Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder søges til svejseafdelingen hos MacArtney Hydraulics A/S i Lemvig

Har du erfaring med svejsning? Er du god til at gå forrest og skabe retning? Vil du være en vigtig del af en højteknologisk, dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det dig, vi søger!

 
MacArtney har travlt og søger derfor en selvstændig og kvalitetsbevidst medarbejder, der kan bidrage til fortsat vækst af MacArtneys position inden for nøglefærdige løsninger til kunder inden for vind, offshore og den maritime sektor. 
 
Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en uformel organisation med højt til loftet. Du bliver en del af en teknisk og fagligt stærk organisation, som har stor erfaring og ekspertise i udvikling og produktion af totalløsninger inden for vedvarende energi og offshore. 
 
Om jobbet
Du vil blive en del af et kompetent team, hvor du vil have ansvaret for, at de enkelte opgaver løses med høj kvalitet. Du skal som teamleder have overblikket og sikre, at hele teamet løfter i flok samt skabe retning i afdelingen. Du vil være ansvarlig for, at svejseprocedurerne følges, svejselog udfyldes og svejsekontrol NDT/MPI bliver udført. Du skal have hænderne og hovedet godt skruet på, da 60-70% af arbejdsopgaverne vil være hands-on i produktionen. Dertil vil du også skulle stå for den daglige planlægning, herunder godkendelse af dagsedler.  
 
Dine arbejdsopgaver vil desuden være:  
  • Opstilling og programmering af robotsvejser 
  • TMIG/MAG og TIG svejsning 
  • Manuel svejsning og semiautomatisk svejsning 
  • At sikre, at arbejdsmiljø og sikkerhed overholdes 
  • At afholde og deltage i tavlemøder  
 
Kvalifikationer 
Der er flere indgangsvikler til jobbet, eksempelvis en baggrund som smed, kleinsmed, maskinarbejder eller lignende. Det er et krav, at du er certificeret i 136/138 MAG svejsning. Det er en fordel, hvis du har god tegningsforståelse og interesse for programmering af robotsvejsere. Du behersker engelsk i skrift og tale.  
 
Vi søger en person, som trives med ansvar og orden, og som altid følger opgaverne til dørs inden for tidsfristen i en god kvalitet. Dertil er det vigtigt, at du er en teamplayer, som kan skabe resultater i samarbejde med dine kollegaer. Du er serviceminded, struktureret og har et godt humør, som også smitter af på andre. Din energi og dit drive bruger du til at sikre opgaveløsningen, men du er samtidig tålmodig og rolig, hvilket skaber overblik og sikkerhed. 
 
Vi tilbyder 
En spændende stilling i et dynamisk og inspirerende miljø, som er kendetegnet ved en høj grad af faglighed og engagement og med en uformel omgangstone. Vi har fokus på fleksibilitet, et godt arbejdsklima og sociale tiltag, da det er vigtigt, at alle medarbejdere trives.
 
Dertil tilbydes du:  
  • Udfordringer i hverdagen 
  • Gode ansættelses- og arbejdsforhold 
  • Frokostordning 
  • Løn efter kvalifikationer 
 
Ansøgning 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for MacArtney Hydraulics A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Jeanette Møller Demuth på tlf. +45 3085 1293.
 
Om MacArtney 
The MacArtney Group is a global supplier of underwater technology products and systems specialising in design, manufacture, sales, and service of a wide range of systems to oil & gas offshore operators, ROV, diving, and survey contractors, the renewable energy sector, ocean science institutes, and navies around the world. The company offers an extensive variety of advanced and reliable products and system solutions spanning from subsea cables and connectors to state-of-the-art integrated packages, including fibre optic telemetry, underwater cameras and lights, oceanographic instruments, marine winch systems, and remotely operated, towed vehicles. All products supplied are designed and tested to provide high quality, efficiency and reliable performance in the challenging underwater environment. 
 
Læs mere på www.macartney.com
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014652Phoenix-5a176fe312019-05-01T13:02:02.073Teamleder søges til svejseafdelingen hos MacArtney Hydraulics A/S i LemvigHar du erfaring med svejsning? Er du god til at gå forrest og skabe retning? Vil du være en vigtig del af en højteknologisk, dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det dig, vi søger!
 
MacArtney har travlt og søger derfor en selvstændig og kvalitetsbevidst medarbejder, der kan bidrage til fortsat vækst af MacArtneys position inden for nøglefærdige løsninger til kunder inden for vind, offshore og den maritime sektor. 
 
Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en uformel organisation med højt til loftet. Du bliver en del af en teknisk og fagligt stærk organisation, som har stor erfaring og ekspertise i udvikling og produktion af totalløsninger inden for vedvarende energi og offshore. 
 
Om jobbet
Du vil blive en del af et kompetent team, hvor du vil have ansvaret for, at de enkelte opgaver løses med høj kvalitet. Du skal som teamleder have overblikket og sikre, at hele teamet løfter i flok samt skabe retning i afdelingen. Du vil være ansvarlig for, at svejseprocedurerne følges, svejselog udfyldes og svejsekontrol NDT/MPI bliver udført. Du skal have hænderne og hovedet godt skruet på, da 60-70% af arbejdsopgaverne vil være hands-on i produktionen. Dertil vil du også skulle stå for den daglige planlægning, herunder godkendelse af dagsedler.  
 
Dine arbejdsopgaver vil desuden være:  
  • Opstilling og programmering af robotsvejser 
  • TMIG/MAG og TIG svejsning 
  • Manuel svejsning og semiautomatisk svejsning 
  • At sikre, at arbejdsmiljø og sikkerhed overholdes 
  • At afholde og deltage i tavlemøder  
 
Kvalifikationer 
Der er flere indgangsvikler til jobbet, eksempelvis en baggrund som smed, kleinsmed, maskinarbejder eller lignende. Det er et krav, at du er certificeret i 136/138 MAG svejsning. Det er en fordel, hvis du har god tegningsforståelse og interesse for programmering af robotsvejsere. Du behersker engelsk i skrift og tale.  
 
Vi søger en person, som trives med ansvar og orden, og som altid følger opgaverne til dørs inden for tidsfristen i en god kvalitet. Dertil er det vigtigt, at du er en teamplayer, som kan skabe resultater i samarbejde med dine kollegaer. Du er serviceminded, struktureret og har et godt humør, som også smitter af på andre. Din energi og dit drive bruger du til at sikre opgaveløsningen, men du er samtidig tålmodig og rolig, hvilket skaber overblik og sikkerhed. 
 
Vi tilbyder 
En spændende stilling i et dynamisk og inspirerende miljø, som er kendetegnet ved en høj grad af faglighed og engagement og med en uformel omgangstone. Vi har fokus på fleksibilitet, et godt arbejdsklima og sociale tiltag, da det er vigtigt, at alle medarbejdere trives.
 
Dertil tilbydes du:  
  • Udfordringer i hverdagen 
  • Gode ansættelses- og arbejdsforhold 
  • Frokostordning 
  • Løn efter kvalifikationer 
 
Ansøgning 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for MacArtney Hydraulics A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Jeanette Møller Demuth på tlf. +45 3085 1293.
 
Om MacArtney 
The MacArtney Group is a global supplier of underwater technology products and systems specialising in design, manufacture, sales, and service of a wide range of systems to oil & gas offshore operators, ROV, diving, and survey contractors, the renewable energy sector, ocean science institutes, and navies around the world. The company offers an extensive variety of advanced and reliable products and system solutions spanning from subsea cables and connectors to state-of-the-art integrated packages, including fibre optic telemetry, underwater cameras and lights, oceanographic instruments, marine winch systems, and remotely operated, towed vehicles. All products supplied are designed and tested to provide high quality, efficiency and reliable performance in the challenging underwater environment. 
 
Læs mere på www.macartney.com
 
2019-05-21T14:50:19.813 Har du erfaring med svejsning? Er du god til at gå forrest og skabe retning? Vil du være en vigtig del af en højteknologisk, dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det dig, vi søger! MacArtney har travlt og søger derfor en selvstændig og kvalitetsbevidst medarbejder, der kan bidrage til fortsat vækst af MacArtneys position inden for nøglefærdige løsninger til kunder inden for vind, offshore og den maritime sektor. Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en uformel organisation med højt til loftet. Du bliver en del af en teknisk og fagligt stærk organisation, som har stor erfaring og ekspertise i udvikling og produktion af totalløsninger inden for vedvarende energi og offshore. Om jobbet Du vil blive en del af et kompetent team, hvor du vil have ansvaret for, at de enkelte opgaver løses med høj kvalitet. Du skal som teamleder have overblikket og sikre, at hele teamet løfter i flok samt skabe retning i afdelingen. Du vil være ansvarlig for, at svejseprocedurerne følges, svejselog udfyldes og svejsekontrol NDT MPI bliver udført. Du skal have hænderne og hovedet godt skruet på, da 60-70 af arbejdsopgaverne vil være hands-on i produktionen. Dertil vil du også skulle stå for den daglige planlægning, herunder godkendelse af dagsedler. Dine arbejdsopgaver vil desuden være: Opstilling og programmering af robotsvejser TMIG MAG og TIG svejsning Manuel svejsning og semiautomatisk svejsning At sikre, at arbejdsmiljø og sikkerhed overholdes At afholde og deltage i tavlemøder Kvalifikationer Der er flere indgangsvikler til jobbet, eksempelvis en baggrund som smed, kleinsmed, maskinarbejder eller lignende. Det er et krav, at du er certificeret i 136 138 MAG svejsning. Det er en fordel, hvis du har god tegningsforståelse og interesse for programmering af robotsvejsere. Du behersker engelsk i skrift og tale. Vi søger en person, som trives med ansvar og orden, og som altid følger opgaverne til dørs inden for tidsfristen i en god kvalitet. Dertil er det vigtigt, at du er en teamplayer, som kan skabe resultater i samarbejde med dine kollegaer. Du er serviceminded, struktureret og har et godt humør, som også smitter af på andre. Din energi og dit drive bruger du til at sikre opgaveløsningen, men du er samtidig tålmodig og rolig, hvilket skaber overblik og sikkerhed. Vi tilbyder En spændende stilling i et dynamisk og inspirerende miljø, som er kendetegnet ved en høj grad af faglighed og engagement og med en uformel omgangstone. Vi har fokus på fleksibilitet, et godt arbejdsklima og sociale tiltag, da det er vigtigt, at alle medarbejdere trives. Dertil tilbydes du: Udfordringer i hverdagen Gode ansættelses- og arbejdsforhold Frokostordning Løn efter kvalifikationer Ansøgning JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for MacArtney Hydraulics A S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Jeanette Møller Demuth på tlf. 45 3085 1293. Om MacArtney The MacArtney Group is a global supplier of underwater technology products and systems specialising in design, manufacture, sales, and service of a wide range of systems to oil & gas offshore operators, ROV, diving, and survey contractors, the renewable energy sector, ocean science institutes, and navies around the world. The company offers an extensive variety of advanced and reliable products and system solutions spanning from subsea cables and connectors to state-of-the-art integrated packages, including fibre optic telemetry, underwater cameras and lights, oceanographic instruments, marine winch systems, and remotely operated, towed vehicles. All products supplied are designed and tested to provide high quality, efficiency and reliable performance in the challenging underwater environment. Læs mere på www.macartney.com10Phoenix5a176fe3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=145769&DepartmentId=18974&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3517303JKS A/S11Enghaven 27500HolstebroDKDanmarkORS/5a176fe3_logo.pngORS/Small/5a176fe3_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent752069JksHrManagerSpecialpakke 114576900101-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a176fe3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a176fe3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a176fe3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a176fe3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Teamleder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse361633894tsa@jks.dkDanmarkDanmark330065488Teamleder til SOLTRA i RingkøbingBasic Har du en teknisk eller mekanisk baggrund og erfaring med ledelse? Vil du være en del af en international virksomhed med fokus på CSR? Så er det dig, vi søger som teamleder til SOLTRA! SOLTRA er en virksomhed med fokus på CSR og at kunne skabe jobmuligheder for alle uanset deres evne. Vi er passionerede og engagerede i inklusion og integration af vores medarbejdere, hvilket vi kontinuerligt udvikler os på. SOLTRA tilbyder services inden for bl.a. logistik, mødehåndtering, marketing, fordeling, rengøring og havearbejde, og virksomheden er en speciel underleverandør til bl.a. Vestas. SOLTRAs hovedkontor ligger i Castilla y León i det nordlige Spanien og har desuden afdelinger i Mexico, Spanien og Danmark. Som vores nye teamleder vil du have flere afvekslende opgaver, hvor du bl.a. skal varetage ansvaret for al logistik og have ansvaret for ledelse af 20 medarbejdere. Du vil desuden skulle afholde og deltage i flere tavlemøder, hvor bl.a. emner som sikkerhed, kvalitet, produktion og logistik gennemgås. Dertil vil dine opgaver indbefatte: Daglig ledelse Produktionsplanlægning Ordrekoordinering Ansvaret for ordrer, levering og kvalitet Opfølgning Kvalifikationer Vi søger en person, som er en yderst motiverende leder, har en stærk beslutningskraft, er god til at tage ansvar, og som forstår at lede medarbejdere af forskellige karakterer og med forskellige evner. Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du er uddannet inden for mekanik eller produktion, og at du har erfaring som mekaniker eller tekniker. Dertil vil det være en fordel, hvis du har ledelseserfaring. Som person kan du tænke ud af boksen, og du er god til at skabe og bevare overblikket. Du er eminent til at skabe relationer med dine kollegaer, og du kan kommunikere på alle niveauer af en virksomhed. Du har flair for ERP-systemer, gerne med kendskab til MRP, men dette er ikke et krav. Vi forventer, at du behersker dansk og engelsk på højt niveau, kan du begå dig på spank er det en fordel. Virksomheden tilbyder En attraktiv stilling i en virksomhed med fokus på den enkelte medarbejder og med plads til alle. Virksomheden bygger på åbenhed, fleksibilitet og idéskabende omgivelser, hvor hvert bidrag bliver værdsat. Du tilbydes desuden løn efter kvalifikationer og pension samt frokostordning. Ansøgning og kontakt JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for SOLTRA, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. 45 3085 1327. Om SOLTRA SOLTRA (Solidarity and Work Virgen del Camino) was founded in 2000 in La Virgen del Camino, León, with the aim of creating jobs for the collective of people with different capacities allowing them to participate in the efforts of companies and institutions for generating wealth. Aware of these values, the Order of the Dominicans founded that same year together with the Colombian couple Don Antonino Fernández and Doña Cinia, Caja España and the Gureak Group this business initiative that combines infrastructures, personal efforts, contributions experience in the protected employment sector.Har du en teknisk eller mekanisk baggrund og erfaring med ledelse? Vil du være en del af en international virksomhed med fokus på CSR? Så er det dig, vi søger som teamleder til SOLTRA!

SOLTRA er en virksomhed med fokus på CSR og at kunne skabe jobmuligheder for alle uanset deres evne. Vi er passionerede og engagerede i inklusion og integration af vores medarbejdere, hvilket vi kontinuerligt udvikler os på. 

SOLTRA tilbyder services inden for bl.a. logistik, mødehåndtering, marketing, fordeling, rengøring og havearbejde, og virksomheden er en speciel underleverandør til bl.a. Vestas. SOLTRAs hovedkontor ligger i Castilla y León i det nordlige Spanien og har desuden afdelinger i Mexico, Spanien og Danmark.

Som vores nye teamleder vil du have flere afvekslende opgaver, hvor du bl.a. skal varetage ansvaret for al logistik og have ansvaret for ledelse af 20 medarbejdere. Du vil desuden skulle afholde og deltage i flere tavlemøder, hvor bl.a. emner som sikkerhed, kvalitet, produktion og logistik gennemgås.

Dertil vil dine opgaver indbefatte: 

  • Daglig ledelse
  • Produktionsplanlægning
  • Ordrekoordinering
  • Ansvaret for ordrer, levering og kvalitet
  • Opfølgning 

Kvalifikationer
Vi søger en person, som er en yderst motiverende leder, har en stærk beslutningskraft, er god til at tage ansvar, og som forstår at lede medarbejdere af forskellige karakterer og med forskellige evner. 

Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du er uddannet inden for mekanik eller produktion, og at du har erfaring som mekaniker eller tekniker. Dertil vil det være en fordel, hvis du har ledelseserfaring. Som person kan du tænke ud af boksen, og du er god til at skabe og bevare overblikket. Du er eminent til at skabe relationer med dine kollegaer, og du kan kommunikere på alle niveauer af en virksomhed. 

Du har flair for ERP-systemer, gerne med kendskab til MRP, men dette er ikke et krav. Vi forventer, at du behersker dansk og engelsk på højt niveau, kan du begå dig på spank er det en fordel. 

Virksomheden tilbyder
En attraktiv stilling i en virksomhed med fokus på den enkelte medarbejder og med plads til alle. Virksomheden bygger på åbenhed, fleksibilitet og idéskabende omgivelser, hvor hvert bidrag bliver værdsat. 

Du tilbydes desuden løn efter kvalifikationer og pension samt frokostordning. 

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for SOLTRA, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. 

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. +45 3085 1327.

Om SOLTRA
SOLTRA (Solidarity and Work Virgen del Camino) was founded in 2000 in La Virgen del Camino, León, with the aim of creating jobs for the collective of people with different capacities allowing them to participate in the efforts of companies and institutions for generating wealth. Aware of these values, the Order of the Dominicans founded that same year together with the Colombian couple Don Antonino Fernández and Doña Cinia, Caja España and the Gureak Group this business initiative that combines infrastructures, personal efforts, contributions experience in the protected employment sector.

ORS/Small/b1191e03_logo.pngJKS A/SRingkøbing2019-07-29T18:00:23.0602019-08-26T00:00:00
330074887Sundhedsfaglig teamlederRobot Døgninstitutionsområdet, Børn Unge i Viborg Kommune søger teamleder Teamlederstillingen for Egeskovhus og Reden er ledig til besættelse pr 1 11 2019 eller snarest derefter, vi venter gerne på den rette. Egeskovhus er en døgninstitution for børn og unge i alderen 0-25 år med nedsat funktionsevne. Egeskovhus har 7 faste pladser, samt aflastning for 22 børn og unge. Reden er en aflastningsafdeling for børn og unge i alderen 0-18 år med ADHD Teamlederen varetager personaleledelse for en personalegruppe på14 fastansatte medarbejdere og sikrer den sundhedsfaglige ledelse på institutionen. Med sundhedsfaglig ledelse mener vi At du kan formidle de fastlagte patientinstrukser til personaletAt du har styr på det risikobaserede tilsynAt du kan sætte retning for det sundhedsfaglige team Desuden vil arbejdsplanlægning være en væsentlig opgave. Teamlederen indgår i døgnområdets ledelsesteam. Vi forventer følgende faglige kompetencer: Sundhedsfaglig uddannelse sygeplejerske eller ergoterapeutErfaring med personaleledelseTalent for at navigere i en politisk styret organisationErfaring indenfor det specialpædagogiske områdeDet er en fordel, at der er kendskab til arbejdet med handicappede børn Vi forventer følgende personlige kompetencer: Du har gennemslagskraft, men er samtidig ledertypen, der inviterer til dialogDu er visionær, samt god til at sætte retning og mål i samarbejde med ledelsesteametDu har kendskab til den anerkendende tilgang og arbejder ud fra denneDu finder det naturligt at uddelegere ansvar og kompetencer Vi tilbyder: Samarbejde på flere niveauerEn spændende hverdag hvor ikke to dage er ens33 herlige børn og unge God ledelse er helt afgørende for en velfungerende organisation. Du skal som leder i Viborg Kommune kunne identificere dig med det vedtagne ledelsesgrundlag som tager udgangspunkt i en værdibaseret personalepolitik, og som bygger på høj grad af medinddragelse, medindflydelse og delegation. Se ledelsesgrundlag på viborg.dk. Jobprofil er udarbejdet og fremsendes gerne ved henvendelse. Løn og ansættelsesforhold forhandles særskilt efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist er den 1. september 2019. Første samtale vil blive afholdt i uge 36. Herefter vil der være proces med udarbejdelse af personprofil, inden afholdelse af anden samtale. Yderligere oplysninger kan indhentes fortroligt hos leder af Børn og Unge Handicap Viborg Trine W rtz Hansen på tlf.nr. 23 39 78 41.Døgninstitutionsområdet, Børn & Unge i Viborg Kommune søger teamleder
 
Teamlederstillingen for Egeskovhus og Reden er ledig til besættelse pr 1/11 2019 eller snarest derefter, vi venter gerne på den rette.
 
Egeskovhus er en døgninstitution for børn og unge i alderen 0-25 år med nedsat funktionsevne. Egeskovhus har 7 faste pladser, samt aflastning for 22 børn og unge.
Reden er en aflastningsafdeling for børn og unge i alderen 0-18 år med ADHD
Teamlederen varetager personaleledelse for en personalegruppe på14 fastansatte medarbejdere og sikrer den sundhedsfaglige ledelse på institutionen. Med sundhedsfaglig ledelse mener vi;
 
  • At du kan formidle de fastlagte ”patientinstrukser” til personalet
  • At du har styr på det risikobaserede tilsyn
  • At du kan sætte retning for det sundhedsfaglige team
     
Desuden vil arbejdsplanlægning være en væsentlig opgave. Teamlederen indgår i døgnområdets ledelsesteam.
 
Vi forventer følgende faglige kompetencer:
 
  • Sundhedsfaglig uddannelse; sygeplejerske eller ergoterapeut
  • Erfaring med personaleledelse
  • Talent for at navigere i en politisk styret organisation
  • Erfaring indenfor det specialpædagogiske område
  • Det er en fordel, at der er kendskab til arbejdet med handicappede børn
 
Vi forventer følgende personlige kompetencer:
 
  • Du har gennemslagskraft, men er samtidig ledertypen, der inviterer til dialog
  • Du er visionær, samt god til at sætte retning og mål i samarbejde med ledelsesteamet
  • Du har kendskab til den anerkendende tilgang og arbejder ud fra denne
  • Du finder det naturligt at uddelegere ansvar og kompetencer
 
Vi tilbyder:
 
  • Samarbejde på flere niveauer
  • En spændende hverdag hvor ikke to dage er ens
  • 33 herlige børn og unge
 
God ledelse er helt afgørende for en velfungerende organisation. Du skal som leder i Viborg Kommune kunne identificere dig med det vedtagne ledelsesgrundlag som tager udgangspunkt i en værdibaseret personalepolitik, og som bygger på høj grad af medinddragelse, medindflydelse og delegation. Se ledelsesgrundlag på viborg.dk.
Jobprofil er udarbejdet og fremsendes gerne ved henvendelse.
 
Løn og ansættelsesforhold forhandles særskilt efter gældende overenskomst.
 
Ansøgningsfrist er den 1. september 2019. Første samtale vil blive afholdt i uge 36. Herefter vil der være proces med udarbejdelse af personprofil, inden afholdelse af anden samtale.
 
Yderligere oplysninger kan indhentes fortroligt hos leder af Børn og Unge Handicap Viborg
Trine Würtz Hansen på tlf.nr. 23 39 78 41.
 

B og U Handicap ViborgViborg2019-08-19T00:00:002019-09-01T00:00:00
330070949Teamleder til Vibedal PlejecenterRobot Brænder du for ledelse af engagerede og dygtige medarbejdere, primært inden for det somatiske område, herunder afholdelse af ansættelses-, trivsels-, udviklings- og omsorgssamtaler og ser potentialet i den enkelte medarbejder?Forstår du at skabe sammenhængskraft på tværs af faggrupper, vagtlag og organisation samt prioriterer at fastholde og udvikle et godt arbejdsmiljø?Sætter du patientsikkerheden højt?Så er det dig vi søger som teamleder.Som teamleder vil du blandt andet skulle være nærmeste sparringspartner for sygeplejersker med fagligt ansvar samt varetage mødeledelse og deltage i relevante arbejdsgrupper. Du skal bidrage til implementering af faglige projekter, herunder rehabilitering, dysfagiprojekt og vores journalsystem CURA. En del af jobbet er at medvirke til at sikre optimal drift og ressourceudnyttelse og deltage i det kliniske arbejde.Vi forestiller os, at du har en sygeplejefaglig, plejefaglig eller anden relevant sundhedsfaglig baggrund og er robust, stabil, selvstændig, fleksibel og tydelig. Hvis du har erfaring med ledelse, vil det være en fordel. Du har en positiv indstilling til hverdagen og bidrager til et godt arbejdsmiljø, du kan bevare overblikket, også i pressede eller konfliktfyldte situationer. Du evner hurtig omstilling og prioritering af opgaver, samt er en god samarbejdspartner og rollemodel. Du kan skabe relationer til borgere, pårørende, medarbejdere og samarbejdspartnere.Vi tilbyder en arbejdsplads hvor kerneopgaven er i centrum, og du får mulighed for at deltage i relevante kurser uddannelse. Du bliver en del af et ledelsesteam, bestående af leder og en teamlederkollega, hvor der er plads til den enkelte. Du vil blive oplært af teamlederkollega og leder, samt deltager i netværk for teamledere på tværs af organisationen. Du får ansvarsområder som f.eks. I sikre hænder og UTH. Du får ansvar for Vibedal Plejecenters funktion som virksomhedscenter, herunder mentorordning. Hos os vil du opleve et et uhøjtideligt miljø, hvor humoren har plads.Om osVibedal Plejecenter består af 62 plejeboliger, som er fordelt på tre somatiske teams og et specialafsnit for mennesker med demens. Vi har aktivitets- og dagcentertilbud, modtagekøkken og motionscenter. Vi har særdeles gode fysiske rammer inde og ude for både beboere og personale.Vi er ca. 80 medarbejdere med forskellig uddannelsesbaggrund, der er positive og fleksible. Vi er uddannelsessted for sygeplejestuderende og social- og sundhedshjælper og -assistentelever. Vi er virksomhedscenter med tilknytning til Jobcenter Thisted.Vi lægger stor vægt på at have et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø. Vi arbejder ud fra vores fælles værdier: Humor Engagement Anerkendelse Respekt Trivsel.Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn.Ugentligt timetal: 37 timerTiltrædelsesdato: 1. oktober 2019, eller efter aftale.Yderligere oplysningerom stillingen fås ved henvendelse til teamleder Camilla Langkjær, telefon 99 17 40 48 eller konstitueret leder Lone Saaby, telefon 99 17 39 42. Her kan du også aftale tid til et besøg og en rundvisning i vores hus. Vi bor Vibedalvej 1, 7700 Thisted.Du kan læse mere om Vibedal på: www.thisted.dk vibedalAnsøgningsfristtirsdag den 27. august 2019 kl. 8.00.Samtaler forventes afholdt fredag den 30. august 2019.Brænder du for ledelse af engagerede og dygtige medarbejdere, primært inden for det somatiske område, herunder afholdelse af ansættelses-, trivsels-, udviklings- og omsorgssamtaler og ser potentialet i den enkelte medarbejder?

Forstår du at skabe sammenhængskraft på tværs af faggrupper, vagtlag og organisation samt prioriterer at fastholde og udvikle et godt arbejdsmiljø?
Sætter du patientsikkerheden højt?

Så er det dig vi søger som teamleder.


Som teamleder vil du blandt andet skulle være nærmeste sparringspartner for sygeplejersker med fagligt ansvar samt varetage mødeledelse og deltage i relevante arbejdsgrupper. Du skal bidrage til implementering af faglige projekter, herunder rehabilitering, dysfagiprojekt og vores journalsystem CURA. En del af jobbet er at medvirke til at sikre optimal drift og ressourceudnyttelse og deltage i det kliniske arbejde.

Vi forestiller os, at du har en sygeplejefaglig, plejefaglig eller anden relevant sundhedsfaglig baggrund og er robust, stabil, selvstændig, fleksibel og tydelig. Hvis du har erfaring med ledelse, vil det være en fordel. Du har en positiv indstilling til hverdagen og bidrager til et godt arbejdsmiljø, du kan bevare overblikket, også i pressede eller konfliktfyldte situationer. Du evner hurtig omstilling og prioritering af opgaver, samt er en god samarbejdspartner og rollemodel. Du kan skabe relationer til borgere, pårørende, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Vi tilbyder en arbejdsplads hvor kerneopgaven er i centrum, og du får mulighed for at deltage i relevante kurser/ uddannelse. Du bliver en del af et ledelsesteam, bestående af leder og en teamlederkollega, hvor der er plads til den enkelte. Du vil blive oplært af teamlederkollega og leder, samt deltager i netværk for teamledere på tværs af organisationen. Du får ansvarsområder som f.eks. I sikre hænder og UTH. Du får ansvar for Vibedal Plejecenters funktion som virksomhedscenter, herunder mentorordning. Hos os vil du opleve et et uhøjtideligt miljø, hvor humoren har plads.

Om os
Vibedal Plejecenter består af 62 plejeboliger, som er fordelt på tre somatiske teams og et specialafsnit for mennesker med demens. Vi har aktivitets- og dagcentertilbud, modtagekøkken og motionscenter. Vi har særdeles gode fysiske rammer inde og ude for både beboere og personale.

Vi er ca. 80 medarbejdere med forskellig uddannelsesbaggrund, der er positive og fleksible. Vi er uddannelsessted for sygeplejestuderende og social- og sundhedshjælper og -assistentelever. Vi er virksomhedscenter med tilknytning til Jobcenter Thisted.

Vi lægger stor vægt på at have et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø. Vi arbejder ud fra vores fælles værdier: Humor – Engagement – Anerkendelse – Respekt – Trivsel.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn.

Ugentligt timetal: 37 timer

Tiltrædelsesdato: 1. oktober 2019, eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
om stillingen fås ved henvendelse til teamleder Camilla Langkjær, telefon 99 17 40 48 eller konstitueret leder Lone Saaby, telefon 99 17 39 42. Her kan du også aftale tid til et besøg og en rundvisning i vores hus. Vi bor Vibedalvej 1, 7700 Thisted.

Du kan læse mere om Vibedal på: www.thisted.dk/vibedal

Ansøgningsfrist
tirsdag den 27. august 2019 kl. 8.00.

Samtaler forventes afholdt fredag den 30. august 2019.

 

Thisted KommuneThisted2019-08-09T00:00:002019-08-27T00:00:00
330068181TeamlederRobot Teamleder til lederteam i Bjerringbro Har du lyst til at lede en engageret og kompetent medarbejdergruppe? Så er du måske vores nye teamleder. Vi mangler en kollega i lederteamet for hjemmepleje og hverdagsrehabilitering i distrikt Bjerringbro, som kan hjælpe os med at give vores borgere et selvstændigt, meningsfyldt og aktivt liv hele livet. Om jobbet Lederteamet består af en distriktsleder og to teamledere. Sammen varetager de ledelsen af vores dygtige medarbejdere og arbejder tæt sammen om at skabe en kultur med fokus på borgernære opgaver og høj faglighed. Som teamleder har du medansvar for den faglige, administrative og økonomiske opgaveløsning. Du har en stor faglig indsigt, og dine vigtigste opgaver bliver: at sikre ledelse og drift at teametat sørge for kompetenceudvikling af medarbejderneat være faglig sparringpartner for medarbejderneat styrke relationer og sammenhængskraft i organisationenat skabe rammer for et godt arbejdsmiljø med trivsel og motivation i hverdagenat sætte retning og skabe resultater gennem overordnede strategier og mål Lige nu har vi særligt fokus på brug af teknologiske hjælpemidler i hverdagen og arbejder desuden målrettet med indsatser vedrørende sygefravær, fastholdelse og kompetenceudvikling. Om dig Du har et stort personligt nærvær. Din dør er altid åben, og du er lydhør over for medarbejdernes og borgernes perspektiver på vores fælles opgaveløsning. Vi tænker på dig som et humørfyldt menneske med masser af arbejdsglæde og engagement. Du er godt til at bevare overblikket i travl hverdag, og så har du: en sundhedsfaglig baggrund gerne med erfaring som lederen lederuddannelse - eller lyst til at tage engode kommunikative egenskabererfaring og kendskab til vagtplanlægning og måske erfaring med Nexus Om os I distrikt Bjerringbro varetager vi pleje og omsorg for ca. 500 borgere i by- og landområder. Medarbejderstaben består af i alt ca. 100 social- og sundhedshjælpere -assistenter, sygeplejersker og planlæggere. Vi arbejder desuden tæt sammen med terapeuter og andre relevante samarbejdspartnere. Om ledelse i Viborg Kommune Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Løn og ansættelse Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Samtaler 1. samtalerunde: Mandag den 9. september 2019 2. samtalerunde: Torsdag den 19. september 2019 Hvis du går videre til anden runde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to samtaler. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde den 12. eller 13. september 2019. Få mere at vide Læs mere om stillingen i job- og kompetenceprofilen: https: viborg.emply.net GetFile.aspx?id ab51ac77-183e-41d2-ac79-9b0a089b0a5a Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte: Distriktsleder Mia Schmidt Tlf. 24 85 40 59 Mail: misc@viborg.dkTeamleder til lederteam i Bjerringbro
 
Har du lyst til at lede en engageret og kompetent medarbejdergruppe?
Så er du måske vores nye teamleder.

 
Vi mangler en kollega i lederteamet for hjemmepleje og hverdagsrehabilitering i distrikt Bjerringbro, som kan hjælpe os med at give vores borgere et selvstændigt, meningsfyldt og aktivt liv – hele livet.
 
Om jobbet
Lederteamet består af en distriktsleder og to teamledere. Sammen varetager de ledelsen af vores dygtige medarbejdere og arbejder tæt sammen om at skabe en kultur med fokus på borgernære opgaver og høj faglighed.
 
Som teamleder har du medansvar for den faglige, administrative og økonomiske opgaveløsning. Du har en stor faglig indsigt, og dine vigtigste opgaver bliver:
 
  • at sikre ledelse og drift at teamet
  • at sørge for kompetenceudvikling af medarbejderne
  • at være faglig sparringpartner for medarbejderne
  • at styrke relationer og sammenhængskraft i organisationen
  • at skabe rammer for et godt arbejdsmiljø med trivsel og motivation i hverdagen
  • at sætte retning og skabe resultater gennem overordnede strategier og mål
 
Lige nu har vi særligt fokus på brug af teknologiske hjælpemidler i hverdagen og arbejder desuden målrettet med indsatser vedrørende sygefravær, fastholdelse og kompetenceudvikling.
 
Om dig
Du har et stort personligt nærvær. Din dør er altid åben, og du er lydhør over for medarbejdernes og borgernes perspektiver på vores fælles opgaveløsning.
 
Vi tænker på dig som et humørfyldt menneske med masser af arbejdsglæde og engagement. Du er godt til at bevare overblikket i travl hverdag, og så har du:  
 
  • en sundhedsfaglig baggrund – gerne med erfaring som leder
  • en lederuddannelse - eller lyst til at tage en
  • gode kommunikative egenskaber
  • erfaring og kendskab til vagtplanlægning
  • … og måske erfaring med Nexus
 
Om os
I distrikt Bjerringbro varetager vi pleje og omsorg for ca. 500 borgere i by- og landområder.
Medarbejderstaben består af i alt ca. 100 social- og sundhedshjælpere/-assistenter, sygeplejersker og planlæggere. Vi arbejder desuden tæt sammen med terapeuter og andre relevante samarbejdspartnere.
 
Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.
 
Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 
Samtaler
1. samtalerunde: Mandag den 9. september 2019
2. samtalerunde: Torsdag den 19. september 2019

Hvis du går videre til anden runde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to samtaler. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde den 12. eller 13. september 2019.

Få mere at vide
Læs mere om stillingen i job- og kompetenceprofilen: https://viborg.emply.net/GetFile.aspx?id=ab51ac77-183e-41d2-ac79-9b0a089b0a5a
 
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte:
Distriktsleder Mia Schmidt
Tlf. 24 85 40 59 / Mail: misc@viborg.dk
 

Distrikt BjerringbroBjerringbro2019-08-05T00:00:002019-09-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til SOLTRA i Ringkøbing

JKS A/S

Ringkøbing
Har du en teknisk eller mekanisk baggrund og erfaring med ledelse? Vil du være en del af en international virksomhed med fokus på CSR? Så er det dig, vi søger som teamleder til SOLTRA! SOLTRA er en virksomhed med fokus på CSR og at kunne skabe jobmu...
Indrykket:29. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Sundhedsfaglig teamleder

B og U Handicap Viborg

Viborg
Døgninstitutionsområdet, Børn Unge i Viborg Kommune søger teamleder Teamlederstillingen for Egeskovhus og Reden er ledig til besættelse pr 1 11 2019 eller snarest derefter, vi venter gerne på den rette. Egeskovhus er en døgninstitution for børn og u...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Teamleder til Vibedal Plejecenter

Thisted Kommune

Thisted
Brænder du for ledelse af engagerede og dygtige medarbejdere, primært inden for det somatiske område, herunder afholdelse af ansættelses-, trivsels-, udviklings- og omsorgssamtaler og ser potentialet i den enkelte medarbejder?Forstår du at skabe sam...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:27. august 2019

Teamleder

Distrikt Bjerringbro

Bjerringbro
Teamleder til lederteam i Bjerringbro Har du lyst til at lede en engageret og kompetent medarbejdergruppe? Så er du måske vores nye teamleder. Vi mangler en kollega i lederteamet for hjemmepleje og hverdagsrehabilitering i distrikt Bjerringbro, som ...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:1. september 2019