Teamkoordinator til afdeling for salg og projektering - Verdo Teknik A/S

Verdo arbejder målrettet på at forblive Danmarks største leverandør af gadelys og andre tekniske produkter til gader og veje. Derfor har vi brug for en dygtig M/K, der sammen med dine kolleger, skal sikre sammenhænge og kvalitet i tilbudsgivningen, som også omfatter erhvervsservice og entreprise afdelinger.

Opgaverne
Du vil som teamkoordinator skulle hjælpe vores to tilbudsberegnere med administrativt arbejde, herunder koordinering af tilbud, indtastning af data, sikring af ensartethed i tilbudsgivningen, selektering af indkomne forespørgsler-leads mm. Du får desuden ansvaret for kontakten til vores leverandører, og fastholde de gode relationer vi har til dem. Derudover vil du få ansvaret for at vedligeholde og sikre korrekt data i vores CRM system.

Hvem er du?
Du er sikkert kontoruddannet, teknisk designer, produktionsplanlægger eller lignende. Du trives i en hverdag hvor der er brug for din støtte, således at vi når vores mål. Du vægter det gode samarbejde med kolleger højt, samtidig med at du har fokus på at vi når vores mål. Du behersker både Word og Excel på et højt niveau.
Vi foretrækker at du kender til teknisk infrastruktur, gadelys eller beslægtede områder, som kan give din den nødvendige faglige indsigt. Men brænder du bare for de beskrevne opgaver, og har du en relevant baggrund, så har vi gode folk, der kan lære dig resten.

Vi kan tilbyde
Du får et job i en virksomhed, som sætter bæredygtighed og det at gøre en forskel indenfor grøn energi højt.
Vi er en virksomhed i en god vækst, som vi strategisk arbejder med at fastholde.
Vi kan ud over en fornuftig lønpakke tilbyde dig en virksomhed med personalegoder som sundhedssikring, indkøbsordning og nogle fælles sociale aktiviteter på tværs af organisationen.
               
Sådan søger du
Du klikker på ansøg-knappen og vedhæfter ansøgning, CV og relevante bilag som f.eks. eksamensdokumentation. Vi tager løbende kandidater ind til samtale, så vent ikke.
Har du spørgsmål til jobbet, så tøv endelig ikke med at tage fat i salgschef Mark Kilias Møller Jakobsen på 5331 4191
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

kontorassistent til bogføring

Viborg Autotransport/Entreprenør og Nedbrydning/Maskinstation v/Jens Lauritsen

Tjele
Vi mangler en kontorassistent til bogføring 1 dag hver 14. dag. Du skal kunne almindelig bogføring. Hver 14. dag sikre at vores regninger bliver betalt og bogført. Du bestemmer selv, hvilken dag du vil arbejde. Måske kan du ønske at tjene lidt ekstr...
Indrykket:2. juli 2020

Beskæftigelsesfaglig medarbejder

Jobcenter Job- og Helhedsindsats

Viborg
Ny kollega til Team integration Vi søger en medarbejder til en midlertidig stilling fra den 1. september 2020 og frem til den 30. juni 2021 I Viborg kommune har vi taget bestik af den nyeste forskning, og vi er i fuld gang med at omlægge vores beskæ...
Indrykket:2. juli 2020

Referent til rehabiliteringsteamet

Randers Kommune

Randers NØ
Vil du være en del af rehabiliteringsteamet i Randers Kommune? Udviklingshuset i Jobcenter Randers søger en medarbejder til at varetage den vigtige funktion som referent i rehabiliteringsteamet i Randers Kommune. Der er tale om et barselsvikariat på...
Indrykket:17. juni 2020

Regnskabskyndige driftskoordinatorer til Administrations- og Servicestyrelsen i Herning

Skatteforvaltningen, Herning

Herning
Har du solid erfaring med debitor- og kreditorstyring? Har du indgående kendskab til workflowet fra modtagelse af bestilling, varemodtagelse til fakturamodtagelse, godkendelse og betaling? Er du klar til at koordinere de tilhørende opgaver, så ca. 9...
Indrykket:29. juni 2020

Administrative medarbejdere til Administrations- og Servicestyrelsen i Herning

Skatteforvaltningen, Herning

Herning
Motiveres du af at arbejde med alsidige administrative opgaver i tæt samarbejde med andre? Har du gode IT-kompetencer og en god proces- og dataforståelse? Er det vigtigt for dig, at der er høj kvalitet i det arbejde, du udfører? Så er du måske vores...
Indrykket:3. juli 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

kontorassistent til bogføring

Viborg Autotransport/Entreprenør og Nedbrydning/Maskinstation v/Jens Lauritsen

Tjele
Vi mangler en kontorassistent til bogføring 1 dag hver 14. dag. Du skal kunne almindelig bogføring. Hver 14. dag sikre at vores regninger bliver betalt og bogført. Du bestemmer selv, hvilken dag du vil arbejde. Måske kan du ønske at tjene lidt ekstr...
Indrykket:2. juli 2020

Beskæftigelsesfaglig medarbejder

Jobcenter Job- og Helhedsindsats

Viborg
Ny kollega til Team integration Vi søger en medarbejder til en midlertidig stilling fra den 1. september 2020 og frem til den 30. juni 2021 I Viborg kommune har vi taget bestik af den nyeste forskning, og vi er i fuld gang med at omlægge vores beskæ...
Indrykket:2. juli 2020

Referent til rehabiliteringsteamet

Randers Kommune

Randers NØ
Vil du være en del af rehabiliteringsteamet i Randers Kommune? Udviklingshuset i Jobcenter Randers søger en medarbejder til at varetage den vigtige funktion som referent i rehabiliteringsteamet i Randers Kommune. Der er tale om et barselsvikariat på...
Indrykket:17. juni 2020

Regnskabskyndige driftskoordinatorer til Administrations- og Servicestyrelsen i Herning

Skatteforvaltningen, Herning

Herning
Har du solid erfaring med debitor- og kreditorstyring? Har du indgående kendskab til workflowet fra modtagelse af bestilling, varemodtagelse til fakturamodtagelse, godkendelse og betaling? Er du klar til at koordinere de tilhørende opgaver, så ca. 9...
Indrykket:29. juni 2020

Administrative medarbejdere til Administrations- og Servicestyrelsen i Herning

Skatteforvaltningen, Herning

Herning
Motiveres du af at arbejde med alsidige administrative opgaver i tæt samarbejde med andre? Har du gode IT-kompetencer og en god proces- og dataforståelse? Er det vigtigt for dig, at der er høj kvalitet i det arbejde, du udfører? Så er du måske vores...
Indrykket:3. juli 2020