Talstærk studentermedhjælper med lyst til at arbejde med data og analyse

Har du rigtig god talforståelse, og er du skarp til data og analyse? Interesserer du dig for effektmåling, og har du lyst til at blive en del af det kontor, som laver vejlednings- og informationskampagner for den samlede Skattestyrelse? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger til Kommunikation i Skattestyrelsen.

Kontoret Kommunikation består af 32 engagerede kollegaer, som har det overordnede ansvar for kommunikationen til borgere og virksomheder i tæt dialog med de forskellige fagområder. Din hovedopgave bliver at bistå kontorets analytiker med effektmålinger.

Engageret og struktureret studentermedhjælper med stærk talforståelse
Du vil både skulle arbejde selvstændigt og få et bredt samarbejde med mange forskellige kolleger. Dine opgaver vil primært være, at:

  • Opdatere og vedligeholde eksisterende analyser løbende
  • Lave dataudtræk og bistå med dataanalyse
  • Udføre ad hoc-opgaver, fx dataudtræk til kollegaer
  • Udarbejde præsentationer – oftest i PowerPoint

Din profil
Vi forestiller os, at du læser på et studie, der giver dig erfaring med databehandling og analyse, fx data science, økonomi, matematik eller andre relevante studieretninger på fx ITU, CBS, KU eller tilsvarende. Vi forestiller os, at du har været i gang med dit studie et par år eller har minimum 1 år tilbage af din kandidatgrad.

Du har supergode it-kundskaber, herunder gerne erfaring med programmering i sprog som R eller SAS, gerne erfaring med BI-systemer som Business Objects og naturligvis er du en Excel-haj.

Som person arbejder du struktureret med dine opgaver, og du trives, når omhyggelighed og detaljer er på plads. Du tager ansvar for dine arbejdsopgaver og hjælper gerne til, når dine kollegaer har behov for det.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning samt cv og karakterudskrifter snarest muligt og senest den 26. maj 2019 via linket ”Søg stillingen”. Samtaler forventes gennemført i ugerne 23-25 2019.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte fuldmægtig Thomas Paroli på telefon 72 38 21 71.

Jobbet har en gennemsnitlig arbejdstid på 15 timer om ugen fordelt over 2-3 dage med mulighed for fleksibilitet under eksamensperioder. Forventet tiltrædelse medio august 2019 eller efter individuel aftale.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Arbejdsstedet er indtil videre Havneholmen 25, 7. sal, 1561 København V. I løbet af 2019 flytter Skattestyrelsen til Hannemanns Allé 25, 2300 København S.

Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015628Phoenix-41c353b312019-05-02T00:00:00Talstærk studentermedhjælper med lyst til at arbejde med data og analyseHar du rigtig god talforståelse, og er du skarp til data og analyse? Interesserer du dig for effektmåling, og har du lyst til at blive en del af det kontor, som laver vejlednings- og informationskampagner for den samlede Skattestyrelse? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger til Kommunikation i Skattestyrelsen.

Kontoret Kommunikation består af 32 engagerede kollegaer, som har det overordnede ansvar for kommunikationen til borgere og virksomheder i tæt dialog med de forskellige fagområder. Din hovedopgave bliver at bistå kontorets analytiker med effektmålinger.

Engageret og struktureret studentermedhjælper med stærk talforståelse
Du vil både skulle arbejde selvstændigt og få et bredt samarbejde med mange forskellige kolleger. Dine opgaver vil primært være, at:

  • Opdatere og vedligeholde eksisterende analyser løbende
  • Lave dataudtræk og bistå med dataanalyse
  • Udføre ad hoc-opgaver, fx dataudtræk til kollegaer
  • Udarbejde præsentationer – oftest i PowerPoint

Din profil
Vi forestiller os, at du læser på et studie, der giver dig erfaring med databehandling og analyse, fx data science, økonomi, matematik eller andre relevante studieretninger på fx ITU, CBS, KU eller tilsvarende. Vi forestiller os, at du har været i gang med dit studie et par år eller har minimum 1 år tilbage af din kandidatgrad.

Du har supergode it-kundskaber, herunder gerne erfaring med programmering i sprog som R eller SAS, gerne erfaring med BI-systemer som Business Objects og naturligvis er du en Excel-haj.

Som person arbejder du struktureret med dine opgaver, og du trives, når omhyggelighed og detaljer er på plads. Du tager ansvar for dine arbejdsopgaver og hjælper gerne til, når dine kollegaer har behov for det.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning samt cv og karakterudskrifter snarest muligt og senest den 26. maj 2019 via linket ”Søg stillingen”. Samtaler forventes gennemført i ugerne 23-25 2019.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte fuldmægtig Thomas Paroli på telefon 72 38 21 71.

Jobbet har en gennemsnitlig arbejdstid på 15 timer om ugen fordelt over 2-3 dage med mulighed for fleksibilitet under eksamensperioder. Forventet tiltrædelse medio august 2019 eller efter individuel aftale.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Arbejdsstedet er indtil videre Havneholmen 25, 7. sal, 1561 København V. I løbet af 2019 flytter Skattestyrelsen til Hannemanns Allé 25, 2300 København S.

Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Har du rigtig god talforståelse, og er du skarp til data og analyse? Interesserer du dig for effektmåling, og har du lyst til at blive en del af det kontor, som laver vejlednings- og informationskampagner for den samlede Skattestyrelse? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger til Kommunikation i Skattestyrelsen. Kontoret Kommunikation består af 32 engagerede kollegaer, som har det overordnede ansvar for kommunikationen til borgere og virksomheder i tæt dialog med de forskellige fagområder. Din hovedopgave bliver at bistå kontorets analytiker med effektmålinger. Engageret og struktureret studentermedhjælper med stærk talforståelse Du vil både skulle arbejde selvstændigt og få et bredt samarbejde med mange forskellige kolleger. Dine opgaver vil primært være, at: Opdatere og vedligeholde eksisterende analyser løbende Lave dataudtræk og bistå med dataanalyse Udføre ad hoc-opgaver, fx dataudtræk til kollegaer Udarbejde præsentationer oftest i PowerPoint Din profil Vi forestiller os, at du læser på et studie, der giver dig erfaring med databehandling og analyse, fx data science, økonomi, matematik eller andre relevante studieretninger på fx ITU, CBS, KU eller tilsvarende. Vi forestiller os, at du har været i gang med dit studie et par år eller har minimum 1 år tilbage af din kandidatgrad. Du har supergode it-kundskaber, herunder gerne erfaring med programmering i sprog som R eller SAS, gerne erfaring med BI-systemer som Business Objects og naturligvis er du en Excel-haj. Som person arbejder du struktureret med dine opgaver, og du trives, når omhyggelighed og detaljer er på plads. Du tager ansvar for dine arbejdsopgaver og hjælper gerne til, når dine kollegaer har behov for det. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning samt cv og karakterudskrifter snarest muligt og senest den 26. maj 2019 via linket Søg stillingen . Samtaler forventes gennemført i ugerne 23-25 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte fuldmægtig Thomas Paroli på telefon 72 38 21 71. Jobbet har en gennemsnitlig arbejdstid på 15 timer om ugen fordelt over 2-3 dage med mulighed for fleksibilitet under eksamensperioder. Forventet tiltrædelse medio august 2019 eller efter individuel aftale. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Arbejdsstedet er indtil videre Havneholmen 25, 7. sal, 1561 København V. I løbet af 2019 flytter Skattestyrelsen til Hannemanns Allé 25, 2300 København S. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet41c353b3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122434&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518584Skatteforvaltningen, KBH, Havneholmen11Havneholmen 25, 7.1561København VDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent753092JobNet4981998498199810002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41c353b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=41c353b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41c353b3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41c353b3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du den nye Studentermedhjælper i Skatteforvaltningen, KBH, Havneholmen?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361659638Thomasnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330019402Studentermedhjælper til BydataBasic Vil du arbejde med GIS? Bydata-enheden i Københavns Kommune søger endnu en studentermedhjælper. Enheden arbejder med kort, data og GIS. Samler, koordinerer og bearbejder en lang række geodata og udstiller dem til: GIS-værktøjer, kortløsninger, fagværktøjer, dataportaler m.m. Om jobbet Vi kan tilbyde et arbejde af både teknisk, analytisk og formidlingsmæssig karakter, hvor du får en bred og spændende berøringsflade til forskellige afdelinger. Du vil indgå i konkrete projekter, ad hoc-opgaver og den daglige drift. Eksempler på arbejdsopgaver kunne være: opsætning af kortløsninger i WebGIS og desktopGIS indsamling og bearbejdning af data i organisationen analyse og visualisering af data implementering og tilpasning af GIS-værktøjer. Om dig Har interesse for data og kort Kan arbejde analytisk og er udadvendt og nysgerrig Er erfaren bruger af GIS-værktøjer, vores primære værktøj er QGIS Har måske gerne kendskab til XML, HTML, SQL, Leaflet, OpenLayers eller lignende teknologier Har minimum to år tilbage af dit studie Vilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende, beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktiv studerende. Forventet start er 1. juni 2019. Arbejdstiden vil være ca. 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Suzette Glanz Støvring på 2441 2587. Ansøgningen skal bestå af en side om dig med din erfaring og kompetencer og din motivation for at søge, samt et cv på højst en side. Vi ser frem til at høre fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019
Vil du arbejde med GIS?  
 
Bydata-enheden i Københavns Kommune søger endnu en studentermedhjælper. Enheden arbejder med kort, data og GIS. Samler, koordinerer og bearbejder en lang række geodata og udstiller dem til: GIS-værktøjer, kortløsninger, fagværktøjer, dataportaler m.m.  
 
Om jobbet
Vi kan tilbyde et arbejde af både teknisk, analytisk og formidlingsmæssig karakter, hvor du får en bred og spændende berøringsflade til forskellige afdelinger. Du vil indgå i konkrete projekter, ad hoc-opgaver og den daglige drift. Eksempler på arbejdsopgaver kunne være:  
  • opsætning af kortløsninger i WebGIS og desktopGIS  
  • indsamling og bearbejdning af data i organisationen  
  • analyse og visualisering af data  
  • implementering og tilpasning af GIS-værktøjer.  
Om dig  
  • Har interesse for data og kort  
  • Kan arbejde analytisk og er udadvendt og nysgerrig  
  • Er erfaren bruger af GIS-værktøjer, vores primære værktøj er QGIS  
  • Har måske/gerne kendskab til XML, HTML, SQL, Leaflet, OpenLayers eller lignende teknologier 
  • Har minimum to år tilbage af dit studie  
Vilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende, beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktiv studerende. 
Forventet start er 1. juni 2019. 
Arbejdstiden vil være ca. 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder.  
 
Yderligere information 
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Suzette Glanz Støvring på 2441 2587.  
 
Ansøgningen skal bestå af en side om dig med din erfaring og kompetencer og din motivation for at søge, samt et cv på højst en side.  
 
Vi ser frem til at høre fra dig.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBydataKøbenhavn S2019-05-08T12:00:13.5002019-05-22T00:00:00
330021475Studiejob // salgsrådgiver for Babboe DanmarkBasic Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team. Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark. Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne. Sådan ser dagen udOrganiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder Assisterende logistikopgaverEvt. deltagelse ved messer og events Hvem du er Du interesserer dig for salg og markedsføring Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Du taler og skriver dansk Du skal ikke være super-telemarketing-sælger . Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du Spændende arbejdsopgaver Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde) Attraktiv lønpakke Relevant erfaring med salg og kunderådgivning Er du klar? Så send en ansøgning via knappen send ansøgning ! Vi glæder os til at møde dig. Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 Ansættelsesdato: 1. juli 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Marketing Manager Jonas LykkeHovednummer: 81759090Email: Jonas@scandipartner.com Se mere på vores ansøgersite: https: babboe.brandero.com
Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

Bliv salgsrådgiver hos Babboe

Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team.

Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark.

Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne.

Sådan ser dagen ud
  • Organiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom
  • Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder
  • Assisterende logistikopgaver
  • Evt. deltagelse ved messer og events 
Hvem du er 
  • Du interesserer dig for salg og markedsføring
  • Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig
  • Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Du taler og skriver dansk
Du skal ikke være ”super-telemarketing-sælger”. Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder.

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi – og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk

Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du 
  • Spændende arbejdsopgaver
  • Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde)
  • Attraktiv lønpakke
  • Relevant erfaring med salg og kunderådgivning 
Er du klar? 

Så send en ansøgning via knappen "send ansøgning"! Vi glæder os til at møde dig.

Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 
Ansættelsesdato: 1. juli 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Marketing Manager Jonas Lykke
Hovednummer: 81759090
Email: Jonas@scandipartner.com

Se mere på vores ansøgersite: https://babboe.brandero.com

ORS/Small/660322c5_logo.pngSCANDIPARTNER ApSNordhavn2019-05-10T11:02:22.7372019-06-13T00:00:00
330021544Studentermedhjælper til esportsenheden i IdrætsudviklingBasic Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret. Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events. Dine arbejdsopgaver vil omfatte konceptudvikling og afvikling af events at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder booking og kontrakter administrative ad-hoc opgaver forefaldende kommunikationsopgaver vedligeholdelsesopgaver installation og konfiguration af hardware og software. Vi forventer, at du arbejder systematisk og selvstændigt er ansvarlig og engageret har viden inden for esport og gaming har erfaring med opsætning og vedligehold af computere er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt på længere sigt har lyst til at undervise. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet. Løn- og ansættelsesvilkår Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde. Der tages højde for eksamensperioder. Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC.  
 
Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret.  
 
Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events.  
 
Dine arbejdsopgaver vil omfatte 
  • konceptudvikling og afvikling af events  
  • at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder 
  • booking og kontrakter  
  • administrative ad-hoc opgaver  
  • forefaldende kommunikationsopgaver 
  • vedligeholdelsesopgaver  
  • installation og konfiguration af hardware og software.
Vi forventer, at du 
  • arbejder systematisk og selvstændigt 
  • er ansvarlig og engageret  
  • har viden inden for esport og gaming  
  • har erfaring med opsætning og vedligehold af computere  
  • er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt  
  • på længere sigt har lyst til at undervise.  
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde.
Der tages højde for eksamensperioder.  
 
Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter.  
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.  
 
Yderligere oplysninger  
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIdrætsudvikling GMCKøbenhavn NV2019-05-10T12:01:01.9102019-05-31T00:00:00
330022221Studentermedhjælper til Ressource- og Affaldsenheden i Byens UdviklingBasic Vil du være med til at fremme Københavns Kommunes målsætninger om at gøre København til en grøn og klimaneutral by at bo i, hvor vi passer på ressourcerne? Så læs her. Ressource- og Affaldsenheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningens serviceområde Byens Udvikling i Center for Bydækkende Strategier. Enheden er på ca. 30 medarbejdere, som har fokus på at virkeliggøre målene i Ressource- og Affaldsplan 2024, som bl.a. skal sikre en bedre udnyttelse af ressourcerne i husholdningsaffaldet og øge Københavnernes genbrug. Vi er en arbejdsplads med ambitioner og visioner. Du vil indgå i et stærkt fagligt miljø med mange forskellige fagligheder, der arbejder med at udvikle byen. Vi er engagerede kollegaer med meget faglige forskellige baggrunde. Om stillingen: Som studentermedhjælper vil du indgå i enhedens arbejde. Dine kollegaer vil løbende sparre og vejlede dig i forhold til dine opgaver. Du vil desuden komme til at arbejde sammen med enhedens øvrige studentermedhjælpere og have en stor kontaktflade i resten af forvaltningen. Arbejdsopgaverne er mangfoldige, og alt efter dine interesser og kompetencer vil du få mulighed for selv at præge, hvad du kommer til at sidde med. Vi tilbyder medansvar og indsigt i projekter, der gør en forskel for rigtig mange københavnere. Der vil være administrative opgaver og mulighed for at deltage i gennemførelsen af events og andre borgerrettede aktiviteter rundt om i byen. Generelt er der højt til loftet og en flad ledelsesstruktur, hvilket gør, at man som medarbejder, har stor indflydelse på sine egne opgaver og gode muligheder for at udvikle sig fagligt og personligt. Stillingen er tilknyttet den nuværende ressource- og affaldsplan. Her er det en fordel, at du har viden om affaldshåndtering, genanvendelse og den cirkulære dagsorden. Det er vigtigt, at du er opsøgende og ansvarsfuld i opgaveløsningen og kan udvise nogle basale projektledererfaringer, så du kan støtte fremdriften på affaldsplanen. Vi forventer, at du er god til økonomi og data er god til engelsk er god til kommunikation (fx power point og skriftlig formidling) har stor interesse for byen og lyst til at arbejde med ressource- og affaldsindsatser er studerende på en længere videregående uddannelse, har læst i minimum to år og har mindst et år tilbage af dine studier er god til at formulere dig skriftligt og er rutineret bruger af Office-pakken er indstillet på at arbejde med mange forskellige slags opgaver i en travl hverdag, herunder kan udføre driftsmæssige opgaver er god til at samarbejde og omgås mange forskellige mennesker Derudover forventer vi, at du er ansvarsbevidst og indstillet på at udføre både selvstændig opgaveløsning og praktiske opgaver. Vi lægger vægt på, at du går positivt og engageret til arbejdsopgaverne, og at du bidrager både socialt og fagligt. Se mere om affaldsplanen her: https: www.kk.dk sites default files edoc Attachments 21827612-29877541-1.pdf Vi kan tilbyde dig: Du kommer til at arbejde i et spændende og alsidigt studiejob i en dynamisk organisation med gode kolleger i en politisk styret organisation og i en tværfaglig enhed med bl.a. DJØFere, ingeniører, biologer og andre miljøfaglige uddannelser. Løn- og ansættelsesforhold: Stillingerne er med start snarest muligt med et gennemsnitligt timetal på 10 til 15 timer om ugen. Vi er fleksible i forhold til eksamensperioder, ferie med videre. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til Københavns Kommunes regelsæt for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Startdato aftales ved ansættelse. Praktisk: Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt meget gerne på overbygningen. Vedhæft dit CV, eksamensbevis samt øvrige relevante dokumenter i Word- eller PDF-format. Din ansøgning skal højst fylde en side og dit CV højst tre sider. Yderligere information: Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.tmf.kk.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Bo Møller Gottlieb på 2113 7014. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019
Vil du være med til at fremme Københavns Kommunes målsætninger om at gøre København til en grøn og klimaneutral by at bo i, hvor vi passer på ressourcerne?  
Så læs her.  
 
Ressource- og Affaldsenheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningens serviceområde Byens Udvikling i Center for Bydækkende Strategier. Enheden er på ca. 30 medarbejdere, som har fokus på at virkeliggøre målene i Ressource- og Affaldsplan 2024, som bl.a. skal sikre en bedre udnyttelse af ressourcerne i husholdningsaffaldet og øge Københavnernes genbrug.   
 
Vi er en arbejdsplads med ambitioner og visioner. Du vil indgå i et stærkt fagligt miljø med mange forskellige fagligheder, der arbejder med at udvikle byen. Vi er engagerede kollegaer med meget faglige forskellige baggrunde. 
 
Om stillingen:  
Som studentermedhjælper vil du indgå i enhedens arbejde. Dine kollegaer vil løbende sparre og vejlede dig i forhold til dine opgaver. Du vil desuden komme til at arbejde sammen med enhedens øvrige studentermedhjælpere og have en stor kontaktflade i resten af forvaltningen. Arbejdsopgaverne er mangfoldige, og alt efter dine interesser og kompetencer vil du få mulighed for selv at præge, hvad du kommer til at sidde med.
 
Vi tilbyder medansvar og indsigt i projekter, der gør en forskel for rigtig mange københavnere. Der vil være administrative opgaver og mulighed for at deltage i gennemførelsen af events og andre borgerrettede aktiviteter rundt om   
i byen. Generelt er der højt til loftet og en flad ledelsesstruktur, hvilket gør, at man som medarbejder, har stor indflydelse på sine egne opgaver og gode muligheder for at udvikle sig fagligt og personligt.   
 
Stillingen er tilknyttet den nuværende ressource- og affaldsplan. Her er det en fordel, at du har viden om affaldshåndtering, genanvendelse og den cirkulære dagsorden. Det er vigtigt, at du er opsøgende og ansvarsfuld i opgaveløsningen og kan udvise nogle basale projektledererfaringer, så du kan støtte fremdriften på affaldsplanen. 
 
Vi forventer, at du  
  • er god til økonomi og data  
  • er god til engelsk  
  • er god til kommunikation (fx power point og skriftlig formidling)  
  • har stor interesse for byen og lyst til at arbejde med ressource- og affaldsindsatser  
  • er studerende på en længere videregående uddannelse, har læst i minimum to år og har mindst et år tilbage af dine studier   
  • er god til at formulere dig skriftligt og er rutineret bruger af Office-pakken  
  • er indstillet på at arbejde med mange forskellige slags opgaver i en travl hverdag, herunder kan udføre driftsmæssige opgaver   
  • er god til at samarbejde og omgås mange forskellige mennesker  
Derudover forventer vi,  at du er ansvarsbevidst og indstillet på at udføre både selvstændig opgaveløsning og praktiske opgaver. Vi lægger vægt på, at du går positivt og engageret til arbejdsopgaverne, og at du bidrager både socialt og fagligt.   
 
Se mere om affaldsplanen her:  
 
Vi kan tilbyde dig:  
Du kommer til at arbejde i et spændende og alsidigt studiejob i en dynamisk organisation med gode kolleger i en politisk styret organisation og i en tværfaglig enhed med bl.a. DJØFere, ingeniører, biologer og andre miljøfaglige uddannelser. 
 
Løn- og ansættelsesforhold:  
Stillingerne er med start snarest muligt med et gennemsnitligt timetal på 10 til 15 timer om ugen. Vi er fleksible i forhold til eksamensperioder, ferie med videre.   
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til Københavns Kommunes regelsæt for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Startdato aftales ved ansættelse.   
 
Praktisk:  
Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt – meget gerne på overbygningen.   
Vedhæft dit CV, eksamensbevis samt øvrige relevante dokumenter i Word- eller PDF-format.  
Din ansøgning skal højst fylde en side og dit CV højst tre sider.  
 
Yderligere information:   
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og  www.tmf.kk.dk.   
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Bo Møller Gottlieb på 2113 7014.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRessourcer og AffaldKøbenhavn S2019-05-10T18:01:51.2972019-05-24T00:00:00
330028160Studentermedhjælper til Københavns RådhusBasic Skriver du, så alt går op i en højere enhed, er du som en fisk i vandet på sociale medier, er du hurtig til at løbe med de bolde, dine kollegaer kaster på kampagner, presseevents, filmprojekter, hjemmesider, modtagelser af sportsstjerner og mange andre kommunikationsprojekter på Københavns Rådhus? Og vil du samtidig elske at arbejde for København og københavnerne? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Koncernkommunikation. København vokser i disse år med ca. 10.000 nye københavnerne om året. En historisk stor udvikling med mange muligheder, problemstillinger og dilemmaer, som også kalder på stærk kommunikation. Vi mangler lige nu en dygtig studentermedhjælper til Koncernkommunikation i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning, som vil indgå i et sejt, fagligt fællesskab på rådhuset med tre teams og 25 kolleger. Stillingen er på 18 timer om ugen. Jobbet: Du bliver en del af vores team for presse og ekstern kommunikation, og du kommer til både at sidde med egne opgaver og hjælpe dine kolleger i teamet med en bred vifte af kommunikationsopgaver på strategisk og operationelt niveau. Vi arbejder bl.a. med: Kampagner fra udvikling af kreative koncepter til eksekvering online og offline Borgerdialog og debat om Københavns udvikling Kommunikation ifm. større events: Åbning af Cityringen, C40 klimatopmøde, Tour de France m.m. Presse om alt fra byudvikling til klima og København som sikker by Employee Advocacy på sociale medier. Du: Har læst minimum to år på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik Har gerne erfaring med ekstern kommunikation fra en praktikstilling eller et lignende job Har en flydende og korrekt pen og kan skrive til web, sociale medier, offline kampagnematerialer, presse m.m. ligesom du kan tænke i og gerne producere visuelle formater til sociale medier Er vant til at indgå i faglige samarbejder og kan arbejde struktureret med blik for både kvalitet og deadlines. Os: Koncernkommunikation består af en flok dygtige, engagerede medarbejdere, der arbejder professionelt og effektivt med mange grene af kommunikationsfaget lige fra kampagner, events, presse og sociale medier over forandrings- og ledelseskommunikation til grafik og design. Vi har et godt arbejdsmiljø med plads til et godt grin og sociale stunder med hinanden, og vi ligger i top i kommunens seneste trivselsmåling. Nøgleordene i Koncernkommunikation er samarbejde, faglighed og en proaktiv tilgang til kommunikation, så vi skaber mest mulig værdi for vores organisation og for københavnerne. Økonomiforvaltningen har blandt andet ansvar for Københavns byudvikling, infrastruktur og kollektiv trafik, kommunens erhvervs- og vækstpolitik, København som sikker by, kommunens budgetter, kommunens ejendomme og nybyggerier, digitalisering samt større begivenheder som C40 og Tour de France. Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads. Læs mere om Københavns Kommune her: www.kk.dk. Det praktiske: Vi vil gerne have, at du starter 1. august eller hurtigst muligt efter. Jobbet er på 18 timer om ugen. Kontakt: Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Pind Jørum på 2711 6896 eller kommunikationschef Amanda Justesen på 2947 8526. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 5. juni 2019 Økonomiforvaltningen Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.
Skriver du, så alt går op i en højere enhed, er du som en fisk i vandet på sociale medier, er du hurtig til at løbe med de bolde, dine kollegaer kaster på kampagner, presseevents, filmprojekter, hjemmesider, modtagelser af sportsstjerner og mange andre kommunikationsprojekter på Københavns Rådhus? Og vil du samtidig elske at arbejde for København og københavnerne? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Koncernkommunikation.  
 
København vokser i disse år med ca. 10.000 nye københavnerne om året. En historisk stor udvikling med mange muligheder, problemstillinger og dilemmaer, som også kalder på stærk kommunikation.  
 
Vi mangler lige nu en dygtig studentermedhjælper til Koncernkommunikation i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning, som vil indgå i et sejt, fagligt fællesskab på rådhuset med tre teams og 25 kolleger. Stillingen er på 18 timer om ugen.  
 
Jobbet:  
Du bliver en del af vores team for presse og ekstern kommunikation, og du kommer til både at sidde med egne opgaver og hjælpe dine kolleger i teamet med en bred vifte af kommunikationsopgaver på strategisk og operationelt niveau. Vi arbejder bl.a. med: 
  • Kampagner – fra udvikling af kreative koncepter til eksekvering online og offline  
  • Borgerdialog og debat om Københavns udvikling  
  • Kommunikation ifm. større events: Åbning af Cityringen, C40 klimatopmøde, Tour de France m.m.  
  • Presse om alt fra byudvikling til klima og København som sikker by  
  • Employee Advocacy på sociale medier. 
Du:  
  • Har læst minimum to år på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik  
  • Har gerne erfaring med ekstern kommunikation fra en praktikstilling eller et lignende job  
  • Har en flydende og korrekt pen og kan skrive til web, sociale medier, offline kampagnematerialer, presse m.m. – ligesom du kan tænke i og gerne producere visuelle formater til sociale medier
  • Er vant til at indgå i faglige samarbejder – og kan arbejde struktureret med blik for både kvalitet og deadlines. 
Os:  
Koncernkommunikation består af en flok dygtige, engagerede medarbejdere, der arbejder professionelt og effektivt med mange grene af kommunikationsfaget – lige fra kampagner, events, presse og sociale medier over forandrings- og ledelseskommunikation til grafik og design. Vi har et godt arbejdsmiljø med plads til et godt grin og sociale stunder med hinanden, og vi ligger i top i kommunens seneste trivselsmåling. Nøgleordene i Koncernkommunikation er samarbejde, faglighed og en proaktiv tilgang til kommunikation, så vi skaber mest mulig værdi for vores organisation og for københavnerne.  
 
Økonomiforvaltningen har blandt andet ansvar for Københavns byudvikling, infrastruktur og kollektiv trafik, kommunens erhvervs- og vækstpolitik, København som sikker by, kommunens budgetter, kommunens ejendomme og nybyggerier, digitalisering samt større begivenheder som C40 og Tour de France.  
 
Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads. Læs mere om Københavns Kommune her: www.kk.dk.  
 
Det praktiske:  
Vi vil gerne have, at du starter 1. august eller hurtigst muligt efter.
Jobbet er på 18 timer om ugen.   
 
Kontakt:  
Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Pind Jørum på 2711 6896 eller kommunikationschef Amanda Justesen på 2947 8526.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 5. juni 2019 
 
Økonomiforvaltningen  
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKoncernkommunikationKøbenhavn V2019-05-21T14:04:07.5432019-06-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Bydata

Bydata

København S
Vil du arbejde med GIS? Bydata-enheden i Københavns Kommune søger endnu en studentermedhjælper. Enheden arbejder med kort, data og GIS. Samler, koordinerer og bearbejder en lang række geodata og udstiller dem til: GIS-værktøjer, kortløsninger, fagvæ...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

SCANDIPARTNER ApS

Nordhavn
Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Studentermedhjælper til esportsenheden i Idrætsudvikling

Idrætsudvikling GMC

København NV
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvo...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Studentermedhjælper til Ressource- og Affaldsenheden i Byens Udvikling

Ressourcer og Affald

København S
Vil du være med til at fremme Københavns Kommunes målsætninger om at gøre København til en grøn og klimaneutral by at bo i, hvor vi passer på ressourcerne? Så læs her. Ressource- og Affaldsenheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningens service...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Studentermedhjælper til Københavns Rådhus

Koncernkommunikation

København V
Skriver du, så alt går op i en højere enhed, er du som en fisk i vandet på sociale medier, er du hurtig til at løbe med de bolde, dine kollegaer kaster på kampagner, presseevents, filmprojekter, hjemmesider, modtagelser af sportsstjerner og mange an...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019