Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Talglad og erfaren budget- og regnskabsmedarbejder til Instituttet for Blinde og Svagsynede

Hvis du elsker budgetter og regnskaber og gerne vil arbejde på en meningsfuld arbejdsplads, så har vi det rette job til dig.
 
Som vores nye erfarne budget- og regnskabsmedarbejder får du en stilling med stort potentiale for personlig og faglig udvikling. Du vil arbejde tæt sammen med ledelsen om økonomispørgsmål og være i tæt sparring og samarbejde med blandt andet vores controller.  
 
Instituttet for Blinde og Svagsynede
Vi er et rehabiliterings – og kompetencecenter for mennesker med nedsat syn og blindhed. Vi har rehabiliteringsforløb, uddannelser, specialrådgivning og udredning.
 
Du bliver en del af husets økonomifunktion under Administration & Service, som består af fem medarbejdere. Du vil være en del af vores faste afdelingsmøder og fælles faglige og sociale personalearrangementer i afdelingen og for hele huset.  
 
Dine opgaver vil blandt andet være  
  • Budgetlægning og månedlig budgetopfølgning  
  • Udarbejdelse af årsregnskab  
  • Udarbejdelse af projektbudgetter og regnskab sammen med projektleder  
  • Ad hoc-økonomiopgaver  
Lidt om dig  
  • Du er kontoruddannet og specialist i budget og regnskab  
  • Du er superbruger af et økonomisystem – vi bruger fx Kvantum – og selvbetjeningsløsninger, herunder oprettelse, afstemning og fakturering af kreditorer/debitorer  
  • Du har flair for tal, men kan også skrive i et letforståeligt sprog  
  • Du har en erfaring med IT og især Microsoft Office-pakken, herunder pivottabeller  
  • Du har mod på at udfordre vores digitalisering og selvbetjeningsløsninger  
  • Du er god til at skabe overblik over processer og forretningsgange  
  • Du kan prioritere i pressede situationer  
  • Du har gode samarbejdsevner og kan arbejde sammen med mange faggrupper  
  • Du er loyal, selvstændig, ansvarsbevidst, stabil, serviceminded og omhyggelig  
  • Du er positiv og har et godt humør  
Du får 
  • Et højt og inspirerende aktivitetsniveau  
  • Et godt arbejdsmiljø med søde kolleger  
  • En familievenlig arbejdsplads i smukke omgivelser  
  • Et arbejde i et mangfoldigt hus med nationale og internationale forpligtelser  
Mere information  
Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte administrationschef Susanne Strunck på 3945 2554 eller 2484 2011.  
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger principperne i Ny Løn og overenskomst indgået mellem KL for Københavns Kommune og HK/Kommunal Hovedstaden. Den endelige lønindplacering vil ske efter forhandling med den faglige repræsentant for HK Kommunal.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 8 og 9.  
 
Om Instituttet for Blinde og Svagsynede
Instituttet for Blinde og Svagsynede er et nationalt kompetence- og rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. IBOS tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, undervisning eller uddannelse. Se mere på www.ibos.dk  
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329747090Phoenix-1d5031ae12018-01-25T15:02:06.153Talglad og erfaren budget- og regnskabsmedarbejder til Instituttet for Blinde og Svagsynede
Hvis du elsker budgetter og regnskaber og gerne vil arbejde på en meningsfuld arbejdsplads, så har vi det rette job til dig.
 
Som vores nye erfarne budget- og regnskabsmedarbejder får du en stilling med stort potentiale for personlig og faglig udvikling. Du vil arbejde tæt sammen med ledelsen om økonomispørgsmål og være i tæt sparring og samarbejde med blandt andet vores controller.  
 
Instituttet for Blinde og Svagsynede
Vi er et rehabiliterings – og kompetencecenter for mennesker med nedsat syn og blindhed. Vi har rehabiliteringsforløb, uddannelser, specialrådgivning og udredning.
 
Du bliver en del af husets økonomifunktion under Administration & Service, som består af fem medarbejdere. Du vil være en del af vores faste afdelingsmøder og fælles faglige og sociale personalearrangementer i afdelingen og for hele huset.  
 
Dine opgaver vil blandt andet være  
  • Budgetlægning og månedlig budgetopfølgning  
  • Udarbejdelse af årsregnskab  
  • Udarbejdelse af projektbudgetter og regnskab sammen med projektleder  
  • Ad hoc-økonomiopgaver  
Lidt om dig  
  • Du er kontoruddannet og specialist i budget og regnskab  
  • Du er superbruger af et økonomisystem – vi bruger fx Kvantum – og selvbetjeningsløsninger, herunder oprettelse, afstemning og fakturering af kreditorer/debitorer  
  • Du har flair for tal, men kan også skrive i et letforståeligt sprog  
  • Du har en erfaring med IT og især Microsoft Office-pakken, herunder pivottabeller  
  • Du har mod på at udfordre vores digitalisering og selvbetjeningsløsninger  
  • Du er god til at skabe overblik over processer og forretningsgange  
  • Du kan prioritere i pressede situationer  
  • Du har gode samarbejdsevner og kan arbejde sammen med mange faggrupper  
  • Du er loyal, selvstændig, ansvarsbevidst, stabil, serviceminded og omhyggelig  
  • Du er positiv og har et godt humør  
Du får 
  • Et højt og inspirerende aktivitetsniveau  
  • Et godt arbejdsmiljø med søde kolleger  
  • En familievenlig arbejdsplads i smukke omgivelser  
  • Et arbejde i et mangfoldigt hus med nationale og internationale forpligtelser  
Mere information  
Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte administrationschef Susanne Strunck på 3945 2554 eller 2484 2011.  
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger principperne i Ny Løn og overenskomst indgået mellem KL for Københavns Kommune og HK/Kommunal Hovedstaden. Den endelige lønindplacering vil ske efter forhandling med den faglige repræsentant for HK Kommunal.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 8 og 9.  
 
Om Instituttet for Blinde og Svagsynede
Instituttet for Blinde og Svagsynede er et nationalt kompetence- og rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. IBOS tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, undervisning eller uddannelse. Se mere på www.ibos.dk  
 
 
2018-02-20T00:01:38.273 Hvis du elsker budgetter og regnskaber og gerne vil arbejde på en meningsfuld arbejdsplads, så har vi det rette job til dig. Som vores nye erfarne budget- og regnskabsmedarbejder får du en stilling med stort potentiale for personlig og faglig udvikling. Du vil arbejde tæt sammen med ledelsen om økonomispørgsmål og være i tæt sparring og samarbejde med blandt andet vores controller. Instituttet for Blinde og Svagsynede Vi er et rehabiliterings og kompetencecenter for mennesker med nedsat syn og blindhed. Vi har rehabiliteringsforløb, uddannelser, specialrådgivning og udredning. Du bliver en del af husets økonomifunktion under Administration & Service, som består af fem medarbejdere. Du vil være en del af vores faste afdelingsmøder og fælles faglige og sociale personalearrangementer i afdelingen og for hele huset. Dine opgaver vil blandt andet være Budgetlægning og månedlig budgetopfølgning Udarbejdelse af årsregnskab Udarbejdelse af projektbudgetter og regnskab sammen med projektleder Ad hoc-økonomiopgaver Lidt om dig Du er kontoruddannet og specialist i budget og regnskab Du er superbruger af et økonomisystem vi bruger fx Kvantum og selvbetjeningsløsninger, herunder oprettelse, afstemning og fakturering af kreditorer debitorer Du har flair for tal, men kan også skrive i et letforståeligt sprog Du har en erfaring med IT og især Microsoft Office-pakken, herunder pivottabeller Du har mod på at udfordre vores digitalisering og selvbetjeningsløsninger Du er god til at skabe overblik over processer og forretningsgange Du kan prioritere i pressede situationer Du har gode samarbejdsevner og kan arbejde sammen med mange faggrupper Du er loyal, selvstændig, ansvarsbevidst, stabil, serviceminded og omhyggelig Du er positiv og har et godt humør Du får Et højt og inspirerende aktivitetsniveau Et godt arbejdsmiljø med søde kolleger En familievenlig arbejdsplads i smukke omgivelser Et arbejde i et mangfoldigt hus med nationale og internationale forpligtelser Mere information Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte administrationschef Susanne Strunck på 3945 2554 eller 2484 2011. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger principperne i Ny Løn og overenskomst indgået mellem KL for Københavns Kommune og HK Kommunal Hovedstaden. Den endelige lønindplacering vil ske efter forhandling med den faglige repræsentant for HK Kommunal. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 8 og 9. Om Instituttet for Blinde og Svagsynede Instituttet for Blinde og Svagsynede er et nationalt kompetence- og rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. IBOS tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, undervisning eller uddannelse. Se mere på www.ibos.dk10Phoenix1d5031ae101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=148750&DepartmentId=19453&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3087515Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)11Rymarksvej 12900HellerupDKDanmarkORS/1d5031ae_logo.pngORS/Small/1d5031ae_logo.png155.7263970012.56329700
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent513038KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5031aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5031aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5031ae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5031ae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgBrænder du for at blive Regnskabsmedarbejder?12008001Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi352512412importimport_1d5031aeDKDanmarkDKDanmarkda-DK