Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamkoordinator

Arbejdssted: Entreprenørafdelingen, By- og Udviklingsforvaltningen, Smedegade 10, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 timer pr. uge.
Arbejdstid sommer: Mandag til torsdag kl. 6.30-15.00, Fredag kl. 6.30-11.30

Arbejdstid vinter: Mandag til torsdag kl. 7.00-15.30, Fredag kl. 7.00-12.00 

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Hvad kan vi tilbyde:

Først og fremmest kan vi tilbyde dig et særdeles alsidigt job i en moderne entreprenørvirksomhed og ikke mindst et job, der med garanti vil udfordre dig fagligt så vel som personligt.

Hos os får du en arbejdsplads med højt til loftet, plads til den enkelte og med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og humor vægtes rigtig højt.

Din dagligdag i Entreprenørafdelingen vil være kendetegnet ved udpræget frihed under ansvar og en stadig søgen efter ”best practice”.

Løbende optimering af arbejdsgangene i afdelingen er en vigtig og fast del af din hverdag. Det forventes, at du bidrager proaktivt til dette. Dine observationer og ideer til ændringer af arbejdsgange såvel som materiel og processer vil blive hørt og afprøvet.

Sidst men ikke mindst bliver du en del af en ambitiøs afdeling, der de sidste år har været igennem en stor omlægning. En ting vi dog ikke har glemt i omlægningen er vores faglighed, som vi vægter utrolig højt. Du vil derfor fra dag ét være omgivet fagligt dygtige kolleger, som du kan sparre med.

Funktioner:

Som teamkoordinator bliver du bindeleddet mellem entrepriselederen og medarbejderne i marken. Du vil få ansvaret for koordinering af arbejdsopgaver og projekter for 10-15 ansatte. 
Du vil endvidere få ansvaret for koordinering af vores vikarer, underentreprenører, samt kvalitetssikring af disse arbejdsopgaver.

Din vigtigste opgave er at få driften i marken til at fungere optimalt, samt at følge op på om vores kunder får den rigtige kvalitet til den rigtige tid. Dette ved siden af, at du også løser dine egne driftsopgaver i marken.

Kvalifikationer:

  • Faglært anlægsgartner, greenkeeper eller groundsman
  • Førerbevis til B og gerne til C samt trailerkørerkort
  • Sprøjtecertifikat, Motorsavscertifikat, gerne vejen som arbejdsplads

Ansøgeren skal have erfaring med og kendskab til følgende arbejdsområder:

  • Teamkoordinering, formidling af opgaver
  • Planlægning af daglig drift
  • Planlægning af pleje og vedligehold af grønne anlæg
  • Planlægning og udførsel af plantningsopgaver
  • Oplæring af kollegaer
  • Erfaring med brug af entreprenørmaskiner
  • Gerne erfaring med at arbejde ud fra en kvalitetsbeskrivelse
  • Kunne videreformidle budskaber klart og tydeligt
  • Kan uden oplæring bruge tablet og anden it og software (Excel, Word og Outlook)
  • Teknisk indsigt

Personlige egenskaber:

  • Du er født med ”ja-hatten” på!
  • Du har en robust personlighed med et åbent sind
  • Du kan arbejde selvstændigt og tør tage vanskelige faglige beslutninger alene
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Du har en fleksibel og positiv indstilling til løsning af alle typer af opgaver
  • Kan bevare overblikket, når ting går hurtigt

Andet:

  • Du skal være indstillet på at deltage i nødvendig efteruddannelse
  • Du skal være indstillet på at deltage i alle typer forefaldende arbejde
  • Ansøger skal påregne at indgå i vintertjenesten (oktober til marts)
  • Ansøger må gerne have ambitioner inden for ledelse
  • Erfaring fra lignende stilling i det private erhvervsliv betragtes som en stor fordel.


Hvem er vi?
I Entreprenørafdelingen har vi ansat ca. 90 årsværk fordelt over hele året. Derudover har vi et aktiveringsprojekt med op til 70 borgere tilknyttet.
Vi arbejder med drift, vedligeholdelse og anlæg af grønne områder, idrætsanlæg og vandløb. Derudover arbejder vi med drift, vedligeholdelse og anlæg af belægningsarbejder i beton og granit og
asfaltarbejde såsom slaghuller og ramper.
Vi laver vejvedligeholdelse såsom afvandingsarbejde, vejsidevedligehold, renhold og affaldsopsamling i by såvel som i det åbne land.

 

Om By og Udviklingsforvaltningen
I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

 

Om Kolding Kommune
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Sammen designer vi livet” og et mindset vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.

 

Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Entrepriseleder Knud Høeg Rasmussen tlf. 21245610.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 16. februar 2020.

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt i uge 8 og 9.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162599Phoenix-879d501a12020-01-22T14:00:40.227Teamkoordinator

Arbejdssted: Entreprenørafdelingen, By- og Udviklingsforvaltningen, Smedegade 10, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 timer pr. uge.
Arbejdstid sommer: Mandag til torsdag kl. 6.30-15.00, Fredag kl. 6.30-11.30

Arbejdstid vinter: Mandag til torsdag kl. 7.00-15.30, Fredag kl. 7.00-12.00 

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Hvad kan vi tilbyde:

Først og fremmest kan vi tilbyde dig et særdeles alsidigt job i en moderne entreprenørvirksomhed og ikke mindst et job, der med garanti vil udfordre dig fagligt så vel som personligt.

Hos os får du en arbejdsplads med højt til loftet, plads til den enkelte og med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og humor vægtes rigtig højt.

Din dagligdag i Entreprenørafdelingen vil være kendetegnet ved udpræget frihed under ansvar og en stadig søgen efter ”best practice”.

Løbende optimering af arbejdsgangene i afdelingen er en vigtig og fast del af din hverdag. Det forventes, at du bidrager proaktivt til dette. Dine observationer og ideer til ændringer af arbejdsgange såvel som materiel og processer vil blive hørt og afprøvet.

Sidst men ikke mindst bliver du en del af en ambitiøs afdeling, der de sidste år har været igennem en stor omlægning. En ting vi dog ikke har glemt i omlægningen er vores faglighed, som vi vægter utrolig højt. Du vil derfor fra dag ét være omgivet fagligt dygtige kolleger, som du kan sparre med.

Funktioner:

Som teamkoordinator bliver du bindeleddet mellem entrepriselederen og medarbejderne i marken. Du vil få ansvaret for koordinering af arbejdsopgaver og projekter for 10-15 ansatte. 
Du vil endvidere få ansvaret for koordinering af vores vikarer, underentreprenører, samt kvalitetssikring af disse arbejdsopgaver.

Din vigtigste opgave er at få driften i marken til at fungere optimalt, samt at følge op på om vores kunder får den rigtige kvalitet til den rigtige tid. Dette ved siden af, at du også løser dine egne driftsopgaver i marken.

Kvalifikationer:

  • Faglært anlægsgartner, greenkeeper eller groundsman
  • Førerbevis til B og gerne til C samt trailerkørerkort
  • Sprøjtecertifikat, Motorsavscertifikat, gerne vejen som arbejdsplads

Ansøgeren skal have erfaring med og kendskab til følgende arbejdsområder:

  • Teamkoordinering, formidling af opgaver
  • Planlægning af daglig drift
  • Planlægning af pleje og vedligehold af grønne anlæg
  • Planlægning og udførsel af plantningsopgaver
  • Oplæring af kollegaer
  • Erfaring med brug af entreprenørmaskiner
  • Gerne erfaring med at arbejde ud fra en kvalitetsbeskrivelse
  • Kunne videreformidle budskaber klart og tydeligt
  • Kan uden oplæring bruge tablet og anden it og software (Excel, Word og Outlook)
  • Teknisk indsigt

Personlige egenskaber:

  • Du er født med ”ja-hatten” på!
  • Du har en robust personlighed med et åbent sind
  • Du kan arbejde selvstændigt og tør tage vanskelige faglige beslutninger alene
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Du har en fleksibel og positiv indstilling til løsning af alle typer af opgaver
  • Kan bevare overblikket, når ting går hurtigt

Andet:

  • Du skal være indstillet på at deltage i nødvendig efteruddannelse
  • Du skal være indstillet på at deltage i alle typer forefaldende arbejde
  • Ansøger skal påregne at indgå i vintertjenesten (oktober til marts)
  • Ansøger må gerne have ambitioner inden for ledelse
  • Erfaring fra lignende stilling i det private erhvervsliv betragtes som en stor fordel.


Hvem er vi?
I Entreprenørafdelingen har vi ansat ca. 90 årsværk fordelt over hele året. Derudover har vi et aktiveringsprojekt med op til 70 borgere tilknyttet.
Vi arbejder med drift, vedligeholdelse og anlæg af grønne områder, idrætsanlæg og vandløb. Derudover arbejder vi med drift, vedligeholdelse og anlæg af belægningsarbejder i beton og granit og
asfaltarbejde såsom slaghuller og ramper.
Vi laver vejvedligeholdelse såsom afvandingsarbejde, vejsidevedligehold, renhold og affaldsopsamling i by såvel som i det åbne land.

 

Om By og Udviklingsforvaltningen
I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

 

Om Kolding Kommune
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Sammen designer vi livet” og et mindset vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.

 

Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Entrepriseleder Knud Høeg Rasmussen tlf. 21245610.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 16. februar 2020.

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt i uge 8 og 9.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

2020-02-17T00:55:37.953 Arbejdssted: Entreprenørafdelingen, By- og Udviklingsforvaltningen, Smedegade 10, 6000 Kolding Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Arbejdstid sommer: Mandag til torsdag kl. 6.30-15.00, Fredag kl. 6.30-11.30 Arbejdstid vinter: Mandag til torsdag kl. 7.00-15.30, Fredag kl. 7.00-12.00 Ansættelsestidspunkt: Snarest Hvad kan vi tilbyde: Først og fremmest kan vi tilbyde dig et særdeles alsidigt job i en moderne entreprenørvirksomhed og ikke mindst et job, der med garanti vil udfordre dig fagligt så vel som personligt. Hos os får du en arbejdsplads med højt til loftet, plads til den enkelte og med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og humor vægtes rigtig højt. Din dagligdag i Entreprenørafdelingen vil være kendetegnet ved udpræget frihed under ansvar og en stadig søgen efter best practice . Løbende optimering af arbejdsgangene i afdelingen er en vigtig og fast del af din hverdag. Det forventes, at du bidrager proaktivt til dette. Dine observationer og ideer til ændringer af arbejdsgange såvel som materiel og processer vil blive hørt og afprøvet. Sidst men ikke mindst bliver du en del af en ambitiøs afdeling, der de sidste år har været igennem en stor omlægning. En ting vi dog ikke har glemt i omlægningen er vores faglighed, som vi vægter utrolig højt. Du vil derfor fra dag ét være omgivet fagligt dygtige kolleger, som du kan sparre med. Funktioner: Som teamkoordinator bliver du bindeleddet mellem entrepriselederen og medarbejderne i marken. Du vil få ansvaret for koordinering af arbejdsopgaver og projekter for 10-15 ansatte. Du vil endvidere få ansvaret for koordinering af vores vikarer, underentreprenører, samt kvalitetssikring af disse arbejdsopgaver. Din vigtigste opgave er at få driften i marken til at fungere optimalt, samt at følge op på om vores kunder får den rigtige kvalitet til den rigtige tid. Dette ved siden af, at du også løser dine egne driftsopgaver i marken. Kvalifikationer: Faglært anlægsgartner, greenkeeper eller groundsman Førerbevis til B og gerne til C samt trailerkørerkort Sprøjtecertifikat, Motorsavscertifikat, gerne vejen som arbejdsplads Ansøgeren skal have erfaring med og kendskab til følgende arbejdsområder: Teamkoordinering, formidling af opgaver Planlægning af daglig drift Planlægning af pleje og vedligehold af grønne anlæg Planlægning og udførsel af plantningsopgaver Oplæring af kollegaer Erfaring med brug af entreprenørmaskiner Gerne erfaring med at arbejde ud fra en kvalitetsbeskrivelse Kunne videreformidle budskaber klart og tydeligt Kan uden oplæring bruge tablet og anden it og software (Excel, Word og Outlook) Teknisk indsigt Personlige egenskaber: Du er født med ja-hatten på! Du har en robust personlighed med et åbent sind Du kan arbejde selvstændigt og tør tage vanskelige faglige beslutninger alene Du har gode samarbejdsevner Du har en fleksibel og positiv indstilling til løsning af alle typer af opgaver Kan bevare overblikket, når ting går hurtigt Andet: Du skal være indstillet på at deltage i nødvendig efteruddannelse Du skal være indstillet på at deltage i alle typer forefaldende arbejde Ansøger skal påregne at indgå i vintertjenesten (oktober til marts) Ansøger må gerne have ambitioner inden for ledelse Erfaring fra lignende stilling i det private erhvervsliv betragtes som en stor fordel. Hvem er vi? I Entreprenørafdelingen har vi ansat ca. 90 årsværk fordelt over hele året. Derudover har vi et aktiveringsprojekt med op til 70 borgere tilknyttet. Vi arbejder med drift, vedligeholdelse og anlæg af grønne områder, idrætsanlæg og vandløb. Derudover arbejder vi med drift, vedligeholdelse og anlæg af belægningsarbejder i beton og granit og asfaltarbejde såsom slaghuller og ramper. Vi laver vejvedligeholdelse såsom afvandingsarbejde, vejsidevedligehold, renhold og affaldsopsamling i by såvel som i det åbne land. Om By og Udviklingsforvaltningen I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling. Om Kolding Kommune By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen Sammen designer vi livet og et mindset vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere. Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Entrepriseleder Knud Høeg Rasmussen tlf. 21245610. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: 16. februar 2020. Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt i uge 8 og 9. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenix879d501a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145615&DepartmentId=19961&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3696411By- og Udviklingsforvaltningen11Nytorv 116000KoldingDKDanmarkORS/879d501a_logo.pngORS/Small/879d501a_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001889668KoldingMinimum14561500022-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=879d501ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=879d501ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=879d501a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=879d501a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/6.jpgTeamkoordinator12008001Dansk3Læse/ tale21Bygge og anlæg363974743knura@kolding.dkDanmarkDanmarkda-DK