Teamleder søges til svejseafdelingen hos MacArtney Hydraulics A/S i Lemvig

Har du erfaring med svejsning? Er du god til at gå forrest og skabe retning? Vil du være en vigtig del af en højteknologisk, dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det dig, vi søger!

 
MacArtney har travlt og søger derfor en selvstændig og kvalitetsbevidst medarbejder, der kan bidrage til fortsat vækst af MacArtneys position inden for nøglefærdige løsninger til kunder inden for vind, offshore og den maritime sektor. 
 
Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en uformel organisation med højt til loftet. Du bliver en del af en teknisk og fagligt stærk organisation, som har stor erfaring og ekspertise i udvikling og produktion af totalløsninger inden for vedvarende energi og offshore. 
 
Om jobbet
Du vil blive en del af et kompetent team, hvor du vil have ansvaret for, at de enkelte opgaver løses med høj kvalitet. Du skal som teamleder have overblikket og sikre, at hele teamet løfter i flok samt skabe retning i afdelingen. Du vil være ansvarlig for, at svejseprocedurerne følges, svejselog udfyldes og svejsekontrol NDT/MPI bliver udført. Du skal have hænderne og hovedet godt skruet på, da 60-70% af arbejdsopgaverne vil være hands-on i produktionen. Dertil vil du også skulle stå for den daglige planlægning, herunder godkendelse af dagsedler.  
 
Dine arbejdsopgaver vil desuden være:  
  • Opstilling og programmering af robotsvejser 
  • TMIG/MAG og TIG svejsning 
  • Manuel svejsning og semiautomatisk svejsning 
  • At sikre, at arbejdsmiljø og sikkerhed overholdes 
  • At afholde og deltage i tavlemøder  
 
Kvalifikationer 
Der er flere indgangsvikler til jobbet, eksempelvis en baggrund som smed, kleinsmed, maskinarbejder eller lignende. Det er et krav, at du er certificeret i 136/138 MAG svejsning. Det er en fordel, hvis du har god tegningsforståelse og interesse for programmering af robotsvejsere. Du behersker engelsk i skrift og tale.  
 
Vi søger en person, som trives med ansvar og orden, og som altid følger opgaverne til dørs inden for tidsfristen i en god kvalitet. Dertil er det vigtigt, at du er en teamplayer, som kan skabe resultater i samarbejde med dine kollegaer. Du er serviceminded, struktureret og har et godt humør, som også smitter af på andre. Din energi og dit drive bruger du til at sikre opgaveløsningen, men du er samtidig tålmodig og rolig, hvilket skaber overblik og sikkerhed. 
 
Vi tilbyder 
En spændende stilling i et dynamisk og inspirerende miljø, som er kendetegnet ved en høj grad af faglighed og engagement og med en uformel omgangstone. Vi har fokus på fleksibilitet, et godt arbejdsklima og sociale tiltag, da det er vigtigt, at alle medarbejdere trives.
 
Dertil tilbydes du:  
  • Udfordringer i hverdagen 
  • Gode ansættelses- og arbejdsforhold 
  • Frokostordning 
  • Løn efter kvalifikationer 
 
Ansøgning 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for MacArtney Hydraulics A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Jeanette Møller Demuth på tlf. +45 3085 1293.
 
Om MacArtney 
The MacArtney Group is a global supplier of underwater technology products and systems specialising in design, manufacture, sales, and service of a wide range of systems to oil & gas offshore operators, ROV, diving, and survey contractors, the renewable energy sector, ocean science institutes, and navies around the world. The company offers an extensive variety of advanced and reliable products and system solutions spanning from subsea cables and connectors to state-of-the-art integrated packages, including fibre optic telemetry, underwater cameras and lights, oceanographic instruments, marine winch systems, and remotely operated, towed vehicles. All products supplied are designed and tested to provide high quality, efficiency and reliable performance in the challenging underwater environment. 
 
Læs mere på www.macartney.com
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014652Phoenix-5a176fe312019-05-01T13:02:02.073Teamleder søges til svejseafdelingen hos MacArtney Hydraulics A/S i LemvigHar du erfaring med svejsning? Er du god til at gå forrest og skabe retning? Vil du være en vigtig del af en højteknologisk, dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det dig, vi søger!
 
MacArtney har travlt og søger derfor en selvstændig og kvalitetsbevidst medarbejder, der kan bidrage til fortsat vækst af MacArtneys position inden for nøglefærdige løsninger til kunder inden for vind, offshore og den maritime sektor. 
 
Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en uformel organisation med højt til loftet. Du bliver en del af en teknisk og fagligt stærk organisation, som har stor erfaring og ekspertise i udvikling og produktion af totalløsninger inden for vedvarende energi og offshore. 
 
Om jobbet
Du vil blive en del af et kompetent team, hvor du vil have ansvaret for, at de enkelte opgaver løses med høj kvalitet. Du skal som teamleder have overblikket og sikre, at hele teamet løfter i flok samt skabe retning i afdelingen. Du vil være ansvarlig for, at svejseprocedurerne følges, svejselog udfyldes og svejsekontrol NDT/MPI bliver udført. Du skal have hænderne og hovedet godt skruet på, da 60-70% af arbejdsopgaverne vil være hands-on i produktionen. Dertil vil du også skulle stå for den daglige planlægning, herunder godkendelse af dagsedler.  
 
Dine arbejdsopgaver vil desuden være:  
  • Opstilling og programmering af robotsvejser 
  • TMIG/MAG og TIG svejsning 
  • Manuel svejsning og semiautomatisk svejsning 
  • At sikre, at arbejdsmiljø og sikkerhed overholdes 
  • At afholde og deltage i tavlemøder  
 
Kvalifikationer 
Der er flere indgangsvikler til jobbet, eksempelvis en baggrund som smed, kleinsmed, maskinarbejder eller lignende. Det er et krav, at du er certificeret i 136/138 MAG svejsning. Det er en fordel, hvis du har god tegningsforståelse og interesse for programmering af robotsvejsere. Du behersker engelsk i skrift og tale.  
 
Vi søger en person, som trives med ansvar og orden, og som altid følger opgaverne til dørs inden for tidsfristen i en god kvalitet. Dertil er det vigtigt, at du er en teamplayer, som kan skabe resultater i samarbejde med dine kollegaer. Du er serviceminded, struktureret og har et godt humør, som også smitter af på andre. Din energi og dit drive bruger du til at sikre opgaveløsningen, men du er samtidig tålmodig og rolig, hvilket skaber overblik og sikkerhed. 
 
Vi tilbyder 
En spændende stilling i et dynamisk og inspirerende miljø, som er kendetegnet ved en høj grad af faglighed og engagement og med en uformel omgangstone. Vi har fokus på fleksibilitet, et godt arbejdsklima og sociale tiltag, da det er vigtigt, at alle medarbejdere trives.
 
Dertil tilbydes du:  
  • Udfordringer i hverdagen 
  • Gode ansættelses- og arbejdsforhold 
  • Frokostordning 
  • Løn efter kvalifikationer 
 
Ansøgning 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for MacArtney Hydraulics A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Jeanette Møller Demuth på tlf. +45 3085 1293.
 
Om MacArtney 
The MacArtney Group is a global supplier of underwater technology products and systems specialising in design, manufacture, sales, and service of a wide range of systems to oil & gas offshore operators, ROV, diving, and survey contractors, the renewable energy sector, ocean science institutes, and navies around the world. The company offers an extensive variety of advanced and reliable products and system solutions spanning from subsea cables and connectors to state-of-the-art integrated packages, including fibre optic telemetry, underwater cameras and lights, oceanographic instruments, marine winch systems, and remotely operated, towed vehicles. All products supplied are designed and tested to provide high quality, efficiency and reliable performance in the challenging underwater environment. 
 
Læs mere på www.macartney.com
 
Har du erfaring med svejsning? Er du god til at gå forrest og skabe retning? Vil du være en vigtig del af en højteknologisk, dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det dig, vi søger! MacArtney har travlt og søger derfor en selvstændig og kvalitetsbevidst medarbejder, der kan bidrage til fortsat vækst af MacArtneys position inden for nøglefærdige løsninger til kunder inden for vind, offshore og den maritime sektor. Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en uformel organisation med højt til loftet. Du bliver en del af en teknisk og fagligt stærk organisation, som har stor erfaring og ekspertise i udvikling og produktion af totalløsninger inden for vedvarende energi og offshore. Om jobbet Du vil blive en del af et kompetent team, hvor du vil have ansvaret for, at de enkelte opgaver løses med høj kvalitet. Du skal som teamleder have overblikket og sikre, at hele teamet løfter i flok samt skabe retning i afdelingen. Du vil være ansvarlig for, at svejseprocedurerne følges, svejselog udfyldes og svejsekontrol NDT MPI bliver udført. Du skal have hænderne og hovedet godt skruet på, da 60-70 af arbejdsopgaverne vil være hands-on i produktionen. Dertil vil du også skulle stå for den daglige planlægning, herunder godkendelse af dagsedler. Dine arbejdsopgaver vil desuden være: Opstilling og programmering af robotsvejser TMIG MAG og TIG svejsning Manuel svejsning og semiautomatisk svejsning At sikre, at arbejdsmiljø og sikkerhed overholdes At afholde og deltage i tavlemøder Kvalifikationer Der er flere indgangsvikler til jobbet, eksempelvis en baggrund som smed, kleinsmed, maskinarbejder eller lignende. Det er et krav, at du er certificeret i 136 138 MAG svejsning. Det er en fordel, hvis du har god tegningsforståelse og interesse for programmering af robotsvejsere. Du behersker engelsk i skrift og tale. Vi søger en person, som trives med ansvar og orden, og som altid følger opgaverne til dørs inden for tidsfristen i en god kvalitet. Dertil er det vigtigt, at du er en teamplayer, som kan skabe resultater i samarbejde med dine kollegaer. Du er serviceminded, struktureret og har et godt humør, som også smitter af på andre. Din energi og dit drive bruger du til at sikre opgaveløsningen, men du er samtidig tålmodig og rolig, hvilket skaber overblik og sikkerhed. Vi tilbyder En spændende stilling i et dynamisk og inspirerende miljø, som er kendetegnet ved en høj grad af faglighed og engagement og med en uformel omgangstone. Vi har fokus på fleksibilitet, et godt arbejdsklima og sociale tiltag, da det er vigtigt, at alle medarbejdere trives. Dertil tilbydes du: Udfordringer i hverdagen Gode ansættelses- og arbejdsforhold Frokostordning Løn efter kvalifikationer Ansøgning JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for MacArtney Hydraulics A S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Jeanette Møller Demuth på tlf. 45 3085 1293. Om MacArtney The MacArtney Group is a global supplier of underwater technology products and systems specialising in design, manufacture, sales, and service of a wide range of systems to oil & gas offshore operators, ROV, diving, and survey contractors, the renewable energy sector, ocean science institutes, and navies around the world. The company offers an extensive variety of advanced and reliable products and system solutions spanning from subsea cables and connectors to state-of-the-art integrated packages, including fibre optic telemetry, underwater cameras and lights, oceanographic instruments, marine winch systems, and remotely operated, towed vehicles. All products supplied are designed and tested to provide high quality, efficiency and reliable performance in the challenging underwater environment. Læs mere på www.macartney.com10Phoenix5a176fe3101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=145769&DepartmentId=18974&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3517303JKS A/S11Enghaven 27500HolstebroDKDanmarkORS/5a176fe3_logo.pngORS/Small/5a176fe3_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent752069JksHrManagerSpecialpakke 114576900101-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a176fe3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a176fe3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a176fe3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a176fe3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Teamleder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse361633894tsa@jks.dkDanmarkDanmark330020275Faglig stærk teamleder til sygedagpenge, jobafklaring og fleksjobRobot Center for arbejdsmarked og borgerservice i Struer Kommune søger en teamleder til team Fra sygdom til job . Kan du lide at være i en kommune, hvor du kan være sikker på, at du er TÆT PÅ borgerne, TÆT PÅ kolleger og samarbejdspartnerne og TÆT PÅ opgaverne i hverdagen, så får du det godt hos os. Vi arbejder for at levere den højeste kvalitet og når vi gør det sammen, så skaber vi en sammenhæng i organisationen, som også giver den bedste arbejdsplads. Vi er en lille kommune, og det ser vi som en fordel. Vi kan omstille os i løbet af kort tid, når opgaverne kalder på en anden indsats fra os, men vi har brug for din hjælp. Forventningerne til dig er høje og det skal du også kunne trives i. Vi har tre kerneopgaver og det er at hjælpe virksomheder til at få tilstrækkelig arbejdskraft til at udvikle sig i vores lokalsamfund, det er at hjælpe borgerne ind på arbejdsmarkedet, i det omfang de kan, og det er at levere den service og de ydelser, som borgerne har ret til i rette mængde og i rette tid. Solidt fagligt fundament og stærke ledelseskompetencer Det fagområde, som vi mangler dig til, er team fra sygdom til job. Teamet består af 9 dygtige og erfarne medarbejdere, som arbejder med målgrupperne sygedagpenge, jobafklaringsforløb, ledighedsydelse og fleksjob. Da der er tale om dygtige og erfarne medarbejdere, er det derfor vigtigt, for at sikre deres fortsatte faglige udvikling, at du er fagligt velforankret og har gode lederevner. Dine opgaverTilrettelægge den daglige drift og sætte en klar faglig retning for teamets arbejde.Understøtte at medarbejderne er opdateret på den nyeste lovgivning, principafgørelser osv.Løbende formidle benchmark, økonomi og nøgletal til medarbejderne.Sikre ensartet sagsbehandling og vidensdeling gennem faglig sagsparring både løbende og ved teammøder, samt individuel støtte i vanskelige fagproblematikker.Deltage i netværksmøder og have fokus på at skabe gode samarbejdsrelationer.Udvikle det tværfaglige samarbejde, internt som eksternt.Løbende udvikle nødvendige arbejdsgangsbeskrivelser og kompetenceplan.Agere sparringspartner for dine teamleder kollegaer. Vi forventerDu har et bredt kendskab til arbejdsmarkedet og lovgivningen på beskæftigelsesområdet samt et indgående kendskab til sygedagpenge, jobafklaring og fleksjobområdet.Du har ledererfaring og gerne en lederuddannelse.Du har ledelsesmæssig og personlig gennemslagskraft og du sætter en klar faglig retning og formår at skabe følgeskab.Du har gode kommunikative evner og kan kommunikere klart og forståeligt, rundt i organisationen og ud til borgerne.Er bevidst om din lederrolle og kan agere loyalt i krydspresset mellem medarbejdere, borgere, politisk og strategisk ledelse.Du kan se helheder, og du formår at hæve dig op over eget område og skabe løsninger på tværs af Struer Kommune, til vores fælles bedste.Du deltager aktivt i centerets fælles opgaveløsning.Er proaktiv ift. løbende at udvikle teamets metoder og søge inspiration til best practice, der kan øge effektivitet, resultater og sammenhængskraft.Du sætter borgernes retssikkerhed og en lige behandling af alle højtGennem fokus på kerneopgavehåndteringen, at sikre personalets trivsel. Er du interesseret i stillingen er du velkommen til at kontakte Anette Jul Mortensen, Centerchef for Arbejdsmarked og Borgerservice i Struer Kommune på telefon 20 45 72 15. Ansøgningsfristen er søndag den 2. juni 2019. Vi forventer at afholde 1. samtale fredag den 7. juni. Herefter vil kandidater der udvælges til 2. samtale have en personlig samtale med centerchefen inden 2. samtale. Der vil blive anvendt personlighedstest i forbindelse med rekrutteringen. Forventet starttidspunkt vil være 1. august 2019.Center for arbejdsmarked og borgerservice i Struer Kommune søger en teamleder til team “Fra sygdom til job”.

Kan du lide at være i en kommune, hvor du kan være sikker på, at du er TÆT PÅ borgerne, TÆT PÅ kolleger og samarbejdspartnerne og TÆT PÅ opgaverne i hverdagen, så får du det godt hos os.

Vi arbejder for at levere den højeste kvalitet og når vi gør det sammen, så skaber vi en sammenhæng i organisationen, som også giver den bedste arbejdsplads.

Vi er en lille kommune, og det ser vi som en fordel. Vi kan omstille os i løbet af kort tid, når opgaverne kalder på en anden indsats fra os, men vi har brug for din hjælp. Forventningerne til dig er høje og det skal du også kunne trives i.

Vi har tre kerneopgaver – og det er at hjælpe virksomheder til at få tilstrækkelig arbejdskraft til at udvikle sig i vores lokalsamfund, det er at hjælpe borgerne ind på arbejdsmarkedet, i det omfang de kan, og det er at levere den service og de ydelser, som borgerne har ret til i rette mængde og i rette tid.

Solidt fagligt fundament og stærke ledelseskompetencer
Det fagområde, som vi mangler dig til, er team fra sygdom til job. Teamet består af 9 dygtige og erfarne medarbejdere, som arbejder med målgrupperne sygedagpenge, jobafklaringsforløb, ledighedsydelse og fleksjob.

Da der er tale om dygtige og erfarne medarbejdere, er det derfor vigtigt, for at sikre deres fortsatte faglige udvikling, at du er fagligt velforankret og har gode lederevner.

Dine opgaver
  • Tilrettelægge den daglige drift og sætte en klar faglig retning for teamets arbejde.
  • Understøtte at medarbejderne er opdateret på den nyeste lovgivning, principafgørelser osv.
  • Løbende formidle benchmark, økonomi og nøgletal til medarbejderne.
  • Sikre ensartet sagsbehandling og vidensdeling gennem faglig sagsparring både løbende og ved teammøder, samt individuel støtte i vanskelige fagproblematikker.
  • Deltage i netværksmøder og have fokus på at skabe gode samarbejdsrelationer.
  • Udvikle det tværfaglige samarbejde, internt som eksternt.
  • Løbende udvikle nødvendige arbejdsgangsbeskrivelser og kompetenceplan.
  • Agere sparringspartner for dine teamleder kollegaer.

Vi forventer
  • Du har et bredt kendskab til arbejdsmarkedet og lovgivningen på beskæftigelsesområdet samt et indgående kendskab til sygedagpenge, jobafklaring og fleksjobområdet.
  • Du har ledererfaring og gerne en lederuddannelse.
  • Du har ledelsesmæssig og personlig gennemslagskraft og du sætter en klar faglig retning og formår at skabe følgeskab.
  • Du har gode kommunikative evner og kan kommunikere klart og forståeligt, rundt i organisationen og ud til borgerne.
  • Er bevidst om din lederrolle og kan agere loyalt i krydspresset mellem medarbejdere, borgere, politisk og strategisk ledelse.
  • Du kan se helheder, og du formår at hæve dig op over eget område og skabe løsninger på tværs af Struer Kommune, til vores fælles bedste.
  • Du deltager aktivt i centerets fælles opgaveløsning.
  • Er proaktiv ift. løbende at udvikle teamets metoder og søge inspiration til ’best practice, der kan øge effektivitet, resultater og sammenhængskraft.
  • Du sætter borgernes retssikkerhed og en lige behandling af alle højt
  • Gennem fokus på kerneopgavehåndteringen, at sikre personalets trivsel.

Er du interesseret i stillingen
er du velkommen til at kontakte Anette Jul Mortensen, Centerchef for Arbejdsmarked og Borgerservice i Struer Kommune på telefon 20 45 72 15.

Ansøgningsfristen
er søndag den 2. juni 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtale fredag den 7. juni. Herefter vil kandidater der udvælges til 2. samtale have en personlig samtale med centerchefen inden 2. samtale. Der vil blive anvendt personlighedstest i forbindelse med rekrutteringen. Forventet starttidspunkt vil være 1. august 2019.

 

Struer KommuneStruer2019-05-08T00:00:002019-06-02T00:00:00
330023878Pædagogisk teamleder til Fonden Kildegård-ThyRobot Da vores leder har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en engageret pædagogisk teamleder til tiltrædelse den 1. juli eller snarest mulig. Kildegaard Thy er et socialpædagogisk opholdssted, godkendt til 8 beboere i alderen 13-23 år. Den støtte vi giver de unge, er afstemt med den enkeltes hjemkommune og vores grundlæggende formål er at medvirke til at den enkelte får de bedst mulige vilkår for at mestre sin egen tilværelse. I hverdagen bestræber vi os på at møde de unge med en faglig indsigt og respekt for den enkeltes livshistorie og nuværende situation. Vi forsøger at skabe et miljø, som får forskelligheden til at danne en helhed i en tryg og rolig hverdag for alle beboere, pårørende og personale. Vi forventer at vores kommende pædagogiske teamleder: Har en socialfaglig uddannelse, eller anden relevant uddannelse, eventuelt suppleret med efteruddannelse i ledelse. Har erfaring fra det socialpædagogiske område. Kan samle en medarbejdergruppe, udøve nærledelse og opnå følgeskab. Kan udvise personligt lederskab, hvor der tænkes proaktivt og samtidig sikres vedholdenhed og implementeringskraft. Forstår at omsætte Station Vests værdier i praksis. Prioriterer inddragelse, er synlig og dialogskabende i alle relationer. Er tydelig i sin kommunikation og skaber opbakning indadtil og udadtil. Sikrer en kultur med fokus på videndeling, samarbejde og dialog Vi tilbyder en arbejdsplads med gode arbejdsvilkår, en kompetent og alsidig medarbejdergruppe, fokus på lederudvikling og ledersparring. Du bliver en del af en større virksomhed der er kendetegnet ved faglighed og innovation. Arbejdsgiver: Fonden Kildegård-Thy Arbejdspladsens adresse: Sindrupvej 1. 7760 Hurup. Vi tilbyder: Fastansættelse, fuldtid. Ansøgningsfrist: 25. maj 2019. Ansøgningen skal sendes til: kuno@stationvest.dk Samtaler forventes afholdt: 28 og 29. maj 2019.

Da vores leder har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en engageret pædagogisk teamleder til tiltrædelse den 1. juli eller snarest mulig.

Kildegaard Thy er et socialpædagogisk opholdssted, godkendt til 8 beboere i alderen 13-23 år.

Den støtte vi giver de unge, er afstemt med den enkeltes hjemkommune og vores grundlæggende formål er at medvirke til at den enkelte får de bedst mulige vilkår for at mestre sin egen tilværelse.

I hverdagen bestræber vi os på at møde de unge med en faglig indsigt og respekt for den enkeltes livshistorie og nuværende situation. Vi forsøger at skabe et miljø, som får forskelligheden til at danne en helhed i en tryg og rolig hverdag for alle beboere, pårørende og personale.

Vi forventer at vores kommende pædagogiske teamleder:

  • Har en socialfaglig uddannelse, eller anden relevant uddannelse, eventuelt suppleret med efteruddannelse i ledelse.
  • Har erfaring fra det socialpædagogiske område.
  • Kan samle en medarbejdergruppe, udøve nærledelse og opnå følgeskab.
  • Kan udvise personligt lederskab, hvor der tænkes proaktivt og samtidig sikres vedholdenhed og implementeringskraft.
  • Forstår at omsætte Station Vests værdier i praksis.
  • Prioriterer inddragelse, er synlig og dialogskabende i alle relationer.
  • Er tydelig i sin kommunikation og skaber opbakning indadtil og udadtil.
  • Sikrer en kultur med fokus på videndeling, samarbejde og dialog

Vi tilbyder en arbejdsplads med gode arbejdsvilkår, en kompetent og alsidig medarbejdergruppe, fokus på lederudvikling og ledersparring. Du bliver en del af en større virksomhed der er kendetegnet ved faglighed og innovation.

Arbejdsgiver: Fonden Kildegård-Thy

Arbejdspladsens adresse: Sindrupvej 1. 7760 Hurup.

Vi tilbyder: Fastansættelse, fuldtid.

Ansøgningsfrist: 25. maj 2019.

Ansøgningen skal sendes til: kuno@stationvest.dk

Samtaler forventes afholdt: 28 og 29. maj 2019.

Fonden Kildegård-ThyHurup Thy2019-05-14T00:00:002019-05-25T00:00:00
330020875Teamleder til Familiecenter ViborgRobot Familiecenter Viborg søger en teamleder, der både kan være med til at sikre den daglige drift og udvikle det forebyggende arbejde. Som teamleder får du blandt andet ansvaret for den daglige drift af spæd- og småbørnsteamet, som gennemfører før-fødsels-, samspils- og forældrekompetenceundersøgelser og massiv støtte til særlig udsatte familier med spæd- og småbørn op til og med 2 år. Du får personaleansvar for ca. 14-18 dygtige og engagerede medarbejdere, der har lyst og vilje til at arbejde med udvikling af fag og metoder. Du bliver en del af en arbejdsplads med høj grad af frihed og ansvar, og får god mulighed for sparring og støtte i ledergruppen samt kompetenceudvikling efter ønsker og behov. Du får desuden en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der, trods travlhed, er plads til grin mellem kolleger. Om jobbet Dine opgaver bliver blandt andet at:støtte den enkelte medarbejder og teams som helhed, herunder yde faglig sparring og supervision til medarbejderne individuelt og i gruppe.udvikle det forebyggende og foregribende område, i samarbejde med medarbejdere, teamlederkollega og afdelingsleder, samt evt. samarbejdspartnere.kvalificere dokumentationen og skriftligheden, samt fortsætte implementering af effektmålingssystemet FIT (Feedback Informed Treatment).medvirke til et godt og tværgående samarbejde mellem relevante samarbejdspartnere.sikre, at Viborg Kommunes overordnede værdier og mål på børn og ungeområdet udmøntes i det daglige arbejde.varetage selvstændige behandlingsopgaver efter aftale med afdelingsleder. Om dig Vi forventer, at du er uddannet socialrådgiver, pædagog eller psykolog og har erfaring indenfor behandlingsområdet gerne ift. undersøgelsesområdet og eller spæd- og småbørnsområdet. Du har en anerkendende og ressourceorienteret tilgang, og kan se den enkeltes potentiale og få det til at vokse. Desuden kan du indgå i en respektfuld dialog med borgere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Du er en dygtig leder eller har potentialet til at blive det, og du har ambitioner på det forebyggende og foregribende område. Samtidig har du fokus på sammenhængen mellem pris ressourcer og kvalitet. Vi forestiller os, at du er kreativ og nytænkende. Du er desuden god til at skabe struktur, planlægge og prioritere samt til at skabe overblik. Om Familiecenter Viborg Familiecenteret er leverandør til Familieafdelingen til børn og deres forældre i alderen 0 17 år (primært 0-12 år) ift. forebyggende og foregribende indsatser i henhold til Lov om Social service kapitel 3 og 11. Familiecenter Viborg er organiseret i tre distriktsteams Team Øst, Team Vest og Team Nord og flere specialteams bl.a. Familiekonsulent team og et Spæd- og småbørnsteam. Der er ansat ca. 45 medarbejdere i Familiecenteret, fordelt på følgende tre primære faggrupper pædagoger, socialrådgivere og psykologer. Der arbejdes ud fra en systemisk og tværfaglig tankegang, således at alle faggrupper samarbejder om de forskellige opgaver. Ledelsen i Familiecenteret består af n afdelingsleder og to teamledere. Desuden er der nogle koordinatorfunktioner blandt medarbejderne. Om ledelse i Viborg Kommune Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Løn og ansættelse Løn fastsættes efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af Ny løn . Samtaler Første samtale forventes afholdt den 6. juni 2019, og anden samtale forventes afholdt den 20. juni 2019. I den mellemliggende periode vil der blive foretaget en profilanalyse. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Få mere at vide om stillingen Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Rikke Halling Mørch, tlf.nr.: 87 87 78 02 eller tlf.nr.: 23 64 73 30. Læs job- og kompetenceprofil for teamlederstillingen i Familiecenter Viborg her Link til Familiecenter Viborgs hjemmesideFamiliecenter Viborg søger en teamleder, der både kan være med til at sikre den daglige drift og udvikle det forebyggende arbejde.

Som teamleder får du blandt andet ansvaret for den daglige drift af spæd- og småbørnsteamet, som gennemfører før-fødsels-, samspils- og forældrekompetenceundersøgelser og massiv støtte til særlig udsatte familier med spæd- og småbørn op til og med 2 år.
 
Du får personaleansvar for ca. 14-18 dygtige og engagerede medarbejdere, der har lyst og vilje til at arbejde med udvikling af fag og metoder.
 
Du bliver en del af en arbejdsplads med høj grad af frihed og ansvar, og får god mulighed for sparring og støtte i ledergruppen samt kompetenceudvikling efter ønsker og behov. Du får desuden en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der, trods travlhed, er plads til grin mellem kolleger.
 
Om jobbet
Dine opgaver bliver blandt andet at:
  • støtte den enkelte medarbejder og teams som helhed, herunder yde faglig sparring og supervision til medarbejderne – individuelt og i gruppe.
  • udvikle det forebyggende og foregribende område, i samarbejde med medarbejdere, teamlederkollega og afdelingsleder, samt evt. samarbejdspartnere.
  • kvalificere dokumentationen og skriftligheden, samt fortsætte implementering af effektmålingssystemet FIT (Feedback Informed Treatment).
  • medvirke til et godt og tværgående samarbejde mellem relevante samarbejdspartnere.
  • sikre, at Viborg Kommunes overordnede værdier og mål på børn og ungeområdet udmøntes i det daglige arbejde.
  • varetage selvstændige behandlingsopgaver efter aftale med afdelingsleder.

Om dig
Vi forventer, at du er uddannet socialrådgiver, pædagog eller psykolog og har erfaring indenfor behandlingsområdet – gerne ift. undersøgelsesområdet og/eller spæd- og småbørnsområdet.
 
Du har en anerkendende og ressourceorienteret tilgang, og kan se den enkeltes potentiale og få det til at vokse. Desuden kan du indgå i en respektfuld dialog med borgere, medarbejdere og samarbejdspartnere.
 
Du er en dygtig leder eller har potentialet til at blive det, og du har ambitioner på det forebyggende og foregribende område. Samtidig har du fokus på sammenhængen mellem pris/ressourcer og kvalitet.
 
Vi forestiller os, at du er kreativ og nytænkende. Du er desuden god til at skabe struktur, planlægge og prioritere samt til at skabe overblik.
  
Om Familiecenter Viborg
Familiecenteret er leverandør til Familieafdelingen til børn og deres forældre i alderen 0 – 17 år (primært 0-12 år) ift. forebyggende og foregribende indsatser i henhold til Lov om Social service kapitel 3 og 11.
 
Familiecenter Viborg er organiseret i tre distriktsteams; Team Øst, Team Vest og Team Nord og flere specialteams bl.a. Familiekonsulent team og et Spæd- og småbørnsteam.
 
Der er ansat ca. 45 medarbejdere i Familiecenteret, fordelt på følgende tre primære faggrupper; pædagoger, socialrådgivere og psykologer. Der arbejdes ud fra en systemisk og tværfaglig tankegang, således at alle faggrupper samarbejder om de forskellige opgaver.
 
Ledelsen i Familiecenteret består af én afdelingsleder og to teamledere. Desuden er der nogle koordinatorfunktioner blandt medarbejderne.

Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.

Løn og ansættelse
Løn fastsættes efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af ”Ny løn”.

Samtaler
Første samtale forventes afholdt den 6. juni 2019, og anden samtale forventes afholdt den 20. juni 2019.
 
I den mellemliggende periode vil der blive foretaget en profilanalyse.
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst.
 
Få mere at vide om stillingen
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Rikke Halling Mørch, tlf.nr.: 87 87 78 02 eller tlf.nr.: 23 64 73 30.

Læs job- og kompetenceprofil for teamlederstillingen i Familiecenter Viborg her

Link til Familiecenter Viborgs hjemmeside




 

LederrekrutteringViborg2019-05-09T00:00:002019-05-28T00:00:00
330020737Teamleder til team "Køb/salg" i EjendommeBasic Silkeborg Kommunes Ejendomsstab søger en teamleder daglig leder for fire ejendomsmæglere jurister og 1-2 studentermedhjælpere (jura) i teamet Køb salg . Silkeborg Kommune er en kommune i vækst, som bl.a. betyder, at vi får rigtig mange nye tilflyttere hvert år. Ejendomme har derfor en stor opgave i at understøtte denne vækst med de fornødne faciliteter og bosætningsmuligheder. Som teamleder får du det faglige ansvar for bl.a. disse opgaver: Porteføljeadministration Køb og salg af kommunens faste ejendomme Kommunens erhvervslejekontrakter Støtte til og tilsyn med almene boliger Sekretariatsfunktion for Husleje- og Beboerklagenævn Dine daglige opgaver bliver: Ledelse, sparring og udvikling af teamet Koordinering af projekter Projektledelse Dialog og forhandling med borgere virksomheder om køb og salg af ejendomme og grunde Sagsfremstilling for politisk udvalg Faglig kvalitetssikring Deltagelse i sektionens ledelse Vi forventer, at du: Har en relevant uddannelse som jurist, landinspektør, ejendomsmægler eller måske er projektleder, der har erfaring juridisk viden fra en lignende stilling. Har en lederuddannelse eller har lyst til at tage en sådan hos os. Har blik for situationsbestemt ledelse Har fokus på teamets faglige og personlige udvikling Sikrer fremdrift og leverancer fra teamet Tænker proaktivt og er en naturlig igangsætter og afslutter Kan bevare overblikket med en struktureret tilgang Kan bearbejde og formidle komplekse problemstillinger Har erfaring med projektledelse og samarbejde på tværs Bidrager til et godt arbejdsmiljø Vi tilbyder: Et spændende lederjob med mulighed for sparring og udvikling Et godt arbejdsmiljø Dygtige og engagerede medarbejdere Mulighed for selv at tilrettelægge dine opgaver En uformel omgangstone Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme. Endvidere arbejder vi med salg af kommunens erhvervs- og boliggrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse, køb af jord og ejendomme til udvikling, administration af de ejendomme kommunen indlejer samt forsikring og risikostyring I Ejendomme er vi organiseret efter principperne i Facility Management - det betyder, at staben har ansvaret for ejendomsporteføljen - herunder at bygge nyt, vedligeholde, forsikre, energioptimere, samt teknisk service og rengøring. Vi arbejder med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv. På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os . Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Tiltrædelse: 1. august 2019. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50. Ansøgningsfrist: søndag 2. juni 2019. Første samtale forventes afholdt torsdag 20. juni og anden samtale onsdag 26. juni.Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Silkeborg Kommunes Ejendomsstab søger en teamleder/daglig leder for fire ejendomsmæglere/jurister og 1-2 studentermedhjælpere (jura) i teamet ”Køb/salg”.
 
Silkeborg Kommune er en kommune i vækst, som bl.a. betyder, at vi får rigtig mange nye tilflyttere hvert år. Ejendomme har derfor en stor opgave i at understøtte denne vækst med de fornødne faciliteter og bosætningsmuligheder.
 
Som teamleder får du det faglige ansvar for bl.a. disse opgaver:
  • Porteføljeadministration
  • Køb og salg af kommunens faste ejendomme
  • Kommunens erhvervslejekontrakter
  • Støtte til og tilsyn med almene boliger
  • Sekretariatsfunktion for Husleje- og Beboerklagenævn
Dine daglige opgaver bliver:
  • Ledelse, sparring og udvikling af teamet
  • Koordinering af projekter
  • Projektledelse
  • Dialog og forhandling med borgere/virksomheder om køb og salg af ejendomme og grunde
  • Sagsfremstilling for politisk udvalg
  • Faglig kvalitetssikring
  • Deltagelse i sektionens ledelse
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse som jurist, landinspektør, ejendomsmægler eller måske er projektleder, der har erfaring/juridisk viden fra en lignende stilling.
  • Har en lederuddannelse eller har lyst til at tage en sådan hos os.
  • Har blik for situationsbestemt ledelse
  • Har fokus på teamets faglige og personlige udvikling
  • Sikrer fremdrift og leverancer fra teamet
  • Tænker proaktivt og er en naturlig igangsætter og afslutter
  • Kan bevare overblikket med en struktureret tilgang
  • Kan bearbejde og formidle komplekse problemstillinger
  • Har erfaring med projektledelse og samarbejde på tværs
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder:
  • Et spændende lederjob med mulighed for sparring og udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Dygtige og engagerede medarbejdere
  • Mulighed for selv at tilrettelægge dine opgaver
  • En uformel omgangstone
Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 – fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme.
  • Endvidere arbejder vi med salg af kommunens erhvervs- og boliggrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse, køb af jord og ejendomme til udvikling, administration af de ejendomme kommunen indlejer samt forsikring og risikostyring
I Ejendomme er vi organiseret efter principperne i Facility Management - det betyder, at staben har ansvaret for ejendomsporteføljen - herunder at bygge nyt, vedligeholde, forsikre, energioptimere, samt teknisk service og rengøring.
 
Vi arbejder med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv.
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Tiltrædelse: 1. august 2019.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50.
 
Ansøgningsfrist: søndag 2. juni 2019.  Første samtale forventes afholdt torsdag 20. juni og anden samtale onsdag 26. juni.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/47c38848_logo.jpegEjendommeSilkeborg2019-05-09T15:08:42.5902019-06-02T00:00:00
330021327Teamleder til team "Køb/salg" i EjendommeRobot Silkeborg Kommunes Ejendomsstab søger en teamleder daglig leder for fire ejendomsmæglere jurister og 1-2 studentermedhjælpere (jura) i teamet Køb salg . Silkeborg Kommune er en kommune i vækst, som bl.a. betyder, at vi får rigtig mange nye tilflyttere hvert år. Ejendomme har derfor en stor opgave i at understøtte denne vækst med de fornødne faciliteter og bosætningsmuligheder. Som teamleder får du det faglige ansvar for bl.a. disse opgaver:PorteføljeadministrationKøb og salg af kommunens faste ejendommeKommunens erhvervslejekontrakterStøtte til og tilsyn med almene boligerSekretariatsfunktion for Husleje- og BeboerklagenævnDine daglige opgaver bliver:Ledelse, sparring og udvikling af teametKoordinering af projekterProjektledelseDialog og forhandling med borgere virksomheder om køb og salg af ejendomme og grundeSagsfremstilling for politisk udvalgFaglig kvalitetssikringDeltagelse i sektionens ledelseVi forventer, at du:Har en relevant uddannelse som jurist, landinspektør, ejendomsmægler eller måske er projektleder, der har erfaring juridisk viden fra en lignende stilling.Har en lederuddannelse eller har lyst til at tage en sådan hos os.Har blik for situationsbestemt ledelseHar fokus på teamets faglige og personlige udviklingSikrer fremdrift og leverancer fra teametTænker proaktivt og er en naturlig igangsætter og afslutterKan bevare overblikket med en struktureret tilgangKan bearbejde og formidle komplekse problemstillingerHar erfaring med projektledelse og samarbejde på tværsBidrager til et godt arbejdsmiljøVi tilbyder:Et spændende lederjob med mulighed for sparring og udviklingEt godt arbejdsmiljøDygtige og engagerede medarbejdereMulighed for selv at tilrettelægge dine opgaverEn uformel omgangstoneEjendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme.Endvidere arbejder vi med salg af kommunens erhvervs- og boliggrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse, køb af jord og ejendomme til udvikling, administration af de ejendomme kommunen indlejer samt forsikring og risikostyringI Ejendomme er vi organiseret efter principperne i Facility Management - det betyder, at staben har ansvaret for ejendomsporteføljen - herunder at bygge nyt, vedligeholde, forsikre, energioptimere, samt teknisk service og rengøring. Vi arbejder med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv. På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os . Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Tiltrædelse: 1. august 2019. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50. Ansøgningsfrist: søndag 2. juni 2019. Første samtale forventes afholdt torsdag 20. juni og anden samtale onsdag 26. juni. Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Silkeborg Kommunes Ejendomsstab søger en teamleder/daglig leder for fire ejendomsmæglere/jurister og 1-2 studentermedhjælpere (jura) i teamet ”Køb/salg”.
 
Silkeborg Kommune er en kommune i vækst, som bl.a. betyder, at vi får rigtig mange nye tilflyttere hvert år. Ejendomme har derfor en stor opgave i at understøtte denne vækst med de fornødne faciliteter og bosætningsmuligheder.
 
Som teamleder får du det faglige ansvar for bl.a. disse opgaver:
  • Porteføljeadministration
  • Køb og salg af kommunens faste ejendomme
  • Kommunens erhvervslejekontrakter
  • Støtte til og tilsyn med almene boliger
  • Sekretariatsfunktion for Husleje- og Beboerklagenævn
Dine daglige opgaver bliver:
  • Ledelse, sparring og udvikling af teamet
  • Koordinering af projekter
  • Projektledelse
  • Dialog og forhandling med borgere/virksomheder om køb og salg af ejendomme og grunde
  • Sagsfremstilling for politisk udvalg
  • Faglig kvalitetssikring
  • Deltagelse i sektionens ledelse
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse som jurist, landinspektør, ejendomsmægler eller måske er projektleder, der har erfaring/juridisk viden fra en lignende stilling.
  • Har en lederuddannelse eller har lyst til at tage en sådan hos os.
  • Har blik for situationsbestemt ledelse
  • Har fokus på teamets faglige og personlige udvikling
  • Sikrer fremdrift og leverancer fra teamet
  • Tænker proaktivt og er en naturlig igangsætter og afslutter
  • Kan bevare overblikket med en struktureret tilgang
  • Kan bearbejde og formidle komplekse problemstillinger
  • Har erfaring med projektledelse og samarbejde på tværs
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder:
  • Et spændende lederjob med mulighed for sparring og udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Dygtige og engagerede medarbejdere
  • Mulighed for selv at tilrettelægge dine opgaver
  • En uformel omgangstone
Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 – fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme.
  • Endvidere arbejder vi med salg af kommunens erhvervs- og boliggrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse, køb af jord og ejendomme til udvikling, administration af de ejendomme kommunen indlejer samt forsikring og risikostyring
I Ejendomme er vi organiseret efter principperne i Facility Management - det betyder, at staben har ansvaret for ejendomsporteføljen - herunder at bygge nyt, vedligeholde, forsikre, energioptimere, samt teknisk service og rengøring.
 
Vi arbejder med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv.
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Tiltrædelse: 1. august 2019.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50.
 
Ansøgningsfrist: søndag 2. juni 2019.  Første samtale forventes afholdt torsdag 20. juni og anden samtale onsdag 26. juni.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-05-09T00:00:002019-06-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglig stærk teamleder til sygedagpenge, jobafklaring og fleksjob

Struer Kommune

Struer
Center for arbejdsmarked og borgerservice i Struer Kommune søger en teamleder til team Fra sygdom til job . Kan du lide at være i en kommune, hvor du kan være sikker på, at du er TÆT PÅ borgerne, TÆT PÅ kolleger og samarbejdspartnerne og TÆT PÅ opga...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Pædagogisk teamleder til Fonden Kildegård-Thy

Fonden Kildegård-Thy

Hurup Thy
Da vores leder har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en engageret pædagogisk teamleder til tiltrædelse den 1. juli eller snarest mulig. Kildegaard Thy er et socialpædagogisk opholdssted, godkendt til 8 beboere i alderen 13-23 år. Den støtte v...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:25. maj 2019

Teamleder til Familiecenter Viborg

Lederrekruttering

Viborg
Familiecenter Viborg søger en teamleder, der både kan være med til at sikre den daglige drift og udvikle det forebyggende arbejde. Som teamleder får du blandt andet ansvaret for den daglige drift af spæd- og småbørnsteamet, som gennemfører før-fødse...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Teamleder til team "Køb/salg" i Ejendomme

Ejendomme

Silkeborg
Silkeborg Kommunes Ejendomsstab søger en teamleder daglig leder for fire ejendomsmæglere jurister og 1-2 studentermedhjælpere (jura) i teamet Køb salg . Silkeborg Kommune er en kommune i vækst, som bl.a. betyder, at vi får rigtig mange nye tilflytte...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Teamleder til team "Køb/salg" i Ejendomme

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Silkeborg Kommunes Ejendomsstab søger en teamleder daglig leder for fire ejendomsmæglere jurister og 1-2 studentermedhjælpere (jura) i teamet Køb salg . Silkeborg Kommune er en kommune i vækst, som bl.a. betyder, at vi får rigtig mange nye tilflytte...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019