvalificere og synliggøre cafeernes tilbud og opdyrke nye partnerskaber og fællesskaber omkring mad
  • Være med til afvikling og drift for at have føling med opgaver og medarbejdere 
  • Personaleledelse og udvikling af medarbejdere samt team
     

Vi har brug for dig, der har ledelseserfaring og er en tydelig leder, der kan motivere, skabe følgeskab og uddelegere ansvar. Du har branchekendskab og har erfaring fra café, bardrift, konferencecenter eller lignende. Det er vigtigt, at du har forretningsforståelse og er en dygtig kommunikator både på skrift, i telefonen, på mail og ved personligt fremmøde. Herudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med at skabe forandring og udvikling samt erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.

Du er glad for at ”være på” og god til at navigere i de mange forskellige typer af opgaver, der er i løbet af en dag. Du trives med at være en aktiv del af medarbejdernes hverdag og får energi af de ”forstyrrelser”, der kan dukke op i løbet af en dag.

Du bliver en del af vores dedikerede lederteam, hvor vi er 4 teamledere, der dækker hele biblioteks- og kulturhusområdet, og du referer til vores biblioteks- og kulturhuschef.
Vi er et velfungerende lederteam med gode muligheder for sparring. Du bliver et fagligt fyrtårn på dit område, men du står aldrig alene, da vi arbejder sammen på tværs af teams mod fælles mål.
Vi er en tillidsbaseret arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til forskellighed.

Du bliver en del af en enhed organiseret i 4 teams, som ud over dit team, består af et biblioteksteam, teknisk team og event og -markedsføringsteam. Vi er en del af et Fritids- og Kulturcenter, som også rummer folkeoplysning, idræt, frivillige sociale foreninger, kulturskoler, frivillighed m.m.

Høje-Taastrup Kommune er i rivende udvikling, og vi har i øjeblikket en stor tilflytning af børnefamilier, der fortsætter de kommende år. Vi har netop fået en ny Biblioteks- og Kulturhusstrategi, hvor de tre hovedfokusområder er børn og børnefamilier, kultur for alle og kulturens rammer.

Du kan læse mere om kulturlivet i Høje-Taastrup Kommune her.

Praktiske oplysninger
Jobbet er på 37 timer om ugen med ansættelse pr. 1. oktober 2022. Der vil være aften- og weekendarbejde i perioder, men ikke i fast vagtplan.

Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Ved ansættelse indhentes der referencer fra tidligere ansættelser.

Ansøgningsfristen er søndag den 14. august 2022
Vi holder 1. samtale den 19. august og 2. samtale den 23. august.

Du skal være indstillet på at sætte tid af til at besvare et spørgeskema til en personlighedsprofil, hvis du går videre til 2. samtalerunde.
 
Ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og andre relevante dokumenter sendes via kommunens rekrutteringssystem.

Hvis du vil vide mere...
… om jobbet, dagligdagen eller noget tredje, er du meget velkommen til at kontakte biblioteks- og kulturhuschef Mia Keinicke på 23370653.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Tværfaglig CSM-projekterings-teamleder til histori...

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København V
Sæt dit personlige og sikre aftryk på fremtidens klimavenlige jernbane. Kom og vær med til noget stort i Banedanmark! Har du lyst til at være med fra starten, når vi opbygger et nyt team fra bunden? Så er du måske den nye teamleder til vores kommen...
12. juli 2022

Erfaren teamleder til Tværfaglig Familiekoordineri...

Tårnby Kommune

Kastrup
Tårnby Kommune har etableret en ny enhed, som skal skabe en koordineret indsats for udsatte familier. Teamlederen har det direkte ledelsesansvar for enhedens samlede indsats. Det vil sige, at du også vil bidrage i sagsbehandling, koordinering og mød...
17. juli 2022

DRIFTSLEDER FREDERIKSSUND / FREDERIKSVÆRK

Nobina Danmark A/S

Glostrup
Nobina Danmark er et datterselskab af Nobina AB, som er Nordens største busselskab, med ca. 3.500 busser og ca. 12.000 ansatte i Sverige, Norge, Finland og Danmark. Nu søger vi en driftsleder til vores trafikområde i Frederikssund / Frederiksværk. Vi...
18. juli 2022

Synlig og udadvendt teamleder til Salg & Service i Kulturhusene i Høje-Taastrup

Vil du stå i spidsen for et dygtigt team, som yder en fantastisk service og et godt værtskab? Vil du være med til at løfte niveauet for vores caféer og kursusaktiviteter og kan du skabe synergi mellem kulturevents og fællesskaber omkring maden. Så har vi jobbet!

Omdrejningspunktet for vores arbejde er gode oplevelser, som vi hver dag brænder for at give vores gæster.
I Kulturhusene har vi et rigt foreningsliv, stor konference- og kursusaktivitet, mere end 400 årlige kulturelle arrangementer - og i alt 1200 møder eller arrangementer med forplejning. Taastrup Teater- & Musikhus er det professionelle teater og spillested i Høje-Taastrup med omkring 150 produktioner årligt.
Du får med dit team ansvar for alt der har med booking, mødepakker samt café- og bardrift at gøre.

Du bliver leder for tre driftsassistenter, som har ansvar for forplejning og cafédrift i hver deres kulturhus, 20-25 timelønnede medarbejdere der bemander Taastrup Teater- & Musikhus og de tre kulturhuse efter behov samt en servicekoordinator, der bliver din tætte samarbejdspartner på alle de administrative opgaver.

En af dine første opgaver vil være at skærpe profilerne på vores caféer og udvikle vores koncepter i forhold til mødepakker, forplejning og menukort med fokus på en bæredygtig økonomi, kvalitet og det at skabe liv og fællesskaber omkring gode oplevelser med maden i centrum.
Samtidig skal du stå i spidsen for en bevægelse, hvor madfaglige kompetencer bringes i spil internt i stedet for at alt leveres udefra, som tilfældet er i dag.


 Herudover er dine opgaver bl.a.:

  • Udvikling af en økonomisk bæredygtig cafédrift og mødeforplejning med et større sortiment i fremtiden
  • Ansvar for indkøb, prissætning og økonomi  
  • Ansvar for at optimere processer i forhold til booking og arbejdet i køkkenerne
  • Booking og kommunikation med brugere i samarbejde med servicekoordinatoren
  • Skabe synergi mellem kulturaktiviteter og cafédrift, opkvalificere og synliggøre cafeernes tilbud og opdyrke nye partnerskaber og fællesskaber omkring mad
  • Være med til afvikling og drift for at have føling med opgaver og medarbejdere 
  • Personaleledelse og udvikling af medarbejdere samt team
     

Vi har brug for dig, der har ledelseserfaring og er en tydelig leder, der kan motivere, skabe følgeskab og uddelegere ansvar. Du har branchekendskab og har erfaring fra café, bardrift, konferencecenter eller lignende. Det er vigtigt, at du har forretningsforståelse og er en dygtig kommunikator både på skrift, i telefonen, på mail og ved personligt fremmøde. Herudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med at skabe forandring og udvikling samt erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.

Du er glad for at ”være på” og god til at navigere i de mange forskellige typer af opgaver, der er i løbet af en dag. Du trives med at være en aktiv del af medarbejdernes hverdag og får energi af de ”forstyrrelser”, der kan dukke op i løbet af en dag.

Du bliver en del af vores dedikerede lederteam, hvor vi er 4 teamledere, der dækker hele biblioteks- og kulturhusområdet, og du referer til vores biblioteks- og kulturhuschef.
Vi er et velfungerende lederteam med gode muligheder for sparring. Du bliver et fagligt fyrtårn på dit område, men du står aldrig alene, da vi arbejder sammen på tværs af teams mod fælles mål.
Vi er en tillidsbaseret arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til forskellighed.

Du bliver en del af en enhed organiseret i 4 teams, som ud over dit team, består af et biblioteksteam, teknisk team og event og -markedsføringsteam. Vi er en del af et Fritids- og Kulturcenter, som også rummer folkeoplysning, idræt, frivillige sociale foreninger, kulturskoler, frivillighed m.m.

Høje-Taastrup Kommune er i rivende udvikling, og vi har i øjeblikket en stor tilflytning af børnefamilier, der fortsætter de kommende år. Vi har netop fået en ny Biblioteks- og Kulturhusstrategi, hvor de tre hovedfokusområder er børn og børnefamilier, kultur for alle og kulturens rammer.

Du kan læse mere om kulturlivet i Høje-Taastrup Kommune her.

Praktiske oplysninger
Jobbet er på 37 timer om ugen med ansættelse pr. 1. oktober 2022. Der vil være aften- og weekendarbejde i perioder, men ikke i fast vagtplan.

Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Ved ansættelse indhentes der referencer fra tidligere ansættelser.

Ansøgningsfristen er søndag den 14. august 2022
Vi holder 1. samtale den 19. august og 2. samtale den 23. august.

Du skal være indstillet på at sætte tid af til at besvare et spørgeskema til en personlighedsprofil, hvis du går videre til 2. samtalerunde.
 
Ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og andre relevante dokumenter sendes via kommunens rekrutteringssystem.

Hvis du vil vide mere...
… om jobbet, dagligdagen eller noget tredje, er du meget velkommen til at kontakte biblioteks- og kulturhuschef Mia Keinicke på 23370653.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Tværfaglig CSM-projekterings-teamleder til histori...

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København V
Sæt dit personlige og sikre aftryk på fremtidens klimavenlige jernbane. Kom og vær med til noget stort i Banedanmark! Har du lyst til at være med fra starten, når vi opbygger et nyt team fra bunden? Så er du måske den nye teamleder til vores kommen...
12. juli 2022

Erfaren teamleder til Tværfaglig Familiekoordineri...

Tårnby Kommune

Kastrup
Tårnby Kommune har etableret en ny enhed, som skal skabe en koordineret indsats for udsatte familier. Teamlederen har det direkte ledelsesansvar for enhedens samlede indsats. Det vil sige, at du også vil bidrage i sagsbehandling, koordinering og mød...
17. juli 2022

DRIFTSLEDER FREDERIKSSUND / FREDERIKSVÆRK

Nobina Danmark A/S

Glostrup
Nobina Danmark er et datterselskab af Nobina AB, som er Nordens største busselskab, med ca. 3.500 busser og ca. 12.000 ansatte i Sverige, Norge, Finland og Danmark. Nu søger vi en driftsleder til vores trafikområde i Frederikssund / Frederiksværk. Vi...
18. juli 2022