Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Team Manager, Office

Team Manager, Office
- Stærk og løsningsorienteret lederprofil med højt drive

Vil du være en del af et stærkt office team i vores nye Distributionscenter, hvor vi har kunden i centrum ved at levere en høj performance og god kundeservice? Vil du have et bredt ansvarsområde samt lederansvar for et kompetent team på 14 medarbejdere? Så er jobbet som Team Manager for vores Order Support team hos Alfa Laval Distributioncenter, Kolding måske noget for dig. 

Personaleledelse og procesoptimering
Som Team Manager får du sammen med en Team Manager kollega ansvaret for den daglige drift af kontoret på vores Distributionscenter i Kolding. Teamet er ansvarlige for aktiviteter i hele værdikæden fra leverandør til kunde herunder indkøb, planlægning og kundekontakt. Du bliver ansvarlig for, at lede og motivere teamet til at nå vores operationelle mål samt levere en høj performance og service til vores kunder.
Som en del af vores Globale Office Organisation er det din opgave at sikre, at vi arbejder ifølge vores produktionskoncept og er med til at udvikle vores forretning gennem løbende forbedringer.
Du vil rapportere til Unit Manager for området.

Din baggrund og kvalifikationer:
Du er en engageret og målrettet leder, som leverer gode resultater. Du er struktureret, analytisk og handlekraftig og trives med at skabe entuisiasme, lede og støtte andre i et globalt og operationelt miljø. 
For at få succes i jobbet forventer vi, at du minimum har et par års leder erfaring fra en lignende stilling med customer service og supply chain med synlige resultater indenfor personaleledelse og udvikling.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er vant til at arbejde i en Lean/Six Sigma kultur med højt kundefokus, og at du har drevet eller supporteret flere forskellige forbedringsprojekter
  • Arbejder hjemmevant i Excel, og har du kendskab til Movex er det en fordel
  • Kommunikerer sikkert på både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Som leder trives med at være en del af en feedback- og dialogbaseret kultur og i en forandringsproces, hvor fokus på den enkelte medarbejder er vigtig
  • Trives i en stor organisation og med teamwork, og at du er ikke bange for at træffe beslutninger og stille krav
  • Er i stand til at sikre effekten af igangsatte opgaver og komme i mål

 
Vi tilbyder en spændende stilling i en uformel og vækstorienteret virksomhed, hvor du i samarbejde med kolleger i Alfa Laval skal sikre den bedste løsning for vores kunder. For den rette kandidat vil der være gode karrieudviklingsmuligheder. Derudover tilbyder vi en gagepakke, der modsvarer indholdet i stillingen samt en række personalegoder, herunder Falck Sundhedsordning, behandlingsforsikringer, motionscenter, god pensionsordning, kantineordning etc.

Spørgsmål og ansøgning:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Office Unit Manager, Christian Falk Thomsen, på tlf. 60 39 61 67. 
Ansøgning og CV bedes du sende via nedenstående link senest 23. april 2018

Vi læser ansøgninger løbende, så send din ansøgning snarest muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329789351Phoenix-f143cf6012018-04-06T18:07:43.063Team Manager, Office

Team Manager, Office
- Stærk og løsningsorienteret lederprofil med højt drive

Vil du være en del af et stærkt office team i vores nye Distributionscenter, hvor vi har kunden i centrum ved at levere en høj performance og god kundeservice? Vil du have et bredt ansvarsområde samt lederansvar for et kompetent team på 14 medarbejdere? Så er jobbet som Team Manager for vores Order Support team hos Alfa Laval Distributioncenter, Kolding måske noget for dig. 

Personaleledelse og procesoptimering
Som Team Manager får du sammen med en Team Manager kollega ansvaret for den daglige drift af kontoret på vores Distributionscenter i Kolding. Teamet er ansvarlige for aktiviteter i hele værdikæden fra leverandør til kunde herunder indkøb, planlægning og kundekontakt. Du bliver ansvarlig for, at lede og motivere teamet til at nå vores operationelle mål samt levere en høj performance og service til vores kunder.
Som en del af vores Globale Office Organisation er det din opgave at sikre, at vi arbejder ifølge vores produktionskoncept og er med til at udvikle vores forretning gennem løbende forbedringer.
Du vil rapportere til Unit Manager for området.

Din baggrund og kvalifikationer:
Du er en engageret og målrettet leder, som leverer gode resultater. Du er struktureret, analytisk og handlekraftig og trives med at skabe entuisiasme, lede og støtte andre i et globalt og operationelt miljø. 
For at få succes i jobbet forventer vi, at du minimum har et par års leder erfaring fra en lignende stilling med customer service og supply chain med synlige resultater indenfor personaleledelse og udvikling.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er vant til at arbejde i en Lean/Six Sigma kultur med højt kundefokus, og at du har drevet eller supporteret flere forskellige forbedringsprojekter
  • Arbejder hjemmevant i Excel, og har du kendskab til Movex er det en fordel
  • Kommunikerer sikkert på både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Som leder trives med at være en del af en feedback- og dialogbaseret kultur og i en forandringsproces, hvor fokus på den enkelte medarbejder er vigtig
  • Trives i en stor organisation og med teamwork, og at du er ikke bange for at træffe beslutninger og stille krav
  • Er i stand til at sikre effekten af igangsatte opgaver og komme i mål

 
Vi tilbyder en spændende stilling i en uformel og vækstorienteret virksomhed, hvor du i samarbejde med kolleger i Alfa Laval skal sikre den bedste løsning for vores kunder. For den rette kandidat vil der være gode karrieudviklingsmuligheder. Derudover tilbyder vi en gagepakke, der modsvarer indholdet i stillingen samt en række personalegoder, herunder Falck Sundhedsordning, behandlingsforsikringer, motionscenter, god pensionsordning, kantineordning etc.

Spørgsmål og ansøgning:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Office Unit Manager, Christian Falk Thomsen, på tlf. 60 39 61 67. 
Ansøgning og CV bedes du sende via nedenstående link senest 23. april 2018

Vi læser ansøgninger løbende, så send din ansøgning snarest muligt.

2018-04-17T14:56:18.250 Team Manager, Office - Stærk og løsningsorienteret lederprofil med højt drive Vil du være en del af et stærkt office team i vores nye Distributionscenter, hvor vi har kunden i centrum ved at levere en høj performance og god kundeservice? Vil du have et bredt ansvarsområde samt lederansvar for et kompetent team på 14 medarbejdere? Så er jobbet som Team Manager for vores Order Support team hos Alfa Laval Distributioncenter, Kolding måske noget for dig. Personaleledelse og procesoptimering Som Team Manager får du sammen med en Team Manager kollega ansvaret for den daglige drift af kontoret på vores Distributionscenter i Kolding. Teamet er ansvarlige for aktiviteter i hele værdikæden fra leverandør til kunde herunder indkøb, planlægning og kundekontakt. Du bliver ansvarlig for, at lede og motivere teamet til at nå vores operationelle mål samt levere en høj performance og service til vores kunder. Som en del af vores Globale Office Organisation er det din opgave at sikre, at vi arbejder ifølge vores produktionskoncept og er med til at udvikle vores forretning gennem løbende forbedringer. Du vil rapportere til Unit Manager for området. Din baggrund og kvalifikationer: Du er en engageret og målrettet leder, som leverer gode resultater. Du er struktureret, analytisk og handlekraftig og trives med at skabe entuisiasme, lede og støtte andre i et globalt og operationelt miljø. For at få succes i jobbet forventer vi, at du minimum har et par års leder erfaring fra en lignende stilling med customer service og supply chain med synlige resultater indenfor personaleledelse og udvikling. Derudover forventer vi, at du: Er vant til at arbejde i en Lean Six Sigma kultur med højt kundefokus, og at du har drevet eller supporteret flere forskellige forbedringsprojekter Arbejder hjemmevant i Excel, og har du kendskab til Movex er det en fordel Kommunikerer sikkert på både dansk og engelsk i skrift og tale Som leder trives med at være en del af en feedback- og dialogbaseret kultur og i en forandringsproces, hvor fokus på den enkelte medarbejder er vigtig Trives i en stor organisation og med teamwork, og at du er ikke bange for at træffe beslutninger og stille krav Er i stand til at sikre effekten af igangsatte opgaver og komme i mål Vi tilbyder en spændende stilling i en uformel og vækstorienteret virksomhed, hvor du i samarbejde med kolleger i Alfa Laval skal sikre den bedste løsning for vores kunder. For den rette kandidat vil der være gode karrieudviklingsmuligheder. Derudover tilbyder vi en gagepakke, der modsvarer indholdet i stillingen samt en række personalegoder, herunder Falck Sundhedsordning, behandlingsforsikringer, motionscenter, god pensionsordning, kantineordning etc. Spørgsmål og ansøgning: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Office Unit Manager, Christian Falk Thomsen, på tlf. 60 39 61 67. Ansøgning og CV bedes du sende via nedenstående link senest 23. april 2018. Vi læser ansøgninger løbende, så send din ansøgning snarest muligt.11Jobnetf143cf60100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:000000https://www.alfalaval.com/career/vacancies/details/?adId=329330EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3208119ALFA LAVAL COPENHAGEN A/S11Maskinvej 52860Søborg60396167DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent551031JobNet48057391000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f143cf60https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f143cf60https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f143cf60&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f143cf60&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse354197972Christian Falkjom@workindenmark.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK