Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder hos iRep i København K (fuldtid)

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329832376Phoenix-e15899c712018-06-14T00:00:00Teamleder hos iRep i København K (fuldtid)

Teamleder hos iRep i København K (fuldtid)

Vil du være med til at sikre glade kunder og skabe gode resultater i vores travleste butik midt på Købmagergade?

Vi søger den rigtige person til at udfylde rollen som teamleder i vores butik på Købmagergade 59 i København K, hvor din vigtigste opgave vil være at sørge for vækst i salget af nye og brugte iPhones, reparationer og tilbehør samt at sørge for at alle kunder går glade ud af butikken.

Du vil få ansvaret for den daglige drift af butikken, men vil ikke have personaleansvar, da vi ønsker, at du bruger så meget af din arbejdstid som muligt på at levere høje salgstal og fantastisk service i butikken. Ofte vil det også være dig, der servicerer kunderne i butikken, så du altid har fingeren på pulsen ift. hvad der skal gøres for at optimere kundeoplevelsen.

Dagligt vil du have et tæt samarbejde med vores servicechef og vores salgschef, som vil sørge for sparring og værktøjer, så du kan lykkes med dine mål.

Din profilDu har arbejdet i butik i flere år, måske i en telebutik som 3 eller Telenor, hvor du altid har gået forrest og taget ansvar over for både kunder og kollegaer.

Du har et solidt kendskab til smartphones og generelt god erfaring med branchen. Du har grundlæggende teknisk forståelse, men er ikke nødvendigvis i stand til selv at reparere telefoner eller computere (selvom det ville være en stor fordel). 

Om iRepSidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. 

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Vi forventer, at…

  • du har minimum 3 års erfaring fra branchen (detailhandel med telefoner og/eller service)
  • du har overblikket og evnen til at kunne prioritere og planlægge din egen hverdag
  • du er positiv, selvstændig og arbejdsom
  • du naturligt påtager dig lederrollen over for kunder og kollegaer
  • du forstår at yde fantastisk kundeservice og finder det naturligt at engagere dig i andre mennesker
  • du er handlekraftig og altid tager ansvaret på dig

 Du kan forvente…

  • en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt
  • at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden
  • at få mulighed for at indfri dit potentiale i et fleksibelt setup med højt til loftet

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv venligst ”Teamleder – København K” i emnefeltet.

Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning til os.

Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

2018-07-30T12:53:48.980 Teamleder hos iRep i København K (fuldtid) Vil du være med til at sikre glade kunder og skabe gode resultater i vores travleste butik midt på Købmagergade? Vi søger den rigtige person til at udfylde rollen som teamleder i vores butik på Købmagergade 59 i København K, hvor din vigtigste opgave vil være at sørge for vækst i salget af nye og brugte iPhones, reparationer og tilbehør samt at sørge for at alle kunder går glade ud af butikken. Du vil få ansvaret for den daglige drift af butikken, men vil ikke have personaleansvar, da vi ønsker, at du bruger så meget af din arbejdstid som muligt på at levere høje salgstal og fantastisk service i butikken. Ofte vil det også være dig, der servicerer kunderne i butikken, så du altid har fingeren på pulsen ift. hvad der skal gøres for at optimere kundeoplevelsen. Dagligt vil du have et tæt samarbejde med vores servicechef og vores salgschef, som vil sørge for sparring og værktøjer, så du kan lykkes med dine mål. Din profilDu har arbejdet i butik i flere år, måske i en telebutik som 3 eller Telenor, hvor du altid har gået forrest og taget ansvar over for både kunder og kollegaer. Du har et solidt kendskab til smartphones og generelt god erfaring med branchen. Du har grundlæggende teknisk forståelse, men er ikke nødvendigvis i stand til selv at reparere telefoner eller computere (selvom det ville være en stor fordel). Om iRepSidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.irep.dk miljo Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Vi forventer, at du har minimum 3 års erfaring fra branchen (detailhandel med telefoner og eller service) du har overblikket og evnen til at kunne prioritere og planlægge din egen hverdag du er positiv, selvstændig og arbejdsom du naturligt påtager dig lederrollen over for kunder og kollegaer du forstår at yde fantastisk kundeservice og finder det naturligt at engagere dig i andre mennesker du er handlekraftig og altid tager ansvaret på dig Du kan forvente en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden at få mulighed for at indfri dit potentiale i et fleksibelt setup med højt til loftet Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv venligst Teamleder København K i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning til os. Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.11Jobnete15899c7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-09T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3286574iRep.DK - København K11Købmagergade 591150København KDKDanmark155.6816574012.57458150
job@irep.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent590608JobNet48407371000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e15899c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e15899c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e15899c7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e15899c7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgHos iRep.DK - København K søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale122401Butikschef6Ledelse355631057Johan Broströmjob@irep.dkDKDanmarkDKDanmark330000714Er du vores nye butikschefRobot Nyder du at snakke med nye mennesker hver dag? Elsker du mode, og ville du være stolt af at sælge sko i vores nye skobutik? Vi leder efter en ny fuldtids butiksbestyrer til vores highend skoforretning som vil styrke sine salgsevner. Som bestyrer i butikken på Nørrebro bliver du udfordret og får udviklet dine kompetencer samt dit salgstalent. Vi arbejder dedikeret for at give vores kunder den bedste service. Når du starter, bliver du trænet i salg, service og kommunikation så du kan skabe succes for både kunden, dig selv og butikken. Konkret vil dine opgaver inkludere: At servicere og vejlede vores kunder, så de bliver mødt med smil og et meget højt serviceniveau Varetagelse af salgs- og merchandise-aktiviteter Opgaver inden for lagerstyring og vareopfyldning

Nyder du at snakke med nye mennesker hver dag? Elsker du mode, og ville du være stolt af at sælge sko i vores nye skobutik? Vi leder efter en ny fuldtids butiksbestyrer til vores highend skoforretning som vil styrke sine salgsevner.

Som bestyrer i butikken på Nørrebro bliver du udfordret og får udviklet dine kompetencer samt dit salgstalent. Vi arbejder dedikeret for at give vores kunder den bedste service. Når du starter, bliver du trænet i salg, service og kommunikation så du kan skabe succes for både kunden, dig selv og butikken.

Konkret vil dine opgaver inkludere:

  • At servicere og vejlede vores kunder, så de bliver mødt med smil og et meget højt serviceniveau
  • Varetagelse af salgs- og merchandise-aktiviteter
  • Opgaver inden for lagerstyring og vareopfyldning
STAR GROUP VYBZ ApSKøbenhavn N2019-04-04T00:00:002019-04-30T00:00:00
329998415Store Manager - Wolford, Copenhagen AirportRobot Do you want to be part of a global fashion label and gain experience in creating and selling fashion dreams? By using cutting-edge knitting technology, finest materials and creative ideas, Wolford creates innovative products for the modern, self-assured woman. We combine tranquil elegance with sheer luxury at any time of day. Become a part of our international team and step into the world of Wolford! Wolford opens a new Wolford Boutique in Copenhagen Airport (Taxfree area). We are looking for interested and fashion-conscious sales personalities to be part of the new store sales team. We are now recruiting for the following position: We are looking for interested and fashion-conscious sales personalities to be lead the store sales team in the Wolford Boutique in Copenhagen Airport (Taxfree area).. We are recruiting for a: STORE MANAGER FULL-TIME As store manager you will be responsible for the commercial success and growth of the store. You are experienced in managing and developing employees and strive to inspire and motivate your team to achieve goals. You and your team are focused on inspiring our customers with a personal and professionally based consultation for Wolford. What we offer?- an exciting work place, attractive diverse responsiblities in a worldwide re-known fashion company- numerous opportunities for personal and professional development- a pleasant working environment characterized by customer orientation and self-responsibility- high-quality products and most innovative technologies What are we looking for?- an entrepreneurially minded person who is well trained in retail or the service industry- several years of professional experience, ideally initial management experience- a goal-oriented and hands-on working style- excellent skills in communication and professional customer consultation- good Danish and English language skills- assured and friendly manner In Wolford you will experience a dedicated and team oriented working climate, with good and well organized working conditions. Wolford offers a competitive salary package and thorough introduction to the role. The store opening hours are between 06:00-22:00 7 days a week. The position is a full-time role and the working hours are typically from early morning and during day-time and every 2nd. weekend and a fixed weekday off. The role requires that you pass a security approval from Copenhagen Airport. The recruitment is handled by Retail Knowledge. If you have any questions in regards to the role you are welcome to contact: Retail Knowledge Kim Aaskov tlf. 45 2117 5760, info@retailknowledge.dk. You can apply for the position using the link in the advert or at www.retailknowledge.dk ledige-stillingerWe are looking forward to receiving your application! (You are welcome to apply both in Danish or English)

Do you want to be part of a global fashion label and gain experience in creating and selling fashion dreams? By using cutting-edge knitting technology, finest materials and creative ideas, Wolford creates innovative products for the modern, self-assured woman. We combine tranquil elegance with sheer luxury at any time of day. Become a part of our international team and step into the world of Wolford!

Wolford opens a new Wolford Boutique in Copenhagen Airport (Taxfree area). We are looking for interested and fashion-conscious sales personalities to be part of the new store sales team. We are now recruiting for the following position:

We are looking for interested and fashion-conscious sales personalities to be lead the store sales team in the Wolford Boutique in Copenhagen Airport (Taxfree area).. We are recruiting for a:

STORE MANAGER

FULL-TIME

As store manager you will be responsible for the commercial success and growth of the store. You are experienced in managing and developing employees and strive to inspire and motivate your team to achieve goals. You and your team are focused on inspiring our customers with a personal and professionally based consultation for Wolford.

What we offer?
- an exciting work place, attractive & diverse responsiblities in a worldwide re-known fashion company
- numerous opportunities for personal and professional development
- a pleasant working environment characterized by customer orientation and self-responsibility
- high-quality products and most innovative technologies

What are we looking for?
- an entrepreneurially minded person who is well trained in retail or the service industry
- several years of professional experience, ideally initial management experience
- a goal-oriented and hands-on working style
- excellent skills in communication and professional customer consultation
- good Danish and English language skills
- assured and friendly manner

In Wolford you will experience a dedicated and team oriented working climate, with good and well organized working conditions. Wolford offers a competitive salary package & and thorough introduction to the role.

The store opening hours are between 06:00-22:00 – 7 days a week. The position is a full-time role and the working hours are typically from early morning and during day-time and every 2nd. weekend – and a fixed weekday off. The role requires that you pass a security approval from Copenhagen Airport.

The recruitment is handled by Retail Knowledge. If you have any questions in regards to the role you are welcome to contact: Retail Knowledge Kim Aaskov tlf. +45 2117 5760, info@retailknowledge.dk.

You can apply for the position using the link in the advert or at www.retailknowledge.dk/ledige-stillinger
We are looking forward to receiving your application! (You are welcome to apply both in Danish or English)

 

 

RKR-Danmark ApSKastrup2019-04-02T00:00:002019-04-28T00:00:00
330001890CAFE MANAGER med spidskompetence i opsøgende B2BRobot SHOP MANAGER KØBENHAVN Vi søger en talentfuld Shop Manager, med spidskompetence i B2B, til vores butikker. Vi hedder KHORN, og har vores bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet Copenhagen mall. Vi står med en kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste. Vi søger derfor en med det rette talent og kompetence, der kan få vores kvalitetsprodukter ud til alle byens hjørner (til en start) Dine kvalifikationer: Du har en naturlig interesse for, at yde service og brænder for, at give alle gæster en unik oplevelse. Du er passioneret omkring salg, og det falder dig naturligt. Du har baristakundskaber og har et generelt højt fagligt niveau. Du har minimums 3 års erfaring med personaleledelse, personale budgetter, udarbejdelse af rutiner og statusopgørelser. Du har gode IT-færdigheder og kendskab til kodning af kassesystemer. Du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. (Ansøgere, som ikke taler dansk vil ikke blive taget i betragtning). Du motiverer og udvikler dit team til, med henblik på salgsvækst. Dit høje energiniveau smitter af på både dine gæster og kollegaer. Du er dygtig til, at strukturere dine opgaver og derved nå shoppens mål. Du går forrest og sikrer dig, at dit team følger dig. Du har lyst til, at vise initiativ og ansvar. Din ansøgning Hos Khorn går vi ind for god og sundt samarbejde og vi hjælper alle hinanden. Vi ånder for at give det bedste brød, kage og kaffeoplevelse til alle vores gæster. Hvordan kan DU bidrage til det? Har du tidligere været ansat som Shop Manager i en anden kæde eller lignende, vil vi meget gerne høre om det forløb. Vi glæder os meget til at læse din ansøgning, og håber at se dig til en jobsamtale. Tiltrædelse efter aftale og løn efter kvalifikation. De bedste hilsner, Khorn

SHOP MANAGER KØBENHAVN

Vi søger en talentfuld Shop Manager, med spidskompetence i B2B, til vores butikker. 

Vi hedder KHORN, og har vores bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet/Copenhagen mall.
Vi står med en kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste. Vi søger derfor en med det rette talent og kompetence, der kan få vores kvalitetsprodukter ud til alle byens hjørner (til en start)

Dine kvalifikationer:

  • Du har en naturlig interesse for, at yde service og brænder for, at give alle gæster en unik oplevelse.
  • Du er passioneret omkring salg, og det falder dig naturligt.  
  • Du har baristakundskaber og har et generelt højt fagligt niveau.
  • Du har minimums 3 års erfaring med personaleledelse, personale budgetter, udarbejdelse af rutiner og statusopgørelser.
  • Du har gode IT-færdigheder og kendskab til kodning af kassesystemer.
  • Du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. (Ansøgere, som ikke taler dansk vil ikke blive taget i betragtning).
  • Du motiverer og udvikler dit team til, med henblik på salgsvækst.
  • Dit høje energiniveau smitter af på både dine gæster og kollegaer. 
  • Du er dygtig til, at strukturere dine opgaver og derved nå shoppens mål. 
  • Du går forrest og sikrer dig, at dit team følger dig. 
  • Du har lyst til, at vise initiativ og ansvar. 

Din ansøgning 

Hos Khorn går vi ind for god og sundt samarbejde og vi hjælper alle hinanden. 
Vi ånder for at give det bedste brød, kage og kaffeoplevelse til alle vores gæster.
Hvordan kan DU bidrage til det? 

Har du tidligere været ansat som Shop Manager i en anden kæde eller lignende, vil vi meget gerne høre om det forløb.

Vi glæder os meget til at læse din ansøgning, og håber at se dig til en jobsamtale.  

Tiltrædelse efter aftale og løn efter kvalifikation.

De bedste hilsner,

Khorn 

 

 

KHORNKøbenhavn V2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
330009321Butikschef til Shell/7-Eleven i AalborgRobot Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Din primære opgave som butikschef er at skabe et team af kunde- og salgsorienterede medarbejdere, at løfte salget, skabe en god stemning for kunderne og sikre en altid flot og indbydende butik. Du skal trives med uforudsete udfordringer og brænde for at løbe en ekstra mil når der er behov for det, altså være den der har førertrøjen på således det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken vi vil have det morsomt og lønsomt. Ansvarlig for butikkens drift Du har i tæt samarbejde med Købmanden, ansvaret for butikken og den daglige drift, herunder: Bemandingsplanlægning og indberetning af løn Personaleledelse Overordnet sikre overholdelse af vores retningslinjer Opnå de daglige og månedlige salgstal og budgetter Udarbejde salgskonkurrencer for medarbejderne Aktiv deltagelse i lokalområdets events Bestilling af varer Tilberedning af mad Varemodtagelse og opfyldning af varer Afholde status med fokus på optimering af svindresultater Afstemme bogføring og bankindbetalinger Diverse ad hoc i en dynamisk hverdag Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder dig gode ansættelsesvilkår, lønpakke efter aftale og individuelle kvalifikationer, samt mulighed for at deltage i lederudviklingsaktiviteter. Ansøgningsfrist: 30-04-2019 Samtaler afholdes: løbende Tiltrædelse: d. 01-05-2019 eller efter aftale Arbejdssted: Shell 7-Eleven på Østerbro 75, 9000 Aalborg Kontaktinformation: 711dk496@7-eleven.dk Mærk ansøgning: Butikschef til Shell 7-Eleven i Aalborg Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http: www.7-eleven.dk eller http: www.reitangruppen.no.

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Din primære opgave som butikschef er at skabe et team af kunde- og salgsorienterede medarbejdere, at løfte salget, skabe en god stemning for kunderne og sikre en altid flot og indbydende butik. Du skal trives med uforudsete udfordringer og brænde for at løbe en ekstra mil når der er behov for det, altså være den der har førertrøjen på således det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken – vi vil have det morsomt og lønsomt.

 

Ansvarlig for butikkens drift

Du har i tæt samarbejde med Købmanden, ansvaret for butikken og den daglige drift, herunder:

  • Bemandingsplanlægning og indberetning af løn
  • Personaleledelse
  • Overordnet sikre overholdelse af vores retningslinjer
  • Opnå de daglige og månedlige salgstal og budgetter
  • Udarbejde salgskonkurrencer for medarbejderne
  • Aktiv deltagelse i lokalområdets events
  • Bestilling af varer
  • Tilberedning af mad
  • Varemodtagelse og opfyldning af varer
  • Afholde status med fokus på optimering af svindresultater
  • Afstemme bogføring og bankindbetalinger
  • Diverse ad hoc i en dynamisk hverdag

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder dig gode ansættelsesvilkår, lønpakke efter aftale og individuelle kvalifikationer, samt mulighed for at deltage i lederudviklingsaktiviteter.

 

Ansøgningsfrist:      30-04-2019

Samtaler afholdes:      løbende

Tiltrædelse:      d. 01-05-2019 eller efter aftale

Arbejdssted:      Shell/7-Eleven på Østerbro 75, 9000 Aalborg

Kontaktinformation:      711dk496@7-eleven.dk

Mærk ansøgning:      Butikschef til Shell/7-Eleven i Aalborg

                                                         

Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http://www.7-eleven.dk eller http://www.reitangruppen.no

Reitan Servicehandel Danmark A/SAalborg2019-04-17T00:00:002019-04-30T00:00:00
329983860Butikschef i Gotte's Sølv & Guld / Museums Kopi SmykkerRobot Vi søger en moden, selvstændig og ansvarsbevidst butikschef til vores flotte smykkebutik i Kgs. Lyngby. Hos Gotte s Sølv Guld er dine primære opgaver at give vores kunder den bedste service og sørge for, at butikken fremstår pæn og præsentabel. Vi vægter højt, at du har et udpræget servicegen og er venlig og smilende, så vores kunder føler sig godt tilpas - og kommer igen. Det er vigtigt, at du er åben, imødekommende og kan arbejde selvstændigt, da du skal kunne varetage butikken på egen hånd. Det er derfor et stort plus, hvis du har erfaring inden for butik - og meget gerne smykker. Vi fremstiller selv Museums Kopi Smykker - autentiske reproduktioner af smykker fra oldtiden - på eget værksted i Danmark. Vi går derfor meget op i, at vores kunder ikke kun går hjem med et smykke, men også en historie. Derudover forhandler vi smykker fra en lang række brands, bl.a. Aagaard, Frk. Lisberg, Rabinovich, Spirit Icons, Christina Watches, Heiring og Lund Copenhagen. Stillingen er fuldtid og ønskes besat hurtigst muligt! Hvis ovenstående har fanget din interesse, så send din ansøgning, CV og billede til viking@museums-jewelry.dk.

Vi søger en moden, selvstændig og ansvarsbevidst butikschef til vores flotte smykkebutik i Kgs. Lyngby. 

Hos Gotte's Sølv & Guld er dine primære opgaver at give vores kunder den bedste service og sørge for, at butikken fremstår pæn og præsentabel. Vi vægter højt, at du har et udpræget servicegen og er venlig og smilende, så vores kunder føler sig godt tilpas - og kommer igen. Det er vigtigt, at du er åben, imødekommende og kan arbejde selvstændigt, da du skal kunne varetage butikken på egen hånd. Det er derfor et stort plus, hvis du har erfaring inden for butik - og meget gerne smykker. 

Vi fremstiller selv Museums Kopi Smykker - autentiske reproduktioner af smykker fra oldtiden - på eget værksted i Danmark. Vi går derfor meget op i, at vores kunder ikke kun går hjem med et smykke, men også en historie.

Derudover forhandler vi smykker fra en lang række brands, bl.a. Aagaard, Frk. Lisberg, Rabinovich, Spirit Icons, Christina Watches, Heiring og Lund Copenhagen. 

Stillingen er fuldtid og ønskes besat hurtigst muligt!


Hvis ovenstående har fanget din interesse, så send din ansøgning, CV og billede til viking@museums-jewelry.dk.

 

MUSEUMS KOPI SMYKKER APSKgs. Lyngby2019-03-25T00:00:002019-04-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye butikschef

STAR GROUP VYBZ ApS

København N
Nyder du at snakke med nye mennesker hver dag? Elsker du mode, og ville du være stolt af at sælge sko i vores nye skobutik? Vi leder efter en ny fuldtids butiksbestyrer til vores highend skoforretning som vil styrke sine salgsevner. Som bestyrer i b...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Store Manager - Wolford, Copenhagen Airport

RKR-Danmark ApS

Kastrup
Do you want to be part of a global fashion label and gain experience in creating and selling fashion dreams? By using cutting-edge knitting technology, finest materials and creative ideas, Wolford creates innovative products for the modern, self-ass...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019

CAFE MANAGER med spidskompetence i opsøgende B2B

KHORN

København V
SHOP MANAGER KØBENHAVN Vi søger en talentfuld Shop Manager, med spidskompetence i B2B, til vores butikker. Vi hedder KHORN, og har vores bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet Copenhagen mall. Vi står med en kvalitetssortiment...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Butikschef til Shell/7-Eleven i Aalborg

Reitan Servicehandel Danmark A/S

Aalborg
Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Din primære opgave som ...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Butikschef i Gotte's Sølv & Guld / Museums Kopi Smykker

MUSEUMS KOPI SMYKKER APS

Kgs. Lyngby
Vi søger en moden, selvstændig og ansvarsbevidst butikschef til vores flotte smykkebutik i Kgs. Lyngby. Hos Gotte s Sølv Guld er dine primære opgaver at give vores kunder den bedste service og sørge for, at butikken fremstår pæn og præsentabel. Vi v...
Indrykket:25. marts 2019
Udløbsdato:28. april 2019