Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder kundeservice til webshoppen Jollyroom, København, Danmark

Teamleder kundeservice til webshoppen Jollyroom i København

Jollyroom blev etableret i 2010 og er Nordens førende børne- og babybutik på nettet. Vi er i stor vækst og er en af de hurtigst voksende webshops i Europa. Vi servicerer i dag mere end 100.000 kunder og har alt til børn i alderen 0-12 år samt et stort sortiment til gravide. På vores 33.000 kvm. store lager, med plads til over 30.000 artikler finder børnefamilien både velkendte og nye brands. Et bredt sortiment, en let tilgængelig webshop, hurtige leverancer og en dygtig kundeservice er årsagerne til, at Jollyroom i dag er med i de fleste børnefamiliernes hverdag. 

I Göteborg, Sverige, har vi kontor og lager, personalestyrken vokser løbende og udgør p.t. 300 medarbejdere. Muligheden for ekspansion og fremgang har aldrig været større. Nu hvor vi ligger nummer 1 på det nordiske marked, er vi klar til at eksponerer os i andre lande. Vi skal give europæiske konsumenter den bedste oplevelse. Vi er med i kampen for at vinde!

Teamleder kundeservice på Jollyrom i København

Vi vil nu starte et nyt kontor i Danmark, for at kunne tilbyde vores dansktalende kunder branchens bedste service! Teamet kommer til at bestå af i alt otte personer, heraf en Teamleder, en medarbejder på fuldtid og to timeansatte medarbejdere, der skal sidde fysisk i København, derudover vil der være fire fuldtidsansatte agenter i Göteborg. Da hele teamet normalt sidder i Göteborg vil oplæringen ske der. Oplæringen kommer til at foregå på hverdage mellem kl. 8-17 og forventes at vare én måned, herefter vil arbejdet foregå i København.

Vores danske hjemmeside, www.jollyroom.dk, blev lanceret i 2013, og er et hurtigt voksende marked. Din rolle som Teamleder indebærer, at du det meste af tiden arbejder operativt (driftsorienteret) og samtidigt sørger for at alle kommende arbejdsopgaver indenfor virksomhedsområdet udføres, samt at processerne følges i overensstemmelse med gældende rutiner og forskrifter.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer per uge og arbejdstiderne er mellem 8-17.

Arbejdsopgaver:

  • Udføre regelmæssigt dagligt arbejde som kundeserviceagent
  • Være drivkraften i forbindelse med opstart af det nye kontor og på eget initiativ hurtigt skabe rutiner, som gør at teamet bliver effektivt og godt sammentømret.
  • Lede og fordele arbejdet ifølge de tildelte instruktioner og anvisninger som kommer fra Teamlederen i Göteborg.
  • Have styr på serviceniveauet og rutiner for teamet
  • Planlægge og booke personale
  • Introducere og uddanne medarbejderne i nye arbejdsprocesser og instruktioner
  • Komme med forslag til udviklingsmuligheder og effektivisering af afdelingen
  • Holde god orden og skabe et godt arbejdsmiljø på arbejdspladsen
  • Være et godt forbillede

Kvalifikationer:

  • Flydende kundskaber i dansk, både skriftligt og mundtligt
  • Vandt til kundekontakt og erfaring fra servicebranchen
  • Have ambitioner om at blive leder
  • Meget gode computerkundskaber
  • Meriterende at du har arbejdet med kundeservice indenfor webshops

 Personlige egenskaber:

  • Kundeorienteret
  • Formår at kommunikere med medarbejdere på en effektiv måde
  • Positiv og imødekommende overfor forandringer og forbedringer
  • Resultat- og løsningsorienteret

Vi tilbyder:

  • Entreprenørdrivende virksomhed
  • Høj udvikling
  • Spændende branche
  • Stort ansvar og varierende arbejdsopgaver
  • Placering i det centrale København

 Flere informationer:

  • Start: Efter aftale
  • Omfang: Fuldtid 37 pr. uge eksklusiv 30 minutters frokostpause (3 måneders prøvetid)
  • Placering: Centrale København, Danmark
  • Arbejdstider: Hverdage mellem kl.8-17
  • Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se

Ansøgning:

http://jollyroom.workbuster.se/?aguid=4F890E257A9E4D53AB26AC012C8282AF

Som et led i at sikre høj kvalitet i vores rekrutteringsprocesser, gennemfører vi anbefalinger og referencekontrol.

Vi arbejder med løbende rekruttering og kan derfor ansætte inden sidste ansøgningsfrist er udløbet, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt.

Vi vil gerne frabede os al henvendelse fra rekrutteringsbureauer og annoncører.  

(fra EURES Sverige) 

 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her