Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tandlæge - deltid til tandlægevagten i Region Syddanmark

Den Regionale Tandpleje i Region Syddanmark søger en erfaren tandlæge til at betjene Tandlægevagten i Nørregade 63A, Esbjerg. Der er Tandlægevagt i henholdsvis Esbjerg, Odense og Kolding. 

Vagten blev etableret i 2006 og har fungeret siden med ca. 20 klinikassistenter og 10 tandlæger tilknyttet. Pr. 1. juli var der opstart af vagten i Kolding, hvor der yderligere er ansat 6 tandlæger og 5 klinikassistenter.

Arbejdet består i at yde akut tandlægehjælp til voksne og børn i form af smertebehandling og behandling i forbindelse med mindre tandskader, fyldninger m.v. Vagten skal som udgangspunkt være åben fra kl. 10 til 12 på lørdage, søn- og helligdage samt jule- og nytårsaftensdag, men patienter, der møder op inden for dette tidsrum, skal behandles, så du kan forvente arbejdstid udover åbningstiden. Telefon betjenes fra kl. 9-12 i Esbjerg og Odense.

Vagten bemandes efter en vagtplan, hvor der på skift er 1 tandlæge og 2 klinikassistenter pr. vagt for hhv. Esbjerg og Odense. I Kolding er der 1 tandlæge og 1 klinikassistent på vagt. Der tages hensyn til den enkeltes ønsker ved vagtplanlægningen.

Tandlæger med erfaring i brug af al dente vil blive foretrukket.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, herunder arbejdstid og aflønning, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susanne Bloch på tlf. 9944 0856 eller mail sbl@rsyd.dk.  

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 17. januar 2020. Tiltrædelse vil blive efter nærmere aftale.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.