Teamleder for Vedligehold og Renovering

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan du bidrage med lederskab, engagement og kompetencer, har du nu muligheden for at blive en del af AaK Bygninger, og være med til at præge udviklingen af afdelingen.

Jobbet
Du kommer til at være leder for et team af dygtige kollegaer med fokus på vedligehold og renovering.

Som teamleder er dine opgaver dels personaleledelse, og dels at være sparringspartner for dine medarbejdere, såvel som at kunne understøtte den faglige udvikling hos medarbejderne. Herudover vil du som teamleder for vedligehold og renovering have en mindre portefølje af egne projekter, så stillingen består i en blanding af ledelse og mindre projekter.

Det er vigtigt for os, at du kan bevare overblikket og prioritere imellem planlagte og akut opståede opgaver i relation til vores ejendomsportefølje. Du skal være sparringspartner for forvaltningerne, og evne at se trends og udviklingsmuligheder. Det er derfor vigtigt at kunne koordinere og styre tværgående og tværfaglige samarbejdsprocesser, projekter og projektøkonomi med organisationens interne og eksterne samarbejdspartnere. Derudover skal du kvalificere indstillinger til det politiske system.

Det er vigtigt, at du har forståelse for de principper og processer, der relaterer sig til bæredygtighed og tekniske installationer, da du også vil være teamleder for bæredygtighed og teknik. Bæredygtighed og teknik har en fagkoordinator tilknyttet, som du skal have en aktiv sparring med i dagligdagen.

Da organisationen er i forandring, kommer du til at indtræde i et nyt ledelsesteam, der sammen skal føre organisationen sikkert videre. Du kommer således til at være med til at sætte dit præg på den nye organisering.
Du skal påregne kørsel i mindre omfang, og du skal i den forbindelse selv kunne stille egen bil til rådighed. 

Kvalifikationer og personprofil
Vi forestiller os, at du har en uddannelsesbaggrund som arkitekt, bygningskonstruktør, ingeniør eller anden relevant bygningsfaglig uddannelse. Det er et plus hvis du har erfaring med ledelse, men du kan også gå med en spirende leder i maven, som du gerne vil realisere.
Det er en fordel hvis du har erfaring fra anden offentlig organisation og flair for at arbejde i et politisk styret system.

Du har et indgående kendskab til byggeriets økonomiske, tidsmæssige og juridiske aspekter og til byggeprocessen i sin helhed, især med fokus på den udførende del af processen. Du kan se muligheder i vores eksisterende bygningsmasse, og se hvordan en ombygning eller renovering kan gøre en forskel fra et bæredygtigt perspektiv såvel som for brugerne og deres behov.

Du skal have kendskab til udbudsreglerne for offentlige byggerier og have erfaring med gennemførelse af udbud, herunder udarbejdelse af kontrakter med eksterne samarbejdspartnere.

I AaK Bygninger arbejder vi med NTI fm, hvori overblikket for vores ejendomsportefølje samt relaterede vedligeholdelsesopgaver og -planer håndteres. Det er derfor en fordel, at du har kendskab og erfaring med, hvorledes et facility management system fungerer. Det vil være et af dine primære arbejdsredskaber til prioritering.

Derudover vil det være en fordel hvis du har kendskab til;

  • offentligt byggeri
  • den almene boligsektor er en fordel, men ingen betingelse
  • kendskab til IKT bekendtgørelsen nr. 118 og 119, og forståelse for hvilke krav, det medfører til udarbejdelse af et projekt generelt og i udbudsprocessen
  • kendskab til programmer som Revit Architecture og alternativt AutoCAD

Du er initiativrig, engageret og dynamisk. Du er naturligvis også kvalitetsbevidst og forstår at opnå resultater i et kompetent og motiverende samarbejde med andre faggrupper.

Du har både lyst og evner til at arbejde i et team med andre fagligt dygtige folk. Du arbejder selvstændigt og har overblik og så har du en masse idéer, som bare venter på at blive ført ud i livet.

Du forstår at formidle budskaber klart og tydeligt, og sætte retningen for din afdeling. Din selvindsigt og humor gør, at du kan kommunikere godt med kollegaer, bygherrer, brugere, samarbejdspartnere og entreprenører.

Du skal være resultatorienteret i forhold til dine arbejdsopgaver, have sans for kvalitetsbyggeri, og du skal kunne drage nytte af andres erfaringer og bidrage med dine egne. Vi har stor fokus på at planlægge og udføre ombygninger og renoveringer, der fokuserer på bæredygtighed og energiminimering såvel som tid, økonomi og kvalitet.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et job med gode uddannelses- og udviklingsmuligheder i et attraktivt arbejdsmiljø med kompetente kollegaer. Vi har en uformel kultur og vægter højt, at de personlige og faglige sider fungerer i et godt samspil. Vi tilbyder en afvekslende hverdag med arbejde i projekter af forskellige størrelser i et kreativt arbejdsmiljø.
Vi lægger stor vægt på, at det er lysten, der driver værket. Så du skal have en god portion gå-på-mod og være i stand til både at begejstre og lade dig begejstre.

Løn og ansættelsesvilkår  
Lønnen fastsættes efter forhandling iht. gældende overenskomst mellem KL og din faglige organisation. Der vil evt. kunne forhandles et kvalifikationstillæg – afhængig af dine kvalifikationer. Alle medarbejdere har flextid, og stillingen indebærer 37 timer ugentligt.

Tiltrædelse 
15. august eller snarest muligt derefter.

Vi glæder os til at byde dig velkommen: 
  • På en spændende, professionel arbejdsplads i et travlt, men uhøjtideligt miljø, hvor vi sætter humør og trivsel i højsædet  
  • Til spændende og afvekslende opgaver i en afdeling med dygtige, humørfyldte kollegaer med fokus på kvalitetsløsninger, respekt for faggrupper og et godt og positivt arbejdsmiljø 

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bygningschef Peter Munk på tlf. 25204061 eller skriv en mail til pmu@aalborg.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!

Se vores organisationsbeskrivelse via dette link: Organisationsbeskrivelse

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning med relevante bilag via nedenstående link.
Ansøgningsfrist 15. maj 2022.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 22.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.

Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Teamleder for Vedligehold og Renovering

Kan du bidrage med lederskab, engagement og kompetencer, har du nu muligheden for at blive en del af AaK Bygninger, og være med til at præge udviklingen af afdelingen.

Jobbet
Du kommer til at være leder for et team af dygtige kollegaer med fokus på vedligehold og renovering.

Som teamleder er dine opgaver dels personaleledelse, og dels at være sparringspartner for dine medarbejdere, såvel som at kunne understøtte den faglige udvikling hos medarbejderne. Herudover vil du som teamleder for vedligehold og renovering have en mindre portefølje af egne projekter, så stillingen består i en blanding af ledelse og mindre projekter.

Det er vigtigt for os, at du kan bevare overblikket og prioritere imellem planlagte og akut opståede opgaver i relation til vores ejendomsportefølje. Du skal være sparringspartner for forvaltningerne, og evne at se trends og udviklingsmuligheder. Det er derfor vigtigt at kunne koordinere og styre tværgående og tværfaglige samarbejdsprocesser, projekter og projektøkonomi med organisationens interne og eksterne samarbejdspartnere. Derudover skal du kvalificere indstillinger til det politiske system.

Det er vigtigt, at du har forståelse for de principper og processer, der relaterer sig til bæredygtighed og tekniske installationer, da du også vil være teamleder for bæredygtighed og teknik. Bæredygtighed og teknik har en fagkoordinator tilknyttet, som du skal have en aktiv sparring med i dagligdagen.

Da organisationen er i forandring, kommer du til at indtræde i et nyt ledelsesteam, der sammen skal føre organisationen sikkert videre. Du kommer således til at være med til at sætte dit præg på den nye organisering.
Du skal påregne kørsel i mindre omfang, og du skal i den forbindelse selv kunne stille egen bil til rådighed. 

Kvalifikationer og personprofil
Vi forestiller os, at du har en uddannelsesbaggrund som arkitekt, bygningskonstruktør, ingeniør eller anden relevant bygningsfaglig uddannelse. Det er et plus hvis du har erfaring med ledelse, men du kan også gå med en spirende leder i maven, som du gerne vil realisere.
Det er en fordel hvis du har erfaring fra anden offentlig organisation og flair for at arbejde i et politisk styret system.

Du har et indgående kendskab til byggeriets økonomiske, tidsmæssige og juridiske aspekter og til byggeprocessen i sin helhed, især med fokus på den udførende del af processen. Du kan se muligheder i vores eksisterende bygningsmasse, og se hvordan en ombygning eller renovering kan gøre en forskel fra et bæredygtigt perspektiv såvel som for brugerne og deres behov.

Du skal have kendskab til udbudsreglerne for offentlige byggerier og have erfaring med gennemførelse af udbud, herunder udarbejdelse af kontrakter med eksterne samarbejdspartnere.

I AaK Bygninger arbejder vi med NTI fm, hvori overblikket for vores ejendomsportefølje samt relaterede vedligeholdelsesopgaver og -planer håndteres. Det er derfor en fordel, at du har kendskab og erfaring med, hvorledes et facility management system fungerer. Det vil være et af dine primære arbejdsredskaber til prioritering.

Derudover vil det være en fordel hvis du har kendskab til;

  • offentligt byggeri
  • den almene boligsektor er en fordel, men ingen betingelse
  • kendskab til IKT bekendtgørelsen nr. 118 og 119, og forståelse for hvilke krav, det medfører til udarbejdelse af et projekt generelt og i udbudsprocessen
  • kendskab til programmer som Revit Architecture og alternativt AutoCAD

Du er initiativrig, engageret og dynamisk. Du er naturligvis også kvalitetsbevidst og forstår at opnå resultater i et kompetent og motiverende samarbejde med andre faggrupper.

Du har både lyst og evner til at arbejde i et team med andre fagligt dygtige folk. Du arbejder selvstændigt og har overblik og så har du en masse idéer, som bare venter på at blive ført ud i livet.

Du forstår at formidle budskaber klart og tydeligt, og sætte retningen for din afdeling. Din selvindsigt og humor gør, at du kan kommunikere godt med kollegaer, bygherrer, brugere, samarbejdspartnere og entreprenører.

Du skal være resultatorienteret i forhold til dine arbejdsopgaver, have sans for kvalitetsbyggeri, og du skal kunne drage nytte af andres erfaringer og bidrage med dine egne. Vi har stor fokus på at planlægge og udføre ombygninger og renoveringer, der fokuserer på bæredygtighed og energiminimering såvel som tid, økonomi og kvalitet.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et job med gode uddannelses- og udviklingsmuligheder i et attraktivt arbejdsmiljø med kompetente kollegaer. Vi har en uformel kultur og vægter højt, at de personlige og faglige sider fungerer i et godt samspil. Vi tilbyder en afvekslende hverdag med arbejde i projekter af forskellige størrelser i et kreativt arbejdsmiljø.
Vi lægger stor vægt på, at det er lysten, der driver værket. Så du skal have en god portion gå-på-mod og være i stand til både at begejstre og lade dig begejstre.

Løn og ansættelsesvilkår  
Lønnen fastsættes efter forhandling iht. gældende overenskomst mellem KL og din faglige organisation. Der vil evt. kunne forhandles et kvalifikationstillæg – afhængig af dine kvalifikationer. Alle medarbejdere har flextid, og stillingen indebærer 37 timer ugentligt.

Tiltrædelse 
15. august eller snarest muligt derefter.

Vi glæder os til at byde dig velkommen: 
  • På en spændende, professionel arbejdsplads i et travlt, men uhøjtideligt miljø, hvor vi sætter humør og trivsel i højsædet  
  • Til spændende og afvekslende opgaver i en afdeling med dygtige, humørfyldte kollegaer med fokus på kvalitetsløsninger, respekt for faggrupper og et godt og positivt arbejdsmiljø 

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bygningschef Peter Munk på tlf. 25204061 eller skriv en mail til pmu@aalborg.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!

Se vores organisationsbeskrivelse via dette link: Organisationsbeskrivelse

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning med relevante bilag via nedenstående link.
Ansøgningsfrist 15. maj 2022.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 22.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.

Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.