Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder søges til salgsafdeling i Kolding

Formår du at stå i spidsen for et professionelt salgsteam, hvor du har ansvaret for, at i når jeres mål? Har du god erfaring med salg fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst? Så læs mere om stillingen som teamleder her hos os.

Vi er en forholdsvis ung virksomhed, som vokser hver dag og fokuserer meget på netop dette. Vi beskæftiger os i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvortil vores kunder kommer fra mange forskellige områder og fag. En stor del af driften i vores firma går på at sælge vores vikar- og rekrutteringsløsninger til andre virksomheder. Nu mangler vi en motiveret teamleder til at gå i front for de andre medarbejdere i vores salgsafdeling.


Som teamleder vil du være med til at opstille realistiske men dog ambitiøse mål for holdet. Vi forestiller os, at der skal være omtrent 20 folk ude i ugen pr. sælger i afdelingen. Det er dit ansvar, at salgsteamet når disse mål ved hjælp af kompetent vejledning, motivation og andre midler, som du nu engang bruger i din værktøjskasse.

Vores salgsafdeling består af 6 mand, og det er dem, som du vil være i spidsen for. Vi er professionelle, men fører en let omgangstone med plads til humor og ses ofte uden for arbejdstiden. Det forventes, at du passer ind i denne sammenhæng og fungerer godt i en afslappet virksomhedskultur.

Udover den faste løn følger der provision, af hvad dit hold præsterer, med i hatten. Du bliver altså direkte belønnet for gode resultater.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i:

  • Salg af vores vikar- og rekrutteringsservice
  • At sørge for hver enkelt sælger når deres mål
  • At fastsætte målsætninger for afdelingen


Vi forventer at du:

  • Har erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Kan performe og har et drive i dit arbejde
  • Er en skarp sælger, som kan lære fra sig
  • Formår at agere leder og kan motivere dine kolleger
  • Er tilpas i en resultatorienteret arbejdsdag


Til gengæld får du:

  • God løn efter dine kvalifikationer samt provision
  • Muligheden for at udvikle dig og påvirke virksomhedens vækst
  • Profesionelle og imødekommende kolleger
  • En lækker frokostordning hver dag og fede personale goder


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125967

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330089448Phoenix-a0a2281412019-09-13T00:00:00Teamleder søges til salgsafdeling i Kolding

Formår du at stå i spidsen for et professionelt salgsteam, hvor du har ansvaret for, at i når jeres mål? Har du god erfaring med salg fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst? Så læs mere om stillingen som teamleder her hos os.

Vi er en forholdsvis ung virksomhed, som vokser hver dag og fokuserer meget på netop dette. Vi beskæftiger os i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvortil vores kunder kommer fra mange forskellige områder og fag. En stor del af driften i vores firma går på at sælge vores vikar- og rekrutteringsløsninger til andre virksomheder. Nu mangler vi en motiveret teamleder til at gå i front for de andre medarbejdere i vores salgsafdeling.


Som teamleder vil du være med til at opstille realistiske men dog ambitiøse mål for holdet. Vi forestiller os, at der skal være omtrent 20 folk ude i ugen pr. sælger i afdelingen. Det er dit ansvar, at salgsteamet når disse mål ved hjælp af kompetent vejledning, motivation og andre midler, som du nu engang bruger i din værktøjskasse.

Vores salgsafdeling består af 6 mand, og det er dem, som du vil være i spidsen for. Vi er professionelle, men fører en let omgangstone med plads til humor og ses ofte uden for arbejdstiden. Det forventes, at du passer ind i denne sammenhæng og fungerer godt i en afslappet virksomhedskultur.

Udover den faste løn følger der provision, af hvad dit hold præsterer, med i hatten. Du bliver altså direkte belønnet for gode resultater.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i:

  • Salg af vores vikar- og rekrutteringsservice
  • At sørge for hver enkelt sælger når deres mål
  • At fastsætte målsætninger for afdelingen


Vi forventer at du:

  • Har erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Kan performe og har et drive i dit arbejde
  • Er en skarp sælger, som kan lære fra sig
  • Formår at agere leder og kan motivere dine kolleger
  • Er tilpas i en resultatorienteret arbejdsdag


Til gengæld får du:

  • God løn efter dine kvalifikationer samt provision
  • Muligheden for at udvikle dig og påvirke virksomhedens vækst
  • Profesionelle og imødekommende kolleger
  • En lækker frokostordning hver dag og fede personale goder


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125967

Vi glæder os til at høre fra dig!

2019-10-28T11:51:34.150 Formår du at stå i spidsen for et professionelt salgsteam, hvor du har ansvaret for, at i når jeres mål? Har du god erfaring med salg fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst? Så læs mere om stillingen som teamleder her hos os. Vi er en forholdsvis ung virksomhed, som vokser hver dag og fokuserer meget på netop dette. Vi beskæftiger os i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvortil vores kunder kommer fra mange forskellige områder og fag. En stor del af driften i vores firma går på at sælge vores vikar- og rekrutteringsløsninger til andre virksomheder. Nu mangler vi en motiveret teamleder til at gå i front for de andre medarbejdere i vores salgsafdeling. Som teamleder vil du være med til at opstille realistiske men dog ambitiøse mål for holdet. Vi forestiller os, at der skal være omtrent 20 folk ude i ugen pr. sælger i afdelingen. Det er dit ansvar, at salgsteamet når disse mål ved hjælp af kompetent vejledning, motivation og andre midler, som du nu engang bruger i din værktøjskasse. Vores salgsafdeling består af 6 mand, og det er dem, som du vil være i spidsen for. Vi er professionelle, men fører en let omgangstone med plads til humor og ses ofte uden for arbejdstiden. Det forventes, at du passer ind i denne sammenhæng og fungerer godt i en afslappet virksomhedskultur. Udover den faste løn følger der provision, af hvad dit hold præsterer, med i hatten. Du bliver altså direkte belønnet for gode resultater. Dine arbejdsopgaver vil bestå i: Salg af vores vikar- og rekrutteringsservice At sørge for hver enkelt sælger når deres mål At fastsætte målsætninger for afdelingen Vi forventer at du: Har erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Kan performe og har et drive i dit arbejde Er en skarp sælger, som kan lære fra sig Formår at agere leder og kan motivere dine kolleger Er tilpas i en resultatorienteret arbejdsdag Til gengæld får du: God løn efter dine kvalifikationer samt provision Muligheden for at udvikle dig og påvirke virksomhedens vækst Profesionelle og imødekommende kolleger En lækker frokostordning hver dag og fede personale goder Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125967 Vi glæder os til at høre fra dig!11jobneta0a22814100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-06T00:00:000000https://kandidaterne.dk/jobs/1259670EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3607366Kandidaterne ApS11Bredgade 156000KoldingDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent822343JobNet5043566504356610011-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0a22814https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0a22814https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0a22814&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0a22814&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgTeamleder søges til salgsafdeling i Kolding12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362694334noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330099672Fritidssælger ca. hver 3. weekend.Robot Vi søger fritidssælger til salg af campingvogne og campingudstyr. Stillingen er en deltidsstilling, ca. hver 3. weekend samt på skift i ferier og på helligdage. Du skal være udadvendt og skal rådgive vore kunder til det rigtige køb. Det er vigtigt at du har et rimeligt kendskab til IT og at du er fleksibel hvad arbejdstid angår. Du kommer dog til at arbejde efter en fast plan som gælder 6 mdr. ad gangen. Det er ikke absolut et krav at du har salgserfaring eller at du er campist, men det er selvfølgelig en fordel. Du må også meget gerne være bosat i lokalområdet. Aflønning sker på provisionsbasis. Ansøgning sendes til Lunderskov Camping på mail: mail@lunderskovcamping.dk mrk. fritidssælger

Vi søger fritidssælger til salg af campingvogne og campingudstyr. Stillingen er en deltidsstilling, ca. hver 3. weekend samt på skift i ferier og på helligdage. Du skal være udadvendt og skal rådgive vore kunder til det rigtige køb. Det er vigtigt at du har et rimeligt kendskab til IT og at du er fleksibel hvad arbejdstid angår. Du kommer dog til at arbejde efter en fast plan som gælder 6 mdr. ad gangen. Det er ikke absolut et krav at du har salgserfaring eller at du er campist, men det er selvfølgelig en fordel. Du må også meget gerne være bosat i lokalområdet. Aflønning sker på provisionsbasis.

 

Ansøgning sendes til Lunderskov Camping på mail:

mail@lunderskovcamping.dk mrk. "fritidssælger"

LUNDERSKOV CAMPING A/SLunderskov2019-10-03T00:00:002019-11-26T00:00:00
330098135Rekrutteringskonsulent med fokus på salg søges til KoldingRobot Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mere om en spændende stilling i Kolding, lige her! Vi er en virksomhed, som bevæger os inden for vikar- og rekrutteringsbranchen med et stærkt team placeret i Kolding. Vi tilbyder vores service til virksomheder på landsdækkende plan og har derfor et netværk, som strækker sig over hele Danmark. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Vi mangler endnu en dygtig rekrutteringskonsulent til at skabe kontakt mellem os og potentielle kunder. Det er altafgørende, at du har erfaring med rekruttering og vikarløsninger, så du kan være nogenlunde selvkørende. Hvis du er udadvendt, ambitiøs og har et stærkt sælgergen, passer du perfekt ind i stillingen her hos os. Vi har brug for en med drive, som formår at sparke døre ind, lukke aftaler og vedligeholde den gode relation. Hos os vil dine arbejdsopgaver bestå i at: Tage kontakt til virksomheder med henblik på salg af arbejdskraft Afholde og tage ud til møder med vores kunder Sørge for at matche personer med rette kvalifikationer til firmaer i mangel på mandskab Pleje relationer til egne kunder og sørge for at alt kører optimalt, med de medarbejdere du sender ud Derfor forventer vi, at du har: God erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Personlige kompetencer inden for kommunikation Lyst til at lykkes og deraf stræber efter gode resultater Mod på en selvstændig arbejdsdag, hvor du er din egen drivkraft Hos os får du: Ansvaret for egen arbejdsgang samt frihed og fleksibilitet i hverdagen Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering Engagerede kolleger med højt humør og en løs omgangstone En god frokostordning med lækkert mad hver dag Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Selvom du ofte vil være på vores kontor i Kolding, kan der være møder i forbindelse med jobbet, og deraf vil du køre ud til kunder i hele landet. Timelønnen afhænger af dine kvalifikationer, og derfor aftales denne indbyrdes. Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores marketingansvarlige Kasper West. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125962 Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mere om en spændende stilling i Kolding, lige her!

Vi er en virksomhed, som bevæger os inden for vikar- og rekrutteringsbranchen med et stærkt team placeret i Kolding. Vi tilbyder vores service til virksomheder på landsdækkende plan og har derfor et netværk, som strækker sig over hele Danmark. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af.

Vi mangler endnu en dygtig rekrutteringskonsulent til at skabe kontakt mellem os og potentielle kunder. Det er altafgørende, at du har erfaring med rekruttering og vikarløsninger, så du kan være nogenlunde selvkørende.

Hvis du er udadvendt, ambitiøs og har et stærkt sælgergen, passer du perfekt ind i stillingen her hos os. Vi har brug for en med drive, som formår at sparke døre ind, lukke aftaler og vedligeholde den gode relation.

Hos os vil dine arbejdsopgaver bestå i at:

  • Tage kontakt til virksomheder med henblik på salg af arbejdskraft
  • Afholde og tage ud til møder med vores kunder
  • Sørge for at matche personer med rette kvalifikationer til firmaer i mangel på mandskab
  • Pleje relationer til egne kunder og sørge for at alt kører optimalt, med de medarbejdere du sender ud


Derfor forventer vi, at du har:

  • God erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Personlige kompetencer inden for kommunikation
  • Lyst til at lykkes og deraf stræber efter gode resultater
  • Mod på en selvstændig arbejdsdag, hvor du er din egen drivkraft 


Hos os får du:

  • Ansvaret for egen arbejdsgang samt frihed og fleksibilitet i hverdagen
  • Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering
  • Engagerede kolleger med højt humør og en løs omgangstone
  • En god frokostordning med lækkert mad hver dag


Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Selvom du ofte vil være på vores kontor i Kolding, kan der være møder i forbindelse med jobbet, og deraf vil du køre ud til kunder i hele landet. Timelønnen afhænger af dine kvalifikationer, og derfor aftales denne indbyrdes.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores marketingansvarlige Kasper West. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125962

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-10-01T00:00:002019-11-22T00:00:00
330104810Phoner og mødebooker til vikar- og rekrutteringsbranchen søges til KoldingRobot Brænder du for at skabe kontakt til nye virksomheder, lukke aftaler og sende de rigtige folk ud i felten? Ønsker du en hverdag i selskab med dygtige kolleger, hvor du selv har ansvaret for din arbejdsdag? Så læs mere om en spændende stilling inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger, lige her! Vi udvikler os hele tiden og søger derfor nye skarpe medarbejdere til vores salgsteam i Kolding. Din opgave vil være at etablere kontakt med firmaer i mangel på mandskab og herefter finde den rette medarbejder eller vikar til dem. Som oftest har vores salgsmedarbejdere en specifik branche, som de arbejder inden for, så de kan specialisere sig og yde den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du er en udadvendt person, som kan trænge igennem selv via telefonsamtaler. Fra tid til anden vil du være til møder med dine potentielle kunder, og det er derfor vigtigt, at du hviler i dig selv og kan give et godt indtryk. Tidligere salgserfaring er et must, da det jo er en stilling, hvor du sælger vores serviceydelse. Hvis du tilligemed har erfaring fra salg på B2B markedet er det et kæmpe plus. Det forventes, at du har et drive i dit arbejde og formår at lukke aftaler med store som små virksomheder. At du er resultatorienteret og giver dig 100 er afgørende for at lykkedes i jobbet. Vi har et dygtigt hold og en arbejdsdag, hvor der er plads til humor, imens vi skaber gode resultater. Du har selv ansvaret for at nå i mål og arbejder for provision ved siden af din faste løn. Din arbejdsuge hedder fra 8 til 16 mandag til torsdag, og fredag får du fri allerede kl 15. Det forventer vi af dig: Du har erfaring med salg og har lyst til at sælge At du formår at lave opsøgende salg Du har gode kommunikations egenskaber At du er målrettet og har gå-på-mod med dine arbejdsopgaver Du er ansvarsbevidst og formår at arbejde selvstændigt Det kan du forvente af os: At blive del af en virksomhed i rivende udvikling Ansvar for egen arbejdsdag Løn efter dine kvalifikationer provision En arbejdsplads med imødekommende kolleger der har et tæt sammenhold Er du interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125904 Vi glæder os til at høre fra dig!

Brænder du for at skabe kontakt til nye virksomheder, lukke aftaler og sende de rigtige folk ud i felten? Ønsker du en hverdag i selskab med dygtige kolleger, hvor du selv har ansvaret for din arbejdsdag? Så læs mere om en spændende stilling inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger, lige her! 

Vi udvikler os hele tiden og søger derfor nye skarpe medarbejdere til vores salgsteam i Kolding. Din opgave vil være at etablere kontakt med firmaer i mangel på mandskab og herefter finde den rette medarbejder eller vikar til dem. Som oftest har vores salgsmedarbejdere en specifik branche, som de arbejder inden for, så de kan specialisere sig og yde den bedste service.

Det er derfor vigtigt, at du er en udadvendt person, som kan trænge igennem selv via telefonsamtaler. Fra tid til anden vil du være til møder med dine potentielle kunder, og det er derfor vigtigt, at du hviler i dig selv og kan give et godt indtryk.

Tidligere salgserfaring er et must, da det jo er en stilling, hvor du sælger vores serviceydelse. Hvis du tilligemed har erfaring fra salg på B2B markedet er det et kæmpe plus. Det forventes, at du har et drive i dit arbejde og formår at lukke aftaler med store som små virksomheder. At du er resultatorienteret og giver dig 100% er afgørende for at lykkedes i jobbet.

Vi har et dygtigt hold og en arbejdsdag, hvor der er plads til humor, imens vi skaber gode resultater. Du har selv ansvaret for at nå i mål og arbejder for provision ved siden af din faste løn. Din arbejdsuge hedder fra 8 til 16 mandag til torsdag, og fredag får du fri allerede kl 15.

Det forventer vi af dig:

  • Du har erfaring med salg og har lyst til at sælge
  • At du formår at lave opsøgende salg
  • Du har gode kommunikations egenskaber
  • At du er målrettet og har gå-på-mod med dine arbejdsopgaver
  • Du er ansvarsbevidst og formår at arbejde selvstændigt


Det kan du forvente af os:

  • At blive del af en virksomhed i rivende udvikling
  • Ansvar for egen arbejdsdag
  • Løn efter dine kvalifikationer + provision
  • En arbejdsplads med imødekommende kolleger der har et tæt sammenhold


Er du interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125904

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-10-10T00:00:002019-11-26T00:00:00
330123273Salgspromotør/AmbassadørRobot RETAIL24 DANMARK APS Vi er en virksomhed som laver in-store salgskampagner og butiksdemonstrationer for vores kunder i Retail industrien. Du behøver derfor hverken have en særlig uddannelse eller erfaring fra andre job. Du skal have lyst til at sælge og have energien til, at nå ambitiøse mål i en hverdag med fuld fart på. Du skal være ambassadør, rådgive og sælge bestemte produkter i dagligvarehandelen og elektronik butikker. Du kommer ind i Retail24`s flade men dynamiske organisation, hvor der er kort kommunikationsvej fra salgskonsulent demonstratører til direktør. Vi tilbyder et job i en dynamisk virksomhed, som vækster og har derfor brug for flere dejlige og engagerede kolleger. Du vil til hver slags opgave blive grundig oplært, men vi forventer også et højt engagement og ansvar fra din side af, når du repræsentere produkterne for vores mange kunder. Dagligdagen er præget af aktivitet, korte beslutningsveje, uformelt arbejdsklima og engagerede kolleger. Vi søger medarbejdere på Sjælland, Fyn og Jylland. Forventet ugentligt timeantal (weekendarbejde): 15 - 20 timer. Primær arbejdstid er weekend i dette tidsrum: Fredag: 12:00 til 20:00 Lørdag og Søndag: 10:00-18:00 Vi tilbyder dig: Arbejde i et uformelt team med mange kollegaer, dog er det selvstændigt arbejde. En stilling i en spændende og dynamisk virksomhed. Gode kollegaer og positiv stemning. Frihed under eget ansvar. Ambassadør for nogle af verdens største brands indenfor FMCG Vi forventer: At du er mobil og selv kan komme rundt til de forskellige opgaver. Du har kørekort og bil. At du er mødestabil. At du behersker dansk i tale og skrift. Du har en veludviklet ordenssans. Du kan anvende EDB på brugerniveau. Serviceminded både overfor butikker og forbrugerer. Fleksibilitet vil blive vægtet meget højt. Dine arbejdsopgaver kan bl.a. indeholde følgende områder: Salg af produkter i butikken til forbruger Udstillinger og mindre merchandise opgaver Demonstration af varer, hvor du er vores kunders ansigt ud af til Send en mail med din ansøgning, CV, samt billede til: post@retail24.dk skriv venligst i emnefeltet i hvilken by du søger stillingen.

RETAIL24 DANMARK APS

Vi er en virksomhed som laver in-store salgskampagner og butiksdemonstrationer for vores kunder i Retail industrien. 

Du behøver derfor hverken have en særlig uddannelse eller erfaring fra andre job. Du skal have lyst til at sælge og have energien til, at nå ambitiøse mål i en hverdag med fuld fart på. Du skal være ambassadør, rådgive og sælge bestemte produkter i dagligvarehandelen og elektronik butikker. 

Du kommer ind i Retail24`s flade men dynamiske organisation, hvor der er kort kommunikationsvej fra salgskonsulent/demonstratører til direktør.

Vi tilbyder et job i en dynamisk virksomhed, som vækster og har derfor brug for flere dejlige og engagerede kolleger.

Du vil til hver slags opgave blive grundig oplært, men vi forventer også et højt engagement og ansvar fra din side af, når du repræsentere produkterne for vores mange kunder. 

Dagligdagen er præget af aktivitet, korte beslutningsveje, uformelt arbejdsklima og engagerede kolleger.

Vi søger medarbejdere på Sjælland, Fyn og Jylland.

Forventet ugentligt timeantal (weekendarbejde): 15 - 20 timer. 

Primær arbejdstid er weekend i dette tidsrum:

  • Fredag: 12:00 til 20:00
  • Lørdag og Søndag: 10:00-18:00

Vi tilbyder dig:

  • Arbejde i et uformelt team med mange kollegaer, dog er det selvstændigt arbejde. 
  • En stilling i en spændende og dynamisk virksomhed.
  • Gode kollegaer og positiv stemning.
  • Frihed under eget ansvar.
  • Ambassadør for nogle af verdens største brands indenfor FMCG 

Vi forventer:

  • At du er mobil og selv kan komme rundt til de forskellige opgaver.
  • Du har kørekort og bil. 
  • At du er mødestabil.
  • At du behersker dansk i tale og skrift.
  • Du har en veludviklet ordenssans.
  • Du kan anvende EDB på brugerniveau.
  • Serviceminded både overfor butikker og forbrugerer.
  • Fleksibilitet vil blive vægtet meget højt.

Dine arbejdsopgaver kan bl.a. indeholde følgende områder: 

  • Salg af produkter i butikken til forbruger
  • Udstillinger og mindre merchandise opgaver
  • Demonstration af varer, hvor du er vores kunders ansigt ud af til 

Send en mail med din ansøgning, CV, samt billede til: post@retail24.dk skriv venligst i emnefeltet i hvilken by du søger stillingen.  

RETAIL24 DANMARK ApSKolding2019-11-12T00:00:002019-12-02T00:00:00
330127501Salgskonsulent til TrekantsområdetRobot Du skal ud af startblokken og besøge og styrke salget til vores nye og eksisterende kunder. Så du skal have huntergen i dig og trives med at tilbringe størstedelen af din tid ude ved kunderne som du allerede kender gennem netværk indenfor byggebranchen og industrien i Trekants-området, samt andre større byer på Fyn Arbejdsopgaver: Du har fokus på at styrke salget, tager kontakten til nye kunder, booker besøg og besøger pladserne og afdækker kundens behov for bemanding til vikariater og du kan snakke med, fordi du kender kunden og kundens opgaver. Du skal forvente at være på kundebesøg hver dag, besøge pladser hvor vi har vikarer arbejdende. Hvem er du: Du er en salgsorienteret hunter type, fastholdende og vedholdende til ordrerne kommer i hus. Du skaber tillid og det vigtigt for dig at være løsningsorienteret sælger. Du går i dybden og er grundig i din tilgang til kunden, specielt i forhold til at afdække alle behov for personale. Har erfaring med salgsopbyggende arbejde. Du: Er nysgerrig og følger med i hvad der foregår i dit område. Er resultatorienteret. Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer. Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne. Behersker dansk i skrift og tale og engelsk i tale. Har disciplin og plads til at arbejde hjemmefra. Har kørekort. Hvad kan vi love dig: Du vil få et godt og udfordrende job. Vi er en virksomhed med korte beslutningsveje og giver stor mulighed for at præge din egen hverdag og sætte dit selvstændige fingeraftryk, på løsningen af dine opgaver. Vi trækker alle i den samme retning, arbejder mod et fælles mål. Så hvis du kan mener at du har jagtinstinkt og du tænder på jagten så er det dig vi leder efter. Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive vores nye kollega, så skynd dig til tasterne. Løn efter kvalifikationer med favorable pension og en gul-plade bil til rådighed i dit arbejde Tiltrædelse hurtigst muligt. Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke! Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Salgskonsulent Erik Sardemann på tlf. 53 61 20 96 eller mail: erik@ebbesen-people.dk

Du skal ud af startblokken og besøge og styrke salget til vores nye og eksisterende kunder. Så du skal have ”huntergen” i dig og trives med at tilbringe størstedelen af din tid ude ved kunderne som du allerede kender gennem netværk indenfor byggebranchen og industrien i Trekants-området, samt andre større byer på Fyn

 

Arbejdsopgaver:

Du har fokus på at styrke salget, tager kontakten til nye kunder, booker besøg og besøger pladserne og afdækker kundens behov for bemanding til vikariater og du kan snakke med, fordi du kender kunden og kundens opgaver. Du skal forvente at være på kundebesøg hver dag, besøge pladser hvor vi har vikarer arbejdende.

 

Hvem er du:

Du er en salgsorienteret ”hunter” type, fastholdende  og vedholdende til ordrerne kommer i hus. Du skaber tillid og det vigtigt for dig at være løsningsorienteret sælger. Du går i dybden og er grundig i din tilgang til kunden, specielt i forhold til at afdække alle behov for personale.

Har erfaring med salgsopbyggende arbejde.

Du:

  • Er nysgerrig og følger med i hvad der foregår i dit område.
  • Er resultatorienteret.
  • Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer.
  • Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne.
  • Behersker dansk i skrift og tale og engelsk i tale.
  • Har disciplin og plads til at arbejde hjemmefra.
  • Har kørekort.

  

Hvad kan vi love dig:

Du vil få et godt og udfordrende job. Vi er en virksomhed med korte beslutningsveje og giver stor mulighed for at præge din egen hverdag og sætte dit selvstændige fingeraftryk, på løsningen af dine opgaver.

Vi trækker alle i den samme retning, arbejder mod et fælles mål.

Så hvis du kan mener at du har jagtinstinkt og du tænder på jagten så er det dig vi leder efter. Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive vores nye kollega, så skynd dig til tasterne.

Løn efter kvalifikationer med favorable pension og en gul-plade bil til rådighed i dit arbejde

 

Tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke!

 

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Salgskonsulent Erik Sardemann på tlf. 53 61 20 96 eller mail: erik@ebbesen-people.dk

Ebbesen.dk ApSKolding2019-11-20T00:00:002020-01-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fritidssælger ca. hver 3. weekend.

LUNDERSKOV CAMPING A/S

Lunderskov
Vi søger fritidssælger til salg af campingvogne og campingudstyr. Stillingen er en deltidsstilling, ca. hver 3. weekend samt på skift i ferier og på helligdage. Du skal være udadvendt og skal rådgive vore kunder til det rigtige køb. Det er vigtigt a...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Rekrutteringskonsulent med fokus på salg søges til Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mer...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Phoner og mødebooker til vikar- og rekrutteringsbranchen søges til Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Brænder du for at skabe kontakt til nye virksomheder, lukke aftaler og sende de rigtige folk ud i felten? Ønsker du en hverdag i selskab med dygtige kolleger, hvor du selv har ansvaret for din arbejdsdag? Så læs mere om en spændende stilling inden f...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Salgspromotør/Ambassadør

RETAIL24 DANMARK ApS

Kolding
RETAIL24 DANMARK APS Vi er en virksomhed som laver in-store salgskampagner og butiksdemonstrationer for vores kunder i Retail industrien. Du behøver derfor hverken have en særlig uddannelse eller erfaring fra andre job. Du skal have lyst til at sælg...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Salgskonsulent til Trekantsområdet

Ebbesen.dk ApS

Kolding
Du skal ud af startblokken og besøge og styrke salget til vores nye og eksisterende kunder. Så du skal have huntergen i dig og trives med at tilbringe størstedelen af din tid ude ved kunderne som du allerede kender gennem netværk indenfor byggebranc...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:7. januar 2020