Talentfuld og initiativrig studentermedhjælp til ambitiøst udbuds- og kontraktstyringsteam

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at afprøve og videreudvikle dine forretningsmæssige, analytiske og juridiske evner i et dynamisk, inspirerende og fagligt stærkt miljø? Og vil du prøve kræfter med contract management?
Så finder du ikke et bedre sted at gøre det end i Team Udbud og Kontraktstyring i Fredensborg Kommune, hvor vi lige nu søger en dygtig, engageret og handlekraftig studentermedhjælp til kontraktstyring.

I Fredensborg Kommune anses udbud og kontraktstyring for et strategisk vigtigt område, som prioriteres meget højt. Vores arbejde er målrettet og fokuseret mod at understøtte kommunens primære aktiviteter på tværs af hele organisationen, og vi lægger stor vægt på, at vores rådgivning er på det højeste faglige, juridiske, kommercielle og etiske niveau. Vi har fokus på professionelle og effektive indkøb i alle faser af processen - både før, under og efter et indkøb.

Teamet
Teamet består for nuværende af 11 specialiserede, ambitiøse og engagerede medarbejdere, som varetager opgaver inden for udbud og kontraktstyring, herunder strategisk analyse, gennemførelse af udbud og tilbudsindhentninger, kontraktkoncipering, category management og contract management. Som studentermedhjælp vil du supplere det nuværende team med selvstændige opgaver, der understøtter organisationen i effektive indkøbsprocesser.

Teamet udarbejder årligt en opgaveplan sammen med alle kommunens fagcentre for, hvad vi skal opnå på tværs af organisationen. Planen fungerer som roadmap for prioriteringen af teamets opgaver, der omfatter både it-systemer og software, sociale ydelser, tekniske rådgivere, bygge- og anlægsopgaver samt varer og tjenesteydelser. Opgaveplanen godkendes af kommunens direktion, der samtidig stiller krav til teamets resultater.

Om stillingen
Som studentermedhjælp vil du indgå i teamets kontraktstyringsfuktion, og du vil få en unik mulighed for at få indblik i og erfaring med indkøb, udbud og kontraktstyring. Fredensborg Kommune har et anerkendt segmenteringskoncept, der sikrer sammenhæng mellem udbuds- og kontraktstyringsforløbet og understøtter kommunens kerneforretning med det rette niveau for kontraktstyring. Du vil både skulle varetage opgaver selvstændigt og i samarbejde med teamets øvrige medarbejdere.

Dine opgaver vil blandt andet kunne bestå af at:

  • Facilitere samarbejde mellem de forskellige afdelinger i kommunen og de eksterne leverandører med kontrakten som omdrejningspunkt
  • Arbejde med implementering af kontrakter, således at begge parter leverer de aftalte ydelser til rette tid
  • Sikre opfyldelse og værdi af samtlige kontrakt bestemmelser, eksempelvis kvalitetsparametre og priser
  • Arbejde med data til understøttelse af kontraktstyringsopgaver, eksempelvis statistik fra leverandørerne og vores analysesystemer
  • Foretage spend- og compliance analyser til brug for optimering af kommunens forbrug

Faglige og personlige kvalifikationer
Du har interesse indenfor indkøbsområdet, og du brænder for at skabe værdi for hele organisationen via kontrakter og leverandørsamarbejder. Du studerer på en relevant videregående uddannelse og kan f.eks. være stud.merc., stud.merc.scm., stud.merc.jur., stud.polit. eller stud.scient.adm.

Derudover forventer vi, at du:
  • Er nysgerrig og har lyst til at udvikle dig og lære nyt
  • Har en udpræget forståelse og interesse for forretningsmæssige sammenhænge
  • Har analytiske evner
  • Sikkert kan håndtere store datamængder
  • Kan skabe overblik i projekter
  • Kommunikerer klart, præcist og professionelt både skriftligt og mundtligt
  • Har lyst til at have en udadvendt rolle som rådgiver og kan skabe netværk
  • Er en empatisk og indlevende person, der har humor, og som finder glæde ved at samarbejde
  • Er handlekraftig, virkelysten, vedholdende og ambitiøs

Praktisk om stillingen
Vi har stor fleksibilitet i forhold til planlægning af arbejdstider, men som udgangspunkt vil din arbejdsuge være på cirka 16 timer. Der vil blive taget hensyn til eksamensperioder. Tiltrædelse snarest muligt.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til:
Chefindkøber Jennifer Nyhus Brethvad på 51929348 / jenb@fredensborg.dk
Contract manager Mette Vinther på 28296811 / meko@fredensborg.dk
Contract manager Ann-Sofie Kyhnauv-Vejgaard på 22806644 / asvc@fredensborg.dk

Ansøgningsfrist er onsdag den 3. november 2021 kl. 10:00.
Ansøgningen skal sendes via Kommunens Rekrutteringssystem.


Om Fredensborg Kommune
Fredensborg Kommune er en attraktiv arbejdsplads i Nordsjælland. Geografisk er vi godt placeret 20 min. fra København, tæt på Helsingørmotorvejen og med gode offentlige transportforbindelser. Hele administrationen er samlet på Fredensborg Kommunes rådhus på Egevangen i Kokkedal.

Kommunens administrative organisation tager afsæt i en række overordnede hensyn bl.a. koncerntænkning og en enkel forvaltningsstruktur, proaktiv administration og direktion, stærk faglig ledelse med sans for helheden og tværgående prioriteringer og kompetenceudvikling af ledere og medarbejdere.

Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, gode faglige udviklingsmuligheder, en fornuftig balance mellem familie og arbejdsliv, og ikke mindst fantastisk gode kollegaer.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Talentfuld og initiativrig studentermedhjælp til ambitiøst udbuds- og kontraktstyringsteam

Har du lyst til at afprøve og videreudvikle dine forretningsmæssige, analytiske og juridiske evner i et dynamisk, inspirerende og fagligt stærkt miljø? Og vil du prøve kræfter med contract management?
Så finder du ikke et bedre sted at gøre det end i Team Udbud og Kontraktstyring i Fredensborg Kommune, hvor vi lige nu søger en dygtig, engageret og handlekraftig studentermedhjælp til kontraktstyring.

I Fredensborg Kommune anses udbud og kontraktstyring for et strategisk vigtigt område, som prioriteres meget højt. Vores arbejde er målrettet og fokuseret mod at understøtte kommunens primære aktiviteter på tværs af hele organisationen, og vi lægger stor vægt på, at vores rådgivning er på det højeste faglige, juridiske, kommercielle og etiske niveau. Vi har fokus på professionelle og effektive indkøb i alle faser af processen - både før, under og efter et indkøb.

Teamet
Teamet består for nuværende af 11 specialiserede, ambitiøse og engagerede medarbejdere, som varetager opgaver inden for udbud og kontraktstyring, herunder strategisk analyse, gennemførelse af udbud og tilbudsindhentninger, kontraktkoncipering, category management og contract management. Som studentermedhjælp vil du supplere det nuværende team med selvstændige opgaver, der understøtter organisationen i effektive indkøbsprocesser.

Teamet udarbejder årligt en opgaveplan sammen med alle kommunens fagcentre for, hvad vi skal opnå på tværs af organisationen. Planen fungerer som roadmap for prioriteringen af teamets opgaver, der omfatter både it-systemer og software, sociale ydelser, tekniske rådgivere, bygge- og anlægsopgaver samt varer og tjenesteydelser. Opgaveplanen godkendes af kommunens direktion, der samtidig stiller krav til teamets resultater.

Om stillingen
Som studentermedhjælp vil du indgå i teamets kontraktstyringsfuktion, og du vil få en unik mulighed for at få indblik i og erfaring med indkøb, udbud og kontraktstyring. Fredensborg Kommune har et anerkendt segmenteringskoncept, der sikrer sammenhæng mellem udbuds- og kontraktstyringsforløbet og understøtter kommunens kerneforretning med det rette niveau for kontraktstyring. Du vil både skulle varetage opgaver selvstændigt og i samarbejde med teamets øvrige medarbejdere.

Dine opgaver vil blandt andet kunne bestå af at:

  • Facilitere samarbejde mellem de forskellige afdelinger i kommunen og de eksterne leverandører med kontrakten som omdrejningspunkt
  • Arbejde med implementering af kontrakter, således at begge parter leverer de aftalte ydelser til rette tid
  • Sikre opfyldelse og værdi af samtlige kontrakt bestemmelser, eksempelvis kvalitetsparametre og priser
  • Arbejde med data til understøttelse af kontraktstyringsopgaver, eksempelvis statistik fra leverandørerne og vores analysesystemer
  • Foretage spend- og compliance analyser til brug for optimering af kommunens forbrug

Faglige og personlige kvalifikationer
Du har interesse indenfor indkøbsområdet, og du brænder for at skabe værdi for hele organisationen via kontrakter og leverandørsamarbejder. Du studerer på en relevant videregående uddannelse og kan f.eks. være stud.merc., stud.merc.scm., stud.merc.jur., stud.polit. eller stud.scient.adm.

Derudover forventer vi, at du:
  • Er nysgerrig og har lyst til at udvikle dig og lære nyt
  • Har en udpræget forståelse og interesse for forretningsmæssige sammenhænge
  • Har analytiske evner
  • Sikkert kan håndtere store datamængder
  • Kan skabe overblik i projekter
  • Kommunikerer klart, præcist og professionelt både skriftligt og mundtligt
  • Har lyst til at have en udadvendt rolle som rådgiver og kan skabe netværk
  • Er en empatisk og indlevende person, der har humor, og som finder glæde ved at samarbejde
  • Er handlekraftig, virkelysten, vedholdende og ambitiøs

Praktisk om stillingen
Vi har stor fleksibilitet i forhold til planlægning af arbejdstider, men som udgangspunkt vil din arbejdsuge være på cirka 16 timer. Der vil blive taget hensyn til eksamensperioder. Tiltrædelse snarest muligt.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til:
Chefindkøber Jennifer Nyhus Brethvad på 51929348 / jenb@fredensborg.dk
Contract manager Mette Vinther på 28296811 / meko@fredensborg.dk
Contract manager Ann-Sofie Kyhnauv-Vejgaard på 22806644 / asvc@fredensborg.dk

Ansøgningsfrist er onsdag den 3. november 2021 kl. 10:00.
Ansøgningen skal sendes via Kommunens Rekrutteringssystem.


Om Fredensborg Kommune
Fredensborg Kommune er en attraktiv arbejdsplads i Nordsjælland. Geografisk er vi godt placeret 20 min. fra København, tæt på Helsingørmotorvejen og med gode offentlige transportforbindelser. Hele administrationen er samlet på Fredensborg Kommunes rådhus på Egevangen i Kokkedal.

Kommunens administrative organisation tager afsæt i en række overordnede hensyn bl.a. koncerntænkning og en enkel forvaltningsstruktur, proaktiv administration og direktion, stærk faglig ledelse med sans for helheden og tværgående prioriteringer og kompetenceudvikling af ledere og medarbejdere.

Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, gode faglige udviklingsmuligheder, en fornuftig balance mellem familie og arbejdsliv, og ikke mindst fantastisk gode kollegaer.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.