Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tag ansvar for økonomiadministrationen for klienterne i vores Fund Service team

Fund Service teamet ved Intertrust Denmark har fuld fart på, og vi er derfor på udkig efter en ny kollega, som kan bidrage til vores eksisterende team. Har du lyst til at arbejde i en international organisation og foretrækker du en rolle, hvor der er mulighed for at variere de daglige rutiner med klientkontakt? Så er dette stillingen for dig.

Som Financial Account Manager i Fund Administration Service bliver du en del af et uformelt men professionelt team, hvor vi dagligt løser komplekse opgaver. Du kommer til at arbejde med kollegaer og klienter inden for administration, bogføring og rapportering af investeringsfonde og strukturen omkring disse. Hos Intertrust har du mulighed for professionel udvikling gennem ansvar, bred eksponering samt deltagelse i et engageret team og internt uddannelsesprogram.

Om jobbet

Du arbejder med en kombination af bogholderi og fondsadministration for dine klienter, hvilket inkluderer:

  • Bogføring, afstemninger, periodiseringer og andre løbende opgaver
  • Kontakt til banker og revisorer
  • Udarbejde både interne og eksterne rapporteringer, herunder årsrapporter
  • Være kundeansvarlig og have det fulde overblik over kundeporteføljen
  • Du har dialogen direkte med klienterne og fungerer som deres sparringpartner
  • Generelle ad hoc-opgaver i forbindelse med overstående
  • Din baggrund og profil

  • Relevant økonomisk uddannelse med fokus på økonomi og regnskab
  • Gerne erfaring med økonomistyring
  • God forståelse af virksomhedsstrukturer, gerne K/S’er
  • Har arbejdet på tværs af teams og klienter, med mange bolde i luften
  • Flydende i dansk og engelsk, både i tale og skrift
  • Erfaring med Visma Business, Investran, CaseWare, Excel og evt. andre digitale værktøjer er en fordel
  • Som person beskrives du som skarp, ansvarsfuld og grundig; dit team lykkes sammen som enhed, og du er bevidst om din egen rolle, og hvordan du kan bidrage til den fælles succes. Du forstår at tage ansvar for dit eget arbejde og at indgå med integritet og selvtillid i de mange forskellige samarbejds­relationer. Du er struktureret og god til at bevare overblikket, selv med mange bolde i luften.

    Vi tilbyder

  • Et arbejdsmiljø i højt tempo med fokus på faglighed
  • En varieret hverdag, gode kollegaer og fokus på din personlighed
  • Et professionelt arbejdsmiljø med mulighed for at lære og sparre med dygtige kollegaer og mange sociale aktiviteter
  • Gode faciliteter såsom frokostordning og parkering, trænings- og badefaciliteter mv.

  • Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.