Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tandlægerne Klostergade søger ny administrations- og regnskabsmedarbejder

Tandlægerne Klostergade 56, 8000 Århus C, søger ny betroet regnskabsmedarbejder grundet pensionering. Vi er en veletableret, moderne tandklinik beliggende i Århus C med 5 ejere, der hver driver egen praksisvirksomhed, samt derudover i fællesskab ejer og driver et klinik I/S med omkring 20 ansatte (klinikassistenter/tandplejer/tandlæger). Huset besøger af omkring 10.000 mennesker årligt.

Uddannelse/kvalifikationer:

- HHX/højere handelseksamen, udlært revisorassistent eller tilsvarende

- Øvet Exel-bruger

- Straffeattest skal vises på forlangende

- Gode samarbejdsevner

Klinikken anvender et meget udbredt branchespecifikt administrations-IT (Dentalsuite), hvor finans- og debitorbogholderi samt afregning med Region Midt og sygeforsikringen 'Danmark' tilgås. Den kommende medarbejder skal selvstændigt, systematisk og samvittighedsfuldt kunne varetage alle daglige bogholderifunktioner samt alle udlægs-, omsætnings- og andre mellemregninger for samtlige 6 selskaber. Herunder bl.a. daglig bogføring, Dankortafstemninger, FI bankindbetalinger, betaling af fakturaer, kasseafstemning, debitor-/kreditorstyring, netbank-betalinger, indberetning og betaling af skatter, div. afstemninger, kvartalsopgørelser af lønsumsafgifter, månedlig afregning af sygesikringshonorarer (Region Midt), færdiggørelse af årsregnskaber til revision samt andet forefaldende kontorarbejde, leverandørkorrespondance m.v.

Derudover er regnskabsmedarbejderen ansvarlig for løn- & personaleadministration i form af fx:

- lønbehandling i Danløn

- registrering og ajourføring af feriedage/feriefritimer

- pensionsindberetning bl.a. i henhold til Overenskomsten for klinikassistenter, tandplejer samt iht. andre ansattes/ejeres pensionsplaner.

Det vil blive nødvendigt at have, eller hurtigt tilegne sig, kendskab til den 'nye' ferielov samt de relevante paragraffer i gældende overenskomster fsva. Tandklinikassistenter (HK & Tandlægeforeningen) samt tandplejere (Dansk Tandplejerforening & Tandlægeforeningen).

Tiltrædelse efter aftale. Vi kan vente på den rette, men det skal være i 2019. Der vil bliver overlap/oplæringsperiode på mindst en måned med Anni, den nuværende regnskabsansvarlige. Man er velkommen til at ringe til Anni på tlf. 8612 4500 for nærmere info om jobbet og klinikken.

Arbejdstid ca 30 timer per uge. Løn efter kvalifikationer.

Ansøgningen bedes vedlagt evt. referencer og sendes til:

Tandlægerne Klostergade 56, 8000 Århus C eller på mail:

info@tandlaegerne-klostergade.dk

mrk. "Regnskabsjob"


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330005685Phoenix-90e043a112019-04-11T00:00:00Tandlægerne Klostergade søger ny administrations- og regnskabsmedarbejder

Tandlægerne Klostergade 56, 8000 Århus C, søger ny betroet regnskabsmedarbejder grundet pensionering. Vi er en veletableret, moderne tandklinik beliggende i Århus C med 5 ejere, der hver driver egen praksisvirksomhed, samt derudover i fællesskab ejer og driver et klinik I/S med omkring 20 ansatte (klinikassistenter/tandplejer/tandlæger). Huset besøger af omkring 10.000 mennesker årligt.

Uddannelse/kvalifikationer:

- HHX/højere handelseksamen, udlært revisorassistent eller tilsvarende

- Øvet Exel-bruger

- Straffeattest skal vises på forlangende

- Gode samarbejdsevner

Klinikken anvender et meget udbredt branchespecifikt administrations-IT (Dentalsuite), hvor finans- og debitorbogholderi samt afregning med Region Midt og sygeforsikringen 'Danmark' tilgås. Den kommende medarbejder skal selvstændigt, systematisk og samvittighedsfuldt kunne varetage alle daglige bogholderifunktioner samt alle udlægs-, omsætnings- og andre mellemregninger for samtlige 6 selskaber. Herunder bl.a. daglig bogføring, Dankortafstemninger, FI bankindbetalinger, betaling af fakturaer, kasseafstemning, debitor-/kreditorstyring, netbank-betalinger, indberetning og betaling af skatter, div. afstemninger, kvartalsopgørelser af lønsumsafgifter, månedlig afregning af sygesikringshonorarer (Region Midt), færdiggørelse af årsregnskaber til revision samt andet forefaldende kontorarbejde, leverandørkorrespondance m.v.

Derudover er regnskabsmedarbejderen ansvarlig for løn- & personaleadministration i form af fx:

- lønbehandling i Danløn

- registrering og ajourføring af feriedage/feriefritimer

- pensionsindberetning bl.a. i henhold til Overenskomsten for klinikassistenter, tandplejer samt iht. andre ansattes/ejeres pensionsplaner.

Det vil blive nødvendigt at have, eller hurtigt tilegne sig, kendskab til den 'nye' ferielov samt de relevante paragraffer i gældende overenskomster fsva. Tandklinikassistenter (HK & Tandlægeforeningen) samt tandplejere (Dansk Tandplejerforening & Tandlægeforeningen).

Tiltrædelse efter aftale. Vi kan vente på den rette, men det skal være i 2019. Der vil bliver overlap/oplæringsperiode på mindst en måned med Anni, den nuværende regnskabsansvarlige. Man er velkommen til at ringe til Anni på tlf. 8612 4500 for nærmere info om jobbet og klinikken.

Arbejdstid ca 30 timer per uge. Løn efter kvalifikationer.

Ansøgningen bedes vedlagt evt. referencer og sendes til:

Tandlægerne Klostergade 56, 8000 Århus C eller på mail:

info@tandlaegerne-klostergade.dk

mrk. "Regnskabsjob"

2019-05-31T00:52:17.740 Tandlægerne Klostergade 56, 8000 Århus C, søger ny betroet regnskabsmedarbejder grundet pensionering. Vi er en veletableret, moderne tandklinik beliggende i Århus C med 5 ejere, der hver driver egen praksisvirksomhed, samt derudover i fællesskab ejer og driver et klinik I S med omkring 20 ansatte (klinikassistenter tandplejer tandlæger). Huset besøger af omkring 10.000 mennesker årligt. Uddannelse kvalifikationer: - HHX højere handelseksamen, udlært revisorassistent eller tilsvarende - Øvet Exel-bruger - Straffeattest skal vises på forlangende - Gode samarbejdsevner Klinikken anvender et meget udbredt branchespecifikt administrations-IT (Dentalsuite), hvor finans- og debitorbogholderi samt afregning med Region Midt og sygeforsikringen Danmark tilgås. Den kommende medarbejder skal selvstændigt, systematisk og samvittighedsfuldt kunne varetage alle daglige bogholderifunktioner samt alle udlægs-, omsætnings- og andre mellemregninger for samtlige 6 selskaber. Herunder bl.a. daglig bogføring, Dankortafstemninger, FI bankindbetalinger, betaling af fakturaer, kasseafstemning, debitor- kreditorstyring, netbank-betalinger, indberetning og betaling af skatter, div. afstemninger, kvartalsopgørelser af lønsumsafgifter, månedlig afregning af sygesikringshonorarer (Region Midt), færdiggørelse af årsregnskaber til revision samt andet forefaldende kontorarbejde, leverandørkorrespondance m.v. Derudover er regnskabsmedarbejderen ansvarlig for løn- personaleadministration i form af fx: - lønbehandling i Danløn - registrering og ajourføring af feriedage feriefritimer - pensionsindberetning bl.a. i henhold til Overenskomsten for klinikassistenter, tandplejer samt iht. andre ansattes ejeres pensionsplaner. Det vil blive nødvendigt at have, eller hurtigt tilegne sig, kendskab til den nye ferielov samt de relevante paragraffer i gældende overenskomster fsva. Tandklinikassistenter (HK Tandlægeforeningen) samt tandplejere (Dansk Tandplejerforening Tandlægeforeningen). Tiltrædelse efter aftale. Vi kan vente på den rette, men det skal være i 2019. Der vil bliver overlap oplæringsperiode på mindst en måned med Anni, den nuværende regnskabsansvarlige. Man er velkommen til at ringe til Anni på tlf. 8612 4500 for nærmere info om jobbet og klinikken. Arbejdstid ca 30 timer per uge. Løn efter kvalifikationer. Ansøgningen bedes vedlagt evt. referencer og sendes til: Tandlægerne Klostergade 56, 8000 Århus C eller på mail: info@tandlaegerne-klostergade.dk mrk. Regnskabsjob11jobnet90e043a1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3506793Tandlægerne Klostergade I/S11Klostergade 568000Aarhus CDKDanmark0
info@tandlaegerne-klostergade.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent744172JobNet4970288497028810011-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=90e043a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=90e043a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=90e043a1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=90e043a1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgMed et job indenfor Økonomi bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Regnskabsmedarbejder lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi361436499Tina Wilsoninfo@tandlaegerne-klostergade.dkDKDanmarkDKDanmark330056861Dygtig og serviceminded medarbejder til regnskabs- og indkøbsopgaverRobot Vil du være med til at skabe en af Danmarks bedste arbejdspladser i Aarhus? Har du pionerånd? Vil du være med til at præge arbejdsgange og processer? Og er du struktureret og ikke mindst glad for tal? Så skynd dig at søge jobbet som regnskabsmedarbejder i Styrelsen for Patientklager. Om kontoret Du bliver en del af styrelsens ledelsessekretariat på pt. 9 medarbejdere, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger varetager alle stabsfunktioner lige fra små praktiske opgaver til forespørgsler fra ministeren, Forbrugerombudsmanden og andre interessenter. Dit arbejde Dine primære arbejdsopgaver vil være i forbindelse med Styrelsens regnskab og indkøb. Arbejdsopgaverne omfatter bl.a..: • At bidrage til at sikre et korrekt regnskab gennem håndtering af fakturaer i Indfak2, støtte sekretærer i huset i forbindelse med kontering af fakturaer og rejseafregninger og bidrage i kontrol af konteringer • Indkøb gennem Statens e-handelssystem • Kontakt til leverandører, håndværkere og udlejere • Sikre overholdelse af vejledninger og instrukser på dine ansvarsområder Der ud over skal du være indstillet på at løse andre opgaver efter behov. Din uddannelse og erfaring Som en relevant kandidat har du: • en relevant uddannelse inden for administration og eller regnskab • erfaring på superbrugerniveau med Indfak2, Navision, RejsUd, tidsregistreringssystemer og Excel • erfaring med ekstern kontakt til fx leverandører og andre styrelser • gerne erfaring med statslig økonomistyring. Dine personlige kvalifikationer Vi leder efter en kollega, der: • har et godt overblik • arbejder selvstændigt og systematisk • drives af, at regnskabet er korrekt • møder med godt humør og mod på at lære nyt • har gode kommunikations- og samarbejdsevner • tager ansvar for sit arbejde og overholder deadlines • værdsætter sparring, videndeling og et godt arbejdsfællesskab. Vi tilbyder Vi tilbyder en alsidig hverdag, hvor du kan være med til at præge opbygningen af en ny organisation og udvikle vores fremtidige måder at arbejde på. Du vil blive en del af et tværfagligt miljø, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger får mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer. Vi har stort fokus på vores teamkultur og på at løfte i flok. Vi tror på værdien af vidensdeling og på at spille hinanden gode. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S (Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område) samt gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til Chefkonsulent Pia Brejner tlf. 2555 4305. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34.Vil du være med til at skabe en af Danmarks bedste arbejdspladser i Aarhus? Har du pionerånd? Vil du være med til at præge arbejdsgange og processer? Og er du struktureret og ikke mindst glad for tal? Så skynd dig at søge jobbet som regnskabsmedarbejder i Styrelsen for Patientklager.

Om kontoret
Du bliver en del af styrelsens ledelsessekretariat på pt. 9 medarbejdere, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger varetager alle stabsfunktioner lige fra små praktiske opgaver til forespørgsler fra ministeren, Forbrugerombudsmanden og andre interessenter.

Dit arbejde
Dine primære arbejdsopgaver vil være i forbindelse med Styrelsens regnskab og indkøb. Arbejdsopgaverne omfatter bl.a..:
• At bidrage til at sikre et korrekt regnskab gennem håndtering af fakturaer i Indfak2, støtte sekretærer i huset i forbindelse med kontering af fakturaer og rejseafregninger og bidrage i kontrol af konteringer
• Indkøb gennem Statens e-handelssystem
• Kontakt til leverandører, håndværkere og udlejere
• Sikre overholdelse af vejledninger og instrukser på dine ansvarsområder



Der ud over skal du være indstillet på at løse andre opgaver efter behov.

Din uddannelse og erfaring
Som en relevant kandidat har du:



• en relevant uddannelse inden for administration og/eller regnskab
• erfaring på superbrugerniveau med Indfak2, Navision, RejsUd, tidsregistreringssystemer og Excel
• erfaring med ekstern kontakt til fx leverandører og andre styrelser
• gerne erfaring med statslig økonomistyring.

Dine personlige kvalifikationer
Vi leder efter en kollega, der:
• har et godt overblik
• arbejder selvstændigt og systematisk
• drives af, at regnskabet er korrekt
• møder med godt humør og mod på at lære nyt
• har gode kommunikations- og samarbejdsevner
• tager ansvar for sit arbejde og overholder deadlines
• værdsætter sparring, videndeling og et godt arbejdsfællesskab.



Vi tilbyder
Vi tilbyder en alsidig hverdag, hvor du kan være med til at præge opbygningen af en ny organisation og udvikle vores fremtidige måder at arbejde på.



Du vil blive en del af et tværfagligt miljø, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger får mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer. Vi har stort fokus på vores teamkultur og på at løfte i flok. Vi tror på værdien af vidensdeling og på at spille hinanden gode.



Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S (Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område) samt gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til Chefkonsulent Pia Brejner tlf. 2555 4305.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34.

Styrelsen for PatientklagerAarhus N2019-07-09T00:00:002019-08-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig og serviceminded medarbejder til regnskabs- og indkøbsopgaver

Styrelsen for Patientklager

Aarhus N
Vil du være med til at skabe en af Danmarks bedste arbejdspladser i Aarhus? Har du pionerånd? Vil du være med til at præge arbejdsgange og processer? Og er du struktureret og ikke mindst glad for tal? Så skynd dig at søge jobbet som regnskabsmedarbe...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019