Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Team Manager Stock Management

Team Manager Stock Management – Barselsvikar

Europæisk markedsleder * Landbrugets e-handelsgrossist * Skjern

Har du erfaring med ledelse og dyb indsigt i disponering/Inflow of Goods, og trives du i et større internationalt set-up, hvor hastighed, sæsonudsving, ”vejret” og rigtig mange andre forhold omhandlende leverandører og produkter konstant udfordrer? Så er her muligheden for dig, der kan påtage et større ansvar for en periode på 10-12 måneder - startende fra den 1. juni 2021. Se mere på Kramp.com om, hvordan +3000 medarbejdere omsætter for +1000 mio.€.

Som Team Manager får du ansvaret for et team på 10 Stock Controllers, der med ansvar for hver deres produktportefølje styrer flowet til vores lagre i Danmark, Sverige og Finland. Dette sker i et tæt internationalt samarbejde med Stock Management, Operations og Sales. Du får reference i et matrix set-up, til en global funktionschef og til chefen for Operations.

Det daglige arbejde er tempofyldt, hvor du vil være ansvarlig for at overvåge, lede og sikre processen med at opretholde det rigtige serviceniveau og den rigtige tilgængelighed af produkter på de nordiske lagre – alt sammen i den rigtige balance for at imødekomme den ønskede service performance over for kunderne og for at sikre rentabilitet på lageromkostningerne.

Dit team af Stock Controllers har følgende primære opgaver:

  • Forudse udbud og efterspørgsel af produkter ved at analysere data og behov ud fra specifikke parametre

  • Styring af tilgang af produkter til lagrene ved at placere indkøbsordrer, der sikrer optimal tilgængelighed af produkterne

  • Opfølgning på indkøbsordrer for at sikre, at de leverede produkter matcher med det originale indkøb ved at kontrollere ordrebekræftelser og verificere BL og pakkelister

  • Kommunikere og netværke med interne og eksterne interessenter, være i tæt kontakt med salg og logistik på tværs af de nordiske lande og deltage i møder med internationale teams som Procurement og Product Management

  • Sikre den optimale omsætningshastighed

  • Hvem er du?

  • Du har min. 5 års erfaring fra en lignende stilling eller med lignende typer af opgaver

  • Du har dyb indsigt i Excel og erfaring med Material Call Off systemer (ex. JDA/Slim4)

  • Du har overblik, er selvstændig og du trives med at optimere og finde løsninger

  • Du etablerer nemt relationer og kommunikerer flydend på dansk og engelsk i skrift og tale

  • Du må gerne være nysgerrig og ambitiøs efter at få en karriere i en international vækstvirksomhed 

  • Hvad kan vi tilbyde dig?

    Kramp tilbyder dig en hverdag i en international, vækstorienteret og velkonsolideret virksomhed:

  • Personlig og faglig udvikling, der vægtes højt

  • Konkurrencedygtig løn, pensionsordning, sundhedsforsikring samt bonusordning

  • Attraktiv kantineordning

  • Aktiv personaleforening og en hverdag med kompetente og selvstændige kolleger 

  • Hvem er vi?

    Kramp blev grundlagt i 1951 i Johan Kramps garage i Varsseveld i Holland, og gennem de sidste 70 år er vi vokset til at være europæisk markedsleder. Vi investerer massivt i E-handel og innovation. Vores mål er at gøre det nemt for vores kunder at drive forretning, og vores løfte er ’It’s that easy.’

    Welcome to join Kramp

    Er du klar til nye og spændende udfordringer? Så indsend din ansøgning (på engelsk) via APPLY-knappen nedenfor. Vi glæder os til at høre fra dig!

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.