Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Talstærk og patentlig Bogholder

I familievirksomheden J. Chr. Koldkur Transport A/S søger vi lige nu en erfaren og udadvendt bogholder til at supplere vores fantastiske team, her i Fårbæk, ved Karup. 

Hverdagen som bogholder hos Koldkur er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet:

  • Lønafregning, herunder også styring af feriepenge og sygedagpenge
  • Fakturering og kontrol af debitorindbetalinger
  • Bogføring
  • Afstemning og indberetning af moms
  • Klargøring til revision og årsafslutning
  • Arkivering af bilag

Den rette kandidat:
Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret, talstærk og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Du formår at planlægge din tid og have mange sideløbende opgaver. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, og trives med at kunne sætte 2 streger under facit.

Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer:
• Erfaring med bogholderi og løn og/eller uddannet Bogholder
• Du har erfaring med Office-pakken.
• Det er en fordel, at du har arbejdet med Aspect 4
• Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemerne Dataløn og TransSoft
• Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede

Koldkur tilbyder:
• En alsidig hverdag i en spændende virksomhed
• En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund
• En uformel organisation med plads til smil og god humor
• Et tæt samarbejde med indehaver & kollegaer (både dem på kontoret og dem på landevejene)

I en virksomhed med ca. 75 medarbejdere vil du indgå i et lille kontormiljø med 11 kollegaer, der hver især har deres specialiserede arbejdsområde. På kontoret er der en uformel omgangstone, hvor ikke to personer er ens.

Ønsker du at vide mere om os så klik ind på vores hjemmeside www.koldkur.dk

 

Vi forventer at afholde samtaler snarest muligt efter fristens udløb. 

 

   


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330150812Phoenix-1f980f0f12020-01-15T00:00:00Talstærk og patentlig Bogholder

I familievirksomheden J. Chr. Koldkur Transport A/S søger vi lige nu en erfaren og udadvendt bogholder til at supplere vores fantastiske team, her i Fårbæk, ved Karup. 

Hverdagen som bogholder hos Koldkur er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet:

  • Lønafregning, herunder også styring af feriepenge og sygedagpenge
  • Fakturering og kontrol af debitorindbetalinger
  • Bogføring
  • Afstemning og indberetning af moms
  • Klargøring til revision og årsafslutning
  • Arkivering af bilag

Den rette kandidat:
Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret, talstærk og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Du formår at planlægge din tid og have mange sideløbende opgaver. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, og trives med at kunne sætte 2 streger under facit.

Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer:
• Erfaring med bogholderi og løn og/eller uddannet Bogholder
• Du har erfaring med Office-pakken.
• Det er en fordel, at du har arbejdet med Aspect 4
• Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemerne Dataløn og TransSoft
• Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede

Koldkur tilbyder:
• En alsidig hverdag i en spændende virksomhed
• En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund
• En uformel organisation med plads til smil og god humor
• Et tæt samarbejde med indehaver & kollegaer (både dem på kontoret og dem på landevejene)

I en virksomhed med ca. 75 medarbejdere vil du indgå i et lille kontormiljø med 11 kollegaer, der hver især har deres specialiserede arbejdsområde. På kontoret er der en uformel omgangstone, hvor ikke to personer er ens.

Ønsker du at vide mere om os så klik ind på vores hjemmeside www.koldkur.dk

 

Vi forventer at afholde samtaler snarest muligt efter fristens udløb. 

 

   

2020-01-28T00:51:57.290 I familievirksomheden J. Chr. Koldkur Transport A S søger vi lige nu en erfaren og udadvendt bogholder til at supplere vores fantastiske team, her i Fårbæk, ved Karup. Hverdagen som bogholder hos Koldkur er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet: Lønafregning, herunder også styring af feriepenge og sygedagpenge Fakturering og kontrol af debitorindbetalinger Bogføring Afstemning og indberetning af moms Klargøring til revision og årsafslutning Arkivering af bilag Den rette kandidat: Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret, talstærk og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Du formår at planlægge din tid og have mange sideløbende opgaver. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, og trives med at kunne sætte 2 streger under facit. Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer: Erfaring med bogholderi og løn og eller uddannet Bogholder Du har erfaring med Office-pakken. Det er en fordel, at du har arbejdet med Aspect 4 Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemerne Dataløn og TransSoft Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede Koldkur tilbyder: En alsidig hverdag i en spændende virksomhed En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund En uformel organisation med plads til smil og god humor Et tæt samarbejde med indehaver kollegaer (både dem på kontoret og dem på landevejene) I en virksomhed med ca. 75 medarbejdere vil du indgå i et lille kontormiljø med 11 kollegaer, der hver især har deres specialiserede arbejdsområde. På kontoret er der en uformel omgangstone, hvor ikke to personer er ens. Ønsker du at vide mere om os så klik ind på vores hjemmeside www.koldkur.dk Vi forventer at afholde samtaler snarest muligt efter fristens udløb.11Jobnet1f980f0f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-27T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3686803J. CHR KOLDKUR TRANSPORT A/S11Fårbækvej 57470Karup JDKDanmark0nb@koldkur.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000878961JobNet5094205509420510003-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f980f0fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f980f0fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f980f0f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f980f0f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgTalstærk og patentlig Bogholder12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi363876920Nanna Bechnb@koldkur.dkDKDanmarkDKDanmark330191262Er du bogholder med interesse i debitor-delen?Profile JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg. Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder. Der er tale om et længerevarende vikariat som kan blive til en fast stilling for den rette. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.: Bogføring Regnskab Debitor- kreditorbogholderi Indberetning og opfølgning Dialog med projektlederne Rapportering Øvrige regnskabsmæssige opgaver Faglige kompetencer Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Opret dit CV på www.jks.dk cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg.

Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder.
Der er tale om et længerevarende vikariat som kan blive til en fast stilling for den rette. 


Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

  • Bogføring
  • Regnskab
  • Debitor-/kreditorbogholderi
  • Indberetning og opfølgning
  • Dialog med projektlederne
  • Rapportering
  • Øvrige regnskabsmæssige opgaver


Faglige kompetencer

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision


Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines


Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.


Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
Opret dit CV på www.jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

ORS/Small/df2f0cd6_logo.pngJKS A/SViborg2020-02-21T13:00:52.8102020-02-27T00:00:00
330186558BOGHOLDERRobot På vegne af Lokal Leasing Viborg A S søges en bogholder til en nyoprettet stilling på deltid (25-30 timer ugentligt). Lokal Leasing er en relativ nyetableret men ekspanderende leasingvirksomhed med kontorer i Viborg og Ballerup. Virksomheden formidler biler på leasingkontrakter til både erhvervskunder og private. Arbejdsstedet for den regnskabsansvarlige medarbejder vil være kontoret i Viborg. Jobindhold Med reference til virksomhedens ledelse søges en person, som vil få ansvaret for arbejdsopgaverne vedrørende virksomhedens regnskabs- og bogholderifunktion. Arbejdsopgaverne vil bl.a. være udarbejdelse af månedsregnskaber, håndtering af igangværende leasingkontrakter, daglig bogføring, indberetninger til myndigheder m.v., likviditetsstyring, indberetning af løn samt ad hoc opgaver relateret til arbejdsområdet. Om personen vi søger Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne prioritere din tid, således at deadlines overholdes. Du skal være struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne. Du skal have et højt serviceniveau og ikke mindst et godt humør. Din faglige profil Du skal have erfaring med bogholderi og regnskab. Du skal have lyst til at udvikle dine kompetencer og til løbende at holde dig opdateret på området. IT er et naturligt redskab for dig. Det vil være en fordel, hvis du har et godt brugerkendskab til et eller flere kendte økonomistyringssystemer samt Office Pakken. Vi tilbyder Der tilbydes et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en uformel organisation, som har en åben og humørfyldt omgangstone med gensidig respekt. Der er stor frihedsgrad i jobbet til selv at plan- og tilrettelægge opgaverne. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer og erfaring. Ansøgning Forventet tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Ansøgning, CV og relevante bilag bedes sendt via mail til Revisionsfirmaet Ullits Winther, att.: Henrik Lundsgaard på mkd@uw.dk. Sidste frist for modtagelse af ansøgninger er den 24. februar 2020. Spørgsmål angående stillingen kan rettes til ovennævnte på tlf. 86 62 92 22 22 36 42 76 eller hl@uw.dk

På vegne af Lokal Leasing Viborg A/S søges en bogholder til en nyoprettet stilling på deltid (25-30 timer ugentligt).

 

Lokal Leasing er en relativ nyetableret men ekspanderende leasingvirksomhed med kontorer i Viborg og Ballerup. Virksomheden formidler biler på leasingkontrakter til både erhvervskunder og private. Arbejdsstedet for den regnskabsansvarlige medarbejder vil være kontoret i Viborg.

 

Jobindhold

Med reference til virksomhedens ledelse søges en person, som vil få ansvaret for arbejdsopgaverne vedrørende virksomhedens regnskabs- og bogholderifunktion. Arbejdsopgaverne vil bl.a. være udarbejdelse af månedsregnskaber, håndtering af igangværende leasingkontrakter, daglig bogføring, indberetninger til myndigheder m.v., likviditetsstyring, indberetning af løn samt ad hoc opgaver relateret til arbejdsområdet.

 

Om personen vi søger

Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne prioritere din tid, således at deadlines overholdes. Du skal være struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne. Du skal have et højt serviceniveau og ikke mindst et godt humør.

 

Din faglige profil

Du skal have erfaring med bogholderi og regnskab. Du skal have lyst til at udvikle dine kompetencer og til løbende at holde dig opdateret på området.

 

IT er et naturligt redskab for dig. Det vil være en fordel, hvis du har et godt brugerkendskab til et eller flere kendte økonomistyringssystemer samt Office Pakken.

 

Vi tilbyder

Der tilbydes et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en uformel organisation, som har en åben og humørfyldt omgangstone med gensidig respekt. Der er stor frihedsgrad i jobbet til selv at plan- og tilrettelægge opgaverne. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer og erfaring.

 

Ansøgning

Forventet tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person.  

 

Ansøgning, CV og relevante bilag bedes sendt via mail til Revisionsfirmaet Ullits & Winther, att.: Henrik Lundsgaard på mkd@uw.dk. Sidste frist for modtagelse af ansøgninger er den 24. februar 2020.

 

Spørgsmål angående stillingen kan rettes til ovennævnte på tlf. 86 62 92 22 / 22 36 42 76 eller hl@uw.dk

ULLITS & WINTHER STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKABViborg2020-02-20T00:00:002020-02-24T00:00:00
330172323Til JKS Ringkøbing søges erfaren lønningsbogholderProfile Er du lønspecialist, og brænder du for at arbejde med løn og overenskomster, så vil vi gerne have dig med på vores hold! Om jobbet: Vi søger en ansvarsfuld og erfaren lønningsbogholder, der har lyst til at blive en del af lønningskontoret, som består af 5 skønne kollegaer. Vi arbejder hver dag med vikarer i hele Danmark, som arbejder under mange forskellige overenskomster. Med reference til lønningschef Inge Lis Pedersen får du ansvar for opgaver indenfor: Registrering og rettelser af vikartimer Afregning af diverse tillæg som f.eks. diæter og kørsel Udbetaling til vikarer Opfølgning på sygeløn Reguleringskørsler Afstemninger Diverse ad-hoc opgaver Der er tale om en fuldtidsstilling. Arbejdstiden er kl. 8.00-16.00 og fredag kl. 8.00-15.30. Kvalifikationer: Din uddannelse er ikke afgørende, det er din erfaring til gengæld. Vi søger en profil med flere års erfaring med lønbehandling og overenskomster. Du har vilje og gå på mod, arbejder altid for at sikre korrekt og rettidig løn. Du har erfaring med at oversætte overenskomster til løn og sætter en ære i at give kollegaer og medarbejdere en god service når de har spørgsmål i forbindelse med løn og overenskomster. JKS tilbyder: En spændende og udfordrende stilling i en organisation i vækst og forandring. Vi har en uformel omgangstone og et kontor med 25-30 gode kollegaer samt 160 kollegaer fordelt rundt i JKS´s knap 40 afdelinger i Danmark. Læs mere om os her www.jks.dk Derudover tilbyder vi: Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundheds- og tandforsikring En lækker og sund madordning (egen betaling) Hyggelige sociale arrangementer lokalt og nationalt. Ansøgning: Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger og CV via e-mail. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Inge Lis Pedersen på M: 61200802. Har du lyst til at flytte til Ringkøbing-Skjern Kommune? Vi er Danmarks største arbejdsplads og der er også plads til dig og din familie. Her er højt til loftet og masser af plads læs meget mere om det her: https: www.flytmodvest.dkEr du lønspecialist, og brænder du for at arbejde med løn og overenskomster, så vil vi gerne have dig med på vores hold!

Om jobbet:
Vi søger en ansvarsfuld og erfaren lønningsbogholder, der har lyst til at blive en del af lønningskontoret, som består af 5 skønne kollegaer. Vi arbejder hver dag med vikarer i hele Danmark, som arbejder under mange forskellige overenskomster. 

Med reference til lønningschef Inge Lis Pedersen får du ansvar for opgaver indenfor: 

  • Registrering og rettelser af vikartimer
  • Afregning af diverse tillæg som f.eks. diæter og kørsel
  • Udbetaling til vikarer 
  • Opfølgning på sygeløn 
  • Reguleringskørsler
  • Afstemninger  
  • Diverse ad-hoc opgaver 

Der er tale om en fuldtidsstilling. 
Arbejdstiden er kl. 8.00-16.00 og fredag kl. 8.00-15.30.  

Kvalifikationer: 
Din uddannelse er ikke afgørende, det er din erfaring til gengæld. Vi søger en profil med flere års erfaring med lønbehandling og overenskomster. Du har vilje og gå på mod, arbejder altid for at sikre korrekt og rettidig løn. Du har erfaring med at oversætte overenskomster til løn og sætter en ære i at give kollegaer og medarbejdere en god service når de har spørgsmål i forbindelse med løn og overenskomster.

JKS tilbyder:
En spændende og udfordrende stilling i en organisation i vækst og forandring. Vi har en uformel omgangstone og et kontor med 25-30 gode kollegaer samt 160 kollegaer fordelt rundt i JKS´s knap 40 afdelinger i Danmark. Læs mere om os her www.jks.dk

 

Derudover tilbyder vi:
Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundheds- og tandforsikring
En lækker og sund madordning (egen betaling)
Hyggelige sociale arrangementer lokalt og nationalt.

Ansøgning:
Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via ”Søg stillingen” nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.
Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger og CV via e-mail.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Inge Lis Pedersen på M: 61200802.

 

Har du lyst til at flytte til Ringkøbing-Skjern Kommune?
Vi er Danmarks største arbejdsplads og der er også plads til dig og din familie.
Her er højt til loftet og masser af plads – læs meget mere om det her:

https://www.flytmodvest.dk/

ORS/Small/e466da3f_logo.pngJKS A/SRingkøbing2020-02-05T17:49:04.0902020-03-03T00:00:00
330184681Regnskabsmedarbejder - gerne med revisionsbaggrundRobot Kan du med sikker hånd udføre alle regnskabsmæssige opgaver, har du interesse i ejendomsadministration og bidrager du med et godt humør? Så kan du til gengæld få mulighed for at arbejde med spændende og alsidige opgaver i et engageret og mindre team hos Stubkjær Invest A S. Som regnskabsmedarbejder får du ansvar for egne selskaber indenfor daglig bogføring og finansregnskab og derudover kommer du efter grundig introduktion til at arbejde med ejendomsadministration, hvor der på nogle ejendomme vil være administrationsselskaber tilknyttet og andre, hvor du selv vil stå for administrationen. Endelig vil du også tage del i de daglige administrative opgaver. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte: Finansbogføring herunder momsregnskab, bankkonti, moms, skatter, afgifter mv. Ejendomsadministration, herunder lejekontrakter, kontakt til administrationsselskaber mv. Indberetning til offentlige myndigheder Diverse sekretæropgaver Øvrige forekommende administrative opgaver Du har en relevant økonomisk baggrund, - meget gerne fra revisionsbranchen, der har givet dig en solid faglig ballast og gør dig i stand til at gennemskue selskabers kompleksitet. Derudover må du meget gerne have kendskab til eller interesse i ejendomsadministration, herunder indsigt i lejeloven og udfærdigelse af lejekontrakter. Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Du kommunikerer ubesværet på dansk i skrift og tale. Har du kendskab til C5 samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel. Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med frie rammer, og hvor hverdagen er præget af spændende projekter i en solid virksomhed. Virksomheden vægter balancen mellem arbejdsliv og privatliv højt og stillingens ugentlige arbejdstid kan være 32-37 timer. Stubkjær Invest A S er et investeringsselskab, der varetager mange selskaber indenfor ejendomsudlejning, nye ejendomsprojekter, skovdrift og investering generelt. Virksomheden har kontor centralt i Herning. Send din ansøgning til pro co allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.

Kan du med sikker hånd udføre alle regnskabsmæssige opgaver, har du interesse i ejendomsadministration og bidrager du med et godt humør?

Så kan du til gengæld få mulighed for at arbejde med spændende og alsidige opgaver i et engageret og mindre team hos Stubkjær Invest A/S. Som regnskabsmedarbejder får du ansvar for egne selskaber indenfor daglig bogføring og finansregnskab og derudover kommer du efter grundig introduktion til at arbejde med ejendomsadministration, hvor der på nogle ejendomme vil være administrationsselskaber tilknyttet og andre, hvor du selv vil stå for administrationen. Endelig vil du også tage del i de daglige administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Finansbogføring herunder momsregnskab, bankkonti, moms, skatter, afgifter mv.
  • Ejendomsadministration, herunder lejekontrakter, kontakt til administrationsselskaber mv.
  • Indberetning til offentlige myndigheder
  • Diverse sekretæropgaver
  • Øvrige forekommende administrative opgaver

Du har en relevant økonomisk baggrund, - meget gerne fra revisionsbranchen, der har givet dig en solid faglig ballast og gør dig i stand til at gennemskue selskabers kompleksitet. Derudover må du meget gerne have kendskab til eller interesse i ejendomsadministration, herunder indsigt i lejeloven og udfærdigelse af lejekontrakter.

Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Du kommunikerer ubesværet på dansk i skrift og tale. Har du kendskab til C5 samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel.

Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med frie rammer, og hvor hverdagen er præget af spændende projekter i en solid virksomhed. Virksomheden vægter balancen mellem arbejdsliv og privatliv højt og stillingens ugentlige arbejdstid kan være 32-37 timer.

Stubkjær Invest A/S er et investeringsselskab, der varetager mange selskaber indenfor ejendomsudlejning, nye ejendomsprojekter, skovdrift og investering generelt. Virksomheden har kontor centralt i Herning.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.

PRO&CO A/SIkast2020-02-19T00:00:002020-04-09T00:00:00
330183891Bogholder / pakke varer / tage telefonerRobot Vi er en lille virksomhed der mangler en ny bogholder, regnskabsystemet vi bruger er e-conomic. Ud over regnskabskabet som tager cirka 4 timer dagligt, har vi de daglige ordrer der skal pakkes og stilles klar til afhentning. Vi har en arbejdstid der ligger dagligt fra 8 til 16 mandag til fredag (15). Det er vigtigt at man taler korrekt dansk og er i stand til at kommunikere med kunderne i både skrift og tale. Øvrige opgaver som man kan deltage i - hvis man har evnerne. Oprettelese af varer på hjemmeside Fotografere produkter og redigere billedet Produkt videoer Udarbejdelse af marketing materiale til produkterne Optimering af søgeord på produkter - SEO. Vedligeholdese af vores facebook side. - et job hvor man ikke sidder stille hele dagen, og mulighed for selv at planlægge de daglige gøremål.

Vi er en lille virksomhed der mangler en ny bogholder, regnskabsystemet vi bruger er e-conomic.

Ud over regnskabskabet som tager cirka 4 timer dagligt, har vi de daglige ordrer der skal pakkes og stilles klar til afhentning.

Vi har en arbejdstid der ligger dagligt fra 8 til 16 mandag til fredag (15).

Det er vigtigt at man taler korrekt dansk og er i stand til at kommunikere med kunderne i både skrift og tale.

Øvrige opgaver som man kan deltage i - hvis man har evnerne.

Oprettelese af varer på hjemmeside

Fotografere produkter og redigere billedet

Produkt videoer

Udarbejdelse af marketing materiale til produkterne 

Optimering af søgeord på produkter - SEO.

Vedligeholdese af vores facebook side.

- et job hvor man ikke sidder stille hele dagen, og mulighed for selv at planlægge de daglige gøremål.

 

SVANE ELECTRONIC APS/ SSI-SCANDINAVIAN SECURITY INDUSTRYEngesvang2020-02-19T00:00:002020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du bogholder med interesse i debitor-delen?

JKS A/S

Viborg
JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg. Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder. Der er ta...
Indrykket:21. februar 2020

BOGHOLDER

ULLITS & WINTHER STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB

Viborg
På vegne af Lokal Leasing Viborg A S søges en bogholder til en nyoprettet stilling på deltid (25-30 timer ugentligt). Lokal Leasing er en relativ nyetableret men ekspanderende leasingvirksomhed med kontorer i Viborg og Ballerup. Virksomheden formidl...
Indrykket:20. februar 2020

Til JKS Ringkøbing søges erfaren lønningsbogholder

JKS A/S

Ringkøbing
Er du lønspecialist, og brænder du for at arbejde med løn og overenskomster, så vil vi gerne have dig med på vores hold! Om jobbet: Vi søger en ansvarsfuld og erfaren lønningsbogholder, der har lyst til at blive en del af lønningskontoret, som bestå...
Indrykket:5. februar 2020

Regnskabsmedarbejder - gerne med revisionsbaggrund

PRO&CO A/S

Ikast
Kan du med sikker hånd udføre alle regnskabsmæssige opgaver, har du interesse i ejendomsadministration og bidrager du med et godt humør? Så kan du til gengæld få mulighed for at arbejde med spændende og alsidige opgaver i et engageret og mindre team...
Indrykket:19. februar 2020

Bogholder / pakke varer / tage telefoner

SVANE ELECTRONIC APS/ SSI-SCANDINAVIAN SECURITY INDUSTRY

Engesvang
Vi er en lille virksomhed der mangler en ny bogholder, regnskabsystemet vi bruger er e-conomic. Ud over regnskabskabet som tager cirka 4 timer dagligt, har vi de daglige ordrer der skal pakkes og stilles klar til afhentning. Vi har en arbejdstid der...
Indrykket:19. februar 2020