Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til eksamens- og konference-/eventafdeling

Campus Service Søndre City søger en dygtig medarbejder med solide administrative, kommunikative og tekniske kompetencer til at varetage funktionen som teamleder for en eksamens- og konference-/eventafdeling.

Afdelingen skal i første omgang igennem en restrukturering, der kulminerer i en flytning af eksamenshuset (der huser afviklingen af KUs skriftlige stedprøver) fra Peter Bangs Vej til Søndre Campus. Derudover tilføjes en funktionalitet til afholdelse af konferencer og lignende events, der skal startes op næsten fra bunden.

Flytningen af eksamenshuset sker efter planen ved årsskiftet 2021/2022, hvormed den daglige drift af funktionen helt overgår til Campus Service Søndre City. I forbindelse med flytningen vil samtlige funktioner skulle tilpasses den nye fysiske og organisatoriske virkelighed, hvor også konference- og eventfunktionaliteten tilføjes porteføljen.

Organisatorisk vil den kommende eksamens- og konference-/eventafdeling være forankret i Akademisk Drift under Campus Service Søndre City, og du vil referere til afdelingslederen for denne. Afdelingen har generelt fuld fart på udviklingen for tiden, og du vil blive en stor del af dette udviklingsarbejde.

Du vil som teamleder skulle koordinere eksamens- og konference/eventafdelingens ressourcer og funktioner i dagligdagen og i forbindelse med særlige begivenheder - og i dette arbejde forstå at samarbejde og koordinere på tværs internt i Campus Service Søndre Citys driftsafdelinger og med de afdelinger på KU, der er interessenter ift. funktionerne i afdelingen.
Du vil i samarbejde med din nærmeste afdelingsleder og medarbejderne i eksamens- og konference-/eventafdelingen stå for udarbejdelsen af årsplaner, planlægning af ressourcerne hen over året samt den overordnede udviklingsplanlægning for afdelingen. Du bliver en samlende figur, der sørger for, at procedurer, arbejdsområder o. lign. arbejder i samme retning, og at information ikke strander.

Akademisk Drift holder til på Søndre Campus på Amager, hvorfra den administrerer størstedelen af Søndre og City campus’ lokaleressourcer ift. undervisning, eksamen, konferencer og alle mulige andre aktiviteter i samarbejde med de øvrige afdelinger i Campus Service Søndre City samt fakulteterne.

Eksamens- og konference-/eventafdelingen vil have hele KU som brugere, men vil fysisk være placeret på Søndre Campus.

Der er 10 faste medarbejdere i Akademisk Drift plus en række studentermedhjælpere ud af en samlet bygningsdrift på 85 medarbejdere pa° henholdsvis Amager (Søndre Campus) og Indre By (City Campus).

Eksamenshuset består pt. af 3 faste medarbejdere og ca. 80 timelønnede medarbejdere til support og tilsyn.

Det er endnu ikke fuldt afklaret, præcis hvilken bemanding, konference- og eventdelen af afdelingen kommer til at køre med.

Dine primære opgaver:

  • Du vil i første omgang være helt essentiel i flytningen af eksamenshuset til Søndre Campus og de tilpasninger, den flytning kommer til at medføre.
  • Du er med til at starte konference- og eventfunktionen op.
  • Du er ansvarlig for den nødvendige daglige koordinering imellem eksamens- og konference-/eventafdelingen internt og ift. samarbejdet med andre.
  • Du er ansvarlig for udarbejdelse af opgave- og stillingsbeskrivelser til eksamens- og konference-/eventafdelingen i samarbejde med afdelingens ansatte.
  • Du videreudvikler eksamens- og konference-/eventafdelingen i samarbejde med dit team og øvrige interessenter og aktører på KU – bla. Uddannelser og Studerende (US) og KUs it-afdeling (KUIT).
  • Du indgår generelt aktivt i samarbejdet i Akademisk Drift.
Om dig:

  • Du har et godt overblik og fornuftig tilgang til og forståelse af sammenhænge, og du besidder en naturlig autoritet.
  • Du har erfaring med afvikling af digitale konferencer, webinarer el.lign.
  • Du har erfaring med arbejdsledelse.
  • Du har erfaring med udviklingsarbejde og projektstyring.
  • Du har gode kommunikationsegenskaber og en praktisk tilgang til opgaveløsningen.
  • Du har erfaring med afholdelse af større events.
  • Du har indgående kendskab til Københavns Universitet som organisation.
  • Du har systemforståelse og gode it-kundskaber
  • Du taler og skriver perfekt dansk og fejlfrit engelsk.
  • Du har relevant uddannelse og erfaring til stillingen.
Ansøgning m.v.:

Ansøgning bilagt cv samt dokumentation for uddannelse indsendes elektronisk via www.jobportal.ku.dk (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget), så den er Universitetet i hænde senest den 17. maj 2021, forventeligt med samtaler i uge 20. Stillingen er på 37 timer om ugen.

Stillingen besættes efter gældende overenskomst mellem f.eks.
- Finansministeriet og AC med indplacering som Specialkonsulent eller mellem Finansministeriet og OAO/HK Stat med indplacering i LG 3 sats 3, eller anden faglig relevant overenskomst. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Kåre Wangen på telefon 28 75 91 64, eller mail knwangen@adm.ku.dk.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.