Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder der interesserer sig for samspillet mellem landbrug, det åbne land og jura

Er du jurist, agronom eller lign. og har du erfaring med driftsledelse? Kan du sætte klare mål og vise retning? Er du energisk og har gode samarbejdsevner? Så er du måske vores nye kollega. Vi glæder os til at byde dig velkommen til vores team i Tønder.

Fokus på at skabe resultater, sikre ensartethed og kvalificeret sagsbehandling
Du står i spidsen for et team af 12 medarbejdere, som du understøtter, så de effektivt løser deres opgaver, har de rigtige kompetencer og er klædt på til at løse de faglige udfordringer i teamet. Samtidig er du rollemodel og går forrest og baner vejen for, at vi lykkes med vores opgaver. Dine primære opgaver er:

  • ? sætte retning med kvalificeret personaleledelse
  • ? have forståelse for dine medarbejderes juridiske problemstillinger
  • ? sikre effektiv driftsstyring med anvendelse af LEAN
  • ? indgå aktivt i ledelsesteamet sammen med enhedschefen og to øvrige teamledere
Vi ser god ledelse som et vigtigt ansvarsområde og har derfor udarbejdet et ledelses- og medarbejdergrundlag, hvor vi sætter ord på de forventninger, vi har til hinanden. Det skaber klarhed om ledelsesopgaven på alle niveauer og hvordan vi hver især kan bidrage og spiller hinanden gode.

Leder - gerne med erfaring fra landbrugssektoren eller offentlig administration
Du er handlekraftig, ansvarlig og ved, hvad der skal til for at blive en succesfuld rollemodel. Derudover har du flair for personaleledelse, medarbejderudvikling og lyst til at bidrage til det tværfaglige ledelsesteam.

Du interesserer dig for det politiske spil, der præger en politisk ledet organisation og navigerer ubesværet med skiftende agendaer, har overblik over opgaver, teamet og bruger din inspirerende og motiverende tilgang til at nå de aftalte mål. Vi ser gerne at du har kendskab til ledelse, herunder principperne i LEAN.

Jordfordeling & Landbrugslov - vi skaber gode vilkår for landmændene og beskytter naturen
Du bliver en del af en enhed med 45 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, som varetager opgaver efter Landbrugsloven og Jordfordelingsloven.

I Team Landbrugslov beskæftiger vi os med administration af landbrugsloven, lov om drift af landbrugsjorder, hegnsloven og mark- og vejfredsloven, politikudvikling og varetagelse af minister- og departementsbestillinger. Team Landbrugslov er et team sammensat af HK’er, jurister og naturvidenskabelige medarbejdere. I Teamet sparrer vi med hinanden gennem faglige afklaringer til gavn for vores kunder.

Vi går op i et godt arbejdsmiljø med plads til forskellighed og en uformel omgangstone. Hos os bliver du en del af et dynamisk miljø, hvor vi er optaget af at skabe værdi for både landbruget og naturen. Du får fagligt dygtige kolleger, som du altid kan sparre med.

Kontakt
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Palle Graversgaard på telefon 31 99 69 46 eller teamleder Mette Fuglsang på telefon 93 59 77 58.

Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk/job

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Hvis du er AC’er, sker ansættelsen som chefkonsulent, og der vil være mulighed for at forhandle tillæg.

Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Pioner Allé 9, 6270 Tønder.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på "Søg stilling") senest onsdag den 27. november 2019.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Du skal være indstillet på at gennemføre test i forbindelse med rekrutteringsprocessen.

Vi forventer at afholde 1. samtaler den 3. december 2019, og 2. samtaler tirsdag den 10. december 2019 i Tønder.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330118339Phoenix-26648d3012019-11-05T00:00:00Teamleder der interesserer sig for samspillet mellem landbrug, det åbne land og juraEr du jurist, agronom eller lign. og har du erfaring med driftsledelse? Kan du sætte klare mål og vise retning? Er du energisk og har gode samarbejdsevner? Så er du måske vores nye kollega. Vi glæder os til at byde dig velkommen til vores team i Tønder.

Fokus på at skabe resultater, sikre ensartethed og kvalificeret sagsbehandling
Du står i spidsen for et team af 12 medarbejdere, som du understøtter, så de effektivt løser deres opgaver, har de rigtige kompetencer og er klædt på til at løse de faglige udfordringer i teamet. Samtidig er du rollemodel og går forrest og baner vejen for, at vi lykkes med vores opgaver. Dine primære opgaver er:

  • ? sætte retning med kvalificeret personaleledelse
  • ? have forståelse for dine medarbejderes juridiske problemstillinger
  • ? sikre effektiv driftsstyring med anvendelse af LEAN
  • ? indgå aktivt i ledelsesteamet sammen med enhedschefen og to øvrige teamledere
Vi ser god ledelse som et vigtigt ansvarsområde og har derfor udarbejdet et ledelses- og medarbejdergrundlag, hvor vi sætter ord på de forventninger, vi har til hinanden. Det skaber klarhed om ledelsesopgaven på alle niveauer og hvordan vi hver især kan bidrage og spiller hinanden gode.

Leder - gerne med erfaring fra landbrugssektoren eller offentlig administration
Du er handlekraftig, ansvarlig og ved, hvad der skal til for at blive en succesfuld rollemodel. Derudover har du flair for personaleledelse, medarbejderudvikling og lyst til at bidrage til det tværfaglige ledelsesteam.

Du interesserer dig for det politiske spil, der præger en politisk ledet organisation og navigerer ubesværet med skiftende agendaer, har overblik over opgaver, teamet og bruger din inspirerende og motiverende tilgang til at nå de aftalte mål. Vi ser gerne at du har kendskab til ledelse, herunder principperne i LEAN.

Jordfordeling & Landbrugslov - vi skaber gode vilkår for landmændene og beskytter naturen
Du bliver en del af en enhed med 45 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, som varetager opgaver efter Landbrugsloven og Jordfordelingsloven.

I Team Landbrugslov beskæftiger vi os med administration af landbrugsloven, lov om drift af landbrugsjorder, hegnsloven og mark- og vejfredsloven, politikudvikling og varetagelse af minister- og departementsbestillinger. Team Landbrugslov er et team sammensat af HK’er, jurister og naturvidenskabelige medarbejdere. I Teamet sparrer vi med hinanden gennem faglige afklaringer til gavn for vores kunder.

Vi går op i et godt arbejdsmiljø med plads til forskellighed og en uformel omgangstone. Hos os bliver du en del af et dynamisk miljø, hvor vi er optaget af at skabe værdi for både landbruget og naturen. Du får fagligt dygtige kolleger, som du altid kan sparre med.

Kontakt
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Palle Graversgaard på telefon 31 99 69 46 eller teamleder Mette Fuglsang på telefon 93 59 77 58.

Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk/job

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Hvis du er AC’er, sker ansættelsen som chefkonsulent, og der vil være mulighed for at forhandle tillæg.

Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Pioner Allé 9, 6270 Tønder.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på "Søg stilling") senest onsdag den 27. november 2019.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Du skal være indstillet på at gennemføre test i forbindelse med rekrutteringsprocessen.

Vi forventer at afholde 1. samtaler den 3. december 2019, og 2. samtaler tirsdag den 10. december 2019 i Tønder.



2019-11-27T03:50:54.140 Er du jurist, agronom eller lign. og har du erfaring med driftsledelse? Kan du sætte klare mål og vise retning? Er du energisk og har gode samarbejdsevner? Så er du måske vores nye kollega. Vi glæder os til at byde dig velkommen til vores team i Tønder. Fokus på at skabe resultater, sikre ensartethed og kvalificeret sagsbehandling Du står i spidsen for et team af 12 medarbejdere, som du understøtter, så de effektivt løser deres opgaver, har de rigtige kompetencer og er klædt på til at løse de faglige udfordringer i teamet. Samtidig er du rollemodel og går forrest og baner vejen for, at vi lykkes med vores opgaver. Dine primære opgaver er: ? sætte retning med kvalificeret personaleledelse ? have forståelse for dine medarbejderes juridiske problemstillinger ? sikre effektiv driftsstyring med anvendelse af LEAN ? indgå aktivt i ledelsesteamet sammen med enhedschefen og to øvrige teamledere Vi ser god ledelse som et vigtigt ansvarsområde og har derfor udarbejdet et ledelses- og medarbejdergrundlag, hvor vi sætter ord på de forventninger, vi har til hinanden. Det skaber klarhed om ledelsesopgaven på alle niveauer og hvordan vi hver især kan bidrage og spiller hinanden gode. Leder - gerne med erfaring fra landbrugssektoren eller offentlig administration Du er handlekraftig, ansvarlig og ved, hvad der skal til for at blive en succesfuld rollemodel. Derudover har du flair for personaleledelse, medarbejderudvikling og lyst til at bidrage til det tværfaglige ledelsesteam. Du interesserer dig for det politiske spil, der præger en politisk ledet organisation og navigerer ubesværet med skiftende agendaer, har overblik over opgaver, teamet og bruger din inspirerende og motiverende tilgang til at nå de aftalte mål. Vi ser gerne at du har kendskab til ledelse, herunder principperne i LEAN. Jordfordeling & Landbrugslov - vi skaber gode vilkår for landmændene og beskytter naturen Du bliver en del af en enhed med 45 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, som varetager opgaver efter Landbrugsloven og Jordfordelingsloven. I Team Landbrugslov beskæftiger vi os med administration af landbrugsloven, lov om drift af landbrugsjorder, hegnsloven og mark- og vejfredsloven, politikudvikling og varetagelse af minister- og departementsbestillinger. Team Landbrugslov er et team sammensat af HK er, jurister og naturvidenskabelige medarbejdere. I Teamet sparrer vi med hinanden gennem faglige afklaringer til gavn for vores kunder. Vi går op i et godt arbejdsmiljø med plads til forskellighed og en uformel omgangstone. Hos os bliver du en del af et dynamisk miljø, hvor vi er optaget af at skabe værdi for både landbruget og naturen. Du får fagligt dygtige kolleger, som du altid kan sparre med. Kontakt Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Palle Graversgaard på telefon 31 99 69 46 eller teamleder Mette Fuglsang på telefon 93 59 77 58. Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk job Ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Hvis du er AC er, sker ansættelsen som chefkonsulent, og der vil være mulighed for at forhandle tillæg. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Pioner Allé 9, 6270 Tønder. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Ansøgning Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på Søg stilling ) senest onsdag den 27. november 2019. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Du skal være indstillet på at gennemføre test i forbindelse med rekrutteringsprocessen. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 3. december 2019, og 2. samtaler tirsdag den 10. december 2019 i Tønder.11jobnet26648d30100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-27T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=126808&DepartmentId=7683&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandTønder3648386Landbrugsstyrelsen11Pionér Allé 96270TønderDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent849243JobNet5068469506846910005-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26648d30https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=26648d30https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26648d30&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26648d30&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTeamleder der interesserer sig for samspillet mellem landbrug, det åbne land og jura1Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse363474998noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330140121Færdselsstyrelsen søger 2 teamledere til bilsynsområdetRobot Har du lyst til at stå i spidsen for et antal engagerede udkørende inspektører, hvor faglighed og holdånd er i førersædet? Motiveres du af en afvekslende dagligdag, hvor vi arbejder for at gøre vejene mere sikre? Så er du måske én af vores nye teamledere på bilsynsområdet. Som teamleder på bilsynsområdet bliver du ansvarlig for et team på ca. 8 udkørende inspektører, der enten har praktisk tilsyn med synsvirksomhederne (Team Biltilsyn) eller vejsidesyn (Team Vejsidesyn) som primær opgave. Biltilsynet udføres hovedsageligt ude hos synsvirksomhederne, men vi laver også administrative tilsyn bag skrivebordet i Færdselsstyrelsen. Vejsidesynene sker i samarbejde med politiet og foregår i hele Danmark på alle tidspunkter af døgnet. Du bliver en del af en organisation med både generalister, jurister, administrative medarbejdere og teknikere. Vi samarbejder på tværs, deler viden og støtter hinanden med respekt for fagligheder og forskelligheder. Vi har travlt, men vil også have det sjovt. Team Biltilsyn og Team Vejsidesyn arbejder i det daglige tæt sammen med to søsterteams, der varetager en række andre opgaver på synsområdet, herunder tilladelser til at drive synsvirksomhed, indkaldelse af køretøjer til syn, behandling af henvendelser fra synsvirksomheder, andre myndigheder og borgere om gennemførelse af syn af køretøjer, udarbejdelse af vejledninger om syn af køretøjer og administration af uddannelsen til synsinspektør. Desuden arbejder vi med regeludvikling på området, deltager i EU-arbejde, laver opfølgning på og analyserer betydelige mængder af data om syn af køretøjer til brug for tilrettelæggelse af tilsynsarbejdet. Vi samarbejder også med synsbranchen og andre aktører på området og bidrager til departementsbetjening. Du refererer til kontorchefen og indgår i styrelsens teamledelse. Ledelse der gør en forskel Som teamleder i Færdselsstyrelsen er du både personaleleder og faglig leder. Det betyder blandt andet, at du skal have styr på den daglige drift og følge den faglige udvikling. Du skal understøtte holdbare og progressive løsninger, og som teamleder skal du sikre, at medarbejderne kan levere høj kvalitet i opgaveløsningen med et særligt fokus på trivsel gennem inddragelse, tillid og gensidig respekt. Derudover er det en væsentlig opgave at understøtte og videreudvikle det tværgående samarbejde, såvel som teamkulturen i Færdselsstyrelsen. Du forventes derfor at være nysgerrig og lyttende, og i besiddelse af gode relationelle kompetencer. Du skal være i besiddelse af synsmedarbejderuddannelsen kategori 4 og have erfaring med og kendskab til syn af alle typer af køretøjer. Derudover er det nødvendigt, at du har kørekort til alle kategorier. Da kontrol af lastsikring fremover også vil indgå som en del af vejsidesynet, skal du som teamleder for Team Vejsidesyn forvente at skulle gennemføre relevant uddannelse heri, hvis du ikke allerede har erfaring med dette. Vi forventer derudover, at du: Kan lede og udvikle medarbejdere Har et helhedssyn og er bevidst om ressourceanvendelsen Har gode samarbejdsevner Er fleksibel og omstillingsparat Gerne har ledererfaring samt erfaring fra en politisk ledet organisation. Udover vejsidesyn og tilsynsarbejde indeholder stillingen en del administrativ sagsbehandling og opgaver som f.eks. tjenesteplanlægning, rejseafregninger, indkøb af udstyr, beklædning og køretøjer mv., risikovurdering og kvalitetssikring af vejsidesyn og tilsynsarbejdet med synsvirksomhederne. Du må desuden påregne at skulle deltage i møder m.v. i Ribe. Du planlægger selv din tid og aktiviteter i samarbejde med dine kollegaer og medarbejdere. Din bopæl bliver udgangspunkt for udkørende kontroller. Vi tilbyder en tjenestebil, hjemmekontor og stiller nødvendige værktøjer til rådighed. Tilsyn med synsvirksomheder foregår uanmeldt på stort set alle tidspunkter i virksomhedernes åbningstid, og vejsidesyn foregår på alle ugens dage og på alle tidspunkter af døgnet over hele landet. Du må derfor forvente megen kørsel og rejsetid her i landet, op til ca. 50.000 km årligt, ligesom du må forvente, at overnatninger udenfor hjemmet forekommer. Løn- og ansættelsesforhold Stillingerne er på 37 timer om ugen og er til besættelse snarest muligt. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem den pågældende faglige organisation og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Færdselsstyrelsen hvem er vi? Færdselsstyrelsen, Ribe har ansvar for regulering og tilsyn på færdselsområdet, herunder for at bidrage til udarbejdelse af bekendtgørelser og vejledninger, administrering af færdselslovens regler og behandling af generelle spørgsmål om de enkelte sagsområder. Færdselsstyrelsens arbejds- og ansvarsområder er kendetegnet ved en stor politisk bevågenhed og generel bred samfundsinteresse. Færdselsstyrelsen har i dag ca. 140 medarbejdere fordelt i tre faglige afdelinger. Styrelsen hører under Transport- og Boligministeriet. Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos kontorchef Kirsten Søndergaard Munck på tlf. 41 87 1812. Ansøgning Send din ansøgning via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk Vi skal modtage din ansøgning senest den 18. december 2019. Tests kan indgå i rekrutteringsprocessen. Vi beder dig fremsende din ansøgning så hurtigt som muligt, da vi løbende gennemfører interviews.Har du lyst til at stå i spidsen for et antal engagerede udkørende inspektører, hvor faglighed og holdånd er i førersædet? Motiveres du af en afvekslende dagligdag, hvor vi arbejder for at gøre vejene mere sikre? Så er du måske én af vores nye teamledere på bilsynsområdet.

Som teamleder på bilsynsområdet bliver du ansvarlig for et team på ca. 8 udkørende inspektører, der enten har praktisk tilsyn med synsvirksomhederne (Team Biltilsyn) eller vejsidesyn (Team Vejsidesyn) som primær opgave.

Biltilsynet udføres hovedsageligt ude hos synsvirksomhederne, men vi laver også administrative tilsyn bag skrivebordet i Færdselsstyrelsen. Vejsidesynene sker i samarbejde med politiet og foregår i hele Danmark på alle tidspunkter af døgnet.

Du bliver en del af en organisation med både generalister, jurister, administrative medarbejdere og teknikere. Vi samarbejder på tværs, deler viden og støtter hinanden med respekt for fagligheder og forskelligheder. Vi har travlt, men vil også have det sjovt.

Team Biltilsyn og Team Vejsidesyn arbejder i det daglige tæt sammen med to søsterteams, der varetager en række andre opgaver på synsområdet, herunder tilladelser til at drive synsvirksomhed, indkaldelse af køretøjer til syn, behandling af henvendelser fra synsvirksomheder, andre myndigheder og borgere om gennemførelse af syn af køretøjer, udarbejdelse af vejledninger om syn af køretøjer og administration af uddannelsen til synsinspektør. Desuden arbejder vi med regeludvikling på området, deltager i EU-arbejde, laver opfølgning på og analyserer betydelige mængder af data om syn af køretøjer til brug for tilrettelæggelse af tilsynsarbejdet. Vi samarbejder også med synsbranchen og andre aktører på området og bidrager til departementsbetjening.

Du refererer til kontorchefen og indgår i styrelsens teamledelse.

Ledelse der gør en forskel
Som teamleder i Færdselsstyrelsen er du både personaleleder og faglig leder. Det betyder blandt andet, at du skal have styr på den daglige drift og følge den faglige udvikling. Du skal understøtte holdbare og progressive løsninger, og som teamleder skal du sikre, at medarbejderne kan levere høj kvalitet i opgaveløsningen med et særligt fokus på trivsel gennem inddragelse, tillid og gensidig respekt. Derudover er det en væsentlig opgave at understøtte og videreudvikle det tværgående samarbejde, såvel som teamkulturen i Færdselsstyrelsen. Du forventes derfor at være nysgerrig og lyttende, og i besiddelse af gode relationelle kompetencer.

Du skal være i besiddelse af synsmedarbejderuddannelsen kategori 4 og have erfaring med og kendskab til syn af alle typer af køretøjer. Derudover er det nødvendigt, at du har kørekort til alle kategorier. Da kontrol af lastsikring fremover også vil indgå som en del af vejsidesynet, skal du som teamleder for Team Vejsidesyn forvente at skulle gennemføre relevant uddannelse heri, hvis du ikke allerede har erfaring med dette.

Vi forventer derudover, at du:

  • Kan lede og udvikle medarbejdere
  • Har et helhedssyn og er bevidst om ressourceanvendelsen
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel og omstillingsparat
  • Gerne har ledererfaring samt erfaring fra en politisk ledet organisation.
Udover vejsidesyn og tilsynsarbejde indeholder stillingen en del administrativ sagsbehandling og opgaver som f.eks. tjenesteplanlægning, rejseafregninger, indkøb af udstyr, beklædning og køretøjer mv., risikovurdering og kvalitetssikring af vejsidesyn og tilsynsarbejdet med synsvirksomhederne. Du må desuden påregne at skulle deltage i møder m.v. i Ribe.

Du planlægger selv din tid og aktiviteter i samarbejde med dine kollegaer og medarbejdere. Din bopæl bliver udgangspunkt for udkørende kontroller. Vi tilbyder en tjenestebil, hjemmekontor og stiller nødvendige værktøjer til rådighed. Tilsyn med synsvirksomheder foregår uanmeldt på stort set alle tidspunkter i virksomhedernes åbningstid, og vejsidesyn foregår på alle ugens dage og på alle tidspunkter af døgnet over hele landet. Du må derfor forvente megen kørsel og rejsetid her i landet, op til ca. 50.000 km årligt, ligesom du må forvente, at overnatninger udenfor hjemmet forekommer.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingerne er på 37 timer om ugen og er til besættelse snarest muligt.

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem den pågældende faglige organisation og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Færdselsstyrelsen – hvem er vi?
Færdselsstyrelsen, Ribe har ansvar for regulering og tilsyn på færdselsområdet, herunder for at bidrage til udarbejdelse af bekendtgørelser og vejledninger, administrering af færdselslovens regler og behandling af generelle spørgsmål om de enkelte sagsområder. Færdselsstyrelsens arbejds- og ansvarsområder er kendetegnet ved en stor politisk bevågenhed og generel bred samfundsinteresse. Færdselsstyrelsen har i dag ca. 140 medarbejdere fordelt i tre faglige afdelinger. Styrelsen hører under Transport- og Boligministeriet.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos kontorchef Kirsten Søndergaard Munck på tlf. 41 87 1812.

Ansøgning
Send din ansøgning via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk

Vi skal modtage din ansøgning senest den 18. december 2019. Tests kan indgå i rekrutteringsprocessen.

Vi beder dig fremsende din ansøgning så hurtigt som muligt, da vi løbende gennemfører interviews.

FærdselsstyrelsenRibe2019-12-12T00:00:002019-12-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Færdselsstyrelsen søger 2 teamledere til bilsynsområdet

Færdselsstyrelsen

Ribe
Har du lyst til at stå i spidsen for et antal engagerede udkørende inspektører, hvor faglighed og holdånd er i førersædet? Motiveres du af en afvekslende dagligdag, hvor vi arbejder for at gøre vejene mere sikre? Så er du måske én af vores nye teaml...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:18. december 2019