Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Systemkonsulenter til vores branchekunder

Vi oplever en stor efterspørgsel på vores systemer, og vi søger derfor tre systemkonsulenter til vores Customer Success afdeling.

Er du én af vores nye konsulenter?

Som en del af vores Customer Success afdeling bliver din fornemmeste opgave at rådgive vores kunder, og sikre at de får maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning.

Du vil skulle møde kunderne i øjenhøjde og sætte dig ind i deres forretning og behov. Du vil ikke bare fungere som tovholder og rådgiver, men også som kundens kontaktperson, når de har brug for konkret hjælp til brug og opsætning af systemet. Derfor er det også vigtigt at du føler dig hjemme ved en computer og finder det spændende at lære nye IT-programmer at kende.

Derudover vil du sammen med resten af kundeserviceafdeling tage del i de øvrige opgaver, som f.eks. bestilling af varer, on-boarding af nye kunder, oprette og vedligeholdelse af undervisningsmateriale etc.

Brænder du for en stilling, hvor samarbejde og kommunikation er i højsædet, og kan du samtidig se dig selv i en virksomhed i rivende udvikling, vil stillingen være lige noget for dig.

Du kommer til at arbejde med:

  • Analysering af kundens forretningsbehov og hjælp til implementering heraf i vores IT-systemer
  • Yde rådgivning, hjælp og support både skriftligt og telefonisk
  • On-boarding og on-site installation af nye kunder
  • Optimering af interne opgaver og rutiner
  • Binde alt ovenstående sammen og herigennem skabe Customer Success for din kundeportefølje
  • Indgå i vagttelefons ordning, med fast skiftende vagtplan.

Vi forventer af dig:

  • Løsnings- og resultatorienteret
  • Udadvendt og med et mindset hvor kunden/brugeren er i centrum
  • Fleksibel og en teamplayer
  • Analytisk og nysgerrig
  • Selvstændig
  • Evner at sætte dig hurtigt ind i nye IT-systemer
  • Er god til at kommunikere i både skrift og tale

Det er en fordel hvis du har:

  • Relevant brancheerfaring fra hhv. fitness-, restaurations-, hotelbranchen eller lignende.
  • Erfaring med daglig drift/ledelse
  • Erfaring med kundeservice

Specialisering

Når du bliver ansat, vil du blive oplært, så du specialiseres indenfor ét af vores kundesegmenter.

Lige nu mangler vi systemkonsulenter for vores kunder i fitnessbranchen og restaurationsbranchen. Relevant brancheerfaring vil derfor være en fordel.

Der er tre ledige stillinger, hvoraf den ene er et barselsvikariat på 1½ år, med mulighed for fastansættelse.

Det er vigtigt, at det tydeligt fremgår af din ansøgning, hvis du søger indenfor et bestemt speciale.

Hvem er vi

FlexyBox er en softwarevirksomhed placeret i Svendborg. Vi har siden 2002 udviklet og leveret totalløsninger til restaurations-, fitness-, bowling- og underholdningsbranchen. Systemerne omfatter blandt andet kasseløsning, booking af baner, borde og hold, vagtplanlægning samt fakturering og integration til eksterne økonomisystemer. Vi er i dag leverandør af nordens største bookingsystem indenfor bowlingbranchen, samtidig ekspandere FlexyBox voldsomt, og leverer i dag systemer til mange restauranter og fitnesscentre på tværs af hele landet.

Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden og din egen kundeportefølje. En stilling, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg på din hverdag, og hvor du får ansvar for dine egne opgaver fra dag ét. Du kommer til at arbejde i et ungt team, hvor vi har et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at komme på arbejde. En arbejdsplads med udviklingsmuligheder, kun 30 min. fra Odense eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg.

  • En spændende hverdag med nye og forskellige opgaver.
  • Et uformelt og venskabeligt miljø.
  • Pension, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning, personaleforening, rabatordninger.
  • Løn efter kvalifikationer.

Vi beskæftiger i dag 23 mand fordelt på udvikling, kundeservice og salg. Vi tilbyder et arbejdsmiljø der er professionelt og innovativt, hvor vi altid har fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov — i en hyggelig, kollegial og uformel stemning.

Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kenni Jakobsen på tlf. 70 22 48 84.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.