Gem job

TEAMLEDER for kunde-og servicecenter, der kommer til at arbejde tæt sammen med teamlederne for teknikerne i øst og vest

Arbejdssted: Skovlunde

Stillingsbeskrivelse:
Du får en alsidig stilling med mange facetter, idet du får det overordnede ansvar for, at kunde- og servicecentret yder en god service og koordinerer virksomhedens ca. 30 teknikere optimalt.

Afdelingen forventes at have styr på alle servicekontrakter og opgaver, sørge for, at kunden får leveret i henhold til kontrakten, og at teknikernes tid bliver udnyttet bedst muligt.

Der vil være mange opgaver, der hele tiden skal vurderes, tages stilling til og håndteres og med dig som den overordnede ansvarlige, får du en meget vigtig funktion.

Du får ledelsesansvar for det team af medarbejdere, der i dag er beskæftiget med at servicere virksomhedens mange kunder og koordinere teknikerne i marken.

Din primære opgave bliver at coache og lede dine medarbejdere samtidig med, at du går forrest og sikrer et højt serviceniveau både i relation til kunder og kollegaer.

I det daglige har afdelingen et meget tæt samarbejde med teknikerne i marken. Da det nogle gange kan være svært at vide, hvor lang tid en opgave tager, er det i høj grad det gode samspil med den enkelte tekniker, der gør forskellen på den gode og den dårlige planlægning.

Stillingen har en bred kontaktflade internt i organisationen til teknikere, teamledere, projektlederne og lageret, samt eksternt til kunderne og til de mange interessenter, som ofte er involveret i de store projekter.

Alle opgaver registreres i virksomhedens planlægningssystem både de store opgaver, som kræver koordinering med eksterne aktører og eftersynsopgaver, som bare lægges ind. Der ligger derfor en vigtig opgave i at kunne planlægge både tilbagevendende og akutte opgaver optimalt, hvor selv den mindste optimering, vil kunne spores direkte på virksomhedens bundlinje.

Du får ansvaret for at servicekontrakterne bliver overholdt, og at der løbende bliver performancerapporteret til kunderne. Du forventes at kunne hæve dig op og have det store overblik, der gør, at du løbende kan byde ind med gode ideer til optimering og effektivisering af afdelingens og teknikernes arbejde.

Du er ikke for fin til noget og deltager gerne i reklamationsbehandling, opdatering af diverse systemer, udarbejdelse af statistikker m.v., der også vil være opgaver, som du kommer til at beskæftige dig med. 

Egenskaber:
Det forventes, at du har teknisk flair og er en udadvendt og meget serviceorienteret person, der gerne går forrest og viser vejen.

Du arbejder vedholdende og struktureret med dine opgaver og magter, at have mange bolde i luften på én gang.

Uddannelser:
Det vil være en fordel, hvis du har en teknisk uddannelse. Andre baggrunde kan dog også komme på tale, det vigtigste er, at du har interesse for teknik, er salgs-, service- og resultatorienteret, nysgerrig af natur og har talent for ledelse.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har siddet i en supportfunktion og serviceret kunder og koordineret teknikere. Du har god erfaring med planlægningsværktøjer.

Sprogkundskaber/IT:
Du er behersker dansk og engelsk i skrift og tale på et højt niveau.

Du er vant til at arbejde med IT, og er en rutineret bruger af Microsoft Office pakken.

Har du erfaring med SAP og Microsoft Dynamics er det en stor fordel.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Du tilbydes:
Muligheden for at være en del af en virksomhed, som kommer til at være med i front i den digitale omstilling.

Du får en alsidig og spændende stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge både på den korte og på den lange bane.

Virksomhedsbeskrivelse:
SWARCO Danmark A/S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100% af Swarovski familien.

Koncernen er repræsenteret i mere end 80 lande og omsætter for mere end 7.5 mia. kr. SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur, og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS).

I Danmark er vi markedsleder og beskæftiger mere end 70 engagerede og højtkvalificerede medarbejdere. Vores kunder er primært de danske kommuner og Vejdirektoratet.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Team Leader Customer Support Center, IKEA Taastrup...

Ikea

Taastrup
WHO YOU ARE Candidate profile - Default language We are looking for a Team leader with strong leadership skills, who can balance different co-worker needs and would have a passion to motivate, coach, develop, and empower a team of 13 skilled Speciali...
18. maj 2022

Teamleder til at lede et dagvagts team i Ballerup ...

Hjemmeplejen

Ballerup
Motiveres du af at lede selvstyrende teams tæt på praksis? Brænder du for at lede selvstyrende teams, der kan samarbejde med og om borgerne og skabe de gode løsninger sammen? Drives du af at være den faciliterende leder, der får dine medarbejdere ti...
5. maj 2022

People & Culture Manager (Team Leader)

Laurens Coster Sp. z o.o.

København K
English (advanced) Team Leadership (master) HR (master) About us At Laurens Coster, we truly care not only about our clients and their success, but also about our team and their satisfaction. We are a small, but successful agency that’s been around...
18. maj 2022

TEAMLEDER for kunde-og servicecenter, der kommer til at arbejde tæt sammen med teamlederne for teknikerne i øst og vest

Arbejdssted: Skovlunde

Stillingsbeskrivelse:
Du får en alsidig stilling med mange facetter, idet du får det overordnede ansvar for, at kunde- og servicecentret yder en god service og koordinerer virksomhedens ca. 30 teknikere optimalt.

Afdelingen forventes at have styr på alle servicekontrakter og opgaver, sørge for, at kunden får leveret i henhold til kontrakten, og at teknikernes tid bliver udnyttet bedst muligt.

Der vil være mange opgaver, der hele tiden skal vurderes, tages stilling til og håndteres og med dig som den overordnede ansvarlige, får du en meget vigtig funktion.

Du får ledelsesansvar for det team af medarbejdere, der i dag er beskæftiget med at servicere virksomhedens mange kunder og koordinere teknikerne i marken.

Din primære opgave bliver at coache og lede dine medarbejdere samtidig med, at du går forrest og sikrer et højt serviceniveau både i relation til kunder og kollegaer.

I det daglige har afdelingen et meget tæt samarbejde med teknikerne i marken. Da det nogle gange kan være svært at vide, hvor lang tid en opgave tager, er det i høj grad det gode samspil med den enkelte tekniker, der gør forskellen på den gode og den dårlige planlægning.

Stillingen har en bred kontaktflade internt i organisationen til teknikere, teamledere, projektlederne og lageret, samt eksternt til kunderne og til de mange interessenter, som ofte er involveret i de store projekter.

Alle opgaver registreres i virksomhedens planlægningssystem både de store opgaver, som kræver koordinering med eksterne aktører og eftersynsopgaver, som bare lægges ind. Der ligger derfor en vigtig opgave i at kunne planlægge både tilbagevendende og akutte opgaver optimalt, hvor selv den mindste optimering, vil kunne spores direkte på virksomhedens bundlinje.

Du får ansvaret for at servicekontrakterne bliver overholdt, og at der løbende bliver performancerapporteret til kunderne. Du forventes at kunne hæve dig op og have det store overblik, der gør, at du løbende kan byde ind med gode ideer til optimering og effektivisering af afdelingens og teknikernes arbejde.

Du er ikke for fin til noget og deltager gerne i reklamationsbehandling, opdatering af diverse systemer, udarbejdelse af statistikker m.v., der også vil være opgaver, som du kommer til at beskæftige dig med. 

Egenskaber:
Det forventes, at du har teknisk flair og er en udadvendt og meget serviceorienteret person, der gerne går forrest og viser vejen.

Du arbejder vedholdende og struktureret med dine opgaver og magter, at have mange bolde i luften på én gang.

Uddannelser:
Det vil være en fordel, hvis du har en teknisk uddannelse. Andre baggrunde kan dog også komme på tale, det vigtigste er, at du har interesse for teknik, er salgs-, service- og resultatorienteret, nysgerrig af natur og har talent for ledelse.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har siddet i en supportfunktion og serviceret kunder og koordineret teknikere. Du har god erfaring med planlægningsværktøjer.

Sprogkundskaber/IT:
Du er behersker dansk og engelsk i skrift og tale på et højt niveau.

Du er vant til at arbejde med IT, og er en rutineret bruger af Microsoft Office pakken.

Har du erfaring med SAP og Microsoft Dynamics er det en stor fordel.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Du tilbydes:
Muligheden for at være en del af en virksomhed, som kommer til at være med i front i den digitale omstilling.

Du får en alsidig og spændende stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge både på den korte og på den lange bane.

Virksomhedsbeskrivelse:
SWARCO Danmark A/S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100% af Swarovski familien.

Koncernen er repræsenteret i mere end 80 lande og omsætter for mere end 7.5 mia. kr. SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur, og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS).

I Danmark er vi markedsleder og beskæftiger mere end 70 engagerede og højtkvalificerede medarbejdere. Vores kunder er primært de danske kommuner og Vejdirektoratet.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Team Leader Customer Support Center, IKEA Taastrup...

Ikea

Taastrup
WHO YOU ARE Candidate profile - Default language We are looking for a Team leader with strong leadership skills, who can balance different co-worker needs and would have a passion to motivate, coach, develop, and empower a team of 13 skilled Speciali...
18. maj 2022

Teamleder til at lede et dagvagts team i Ballerup ...

Hjemmeplejen

Ballerup
Motiveres du af at lede selvstyrende teams tæt på praksis? Brænder du for at lede selvstyrende teams, der kan samarbejde med og om borgerne og skabe de gode løsninger sammen? Drives du af at være den faciliterende leder, der får dine medarbejdere ti...
5. maj 2022

People & Culture Manager (Team Leader)

Laurens Coster Sp. z o.o.

København K
English (advanced) Team Leadership (master) HR (master) About us At Laurens Coster, we truly care not only about our clients and their success, but also about our team and their satisfaction. We are a small, but successful agency that’s been around...
18. maj 2022