Systematisk og detaljeorienteret regnskabsassistent til økonomiafdelingen i FDM

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Er du stærk indenfor økonomisk administration og kan du sikre rettidige, gennemarbejdede og præcise finansielle data? Har du samtidig et udpræget servicegen og lysten til at være en del af en afdeling, der er ved at transformere sig fra et traditionelt bogholderi til en moderne økonomifunktion? Så er det dig, der skal søge vores ledige stilling som regnskabsassistent.


Som regnskabsassistent I FDM bliver det din fornemmeste opgave at administrere FDMs kreditorer, medarbejderes udlæg og kreditkort-brug samt afstemme relaterede finans- og bankkonti. Samtidig vil det også være en vigtig opgave, at du gennem en hjælpsom og servicemindet tilgang understøtter vores kollegaer i de øvrige afdelinger f.eks. ift. købsfakturaer eller øvrige spørgsmål de måtte have.


Du bliver en del af vores økonomiafdeling på 13 personer, som er i gang med en spændende udvikling fra traditionelt bogholderi til moderne økonomifunktion. Vi er inddelt i flere teams, og understøtter hinanden i en fælles udvikling, med lige dele vægt på professionalisme og positiv stemning. Vi har en vision om at være den naturlige sparringspartner for FDMs øvrige afdelinger, hvor vi konsulteres, før beslutninger tages.


Om jobbet

Som regnskabsmedarbejder vil dine opgaver primært være:


  • Administration af FDMs kreditorer fra A til Z
  • Administration af medarbejderes udlæg og kreditkort-brug
  • Afstemning af relaterede finans- og bankkonti
  • Vejlede brugere/godkendere i kontering af købsfakturaer
  • Videreudvikle og optimere brug af it-værktøjer
  • Bidrage til at sikre korrekt bogføring af omkostninger
  • Bidrage til at sikre korrekt behandling af moms og afgifter


Om dig

Vi forventer, at du har en vis erfaring med kreditorbogholderi og er vant til at arbejde med digitale løsninger til fakturahåndtering og -kontering, at du har forståelse for sammenhænge i et regnskab og et blik for at optimere brugen af vores systemer. Samtidig er det vigtigt, at du trives med administration og rutineprægede arbejdsopgaver.


Derudover ser vi meget gerne, at du:


  • Har erfaring med Business Central/nyere Nav
  • Motiveres af at hjælpe andre
  • Arbejder selvstændigt og proaktivt, men samtidig også er en teamplayer
  • Er systematisk, detaljeorienteret og grundig
  • Er imødekommende og servicemindet
  • Er nysgerrig, proaktiv og løsningsorienteret


Vi tilbyder

I FDM bliver du en del af et stærkt og meget forskelligartet fagligt miljø, som spænder over jurister, journalister, lobbyister, rejsespecialister, kundeservicemedarbejdere, teknikere og mekanikere for ikke at nævne de kommercielle roller og klassiske stabsfunktioner. Fælles for os alle er, at vi er drevet af hele tiden at blive bedre og brænder for at yde det bedste for vores medlemmer. Tonen er uformel og humøret som regel højt.


Som arbejdsplads vægter vi fleksibilitet og trivsel højt, og der er mulighed for både at tilgodese arbejds- og familieliv. Vi tilbyder en lønpakke, som matcher dine kvalifikationer og erfaring, inklusiv pensions- og gruppelivsordning samt helbredsforsikring. Du får selvfølgelig også et medlemskab af FDM. Derudover har du mulighed for at melde dig ind i vores personaleforening FDM Team, som løbende afholder medarbejderarrangementer, spiller fodbold, og som giver adgang til vores motionsrum.


Vi holder til i moderne, nyrenoverede lokaler tæt på Lyngbys centrum, hvor vi i lyse, åbne kontorer hver dag nyder godt af bl.a. kvalitetskaffe, og vores køkken, der sørger for varieret mad til frokost.


Yderligere information

Vi behandler ansøgningerne løbende og modtager kun ansøgninger via den elektroniske ansøgningsformular "Send ansøgning". Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Har du spørgsmål til jobbet eller ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte økonomichef Allan Munk på telefon 45 27 07 28.


Tiltrædelse er hurtigst muligt.


Om os

FDM varetager bilisternes interesse og arbejder for, at det er en positiv oplevelse at være bilist. Vores arbejde tager udgangspunkt i værdierne viden, troværdighed, aktiv holdning og dynamisk. Vi er små 300 medarbejdere fordelt på 28 adresser i hele landet. Hovedkontoret er placeret i Kongens Lyngby.

FDM er med 269.000 husstande som medlemmer Danmarks største interesse- og forbrugerorganisation. FDM yder juridisk og teknisk bistand i sager omkring biler og trafik og varetager bilisternes interesse i trafik- og forbrugerpolitiske spørgsmål. FDM arbejder for at fremme trafiksikkerheden og en del af dette arbejde foregår på internationalt plan i tæt samarbejde med de øvrige landes bilklubber. FDM driver endvidere test og bilsyn, køretekniske anlæg, vejhjælp, forsikringsselskab og har rejsebureauer over hele Danmark.


Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Systematisk og detaljeorienteret regnskabsassistent til økonomiafdelingen i FDM


Er du stærk indenfor økonomisk administration og kan du sikre rettidige, gennemarbejdede og præcise finansielle data? Har du samtidig et udpræget servicegen og lysten til at være en del af en afdeling, der er ved at transformere sig fra et traditionelt bogholderi til en moderne økonomifunktion? Så er det dig, der skal søge vores ledige stilling som regnskabsassistent.


Som regnskabsassistent I FDM bliver det din fornemmeste opgave at administrere FDMs kreditorer, medarbejderes udlæg og kreditkort-brug samt afstemme relaterede finans- og bankkonti. Samtidig vil det også være en vigtig opgave, at du gennem en hjælpsom og servicemindet tilgang understøtter vores kollegaer i de øvrige afdelinger f.eks. ift. købsfakturaer eller øvrige spørgsmål de måtte have.


Du bliver en del af vores økonomiafdeling på 13 personer, som er i gang med en spændende udvikling fra traditionelt bogholderi til moderne økonomifunktion. Vi er inddelt i flere teams, og understøtter hinanden i en fælles udvikling, med lige dele vægt på professionalisme og positiv stemning. Vi har en vision om at være den naturlige sparringspartner for FDMs øvrige afdelinger, hvor vi konsulteres, før beslutninger tages.


Om jobbet

Som regnskabsmedarbejder vil dine opgaver primært være:


  • Administration af FDMs kreditorer fra A til Z
  • Administration af medarbejderes udlæg og kreditkort-brug
  • Afstemning af relaterede finans- og bankkonti
  • Vejlede brugere/godkendere i kontering af købsfakturaer
  • Videreudvikle og optimere brug af it-værktøjer
  • Bidrage til at sikre korrekt bogføring af omkostninger
  • Bidrage til at sikre korrekt behandling af moms og afgifter


Om dig

Vi forventer, at du har en vis erfaring med kreditorbogholderi og er vant til at arbejde med digitale løsninger til fakturahåndtering og -kontering, at du har forståelse for sammenhænge i et regnskab og et blik for at optimere brugen af vores systemer. Samtidig er det vigtigt, at du trives med administration og rutineprægede arbejdsopgaver.


Derudover ser vi meget gerne, at du:


  • Har erfaring med Business Central/nyere Nav
  • Motiveres af at hjælpe andre
  • Arbejder selvstændigt og proaktivt, men samtidig også er en teamplayer
  • Er systematisk, detaljeorienteret og grundig
  • Er imødekommende og servicemindet
  • Er nysgerrig, proaktiv og løsningsorienteret


Vi tilbyder

I FDM bliver du en del af et stærkt og meget forskelligartet fagligt miljø, som spænder over jurister, journalister, lobbyister, rejsespecialister, kundeservicemedarbejdere, teknikere og mekanikere for ikke at nævne de kommercielle roller og klassiske stabsfunktioner. Fælles for os alle er, at vi er drevet af hele tiden at blive bedre og brænder for at yde det bedste for vores medlemmer. Tonen er uformel og humøret som regel højt.


Som arbejdsplads vægter vi fleksibilitet og trivsel højt, og der er mulighed for både at tilgodese arbejds- og familieliv. Vi tilbyder en lønpakke, som matcher dine kvalifikationer og erfaring, inklusiv pensions- og gruppelivsordning samt helbredsforsikring. Du får selvfølgelig også et medlemskab af FDM. Derudover har du mulighed for at melde dig ind i vores personaleforening FDM Team, som løbende afholder medarbejderarrangementer, spiller fodbold, og som giver adgang til vores motionsrum.


Vi holder til i moderne, nyrenoverede lokaler tæt på Lyngbys centrum, hvor vi i lyse, åbne kontorer hver dag nyder godt af bl.a. kvalitetskaffe, og vores køkken, der sørger for varieret mad til frokost.


Yderligere information

Vi behandler ansøgningerne løbende og modtager kun ansøgninger via den elektroniske ansøgningsformular "Send ansøgning". Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Har du spørgsmål til jobbet eller ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte økonomichef Allan Munk på telefon 45 27 07 28.


Tiltrædelse er hurtigst muligt.


Om os

FDM varetager bilisternes interesse og arbejder for, at det er en positiv oplevelse at være bilist. Vores arbejde tager udgangspunkt i værdierne viden, troværdighed, aktiv holdning og dynamisk. Vi er små 300 medarbejdere fordelt på 28 adresser i hele landet. Hovedkontoret er placeret i Kongens Lyngby.

FDM er med 269.000 husstande som medlemmer Danmarks største interesse- og forbrugerorganisation. FDM yder juridisk og teknisk bistand i sager omkring biler og trafik og varetager bilisternes interesse i trafik- og forbrugerpolitiske spørgsmål. FDM arbejder for at fremme trafiksikkerheden og en del af dette arbejde foregår på internationalt plan i tæt samarbejde med de øvrige landes bilklubber. FDM driver endvidere test og bilsyn, køretekniske anlæg, vejhjælp, forsikringsselskab og har rejsebureauer over hele Danmark.


Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.