Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder

PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København.

Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi.

Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater.

Vi søger nu en teamleder, der kan varetage ledelsen af vores hold af mødebookere. Du får helt overordnet et personaleansvar og et produktionsansvar.

Dine opgaver vil bla. være:

- Ansættelse af nye mødebookere

- Oplæring og træning af vores mødebookere

- Daglig coaching af og støtte til mødebookerne.

- Opstartsmøder / briefinger med nye kunder

- Evalueringsmøder med kunderne

- Rapporteringer til kunder 

Du har i det daglige meget kontakt med mødebookerne på holdet og meget kontakt med vores aktive kunder.

Vi forventer at du har stor erfaring som mødebooker eller sælger fra et callcenter og at du gerne har erfaringer som enten projektleder eller teamleder 

Vi forventer endvidere at du har et positivt væsen og ikke er bange for at gå forrest. 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007038Phoenix-0ce94d8812019-04-12T00:00:00Teamleder

PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København.

Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi.

Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater.

Vi søger nu en teamleder, der kan varetage ledelsen af vores hold af mødebookere. Du får helt overordnet et personaleansvar og et produktionsansvar.

Dine opgaver vil bla. være:

- Ansættelse af nye mødebookere

- Oplæring og træning af vores mødebookere

- Daglig coaching af og støtte til mødebookerne.

- Opstartsmøder / briefinger med nye kunder

- Evalueringsmøder med kunderne

- Rapporteringer til kunder 

Du har i det daglige meget kontakt med mødebookerne på holdet og meget kontakt med vores aktive kunder.

Vi forventer at du har stor erfaring som mødebooker eller sælger fra et callcenter og at du gerne har erfaringer som enten projektleder eller teamleder 

Vi forventer endvidere at du har et positivt væsen og ikke er bange for at gå forrest. 

 

2019-06-08T00:55:50.980 PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København. Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi. Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater. Vi søger nu en teamleder, der kan varetage ledelsen af vores hold af mødebookere. Du får helt overordnet et personaleansvar og et produktionsansvar. Dine opgaver vil bla. være: - Ansættelse af nye mødebookere - Oplæring og træning af vores mødebookere - Daglig coaching af og støtte til mødebookerne. - Opstartsmøder briefinger med nye kunder - Evalueringsmøder med kunderne - Rapporteringer til kunder Du har i det daglige meget kontakt med mødebookerne på holdet og meget kontakt med vores aktive kunder. Vi forventer at du har stor erfaring som mødebooker eller sælger fra et callcenter og at du gerne har erfaringer som enten projektleder eller teamleder Vi forventer endvidere at du har et positivt væsen og ikke er bange for at gå forrest.11jobnet0ce94d88100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3508076PB MARKETING ApS11Vester Voldgade 83 11552København VDKDanmark0pb@pb-marketing.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent745531JobNet4975141497514110012-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce94d88https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce94d88https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce94d88&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce94d88&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTeamleder1Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse361451154Peter Bjarnarsonpb@pb-marketing.comDKDanmarkDKDanmark330088467Teamledere til Center for Børn og Unges SundhedBasic Center for Børn og Unges Sundhed har de seneste år været under rivende udvikling. Hvis du lyst til at arbejde med ledelse, har et højt fagligt niveau og erfaring i arbejdet med at bedre børn og unges sundhed og trivsel, så er du måske en af vores to nye teamledere. Om stillingen Som teamleder i Center for Børn og Unges Sundhed, bliver du en del af et ledelsesteam bestående af centerchef og en teamlederkollega. Du får dit eget medarbejderteam, som du vil være ansvarlig for. De tværgående ledelsesopgaver i centret vil blive delt mellem dig, din teamlederkollega og centerchef. Organiseringen i centret vil bestå i to teams med hver en teamleder. Det ene team skal drive centrets ungeindsatser og det andet team de familiebaserede indsatser. Du skal være indstillet på, at der løbende kan forekomme ændringer i organiseringen i takt med at centret udvikles. Din primære opgave bliver at understøtte en daglig drift via en motiverende, engagerende og empatisk ledelsesstil. Faglig sparring, dialog og nærvær er i højsædet. Vi lægger vægt på at have en synlig ledelse og derfor vil praksisnær sparring og støtte i hverdagen være en integreret del af din ledelsesopgave. Vi prioriterer at små og store opgaver og udfordringer bliver løst hurtigt og effektivt. Du får et stort råderum med plads til at forbedre, udvikle og optimere den daglige drift. Du skal være med til at skabe rammer, der involverer medarbejderne i en løbende udvikling af centres indsatser og arbejdsgange. I denne sammenhæng er det børnenes, de unges og forældrenes ønsker og behov der skal være styrende for udvikling og tilpasningen. Som teamleder i Center for Børn og Unges Sundhed vil du have mange forskellige typer af administrative opgaver i relation til fx personaleledelse, praktiske styrings- og planlægningsopgaver, dokumentation mv. Vi tilbyder Et center med kompetente og engagerede medarbejdere Et center med høj faglighed, tillid og åbenhed Et inspirerende og ambitiøst arbejdsmiljø Indflydelse på udvikling af egne arbejdsopgaver Indflydelse på udvikling og implementering af centrets indsatser Gode muligheder for at dygtiggøre dig inden for ledelse Centret er placeret i Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning. Vi arbejder seriøst med ledelse, som tager udgangspunkt i forvaltningens fælles ledelsesgrundlag med tillid i centrum og værdier som fx synlighed, nysgerrighed og ordentlighed. Med ledelsesgrundlaget som fundament sigter vi i fællesskab med medarbejderne efter at nå forvaltningens fælles mission og vision. Om Center for børn og Unges Sundhed I centret er der ansat 28 medarbejdere, som arbejder med forskellige former for indsatser til børn og unge. Det tværfaglige team består af sundhedsplejersker, sygeplejersker, en børnelæge, psykologer, kost- og motionsvejledere, sundhedskonsulent samt en centerchef. Samarbejde og tværfaglighed er nøgleord for arbejdsmetoden, og det er derfor vigtigt, at du har lyst til og evner at lede processer på tværs af fagligheder og i respekt for forskellige faglige ståsteder. Vi er en organisation, hvor vi har en kultur der inddrager medarbejderne i både udvikling og drift og anser dette som ofte at være samme side af én sag. I centret arbejdes der på at udvikle en endnu mere databaseret ledelse og fremover vil dette fylde mere i den daglige drift og udvikling. Du skal derfor have lyst at arbejde med dette område. Du kan læse mere om centrets tilbud på www.centerforbornogungessundhed.kk.dk Om dig Vi forestiller os, at du har en sundheds- eller samfundsfaglig grunduddannelse kombineret med erfaring fra det sundhedsfaglige område har minimum fem års erfaring i arbejdet med børn og unge har erfaring med opgaver i relation til personale- og driftsledelse har engagement og empati har gode samarbejdsevner og er åben, tillidsfuld og dialogorienteret er målrettet, systematisk og kan skabe resultater er ambitiøs både på egne og organisationens vegne Det vægter positivt, hvis du har erfaring fra Københavns Kommune og du skal have lyst til at arbejde i en politisk styret organisation, som er i konstant udvikling og hvor forandringer er en naturlig del af din hverdag. Du skal være indstillet på at give en hånd med i driften, hvorfor det klart er en fordel, hvis du allerede har erfaring med de indsatser, der tilbydes, eller noget der ligner. En del af arbejdet med at sikre den daglige drift, består i fokus på overholdelse af mål og derved prioritering af opgaver. Du skal derfor have lyst til at arbejde målrettet på at få eksekveret og dette i en ånd hvor fx en skarp målstyring og et godt arbejdsmiljø går hånd i hånd. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte centerchef Lene Michaelsen på 8020 5243. Stillingerne ønskes besat den 1. december eller hurtigst muligt. Søg via nedenstående link senest torsdag den 26. september Samtalerne bliver afholdt i uge 40.

Center for Børn og Unges Sundhed har de seneste år været under rivende udvikling. Hvis du lyst til at arbejde med ledelse, har et højt fagligt niveau og erfaring i arbejdet med at bedre børn og unges sundhed og trivsel, så er du måske en af vores to nye teamledere.

Om stillingen
Som teamleder i Center for Børn og Unges Sundhed, bliver du en del af et ledelsesteam bestående af centerchef og en teamlederkollega. Du får dit eget medarbejderteam, som du vil være ansvarlig for. De tværgående ledelsesopgaver i centret vil blive delt mellem dig, din teamlederkollega og centerchef.

Organiseringen i centret vil bestå i to teams med hver en teamleder. Det ene team skal drive centrets ungeindsatser og det andet team de familiebaserede indsatser. Du skal være indstillet på, at der løbende kan forekomme ændringer i organiseringen i takt med at centret udvikles.

Din primære opgave bliver at understøtte en daglig drift via en motiverende, engagerende og empatisk ledelsesstil. Faglig sparring, dialog og nærvær er i højsædet. Vi lægger vægt på at have en synlig ledelse og derfor vil praksisnær sparring og støtte i hverdagen være en integreret del af din ledelsesopgave. Vi prioriterer at små og store opgaver og udfordringer bliver løst hurtigt og effektivt.

Du får et stort råderum med plads til at forbedre, udvikle og optimere den daglige drift. Du skal være med til at skabe rammer, der involverer medarbejderne i en løbende udvikling af centres indsatser og arbejdsgange. I denne sammenhæng er det børnenes, de unges og forældrenes ønsker og behov der skal være styrende for udvikling og tilpasningen.

Som teamleder i Center for Børn og Unges Sundhed vil du have mange forskellige typer af administrative opgaver i relation til fx personaleledelse, praktiske styrings- og planlægningsopgaver, dokumentation mv.

Vi tilbyder

  • Et center med kompetente og engagerede medarbejdere
  • Et center med høj faglighed, tillid og åbenhed
  • Et inspirerende og ambitiøst arbejdsmiljø
  • Indflydelse på udvikling af egne arbejdsopgaver
  • Indflydelse på udvikling og implementering af centrets indsatser
  • Gode muligheder for at dygtiggøre dig inden for ledelse

Centret er placeret i Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning. Vi arbejder seriøst med ledelse, som tager udgangspunkt i forvaltningens fælles ledelsesgrundlag med tillid i centrum og værdier som fx synlighed, nysgerrighed og ordentlighed. Med ledelsesgrundlaget som fundament sigter vi i fællesskab med medarbejderne efter at nå forvaltningens fælles mission og vision.

Om Center for børn og Unges Sundhed
I centret er der ansat 28 medarbejdere, som arbejder med forskellige former for indsatser til børn og unge. Det tværfaglige team består af sundhedsplejersker, sygeplejersker, en børnelæge, psykologer, kost- og motionsvejledere, sundhedskonsulent samt en centerchef. Samarbejde og tværfaglighed er nøgleord for arbejdsmetoden, og det er derfor vigtigt, at du har lyst til – og evner – at lede processer på tværs af fagligheder og i respekt for forskellige faglige ståsteder.

Vi er en organisation, hvor vi har en kultur der inddrager medarbejderne i både udvikling og drift og anser dette som ofte at være samme side af én sag.

I centret arbejdes der på at udvikle en endnu mere databaseret ledelse og fremover vil dette fylde mere i den daglige drift og udvikling. Du skal derfor have lyst at arbejde med dette område.

Du kan læse mere om centrets tilbud på www.centerforbornogungessundhed.kk.dk

Om dig

Vi forestiller os, at du

  • har en sundheds- eller samfundsfaglig grunduddannelse kombineret med erfaring fra det sundhedsfaglige område
  • har minimum fem års erfaring i arbejdet med børn og unge
  • har erfaring med opgaver i relation til personale- og driftsledelse
  • har engagement og empati
  • har gode samarbejdsevner og er åben, tillidsfuld og dialogorienteret
  • er målrettet, systematisk og kan skabe resultater
  • er ambitiøs både på egne og organisationens vegne

Det vægter positivt, hvis du har erfaring fra Københavns Kommune og du skal have lyst til at arbejde i en politisk styret organisation, som er i konstant udvikling og hvor forandringer er en naturlig del af din hverdag.

Du skal være indstillet på at give en hånd med i driften, hvorfor det klart er en fordel, hvis du allerede har erfaring med de indsatser, der tilbydes, eller noget der ligner.

En del af arbejdet med at sikre den daglige drift, består i fokus på overholdelse af mål og derved prioritering af opgaver. Du skal derfor have lyst til at arbejde målrettet på at få eksekveret og dette i en ånd hvor fx en skarp målstyring og et godt arbejdsmiljø går hånd i hånd.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte centerchef Lene Michaelsen på 8020 5243.

Stillingerne ønskes besat den 1. december eller hurtigst muligt.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 26. september
Samtalerne bliver afholdt i uge 40.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Børn og Unges Sundhed - KbhKøbenhavn V2019-09-11T18:01:07.1102019-09-26T00:00:00
330081161Teamleder fotografisk virksomhedRobot Vi søger en stærk teamleder til vores fotografiske produktion. Det er dig der er den i forhold til eksekvering af dagens produktion med skarpt øje for timeforbrug, flow og kvalitet og skal sikre produktion, kvalitet af vores arbejde i samspil med vores studiemanager. Du er en rutineret og stærk teamleder og har formentlig erfaring fra en fotografisk eller grafisk virksomhed. Fastholdelse og videreudvikling af den gode arbejdsplads, er et af dine væsentligste fokuspunkter, hvor du skal evne at sætte den enkelte medarbejder i centrum, mens du fastholder et samlet perspektiv for dit hold og for Trendshots. Dine øvrige ansvarsområder: Produktionsstyring og kvalitetssikring af de daglige opgaver Trivslen i teamet Planlægning af vagter Du trives i et travlt miljø og kan holde overblikket og motivationen oppe, selv i pressede perioder. Den rette profil har dokumenteret ledererfaring som udover den grafiske branche også kunne vær opnået fra detail eller restauarationsbranchen, som skifte eller personalechef. Størtedelen af vores systemer og arbejdsbeskrivelser som skal danne grundlag for stillingen er opbygget på Dansk, er det nødvendigt at du taler, forstår og kan skrive på Dansk. Det er en fordel hvis du har interesse og forståelse for fotografering og forstår de fotografiske grundprincipper, men det er ikke afgørende. Vi tilbyder: En spændende stilling i en travl virksomhed med et ungt og dynamisk team, hvor der er kort fra tanke til handling. Stort dagligt ansvar Attraktiv lønpakke

Vi søger en stærk teamleder til vores fotografiske produktion.

Det er dig ”der er den” i forhold til eksekvering af dagens produktion med skarpt øje for timeforbrug, flow og kvalitet og skal sikre produktion, kvalitet af vores arbejde i samspil med vores studiemanager.

Du er en rutineret og stærk teamleder og har formentlig erfaring fra en fotografisk eller grafisk virksomhed.

Fastholdelse og videreudvikling af den gode arbejdsplads, er et af dine væsentligste fokuspunkter, hvor du skal evne at sætte den enkelte medarbejder i centrum, mens du fastholder et samlet perspektiv for dit hold og for Trendshots.

Dine øvrige ansvarsområder:

  • Produktionsstyring og kvalitetssikring af de daglige opgaver
  • Trivslen i teamet
  • Planlægning af vagter

Du trives i et travlt miljø og kan holde overblikket og motivationen oppe, selv i pressede perioder.

Den rette profil har dokumenteret ledererfaring som udover den grafiske branche også kunne vær opnået fra detail eller restauarationsbranchen, som skifte eller personalechef.

Størtedelen af vores systemer og arbejdsbeskrivelser som skal danne grundlag for stillingen er opbygget på Dansk, er det nødvendigt at du taler, forstår og kan skrive på Dansk.  

Det er en fordel hvis du har interesse og forståelse for fotografering og forstår de fotografiske grundprincipper, men det er ikke afgørende. 

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling i en travl virksomhed med et ungt og dynamisk team, hvor der er kort fra tanke til handling.
  • Stort dagligt ansvar
  • Attraktiv lønpakke
TRENDSHOTS ApSKøbenhavn N2019-08-30T00:00:002019-10-21T00:00:00
330090943Dygtig teamleder til plejecenterRobot Arbejdspladsen Herlev Kommune har 3 plejecentre, som hver har en lokal teamledelse. Vi ser de tre plejecentre som et center fordelt på tre lokationer. Med en ny leder bliver vi otte teamledere og en ledende økonoma, som alle refererer til funktionsleder for plejecentrene. Disse ti udgør plejecentrenes ledergruppe. Den ledige teamlederstilling er på Lærkegaard Center, som er et nyere plejecenter i et plan. Du vil blive en del af en lokal teamledelse på tre personer, og du får ledelsen af et team der består af ca. 17 faste medarbejdere i henholdsvis dag- og aftenvagter, og ansvar for 25 beboeres trivsel. Krav til kommende leder Det er vigtigt for os, at du er tillidsskabende og kan sparre, inspirere og motivere. Du skal være i besiddelse af en god situationsfornemmelse. n som er kreativ i sin tilgang til opgaver og muligheder. Du skal have en sundhedsfaglig uddannelse, ledelseserfaring og lederuddannelse. Derudover: Du skal være fagligt velfunderet, det vil sige: sammen med personalet indgå i faglige drøftelser, prioriteringer og udvikling, der løfter afdelingen. Du skal skabe rum for læring. Du skal have erfaring i at arbejde med kultur, det vil sige: du ved hvordan du kan medvirke til at skabe trivsel, tillid og samarbejde mellem leder medarbejder, medarbejdere imellem, og lige så vigtigt i forhold til beboere pårørende. At du er enig i at den gode kultur skabes på bagrund af bæredygtige værdier, den fælles fortælling og fælles forståelse af kerneopgaven. Du skal kunne stå inde for Herlev Kommunes ledelsesværdier om ordentlighed, synlighed, helhedstænkende og visionær. Du skal være en god kommunikator, det vil sige: at du er tydelig i din kommunikation, at du gør det du siger. At du lytter og sanser, og kan fange det usagte op. At du i din kommunikation er troværdig og loyal. Du skal have et bredt ledelsesrepertoire, det vil sige: at du er intuitiv og derved behersker situationsbestemt ledelse, fordi mennesker, situationer og kompetencer kalder på forskellige typer af ledelse. Du skal have en god fornemmelse for andre mennesker, og handle derefter. Du skal have erfaring med forandringsprocesser og have viden og erfaring om hvordan man motivere og får følge- og ejerskab til forandring. Du skal kunne sætte rammen og vise retningen. Du skal være god til at håndtere vagtplaner, bemanding og personaleadministration, det vil sige: Du kender regler, overenskomst og lovgivning, og kan sikre medarbejderinvolvering i planlægningen, således at afdelingens tarv og medarbejdernes ønsker tilgodeses i videst muligt omfang. Du kan varetage svære samtaler på en anerkendende måde i tæt samarbejde med HR og funktionsleder, og du at du med en positiv tilgang kan arbejde med fravær og trivsel. Det vi tilbyder er: Et job i en kommune, hvor vi hele tiden bestræber os på at søge de gode løsninger i det tværfaglige samarbejde. Vi er en ledergruppe, hvor vi ser forskellighed som en styrke, som er meget talende og godt kan lide at bruge humor, hvor tilliden er høj, men ikke tages for givet. Vi har suppleret kommunens ledelsesværdier med vores egne tre, som vi gerne vil være kendt for: at være troværdige, reflekterende og anerkendende. De to ledere på centret har et rigtig godt samarbejde og glæder sig til en ny kollega, der kan indgå i samarbejdet om at udvikle centret. Medarbejderne er midt i et projekt der arbejder mod at nedbringe sygefravær og øge trivslen. Medarbejderne efterspørger en ledelse der er konsekvente og tydelige. De ønsker at den nye leder vil være med til at styrke samarbejdet gennem gode og tillidsskabende dialoger, hvor der er brug for klare aftaler og spilleregler. Der er stor frihed til sammen med medarbejdere og beboere og pårørende at skabe den bedste afdeling. Øvrigt: Stillingen er på fuld tid. Stillingen ønskes besat 1. december 2019, eller snarest der efter. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lene Thrane-Møller på 2114 2869 eller teamleder Helle Pradel på 2114 2877. Er du interesseret, så send os en motiveret elektronisk ansøgning senest mandag d. 30. september kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt fredag i uge 40, mandag i uge 41, og evt. 2. rundesamtale onsdag formiddag i uge 41.
Arbejdspladsen
Herlev Kommune har 3 plejecentre, som hver har en lokal teamledelse. Vi ser de tre plejecentre som et center fordelt på tre lokationer. Med en ny leder bliver vi otte teamledere og en ledende økonoma, som alle refererer til funktionsleder for plejecentrene. Disse ti udgør plejecentrenes ledergruppe.

Den ledige teamlederstilling er på Lærkegaard Center, som er et nyere plejecenter i et plan.   
              
Du vil blive en del af en lokal teamledelse på tre personer, og du får ledelsen af et team der består af ca. 17 faste medarbejdere i henholdsvis dag- og aftenvagter, og ansvar for 25 beboeres trivsel.

Krav til kommende leder
Det er vigtigt for os, at du er tillidsskabende og kan sparre, inspirere og motivere. Du skal være i besiddelse af en god situationsfornemmelse. Én som er kreativ i sin tilgang til opgaver og muligheder. Du skal have en sundhedsfaglig uddannelse, ledelseserfaring og lederuddannelse. Derudover:

Du skal være fagligt velfunderet, det vil sige:
sammen med personalet indgå i faglige drøftelser, prioriteringer og udvikling, der løfter afdelingen. Du skal skabe rum for læring.

Du skal have erfaring i at arbejde med kultur, det vil sige:
du ved hvordan du kan medvirke til at skabe trivsel, tillid og samarbejde mellem leder/medarbejder, medarbejdere imellem, og lige så vigtigt i forhold til beboere/pårørende. At du er enig i at den gode kultur skabes på bagrund af bæredygtige værdier, den fælles fortælling og fælles forståelse af kerneopgaven.
Du skal kunne stå inde for Herlev Kommunes ledelsesværdier om ordentlighed, synlighed, helhedstænkende og visionær.

Du skal være en god kommunikator, det vil sige:
at du er tydelig i din kommunikation, at du gør det du siger. At du lytter og sanser, og kan fange det usagte op.  At du i din kommunikation er troværdig og loyal.

Du skal have et bredt ledelsesrepertoire, det vil sige:
at du er intuitiv og derved behersker situationsbestemt ledelse, fordi mennesker, situationer og kompetencer kalder på forskellige typer af ledelse. Du skal have en god ”fornemmelse” for andre mennesker, og handle derefter. Du skal have erfaring med forandringsprocesser og have viden og erfaring om hvordan man motivere og får følge- og ejerskab til forandring.
Du skal kunne sætte rammen og vise retningen.

Du skal være god til at håndtere vagtplaner, bemanding og personaleadministration, det vil sige:
Du kender regler, overenskomst  og lovgivning, og kan sikre medarbejderinvolvering i planlægningen, således at afdelingens tarv og medarbejdernes ønsker tilgodeses i videst muligt omfang.
Du kan varetage svære samtaler på en anerkendende måde i tæt samarbejde med HR og funktionsleder, og du at du med en positiv tilgang kan arbejde med  fravær og trivsel.

Det vi tilbyder er:
Et job i en kommune, hvor vi hele tiden bestræber os på at søge de gode løsninger i det tværfaglige samarbejde. Vi er en ledergruppe, hvor vi ser forskellighed som en styrke, som er meget talende og godt kan lide at bruge humor, hvor tilliden er høj, men ikke tages for givet. Vi har suppleret kommunens ledelsesværdier med vores egne tre, som vi gerne vil være kendt for:  at være troværdige, reflekterende og anerkendende.

De to ledere på centret har et rigtig godt samarbejde og glæder sig til en ny kollega, der kan indgå i samarbejdet om at udvikle centret.

Medarbejderne er midt i et projekt der arbejder mod at nedbringe sygefravær og øge trivslen. Medarbejderne efterspørger en ledelse der er konsekvente og tydelige. De ønsker at den nye leder vil være med til at styrke samarbejdet gennem gode og tillidsskabende dialoger, hvor der er brug for klare aftaler og spilleregler.

Der er stor frihed til sammen med medarbejdere og beboere og pårørende at skabe den bedste afdeling.

Øvrigt:
Stillingen er på fuld tid. Stillingen ønskes besat 1. december  2019, eller snarest der efter.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lene Thrane-Møller på 2114 2869 eller teamleder Helle Pradel på 2114 2877.
Er du interesseret, så send os en motiveret elektronisk ansøgning senest mandag d. 30. september kl. 12.00.
Samtaler forventes afholdt fredag i uge 40, mandag i uge 41, og evt. 2. rundesamtale onsdag formiddag i uge 41.  
 

Herlev PlejecentreHerlev2019-09-17T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamledere til Center for Børn og Unges Sundhed

Center for Børn og Unges Sundhed - Kbh

København V
Center for Børn og Unges Sundhed har de seneste år været under rivende udvikling. Hvis du lyst til at arbejde med ledelse, har et højt fagligt niveau og erfaring i arbejdet med at bedre børn og unges sundhed og trivsel, så er du måske en af vores to...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Teamleder fotografisk virksomhed

TRENDSHOTS ApS

København N
Vi søger en stærk teamleder til vores fotografiske produktion. Det er dig der er den i forhold til eksekvering af dagens produktion med skarpt øje for timeforbrug, flow og kvalitet og skal sikre produktion, kvalitet af vores arbejde i samspil med vo...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Dygtig teamleder til plejecenter

Herlev Plejecentre

Herlev
Arbejdspladsen Herlev Kommune har 3 plejecentre, som hver har en lokal teamledelse. Vi ser de tre plejecentre som et center fordelt på tre lokationer. Med en ny leder bliver vi otte teamledere og en ledende økonoma, som alle refererer til funktionsl...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019