Teamleder

PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København.

Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi.

Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater.

Vi søger nu en teamleder, der kan varetage ledelsen af vores hold af mødebookere. Du får helt overordnet et personaleansvar og et produktionsansvar.

Dine opgaver vil bla. være:

- Ansættelse af nye mødebookere

- Oplæring og træning af vores mødebookere

- Daglig coaching af og støtte til mødebookerne.

- Opstartsmøder / briefinger med nye kunder

- Evalueringsmøder med kunderne

- Rapporteringer til kunder 

Du har i det daglige meget kontakt med mødebookerne på holdet og meget kontakt med vores aktive kunder.

Vi forventer at du har stor erfaring som mødebooker eller sælger fra et callcenter og at du gerne har erfaringer som enten projektleder eller teamleder 

Vi forventer endvidere at du har et positivt væsen og ikke er bange for at gå forrest. 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007038Phoenix-0ce94d8812019-04-12T00:00:00Teamleder

PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København.

Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi.

Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater.

Vi søger nu en teamleder, der kan varetage ledelsen af vores hold af mødebookere. Du får helt overordnet et personaleansvar og et produktionsansvar.

Dine opgaver vil bla. være:

- Ansættelse af nye mødebookere

- Oplæring og træning af vores mødebookere

- Daglig coaching af og støtte til mødebookerne.

- Opstartsmøder / briefinger med nye kunder

- Evalueringsmøder med kunderne

- Rapporteringer til kunder 

Du har i det daglige meget kontakt med mødebookerne på holdet og meget kontakt med vores aktive kunder.

Vi forventer at du har stor erfaring som mødebooker eller sælger fra et callcenter og at du gerne har erfaringer som enten projektleder eller teamleder 

Vi forventer endvidere at du har et positivt væsen og ikke er bange for at gå forrest. 

 

PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København. Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi. Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater. Vi søger nu en teamleder, der kan varetage ledelsen af vores hold af mødebookere. Du får helt overordnet et personaleansvar og et produktionsansvar. Dine opgaver vil bla. være: - Ansættelse af nye mødebookere - Oplæring og træning af vores mødebookere - Daglig coaching af og støtte til mødebookerne. - Opstartsmøder briefinger med nye kunder - Evalueringsmøder med kunderne - Rapporteringer til kunder Du har i det daglige meget kontakt med mødebookerne på holdet og meget kontakt med vores aktive kunder. Vi forventer at du har stor erfaring som mødebooker eller sælger fra et callcenter og at du gerne har erfaringer som enten projektleder eller teamleder Vi forventer endvidere at du har et positivt væsen og ikke er bange for at gå forrest.11jobnet0ce94d88100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3508076PB MARKETING ApS11Vester Voldgade 83 11552København VDKDanmark0
pb@pb-marketing.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745531JobNet4975141497514110012-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce94d88https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce94d88https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce94d88&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce94d88&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12008001Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse361451154Peter Bjarnarsonpb@pb-marketing.comDKDanmarkDKDanmark330029827Teamleder til team 2. sal Ørestad PlejecenterBasic Kan du lede medarbejderne i et visionært og udviklingsorienteret plejecenter? Ørestad Plejecenter søger en teamleder til ledelsesopgaven i team 2. sal, som har 24 beboere og omkring 30 dygtige, selvstændige tværfaglige medarbejdere, både social- og sundhedshjælpere, -assistenter, og sygeplejersker. Du har lyst og evne til at være lydhør og handlekraftig i den borgernære hverdag i et tillidsfuldt og inddragende samarbejde med medarbejdere, borgere, pårørende og andre samarbejdspartnere, samt indgå i tværfaglig opgaveløsning og være en del af et ambitiøst lederteam på i alt fem ledere, som tager ansvar for ledelse, kvalitetssikring samt -udvikling af plejecentret. Moderne plejecenter nye veje Ørestad Plejecenter åbner op for nye måder at levere pleje og omsorg på, der handler om at inddrage borgernes ressourcer i hverdagens aktiviteter med udgangspunkt i kommunens mission, vision og ældrepolitikkens mål om et stærkt liv hele livet. Vi leverer pleje og omsorg ud fra borgernes forskellige døgnrytmer, der afspejles i plejecentrets, fysiske rammer og fleksibilitet blandt medarbejderne. Plejecentret arbejder med IHI inspireret forbedringsmetode i faglige udviklingsprojekter og du vil være en afgørende medspiller i disse processer. Plejecentret ar arbejder med at udvikle kerneopgaven, som er at danne ramme om et frit, trygt og meningsfuldt liv for de personer, som bor, arbejder eller kommer i huset ved at inspirerer og involvere hinanden hver eneste dag. Plejecentret er desuden profilplejecenter for kunst og kultur, hvor vi arbejder med at lade kunst og kultur skabe livsglæde og fællesskab Vi ønsker en teamleder, som Arbejder anerkendende, uddelegerende og i respekt for den mangfoldighed mennesker rummer, både når der skal sættes retning, udvikles nyt, løses konflikter og sættes grænser Har erfaring med at skabe resultater gennem sin aktive ledelse Har forståelse for ældreområdet og de faglige indsatser på et plejecenter, hvor borgerne både kan have fysiske og psykiske udfordringer som kræver både social- og sundhedsfaglige løsninger Bevarer overblikket og smilet i en omskiftelig hverdag med mange bolde i luften hvor planerne mange gange må ændres og tilpasses til en ny situation Forstår rehabiliteringens tankesæt og kan oversætte dette til medarbejdere og beboere Anvender metoder fra proces- og projektledelse til implementering af faglig viden og nye tiltag, så medarbejdernes tryghed, færdigheder og forståelse øges Er hurtig til at tilegne sig IT-systemer og love, regler og vejledninger Optræder venligt, inspirerende, struktureret og velovervejet når der samarbejdes med borgere, pårørende, medarbejdere, kolleger og chefer Sætter klare mål og rammer op og lader medarbejderne finde løsningerne selv så vidt muligt og træder til med ledelse, der hvor medarbejderne ikke selv kan finde løsninger Deltager aktivt i MED arbejdet og sikrer et trivselsfremmende arbejdsmiljø Er uddannet sygeplejerske Dine vigtigste opgaver Som teamleder skal du sikre god kvalitet indenfor disse områder: Værdier, helhed og resultater Personaleledelse Arbejdsmiljø og miljø Udvikling af den faglige kvalitet hver dag Sikre et lærende udviklende miljø i teamet Administration og styring, herunder sikre overholdelse af økonomisk ramme Implementering af strategier, politikker og ny faglig viden Samarbejde både internt i huset og ud af huset Desuden vil du være medansvarlig for husets samlede drift og deltage i ledelsen af andre teams i dine lederkollegers fravær. Vil du være vores kollega? Teamledere er ansat på fuld tid uden højeste tjenestetid. Stillingen er ledig fra den 1. august 2019. Løn forhandles efter gældende overenskomst. Vil du vide mere eller ønsker job og kompetenceprofil tilsendt, så kan du kontakte centerchef Mie Nicolaisen på CQ9X@kk.dk eller på 2156 1874. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 6. juni 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 12. juni 2019. Udvalgte kandidater skal derefter gennemgå test forud for 2. samtale den 19. juni 2019. Ørestad Plejecenter er del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune. Plejecentret er del af Lokalområde Amager, der desuden har fire øvrige plejehjem, Lokalområdekontor, Sundhedshus, Hjemmepleje og Sygepleje. Ørestad Plejecenter er beliggende i byudviklingszonen Ørestad Syd.Metroen går lige til døren. Se www.kk.dk for yderligere information om at arbejde i Københavns Kommune. På Københavns Kommunes hjemmeside kan du også hente ældrepolitikken, samt kommunens Sundhedspolitik.

Kan du lede medarbejderne i et visionært og udviklingsorienteret plejecenter?

 Ørestad Plejecenter søger en teamleder til ledelsesopgaven i team 2. sal, som har 24 beboere og omkring 30 dygtige, selvstændige tværfaglige medarbejdere, både social- og sundhedshjælpere, -assistenter, og sygeplejersker. Du har lyst og evne til at være lydhør og handlekraftig i den borgernære hverdag i et tillidsfuldt og inddragende samarbejde med medarbejdere, borgere, pårørende og andre samarbejdspartnere, samt indgå i tværfaglig opgaveløsning og være en del af et ambitiøst lederteam på i alt fem ledere, som tager ansvar for ledelse, kvalitetssikring samt -udvikling af plejecentret.

Moderne plejecenter – nye veje
Ørestad Plejecenter åbner op for nye måder at levere pleje og omsorg på, der handler om at inddrage borgernes ressourcer i hverdagens aktiviteter med udgangspunkt i kommunens mission, vision og ældrepolitikkens mål om et stærkt liv hele livet. Vi leverer pleje og omsorg ud fra borgernes forskellige døgnrytmer, der afspejles i plejecentrets, fysiske rammer og fleksibilitet blandt medarbejderne.

Plejecentret arbejder med IHI inspireret forbedringsmetode i faglige udviklingsprojekter og du vil være en afgørende medspiller i disse processer.

Plejecentret ar arbejder med at udvikle kerneopgaven, som er at danne ramme om et frit, trygt og meningsfuldt liv for de personer, som bor, arbejder eller kommer i huset – ved at inspirerer og involvere hinanden hver eneste dag.

Plejecentret er desuden profilplejecenter for kunst og kultur, hvor vi arbejder med at lade kunst og kultur skabe livsglæde og fællesskab

Vi ønsker en teamleder, som

  • Arbejder anerkendende, uddelegerende og i respekt for den mangfoldighed mennesker rummer, både når der skal sættes retning, udvikles nyt, løses konflikter og sættes grænser
  • Har erfaring med at skabe resultater gennem sin aktive ledelse
  • Har forståelse for ældreområdet og de faglige indsatser på et plejecenter, hvor borgerne både kan have fysiske og psykiske udfordringer som kræver både social- og sundhedsfaglige løsninger
  • Bevarer overblikket og smilet i en omskiftelig hverdag med mange bolde i luften hvor planerne mange gange må ændres og tilpasses til en ny situation
  • Forstår rehabiliteringens tankesæt og kan oversætte dette til medarbejdere og beboere
  • Anvender metoder fra proces- og projektledelse til implementering af faglig viden og nye tiltag, så medarbejdernes tryghed, færdigheder og forståelse øges
  • Er hurtig til at tilegne sig IT-systemer og love, regler og vejledninger
  • Optræder venligt, inspirerende, struktureret og velovervejet når der samarbejdes med borgere, pårørende, medarbejdere, kolleger og chefer
  • Sætter klare mål og rammer op og lader medarbejderne finde løsningerne selv så vidt muligt – og træder til med ledelse, der hvor medarbejderne ikke selv kan finde løsninger
  • Deltager aktivt i MED arbejdet og sikrer et trivselsfremmende arbejdsmiljø
  • Er uddannet sygeplejerske

Dine vigtigste opgaver
Som teamleder skal du sikre god kvalitet indenfor disse områder:

  • Værdier, helhed og resultater
  • Personaleledelse
  • Arbejdsmiljø og miljø
  • Udvikling af den faglige kvalitet – hver dag
  • Sikre et lærende/udviklende miljø i teamet
  • Administration og styring, herunder sikre overholdelse af økonomisk ramme
  • Implementering af strategier, politikker og ny faglig viden
  • Samarbejde både internt i huset og ud af huset

Desuden vil du være medansvarlig for husets samlede drift og deltage i ledelsen af andre teams i dine lederkollegers fravær.

Vil du være vores kollega?
Teamledere er ansat på fuld tid uden højeste tjenestetid. Stillingen er ledig fra den 1. august 2019. Løn forhandles efter gældende overenskomst.

Vil du vide mere eller ønsker job og kompetenceprofil tilsendt, så kan du kontakte centerchef Mie Nicolaisen på CQ9X@kk.dk eller på 2156 1874.

Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 6. juni 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 12. juni 2019. Udvalgte kandidater skal derefter gennemgå test forud for 2. samtale den 19. juni 2019.

Ørestad Plejecenter er del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune. Plejecentret er del af Lokalområde Amager, der desuden har fire øvrige plejehjem, Lokalområdekontor, Sundhedshus, Hjemmepleje og Sygepleje. Ørestad Plejecenter er beliggende i byudviklingszonen Ørestad Syd.Metroen går lige til døren. Se www.kk.dk for yderligere information om at arbejde i Københavns Kommune. På Københavns Kommunes hjemmeside kan du også hente ældrepolitikken, samt kommunens Sundhedspolitik.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngØrestad Plejecenter - 2. salKøbenhavn S2019-05-23T11:00:41.8272019-06-06T00:00:00
330027573TEAMLEDER - TEKNISK AFDELING SØGES TIL FIRE HOTELLER I DET CENTRALE KØBENHAVNRobot Har du erfaring med ledelse inden for drift og vedligehold? Kan du sikre driften af vores danske hoteller, så både tekniske og fysiske rammer fungerer optimalt? Så har vi måske jobbet til dig. Om stillingen I rollen som teamleder bliver du overordnet ansvarlig for at holde vores faciliteter operationelle gennem vedligeholdelse, reparation og udskiftninger. Du får ansvaret for et mangfoldigt team på 3 personer der servicerer hotellernes mange afdelinger og servicepartnere. Du kommer til at definere dine egne og teamets opgaver selvstændigt og i samarbejde med Ligula Danmarks ledelsesteam. Teamets arbejdsopgaver: Udførelse af forebyggende og systematisk vedligeholdelse af hotellerne Udføre alle typer småreparationer på installationer, inventar, udstyr m.v. Ad-hoc opgaver i forbindelse med hotellets daglige drift Daglig udbedring af fejl og mangler på værelserne Dine arbejdsområder og opgaver: Planlægning, forberedelse, prioritering og eksekvering af teamets arbejdsopgaver Personaleansvarlig for træning, udvikling, rekruttering m.v. Sikkerhedsansvarlig, herunder udarbejdelse af APV og sikkerhedsrunderinger Hovedansvarlig for samarbejdet med diverse leverandører og servicepartnere Planlægge vedligeholdelse af bygninger og tekniske installationer Deltagelse på evt. bygge- og ejendomsmøder Kontrol af udgifter til drift, vedligehold og energi Vores forventninger Der kan være flere veje til jobbet. Du kan enten komme fra et lignende job og har erfaring med ledelse eller du er nyuddannet med en teknisk baggrund. Vi forventer du har gode faglige og tekniske forudsætninger for, at kunne løse ovenstående arbejdsområder og opgaver på flere hoteller. Du er detaljeorienteret og motiveres af, at få udført opgaven både korrekt og effektivt samt forstår vigtigheden i at overholde deadlines. Du forstår at prioritere, planlægge og fordele afdelingens opgaver, så dit team til stadighed er motiveret til, på mest effektive måde, at opnå resultater af høj kvalitet. Du er vedligeholdende i forhold til løbende forebyggelse, identificering og udbedring af tekniske udfordringer og du forstår vigtigheden i, at holde andre afdelinger og hotellets ledelse opdateret om dine beslutninger og prioriteringer. Du er desuden indforstået med, at arbejdet i sjældne tilfælde kan kræve tilkald uden for normal arbejdstid. Vi tilbyder Du vil blive en del af en arbejdsplads i en stor dynamisk organisation med et godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på gensidig feedback og kort vej fra idé til handling. Vi bestræber os altid på at blive bedre og ikke mindst forbedre hoteloplevelsen for vores gæster, som altid vil være vores hovedfokus i løbet af arbejdsdagen. Vi tilbyder dig et spændende og vareriet arbejde med fantastiske kollegaer samt en udfordrende stilling i et travlt og pulserende arbejdsmiljø. Løn efter kvalifikationer og erfaring. Tiltrædelse: snarest muligt, samtaler afholdes løbende. Motiveret ansøgning og CV sendes til application@ligula.dk Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt endelig Christer Lundberg, Country Manager Danmark via christer.lundberg@ligula.dk. Husk reference i emnefeltet: Teamleder teknisk afdeling OM OS Ligula Hospitality Group AB er et moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af to enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og har senest tilføjet 7 nye hoteller i Tyskland til Ligulas portefølje. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne Pipes of Scotland, La Gare, Plaza Grill, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof.

Har du erfaring med ledelse inden for drift og vedligehold? Kan du sikre driften af vores danske hoteller, så både tekniske og fysiske rammer fungerer optimalt? Så har vi måske jobbet til dig.

Om stillingen

I rollen som teamleder bliver du overordnet ansvarlig for at holde vores faciliteter operationelle gennem vedligeholdelse, reparation og udskiftninger. Du får ansvaret for et mangfoldigt team på 3 personer der servicerer hotellernes mange afdelinger og servicepartnere. Du kommer til at definere dine egne og teamets opgaver selvstændigt og i samarbejde med Ligula Danmarks ledelsesteam.

Teamets arbejdsopgaver:

  • Udførelse af forebyggende og systematisk vedligeholdelse af hotellerne
  • Udføre alle typer småreparationer på installationer, inventar, udstyr m.v.
  • Ad-hoc opgaver i forbindelse med hotellets daglige drift
  • Daglig udbedring af fejl og mangler på værelserne

Dine arbejdsområder og opgaver:

  • Planlægning, forberedelse, prioritering og eksekvering af teamets arbejdsopgaver
  • Personaleansvarlig for træning, udvikling, rekruttering m.v.
  • Sikkerhedsansvarlig, herunder udarbejdelse af APV og sikkerhedsrunderinger
  • Hovedansvarlig for samarbejdet med diverse leverandører og servicepartnere
  • Planlægge vedligeholdelse af bygninger og tekniske installationer
  • Deltagelse på evt. bygge- og ejendomsmøder
  • Kontrol af udgifter til drift, vedligehold og energi

Vores forventninger

Der kan være flere veje til jobbet. Du kan enten komme fra et lignende job og har erfaring med ledelse eller du er nyuddannet med en teknisk baggrund. Vi forventer du har gode faglige og tekniske forudsætninger for, at kunne løse ovenstående arbejdsområder og opgaver på flere hoteller. Du er detaljeorienteret og motiveres af, at få udført opgaven både korrekt og effektivt – samt forstår vigtigheden i at overholde deadlines. Du forstår at prioritere, planlægge og fordele afdelingens opgaver, så dit team til stadighed er motiveret til, på mest effektive måde, at opnå resultater af høj kvalitet. Du er vedligeholdende i forhold til løbende forebyggelse, identificering og udbedring af tekniske udfordringer og du forstår vigtigheden i, at holde andre afdelinger og hotellets ledelse opdateret om dine beslutninger og prioriteringer. Du er desuden indforstået med, at arbejdet i sjældne tilfælde kan kræve tilkald uden for normal arbejdstid.

 

Vi tilbyder

Du vil blive en del af en arbejdsplads i en stor dynamisk organisation med et godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på gensidig feedback og kort vej fra idé til handling. Vi bestræber os altid på at blive bedre og ikke mindst forbedre hoteloplevelsen for vores gæster, som altid vil være vores hovedfokus i løbet af arbejdsdagen. Vi tilbyder dig et spændende og vareriet arbejde med fantastiske kollegaer samt en udfordrende stilling i et travlt og pulserende arbejdsmiljø.

 

Løn efter kvalifikationer og erfaring.

 

Tiltrædelse: snarest muligt, samtaler afholdes løbende.

Motiveret ansøgning og CV sendes til application@ligula.dk

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt endelig Christer Lundberg, Country Manager Danmark via christer.lundberg@ligula.dk.

Husk reference i emnefeltet: Teamleder teknisk afdeling

OM OS

Ligula Hospitality Group AB er et moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af to enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og har senest tilføjet 7 nye hoteller i Tyskland til Ligulas portefølje. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne Pipes of Scotland, La Gare, Plaza Grill, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof. 

Copenhagen Plaza HotelKøbenhavn V2019-05-20T00:00:002019-06-28T00:00:00
330029465Teamleder til afdelingen for Sundhed og Beskæftigelse i Sundhedshus VanløseBasic Sundhed og Beskæftigelse søger en teamleder med ansættelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Afdelingen hører under Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune og har til opgave at levere sundhedsfaglige borgerforløb til ledige borgere henvist fra Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen. Sundhed og Beskæftigelse består af 25 engagerede medarbejdere med forskellige sundhedsfaglige baggrunde, som alle brænder for at gøre en forskel for udsatte borgere. Afdelingen er delt op i to teams, hvor vi til det ene team, Indsatsteamet, søger en teamleder. Med et beskæftigelsesrettet perspektiv varetager Indsatsteamets medarbejdere sundhedsfaglige indsatser, hvor der i særdeleshed er fokus på hverdagsmestring, helbredsmestring og trivsel. For at opfylde de politiske ambitioner skal vi i samarbejde med centralforvaltningen og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen finde nye veje og gode løsninger til at opnå synergi mellem de forskellige tilbud for borgeren. Tilbuddene skal udvikles under hensyntagen til ressourcer og kompetencer, og du har derfor i din ledelse et naturligt fokus på at finde den nødvendige balance mellem at udvikle og drifte og at støtte og stille krav. Om dig Du skal trives i en politisk styret organisation, hvor forandringer er dagens orden. Du er ambitiøs, struktureret og empatisk og formår at være den samlende kraft i en travl hverdag Du ønsker med stor energi at bidrage til at udvikle en arbejdsplads, hvor faglighed, godt arbejdsmiljø og trivsel er i fokus Dine hovedopgaver vil være: Personaleledelse herunder afholdelse af MUS og andre typer medarbejdersamtaler Overordnet tilrettelæggelse og uddelegering af opgaver til medarbejderne Sparring med medarbejdere omkring prioritering af tid og opgaver Bidrage til kvalitetsudvikling af indsatser samt videreudvikling, også i samarbejde med Beskæftigelse- og Integrationsforvaltningen Fokus på ventetider, holdlister, belastning, sygefravær mv. Mødeledelse ved team- og afdelingsmøder Vi forventer: At du har kendskab til sundhedsindsatser i kommunalt regi At du har erfaring med tværkommunalt tværsektorielt samarbejde At du har en sundhedsfaglig profil med minimum fem års erfaring Erfaring med ledelsesopgaver og gerne relevant lederuddannelse eller plan om lederuddannelse At du har gode evner indenfor kommunikation og formidling, og derigennem formår at styrke samarbejdet på alle niveauer i organisationen Du vil danne lederteam med en anden teamleder i Sundhed og Beskæftigelse og referere til områdechefen. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job, som du selv kan være med til at præge. Du vil møde en arbejdsplads, hvor vi værdsætter at gøre tingene ordentligt og samtidig have tid til at have det sjovt. Mere information Stillingen er på fuld tid, og ønskes besat 1. august 2019 eller efter aftale. Ansættelse og aflønning vil ske efter principperne for Ny Løn og i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation. I forbindelse med ansættelsesprocessen vil en mulig kandidat blive spurgt om referencer. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte lokalområdechef Signe Grauslund på 2637 8875 eller teamleder Louise Tang Jensen på 3530 2145. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes at ligge i uge 24, 25 eller 26.

Sundhed og Beskæftigelse søger en teamleder med ansættelse 1. august 2019 eller snarest derefter.

Afdelingen hører under Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune og har til opgave at levere sundhedsfaglige borgerforløb til ledige borgere henvist fra Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen.
Sundhed og Beskæftigelse består af 25 engagerede medarbejdere med forskellige sundhedsfaglige baggrunde, som alle brænder for at gøre en forskel for udsatte borgere. Afdelingen er delt op i to teams, hvor vi til det ene team, Indsatsteamet, søger en teamleder.

Med et beskæftigelsesrettet perspektiv varetager Indsatsteamets medarbejdere sundhedsfaglige indsatser, hvor der i særdeleshed er fokus på hverdagsmestring, helbredsmestring og trivsel.
For at opfylde de politiske ambitioner skal vi i samarbejde med centralforvaltningen og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen finde nye veje og gode løsninger til at opnå synergi mellem de forskellige tilbud for borgeren. Tilbuddene skal udvikles under hensyntagen til ressourcer og kompetencer, og du har derfor i din ledelse et naturligt fokus på at finde den nødvendige balance mellem at udvikle og drifte og at støtte og stille krav.

Om dig

  • Du skal trives i en politisk styret organisation, hvor forandringer er dagens orden.
  • Du er ambitiøs, struktureret og empatisk og formår at være den samlende kraft i en travl hverdag

Du ønsker med stor energi at bidrage til at udvikle en arbejdsplads, hvor faglighed, godt arbejdsmiljø og trivsel er i fokus

Dine hovedopgaver vil være:

  • Personaleledelse; herunder afholdelse af MUS og andre typer medarbejdersamtaler
  • Overordnet tilrettelæggelse og uddelegering af opgaver til medarbejderne
  • Sparring med medarbejdere omkring prioritering af tid og opgaver
  • Bidrage til kvalitetsudvikling af indsatser samt videreudvikling, også i samarbejde med Beskæftigelse- og Integrationsforvaltningen
  • Fokus på ventetider, holdlister, belastning, sygefravær mv.
  • Mødeledelse ved team- og afdelingsmøder

Vi forventer:

  • At du har kendskab til sundhedsindsatser i kommunalt regi
  • At du har erfaring med tværkommunalt/tværsektorielt samarbejde
  • At du har en sundhedsfaglig profil med minimum fem års erfaring
  • Erfaring med ledelsesopgaver og gerne relevant lederuddannelse eller plan om lederuddannelse
  • At du har gode evner indenfor kommunikation og formidling, og derigennem formår at styrke samarbejdet på alle niveauer i organisationen
  • Du vil danne lederteam med en anden teamleder i Sundhed og Beskæftigelse og referere til områdechefen.

Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job, som du selv kan være med til at præge. Du vil møde en arbejdsplads, hvor vi værdsætter at gøre tingene ordentligt og samtidig have tid til at have det sjovt.

Mere information
Stillingen er på fuld tid, og ønskes besat 1. august 2019 eller efter aftale.
Ansættelse og aflønning vil ske efter principperne for Ny Løn og i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation.
I forbindelse med ansættelsesprocessen vil en mulig kandidat blive spurgt om referencer.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte lokalområdechef Signe Grauslund på 2637 8875 eller teamleder Louise Tang Jensen på 3530 2145.

Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. juni 2019
Ansættelsessamtaler forventes at ligge i uge 24, 25 eller 26.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSundhed og Beskæftigelse - IndsatsteamVanløse2019-05-22T17:06:21.9602019-06-13T00:00:00
330019205Teamleder til nyoprettet stilling med håndtering af sundhedsordningerRobot CareMatch søger for Focus People Til dynamisk afdeling søger vi en teamleder, der selvstændigt kan håndtere sundhedsordninger hos borgere, der har brug for støtte og hjælp. Drift og udvikling Du bliver ansvarlig for fuldadministrerede ordninger og mindre ordninger med hjælperhold omkring borgere, der er bevilget hjælp i eget hjem. Som teamleder skal du sikre den bedst mulige drift og udvikling af holdet. Det indebærer rekruttering og ansættelse af medarbejdere, vagtplanlægning og økonomisk styring af borgerens bevilling. Du skal løbende have fokus på arbejdsgange og forbedringer i processerne. Hertil rådgivning og kontrol af arbejdsmiljø og overholdelse af love og regler. Værdier og omdømme Vi er stolte af vores værdier og lever af vores omdømme. Det er vigtigt, at du bidrager til begge dele, og kan levere en god og nærværende service. Selvstændige opgaver Du afholder personalemøder og udviklings- og trivselssamtaler samt opfølgning på APV og tilfredshedsundersøgelser. Dertil er der planlægning og koordinering i samarbejdet mellem kommune region og borger medarbejdere. Vi er en mindre enhed, hvor du bliver makker med en erfaren kollega, som kan sparre med dig om opgaveløsningen. Din faglige og personlige profil Dit primære værktøj er telefon og mail, så det er væsentligt, at du kan skabe relationer på afstand. Dygtig kommunikator på skrift og i tale Sundhedsfaglig uddannelse - f.eks. social- og sundhedsassistent Kendskab til serviceloven Kendskab til lovgivning om arbejdsmiljø Kendskab til ansættelsesret Focus People Vi formidler arbejdskraft og administration af ansættelsesforhold mellem borgere og kommuner, regioner og private virksomheder. Vi matcher mennesker og arbejdsopgaver, så samarbejdet skaber værdi for alle parter. Kerneområdet for os er samarbejdet med kommuner og regioner inden for syge- og handicapområdet, hvor vi i fælles interesse ønsker at skabe optimale vilkår for borgere med særlige behov for pleje og omsorg. Ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid med en række goder. Herunder internet og telefon, da du må påregne at arbejde på farten. Yderligere oplysninger Focus People samarbejder med CareMatch om denne ansættelse. Har du spørgsmål, eller ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42, hvor du også kan rekvirere en arbejdsbeskrivelse.

CareMatch søger for Focus People

Til dynamisk afdeling søger vi en teamleder, der selvstændigt kan håndtere sundhedsordninger hos borgere, der har brug for støtte og hjælp.

Drift og udvikling

Du bliver ansvarlig for fuldadministrerede ordninger og mindre ordninger med hjælperhold omkring borgere, der er bevilget hjælp i eget hjem.

Som teamleder skal du sikre den bedst mulige drift og udvikling af holdet. Det indebærer rekruttering og ansættelse af medarbejdere, vagtplanlægning og økonomisk styring af borgerens bevilling.

Du skal løbende have fokus på arbejdsgange og forbedringer i processerne. Hertil rådgivning og kontrol af arbejdsmiljø og overholdelse af love og regler.

Værdier og omdømme

Vi er stolte af vores værdier og lever af vores omdømme. Det er vigtigt, at du bidrager til begge dele, og kan levere en god og nærværende service.

Selvstændige opgaver

Du afholder personalemøder og udviklings- og trivselssamtaler samt opfølgning på APV og tilfredshedsundersøgelser. Dertil er der planlægning og koordinering i samarbejdet mellem kommune/region og borger/medarbejdere.

Vi er en mindre enhed, hvor du bliver makker med en erfaren kollega, som kan sparre med dig om opgaveløsningen.

Din faglige og personlige profil

Dit primære værktøj er telefon og mail, så det er væsentligt, at du kan skabe relationer på afstand.

  • Dygtig kommunikator på skrift og i tale
  • Sundhedsfaglig uddannelse - f.eks. social- og sundhedsassistent
  • Kendskab til serviceloven
  • Kendskab til lovgivning om arbejdsmiljø
  • Kendskab til ansættelsesret

Focus People

Vi formidler arbejdskraft og administration af ansættelsesforhold mellem borgere og kommuner, regioner og private virksomheder. Vi matcher mennesker og arbejdsopgaver, så samarbejdet skaber værdi for alle parter.

Kerneområdet for os er samarbejdet med kommuner og regioner inden for syge- og handicapområdet, hvor vi i fælles interesse ønsker at skabe optimale vilkår for borgere med særlige behov for pleje og omsorg.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid med en række goder. Herunder internet og telefon, da du må påregne at arbejde på farten.

Yderligere oplysninger

Focus People samarbejder med CareMatch om denne ansættelse. Har du spørgsmål, eller ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42, hvor du også kan rekvirere en arbejdsbeskrivelse.

CareMatch ApSMiddelfart2019-05-07T00:00:002019-06-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til team 2. sal Ørestad Plejecenter

Ørestad Plejecenter - 2. sal

København S
Kan du lede medarbejderne i et visionært og udviklingsorienteret plejecenter? Ørestad Plejecenter søger en teamleder til ledelsesopgaven i team 2. sal, som har 24 beboere og omkring 30 dygtige, selvstændige tværfaglige medarbejdere, både social- og ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

TEAMLEDER - TEKNISK AFDELING SØGES TIL FIRE HOTELLER I DET CENTRALE KØBENHAVN

Copenhagen Plaza Hotel

København V
Har du erfaring med ledelse inden for drift og vedligehold? Kan du sikre driften af vores danske hoteller, så både tekniske og fysiske rammer fungerer optimalt? Så har vi måske jobbet til dig. Om stillingen I rollen som teamleder bliver du overordne...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Teamleder til afdelingen for Sundhed og Beskæftigelse i Sundhedshus Vanløse

Sundhed og Beskæftigelse - Indsatsteam

Vanløse
Sundhed og Beskæftigelse søger en teamleder med ansættelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Afdelingen hører under Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune og har til opgave at levere sundhedsfaglige borgerforløb til ledige borge...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Teamleder til nyoprettet stilling med håndtering af sundhedsordninger

CareMatch ApS

Middelfart
CareMatch søger for Focus People Til dynamisk afdeling søger vi en teamleder, der selvstændigt kan håndtere sundhedsordninger hos borgere, der har brug for støtte og hjælp. Drift og udvikling Du bliver ansvarlig for fuldadministrerede ordninger og m...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019