Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder

i Sekretariat og Facility Management i Teknik & Miljø, Viborg Kommune
 
Vi arbejder med organisationsudvikling, betjening af politiske udvalg, ledelse og MED-systemet, økonomistyring, ledelsessystemer og udviklingsopgaver på tværs af forvaltningen(/erne). Derudover varetager vi driften af Rådhuset, GIS og Viborg Kommunes ejendomsforvaltning. Vi er i alt godt 50 medarbejdere.
 
Teamlederen får det daglige ledelsesmæssige ansvar for ca. 20 medarbejdere i sekretariatet, og refererer til chefen for området.
 
Om jobbet
Du får en arbejdsplads med højt tempo og et uformelt miljø. Af ansvarsområder og opgaver kan nævnes:

   • Personaleledelse, herunder MUS og medarbejdersamtaler i øvrigt
   • Koordinering og opfølgning på personalemæssige forhold
   • Faglig ledelse
   • Indgå i den daglige opgaveløsning som sparringspartner og medvirke til afklaring af tvivlsspørgsmål
   • Organisering af det daglige arbejde, herunder prioritering af opgaver
   • Sikre hensigtsmæssig opgaveløsningen og samspil med øvrige områder
   • Økonomistyring og budgetopfølgning
   • Opgaver vedr. virksomhedsplan og ressourcefordeling
   • Tværgående koordinerings- og udviklingsopgaver, herunder LEAN/smartere kommune projekter 


Om dig
Vi ønsker, at:

   • Du har erfaring med at manøvrere i en politisk styret organisation
   • Du har erfaring med sekretariatsbetjening og evner hurtigt at skabe overblik og tilegne ny viden
   • Du evner at omsætte politiske mål til handling og samtidig sikre implementering, opfølgning,evaluering og fornyelse i arbejdets løsning
   • Du har god økonomisk indsigt og erfaring med økonomistyring
   • Du har blik for optimering af arbejdsgange og effektiv ressourceudnyttelse



   • Du er mangfoldig i menneskesyn/lederstil
   • Du prioriterer ledelse
   • Du er klar og tydelig kommunikativ
   • Du er god til at sætte mål og retning og forstår at delegere og følge op
   • Du formår at formidle et tillidsfuldt og udviklende samarbejde i dagligdagen
   • Du har et bredt kendskab til Teknik & Miljø

 
Ansættelse, tiltrædelse og løn
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til dine kvalifikationer og gældende overenskomst.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 10. Udvalgte kandidater skal inden samtale gennemføre en profilanalyse.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her