Systemkonsulent til voksende softwarevirksomhed, Nobly, Aarhus

Er du på jagt efter nye udfordringer som it-konsulent? Vil du gerne arbejde i lille softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Har du interesse i de nyeste Microsoft teknologier? Læs mere om hvad vi kan tilbyde…

Grundet fortsat vækst inden for særligt den finansielle branche, er der behov for at udvide vores organisation i Aarhus yderligere. Besidder du de rette kompetencer og en god kampgejst, så kan du blive en del af et ambitiøst og stærkt hold i Nobly, hvor der samarbejdes om at skabe resultater og langvarige kunderelationer.

Om stillingen

Som vores nye systemkonsulent vil du, med reference til konsulentchefen, blive involveret i en lang række alsidige og udfordrende projekter og opgaver, hvor du kommer til at samarbejde tæt med kunder, engagerede kollegaer og leverandører.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsagelig omfatte:

  • Projektarbejde - implementering af IT og ECM-løsninger
  • Rådgivning og sparring hos eksisterende kunder
  • Support og vedligeholdelse af kundeinstallationer
Stillingen indebærer rejseaktivitet i et omfang af ca. 20 dage om året som udgangspunkt. Afhængig af dine muligheder og ønsker kan dette dog tilpasses.

Dine faglige og personlige kompetencer

Vi er åbne overfor din baggrund. Du kan være både nyuddannet og erfaren for at være det rigtige match for os.

Fagligt ser vi gerne, at du har erfaring med flere af de teknologier vi arbejder med:

  • Databaser (MSSQL)
  • Virtualisering, infrastruktur og cloud (Hyper-V, Azure)
  • Scripting og automatisering (Powershell og .NET)
  • Servere (Windows)
Vi sætter pris på en relevant IT-uddannelse, men du kan også have opnået din erfaring på anden vis. Du har et godt kendskab til Microsoft teknologier og interesserer dig for teknologi.

Dansk og engelsk i skrift og tale er nødvendigt.

Personligt føler du dig mest tilpas i et entreprenant miljø, hvor der er stor mulighed for indflydelse, men også betyder, at du selvfølgelig tager initiativ og ansvar. Du trives med varierende opgaver og holder af at samarbejde med eksterne kunder.

Om Nobly

Nobly er certificeret dansk partner og udvikler på Hyland Software's Enterprise Content Management-løsning OnBase, som er én af verdens førende på området til opbevaring og behandling af informationer. OnBase er en informationsplatform til bl.a. elektronisk sagshåndtering og dokumentstyring, som kan integrere med øvrige IT systemer. OnBase forener systemer og indhold til relevant og brugbar information, som bliver samlet og gjort let tilgængeligt for brugerne ét sted. Når brugerne får de relevante data på det rette tidspunkt, smitter det af på produktivitet, driftsomkostninger og ikke mindst serviceniveau.

Søg stillingen allerede nu

Løn aftales ud fra dine kvalifikationer med fast løn, pension, frokostordning m.m., men det vigtigste er selvfølgelig, at du vil kunne trives i Nobly-kulturen.

Nobly samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen. Upload derfor din ansøgning og CV snarest muligt, så vi kan starte ud med en uformel snak omkring mulighederne.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne her på siden.

Vi glæder os til at høre fra dig og vil besætte stillingen, så snart vi har den rigtigt kandidat.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041104Phoenix-e0e730e512019-06-11T00:00:00Systemkonsulent til voksende softwarevirksomhed, Nobly, AarhusEr du på jagt efter nye udfordringer som it-konsulent? Vil du gerne arbejde i lille softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Har du interesse i de nyeste Microsoft teknologier? Læs mere om hvad vi kan tilbyde…

Grundet fortsat vækst inden for særligt den finansielle branche, er der behov for at udvide vores organisation i Aarhus yderligere. Besidder du de rette kompetencer og en god kampgejst, så kan du blive en del af et ambitiøst og stærkt hold i Nobly, hvor der samarbejdes om at skabe resultater og langvarige kunderelationer.

Om stillingen

Som vores nye systemkonsulent vil du, med reference til konsulentchefen, blive involveret i en lang række alsidige og udfordrende projekter og opgaver, hvor du kommer til at samarbejde tæt med kunder, engagerede kollegaer og leverandører.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsagelig omfatte:

  • Projektarbejde - implementering af IT og ECM-løsninger
  • Rådgivning og sparring hos eksisterende kunder
  • Support og vedligeholdelse af kundeinstallationer
Stillingen indebærer rejseaktivitet i et omfang af ca. 20 dage om året som udgangspunkt. Afhængig af dine muligheder og ønsker kan dette dog tilpasses.

Dine faglige og personlige kompetencer

Vi er åbne overfor din baggrund. Du kan være både nyuddannet og erfaren for at være det rigtige match for os.

Fagligt ser vi gerne, at du har erfaring med flere af de teknologier vi arbejder med:

  • Databaser (MSSQL)
  • Virtualisering, infrastruktur og cloud (Hyper-V, Azure)
  • Scripting og automatisering (Powershell og .NET)
  • Servere (Windows)
Vi sætter pris på en relevant IT-uddannelse, men du kan også have opnået din erfaring på anden vis. Du har et godt kendskab til Microsoft teknologier og interesserer dig for teknologi.

Dansk og engelsk i skrift og tale er nødvendigt.

Personligt føler du dig mest tilpas i et entreprenant miljø, hvor der er stor mulighed for indflydelse, men også betyder, at du selvfølgelig tager initiativ og ansvar. Du trives med varierende opgaver og holder af at samarbejde med eksterne kunder.

Om Nobly

Nobly er certificeret dansk partner og udvikler på Hyland Software's Enterprise Content Management-løsning OnBase, som er én af verdens førende på området til opbevaring og behandling af informationer. OnBase er en informationsplatform til bl.a. elektronisk sagshåndtering og dokumentstyring, som kan integrere med øvrige IT systemer. OnBase forener systemer og indhold til relevant og brugbar information, som bliver samlet og gjort let tilgængeligt for brugerne ét sted. Når brugerne får de relevante data på det rette tidspunkt, smitter det af på produktivitet, driftsomkostninger og ikke mindst serviceniveau.

Søg stillingen allerede nu

Løn aftales ud fra dine kvalifikationer med fast løn, pension, frokostordning m.m., men det vigtigste er selvfølgelig, at du vil kunne trives i Nobly-kulturen.

Nobly samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen. Upload derfor din ansøgning og CV snarest muligt, så vi kan starte ud med en uformel snak omkring mulighederne.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne her på siden.

Vi glæder os til at høre fra dig og vil besætte stillingen, så snart vi har den rigtigt kandidat.

Er du på jagt efter nye udfordringer som it-konsulent? Vil du gerne arbejde i lille softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Har du interesse i de nyeste Microsoft teknologier? Læs mere om hvad vi kan tilbyde… Grundet fortsat vækst inden for særligt den finansielle branche, er der behov for at udvide vores organisation i Aarhus yderligere. Besidder du de rette kompetencer og en god kampgejst, så kan du blive en del af et ambitiøst og stærkt hold i Nobly, hvor der samarbejdes om at skabe resultater og langvarige kunderelationer. Om stillingen Som vores nye systemkonsulent vil du, med reference til konsulentchefen, blive involveret i en lang række alsidige og udfordrende projekter og opgaver, hvor du kommer til at samarbejde tæt med kunder, engagerede kollegaer og leverandører. Dine arbejdsopgaver vil hovedsagelig omfatte: Projektarbejde - implementering af IT og ECM-løsninger Rådgivning og sparring hos eksisterende kunder Support og vedligeholdelse af kundeinstallationer Stillingen indebærer rejseaktivitet i et omfang af ca. 20 dage om året som udgangspunkt. Afhængig af dine muligheder og ønsker kan dette dog tilpasses. Dine faglige og personlige kompetencer Vi er åbne overfor din baggrund. Du kan være både nyuddannet og erfaren for at være det rigtige match for os. Fagligt ser vi gerne, at du har erfaring med flere af de teknologier vi arbejder med: Databaser (MSSQL) Virtualisering, infrastruktur og cloud (Hyper-V, Azure) Scripting og automatisering (Powershell og .NET) Servere (Windows) Vi sætter pris på en relevant IT-uddannelse, men du kan også have opnået din erfaring på anden vis. Du har et godt kendskab til Microsoft teknologier og interesserer dig for teknologi. Dansk og engelsk i skrift og tale er nødvendigt. Personligt føler du dig mest tilpas i et entreprenant miljø, hvor der er stor mulighed for indflydelse, men også betyder, at du selvfølgelig tager initiativ og ansvar. Du trives med varierende opgaver og holder af at samarbejde med eksterne kunder. Om Nobly Nobly er certificeret dansk partner og udvikler på Hyland Software s Enterprise Content Management-løsning OnBase, som er én af verdens førende på området til opbevaring og behandling af informationer. OnBase er en informationsplatform til bl.a. elektronisk sagshåndtering og dokumentstyring, som kan integrere med øvrige IT systemer. OnBase forener systemer og indhold til relevant og brugbar information, som bliver samlet og gjort let tilgængeligt for brugerne ét sted. Når brugerne får de relevante data på det rette tidspunkt, smitter det af på produktivitet, driftsomkostninger og ikke mindst serviceniveau. Søg stillingen allerede nu Løn aftales ud fra dine kvalifikationer med fast løn, pension, frokostordning m.m., men det vigtigste er selvfølgelig, at du vil kunne trives i Nobly-kulturen. Nobly samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen. Upload derfor din ansøgning og CV snarest muligt, så vi kan starte ud med en uformel snak omkring mulighederne. Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne her på siden. Vi glæder os til at høre fra dig og vil besætte stillingen, så snart vi har den rigtigt kandidat.11jobnete0e730e5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1441&ProjectId=143734&DepartmentId=19973&MediaId=4620&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3545213WolterJohannsen11Klamsagervej 21B8230ÅbyhøjDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent776321JobNet5003160500316010011-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0e730e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0e730e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0e730e5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0e730e5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT362070914nj@wolterjohannsen.dkDKDanmarkDKDanmark330061922Application Manager til Vejdirektoratets Digitalisering og IT-områdeRobot Brænder du for at arbejde med applikationer og har du et konstant øje for potentielle forbedringer, der skaber værdi for forretningen, så er stillingen som Application Manager i Vejdirektoratet noget for dig. Din rolle: Som Application Manager får du ansvaret for den løbende håndtering af en række applikationer, hvor du bringer din viden i spil overfor dine samarbejdspartnere i og uden for Vejdirektoratet. Med din store viden om applikationerne og dine samarbejdspartneres fagområde vil du være et naturligt bindeled og en uundværlig sparringspartner i alle beslutninger vedrørende vedligehold og udvikling af applikationerne. Derudover vil du få en central rolle i forhold til, at Digitalisering og IT-området leverer værdi i overensstemmelse med Vejdirektoratets overordnede strategi. Dine opgaver: Løbende dialog og sparring med systemejere og brugere i forretningen, så krav og ønsker til applikationerne omsættes til de rette løsninger Koordinering af mindre videreudviklingsopgaver, samt deltagelse i større udviklingsprojekter Prioritering af ændringsønsker og koordinering af disse fra udvikling til produktion Ændrings- og fejlhåndtering i samarbejde med dine kolleger og leverandører Planlægge og gennemføre test i tæt samarbejde med leverandør og brugere Sørge for den rette dokumentation og vedligehold af processer og systemdokumentation Sikre at IT-systemerne lever op til Vejdirektoratets standarder, principper og regulatoriske krav Økonomi- og leverandørstyring Om dig: Vi forstiller os, at du har en relevant IT baggrund kombineret med konkret erfaring med Application Management. Du skal have interesse for vej- og trafik-faglige systemer og være nysgerrig på, hvad der sker inden for området. Vi forventer, at du har en proaktiv, udadvendt og struktureret tilgang til dine opgaver, hvor du ved hjælp af dine kommunikative evner formår at skabe og vedligeholde stærke relationer til dine samarbejdspartnere. Derudover ser vi gerne, at du: Har god forståelse og indsigt i IT-teknologi og kan omsætte dette til konkrete løsninger Har erfaring inden for GIS Har erfaring med agile leverancemetoder Har erfaring med identifikation af brugerbehov og behovsbeskrivelser Du vil få et stort, selvstændigt ansvarsområde, og det er derfor vigtigt, at du kan arbejde resultatorienteret i forhold til din portefølje af applikationer. Vi forventer, at du løbende har fingeren på pulsen i forhold til at spotte trends og mulige forbedringer af det eksisterende. Som kollega er du fleksibel og rummelig i dine samarbejdsrelationer, og du formår at holde hovedet koldt og humøret højt, selv når det spidser til. Du kan arbejde selvstændigt og samtidig være en teamplayer og så er du resultatorienteret og interesseret i at lære nyt. Du vil referere til afdelingslederen for Udvikling og vedligehold, men vil efter behov indgå i samarbejde med områdets øvrige ledere. Om os: Vejdirektoratets Digitaliserings- og IT-område er i gang med en omstilling fra en IT-organisation med hovedfokus på drift af IT-infrastruktur og enkelte tværgående applikationer, til en organisation med hovedfokus på at sætte retning og yde strategisk IT-støtte til de vejfaglige enheder gennem tættere samarbejde med forretningsenhederne. Vejdirektoratet har et ambitiøst 5-årigt IT-målbillede for digitaliseringsaktiviteter, som understøtter de forretningsmæssige ambitioner. Endvidere er der udarbejdet en sourcing strategi, der sætter retningen for den forandring, der er igangsat i området Digitaliserings- og IT. IT-målbilledet og sourcing strategien vil blive et vigtigt værktøj i din hverdag. Digitaliserings- og IT området består af afdelingerne Strategi og forretningsudvikling, Udvikling og vedligehold samt Drift. I alt er vi ca. 55 medarbejdere i området. Størstedelen af medarbejderne har tjenestested i Fløng. I området ønsker vi at være kendetegnet ved en professionel håndtering af vores ansvar i et arbejdsmiljø, hvor vi er uformelle, positive og viser respekt for hinanden. Som Application Manager vil du være en del af afdelingen Udvikling og vedligeholdelse, der er en afdeling på 20 personer med ansvaret for udvikling og vedligehold af en lang række af Vejdirektoratets applikationer. Afdelingen arbejder med både vej- og trafik-faglige systemer samt administrative systemer som ESDH, Intranet og ERP (SAP). Dine løn- og ansættelsesvilkår: Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet på adressen Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg. Du skal forvente at skulle arbejde 4-6 dage månedligt i Fløng eller København. Du vil i den forbindelse få godtgørelse i henhold til gældende regler på statens område. Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder i Strategi og forretningsudvikling Lone Reinert Sofrin på 25713308, som er sommerferievikar for afdelingsleder Anita Bjørg Dalegaard, der først kan træffes på telefon 4030 9673 fra d. 9. august. Er du interesseret: Send din ansøgning senest mandag 12. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler primo uge 34 og 2. samtaler ultimo uge 34 begge i Skanderborg. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, CV, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.Brænder du for at arbejde med applikationer og har du et konstant øje for potentielle forbedringer, der skaber værdi for forretningen, så er stillingen som Application Manager i Vejdirektoratet noget for dig.

Din rolle: Som Application Manager får du ansvaret for den løbende håndtering af en række applikationer, hvor du bringer din viden i spil overfor dine samarbejdspartnere i og uden for Vejdirektoratet. Med din store viden om applikationerne og dine samarbejdspartneres fagområde vil du være et naturligt bindeled og en uundværlig sparringspartner i alle beslutninger vedrørende vedligehold og udvikling af applikationerne.

Derudover vil du få en central rolle i forhold til, at Digitalisering og IT-området leverer værdi i overensstemmelse med Vejdirektoratets overordnede strategi.

Dine opgaver:
  • Løbende dialog og sparring med systemejere og brugere i forretningen, så krav og ønsker til applikationerne omsættes til de rette løsninger
  • Koordinering af mindre videreudviklingsopgaver, samt deltagelse i større udviklingsprojekter
  • Prioritering af ændringsønsker og koordinering af disse fra udvikling til produktion
  • Ændrings- og fejlhåndtering i samarbejde med dine kolleger og leverandører
  • Planlægge og gennemføre test i tæt samarbejde med leverandør og brugere
  • Sørge for den rette dokumentation og vedligehold af processer og systemdokumentation
  • Sikre at IT-systemerne lever op til Vejdirektoratets standarder, principper og regulatoriske krav
  • Økonomi- og leverandørstyring
Om dig:
Vi forstiller os, at du har en relevant IT baggrund kombineret med konkret erfaring med Application Management. Du skal have interesse for vej- og trafik-faglige systemer og være nysgerrig på, hvad der sker inden for området.

Vi forventer, at du har en proaktiv, udadvendt og struktureret tilgang til dine opgaver, hvor du ved hjælp af dine kommunikative evner formår at skabe og vedligeholde stærke relationer til dine samarbejdspartnere.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Har god forståelse og indsigt i IT-teknologi og kan omsætte dette til konkrete løsninger
  • Har erfaring inden for GIS
  • Har erfaring med agile leverancemetoder
  • Har erfaring med identifikation af brugerbehov og behovsbeskrivelser
Du vil få et stort, selvstændigt ansvarsområde, og det er derfor vigtigt, at du kan arbejde resultatorienteret i forhold til din portefølje af applikationer. Vi forventer, at du løbende har fingeren på pulsen i forhold til at spotte trends og mulige forbedringer af det eksisterende.

Som kollega er du fleksibel og rummelig i dine samarbejdsrelationer, og du formår at holde hovedet koldt og humøret højt, selv når det spidser til. Du kan arbejde selvstændigt og samtidig være en teamplayer og så er du resultatorienteret og interesseret i at lære nyt.

Du vil referere til afdelingslederen for Udvikling og vedligehold, men vil efter behov indgå i samarbejde med områdets øvrige ledere.

Om os: Vejdirektoratets Digitaliserings- og IT-område er i gang med en omstilling fra en IT-organisation med hovedfokus på drift af IT-infrastruktur og enkelte tværgående applikationer, til en organisation med hovedfokus på at sætte retning og yde strategisk IT-støtte til de vejfaglige enheder gennem tættere samarbejde med forretningsenhederne.

Vejdirektoratet har et ambitiøst 5-årigt IT-målbillede for digitaliseringsaktiviteter, som understøtter de forretningsmæssige ambitioner. Endvidere er der udarbejdet en sourcing strategi, der sætter retningen for den forandring, der er igangsat i området Digitaliserings- og IT. IT-målbilledet og sourcing strategien vil blive et vigtigt værktøj i din hverdag.

Digitaliserings- og IT området består af afdelingerne Strategi og forretningsudvikling, Udvikling og vedligehold samt Drift. I alt er vi ca. 55 medarbejdere i området. Størstedelen af medarbejderne har tjenestested i Fløng. I området ønsker vi at være kendetegnet ved en professionel håndtering af vores ansvar i et arbejdsmiljø, hvor vi er uformelle, positive og viser respekt for hinanden.

Som Application Manager vil du være en del af afdelingen Udvikling og vedligeholdelse, der er en afdeling på 20 personer med ansvaret for udvikling og vedligehold af en lang række af Vejdirektoratets applikationer. Afdelingen arbejder med både vej- og trafik-faglige systemer samt administrative systemer som ESDH, Intranet og ERP (SAP).

Dine løn- og ansættelsesvilkår: Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet på adressen Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg. Du skal forvente at skulle arbejde 4-6 dage månedligt i Fløng eller København. Du vil i den forbindelse få godtgørelse i henhold til gældende regler på statens område.

Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder i Strategi og forretningsudvikling Lone Reinert Sofrin på 25713308, som er sommerferievikar for afdelingsleder Anita Bjørg Dalegaard, der først kan træffes på telefon 4030 9673 fra d. 9. august.

Er du interesseret: Send din ansøgning senest mandag 12. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler primo uge 34 og 2. samtaler ultimo uge 34 – begge i Skanderborg.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, CV, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.

Vejdirektoratet – SkanderborgSkanderborg2019-07-22T00:00:002019-08-12T00:00:00
330049128IT Field SupporterRobot Use your IT expertise in a global organisation Are you a service-minded IT expert with Service Desk experience? Do you have great interpersonal and communication skills, enabling you to support your colleagues on complex IT-issues? Tasks responsibilities: You will… …deliver 1st level IT support to users from all parts of our global organisation. You will develop end user guides and participate in deploying new IT services to end-users and installation of IT infrastructure and equipment. Your tasks will be varied and amongst others include: Resolving 1st level tickets Acting as part of the MHI Vestas IT Call Centre Ticket handling (receiving, registering, documenting, prioritising and distributing service calls) Developing and maintaining end-user documentation Trouble-shooting and testing Installation of IT equipment Onsite end-user support at our HQ in Aarhus Preparation and support of end-user equipment Skills experience: Our new colleague… …is service-minded, reliable and able to troubleshoot and communicate complex IT issues in a comprehensive manner. You hold an education as IT Supporter or similar and has 3 years of Service Desk experience. You have solid knowledge of MS OS (Windows 10) and O365. You are friendly and outgoing and have demonstrated customer service skills and great interpersonal skills. You will be part of a global team of IT Field Supporters. We expect that you: Have experience with supporting large-scale global sites from a central remote location Enjoy working in a multicultural, dynamic work environment Are fluent in English (written and oral) Can prioritise and manage your own time and work tasks. Are a team player even when your team is virtual Are willing and eager to learn new skills Are analytical, structured and methodological Have experience with Active Directory, ITIL Foundation, SharePoint (preferred, not required) Join us if you… ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In IT, we offer you: A broad interface with many stakeholders Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development The right balance between creativity and quality in all solutions. We value initiative and responsibility Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of IT Field Services, Tine Enevold Poulsen, on 45 2728 4129. Your primary work location will be at our HQ in Aarhus, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Use your IT expertise in a global organisation   

Are you a service-minded IT expert with Service Desk experience? Do you have great interpersonal and communication skills, enabling you to support your colleagues on complex IT-issues?   

Tasks & responsibilities: You will…   

…deliver 1st level IT support to users from all parts of our global organisation. You will develop end user guides and participate in deploying new IT services to end-users and installation of IT infrastructure and equipment. Your tasks will be varied and amongst others include:    

  • Resolving 1st level tickets   
  • Acting as part of the MHI Vestas IT Call Centre   
  • Ticket handling (receiving, registering, documenting, prioritising and distributing service calls)   
  • Developing and maintaining end-user documentation   
  • Trouble-shooting and testing  
  • Installation of IT equipment   
  • Onsite end-user support at our HQ in Aarhus  
  • Preparation and support of end-user equipment   

Skills & experience: Our new colleague…   

…is service-minded, reliable and able to troubleshoot and communicate complex IT issues in a comprehensive manner. You hold an education as IT Supporter or similar and has +3 years of Service Desk experience. You have solid knowledge of MS OS (Windows 10) and O365. You are friendly and outgoing and have demonstrated customer service skills and great interpersonal skills. You will be part of a global team of IT Field Supporters.    

We expect that you:    

  • Have experience with supporting large-scale/global sites from a central remote location   
  • Enjoy working in a multicultural, dynamic work environment   
  • Are fluent in English (written and oral)   
  • Can prioritise and manage your own time and work tasks.   
  • Are a team player – even when your team is virtual    
  • Are willing and eager to learn new skills    
  • Are analytical, structured and methodological   
  • Have experience with Active Directory, ITIL Foundation, SharePoint (preferred, not required)    

Join us if you…   

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.   

In IT, we offer you:   

  • A broad interface with many stakeholders   
  • Great colleagues that support each other and work together   
  • Excellent opportunities for professional and personal development   
  • The right balance between creativity and quality in all solutions. We value initiative and responsibility    

Apply now   

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of IT Field Services, Tine Enevold Poulsen, on +45 2728 4129. Your primary work location will be at our HQ in Aarhus, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially.    

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.  

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-06-25T00:00:002019-08-20T00:00:00
330044082Solution Consultant, MES - VibyRobot Can you take our global MES solutions even higher? We are eager to delegate a large part of the responsibility to you if you are ready to grasp and grow with the challenge. We are on a journey to implement MES solutions on a global scale and look forward to welcoming you onboard. Dairy is the department covering Manufacturing Execution Automation across the global Arla organization. We define and maintain a corporate standard toolbox within MES Automation, and collaborate with stakeholders across our sites. The toolbox is applied by a large number of trusted suppliers into specific solutions at our manufacturing sites around the globe. The job To be a success, you will play a big part in setting the overall direction for the next generation of MES solutions. You join our team in developing the architecture and will handle complexity in the processes both at the strategic and operational level. You will get the opportunity to work with extremely complex projects and bring your MES domain knowledge into our corporate solutions, and be responsible for a designated functional area within your area of expertise. The job will offer variation between head quarter-based developing and designing solutions and working closely together with colleagues at the dairy sites across the world when implementing solutions. You should expect 30-50 for travelling days per year. You question our processes in the search for opportunities for continuous improvement and deliver knowledge into projects that will have a major impact on our functional success. All in all, you ensure that our MES solutions are mature, well-documented and live up to the needs of our customers, the Arla Foods Supply Chain. Driving standardization of the area includes cost-optimal migration of the current production database and development of tomorrow s best practice methods, applications and interfaces. Another important part of your job will be to ensure proper documentation and education material for our suppliers and other stakeholders. You are You might have a Master s degree within Engineering or IT, and have gained some experience with MES solutions preferably from the food or other related industry, maybe from a consultancy. Regardless of your background, you must have a huge appetite for becoming one of the top MES Consultants within dairy. Regardless of the above, you must have profound analytical skills and the ability to handle intricate processes and data models in a complex system landscape. You thrive working with applications, data structures, and solutions, and you have the capacity to create the foundation for an efficient and stable master data environment. You might previously have been working with standardization in large-scale organizations and have successfully headed the implementation of international standards as e.g. ISA-88. As we work agile in Arla IT, it would be great if you are familiar with Scrum processes, however, if you are not, you will learn. Ideally, you have experience from working in a multicultural environment and as we operate in a global organization, it is important that you communicate effortlessly in English in writing as well as spoken. Next step To us, it s not just about making dairy products. It s about providing the ingredients vital to everyday life. Please apply as soon as possible as applications will be processed as they are received.

Can you take our global MES solutions even higher? We are eager to delegate a large part of the responsibility to you if you are ready to grasp and grow with the challenge. We are on a journey to implement MES solutions on a global scale and look forward to welcoming you onboard. “Dairy” is the department covering Manufacturing Execution & Automation across the global Arla organization. We define and maintain a corporate standard toolbox within MES & Automation, and collaborate with stakeholders across our sites. The toolbox is applied by a large number of trusted suppliers into specific solutions at our manufacturing sites around the globe.

The job
To be a success, you will play a big part in setting the overall direction for the next generation of MES solutions. You join our team in developing the architecture and will handle complexity in the processes both at the strategic and operational level. You will get the opportunity to work with extremely complex projects and bring your MES domain knowledge into our corporate solutions, and be responsible for a designated functional area within your area of expertise. The job will offer variation between head quarter-based developing and designing solutions and working closely together with colleagues at the dairy sites across the world when implementing solutions. You should expect 30-50 for travelling days per year.

You question our processes in the search for opportunities for continuous improvement and deliver knowledge into projects that will have a major impact on our functional success. All in all, you ensure that our MES solutions are mature, well-documented and live up to the needs of our customers, the Arla Foods Supply Chain.

Driving standardization of the area includes cost-optimal migration of the current production database and development of tomorrow’s best practice methods, applications and interfaces. Another important part of your job will be to ensure proper documentation and education material for our suppliers and other stakeholders.

You are
You might have a Master’s degree within Engineering or IT, and have gained some experience with MES solutions preferably from the food or other related industry, maybe from a consultancy. Regardless of your background, you must have a huge appetite for becoming one of the top MES Consultants within dairy.

Regardless of the above, you must have profound analytical skills and the ability to handle intricate processes and data models in a complex system landscape. You thrive working with applications, data structures, and solutions, and you have the capacity to create the foundation for an efficient and stable master data environment. You might previously have been working with standardization in large-scale organizations and have successfully headed the implementation of international standards as e.g. ISA-88. As we work agile in Arla IT, it would be great if you are familiar with Scrum processes, however, if you are not, you will learn.

Ideally, you have experience from working in a multicultural environment and as we operate in a global organization, it is important that you communicate effortlessly in English in writing as well as spoken.

Next step
To us, it’s not just about making dairy products. It’s about providing the ingredients vital to everyday life. Please apply as soon as possible as applications will be processed as they are received.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-06-15T00:00:002019-08-09T00:00:00
330041033Senior IT-konsulentRobot Ønsker du at være med helt i front hos en virksomhed med en unik profil i branchen? Cadesign Base er specialister i it-infrastruktur, drift og support med udgangspunkt i det nyeste også indenfor cloud-teknologier. Forretningsområderne dækker hele værdikæden fra rådgivning, design og implementering til drift og support af IT-løsninger samt hosting via eget hosting-center. Virksomheden søger dig der er skarp på it-infrastruktur og ønsker at være en del af en it-konsulentvirksomhed i vækst. Du får stor indflydelse på din hverdag, drevet af et stærkt teamsamarbejde, hvor kunden er i centrum. Primære arbejdsopgaver Med reference til lederen af konsulentafdelingen (pt. adm. dir) vil du få et stort ansvar i forhold til dine opgaver, og du vil som konsulent nå hele vejen rundt om kunden. Du vil: Være ansvarlig for implementering af it-infrastruktur løsninger og efterfølgende supportere brugerne hos dine kunder Arbejde tæt sammen med salgsafdelingen, hvor du vil være en del af pre-salgs funktionen Deltage i kundemøder og designe nye tekniske løsninger baseret på kundens situation og systemer Formidle og diskutere komplekse, tekniske emner med både kunder og kolleger Analysere og supportere kunderne på et proaktivt niveau, der skaber en tæt relation, og som gør kunden tryg ved dig som konsulent Via din gode struktur, planlægning og proaktive tilgang til kunden, skabe langvarige relationer Dokumentere dit arbejde, så dine kolleger på andre lokationer kan følge dine projekter og har mulighed for at supportere i travle perioder Blive ansvarlig for udvalgte nøglekunder i størrelsesordenen 50 til 200 brugere Deltage i håndtering og drift af vores nye hosting, VDI og Cloud-miljø hos Cadesign base Faglig profil Du vil møde spændende og alsidige it-udfordringer hos Cadesign base og du vil udvikle dine it-kompetencer. Du evner at tage stilling til mange forskellige problemstillinger, som skal løses med fokus på kvalitet, professionalisme og tid. Du er teamorienteret, imødekommende og serviceminded. Du har mange års erfaring med i bagagen indenfor it-infrastruktur, og Microsoft-løsninger er din hjemmebane. Du kommer til at varetage en central rolle i afdelingen i Aarhus. Du har arbejdet professionelt indenfor følgende områder: MS Windows Server 2008 R2 til 2019 MS Exchange 2010 til 2019 MS Server Virtualisering på Hyper-V og VMware MS MDT (Deployment), image opbygning og udrulning (evt. SCCM) Office 365 etablering, migrering og drift Powershell Du tilbydes mere end bare et job Cadesign base har en meget flad organisationsstruktur og du er helt tæt på, hvor beslutningerne træffes Der er en smittende arbejdsglæde på kontoret og højt til loftet, hvor man kan mærke, at alle brænder for det de arbejder med. Der er afsat en uddannelsespulje, så du har adgang til at styrke dine kompetencer og dygtiggøre dig løbende. Der tilbydes en attraktiv lønpakke baseret på fast løn, pension, forsikring m.m. Din mødeadresse er hovedkontoret i Aarhus. Vi har kunder over hele landet og det må derfor påregnes, at der vil være en del transport til disse. Ansøgning EffektivRekruttering bistår Cadesign base ved denne rekruttering. EffektivRekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, e-mail cb@erhr.dk, tlf. 40406633 og Cristina J rgensen, e-mail cj@erhr.dk, tlf 21246279 for yderligere information. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt. Om Cadesign base Cadesign base har hovedkontor i Aarhus med afdeling i København, og har siden 1994 været en del af et større fællesskab med Cadesign form og Mind. Ud over en unik fælles historie løser vi opgaver på kryds og tværs. En lang række af vores kunder har været, og er til stadighed, trofaste kunder i alle tre firmaer. Vores tværgående kompetence- og vidensdeling styrker virksomhederne individuelt og Cadesign som et samlet hele. Virksomheden er certificeret Microsoft-partner og samarbejder med markedsledende hardware- og softwareproducenter. Alle it-konsulenter uddannes løbende og har mangeårig erfaring med Microsoft- og Autodesk installationer. Det er unikt, og derfor kan vi bryste os af, at vi dagligt drifter og supporterer mere end 100 små og mellemstore virksomheder og over 1000 arkitekter i Danmark. Cadesign base er de eneste i Danmark, der er specialiseret i skræddersyede IT-løsninger og CAD på både konsulent- og salgssiden. Det skaber respekt hos kunderne, hvilket er med til at skabe langvarige kundeforhold.

Ønsker du at være med helt i front hos en virksomhed med en unik profil i branchen?

Cadesign Base er specialister i it-infrastruktur, drift og support med udgangspunkt i det nyeste også indenfor cloud-teknologier. Forretningsområderne dækker hele værdikæden fra rådgivning, design og implementering til drift og support af IT-løsninger samt hosting via eget hosting-center.

Virksomheden søger dig der er skarp på it-infrastruktur og ønsker at være en del af en it-konsulentvirksomhed i vækst. Du får stor indflydelse på din hverdag, drevet af et stærkt teamsamarbejde, hvor kunden er i centrum.

Primære arbejdsopgaver

Med reference til lederen af konsulentafdelingen (pt. adm. dir) vil du få et stort ansvar i forhold til dine opgaver, og du vil som konsulent nå hele vejen rundt om kunden.

Du vil:

  • Være ansvarlig for implementering af it-infrastruktur løsninger og efterfølgende supportere brugerne hos dine kunder
  • Arbejde tæt sammen med salgsafdelingen, hvor du vil være en del af pre-salgs funktionen
  • Deltage i kundemøder og designe nye tekniske løsninger baseret på kundens situation og systemer
  • Formidle og diskutere komplekse, tekniske emner med både kunder og kolleger
  • Analysere og supportere kunderne på et proaktivt niveau, der skaber en tæt relation, og som gør kunden tryg ved dig som konsulent
  • Via din gode struktur, planlægning og proaktive tilgang til kunden, skabe langvarige relationer
  • Dokumentere dit arbejde, så dine kolleger på andre lokationer kan følge dine projekter og har mulighed for at supportere i travle perioder
  • Blive ansvarlig for udvalgte nøglekunder i størrelsesordenen 50 til +200 brugere
  • Deltage i håndtering og drift af vores nye hosting, VDI og Cloud-miljø hos Cadesign base

Faglig profil

Du vil møde spændende og alsidige it-udfordringer hos Cadesign base og du vil udvikle dine it-kompetencer. Du evner at tage stilling til mange forskellige problemstillinger, som skal løses med fokus på kvalitet, professionalisme og tid. Du er teamorienteret, imødekommende og serviceminded.

Du har mange års erfaring med i bagagen indenfor it-infrastruktur, og Microsoft-løsninger er din hjemmebane. Du kommer til at varetage en central rolle i afdelingen i Aarhus.

Du har arbejdet professionelt indenfor følgende områder:

  • MS Windows Server 2008 R2 til 2019
  • MS Exchange 2010 til 2019
  • MS Server Virtualisering på Hyper-V og VMware
  • MS MDT (Deployment), image opbygning og udrulning (evt. SCCM)
  • Office 365 etablering, migrering og drift
  • Powershell

Du tilbydes mere end bare et job

Cadesign base har en meget flad organisationsstruktur og du er helt tæt på, hvor beslutningerne træffes

Der er en smittende arbejdsglæde på kontoret og højt til loftet, hvor man kan mærke, at alle brænder for det de arbejder med.

Der er afsat en uddannelsespulje, så du har adgang til at styrke dine kompetencer og dygtiggøre dig løbende.

Der tilbydes en attraktiv lønpakke baseret på fast løn, pension, forsikring m.m.

Din mødeadresse er hovedkontoret i Aarhus. Vi har kunder over hele landet og det må derfor påregnes, at der vil være en del transport til disse.

Ansøgning

EffektivRekruttering bistår Cadesign base ved denne rekruttering. EffektivRekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, e-mail cb@erhr.dk, tlf. 40406633 og Cristina Jürgensen, e-mail cj@erhr.dk, tlf 21246279 for yderligere information.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Om Cadesign base

Cadesign base har hovedkontor i Aarhus med afdeling i København, og har siden 1994 været en del af et større fællesskab med Cadesign form og Mind. Ud over en unik fælles historie løser vi opgaver på kryds og tværs. En lang række af vores kunder har været, og er til stadighed, trofaste kunder i alle tre firmaer. Vores tværgående kompetence- og vidensdeling styrker virksomhederne individuelt og Cadesign som et samlet hele.

Virksomheden er certificeret Microsoft-partner og samarbejder med markedsledende hardware- og softwareproducenter. Alle it-konsulenter uddannes løbende og har mangeårig erfaring med Microsoft- og Autodesk installationer. Det er unikt, og derfor kan vi bryste os af, at vi dagligt drifter og supporterer mere end 100 små og mellemstore virksomheder og over 1000 arkitekter i Danmark.

Cadesign base er de eneste i Danmark, der er specialiseret i skræddersyede IT-løsninger og CAD på både konsulent- og salgssiden. Det skaber respekt hos kunderne, hvilket er med til at skabe langvarige kundeforhold.

Effektiv RekrutteringAarhus C2019-06-12T00:00:002019-08-10T00:00:00
330055347It-supporterRobot Brænder du for at hjælpe dine kolleger med at få løst deres IT-udfordringer? Er du service-minded og glad for alle typer support-opgaver? Så er du måske vores nye kollega. It og Digitalisering, Viborg Kommune søger en ny kollega i It - Drift og Support. Her bliver du en del af team Service Desk, som består af 7 medarbejdere og 2 Incident managere. En af vores kolleger har søgt nye udfordringer, og derfor har vi nu brug for dig. It og Digitaliserings primære opgaver er drift, support og udvikling. Vi arbejder ud fra ITIL principperne. Vores kerneopgave er at skabe værdi i hele organisationen gennem viden og forståelse for den enkeltes opgaver. Dine arbejdsopgaver Du indgår i et team som primært yder 1. level support via selvbetjeningsportal samt telefoniske og personlige henvendelser. Service Deskens vigtigste opgave er at yde god service og support til kommunens medarbejdere. Alle i Service Desken har i gennemsnit 3 dage med 1. level support om ugen. De resterende dage får du tildelt specifikke opgaver i rollen som knowledge manager. Som knowledge manager har du også 2. level opgaver, som kan være indenfor hardware, software, telefoni, Office 365 m.m.Du skal vedligeholde dokumentation og udarbejde guides og vejledninger.Du deltager i implementeringen af ITIL services for området omkring Service Desken.Indenfor dit knowledge manager område skal du sikre, at viden opsamles og deles i Service Desken. Vi forventer, at duhar en relevant it-uddannelse i forhold til ovenstående ansvarsområder,begår dig godt mundtlig og skriftlig, på såvel dansk som engelsk,har indgående kendskab til Windows OS og Office 365 produkter,sætter en ære i at yde god service og dele viden,er nysgerrig på at tilegne dig ny viden,har kørekort til bil. Vi lægger vægt på, at duhar praktisk erfaring fra en tilsvarende stilling med it-support.har kendskab til et service management system (ITSM) og ITIL.kan arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i tæt samarbejde med kolleger.kan kommunikere på flere niveauer i organisationen.kan bevare overblikket og det gode humør i pressede situationer.er omhyggelig, struktureret og forstår at prioritere tid og arbejdsopgaver.ser muligheder og løsninger i samspillet mellem it-brugerne, teknikere og leverandører.er fleksibel og indstillet på at arbejde i en organisation, som er under konstante forandringer. Vi tilbyder Ansættelse i en dynamisk og engageret it-afdeling med 36 kolleger og 2 ledere, med en spændende opgaveportefølje og mange berøringsflader. Vi lægger vægt på en uformel omgangstone, godt samarbejde samt fælles ansvarlighed med plads til forskellighed. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 26. august 2019. Samtidigt med samtalen vil der være en skriftlig opgave. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Forud for eventuel ansættelse indhentes straffeattest.Brænder du for at hjælpe dine kolleger med at få løst deres IT-udfordringer? Er du service-minded og glad for alle typer support-opgaver?
 
Så er du måske vores nye kollega.

 
It og Digitalisering, Viborg Kommune søger en ny kollega i It - Drift og Support. Her bliver du en del af team Service Desk, som består af 7 medarbejdere og 2 Incident managere. En af vores kolleger har søgt nye udfordringer, og derfor har vi nu brug for dig.
 
It og Digitaliserings primære opgaver er drift, support og udvikling. Vi arbejder ud fra ITIL principperne. Vores kerneopgave er at skabe værdi i hele organisationen gennem viden og forståelse for den enkeltes opgaver.
 
Dine arbejdsopgaver
Du indgår i et team som primært yder 1. level support via selvbetjeningsportal samt telefoniske og personlige henvendelser. Service Deskens vigtigste opgave er at yde god service og support til kommunens medarbejdere.
 
Alle i Service Desken har i gennemsnit 3 dage med 1. level support om ugen. De resterende dage får du tildelt specifikke opgaver i rollen som knowledge manager. Som knowledge manager har du også 2. level opgaver, som kan være indenfor hardware, software, telefoni, Office 365 m.m.
  • Du skal vedligeholde dokumentation og udarbejde guides og vejledninger.
  • Du deltager i implementeringen af ITIL services for området omkring Service Desken.
  • Indenfor dit knowledge manager område skal du sikre, at viden opsamles og deles i Service Desken.

Vi forventer, at du
  • har en relevant it-uddannelse i forhold til ovenstående ansvarsområder,
  • begår dig godt mundtlig og skriftlig, på såvel dansk som engelsk,
  • har indgående kendskab til Windows OS og Office 365 produkter,
  • sætter en ære i at yde god service og dele viden,
  • er nysgerrig på at tilegne dig ny viden,
  • har kørekort til bil.

Vi lægger vægt på, at du
  • har praktisk erfaring fra en tilsvarende stilling med it-support.
  • har kendskab til et service management system (ITSM) og ITIL.
  • kan arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i tæt samarbejde med kolleger.
  • kan kommunikere på flere niveauer i organisationen.
  • kan bevare overblikket og det gode humør i pressede situationer.
  • er omhyggelig, struktureret og forstår at prioritere tid og arbejdsopgaver.
  • ser muligheder og løsninger i samspillet mellem it-brugerne, teknikere og leverandører.
  • er fleksibel og indstillet på at arbejde i en organisation, som er under konstante forandringer.

Vi tilbyder
Ansættelse i en dynamisk og engageret it-afdeling med 36 kolleger og 2 ledere, med en spændende opgaveportefølje og mange berøringsflader. Vi lægger vægt på en uformel omgangstone, godt samarbejde samt fælles ansvarlighed med plads til forskellighed.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 26. august 2019. Samtidigt med samtalen vil der være en skriftlig opgave.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Forud for eventuel ansættelse indhentes straffeattest.

 

Beskæftigelse, Økonomi & PersonaleViborg2019-07-05T00:00:002019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Application Manager til Vejdirektoratets Digitalisering og IT-område

Vejdirektoratet – Skanderborg

Skanderborg
Brænder du for at arbejde med applikationer og har du et konstant øje for potentielle forbedringer, der skaber værdi for forretningen, så er stillingen som Application Manager i Vejdirektoratet noget for dig. Din rolle: Som Application Manager får d...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

IT Field Supporter

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Use your IT expertise in a global organisation Are you a service-minded IT expert with Service Desk experience? Do you have great interpersonal and communication skills, enabling you to support your colleagues on complex IT-issues? Tasks responsibil...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:20. august 2019

Solution Consultant, MES - Viby

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Can you take our global MES solutions even higher? We are eager to delegate a large part of the responsibility to you if you are ready to grasp and grow with the challenge. We are on a journey to implement MES solutions on a global scale and look fo...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Senior IT-konsulent

Effektiv Rekruttering

Aarhus C
Ønsker du at være med helt i front hos en virksomhed med en unik profil i branchen? Cadesign Base er specialister i it-infrastruktur, drift og support med udgangspunkt i det nyeste også indenfor cloud-teknologier. Forretningsområderne dækker hele væ...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:10. august 2019

It-supporter

Beskæftigelse, Økonomi & Personale

Viborg
Brænder du for at hjælpe dine kolleger med at få løst deres IT-udfordringer? Er du service-minded og glad for alle typer support-opgaver? Så er du måske vores nye kollega. It og Digitalisering, Viborg Kommune søger en ny kollega i It - Drift og Supp...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019