Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tandlægerne Nord-smil søger nu en administrativ medarbejder

 

Vi glæder os til at kunne byde varmt velkommen til en ny administrativ kollega - det kan meget vel være dig! Tandlægerne Nord-smil er nu på udkig efter en ny medarbejder, til at indgå i vores energiske, stabile og fagligt stærke team på klinikkerne i Århus og Herning.

 

Vi tilbyder dig, i Nord-smil, en spændende og udviklende karriere, hvor fagligheden og det gode arbejdsmiljø er i højsædet. Som administrativ medarbejder vil du være ansvarlig for de lavpraktiske ting på vores klinikker i Århus og Herning.

Jobbet vil indebære at man sørger for den daglige drift på de to klinikker. Arbejdsopgaverne vil variere ift. kvalifikationer. Eksempler på arbejdsopgaver kunne dog være, HR-opgaver, betaling af regninger samt inddrivelser, hertil diverse ad hoc opgaver.

PERSONLIG PROFIL

  • Du har gerne nogle års erfaring, dette er dog ikke alt afgørende
  • Du har en høj faglig standard og går aldrig på kompromis med kvaliteten
  • Du er stabil og har mulighed for at være fleksibel
  • Du er en teamplayer som bidrager til et behageligt arbejdsmiljø og en god kommunikation

VI TILBYDER

  • Et godt arbejdsmiljø med stabile og fleksible kollegaer
  • En hverdag med spændende udfordringer
  • Et bredt netværk med faglig sparring og samvær

Der udbydes én stilling. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Klinikken har åbningstider fra kl.08-18.00 alle hverdage, så arbejdstider vil være fordelt imellem disse dage. Endelige arbejdstiderne aftales ved en eventuel ansættelse. Løn efter aftale

Opstart senest 01/11-2019 Ansøgning kan sendes på tinechristensen@nord-smil.dk med referencen ”adm. ansøgning nord-smil”

Samtaler afholdes løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig!

For spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt Tine Christensen på telefon 50593176 eller pr. mail tinechristensen@nord-smil.dk  

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087920Phoenix-fef77fca12019-09-11T00:00:00Tandlægerne Nord-smil søger nu en administrativ medarbejder

 

Vi glæder os til at kunne byde varmt velkommen til en ny administrativ kollega - det kan meget vel være dig! Tandlægerne Nord-smil er nu på udkig efter en ny medarbejder, til at indgå i vores energiske, stabile og fagligt stærke team på klinikkerne i Århus og Herning.

 

Vi tilbyder dig, i Nord-smil, en spændende og udviklende karriere, hvor fagligheden og det gode arbejdsmiljø er i højsædet. Som administrativ medarbejder vil du være ansvarlig for de lavpraktiske ting på vores klinikker i Århus og Herning.

Jobbet vil indebære at man sørger for den daglige drift på de to klinikker. Arbejdsopgaverne vil variere ift. kvalifikationer. Eksempler på arbejdsopgaver kunne dog være, HR-opgaver, betaling af regninger samt inddrivelser, hertil diverse ad hoc opgaver.

PERSONLIG PROFIL

  • Du har gerne nogle års erfaring, dette er dog ikke alt afgørende
  • Du har en høj faglig standard og går aldrig på kompromis med kvaliteten
  • Du er stabil og har mulighed for at være fleksibel
  • Du er en teamplayer som bidrager til et behageligt arbejdsmiljø og en god kommunikation

VI TILBYDER

  • Et godt arbejdsmiljø med stabile og fleksible kollegaer
  • En hverdag med spændende udfordringer
  • Et bredt netværk med faglig sparring og samvær

Der udbydes én stilling. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Klinikken har åbningstider fra kl.08-18.00 alle hverdage, så arbejdstider vil være fordelt imellem disse dage. Endelige arbejdstiderne aftales ved en eventuel ansættelse. Løn efter aftale

Opstart senest 01/11-2019 Ansøgning kan sendes på tinechristensen@nord-smil.dk med referencen ”adm. ansøgning nord-smil”

Samtaler afholdes løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig!

For spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt Tine Christensen på telefon 50593176 eller pr. mail tinechristensen@nord-smil.dk  

 

2019-10-22T00:52:04.157 Vi glæder os til at kunne byde varmt velkommen til en ny administrativ kollega - det kan meget vel være dig! Tandlægerne Nord-smil er nu på udkig efter en ny medarbejder, til at indgå i vores energiske, stabile og fagligt stærke team på klinikkerne i Århus og Herning. Vi tilbyder dig, i Nord-smil, en spændende og udviklende karriere, hvor fagligheden og det gode arbejdsmiljø er i højsædet. Som administrativ medarbejder vil du være ansvarlig for de lavpraktiske ting på vores klinikker i Århus og Herning. Jobbet vil indebære at man sørger for den daglige drift på de to klinikker. Arbejdsopgaverne vil variere ift. kvalifikationer. Eksempler på arbejdsopgaver kunne dog være, HR-opgaver, betaling af regninger samt inddrivelser, hertil diverse ad hoc opgaver. PERSONLIG PROFIL Du har gerne nogle års erfaring, dette er dog ikke alt afgørende Du har en høj faglig standard og går aldrig på kompromis med kvaliteten Du er stabil og har mulighed for at være fleksibel Du er en teamplayer som bidrager til et behageligt arbejdsmiljø og en god kommunikation VI TILBYDER Et godt arbejdsmiljø med stabile og fleksible kollegaer En hverdag med spændende udfordringer Et bredt netværk med faglig sparring og samvær Der udbydes n stilling. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Klinikken har åbningstider fra kl.08-18.00 alle hverdage, så arbejdstider vil være fordelt imellem disse dage. Endelige arbejdstiderne aftales ved en eventuel ansættelse. Løn efter aftale Opstart senest 01 11-2019 Ansøgning kan sendes på tinechristensen@nord-smil.dk med referencen adm. ansøgning nord-smil Samtaler afholdes løbende. Vi ser frem til at høre fra dig! For spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt Tine Christensen på telefon 50593176 eller pr. mail tinechristensen@nord-smil.dk11jobnetfef77fca100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-21T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3605741Tandlægerne Nord-Smil.dk Aarhus ApS11Paludan-Müllers Vej 248200Aarhus NDKDanmark0
tinechristensen@nord-smil.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent820221JobNet5041570504157010009-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fef77fcahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fef77fcahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fef77fca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fef77fca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgTandlægerne Nord-smil søger nu en administrativ medarbejder12008001Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration362668943tinechristensen@nord-smil.dktinechristensen@nord-smil.dkDKDanmarkDKDanmark330109625Administrativ medarbejder søges til HR, Psykiatri og Social Administrationen, Region MidtjyllandBasic Brænder du for de administrative processer i rekruttering? Har du evnerne til at holde styr på detaljerne uden at miste overblikket i komplekse arbejdsgange? Vil du være med til at sikre en professionel rekrutterings- og onboardingproces for det kliniske personale i Psykiatri og Social?Kan du svare ja til de spørgsmål, kan du være den helt rette kandidat til stillingen som administrativ medarbejder. Om stillingen og opgaverneVi søger en ny kollega, der kan arbejde professionelt og selvstændigt med planlægnings- og administrative opgaver indenfor HR. Vægten i stillingen vil være administrative processer omkring rekruttering og onboarding af det kliniske personale på Aarhus Universitetshospital Psykiatrien i Skejby. Helt konkret vil der være fokus på opgaver som: administrative processer i forhold til rekruttering af læger, psykologer og funktionsledere på vores fire psykiatriske afdelinger i Skejby planlægning og optimering af introduktionsprogrammet for læger i tæt samarbejde med de ansvarlige for introduktionsprogrammerne for basispersonale opdatering af lægeflowskemaer samt deltagelse i lægeflowmøder referent for LMU på tre af de psykiatriske afdelinger i Skejby ad hoc. administrative opgaver indenfor HR bl.a. fordeling af studerende og elever, planlægning og koordinering af rotationsvikariater, fordeling af KBU-midler mv. Du vil blive ansat i teamet HR udvikling, uddannelse og arbejdsmiljø. Teamet er en del af fagområdet HR, som indgår i den samlede administration i Psykiatri og Social. I HR er vi i alt 49 medarbejdere, fordelt på tre teams HR udvikling, uddannelse og arbejdsmiljø, HR løn og HR personale. I Psykiatri og Social arbejder vi ud fra Region Midtjyllands værdier: Dialog, Dygtighed og Dristighed. Værdierne afspejles i samarbejdet med interne og eksterne samarbejdsparter, i vores måde at løse opgaver på og ved at udfordre os selv i opgaveløsningen. Vi har en uformel tone og vægter både opgaver og trivsel meget højt.Om digDu ser sammenhængen i opgaverne - og dermed betydningen for og indflydelsen af dine opgaver i hele HR, resten af administrationen og klinikkerne - og videreformidler din viden og indsigt til andre. Du formår at øjne optimeringer samt at implementere optimeringerne i opgaverne. Du yder konkret sparring i forbindelse med de administrative processer, og det er en forudsætning, at du formår at arbejde på tværs af afdelinger og fagligheder for at igangsætte, organisere og effektivisere dine opgaver. Du er kontoruddannet og har flere års erfaring med administrative HR-processer. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til sundheds- eller socialområdet og har flair for tværfaglig samarbejde på mange niveauer i en politisk ledet organisation. Via dine tidligere ansættelser har du oparbejdet den nødvendige erfaring og indsigt således, at du ikke kun løser dine opgaver, men hele tiden bestræber dig på at forbedre dem.Derudover er du en kontaktskabende person, der formår at inddrage relevante interessenter i dit arbejde god til at strukturere egen tid og opgaver samt er skarp på deadlines opmærksom på, hvornår du skal have andres accept, og hvornår du selv kan træffe de nødvendige beslutninger selvstændig og arbejder uafhængigt indenfor de rammer, organisationen har opmærksom på, hvornår du skal stoppe op og gennemtænke dine opgaver for at sikre sammenhæng detaljeorienteret og struktureret Løn- og ansættelsesvilkårStillingen er fast og på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. januar 2020. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og HK (evt. anden relevant faglig organisation.) Lønnen aftales konkret ud fra baggrund og erfaringer. Ansættelsesstedet er Aarhus Universitetshospital, Psykiatrien i Skejby, men det forventes, at du har en ugentlig arbejdsdag på vores kontor på Tingvej i Viborg. Da Psykiatri og Social er fordelt i hele regionen, kan der være behov for arbejdsdage på andre lokationer. Yderligere oplysningerHvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig koordinator, Jannie Toldbod på telefon 5118 5282 eller Leder i HR, Dorthe Pinnerup på telefon 2399 1197.Ansøgningsfrist og samtalerAnsøgningsfristen er tirsdag den 5. november 2019, 1. samtale finder sted onsdag den 13. november 2019 og 2. samtale mandag den 25. november 2019. Ansøgere, der går videre til anden samtalerunde, vil blive bedt om at udfylde en Garuda Kompetenceprofil. Om Psykiatri og SocialPsykiatri og Social står for hospitalspsykiatrien i Region Midtjylland og driver samtidig en række specialiserede dag- og døgntilbud på socialområdet. Psykiatri og Social har cirka 5.200 ansatte og er Danmarks største leverandør af opgaver på det specialiserede socialområde. Psykiatri- og socialadministrationen ligger på to matrikler i henholdsvis Viborg og Skejby, og består af seks fagområder: Ledelsessekretariat, HR, Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, Socialområdets Økonomi- og Planlægningsafdeling, Kommunikation samt Kvalitet og IT. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Brænder du for de administrative processer i rekruttering? Har du evnerne til at holde styr på detaljerne uden at miste overblikket i komplekse arbejdsgange? Vil du være med til at sikre en professionel rekrutterings- og onboardingproces for det kliniske personale i Psykiatri og Social?
Kan du svare ja til de spørgsmål, kan du være den helt rette kandidat til stillingen som administrativ medarbejder.  
 
Om stillingen og opgaverne
Vi søger en ny kollega, der kan arbejde professionelt og selvstændigt med planlægnings- og administrative opgaver indenfor HR. Vægten i stillingen vil være administrative processer omkring rekruttering og onboarding af det kliniske personale på Aarhus Universitetshospital Psykiatrien i Skejby.
 
Helt konkret vil der være fokus på opgaver som:
  • administrative processer i forhold til rekruttering af læger, psykologer og funktionsledere på vores fire psykiatriske afdelinger i Skejby
  • planlægning og optimering af introduktionsprogrammet for læger i tæt samarbejde med de ansvarlige for introduktionsprogrammerne for basispersonale
  • opdatering af lægeflowskemaer samt deltagelse i lægeflowmøder
  • referent for LMU på tre af de psykiatriske afdelinger i Skejby
  • ad hoc. administrative opgaver indenfor HR bl.a. fordeling af studerende og elever, planlægning og koordinering af rotationsvikariater, fordeling af KBU-midler mv. 
 
Du vil blive ansat i teamet HR udvikling, uddannelse og arbejdsmiljø. Teamet er en del af fagområdet HR, som indgår i den samlede administration i Psykiatri og Social. I HR er vi i alt 49 medarbejdere, fordelt på tre teams – HR udvikling, uddannelse og arbejdsmiljø, HR løn og HR personale.
 
I Psykiatri og Social arbejder vi ud fra Region Midtjyllands værdier: Dialog, Dygtighed og Dristighed. Værdierne afspejles i samarbejdet med interne og eksterne samarbejdsparter, i vores måde at løse opgaver på og ved at udfordre os selv i opgaveløsningen. Vi har en uformel tone og vægter både opgaver og trivsel meget højt.

Om dig
Du ser sammenhængen i opgaverne - og dermed betydningen for og indflydelsen af dine opgaver i hele HR, resten af administrationen og klinikkerne - og videreformidler din viden og indsigt til andre. Du formår at øjne optimeringer samt at implementere optimeringerne i opgaverne.
 
Du yder konkret sparring i forbindelse med de administrative processer, og det er en forudsætning, at du formår at arbejde på tværs af afdelinger og fagligheder for at igangsætte, organisere og effektivisere dine opgaver.
 
Du er kontoruddannet og har flere års erfaring med administrative HR-processer. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til sundheds- eller socialområdet og har flair for tværfaglig samarbejde på mange niveauer i en politisk ledet organisation. Via dine tidligere ansættelser har du oparbejdet den nødvendige erfaring og indsigt således, at du ikke kun løser dine opgaver, men hele tiden bestræber dig på at forbedre dem.
Derudover er du
  • en kontaktskabende person, der formår at inddrage relevante interessenter i dit arbejde
  • god til at strukturere egen tid og opgaver samt er skarp på deadlines
  • opmærksom på, hvornår du skal have andres accept, og hvornår du selv kan træffe de nødvendige beslutninger
  • selvstændig og arbejder uafhængigt indenfor de rammer, organisationen har
  • opmærksom på, hvornår du skal stoppe op og gennemtænke dine opgaver for at sikre sammenhæng
  • detaljeorienteret og struktureret
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er fast og på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. januar 2020.
 
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og HK (evt. anden relevant faglig organisation.) Lønnen aftales konkret ud fra baggrund og erfaringer.
 
Ansættelsesstedet er Aarhus Universitetshospital, Psykiatrien i Skejby, men det forventes, at du har en ugentlig arbejdsdag på vores kontor på Tingvej i Viborg. Da Psykiatri og Social er fordelt i hele regionen, kan der være behov for arbejdsdage på andre lokationer. 

Yderligere oplysninger
Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig koordinator, Jannie Toldbod på telefon 5118 5282 eller Leder i HR, Dorthe Pinnerup på telefon 2399 1197.


Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgningsfristen er tirsdag den 5. november 2019, 1. samtale finder sted onsdag den 13. november 2019 og 2. samtale mandag den 25. november 2019. Ansøgere, der går videre til anden samtalerunde, vil blive bedt om at udfylde en Garuda Kompetenceprofil.
 
Om Psykiatri og Social
Psykiatri og Social står for hospitalspsykiatrien i Region Midtjylland og driver samtidig en række specialiserede dag- og døgntilbud på socialområdet. Psykiatri og Social har cirka 5.200 ansatte og er Danmarks største leverandør af opgaver på det specialiserede socialområde. Psykiatri- og socialadministrationen ligger på to matrikler i henholdsvis Viborg og Skejby, og består af seks fagområder: Ledelsessekretariat, HR, Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, Socialområdets Økonomi- og Planlægningsafdeling, Kommunikation samt Kvalitet og IT.
 





Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/b7794fe1_logo.gifHR - Udvikling, uddannelse og arbejdsmiljøViborg2019-10-21T13:00:12.4232019-11-05T00:00:00
330105560Boligstrategisk koordinatorProfile Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? Om jobbet Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med interesse og gerne med erfaring inden for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik. Har du erfaring med byudvikling, er du på forkant med nye boformer, boligtyper og boligpolitiske tendenser og kan du bringe din viden i spil både internt og eksternt? Kan du netværke, skabe stærke samarbejdsrelationer og tværfaglige fællesskaber? Kan du favne både strategiske udviklingsprojekter og hands-on sekretariatsfunktioner? Har du erfaring fra en politisk ledet organisation og indsigt i den almene boligsektor? Og evner du at kommunikere letforståeligt og levende så både 1:1 formidling og fondsansøgninger får gennemslagskraft og vækker begejstring? Så er det måske dig, der skal stå i spidsen for vores spændende udviklingsprojekt, hvor vi skal implementere vores fremtidige boligpolitik. Formålet er at styrke det boligstrategiske fokus i Vejle og sikre et mangfoldigt og attraktivt udbud af boliger, idet Vejle Kommune oplever en stærk vækst og positiv tilflytning til både Vejle by og kommune. Du vil få ansvar for varierede opgaver som at styrke det tværfaglige samarbejde i kommunen og med vores eksterne interessenter at lede det strategiske boligudviklingsprojekt, herunder facilitere og betjene samarbejdet med de almene boligorganisationer i Bolig Politisk Styregruppe (BPS) og Forum for Koordination og Udvikling (FKU) (se www.bolivvejle.dk). at være på forkant med boligudvikling, boligstrategiske tiltag og muligheder samt omsætte dette til indsatser at være opsøgende ift. boligstrategiske fonde og puljer at implementere Vejle Kommunes fremtidige boligpolitik, som pt. er i høring (læs udkastet her https: www.vejle.dk borger faa-indflydelse hoeringer boligpolitik-2019-23 ) igangsætte delprojekter handlinger, dele viden og formidle bredt om projekter samt løbende evaluere indsatser og effekter Det er vigtigt for at lykkedes i stillingen, at du har erfaring med at udvikle de gode processer og selv kan definere delprojekter handlinger, som kan understøtte implementeringen af Vejle Kommunes boligpolitik. Du skal kunne anvende monitoreringsværktøjer og udarbejde bolig behovsanalyser mm. for aktivt at kunne understøtte planer og strategier, der til sammen skal bidrage til at indfri byrådets vision Vejle med vilje. Vi forventer af dig Vi søger en udadvendt udviklingsorienteret akademiker (samfundsvidenskabelig eller lignende) med politisk tæft og med flair for at skabe stærke tværfaglige partnerskaber. Herudover skal du evne at orientere dig inden for nye trends, skabe overblik og kunne samle trådene i de enkelte projekter. Vi tilbyder dig Vi tilbyder et spændende job hvor du får mulighed for selvstændigt at arbejde med det boligpolitiske område og sætte dit aftryk på implementeringen af boligpolitikken. Du vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer i et tværfagligt miljø. Du kommer til at arbejde i en kommune, hvor der er højt til loftet og blive en del af Teknik & Miljø, der arbejder seriøst med målsætningen om at levere høj service til borgere og samarbejdspartnere. Din arbejdsplads ligger centralt i Vejle og i gåafstand til stationen. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer uge og er samfinansieret af Vejle Kommune og de almene boligorganisationer i Vejle Kommune. Stillingen er forankret i Teknik & Miljø, Vejle Kommune. Om os I Teknik & Miljø er vi 380 engagerede medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund, der arbejder sammen om udviklingen af Vejle Kommune. Vækst og samskabelse er centralt i vores hverdag. Flere oplysninger Vil du vide mere om stillingen generelt, kan du kontakte Stabschef Thomas Kirsten eller Planchef Lars Buksti på tlf. 7681 2202. Vi ser frem til at høre fra dig! Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 8. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019 og anden samtale den torsdag 21. november 2019. I forbindelse med anden samtale vil der blive gennemført profiltest, ligesom der vil skulle indhentes referencer inden eventuel ansættelse. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik 

Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? 

Om jobbet
Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med interesse og gerne med erfaring inden for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik.

  • Har du erfaring med byudvikling, er du på forkant med nye boformer, boligtyper og boligpolitiske tendenser og kan du bringe din viden i spil både internt og eksternt?
  • Kan du netværke, skabe stærke samarbejdsrelationer og tværfaglige fællesskaber?
  • Kan du favne både strategiske udviklingsprojekter og hands-on sekretariatsfunktioner?
  • Har du erfaring fra en politisk ledet organisation og indsigt i den almene boligsektor?
  • Og evner du at kommunikere letforståeligt og levende – så både 1:1 formidling og fondsansøgninger får gennemslagskraft og vækker begejstring? 

Så er det måske dig, der skal stå i spidsen for vores spændende udviklingsprojekt, hvor vi skal implementere vores fremtidige boligpolitik.

Formålet er at styrke det boligstrategiske fokus i Vejle og sikre et mangfoldigt og attraktivt udbud af boliger, idet Vejle Kommune oplever en stærk vækst og positiv tilflytning til både Vejle by og kommune.

Du vil få ansvar for varierede opgaver som

  • at styrke det tværfaglige samarbejde i kommunen og med vores eksterne interessenter
  • at lede det strategiske boligudviklingsprojekt, herunder facilitere og betjene samarbejdet med de almene boligorganisationer i Bolig Politisk Styregruppe (BPS) og Forum for Koordination og Udvikling (FKU) (se www.bolivvejle.dk).
  • at være på forkant med boligudvikling, boligstrategiske tiltag og muligheder samt omsætte dette til indsatser
  • at være opsøgende ift. boligstrategiske fonde og puljer
  • at implementere Vejle Kommunes fremtidige boligpolitik, som pt. er i høring (læs udkastet her; https://www.vejle.dk/borger/faa-indflydelse/hoeringer/boligpolitik-2019-23/)
  • igangsætte delprojekter/handlinger, dele viden og formidle bredt om projekter samt løbende evaluere indsatser og effekter 

Det er vigtigt for at lykkedes i stillingen, at du har erfaring med at udvikle de gode processer og selv kan definere delprojekter/handlinger, som kan understøtte implementeringen af Vejle Kommunes boligpolitik. Du skal kunne anvende monitoreringsværktøjer og udarbejde bolig behovsanalyser mm. for aktivt at kunne understøtte planer og strategier, der til sammen skal bidrage til at indfri byrådets vision – Vejle med vilje.  

Vi forventer af dig
Vi søger en udadvendt udviklingsorienteret akademiker (samfundsvidenskabelig eller lignende) med politisk tæft og med flair for at skabe stærke tværfaglige partnerskaber. Herudover skal du evne at orientere dig inden for nye trends, skabe overblik og kunne samle trådene i de enkelte projekter.  

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder et spændende job hvor du får mulighed for selvstændigt at arbejde med det boligpolitiske område og sætte dit aftryk på implementeringen af boligpolitikken. Du vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer i et tværfagligt miljø.

Du kommer til at arbejde i en kommune, hvor der er højt til loftet og blive en del af Teknik & Miljø, der arbejder seriøst med målsætningen om at levere høj service til borgere og samarbejdspartnere. Din arbejdsplads ligger centralt i Vejle og i gåafstand til stationen. 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter.

Stillingen er på 37 timer/uge og er samfinansieret af Vejle Kommune og de almene boligorganisationer i Vejle Kommune.

Stillingen er forankret i Teknik & Miljø, Vejle Kommune.

Om os
I Teknik & Miljø er vi 380 engagerede medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund, der arbejder sammen om udviklingen af Vejle Kommune.

Vækst og samskabelse er centralt i vores hverdag.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen generelt, kan du kontakte Stabschef Thomas Kirsten eller Planchef Lars Buksti på tlf. 7681 2202. Vi ser frem til at høre fra dig!

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 8. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019 og anden samtale den torsdag 21. november 2019. I forbindelse med anden samtale vil der blive gennemført profiltest, ligesom der vil skulle indhentes referencer inden eventuel ansættelse.


Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

 

ORS/Small/f9cd0b8a_logo.pngTeknik & MiljøVejle2019-10-11T15:05:57.3602019-11-08T00:00:00
330110405Administrativ medarbejder til virksomhed i VejleRobot VKAREN.DK REKRUTTERING søger for kunde i Vejle en administrativ medarbejder. Der er tale om et vikariat på ca. 2 måneders varighed med opstart hurtigst muligt. Jobbet: Du skal varetage virksomhedens receptionistfunktion kombineret med mindre administrative opgaver: Håndtering af alle indgående telefonopkald til virksomheden Modtagelse af kunder og gæster Besvare henvendelser pr. mail Fakturering Bogføring af rejseudlæg Klargøring af mødelokaler, herunder forplejning og oprydning Stillingen er på 37 timer pr. uge og arbejdstiden kan ligge mellem kl. 7.30 til kl. 17.00. Vi forventer: Du er kontoruddannet og har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har haft daglig kundekontakt via telefon, mail og personligt. Du har erfaring med et eller flere ERP-systemer samt Office pakken. Du har et stort overblik og gode kommunikationsevner på dansk både mundtligt og skriftligt. Det vil være en fordel, hvis du behersker engelsk og gerne andre fremmedsprog. Du har flair for tal og erfaring med lettere regnskabsopgaver. Din person: Du er udadvendt og møder folk med et smil og er kendt for at være serviceminded og hjælpsom. Din måde at arbejde på er præget af struktur og engagement, og du trives i en stilling, hvor du tager ansvar og har en bred kontaktflade både internt og eksternt. Din tilgang til dine opgaver er fleksibel og løsningsorienteret, og du arbejder selvstændigt og koncentreret med fokus på at give alle en imødekommende og venlig behandling. Vi tilbyder: Et vikariat i en spændende virksomhed, hvor du får en alsidig og udadvendt funktion i et professionelt miljø med gode kolleger. Din ansøgning: Kan du se dig selv i dette vikariat, hører vi gerne fra dig. Send cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. Administrativ medarbejder Vejle . Har du evt. spørgsmål, kan du kontakte Marianne Rishede på 70152010 alle hverdage kl. 9.00-16.00. Vi ser frem til at høre fra dig.

VKAREN.DK – REKRUTTERING søger for kunde i Vejle en administrativ medarbejder. Der er tale om et vikariat på ca. 2 måneders varighed med opstart hurtigst muligt.

Jobbet:

Du skal varetage virksomhedens receptionistfunktion kombineret med mindre administrative opgaver:

  • Håndtering af alle indgående telefonopkald til virksomheden
  • Modtagelse af kunder og gæster
  • Besvare henvendelser pr. mail
  • Fakturering
  • Bogføring af rejseudlæg
  • Klargøring af mødelokaler, herunder forplejning og oprydning

Stillingen er på 37 timer pr. uge og arbejdstiden kan ligge mellem kl. 7.30 til kl. 17.00.

Vi forventer:

Du er kontoruddannet og har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har haft daglig kundekontakt via telefon, mail og personligt. Du har erfaring med et eller flere ERP-systemer samt Office pakken. Du har et stort overblik og gode kommunikationsevner på dansk både mundtligt og skriftligt. Det vil være en fordel, hvis du behersker engelsk og gerne andre fremmedsprog. Du har flair for tal og erfaring med lettere regnskabsopgaver.

Din person:

Du er udadvendt og møder folk med et smil og er kendt for at være serviceminded og hjælpsom. Din måde at arbejde på er præget af struktur og engagement, og du trives i en stilling, hvor du tager ansvar og har en bred kontaktflade både internt og eksternt. Din tilgang til dine opgaver er fleksibel og løsningsorienteret, og du arbejder selvstændigt og koncentreret med fokus på at give alle en imødekommende og venlig behandling.

Vi tilbyder:

Et vikariat i en spændende virksomhed, hvor du får en alsidig og udadvendt funktion i et professionelt miljø med gode kolleger.

Din ansøgning:

Kan du se dig selv i dette vikariat, hører vi gerne fra dig. Send cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Administrativ medarbejder Vejle”. Har du evt. spørgsmål, kan du kontakte Marianne Rishede på 70152010 alle hverdage kl. 9.00-16.00. Vi ser frem til at høre fra dig.

VKAREN.DK FredericiaVejle2019-10-22T00:00:002019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder søges til HR, Psykiatri og Social Administrationen, Region Midtjylland

HR - Udvikling, uddannelse og arbejdsmiljø

Viborg
Brænder du for de administrative processer i rekruttering? Har du evnerne til at holde styr på detaljerne uden at miste overblikket i komplekse arbejdsgange? Vil du være med til at sikre en professionel rekrutterings- og onboardingproces for det kli...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:5. november 2019

Boligstrategisk koordinator

Teknik & Miljø

Vejle
Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? Om jobbet Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med in...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Administrativ medarbejder til virksomhed i Vejle

VKAREN.DK Fredericia

Vejle
VKAREN.DK REKRUTTERING søger for kunde i Vejle en administrativ medarbejder. Der er tale om et vikariat på ca. 2 måneders varighed med opstart hurtigst muligt. Jobbet: Du skal varetage virksomhedens receptionistfunktion kombineret med mindre adminis...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:21. november 2019