Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder - genopslag

Brænder du for det sociale område? Er du en god koordinator og sparringspartner? Og har du ambitioner som leder? Så er du måske vores nye teamleder.
 
Rusmiddelcenter Viborg leder efter en udviklingsorienteret teamleder, der fra 1. januar 2020 kan indgå i den daglige ledelse med ansvar for den del af den daglige drift, der vedrører ydelser til vores borgere.
 
Om jobbet
Som teamleder bliver du vores primære leder i den daglige drift og afdelingslederens sparringspartner. Du indgår i personaleledelsen af de forskellige behandlerteams og hjælper med at understøtte det gode arbejdsmiljø i vores interne organisation. 
 
Det bliver desuden dit ansvar at:

  • Sikre bedst mulig udnyttelse af vores ressourcer
  • Støtte den enkelte medarbejder og vores selvstyrende teams
  • Sikre sammenhængskraft i opgaveløsningen af vores kerneopgave
  • Repræsentere Rusmiddelcenter Viborg udadtil
  • Indgå i beskrivelse og opstart af projekter
  • Være en god sparringspartner for kolleger og medarbejdere
 
Om dig
Du er en lyttende og anerkendende leder med omtanke og omsorg for det enkelte menneske. Du møder verden med åbenhed og en god portion humor. Og så er du en innovativ sjæl, der kan gå ind i løsning af opgaverne på flere niveauer.
 
Vi forestiller os, at du har en faglig baggrund med afsæt i det sociale område, og har kendskab til de typer af opgaver, som et Rusmiddelcenter skal varetage.

Du kommer sikkert fra en stilling som teamleder eller koordinator med personaleansvar og du har fortsat ambitioner om at udvikle dig som leder.
 
Det er en del af dit DNA at finde tværfaglige løsninger. Du er en stærk kommunikatør på skrift og i tale, og så har du flair og forståelse for digitale løsninger. 
 
Om os
I Rusmiddelcenter Viborg arbejder vi med misbrugsbehandling indenfor stof- og alkoholområdet for borgere over 18 år, og vi er en arbejdsplads, hvor mange tilbud og projekter fletter sig sammen.
 
Vi er ca. 30 fagligt engagerede og veluddannede medarbejdere - primært socialrådgivere, pædagoger, sygeplejersker, administrative og læger - fordelt på fire selvstyrende teams.
 
Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.
 
Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesvilkår aftales med den forhandlingsberettigede organisation. Vi indhenter straffeattest. 

Samtaler
1. samtalerunde:  Torsdag den 5. december 2019
2. samtalerunde:  Mandag den 16. december 2019  

Hvis du går videre til anden samtalerunde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to runder. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde onsdag den 11. december 2019.
 
Få mere at vide
Læs mere om jobbet i stillings- og kompetenceprofilen https://viborg.emply.net/GetFile.aspx?id=f62d7cfa-653a-4e0d-b7a1-93d9db7ce05e og om rusmiddelcentret på vores hjemmeside http://rusmiddelcenter.viborg.dk/


Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jan Kristensen på telefon 87 87 75 75 på hverdage ml. kl. 8.30 og 13.00.
 
Du har også mulighed for at orientere dig i Viborg Byråds styringsmodel – Sammenhængsmodellen.   
 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330118536Phoenix-f93db1f112019-11-05T00:00:00Teamleder - genopslagBrænder du for det sociale område? Er du en god koordinator og sparringspartner? Og har du ambitioner som leder? Så er du måske vores nye teamleder.
 
Rusmiddelcenter Viborg leder efter en udviklingsorienteret teamleder, der fra 1. januar 2020 kan indgå i den daglige ledelse med ansvar for den del af den daglige drift, der vedrører ydelser til vores borgere.
 
Om jobbet
Som teamleder bliver du vores primære leder i den daglige drift og afdelingslederens sparringspartner. Du indgår i personaleledelsen af de forskellige behandlerteams og hjælper med at understøtte det gode arbejdsmiljø i vores interne organisation. 
 
Det bliver desuden dit ansvar at:
  • Sikre bedst mulig udnyttelse af vores ressourcer
  • Støtte den enkelte medarbejder og vores selvstyrende teams
  • Sikre sammenhængskraft i opgaveløsningen af vores kerneopgave
  • Repræsentere Rusmiddelcenter Viborg udadtil
  • Indgå i beskrivelse og opstart af projekter
  • Være en god sparringspartner for kolleger og medarbejdere
 
Om dig
Du er en lyttende og anerkendende leder med omtanke og omsorg for det enkelte menneske. Du møder verden med åbenhed og en god portion humor. Og så er du en innovativ sjæl, der kan gå ind i løsning af opgaverne på flere niveauer.
 
Vi forestiller os, at du har en faglig baggrund med afsæt i det sociale område, og har kendskab til de typer af opgaver, som et Rusmiddelcenter skal varetage.

Du kommer sikkert fra en stilling som teamleder eller koordinator med personaleansvar og du har fortsat ambitioner om at udvikle dig som leder.
 
Det er en del af dit DNA at finde tværfaglige løsninger. Du er en stærk kommunikatør på skrift og i tale, og så har du flair og forståelse for digitale løsninger. 
 
Om os
I Rusmiddelcenter Viborg arbejder vi med misbrugsbehandling indenfor stof- og alkoholområdet for borgere over 18 år, og vi er en arbejdsplads, hvor mange tilbud og projekter fletter sig sammen.
 
Vi er ca. 30 fagligt engagerede og veluddannede medarbejdere - primært socialrådgivere, pædagoger, sygeplejersker, administrative og læger - fordelt på fire selvstyrende teams.
 
Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.
 
Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesvilkår aftales med den forhandlingsberettigede organisation. Vi indhenter straffeattest. 

Samtaler
1. samtalerunde:  Torsdag den 5. december 2019
2. samtalerunde:  Mandag den 16. december 2019  

Hvis du går videre til anden samtalerunde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to runder. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde onsdag den 11. december 2019.
 
Få mere at vide
Læs mere om jobbet i stillings- og kompetenceprofilen https://viborg.emply.net/GetFile.aspx?id=f62d7cfa-653a-4e0d-b7a1-93d9db7ce05e og om rusmiddelcentret på vores hjemmeside http://rusmiddelcenter.viborg.dk/


Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jan Kristensen på telefon 87 87 75 75 på hverdage ml. kl. 8.30 og 13.00.
 
Du har også mulighed for at orientere dig i Viborg Byråds styringsmodel – Sammenhængsmodellen.   
 

 

2019-11-25T00:55:37.410 Brænder du for det sociale område? Er du en god koordinator og sparringspartner? Og har du ambitioner som leder? Så er du måske vores nye teamleder. Rusmiddelcenter Viborg leder efter en udviklingsorienteret teamleder, der fra 1. januar 2020 kan indgå i den daglige ledelse med ansvar for den del af den daglige drift, der vedrører ydelser til vores borgere. Om jobbet Som teamleder bliver du vores primære leder i den daglige drift og afdelingslederens sparringspartner. Du indgår i personaleledelsen af de forskellige behandlerteams og hjælper med at understøtte det gode arbejdsmiljø i vores interne organisation. Det bliver desuden dit ansvar at:Sikre bedst mulig udnyttelse af vores ressourcerStøtte den enkelte medarbejder og vores selvstyrende teamsSikre sammenhængskraft i opgaveløsningen af vores kerneopgaveRepræsentere Rusmiddelcenter Viborg udadtilIndgå i beskrivelse og opstart af projekterVære en god sparringspartner for kolleger og medarbejdere Om dig Du er en lyttende og anerkendende leder med omtanke og omsorg for det enkelte menneske. Du møder verden med åbenhed og en god portion humor. Og så er du en innovativ sjæl, der kan gå ind i løsning af opgaverne på flere niveauer. Vi forestiller os, at du har en faglig baggrund med afsæt i det sociale område, og har kendskab til de typer af opgaver, som et Rusmiddelcenter skal varetage. Du kommer sikkert fra en stilling som teamleder eller koordinator med personaleansvar og du har fortsat ambitioner om at udvikle dig som leder. Det er en del af dit DNA at finde tværfaglige løsninger. Du er en stærk kommunikatør på skrift og i tale, og så har du flair og forståelse for digitale løsninger. Om os I Rusmiddelcenter Viborg arbejder vi med misbrugsbehandling indenfor stof- og alkoholområdet for borgere over 18 år, og vi er en arbejdsplads, hvor mange tilbud og projekter fletter sig sammen. Vi er ca. 30 fagligt engagerede og veluddannede medarbejdere - primært socialrådgivere, pædagoger, sygeplejersker, administrative og læger - fordelt på fire selvstyrende teams. Om ledelse i Viborg Kommune Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Løn og ansættelse Løn og ansættelsesvilkår aftales med den forhandlingsberettigede organisation. Vi indhenter straffeattest. Samtaler 1. samtalerunde: Torsdag den 5. december 2019 2. samtalerunde: Mandag den 16. december 2019 Hvis du går videre til anden samtalerunde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to runder. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde onsdag den 11. december 2019. Få mere at vide Læs mere om jobbet i stillings- og kompetenceprofilen https: viborg.emply.net GetFile.aspx?id f62d7cfa-653a-4e0d-b7a1-93d9db7ce05e og om rusmiddelcentret på vores hjemmeside http: rusmiddelcenter.viborg.dk Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jan Kristensen på telefon 87 87 75 75 på hverdage ml. kl. 8.30 og 13.00. Du har også mulighed for at orientere dig i Viborg Byråds styringsmodel Sammenhængsmodellen.11jobnetf93db1f1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-24T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c50134ff-de94-43e5-9379-4bca378b68450EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3648547Udsatteområdet11Søndersøparken 78800ViborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent849556JobNet5068862506886210005-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f93db1f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f93db1f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f93db1f1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f93db1f1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgTeamleder - genopslag12008001Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse363476216noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330122807Teamleder til Familie- og UngekontaktenBasic Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed). Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie og ungekonsulenter. Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig. Dine arbejdsopgaver består bl.a. af: faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter. daglig drift og fordeling af nye opgaver. administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler. indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje. være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau. medvirke til udvikling af familie og ungeindsatserne. Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen. Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.Vi prioriterer ansøgere der: har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale pædagogiske psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse er faglig stærk gerne med erfaring på spædbarnsområdet gerne med ledelseserfaring har et mindset, som understøtter Familie og Ungekontaktens tilgang i arbejdet Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien jævnfør indledningen i stillingsopslaget har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet. understøtter medarbejderudvikling og trivsel vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange og en teamledelse, der sikrer fælles kurs. har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen og udvikling af vores enhed. kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring supervision har gode skriftlige færdigheder. har erfaring med at arbejde tværfagligt. Vi tilbyder: Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere. Når du er startet, opstartes et lederteam udviklingsforløb. Godt samarbejde med Familierådgiverne. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Tiltrædelse 1. marts 2020 gerne før. Om osFamilie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave. Vi har til huse på Aldersrovej 1-3. Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os .Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen påtlf. 51 72 30 07. Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest.
 
Familie – og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.
Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning.
 
Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie – og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.
Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed).
 
Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets/den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.

Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie – og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie – og ungekonsulenter.
 
Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver.
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang – men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig.
 
Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:
  • faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.
  • daglig drift og fordeling af nye opgaver.
  • administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.
  • indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.
  • være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.
  • medvirke til udvikling af familie – og ungeindsatserne.
Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen.
 
Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.

Vi prioriterer ansøgere der:
  • har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale/pædagogiske/psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse
  • er faglig stærk – gerne med erfaring på spædbarnsområdet
  • gerne med ledelseserfaring
  • har et mindset, som understøtter Familie – og Ungekontaktens tilgang i arbejdet; Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien – jævnfør indledningen i stillingsopslaget
  • har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.
  • understøtter medarbejderudvikling og trivsel – vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange – og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.
  • har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen – og udvikling af vores enhed.
  • kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser
  • har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring/supervision
  • har gode skriftlige færdigheder.
  • har erfaring med at arbejde tværfagligt.
Vi tilbyder:
  • Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.
  • Når du er startet, opstartes et lederteam – udviklingsforløb.
  • Godt samarbejde med Familierådgiverne.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Tiltrædelse 1. marts 2020 – gerne før.
 
Om os
Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.
Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave.
 
Vi har til huse på Aldersrovej 1-3.
 
Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie– og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på
tlf. 51 72 30 07.
 
Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.
Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.
Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/edbe5997_logo.jpegFamilie- og UngekontaktenSilkeborg2019-11-12T09:00:09.7372019-12-13T00:00:00
330122838Teamleder til Familie- og UngekontaktenRobot Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år. Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling. Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed). Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer. Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie og ungekonsulenter. Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig. Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.daglig drift og fordeling af nye opgaver.administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.medvirke til udvikling af familie og ungeindsatserne.Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen. Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne. Vi prioriterer ansøgere der:har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale pædagogiske psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelseer faglig stærk gerne med erfaring på spædbarnsområdetgerne med ledelseserfaringhar et mindset, som understøtter Familie og Ungekontaktens tilgang i arbejdet Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien jævnfør indledningen i stillingsopslagethar erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.understøtter medarbejderudvikling og trivsel vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen og udvikling af vores enhed.kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesserhar viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring supervisionhar gode skriftlige færdigheder.har erfaring med at arbejde tværfagligt.Vi tilbyder:Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.Når du er startet, opstartes et lederteam udviklingsforløb.Godt samarbejde med Familierådgiverne.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Tiltrædelse 1. marts 2020 gerne før. Om os Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser. Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave. Vi har til huse på Aldersrovej 1-3. Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os . Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på tlf. 51 72 30 07. Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019. Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar. Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case. Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest.
 
Familie – og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.
Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning.
 
Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie – og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.
Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed).
 
Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets/den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.

Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie – og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie – og ungekonsulenter.
 
Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver.
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang – men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig.
 
Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:
  • faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.
  • daglig drift og fordeling af nye opgaver.
  • administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.
  • indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.
  • være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.
  • medvirke til udvikling af familie – og ungeindsatserne.
Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen.
 
Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.

Vi prioriterer ansøgere der:
  • har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale/pædagogiske/psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse
  • er faglig stærk – gerne med erfaring på spædbarnsområdet
  • gerne med ledelseserfaring
  • har et mindset, som understøtter Familie – og Ungekontaktens tilgang i arbejdet; Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien – jævnfør indledningen i stillingsopslaget
  • har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.
  • understøtter medarbejderudvikling og trivsel – vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange – og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.
  • har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen – og udvikling af vores enhed.
  • kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser
  • har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring/supervision
  • har gode skriftlige færdigheder.
  • har erfaring med at arbejde tværfagligt.
Vi tilbyder:
  • Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.
  • Når du er startet, opstartes et lederteam – udviklingsforløb.
  • Godt samarbejde med Familierådgiverne.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Tiltrædelse 1. marts 2020 – gerne før.
 
Om os
Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.
Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave.
 
Vi har til huse på Aldersrovej 1-3.
 
Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie– og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på
tlf. 51 72 30 07.
 
Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.
Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.
Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-11-12T00:00:002019-12-13T00:00:00
330112203Teamleder med overblikRobot Beaut Pacifique er en dansk virksomhed, som eksporterer hudplejeprodukter til store dele af verden. Lige nu søger vi en Teamleder til vores plukke- og forsendelseslager, der håndterer ind- og udgående varer til forhandlere og distributører samt webshopordrer til danske og tyske kunder. I Beaut Pacifique bliver du del af en positiv og uformel arbejdsplads med højt til loftet. Vi har travlt, men vi har det sjovt imens og dagene flyver afsted.Lageret er placeret på vores hovedkontor, så du får tæt kontakt til alle andre afdelinger i virksomheden, ligesom vi også spiser fælles morgenmad hver fredag. Vi forestiller os den gode Teamleder som værende logisk tænkende, god til at sætte struktur på hverdagen og besidder en evne ud over det sædvanlige til at bevare overblikket. Hvis du derudover har erfaring med logistik, lagerstyring, vareoptælling og fakturering så kan det være, at du er præcis den nye medarbejder, vi leder efter. Som Teamleder får du ansvar for to lagermedarbejdere, der hver dag arbejder side om side med dig. Vi forventer at du: -Behersker dansk og engelsk i tale og skrift-Har gode IT kompetencer-Har minimum to års erfaring indenfor lager- eller butiksarbejde-Er i fysisk god form Vi tilbyder: -Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt)-Løn efter kvalifikationer-Firmabetalt sundhedsforsikring Er det noget for dig?Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com.Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Hvem er vi?Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd.

Beauté Pacifique er en dansk virksomhed, som eksporterer hudplejeprodukter til store dele af verden. Lige nu søger vi en Teamleder til vores plukke- og forsendelseslager, der håndterer ind- og udgående varer til forhandlere og distributører samt webshopordrer til danske og tyske kunder.

I Beauté Pacifique bliver du del af en positiv og uformel arbejdsplads med højt til loftet. Vi har travlt, men vi har det sjovt imens – og dagene flyver afsted.
Lageret er placeret på vores hovedkontor, så du får tæt kontakt til alle andre afdelinger i virksomheden, ligesom vi også spiser fælles morgenmad hver fredag.

Vi forestiller os den gode Teamleder som værende logisk tænkende, god til at sætte struktur på hverdagen og besidder en evne ud over det sædvanlige til at bevare overblikket. Hvis du derudover har erfaring med logistik, lagerstyring, vareoptælling og fakturering så kan det være, at du er præcis den nye medarbejder, vi leder efter.

Som Teamleder får du ansvar for to lagermedarbejdere, der hver dag arbejder side om side med dig.

Vi forventer at du:

-Behersker dansk og engelsk i tale og skrift
-Har gode IT kompetencer
-Har minimum to års erfaring indenfor lager- eller butiksarbejde
-Er i fysisk god form

Vi tilbyder:

-Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt)
-Løn efter kvalifikationer
-Firmabetalt sundhedsforsikring

Er det noget for dig?
Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Hvem er vi?
Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd.

BEAUTE PACIFIQUE APSHadsund2019-10-25T00:00:002019-12-18T00:00:00
330127258Teamleder til Nr. Vium MejeriBasic Greate the future Grow with Arla Teamleder til Nr. Vium Mejeri, Videbæk Er du parat til at lede 10 medarbejdere i produktionen og få ansvar for drift og ledelse af skummesalen? Find mere information på arla.com career eller ring til Hanne Fuglsang på tlf. 8938 1041. At Arla, we strive to unlock the highest potentiall in each other while working together to create the future of dairy. We push each other to keep our cooperative at the forefront of the dairy industry, so we can create Good Growth and bring health and inspiration to the world, naturally.

Greate the future Grow with Arla

Teamleder til Nr. Vium Mejeri, Videbæk

Er du parat til at lede 10 medarbejdere i produktionen og få ansvar for drift og ledelse af skummesalen?

Find mere information på arla.com/career eller ring til Hanne Fuglsang på tlf. 8938 1041.

At Arla, we strive to unlock the highest potentiall in each other while working together to create the future of dairy. We push each other to keep our cooperative at the forefront of the dairy industry, so we can create Good Growth and bring health and inspiration to the world, naturally.

Arla Foods Amba Nørre Vium Mejeri & PakkeriVidebæk2019-11-19T17:01:11.0402019-12-23T00:00:00
330119972Økonomisk teamleder til Familiegruppe SydvestBasic Hvis du har ambitionerne, har vi mulighederne, da vi søger en økonomisk teamleder med tiltrædelse 1. februar 2020.Hvem er vi?Socialafdelingens kerneopgave er at medvirke til, at de børn, unge og voksne, afdelingenkommer i kontakt med, oplever en forandring og øger muligheden for at mestre eget liv. Familiegrupperne i Socialafdelingen, Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen i AalborgKommune tilbyder rådgivning og støtte til børn, unge og familier for at forebyggesociale problemer. Herudover varetages en række almene serviceydelser, der også kanhave et forebyggende sigte samt tilgodese behov, der følger af nedsat fysisk eller psykiskfunktionsevne eller særlige sociale problemer. Der arbejdes ud fra servicelovens bestem-melser og i tråd med Aalborg Kommunes Udviklingsstrategi for børn, unge og familier.Udfordringen på myndighedsområdet er at sikre en høj faglig kvalitet og udvikling inden for den økonomiske ramme. Lederen af familiegruppen er ansvarlig for dette i et tæt samspil med den økonomiske teamleder og de faglige teamledere i gruppen. Du vil således blive en del af den lokale ledergruppe og få adgang til at samarbejde på tværs af familiegrupperne med de øvrige 4 økonomiske teamledere.Vi arbejder ud fra et værdigrundlag, hvor professionalisme, fællesskab og udvikling er nøgleordene.OpgaveprofilØkonomi Styre forbrug og budgettering af Børn og ungebudgettet via disponering og regnskab i AS 2007 og Prisme. Herunder samarbejde om regninger og disponeringer med familiegruppens sekretariatet og socialrådgiverne. Have overblik over budget og forbrug på foranstaltninger og sammensætningen heraf. Sikre kvalificeret opfølgning på budgettering og forbrug i samarbejde med øvrig ledelse. Medvirke til arbejdstilrettelæggelse i familiegruppens sekretariat i samarbejde med øvrig ledelse og sekretariatet. IT-systemer - DUBU - AS2007 - Prisme - Silkeborg Data.Sammen med rådgiverne og DUBU superbrugere at være opsøgende og behjælpelig med at sørge for, at rådgivernes indberetninger af økonomi i DUBU og indberetningerne i AS2007 Prisme er korrekte og justeres løbende med de opståede ændringer. HusansvarDriftsansvarlig for forhold omkring Familiegruppens hus og lokalitet. Både praktiske forhold og styring af udgifter til husleje, forbrugsafgifter og indkøb til huset.Den løbende kontakt til udlejer , Borgmesterens forvaltning om vedligeholdelse, forbedringer med mere.ProfilUddannet økonom, HK kontoruddannet eller lignende uddannelse inden for økonomi og administration og har erfaring med og interesse for budgettering, regnskab og overordnet økonomistyring.Har erfaring, flair og grundlæggende kendskab til IT og digitale systemer. Gerne med kendskab til Silkeborg Data, Prisme, AS 2007, DUBU og eDoc, og gerne med erfaring fra et lignende job i en kommune.Du kan håndtere store arbejdsmængder. Du har vilje og evne til at tage et stort selvstændigt ansvar, er fagligt ambitiøs og tilpas grundig samt indstillet på at arbejde på at skabe forbedringer.LedelsesopgavenDu indgår i Familiegruppens daglige ledelse og har ledelsesopgaverne, der relaterer sig til økonomistyring og udvikling af denne.Du skal kunne indgå i samarbejde med medarbejderne om budgettering og regnskab i de konkrete opgaver og være behjælpelig med at sikre, at disse er korrekte. Du skal endvidere på fællesmøder kunne orientere personalet om budgettet og være med til at bibringe rådgiverne og pædagogerne en yderligere indsigt og forståelse af økonomi.Vil du bidrage til den vigtige opgave? Så søg endelig stillingen. Her vil du naturligt udvikle dig, når du dagligt sparrer med højt kvalificerede kolleger, møder spændende og udfordrende opgaver og får masser af erfaring.Vi kan tilbyde En interessant stilling midt i krydsfeltet mellem faglighed, serviceniveau og økonomistyring. En del af et område i konstant udvikling og omlægning og med stor politisk bevågenhed, hvor faglig og personlig udviklet er et must . Gode muligheder for ledelsesmæssig sparring Aalborg Kommunes lederuddannelse Arbejdsstedets adresseFamiliegruppe SydvestTingstedet 109230 Svenstrup JLøn og ansættelsesvilkårStillingen besættes på overenskomstmæssige vilkårDu kan læse mere om Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen på Aalborg Kommunes hjemmeside Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte leder af Familiegruppe Sydvest Jesper Poulsen, tlf. 9931 3960.Ansøgningsfristen er mandag den 9. december 2019.Ansættelsessamtaler til stillingen forventes at foregå mandag den 16.12 2019.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Hvis du har ambitionerne, har vi mulighederne, da vi søger en økonomisk teamleder med tiltrædelse 1. februar 2020.

Hvem er vi?
Socialafdelingens kerneopgave er at medvirke til, at de børn, unge og voksne, afdelingen
kommer i kontakt med, oplever en forandring og øger muligheden for at mestre eget liv.
 
Familiegrupperne i Socialafdelingen, Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen i Aalborg
Kommune tilbyder rådgivning og støtte til børn, unge og familier for at forebygge
sociale problemer. Herudover varetages en række almene serviceydelser, der også kan
have et forebyggende sigte samt tilgodese behov, der følger af nedsat fysisk eller psykisk
funktionsevne eller særlige sociale problemer. Der arbejdes ud fra servicelovens bestem-
melser og i tråd med Aalborg Kommunes Udviklingsstrategi for børn, unge og familier.
Udfordringen på myndighedsområdet er at sikre en høj faglig kvalitet og udvikling inden for den økonomiske ramme. Lederen af familiegruppen er ansvarlig for dette i et tæt samspil med den økonomiske teamleder og de faglige teamledere i gruppen. Du vil således blive en del af den lokale ledergruppe og få adgang til at samarbejde på tværs af familiegrupperne med de øvrige 4 økonomiske teamledere.

Vi arbejder ud fra et værdigrundlag, hvor professionalisme, fællesskab og udvikling er nøgleordene.

Opgaveprofil

Økonomi
  • Styre forbrug og budgettering af Børn og ungebudgettet via disponering og regnskab i AS 2007 og Prisme. Herunder samarbejde om regninger og disponeringer med familiegruppens sekretariatet og socialrådgiverne.
  • Have overblik over budget og forbrug på foranstaltninger og sammensætningen heraf.
  • Sikre kvalificeret opfølgning på budgettering og forbrug i samarbejde med øvrig ledelse.
  • Medvirke til arbejdstilrettelæggelse i familiegruppens sekretariat i samarbejde med øvrig ledelse og sekretariatet.
IT-systemer -  DUBU - AS2007 - Prisme - Silkeborg Data.
Sammen med rådgiverne og DUBU superbrugere at være opsøgende og behjælpelig med at sørge for, at rådgivernes indberetninger af økonomi i DUBU og indberetningerne i AS2007/Prisme er korrekte og justeres løbende med de opståede ændringer.
 
Husansvar
Driftsansvarlig for forhold omkring Familiegruppens hus og lokalitet. Både praktiske forhold og styring af udgifter til husleje, forbrugsafgifter og indkøb til huset.
Den løbende kontakt til ”udlejer”, Borgmesterens forvaltning om vedligeholdelse, forbedringer med mere.

Profil
Uddannet økonom, HK kontoruddannet eller lignende uddannelse inden for økonomi og administration og har erfaring med og interesse for budgettering, regnskab og overordnet økonomistyring.
Har erfaring, flair og grundlæggende kendskab til IT og digitale systemer. Gerne med kendskab til Silkeborg Data, Prisme, AS 2007, DUBU og eDoc, og gerne med erfaring fra et lignende job i en kommune.
Du kan håndtere store arbejdsmængder. Du har vilje og evne til at tage et stort selvstændigt ansvar, er fagligt ambitiøs og tilpas grundig samt indstillet på at arbejde på at skabe forbedringer.

Ledelsesopgaven
Du indgår i Familiegruppens daglige ledelse og har ledelsesopgaverne, der relaterer sig til økonomistyring og udvikling af denne.

Du skal kunne indgå i samarbejde med medarbejderne om budgettering og regnskab i de konkrete opgaver og være behjælpelig med at sikre, at disse er korrekte.
 
Du skal endvidere på fællesmøder kunne orientere personalet om budgettet og være med til at bibringe rådgiverne og pædagogerne en yderligere indsigt og forståelse af økonomi.
Vil du bidrage til den vigtige opgave? Så søg endelig stillingen. Her vil du naturligt udvikle dig, når du dagligt sparrer med højt kvalificerede kolleger, møder spændende og udfordrende opgaver og får masser af erfaring.

Vi kan tilbyde
  • En interessant stilling midt i krydsfeltet mellem faglighed, serviceniveau og økonomistyring.
  • En del af et område i konstant udvikling og omlægning og med stor politisk bevågenhed, hvor faglig og personlig udviklet er et ”must”.
  • Gode muligheder for ledelsesmæssig sparring
  • Aalborg Kommunes lederuddannelse

Arbejdsstedets adresse
Familiegruppe Sydvest
Tingstedet 10
9230 Svenstrup J

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen besættes på overenskomstmæssige vilkår
Du kan læse mere om Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen på Aalborg Kommunes hjemmeside
 
Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte leder af Familiegruppe Sydvest Jesper Poulsen, tlf. 9931 3960.

Ansøgningsfristen er mandag den 9. december 2019.
Ansættelsessamtaler til stillingen forventes at foregå mandag den 16.12 2019.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/5de50322_logo.gifFamiliegruppe SydvestSvenstrup J2019-11-07T12:04:17.0802019-12-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til Familie- og Ungekontakten

Familie- og Ungekontakten

Silkeborg
Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forandr...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Teamleder til Familie- og Ungekontakten

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år. Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forand...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Teamleder med overblik

BEAUTE PACIFIQUE APS

Hadsund
Beaut Pacifique er en dansk virksomhed, som eksporterer hudplejeprodukter til store dele af verden. Lige nu søger vi en Teamleder til vores plukke- og forsendelseslager, der håndterer ind- og udgående varer til forhandlere og distributører samt webs...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:18. december 2019

Teamleder til Nr. Vium Mejeri

Arla Foods Amba Nørre Vium Mejeri & Pakkeri

Videbæk
Greate the future Grow with Arla Teamleder til Nr. Vium Mejeri, Videbæk Er du parat til at lede 10 medarbejdere i produktionen og få ansvar for drift og ledelse af skummesalen? Find mere information på arla.com career eller ring til Hanne Fuglsang p...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:23. december 2019

Økonomisk teamleder til Familiegruppe Sydvest

Familiegruppe Sydvest

Svenstrup J
Hvis du har ambitionerne, har vi mulighederne, da vi søger en økonomisk teamleder med tiltrædelse 1. februar 2020.Hvem er vi?Socialafdelingens kerneopgave er at medvirke til, at de børn, unge og voksne, afdelingenkommer i kontakt med, oplever en for...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019