Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder

Teamleder til Eurofins Professional Scientific Services (EPSS)
EPSS er en del af verdens førende globale kontraktlaboratorium på lægemiddelområdet og servicerer den farmaceutiske industri med løsning af analyse- og serviceopgaver direkte hos kunderne. EPSS beskæftiger ca. 1.800 medarbejdere globalt inden for den biofarmaceutiske industri og er i forsat hastig vækst.

Eurofins dækker alle verdensdele med mere end 35.000 medarbejdere inden for laboratorier og tilgrænsende områder.

Om jobbet
EPSS tilbyder en spændende og  dynamisk teamlederstilling, hvor man får det direkte ansvar for at koordinere et mindre team af dedikerede medarbejdere, samtidig med at man direkte deltager i udførelsen af de konkrete serviceopgaver.

Teamlederens ansvarsområder vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse af et team på 3 medarbejdere med planlægning af den daglige drift, sikring af deadlines for aftalte opgaver og projekter samt forskellige former for træning
  • Daglig varetagelse af forskelligartede opgaver såsom vagtskema, håndtering af bemanding ved sygefravær, prøvetagning og kvalitetsstyring i produktionen, optimering af ressourceforbrug samt forskellige former for sagsbehandling
  • Sikkerhed i udførelsen af arbejdet og overholdelse af GMP-forpligtelser, og at EPSS lever op til kundens høje kvalitetskrav
  • Fremme af den sociale trivsel i teamet gennem forskellige aktiviteter og initiativer
  • Styrke samarbejdet med den øvrige organisation samt den eksterne kommunikation direkte med kunden.

Kompetencekrav
Du har nogle års erfaring som laborant eller tilsvarende med dig i bagagen - enten fra et GMP-laboratoriemiljø eller fra en GMP-produktionsvirksomhed, hvor du har oparbejdet en solid erfaring, du kan dele ud af.
Du evner at arbejde i henhold til detaljerede instruktioner og værdsætter vigtigheden af entydig og korrekt dokumentation af det udførte arbejde.

Du har lyst til at lede andre og har måske allerede prøvet at varetage den formelle eller uformelle lederrolle.

Som type er du omstillingsparat og positivt indstillet på nye arbejdsmetoder. Du er venlig, rolig og professionel i mødet med andre på en arbejdsplads og med eksterne samarbejdspartnere og kunder. Samtidig kan du tage initiativ, og du tør træffe beslutninger, når det er nødvendigt.
Endelig er det en forudsætning, at du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk (skriftligt/mundtligt), og at du har erfaring med at arbejde effektivt i diverse IT-systemer, herunder gerne med LIMS eller tilsvarende.

Eurofins tilbyder

Vi kan tilbyde dig en spændende stilling i en af verdens førende laboratorievirksomheder med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil indgå i et team af dygtige kolleger i et godt og uformelt arbejdsmiljø.

Basen vil være på en af Eurofins’ kunders faciliteter i Nordsjælland.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV.
Referencenummer: DK-05289.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Management Consultant Lena Breum, på mail lena.breum@mercuriurval.com eller telefon 2517 3879.

Vores klient bliver ikke bekendt med din henvendelse uden din forudgående accept.

Om Eurofins Pharma:
Eurofins Pharma er verdens førende globale kontraktlaboratorium på lægemiddelområdet. Laboratoriet servicerer den farmaceutiske industri med mikrobiologiske og kemiske analyser samt rådgiver om laboratorieydelser efter cGMP. Eurofins indgår i den internationale laboratoriegruppe Eurofins Scientific - verdens førende kontraktlaboratorium - med mere end 35.000 ansatte og over 400 laboratorier i 44 lande. I Danmark er der afdelinger i blandt andet Glostrup, Galten og Vejen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329831219Phoenix-1890a8a512018-06-13T15:00:25.003Teamleder

Teamleder til Eurofins Professional Scientific Services (EPSS)
EPSS er en del af verdens førende globale kontraktlaboratorium på lægemiddelområdet og servicerer den farmaceutiske industri med løsning af analyse- og serviceopgaver direkte hos kunderne. EPSS beskæftiger ca. 1.800 medarbejdere globalt inden for den biofarmaceutiske industri og er i forsat hastig vækst.

Eurofins dækker alle verdensdele med mere end 35.000 medarbejdere inden for laboratorier og tilgrænsende områder.

Om jobbet
EPSS tilbyder en spændende og  dynamisk teamlederstilling, hvor man får det direkte ansvar for at koordinere et mindre team af dedikerede medarbejdere, samtidig med at man direkte deltager i udførelsen af de konkrete serviceopgaver.

Teamlederens ansvarsområder vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse af et team på 3 medarbejdere med planlægning af den daglige drift, sikring af deadlines for aftalte opgaver og projekter samt forskellige former for træning
  • Daglig varetagelse af forskelligartede opgaver såsom vagtskema, håndtering af bemanding ved sygefravær, prøvetagning og kvalitetsstyring i produktionen, optimering af ressourceforbrug samt forskellige former for sagsbehandling
  • Sikkerhed i udførelsen af arbejdet og overholdelse af GMP-forpligtelser, og at EPSS lever op til kundens høje kvalitetskrav
  • Fremme af den sociale trivsel i teamet gennem forskellige aktiviteter og initiativer
  • Styrke samarbejdet med den øvrige organisation samt den eksterne kommunikation direkte med kunden.

Kompetencekrav
Du har nogle års erfaring som laborant eller tilsvarende med dig i bagagen - enten fra et GMP-laboratoriemiljø eller fra en GMP-produktionsvirksomhed, hvor du har oparbejdet en solid erfaring, du kan dele ud af.
Du evner at arbejde i henhold til detaljerede instruktioner og værdsætter vigtigheden af entydig og korrekt dokumentation af det udførte arbejde.

Du har lyst til at lede andre og har måske allerede prøvet at varetage den formelle eller uformelle lederrolle.

Som type er du omstillingsparat og positivt indstillet på nye arbejdsmetoder. Du er venlig, rolig og professionel i mødet med andre på en arbejdsplads og med eksterne samarbejdspartnere og kunder. Samtidig kan du tage initiativ, og du tør træffe beslutninger, når det er nødvendigt.
Endelig er det en forudsætning, at du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk (skriftligt/mundtligt), og at du har erfaring med at arbejde effektivt i diverse IT-systemer, herunder gerne med LIMS eller tilsvarende.

Eurofins tilbyder

Vi kan tilbyde dig en spændende stilling i en af verdens førende laboratorievirksomheder med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil indgå i et team af dygtige kolleger i et godt og uformelt arbejdsmiljø.

Basen vil være på en af Eurofins’ kunders faciliteter i Nordsjælland.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV.
Referencenummer: DK-05289.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Management Consultant Lena Breum, på mail lena.breum@mercuriurval.com eller telefon 2517 3879.

Vores klient bliver ikke bekendt med din henvendelse uden din forudgående accept.

Om Eurofins Pharma:
Eurofins Pharma er verdens førende globale kontraktlaboratorium på lægemiddelområdet. Laboratoriet servicerer den farmaceutiske industri med mikrobiologiske og kemiske analyser samt rådgiver om laboratorieydelser efter cGMP. Eurofins indgår i den internationale laboratoriegruppe Eurofins Scientific - verdens førende kontraktlaboratorium - med mere end 35.000 ansatte og over 400 laboratorier i 44 lande. I Danmark er der afdelinger i blandt andet Glostrup, Galten og Vejen.

2018-07-18T14:55:31.430 Teamleder til Eurofins Professional Scientific Services (EPSS) EPSS er en del af verdens førende globale kontraktlaboratorium på lægemiddelområdet og servicerer den farmaceutiske industri med løsning af analyse- og serviceopgaver direkte hos kunderne. EPSS beskæftiger ca. 1.800 medarbejdere globalt inden for den biofarmaceutiske industri og er i forsat hastig vækst. Eurofins dækker alle verdensdele med mere end 35.000 medarbejdere inden for laboratorier og tilgrænsende områder. Om jobbet EPSS tilbyder en spændende og dynamisk teamlederstilling, hvor man får det direkte ansvar for at koordinere et mindre team af dedikerede medarbejdere, samtidig med at man direkte deltager i udførelsen af de konkrete serviceopgaver. Teamlederens ansvarsområder vil bl.a. omfatte: Daglig ledelse af et team på 3 medarbejdere med planlægning af den daglige drift, sikring af deadlines for aftalte opgaver og projekter samt forskellige former for træning Daglig varetagelse af forskelligartede opgaver såsom vagtskema, håndtering af bemanding ved sygefravær, prøvetagning og kvalitetsstyring i produktionen, optimering af ressourceforbrug samt forskellige former for sagsbehandling Sikkerhed i udførelsen af arbejdet og overholdelse af GMP-forpligtelser, og at EPSS lever op til kundens høje kvalitetskrav Fremme af den sociale trivsel i teamet gennem forskellige aktiviteter og initiativer Styrke samarbejdet med den øvrige organisation samt den eksterne kommunikation direkte med kunden. Kompetencekrav Du har nogle års erfaring som laborant eller tilsvarende med dig i bagagen - enten fra et GMP-laboratoriemiljø eller fra en GMP-produktionsvirksomhed, hvor du har oparbejdet en solid erfaring, du kan dele ud af. Du evner at arbejde i henhold til detaljerede instruktioner og værdsætter vigtigheden af entydig og korrekt dokumentation af det udførte arbejde. Du har lyst til at lede andre og har måske allerede prøvet at varetage den formelle eller uformelle lederrolle. Som type er du omstillingsparat og positivt indstillet på nye arbejdsmetoder. Du er venlig, rolig og professionel i mødet med andre på en arbejdsplads og med eksterne samarbejdspartnere og kunder. Samtidig kan du tage initiativ, og du tør træffe beslutninger, når det er nødvendigt. Endelig er det en forudsætning, at du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk (skriftligt mundtligt), og at du har erfaring med at arbejde effektivt i diverse IT-systemer, herunder gerne med LIMS eller tilsvarende. Eurofins tilbyder Vi kan tilbyde dig en spændende stilling i en af verdens førende laboratorievirksomheder med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil indgå i et team af dygtige kolleger i et godt og uformelt arbejdsmiljø. Basen vil være på en af Eurofins kunders faciliteter i Nordsjælland. Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV. Referencenummer: DK-05289. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Management Consultant Lena Breum, på mail lena.breum@mercuriurval.com eller telefon 2517 3879. Vores klient bliver ikke bekendt med din henvendelse uden din forudgående accept. Om Eurofins Pharma: Eurofins Pharma er verdens førende globale kontraktlaboratorium på lægemiddelområdet. Laboratoriet servicerer den farmaceutiske industri med mikrobiologiske og kemiske analyser samt rådgiver om laboratorieydelser efter cGMP. Eurofins indgår i den internationale laboratoriegruppe Eurofins Scientific - verdens førende kontraktlaboratorium - med mere end 35.000 ansatte og over 400 laboratorier i 44 lande. I Danmark er der afdelinger i blandt andet Glostrup, Galten og Vejen.10Phoenix1890a8a5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-18T00:00:000000https://www.mercuriurval.com/da-dk/opportunity/Apply?jobadid=54246&refNo=DK-052890EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3285366Eurofins Pharma114000RoskildeDKDanmark155.6419100012.08784500DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent589500MercuriUrvalGrund Jobannonce på Ofir.dk0000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1890a8a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1890a8a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1890a8a5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1890a8a5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgSom Teamleder hos Eurofins Pharma bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse355608507mia.risbo@mercuriurval.comDanmarkDanmark330005388Teamleder til ØkonomistabenBasic Om jobbetHar du lyst til at blive en del af en Økonomistab bestående af engagerede medarbejdere, stor kontaktflade til andre dele af organisationen og med fokus på understøtning af organisationens mål, så er du måske vores nye teamleder i Økonomistaben!Den tidligere teamleder er skiftet til et job som økonomichef i anden kommune, så vi har en ledig stilling, som vi ønsker besat snarest muligt.Økonomistaben er en organisation med 44 medarbejdere, fordelt på 3 teams.Du vil få personaleansvaret for 13 medarbejdere.Teamets opgaver spænder vidt, bl.a.:Opgaver på udbudsområdet f.eks. kommunens udbudsplan, udbud af egne og fælleskommunale varer og tjenesteydelser, indkøbs- og udbudspolitik.Administrator på kommunens indkøbssystem.Betalingsformidling, herunder digitalisering, såsom betalingsplaner, let-betaling mv.Bogføring og regnskaber for øvrige parter.Sikring af afstemninger for hele kommunen.Systemansvar for Opus Økonomi.Koordinering af samarbejde med revisionens besøg.Tilsyn med boligselskaber.Udlejning og huslejeopkrævning.Rengørings-controlling. Du skal gerne have kendskab til flere af disse områder, men lysten til at lære nye fagområder er også vigtig.Din profilDu skal være fagligt stærk - og det er en klar fordel, hvis du kender til de områder, du skal varetage.Det er en fordel, hvis du har ledelseserfaring, især personaleledelse, men også erfaring med driftsledelse er relevant.Du er udadvendt, har en positiv indstilling og et godt humør.Du er analytisk og udviklingsorienteret.Du sætter klare og tydelige mål.Du vil mere digitalisering og grønne indkøb.Du har en relevant uddannelse (for eksempel Forvaltningshøjskole eller er AC er) og gerne med erfaring fra kommune eller anden offentlig virksomhed.Du er måske i gang med en lederuddannelse. Derfor skal du vælge osDu bliver en del af et engageret fagligt fællesskab i Økonomistaben, og du vil få et afvekslende og spændende job med mange udfordringer.Du bliver en del af lederteamet i Økonomistaben.Du får:Høj grad af medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde.Mulighed for faglig og personlig udvikling og efteruddannelse.Samarbejde på tværs af faggrænser.Et uformelt, godt kollegialt miljø med engagerede kollegaer.Sparring med 2 andre teamledere og økonomichef. Løn og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår efter dine kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst på området. Tiltrædelse skal ske snarest muligt og senest den 1. juli 2019.Hvis du vil vide mereDu kan læse om kommunen på www.kalundborg.dk, og vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte økonomichef Bjarne Dybdahl på telefon 2943 7273.AnsøgningAnsøgning, CV samt andre relevante bilag skal fremsendes via nedenstående digitale link senest onsdag den 1. maj 2019.Det forventes, at første samtale vil blive afholdt den 9. maj 2019.Send ansøgning Om osKalundborg er en kommune i vækst.Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dkI Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet
Har du lyst til at blive en del af en Økonomistab bestående af engagerede medarbejdere, stor kontaktflade til andre dele af organisationen og med fokus på understøtning af organisationens mål, så er du måske vores nye teamleder i Økonomistaben!

Den tidligere teamleder er skiftet til et job som økonomichef i anden kommune, så vi har en ledig stilling, som vi ønsker besat snarest muligt.

Økonomistaben er en organisation med 44 medarbejdere, fordelt på 3 teams.

Du vil få personaleansvaret for 13 medarbejdere.

Teamets opgaver spænder vidt, bl.a.:
  • Opgaver på udbudsområdet f.eks. kommunens udbudsplan, udbud af egne og fælleskommunale varer og tjenesteydelser, indkøbs- og udbudspolitik.
  • Administrator på kommunens indkøbssystem.
  • Betalingsformidling, herunder digitalisering, såsom betalingsplaner, let-betaling mv.
  • Bogføring og regnskaber for øvrige parter.
  • Sikring af afstemninger for hele kommunen.
  • Systemansvar for Opus Økonomi.
  • Koordinering af samarbejde med revisionens besøg.
  • Tilsyn med boligselskaber.
  • Udlejning og huslejeopkrævning.
  • Rengørings-controlling.
Du skal gerne have kendskab til flere af disse områder, men lysten til at lære nye fagområder er også vigtig.

Din profil
  • Du skal være fagligt stærk - og det er en klar fordel, hvis du kender til de områder, du skal varetage.
  • Det er en fordel, hvis du har ledelseserfaring, især personaleledelse, men også erfaring med driftsledelse er relevant.
  • Du er udadvendt, har en positiv indstilling og et godt humør.
  • Du er analytisk og udviklingsorienteret.
  • Du sætter klare og tydelige mål.
  • Du vil mere digitalisering og grønne indkøb.
  • Du har en relevant uddannelse (for eksempel Forvaltningshøjskole eller er AC'er) og gerne med erfaring fra kommune eller anden offentlig virksomhed.
  • Du er måske i gang med en lederuddannelse.
Derfor skal du vælge os
Du bliver en del af et engageret fagligt fællesskab i Økonomistaben, og du vil få et afvekslende og spændende job med mange udfordringer.

Du bliver en del af lederteamet i Økonomistaben.

Du får:
  • Høj grad af medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling og efteruddannelse.
  • Samarbejde på tværs af faggrænser.
  • Et uformelt, godt kollegialt miljø med engagerede kollegaer.
  • Sparring med 2 andre teamledere og økonomichef.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter dine kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst på området. 

Tiltrædelse skal ske snarest muligt og senest den 1. juli 2019.

Hvis du vil vide mere
Du kan læse om kommunen på www.kalundborg.dk, og vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte økonomichef Bjarne Dybdahl på telefon 2943 7273.

Ansøgning
Ansøgning, CV samt andre relevante bilag skal fremsendes via nedenstående digitale link senest onsdag den 1. maj 2019.

Det forventes, at første samtale vil blive afholdt den 9. maj 2019.

Send ansøgning
 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.


Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

ORS/Small/f017c1bb_logo.pngKalundborg KommuneKalundborg2019-04-11T12:00:30.8102019-05-01T00:00:00
330006373Teamleder til hjemmeplejen, Omsorg og Sundhed - AsnæsRobot Hjemmeplejen i Odsherred Kommune består af 4 hjemmeplejegrupper med 4 teamledere. Vi søger en ny leder til gruppen i Asnæs. Vores leder har søgt nye udfordringer, så derfor søger vi en ny teamleder. Gruppen består af ca. 50 kompetente og motivere medarbejdere, som lægger vægt på synlig og anerkendende ledelse og et godt arbejdsmiljø. Har du en sundhedsfaglig baggrund som fx sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent. Har du lyst til at arbejde med ledelse og har erfaring fra hjemmeplejen, så er du måske vores nye leder? Jobbet Du vil have ansvaret for ledelsen og udviklingen af teamet. Herunder faglig ledelse, personaleledelse, økonomistyring og arbejdsmiljø. Der er tæt samarbejde mellem teamleder og controller med dagligt fokus på sikring af optimal service og pleje af borgerne. Du er ansvarlig for den samlede drift og økonomi for dit område. Vi har flere igangværende projekter, og vi forventer, at du kan indgå som aktiv medspiller ved udvikling og implementering af disse. Du vil indgå i en ledergruppe med de øvrige teamledere og afdelingslederen, og vi har et åbent og motiverende samarbejde. Personlige kvalifikationer Vi er en organisation i rivende udvikling. Du skal kunne arbejde med forandringsprocesser og være i besiddelse af et ledelsesmæssigt drive, robusthed og gennemslagskraft, så du kan sætte klare mål for plejen og medarbejderudviklingen og gennemføre disse. Hvad kan vi tilbyde? Et job med rig mulighed for personligt lederskab og ledelsesmæssig udvikling. Hvis du ikke i forvejen har diplomuddannelse i ledelse, vil dette blive iværksat. Medarbejdere og kollegaer er yderst motiverede for et godt samarbejde og et godt arbejdsmiljø. Læs mere på odsherred.dk Stillingsbeskrivelse vil kunne rekvireres ved henvendelse til afdelingsleder Gitte Sonne, gitso@odsherred.dk Samtale vil finde sted: 1. samtale er planlagt til torsdag den 9. maj. De ansøgere, som går videre, skal gennemføre en personlighedstest (elektronisk) inden 2. samtale, som vil finde sted onsdag den 15. maj.

Hjemmeplejen i Odsherred Kommune består af 4 hjemmeplejegrupper med 4 teamledere. Vi søger en ny leder til gruppen i Asnæs.

Vores leder har søgt nye udfordringer, så derfor søger vi en ny teamleder. Gruppen består af ca. 50 kompetente og motivere medarbejdere, som lægger vægt på synlig og anerkendende ledelse og et godt arbejdsmiljø. Har du en sundhedsfaglig baggrund som fx sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent. Har du lyst til at arbejde med ledelse og har erfaring fra hjemmeplejen, så er du måske vores nye leder?

Jobbet

Du vil have ansvaret for ledelsen og udviklingen af teamet. Herunder faglig ledelse, personaleledelse, økonomistyring og arbejdsmiljø.

Der er tæt samarbejde mellem teamleder og controller med dagligt fokus på sikring af optimal service og pleje af borgerne. Du er ansvarlig for den samlede drift og økonomi for dit område.

Vi har flere igangværende projekter, og vi forventer, at du kan indgå som aktiv medspiller ved udvikling og implementering af disse. Du vil indgå i en ledergruppe med de øvrige teamledere og afdelingslederen, og vi har et åbent og motiverende samarbejde.

Personlige kvalifikationer

Vi er en organisation i rivende udvikling. Du skal kunne arbejde med forandringsprocesser og være i besiddelse af et ledelsesmæssigt drive, robusthed og gennemslagskraft, så du kan sætte klare mål for plejen og medarbejderudviklingen og gennemføre disse.

Hvad kan vi tilbyde?

Et job med rig mulighed for personligt lederskab og ledelsesmæssig udvikling. Hvis du ikke i forvejen har diplomuddannelse i ledelse, vil dette blive iværksat. Medarbejdere og kollegaer er yderst motiverede for et godt samarbejde og et godt arbejdsmiljø.

Læs mere på odsherred.dk

Stillingsbeskrivelse vil kunne rekvireres ved henvendelse til afdelingsleder Gitte Sonne, gitso@odsherred.dk

Samtale vil finde sted: 1. samtale er planlagt til torsdag den 9. maj. De ansøgere, som går videre, skal gennemføre en personlighedstest (elektronisk) inden 2. samtale, som vil finde sted onsdag den 15. maj.

Odsherred KommuneAsnæs2019-04-12T00:00:002019-05-07T00:00:00
330006370Teamleder til hjemmeplejen, Omsorg og Sundhed - Nykøbing Sj.Robot Hjemmeplejen i Odsherred Kommune består af 4 hjemmeplejegrupper med 4 teamledere. Vi søger en ny leder til gruppen i Nykøbing Sj. Vores leder flytter og derfor søger vi en ny teamleder. Gruppen består af ca. 45 kompetente og motivere medarbejdere, som lægger vægt på synlig og anerkendende ledelse og et godt arbejdsmiljø. Har du en sundhedsfaglig baggrund som fx sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent. Har du lyst til at arbejde med ledelse og har erfaring fra hjemmeplejen, så er du måske vores nye leder? Jobbet Du vil have ansvaret for ledelsen og udviklingen af teamet. Herunder faglig ledelse, personaleledelse, økonomistyring og arbejdsmiljø. Der er tæt samarbejde mellem teamleder og controller med dagligt fokus på sikring af optimal service og pleje af borgerne. Du er ansvarlig for den samlede drift og økonomi for dit område. Vi har flere igangværende projekter, og vi forventer, at du kan indgå som aktiv medspiller ved udvikling og implementering af disse. Du vil indgå i en ledergruppe med de øvrige teamledere og afdelingslederen, og vi har et åbent og motiverende samarbejde. Personlige kvalifikationer Vi er en organisation i rivende udvikling. Du skal kunne arbejde med forandringsprocesser og være i besiddelse af et ledelsesmæssigt drive, robusthed og gennemslagskraft, så du kan sætte klare mål for plejen og medarbejderudviklingen og gennemføre disse. Hvad kan vi tilbyde? Et job med rig mulighed for personligt lederskab og ledelsesmæssig udvikling. Hvis du ikke i forvejen har diplomuddannelse i ledelse, vil dette blive iværksat. Medarbejdere og kollegaer er yderst motiverede for et godt samarbejde og et godt arbejdsmiljø. Læs mere på odsherred.dk Stillingsbeskrivelse vil kunne rekvireres ved henvendelse til afdelingsleder Gitte Sonne, gitso@odsherred.dk Samtale vil finde sted: 1. samtale er planlagt til torsdag den 9. maj. De ansøgere, som går videre, skal gennemføre en personlighedstest (elektronisk) inden 2. samtale, som vil finde sted onsdag den 15. maj.

Hjemmeplejen i Odsherred Kommune består af 4 hjemmeplejegrupper med 4 teamledere. Vi søger en ny leder til gruppen i Nykøbing Sj.

Vores leder flytter og derfor søger vi en ny teamleder. Gruppen består af ca. 45 kompetente og motivere medarbejdere, som lægger vægt på synlig og anerkendende ledelse og et godt arbejdsmiljø. Har du en sundhedsfaglig baggrund som fx sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent. Har du lyst til at arbejde med ledelse og har erfaring fra hjemmeplejen, så er du måske vores nye leder?

Jobbet

Du vil have ansvaret for ledelsen og udviklingen af teamet. Herunder faglig ledelse, personaleledelse, økonomistyring og arbejdsmiljø.

Der er tæt samarbejde mellem teamleder og controller med dagligt fokus på sikring af optimal service og pleje af borgerne. Du er ansvarlig for den samlede drift og økonomi for dit område.

Vi har flere igangværende projekter, og vi forventer, at du kan indgå som aktiv medspiller ved udvikling og implementering af disse. Du vil indgå i en ledergruppe med de øvrige teamledere og afdelingslederen, og vi har et åbent og motiverende samarbejde.

Personlige kvalifikationer

Vi er en organisation i rivende udvikling. Du skal kunne arbejde med forandringsprocesser og være i besiddelse af et ledelsesmæssigt drive, robusthed og gennemslagskraft, så du kan sætte klare mål for plejen og medarbejderudviklingen og gennemføre disse.

Hvad kan vi tilbyde?

Et job med rig mulighed for personligt lederskab og ledelsesmæssig udvikling. Hvis du ikke i forvejen har diplomuddannelse i ledelse, vil dette blive iværksat. Medarbejdere og kollegaer er yderst motiverede for et godt samarbejde og et godt arbejdsmiljø.

Læs mere på odsherred.dk

Stillingsbeskrivelse vil kunne rekvireres ved henvendelse til afdelingsleder Gitte Sonne, gitso@odsherred.dk

Samtale vil finde sted: 1. samtale er planlagt til torsdag den 9. maj. De ansøgere, som går videre, skal gennemføre en personlighedstest (elektronisk) inden 2. samtale, som vil finde sted onsdag den 15. maj.

Odsherred KommuneNykøbing Sj2019-04-12T00:00:002019-05-07T00:00:00
330002790Dyrenes Beskyttelse søger Stedfortrædende teamleder til Dyrenes Beskyttelses VagtcentralRobot Dyrenes Beskyttelse har siden 2011 drevet Danmarks eneste døgnbetjente vagtcentral for dyr i nød. Vagtcentralen på telefon 1812 er en landsdækkende service, som vejleder i sager om dyr i nød. Hvert år modtages mere end 118.000 opkald fra bekymrede og observante borgere, som står med et dyr i nød, kender til en vanrøgtssag eller på anden vis har brug for råd om hold og håndtering af dyr. tilkaldevikarer, der primært tager vagter i weekender, ved sygdom og i højsæson. Til at drive Vagtcentralens administration er der ansat en teamchef samt en stedfortrædende teamleder, som sammen har ansvaret for koordinering af vagtplaner, uddannelse og vidensdeling, håndtering af henvendelser ud over de alm. kald, udarbejdelse af statistikker og meget andet. Læs gerne mere om vagtcentralen på dette link. Da vores dygtige stedfortræder har søgt nye udfordringer, søger vi den rette medarbejder til at supplere vores teamchef i dagligdagen. Den stedfortrædende vil udover nedenstående opgaver indgå i vagtplanen og tage kald ca. 2 gange ugentligt. Dine opgaver Ansvarlig for Vagtcentralen under teamchefs fravær Sikre koordination og vidensdeling i teamet Vedligeholdelse af vagtplan Udarbejdelse af medarbejderstatistik, inkl. timer og fravær Modtagelse og håndtering af sygemeldinger alle ugens dage Håndtering af eventuelle klager Rekruttering og onboarding af nye medarbejdere Vedligeholdelse af actioncards Support og udvikling af egne IT-systemer For at løfte disse opgaver skal du Have erfaring fra telemarketing, vagtcentral, callcenter el.lign. I tidligere jobs have haft helt eller delvist personaleansvar Have en dyrefaglig baggrund Have kendskab til samtaleteknikker, konflikthåndtering m.m. Kunne håndtere Office på rutineret brugerniveau og gerne have kendskab til pivot-tabeller m.m. Tidligere have arbejdet med udarbejdelse af vagtplaner - vi bruger systemet Tamigo Erfaring med arbejdet med frivillige er et plus men ikke et krav Vi tilbyder Dyrenes Beskyttelses Vagtcentral er forbundet med en stærk familiefølelse. Vi ønsker at du som kollega vil føle dig hjemme, og være med til at bestemme hvordan dit hjem skal indrettes . Vi har et stærkt fællesskab bygget op omkring bløde værdier og en medbestemmelse over hvordan opgaver og hverdagen skal planlægges. Vi er en dynamisk afdeling i konstant udvikling, og vi tilbyder højgrad af selvledelse, herunder medbestemmelse, handlefrihed og eksekvering. Du vil få et udfordrende og afvekslende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling og med stor selvstændighed og ansvar. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt, arbejdssted er vores lyse kontorer i Søborg, tæt på Buddinge station. Spørgsmål til stillingen rettes til teamchef Camilla Jensen på cj@dyrenesbeskyttelse.dk Bemærk at vi ikke ønsker henvendelser på telefon, ligesom alle ansøgninger skal uploades via nedenstående link. Ansøgninger der fremsendes på mail vil blive slettet. Ansøgning og CV sendes via dette link senest den 31. april 2019. Vi indkalder til samtaler i starten af maj, med henblik ansættelse snarest muligt. Skriv gerne hvor du har set vores opslag. Læs mere om hvordan vi behandler dine data i forbindelse med rekruttering her.

Dyrenes Beskyttelse har siden 2011 drevet Danmarks eneste døgnbetjente vagtcentral for dyr i nød. Vagtcentralen på telefon 1812 er en landsdækkende service, som vejleder i sager om dyr i nød. Hvert år modtages mere end 118.000 opkald fra bekymrede og observante borgere, som står med et dyr i nød, kender til en vanrøgtssag eller på anden vis har brug for råd om hold og håndtering af dyr. 

tilkaldevikarer, der primært tager vagter i weekender, ved sygdom og i højsæson.

Til at drive Vagtcentralens administration er der ansat en teamchef samt en stedfortrædende teamleder, som sammen har ansvaret for koordinering af vagtplaner, uddannelse og vidensdeling, håndtering af henvendelser ud over de alm. kald, udarbejdelse af statistikker og meget andet.

Læs gerne mere om vagtcentralen på dette link.

Da vores dygtige stedfortræder har søgt nye udfordringer, søger vi den rette medarbejder til at supplere vores teamchef i dagligdagen. Den stedfortrædende vil udover nedenstående opgaver indgå i vagtplanen og tage kald ca. 2 gange ugentligt.

Dine opgaver

  • Ansvarlig for Vagtcentralen under teamchefs fravær
  • Sikre koordination og vidensdeling i teamet
  • Vedligeholdelse af vagtplan
  • Udarbejdelse af medarbejderstatistik, inkl. timer og fravær
  • Modtagelse og håndtering af sygemeldinger alle ugens dage
  • Håndtering af eventuelle klager
  • Rekruttering og onboarding af nye medarbejdere
  • Vedligeholdelse af actioncards
  • Support og udvikling af egne IT-systemer

For at løfte disse opgaver skal du

  • Have erfaring fra telemarketing, vagtcentral, callcenter el.lign.
  • I tidligere jobs have haft helt eller delvist personaleansvar
  • Have en dyrefaglig baggrund
  • Have kendskab til samtaleteknikker, konflikthåndtering m.m.
  • Kunne håndtere Office på rutineret brugerniveau – og gerne have kendskab til pivot-tabeller m.m.
  • Tidligere have arbejdet med udarbejdelse af vagtplaner - vi bruger systemet Tamigo
  • Erfaring med arbejdet med frivillige er et plus men ikke et krav

Vi tilbyder

Dyrenes Beskyttelses Vagtcentral er forbundet med en stærk familiefølelse. Vi ønsker at du som kollega vil føle dig hjemme, og være med til at bestemme hvordan dit ”hjem skal indrettes”. Vi har et stærkt fællesskab bygget op omkring bløde værdier og en medbestemmelse over hvordan opgaver og hverdagen skal planlægges. Vi er en dynamisk afdeling i konstant udvikling, og vi tilbyder højgrad af selvledelse, herunder medbestemmelse, handlefrihed og eksekvering.

Du vil få et udfordrende og afvekslende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling og med stor selvstændighed og ansvar. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt, arbejdssted er vores lyse kontorer i Søborg, tæt på Buddinge station.

Spørgsmål til stillingen rettes til teamchef Camilla Jensen på cj@dyrenesbeskyttelse.dk

Bemærk at vi ikke ønsker henvendelser på telefon, ligesom alle ansøgninger skal uploades via nedenstående link. Ansøgninger der fremsendes på mail vil blive slettet.

Ansøgning og CV sendes via dette link senest den 31. april 2019. Vi indkalder til samtaler i starten af maj, med henblik ansættelse snarest muligt. Skriv gerne hvor du har set vores opslag.

Læs mere om hvordan vi behandler dine data i forbindelse med rekruttering her.

DYRENES BESKYTTELSE I DANMARKSøborg2019-04-08T00:00:002019-04-30T00:00:00
329999753Teamleder med ergoterapeutisk baggrund søges til Socialt døgn- og dagtilbud BrommeparkenRobot Socialt døgn- og dagtilbud Brommeparken søger en teamleder på 37 timer uden højeste arbejdstid pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter. Vi har fokus på udvikling og det gode liv. Brommeparken er et døgn- og dagtilbud og en del af Filadelfias fire sociale tilbud, der har samme målgruppe, kerneopgave og mål for udvikling. Vi er specialiserede i forhold til borgere med epilepsi og erhvervet hjerneskade. Brommeparken består af et nyopført hus, som botilbud til 16 beboere, enkelthuse med plads til 4 beboere samt et dagtilbud værksted med plads til 11 brugere. Om opgaven Med høj faglighed og hjertet på rette sted, støtter vi beboerne og brugerne til et godt liv. På Filadelfias sociale tilbud får borgerne støtte og træning til at klare så mange som muligt af hverdagens aktiviteter selv. Det giver følelsen af frihed og værdighed, når man kan mestre sit eget liv. Vi opstiller særskilte mål og delmål ud fra den kommunale bestilling i tæt og professionelt samarbejde med den enkelte og de pårørende Vi har en rehabiliterende tilgang I samarbejdet med kommunerne benytter vi voksenudredningsmetoden (VUM) Vi har fælles forløbsprogrammer for alle Filadelfias sociale tilbud Du vil være teamleder for et tværfagligt team bestående af pædagogisk, sundhedsfagligt og terapeutisk personale og indgå i en fælles ledergruppe med stedfortræder og forstander. Du vil have til opgave at opstarte og igangsætte sanseintegration og et sanserum i Brommeparken i tæt samarbejde med øvrige ergoterapeuter i Filadelfias sociale tilbud. Du vil have til opgave sammen med stedfortræder og forstander, at etablere selvkørende teams i døgntilbuddet. Vi tilbyder: En attraktiv arbejdsplads i naturskønne områder med sø, skov, og geder i baghaven Højt motiveret og engageret personale 10-dages uddannelsesforløb i blandt andet epilepsi og neuropædagogisk rehabilitering Et internt fagligt fællesskab og sparring med social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, pædagoger og terapeuter i Brommeparken og i Filadelfias sociale tilbud indgår du i fællesskab med øvrige teamledere En glad arbejdsplads, der vægter beboernes og medarbejdernes trivsel Vi forventer du har: Autorisation som ergoterapeut Gerne klinisk erfaring med neurologi og rehabilitering af voksne mennesker Klinisk erfaring med anvendelse af Sensory Profile Relevant lederuddannelse, gerne på diplomniveau Erfaring med ledelse og udvikling og gerne på det sociale område Evnen til at engagere medarbejderne og ser muligheder i stedet for begrænsninger Evnen til at bevare ro og overblik og med fokus på det gode arbejdsmiljø Evnen til at arbejde tværfagligt og indgå i samarbejde med Filadelfias øvrige sociale og sundhedsfaglige områder Engagement og lyst til, sammen med forstander og øvrige medarbejdere, at profilere Brommeparken og specialet epilepsi og hjerneskade både internt og eksternt Yderligere information kan fås ved henvendelse til forstander Gitte Kjær på tlf. 29743688. Læs mere på www.filadelfia.dk. Se stillings- og funktionsbeskrivelse i opslaget på vores hjemmeside. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der vil blive indhentet en straffeattest. Ansøgningsfrist er den 5. maj 2019. Søg stillingen online via www.filadelfia.dk. Der afholdes samtaler den 13. maj 2019.

Socialt døgn- og dagtilbud Brommeparken søger en teamleder på 37 timer uden højeste arbejdstid pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter.

Vi har fokus på udvikling og det gode liv.

Brommeparken er et døgn- og dagtilbud og en del af Filadelfias fire sociale tilbud, der har samme målgruppe, kerneopgave og mål for udvikling. Vi er specialiserede i forhold til borgere med epilepsi og erhvervet hjerneskade.

Brommeparken består af et nyopført hus, som botilbud til 16 beboere, enkelthuse med plads til 4 beboere samt et dagtilbud/værksted med plads til 11 brugere.

Om opgaven

Med høj faglighed og hjertet på rette sted, støtter vi beboerne og brugerne til et godt liv. På Filadelfias sociale tilbud får borgerne støtte og træning til at klare så mange som muligt af hverdagens aktiviteter selv. Det giver følelsen af frihed og værdighed, når man kan mestre sit eget liv.

  • Vi opstiller særskilte mål og delmål ud fra den kommunale bestilling i tæt og professionelt samarbejde med den enkelte og de pårørende

  • Vi har en rehabiliterende tilgang

  • I samarbejdet med kommunerne benytter vi voksenudredningsmetoden (VUM)

  • Vi har fælles forløbsprogrammer for alle Filadelfias sociale tilbud

Du vil være teamleder for et tværfagligt team bestående af pædagogisk, sundhedsfagligt og terapeutisk personale og indgå i en fælles ledergruppe med stedfortræder og forstander.

Du vil have til opgave at opstarte og igangsætte sanseintegration og et sanserum i Brommeparken i tæt samarbejde med øvrige ergoterapeuter i Filadelfias sociale tilbud.

Du vil have til opgave sammen med stedfortræder og forstander, at etablere selvkørende teams i døgntilbuddet.

Vi tilbyder:

  • En attraktiv arbejdsplads i naturskønne områder med sø, skov, og geder i baghaven

  • Højt motiveret og engageret personale

  • 10-dages uddannelsesforløb i blandt andet epilepsi og neuropædagogisk rehabilitering

  • Et internt fagligt fællesskab og sparring med social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, pædagoger og terapeuter i Brommeparken og i Filadelfias sociale tilbud indgår du i fællesskab med øvrige teamledere

  • En glad arbejdsplads, der vægter beboernes og medarbejdernes trivsel

Vi forventer du har:

  • Autorisation som ergoterapeut

  • Gerne klinisk erfaring med neurologi og rehabilitering af voksne mennesker

  • Klinisk erfaring med anvendelse af Sensory Profile

  • Relevant lederuddannelse, gerne på diplomniveau

  • Erfaring med ledelse og udvikling og gerne på det sociale område

  • Evnen til at engagere medarbejderne og ser muligheder i stedet for begrænsninger

  • Evnen til at bevare ro og overblik og med fokus på det gode arbejdsmiljø

  • Evnen til at arbejde tværfagligt og indgå i samarbejde med Filadelfias øvrige sociale og sundhedsfaglige områder

  • Engagement og lyst til, sammen med forstander og øvrige medarbejdere, at profilere Brommeparken og specialet epilepsi og hjerneskade både internt og eksternt

Yderligere information kan fås ved henvendelse til forstander Gitte Kjær på tlf. 29743688. Læs mere på www.filadelfia.dk. Se stillings- og funktionsbeskrivelse i opslaget på vores hjemmeside.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der vil blive indhentet en straffeattest.

Ansøgningsfrist er den 5. maj 2019. Søg stillingen online via www.filadelfia.dk. Der afholdes samtaler den 13. maj 2019.

FiladelfiaMunke Bjergby2019-04-03T00:00:002019-05-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til Økonomistaben

Kalundborg Kommune

Kalundborg
Om jobbetHar du lyst til at blive en del af en Økonomistab bestående af engagerede medarbejdere, stor kontaktflade til andre dele af organisationen og med fokus på understøtning af organisationens mål, så er du måske vores nye teamleder i Økonomista...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Teamleder til hjemmeplejen, Omsorg og Sundhed - Asnæs

Odsherred Kommune

Asnæs
Hjemmeplejen i Odsherred Kommune består af 4 hjemmeplejegrupper med 4 teamledere. Vi søger en ny leder til gruppen i Asnæs. Vores leder har søgt nye udfordringer, så derfor søger vi en ny teamleder. Gruppen består af ca. 50 kompetente og motivere me...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:7. maj 2019

Teamleder til hjemmeplejen, Omsorg og Sundhed - Nykøbing Sj.

Odsherred Kommune

Nykøbing Sj
Hjemmeplejen i Odsherred Kommune består af 4 hjemmeplejegrupper med 4 teamledere. Vi søger en ny leder til gruppen i Nykøbing Sj. Vores leder flytter og derfor søger vi en ny teamleder. Gruppen består af ca. 45 kompetente og motivere medarbejdere, s...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:7. maj 2019

Dyrenes Beskyttelse søger Stedfortrædende teamleder til Dyrenes Beskyttelses Vagtcentral

DYRENES BESKYTTELSE I DANMARK

Søborg
Dyrenes Beskyttelse har siden 2011 drevet Danmarks eneste døgnbetjente vagtcentral for dyr i nød. Vagtcentralen på telefon 1812 er en landsdækkende service, som vejleder i sager om dyr i nød. Hvert år modtages mere end 118.000 opkald fra bekymrede o...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Teamleder med ergoterapeutisk baggrund søges til Socialt døgn- og dagtilbud Brommeparken

Filadelfia

Munke Bjergby
Socialt døgn- og dagtilbud Brommeparken søger en teamleder på 37 timer uden højeste arbejdstid pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter. Vi har fokus på udvikling og det gode liv. Brommeparken er et døgn- og dagtilbud og en del af Filadelfias fire so...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019