Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder - ''Forsyning vedligehold''

Trives du med forandringer og kunne du tænke dig at tage ansvar for, at Banedanmarks forsyningsstationer er velvedligeholdte, driftssikre og veldokumenterede?



Som teamleder for ’Forsyning vedligehold’ kommer du til at spille en central rolle i at sikre, at vedligeholdelsesopgaver bliver udført, så der kan køre tog til tiden. Med andre ord får du her et job, hvor du ser den direkte effekt af dit arbejde hver dag. Du får desuden en central rolle ved gennemførslen af Banedanmarks outsourcing strategi.



Strøm, Forsyning Vedligehold er et af 5 teams i Strømsektionen. Teamet har vedligeholdelsesansvar for kørestrøms forsyningsanlæg. Du kommer til at lede 11 erfarne og engagerede medarbejdere. Medarbejdernes konkrete arbejdsopgaver omhandler primært vedligehold af S-banen's omformerstationer.



Banedanmark har vedtaget at outsource alt vedligehold, og du skal derfor medvirke til at gennemføre outsourcingen af området samtidig med, at du skal sørge for at vedligeholdet bliver udført til det sidste.



Fokus på ledelse og planlægning

Som teamleder varetager du det faglige og ledelsesmæssige ansvar for dit team på 11 medarbejdere, og du får ansvaret for den direkte ledelse af teamet, hvor du står for MUS og kompetenceudvikling samt for løbende at coache og motivere. Du skal sikre, at de nødvendige kvalifikationer og ressourcer er til stede i teamet.



Du har ansvaret for såvel den langsigtede ressource- og opgaveplanlægning som bemandingsplan for alle opgaver i dit team. Medarbejderne arbejder meget selvstændigt og er fysisk placeret i København.

Du har desuden ansvar for styring af eksterne entreprenører i det omfang, de hjælper med at løse vedligeholdelsesopgaverne.



Ligeledes er du medansvarlig for tæt og konstruktivt samarbejde med de øvrige teams i sektionen. De øvrige teams har forvaltnings- og systemansvaret for Kørestrøm, Forsyning og banens stærkstrømsinstallationer, ansvar for el-driftsledelsen og at udfører vedligehold af køreledningsanlægget.



Det er et af de øvrige teams - Driftsteamet - der har forvaltningsansvaret og bestiller vedligeholdelsesopgaverne til udførsel, på baggrund af de løbende vurderinger af anlæggets tilstand, som udføres af dem eller dit vedligeholdelsespersonale. Det er din opgave at medvirke til at sikre, at tilstandsvurderinger, prioritering af vedligehold, udførsel og dokumentation udføres i overensstemmelse med de procedurer, der er gældende i Banedanmark.



Leder med solid jernbane-, kørestrøms- eller højspændingskompetence

Du kommer med en baggrund inden for forvaltning af et teknisk fagområde, vedligehold og/eller produktion, helst indenfor kørestrøms- eller jernbaneområdet. Det er en fordel, at du har en uddannelse indenfor højspændingsområdet. Det kunne være som el-installatør, stærkstrømsingeniør eller lignende.



Vi forventer, at du lægger vægt på det gode samarbejde i teamet og på tværs af teams i de øvrige afdelinger i Banedanmark. Du er typen, der kan tale med alle – både håndværkeren og direktøren.



Som leder formår du ligeledes at motivere og engagere dine medarbejdere, og du har overblikket til at lede på distancen. Du er driftssikker og skal kunne sikre motivationen under omstændigheder, der skaber utryghed. Du får tingene afsluttet og har et personligt drive, der smitter af på dine omgivelser. Derudover er du velformuleret og kommunikerer klart til dine medarbejdere såvel som til samarbejdspartnere.



Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret i løngruppe 4. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg.



Hvis du allerede er tjenestemand, vil du, efter konkret vurdering kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 35, med titel som trafikinspektør.



Ansøgning og kontakt

Bemærk at dette er et genopslag. Vil du vide mere om stillingen, kan sektionschef Jesper Sejerø Hansen kontaktes i ugerne 26, 27, 28 og 29. I ugerne 31 og 32 kan teamleder Morten Faber Friis kontaktes på 25235467. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.



For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048871Phoenix-012c6baf12019-06-25T00:00:00Teamleder - ''Forsyning vedligehold'' Trives du med forandringer og kunne du tænke dig at tage ansvar for, at Banedanmarks forsyningsstationer er velvedligeholdte, driftssikre og veldokumenterede?



Som teamleder for ’Forsyning vedligehold’ kommer du til at spille en central rolle i at sikre, at vedligeholdelsesopgaver bliver udført, så der kan køre tog til tiden. Med andre ord får du her et job, hvor du ser den direkte effekt af dit arbejde hver dag. Du får desuden en central rolle ved gennemførslen af Banedanmarks outsourcing strategi.



Strøm, Forsyning Vedligehold er et af 5 teams i Strømsektionen. Teamet har vedligeholdelsesansvar for kørestrøms forsyningsanlæg. Du kommer til at lede 11 erfarne og engagerede medarbejdere. Medarbejdernes konkrete arbejdsopgaver omhandler primært vedligehold af S-banen's omformerstationer.



Banedanmark har vedtaget at outsource alt vedligehold, og du skal derfor medvirke til at gennemføre outsourcingen af området samtidig med, at du skal sørge for at vedligeholdet bliver udført til det sidste.



Fokus på ledelse og planlægning

Som teamleder varetager du det faglige og ledelsesmæssige ansvar for dit team på 11 medarbejdere, og du får ansvaret for den direkte ledelse af teamet, hvor du står for MUS og kompetenceudvikling samt for løbende at coache og motivere. Du skal sikre, at de nødvendige kvalifikationer og ressourcer er til stede i teamet.



Du har ansvaret for såvel den langsigtede ressource- og opgaveplanlægning som bemandingsplan for alle opgaver i dit team. Medarbejderne arbejder meget selvstændigt og er fysisk placeret i København.

Du har desuden ansvar for styring af eksterne entreprenører i det omfang, de hjælper med at løse vedligeholdelsesopgaverne.



Ligeledes er du medansvarlig for tæt og konstruktivt samarbejde med de øvrige teams i sektionen. De øvrige teams har forvaltnings- og systemansvaret for Kørestrøm, Forsyning og banens stærkstrømsinstallationer, ansvar for el-driftsledelsen og at udfører vedligehold af køreledningsanlægget.



Det er et af de øvrige teams - Driftsteamet - der har forvaltningsansvaret og bestiller vedligeholdelsesopgaverne til udførsel, på baggrund af de løbende vurderinger af anlæggets tilstand, som udføres af dem eller dit vedligeholdelsespersonale. Det er din opgave at medvirke til at sikre, at tilstandsvurderinger, prioritering af vedligehold, udførsel og dokumentation udføres i overensstemmelse med de procedurer, der er gældende i Banedanmark.



Leder med solid jernbane-, kørestrøms- eller højspændingskompetence

Du kommer med en baggrund inden for forvaltning af et teknisk fagområde, vedligehold og/eller produktion, helst indenfor kørestrøms- eller jernbaneområdet. Det er en fordel, at du har en uddannelse indenfor højspændingsområdet. Det kunne være som el-installatør, stærkstrømsingeniør eller lignende.



Vi forventer, at du lægger vægt på det gode samarbejde i teamet og på tværs af teams i de øvrige afdelinger i Banedanmark. Du er typen, der kan tale med alle – både håndværkeren og direktøren.



Som leder formår du ligeledes at motivere og engagere dine medarbejdere, og du har overblikket til at lede på distancen. Du er driftssikker og skal kunne sikre motivationen under omstændigheder, der skaber utryghed. Du får tingene afsluttet og har et personligt drive, der smitter af på dine omgivelser. Derudover er du velformuleret og kommunikerer klart til dine medarbejdere såvel som til samarbejdspartnere.



Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret i løngruppe 4. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg.



Hvis du allerede er tjenestemand, vil du, efter konkret vurdering kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 35, med titel som trafikinspektør.



Ansøgning og kontakt

Bemærk at dette er et genopslag. Vil du vide mere om stillingen, kan sektionschef Jesper Sejerø Hansen kontaktes i ugerne 26, 27, 28 og 29. I ugerne 31 og 32 kan teamleder Morten Faber Friis kontaktes på 25235467. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.



For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.


2019-08-12T00:56:29.687 Trives du med forandringer og kunne du tænke dig at tage ansvar for, at Banedanmarks forsyningsstationer er velvedligeholdte, driftssikre og veldokumenterede? Som teamleder for Forsyning vedligehold kommer du til at spille en central rolle i at sikre, at vedligeholdelsesopgaver bliver udført, så der kan køre tog til tiden. Med andre ord får du her et job, hvor du ser den direkte effekt af dit arbejde hver dag. Du får desuden en central rolle ved gennemførslen af Banedanmarks outsourcing strategi. Strøm, Forsyning Vedligehold er et af 5 teams i Strømsektionen. Teamet har vedligeholdelsesansvar for kørestrøms forsyningsanlæg. Du kommer til at lede 11 erfarne og engagerede medarbejdere. Medarbejdernes konkrete arbejdsopgaver omhandler primært vedligehold af S-banen s omformerstationer. Banedanmark har vedtaget at outsource alt vedligehold, og du skal derfor medvirke til at gennemføre outsourcingen af området samtidig med, at du skal sørge for at vedligeholdet bliver udført til det sidste. Fokus på ledelse og planlægning Som teamleder varetager du det faglige og ledelsesmæssige ansvar for dit team på 11 medarbejdere, og du får ansvaret for den direkte ledelse af teamet, hvor du står for MUS og kompetenceudvikling samt for løbende at coache og motivere. Du skal sikre, at de nødvendige kvalifikationer og ressourcer er til stede i teamet. Du har ansvaret for såvel den langsigtede ressource- og opgaveplanlægning som bemandingsplan for alle opgaver i dit team. Medarbejderne arbejder meget selvstændigt og er fysisk placeret i København. Du har desuden ansvar for styring af eksterne entreprenører i det omfang, de hjælper med at løse vedligeholdelsesopgaverne. Ligeledes er du medansvarlig for tæt og konstruktivt samarbejde med de øvrige teams i sektionen. De øvrige teams har forvaltnings- og systemansvaret for Kørestrøm, Forsyning og banens stærkstrømsinstallationer, ansvar for el-driftsledelsen og at udfører vedligehold af køreledningsanlægget. Det er et af de øvrige teams - Driftsteamet - der har forvaltningsansvaret og bestiller vedligeholdelsesopgaverne til udførsel, på baggrund af de løbende vurderinger af anlæggets tilstand, som udføres af dem eller dit vedligeholdelsespersonale. Det er din opgave at medvirke til at sikre, at tilstandsvurderinger, prioritering af vedligehold, udførsel og dokumentation udføres i overensstemmelse med de procedurer, der er gældende i Banedanmark. Leder med solid jernbane-, kørestrøms- eller højspændingskompetence Du kommer med en baggrund inden for forvaltning af et teknisk fagområde, vedligehold og eller produktion, helst indenfor kørestrøms- eller jernbaneområdet. Det er en fordel, at du har en uddannelse indenfor højspændingsområdet. Det kunne være som el-installatør, stærkstrømsingeniør eller lignende. Vi forventer, at du lægger vægt på det gode samarbejde i teamet og på tværs af teams i de øvrige afdelinger i Banedanmark. Du er typen, der kan tale med alle både håndværkeren og direktøren. Som leder formår du ligeledes at motivere og engagere dine medarbejdere, og du har overblikket til at lede på distancen. Du er driftssikker og skal kunne sikre motivationen under omstændigheder, der skaber utryghed. Du får tingene afsluttet og har et personligt drive, der smitter af på dine omgivelser. Derudover er du velformuleret og kommunikerer klart til dine medarbejdere såvel som til samarbejdspartnere. Løn Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret i løngruppe 4. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg. Hvis du allerede er tjenestemand, vil du, efter konkret vurdering kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 35, med titel som trafikinspektør. Ansøgning og kontakt Bemærk at dette er et genopslag. Vil du vide mere om stillingen, kan sektionschef Jesper Sejerø Hansen kontaktes i ugerne 26, 27, 28 og 29. I ugerne 31 og 32 kan teamleder Morten Faber Friis kontaktes på 25235467. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.11jobnet012c6baf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=189870&DepartmentId=22020&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3552259Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 4311Amerika Plads 152100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent783292JobNet5009404500940410025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=012c6bafhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=012c6bafhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=012c6baf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=012c6baf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTeamleder - ''Forsyning vedligehold''1Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse362135280noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330134957Leder til misbrugscentret KagshusetRobot Med tiltrædelse fra den 1. februar 2020, eller snarest søger misbrugscentret Kagshuset ny leder. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Om Kagshuset Kagshuset, der er organiseret under Center for Sundhed og Voksne, består af to enheder med to forskellige lokationer og i alt syv medarbejdere.Kagshuset tilbyder gratis rådgivning samt ambulant behandling til alle, der har problemer med misbrug af rusmidler.Station BAF er Kagshusets cafe med forskellige aktiviteter, undervisning og forskellige gruppeforløb. Det er også kontaktsted med læge og sundhedsfaglige ydelser.Lederen indgår i en ledergruppe på 4 ledere fra hjemme- og sygep. Lederen deltager aktivt i udviklingen på misbrugsområdet, men også overordnet på social- og sundhedsområdet og i forhold til forebyggende og helhedsorienteret indsatser. For at sikre, at Herlev Kommunes behandling er af høj kvalitet, og at de politiske mål for området bliver indfriet, samarbejder lederen med både borgere og medarbejdere. For at løfte dette forventer vi, at lederen er udviklingsorienteret, struktureret og robust. Det forventer vi af digDu har relevant mellemlang videregående uddannelse og er derudover lederuddannet (som minimum en diplomuddannelse i ledelse eller lignende)Du har ledelseserfaring og formår at træffe beslutningerDu tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgangDu tager ansvar for enhedens budget og sikrer den daglige driftDu har gennemslagskraft og formår at skabe sammenhæng i den helhedsorienterede, tværfaglige indsatsDu er i stand til at udvikle og justere ydelserne i forhold til de politisk og administrativt fastsatte målDu er god til at systematisere, strukturere og organisereDu holder dig løbende opdateret på nyeste viden inden for rusmidler, herunder behandlingsstrategier, metoder og lovkravDu er en stærk formidler og ambassadør for Kagshuset både skriftligt og mundligtDu har gode samarbejdsevner og godt humør Det kan du forvente af osEt selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvarMulighed for at skabe forandring og udviklingPlads i et engageret lederteamGode muligheder for personlig og faglig udviklingEn dynamisk og udviklingsorienteret enhed, hvor medarbejdere med lyst og vilje til at styrke den samlede kommunale misbrugsbehandling Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomster. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved at ringe til Kim Støving, tlf. 2114 2899. Ansøgningsfrist mandag den 16.12.2019 kl. 10.00 Ansættelsessamtaler den 18. december og 2. runde den 20. december 2019. Herlev Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.Med tiltrædelse fra den 1. februar 2020, eller snarest søger misbrugscentret Kagshuset ny leder. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Om Kagshuset
Kagshuset, der er organiseret under Center for Sundhed og Voksne, består af to enheder med to forskellige lokationer og i alt syv medarbejdere.
  • Kagshuset tilbyder gratis rådgivning samt ambulant behandling til alle, der har problemer med misbrug af rusmidler.
  • Station BAF er Kagshusets cafe med forskellige aktiviteter, undervisning og forskellige gruppeforløb. Det er også kontaktsted med læge og sundhedsfaglige ydelser.
Lederen indgår i en ledergruppe på 4 ledere fra hjemme- og sygep. Lederen deltager aktivt i udviklingen på misbrugsområdet, men også overordnet på social- og sundhedsområdet og i forhold til forebyggende og helhedsorienteret indsatser.

For at sikre, at Herlev Kommunes behandling er af høj kvalitet, og at de politiske mål for området bliver indfriet, samarbejder lederen med både borgere og medarbejdere. For at løfte dette forventer vi, at lederen er udviklingsorienteret, struktureret og robust.

Det forventer vi af dig
  • Du har relevant mellemlang videregående uddannelse og er derudover lederuddannet (som minimum en diplomuddannelse i ledelse eller lignende)
  • Du har ledelseserfaring og formår at træffe beslutninger
  • Du tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang
  • Du tager ansvar for enhedens budget og sikrer den daglige drift
  • Du har gennemslagskraft og formår at skabe sammenhæng i den helhedsorienterede, tværfaglige indsats
  • Du er i stand til at udvikle og justere ydelserne i forhold til de politisk og administrativt fastsatte mål
  • Du er god til at systematisere, strukturere og organisere
  • Du holder dig løbende opdateret på nyeste viden inden for rusmidler, herunder behandlingsstrategier, metoder og lovkrav
  • Du er en stærk formidler og ambassadør for Kagshuset både skriftligt og mundligt
  • Du har gode samarbejdsevner og godt humør

Det kan du forvente af os
  • Et selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar
  • Mulighed for at skabe forandring og udvikling
  • Plads i et engageret lederteam
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • En dynamisk og udviklingsorienteret enhed, hvor medarbejdere med lyst og vilje til at styrke den samlede kommunale misbrugsbehandling

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomster. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved at ringe til Kim Støving, tlf. 2114 2899.

Ansøgningsfrist mandag den 16.12.2019 – kl. 10.00

Ansættelsessamtaler den 18. december og 2. runde den 20. december 2019.

Herlev Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
 

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbudHerlev2019-12-04T00:00:002019-12-16T00:00:00
330132548Børne-, unge- og familierådgivningen i Herlev søger to tværfaglige ledere med ansættelse fra 1.februar 2020Robot Herlev kommune er i fuld gang med en forandringsproces under overskriften: Herlev i fremgang en styrket indsats for borgere i sårbare og udsatte positioner. Som et vigtigt element i processen, skal vi som fagpersoner udfordre måden at tænke den kommunale opgavevaretagelse på, og omsætte den til konkrete forandringer. Som tværfaglig leder får du mulighed for at lede den tværprofessionelle opgaveløsning med fokus på at skabe inkluderende miljøer og deltagelsesmuligheder på hele 0 18 års området. Du skal være en af drivkræfterne i udviklingen af en øget tværprofessionel praksis, der sigter mod sammenhængende og helhedsorienterede indsatser. I Herlev arbejder vi ud fra en vision om, at alle børn skal trives, udvikles og indgå i fællesskaber, så de får de bedste muligheder for at realisere deres drømme og ønsker. Hos os vil du blive en del af et tæt tværfagligt fællesskab, hvor vi arbejder med børnenes og familiernes ressourcer og insisterer på at arbejde med en høj kvalitet i sagerne. Dette vil vi gerne forstærke ved ansættelse af to tværfaglige ledere som skal indgå i solide tværfaglige samarbejdsrelationer med PPR, vores Familiehus og sundhedsplejen, og som skal lede og koordinere løsningen af kerneopgaven for udsatte børn og unge. Børne-, unge- og familierådgivningen arbejder tværfagligt omkring familien og er i tæt dialog med skoler, institutioner, andre myndighedsfunktioner i kommunen, sundhedsvæsenet mv. og har et helhedsorienteret blik på familien. Center for Børn, Unge og Familier udgøres af Børne-, unge- og familierådgivningen, tandplejen, sundhedsplejen og Familiehuset, som består af familiekonsulenter, kontaktpersoner og døgninstitutionen Dildhaven. Børne-, unge- og familierådgivningen er inddelt i tre distriktsgrupper. Hver distriktsgruppe dækker et skoledistrikt, så vi også på den måde kan styrke det tværfaglige samarbejde og den relationelle koordinering. Der er ca. fem rådgivere i hvert distrikt. Opgaverne er opdelt så nogle rådgivere primært arbejder med målgruppen 0-15 årige mens andre primært arbejder med målgruppen 15-18 årige samt unge på efterværn. Derudover har vi et underretningsteam bestående af to rådgivere, to familieplejekonsulenter, to administrative konsulenter samt en specialrådgivning bestående af tre rådgivere hvoraf den ene er jurist og har koordinerende opgaver. Specialrådgivningen varetager sagsbehandlingen i forhold til handicapkompenserende ydelser til forældre, der har børn med varigt nedsat funktionsevne (0-18 år). Afdelingen i gang med at forankre Åben Dialog, som er en netværksorienteret, helhedsorienteret tilgang, der inddrager relevante fagprofessionelle og private netværk i forhold til familiens situation. Implementeringen af Åben Dialog involverer en stor del af centrets øvrige afdelinger med henblik på at give medarbejderne en fælles tilgang og et fælles sprog i mødet med familien. Det her kendetegner vores kommende tværfaglige ledere: du skal være medskaber af forandringen i organisationen med særligt fokus på en mere tværprofessionel praksis og det skal falde dig naturligt at sætte kerneopgaven i centrum ud fra en tværfaglig kontekstdu skal være i stand til at opnå følgeskab omkring løsningen af kerneopgavendu skal kunne skabe fremdrift i opgaveløsningen og sikre lovmedholdelighedendu skal have udprægede samarbejdskompetencer samt kunne bevare roen i pressede situationerdet vil være en meget stor fordel, hvis du har ledelseserfaring. Alternativt vil der blive lagt vægt på, at du har en kandidatuddannelse masteruddannelse eller diplomuddannelse i ledelse. Vi kan tilbyde dig:en ledelse der på tværs af centre og afdelinger arbejder i samme retningen ambitiøs, samarbejdende og konstruktiv medarbejdergruppeet udfordrende og spændende arbejdsområde med indflydelse og ansvarfaglig sparring og tæt samarbejde med lederkollegaer og samarbejdspartnereen afdeling, der er kendetegnet ved, at der er en uformel omgangstone og et godt socialt miljø Mere om stillingerne: Begge tværfaglige ledere refererer til lederen af Børne-, unge- og familierådgivningen. Tværfaglig leder 1: Den ene tværfaglige leder har faglig- og personalemæssig ledelse af to distriktsgrupper svarende til ca. 10 rådgivere. Tværfaglig leder 2: Den anden tværfaglige leder har faglig- og personalemæssig ledelse af en distriktsgruppe, underretningsteamet, specialrådgivningen og vores familieplejekonsulenter svarende til ca. 13 rådgivere og konsulenter. Løn og ansættelsesvilkår Der er tale om 37 timers stillinger med flekstid. Løn- og ansættelse i henhold til gældende overenskomst samt efter principper om ny løn. Ansøgning Ansøgningsfristen er tirsdag den 10. december 2019 kl. 12.00. Du bedes skrive i ansøgningen, hvis du særligt søger en af stillingerne. Når du søger stillingen, må du gerne vedlægge dit cv, eksamensbevis og andre relevante bilag sammen med din ansøgning. Videre proces Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 16. december 2019. Der bliver muligvis indkaldt til 2. samtale. Vi indhenter reference fra tidligere ansættelse, hvis du bliver tilbudt stillingen. Vi indhenter også børneattest og udvidet straffeattest i forbindelse med ansættelse. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Børn-, unge- og familierådgivningen Signe Elsvor på telefon 4452 6058.Herlev kommune er i fuld gang med en forandringsproces under overskriften: Herlev i fremgang – en styrket indsats for borgere i sårbare og udsatte positioner. Som et vigtigt element i processen, skal vi som fagpersoner udfordre måden at tænke den kommunale opgavevaretagelse på, og omsætte den til konkrete forandringer. Som tværfaglig leder får du mulighed for at lede den tværprofessionelle opgaveløsning – med fokus på at skabe inkluderende miljøer og deltagelsesmuligheder på hele 0 – 18 års området. Du skal være en af drivkræfterne i udviklingen af en øget tværprofessionel praksis, der sigter mod sammenhængende og helhedsorienterede indsatser.

I Herlev arbejder vi ud fra en vision om, at alle børn skal trives, udvikles og indgå i fællesskaber, så de får de bedste muligheder for at realisere deres drømme og ønsker.  Hos os vil du blive en del af et tæt tværfagligt fællesskab, hvor vi arbejder med børnenes og familiernes ressourcer og insisterer på at arbejde med en høj kvalitet i sagerne. Dette vil vi gerne forstærke ved ansættelse af to tværfaglige ledere som skal indgå i solide tværfaglige samarbejdsrelationer med PPR, vores Familiehus og sundhedsplejen, og som skal lede og koordinere løsningen af kerneopgaven for udsatte børn og unge. Børne-, unge- og familierådgivningen arbejder tværfagligt omkring familien og er i tæt dialog med skoler, institutioner, andre myndighedsfunktioner i kommunen, sundhedsvæsenet mv. og har et helhedsorienteret blik på familien.

Center for Børn, Unge og Familier udgøres af Børne-, unge- og familierådgivningen, tandplejen, sundhedsplejen og Familiehuset, som består af familiekonsulenter, kontaktpersoner og døgninstitutionen Dildhaven. Børne-, unge- og familierådgivningen er inddelt i tre distriktsgrupper. Hver distriktsgruppe dækker et skoledistrikt, så vi også på den måde kan styrke det tværfaglige samarbejde og den relationelle koordinering. Der er ca. fem rådgivere i hvert distrikt. Opgaverne er opdelt så nogle rådgivere primært arbejder med målgruppen 0-15 årige mens andre primært arbejder med målgruppen 15-18 årige samt unge på efterværn. Derudover har vi et underretningsteam bestående af to rådgivere, to familieplejekonsulenter, to administrative konsulenter samt en specialrådgivning bestående af tre rådgivere hvoraf den ene er jurist og har koordinerende opgaver. Specialrådgivningen varetager sagsbehandlingen i forhold til handicapkompenserende ydelser til forældre, der har børn med varigt nedsat funktionsevne (0-18 år).

Afdelingen i gang med at forankre Åben Dialog, som er en netværksorienteret, helhedsorienteret tilgang, der inddrager relevante fagprofessionelle og private netværk i forhold til familiens situation. Implementeringen af Åben Dialog involverer en stor del af centrets øvrige afdelinger med henblik på at give medarbejderne en fælles tilgang og et fælles sprog i mødet med familien.

Det her kendetegner vores kommende tværfaglige ledere: 
  • du skal være medskaber af forandringen i organisationen med særligt fokus på en mere tværprofessionel praksis og det skal falde dig naturligt at sætte kerneopgaven i centrum ud fra en tværfaglig kontekst
  • du skal være i stand til at opnå følgeskab omkring løsningen af kerneopgaven
  • du skal kunne skabe fremdrift i opgaveløsningen og sikre lovmedholdeligheden
  • du skal have udprægede samarbejdskompetencer samt kunne bevare roen i pressede situationer
  • det vil være en meget stor fordel, hvis du har ledelseserfaring. Alternativt vil der blive lagt vægt på, at du har en kandidatuddannelse/masteruddannelse eller diplomuddannelse i ledelse.
 
Vi kan tilbyde dig:
  • en ledelse der på tværs af centre og afdelinger arbejder i samme retning
  • en ambitiøs, samarbejdende og konstruktiv medarbejdergruppe
  • et udfordrende og spændende arbejdsområde med indflydelse og ansvar
  • faglig sparring og tæt samarbejde med lederkollegaer og samarbejdspartnere
  • en afdeling, der er kendetegnet ved, at der er en uformel omgangstone og et godt socialt miljø

     
Mere om stillingerne:
Begge tværfaglige ledere refererer til lederen af Børne-, unge- og familierådgivningen.
 
Tværfaglig leder 1:
Den ene tværfaglige leder har faglig- og personalemæssig ledelse af to distriktsgrupper svarende til ca. 10 rådgivere.
 
Tværfaglig leder 2:
Den anden tværfaglige leder har faglig- og personalemæssig ledelse af en distriktsgruppe, underretningsteamet, specialrådgivningen og vores familieplejekonsulenter svarende til ca. 13 rådgivere og konsulenter.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om 37 timers stillinger med flekstid. Løn- og ansættelse i henhold til gældende overenskomst samt efter principper om ny løn.
 
Ansøgning
Ansøgningsfristen er tirsdag den 10. december 2019 kl. 12.00. Du bedes skrive i ansøgningen, hvis du særligt søger en af stillingerne. Når du søger stillingen, må du gerne vedlægge dit cv, eksamensbevis og andre relevante bilag sammen med din ansøgning.
 
Videre proces
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 16. december 2019. Der bliver muligvis indkaldt til 2. samtale. Vi indhenter reference fra tidligere ansættelse, hvis du bliver tilbudt stillingen. Vi indhenter også børneattest og udvidet straffeattest i forbindelse med ansættelse.
 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Børn-, unge- og familierådgivningen Signe Elsvor på telefon 4452 6058.
 

Center for Børn, Familie og HandicapHerlev2019-11-29T00:00:002019-12-10T00:00:00
330132110Genopslag - Ambitiøs leder til Herlev Kommunes dagplejeRobot Kan du balancere at være en del af lederfællesskabet med de øvrige dagtilbudsledere og samtidig være tæt på den enkelte dagplejer? Herlev Kommune søger en ambitiøs leder til vores dagpleje Herlev Kommune har fokus på at skabe de bedste muligheder for både store og små børn. Som leder af dagplejen skal du være med til at videreudvikle dagplejens pædagogiske praksis, så børnene i dagplejen får de bedste vilkår for udvikling, læring, dannelse og trivsel. Herlev Kommunes dagpleje Du vil som leder af dagplejen, blive leder for en souschef, en tilsynsførende pædagog og 36 dagplejere med cirka 100 børn. Seks af pladserne er reserveret til børn i særligt udsatte positioner. Mange af dagplejerne har mange års erfaring og forskellige efteruddannelser. Herlev Kommunes dagpleje har et unikt dagplejehus, hvor de fire dagplejegrupper kommer på skift i løbet af ugen. Ledelsen har base i huset, men du vil også have din hyppige gang på rådhuset i et tæt samarbejde med forvaltning, pladsanvisning og andre samarbejdsparter. I dagplejen er vi godt i gang med at udarbejde og forankre den styrkede pædagogiske læreplan. Vi er alle optaget af opgaven og glæder os til at invitere dig med i arbejdet. Vi arbejder desuden fokuseret med sansemotorik og uddanner i øjeblikket alle dagplejere til motorikassistenter. Herlev i Fremgang Herlev Kommune er som helhed i fuld gang med en forandringsproces under overskriften: Herlev i fremgang en styrket indsats for borgere i sårbare og udsatte positioner. Forandringen har blandt andet til formål, at tilgå samarbejdet med de sårbare og udsatte familier på nye måder og rykke de samarbejdende parter tættere sammen. Om dig Din ledelsesstil er tillidsskabende, resultatorienteret og motiverende, og du er en tydelig og empatisk leder med gennemslagskraft. Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:Relevant uddannelse - måske har du kendskab til dagplejen på forhånd.Flair for økonomi og administrativ ledelse.Kan sætte retning og gå foran i arbejdet med at implementere en evaluerings- og feedbackkultur og alle andre elementer i dagtilbudsloven.Gode kommunikative evner både i skrift og tale.Evner at fastholde og udvikle et engagement hos både medarbejdere og forældre.Formår at omsætte værdier og teori til en pædagogisk praksis med kerneopgaven i fokus.Blik for at samarbejde på tværs af organisationen og kan skabe relationer med samarbejdspartnere. Som leder af dagplejen har du ansvar for den private børnepasning og indgår i dagplejeledelsens vagtplan. Du bliver en del af et aktivt ledelsesteam på dagtilbudsområdet, der sammen vægter det tværgående samarbejde ud fra en forståelse af, at vi er bedre sammen end hver for sig. Du vil referere til chefen i Center for Dagtilbud og Skole. Det praktiske Ansættelse under gældende overenskomst. Lønnen aftales efter principperne om ny løn. Ansøgningsfristen er tirsdag den 10. december 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 16. december 2019 og anden samtalerunde den 18. december 2019. Få mere at vide Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef i Center for Dagtilbud og Skole, Camilla Ottsen på telefon 2992 5748 eller souschef i Herlev Kommunes dagpleje, Lise Klint på telefon 4452 5839.Kan du balancere at være en del af lederfællesskabet med de øvrige dagtilbudsledere og samtidig være tæt på den enkelte dagplejer?

Herlev Kommune søger en a
mbitiøs leder til vores dagpleje
Herlev Kommune har fokus på at skabe de bedste muligheder for både store og små børn. Som leder af dagplejen skal du være med til at videreudvikle dagplejens pædagogiske praksis, så børnene i dagplejen får de bedste vilkår for udvikling, læring, dannelse og trivsel.

Herlev Kommunes dagpleje
Du vil som leder af dagplejen, blive leder for en souschef, en tilsynsførende pædagog og 36 dagplejere med cirka 100 børn. Seks af pladserne er reserveret til børn i særligt udsatte positioner. Mange af dagplejerne har mange års erfaring og forskellige efteruddannelser.
Herlev Kommunes dagpleje har et unikt dagplejehus, hvor de fire dagplejegrupper kommer på skift i løbet af ugen. Ledelsen har base i huset, men du vil også have din hyppige gang på rådhuset i et tæt samarbejde med forvaltning, pladsanvisning og andre samarbejdsparter. 

I dagplejen er vi godt i gang med at udarbejde og forankre den styrkede pædagogiske læreplan. Vi er alle optaget af opgaven og glæder os til at invitere dig med i arbejdet. Vi arbejder desuden fokuseret med sansemotorik og uddanner i øjeblikket alle dagplejere til motorikassistenter.

Herlev i Fremgang
Herlev Kommune er som helhed i fuld gang med en forandringsproces under overskriften: Herlev i fremgang – en styrket indsats for borgere i sårbare og udsatte positioner. Forandringen har blandt andet til formål, at tilgå samarbejdet med de sårbare og udsatte familier på nye måder og rykke de samarbejdende parter tættere sammen.

Om dig
Din ledelsesstil er tillidsskabende, resultatorienteret og motiverende, og du er en tydelig og empatisk leder med gennemslagskraft.

Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:
  • Relevant uddannelse - måske har du kendskab til dagplejen på forhånd.
  • Flair for økonomi og administrativ ledelse.
  • Kan sætte retning og gå foran i arbejdet med at implementere en evaluerings- og feedbackkultur og alle andre elementer i dagtilbudsloven.
  • Gode kommunikative evner både i skrift og tale.
  • Evner at fastholde og udvikle et engagement hos både medarbejdere og forældre.
  • Formår at omsætte værdier og teori til en pædagogisk praksis med kerneopgaven i fokus.
  • Blik for at samarbejde på tværs af organisationen og kan skabe relationer med samarbejdspartnere.
 
Som leder af dagplejen har du ansvar for den private børnepasning og indgår i dagplejeledelsens vagtplan.

Du bliver en del af et aktivt ledelsesteam på dagtilbudsområdet, der sammen vægter det tværgående samarbejde ud fra en forståelse af, at vi er bedre sammen end hver for sig. Du vil referere til chefen i Center for Dagtilbud og Skole.

Det praktiske
Ansættelse under gældende overenskomst. Lønnen aftales efter principperne om ny løn.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 10. december 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 16. december 2019 og anden samtalerunde den 18. december 2019.

Få mere at vide
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef i Center for Dagtilbud og Skole, Camilla Ottsen på telefon 2992 5748 eller souschef i Herlev Kommunes dagpleje, Lise Klint på telefon 4452 5839.

Den kommunale dagplejeHerlev2019-11-28T00:00:002019-12-10T00:00:00
330127490Teamleder til jobafklaring, aktivitetsparate borgere over 30 år og integrationRobot Jobcenter Herlev søger en erfaren og engageret personaleleder til områderne jobafklaring og aktivitetsparate borgere over 30 år, herunder integration, med tiltrædelse pr. 1. februar 2019. Områderne består af tilsammen 17 medarbejdere. Om jobbet Jobcenter Herlev har sat høje ambitioner for de kommende års beskæftigelsesindsats. Med den nye forenklingsreform og fokus på sammenhæng i indsatserne på tværs af fagområder søger vi en ny teamleder, som kan og vil være med til at skabe resultater på området. I Jobcenter Herlev arbejder vi overordnet for, at så mange af vores borgere som muligt bliver en del af arbejdsmarkedet og får del i det fællesskab, det er at gå på arbejde. Vi arbejder ud fra et udgangspunkt om, at tilknytningen til arbejdsmarkedet styrker borgernes position i fællesskabet og det sociale liv, og vi er meget optaget af at se borgernes ressourcer og tror som udgangspunkt på, at alle har noget at bidrage med. Vi har særligt fokus på etableringen af småjobs rettet mod sårbare ledige, hvor et småjob på få timer ugentligt kan bane vej for en mere varig tilknytning til arbejdsmarkedet. Derudover er vi i proces i forhold til kun at bruge anden aktør i begrænset omfang og hjemtage tilbud i det omfang, det er muligt. I Herlev Kommune er tværfagligt arbejde afgørende for, at vi kan løse vores opgaver. Team Jobafklaring og Team Ressourceafklaring, herunder integration, er afgørende samarbejdspartnere for andre afdelinger i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice såvel som andre af kommunens centre. Du vil blive en del af ledergruppen i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice. Ledergruppen består af 7 teamledere og 1 centerchef. Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse. Vi søger en leder, som:Ser det at få ledige i job som sit største succeskriteriumAltid har fokus på borgernes progressionHar erfaring og viden inden for jobcenterområdetGerne har viden om erhvervslivet og arbejdsmarkedetVil arbejde på at skaffe og få sårbare ledige ud i småjobsKan sætte retning og kurs i arbejdetBidrager til samarbejde, holdånd og et godt arbejdsmiljøFokuserer på borgerenes ressourcer fremfor begrænsningerHar fokus på drift og udvikling af driftenKan stå fast, når der er modvind og gå foran med en positiv tilgang ved udfordringerEr indstillet på at arbejde projektorienteret for at få borgere ud på arbejdsmarkedet. Ledelsesstil:Synlig, tydelig og præcisKravsættendeFormår at motivere medarbejdereAmbitiøs på borgernes og medarbejdernes vegneEmpatisk og humoristisk. Team Jobafklaring Team Jobafklaring består af 5 medarbejdere 3 koordinerende sagsbehandlere og 2 virksomhedskonsulenter og arbejder med målgruppen jobafklaringsforløb LAB 2.14. Teamet udarbejder rehabiliteringsplanens forberedende del og forelægger sagerne for rehabiliteringsteamet. Teamet har en tæt dialog med Sygedagpengeteamet omkring overgivelse af jobafklaringssager og et tæt samarbejde med virksomhedskonsulenterne med henblik på at støtte borgerne tilbage på arbejdsmarkedet. Team Ressourceafklaring Team Ressourceafklaring består af 12 medarbejdere og beskæftiger sig primært med aktivitetsparate borgere over 30 år, ressourceforløb og integrationsområdet. Teamet er tværfagligt organiseret og består af socialrådgivere, virksomhedskonsulenter og mentorer. Praktiske oplysninger Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Birgitte Kjeldsen på tlf. 4452 5529. Ansøgningsfrist: den 9. december 2019 kl. 12. Samtaler forventes afholdt mandag den 16. december 2019. Tiltrædelse 1. februar 2019.Jobcenter Herlev søger en erfaren og engageret personaleleder til områderne jobafklaring og aktivitetsparate borgere over 30 år, herunder integration, med tiltrædelse pr. 1. februar 2019.

Områderne består af tilsammen 17 medarbejdere.

Om jobbet
Jobcenter Herlev har sat høje ambitioner for de kommende års beskæftigelsesindsats. Med den nye forenklingsreform og fokus på sammenhæng i indsatserne på tværs af fagområder søger vi en ny teamleder, som kan og vil være med til at skabe resultater på området.

I Jobcenter Herlev arbejder vi overordnet for, at så mange af vores borgere som muligt bliver en del af arbejdsmarkedet og får del i det fællesskab, det er at gå på arbejde. Vi arbejder ud fra et udgangspunkt om, at tilknytningen til arbejdsmarkedet styrker borgernes position i fællesskabet og det sociale liv, og vi er meget optaget af at se borgernes ressourcer og tror som udgangspunkt på, at alle har noget at bidrage med.

Vi har særligt fokus på etableringen af småjobs rettet mod sårbare ledige, hvor et småjob på få timer ugentligt kan bane vej for en mere varig tilknytning til arbejdsmarkedet. Derudover er vi i proces i forhold til kun at bruge anden aktør i begrænset omfang og hjemtage tilbud i det omfang, det er muligt.

I Herlev Kommune er tværfagligt arbejde afgørende for, at vi kan løse vores opgaver. Team Jobafklaring og Team Ressourceafklaring, herunder integration, er afgørende samarbejdspartnere for andre afdelinger i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice såvel som andre af kommunens centre.

Du vil blive en del af ledergruppen i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice. Ledergruppen består af 7 teamledere og 1 centerchef.

Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse.

Vi søger en leder, som:
  • Ser det at få ledige i job som sit største succeskriterium
  • Altid har fokus på borgernes progression
  • Har erfaring og viden inden for jobcenterområdet
  • Gerne har viden om erhvervslivet og arbejdsmarkedet
  • Vil arbejde på at skaffe og få sårbare ledige ud i småjobs
  • Kan sætte retning og kurs i arbejdet
  • Bidrager til samarbejde, holdånd og et godt arbejdsmiljø
  • Fokuserer på borgerenes ressourcer fremfor begrænsninger
  • Har fokus på drift og udvikling af driften
  • Kan stå fast, når der er modvind og gå foran med en positiv tilgang ved udfordringer
  • Er indstillet på at arbejde projektorienteret for at få borgere ud på arbejdsmarkedet.
 
Ledelsesstil:
  • Synlig, tydelig og præcis
  • Kravsættende
  • Formår at motivere medarbejdere
  • Ambitiøs på borgernes og medarbejdernes vegne
  • Empatisk og humoristisk.

Team Jobafklaring
Team Jobafklaring består af 5 medarbejdere – 3 koordinerende sagsbehandlere og 2 virksomhedskonsulenter – og arbejder med målgruppen jobafklaringsforløb LAB § 2.14. Teamet udarbejder rehabiliteringsplanens forberedende del og forelægger sagerne for rehabiliteringsteamet. Teamet har en tæt dialog med Sygedagpengeteamet omkring overgivelse af jobafklaringssager og et tæt samarbejde med virksomhedskonsulenterne med henblik på at støtte borgerne tilbage på arbejdsmarkedet.
 
Team Ressourceafklaring
Team Ressourceafklaring består af 12 medarbejdere og beskæftiger sig primært med aktivitetsparate borgere over 30 år, ressourceforløb og integrationsområdet. Teamet er tværfagligt organiseret og består af socialrådgivere, virksomhedskonsulenter og mentorer.

Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Birgitte Kjeldsen på tlf. 4452 5529.

Ansøgningsfrist: den 9. december 2019 kl. 12.

Samtaler forventes afholdt mandag den 16. december 2019.

Tiltrædelse 1. februar 2019.
 

Center for Job, Unge og BorgerserviceHerlev2019-11-20T00:00:002019-12-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til misbrugscentret Kagshuset

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud

Herlev
Med tiltrædelse fra den 1. februar 2020, eller snarest søger misbrugscentret Kagshuset ny leder. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Om Kagshuset Kagshuset, der er organiseret under Center for Sundhed og Voksne, består af to enheder med to forskell...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Børne-, unge- og familierådgivningen i Herlev søger to tværfaglige ledere med ansættelse fra 1.februar 2020

Center for Børn, Familie og Handicap

Herlev
Herlev kommune er i fuld gang med en forandringsproces under overskriften: Herlev i fremgang en styrket indsats for borgere i sårbare og udsatte positioner. Som et vigtigt element i processen, skal vi som fagpersoner udfordre måden at tænke den komm...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Genopslag - Ambitiøs leder til Herlev Kommunes dagpleje

Den kommunale dagpleje

Herlev
Kan du balancere at være en del af lederfællesskabet med de øvrige dagtilbudsledere og samtidig være tæt på den enkelte dagplejer? Herlev Kommune søger en ambitiøs leder til vores dagpleje Herlev Kommune har fokus på at skabe de bedste muligheder fo...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Teamleder til jobafklaring, aktivitetsparate borgere over 30 år og integration

Center for Job, Unge og Borgerservice

Herlev
Jobcenter Herlev søger en erfaren og engageret personaleleder til områderne jobafklaring og aktivitetsparate borgere over 30 år, herunder integration, med tiltrædelse pr. 1. februar 2019. Områderne består af tilsammen 17 medarbejdere. Om jobbet Jobc...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019