Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til Fællessekretariatet til Nævnenes Hus i Viborg

Vil du være med til at gøre Nævnenes Hus til Europas bedste klagesagsmyndighed? Og har du erfaring med driftsledelse? Så skal du søge stillingen som teamleder i Nævnenes Hus i Viborg.

Som teamleder i Nævnenes Hus vil du blive en del af Fællessekretariatet, som sekretariatsbetjener vores i alt 16 uafhængige nævn med alt fra modtagelse og oprettelse af sagerne, berammelse af møder, journalisering og ekspedition af afgørelser til telefon-betjening. Arbejdet foregår i tæt samarbejde mellem de juridiske sagsbehandlere og det administrative personale i Fællessekretariatet.

Det fælles callcenter i Nævnenes Hus er den fælles indgang til huset. Her besvares alle opkald, og i videst muligt omfang bliver henvendelsen endeligt besvaret i callcentret. Der skal derfor i callcentret være en bred viden om huset og alle nævn. Callcentret er bemandet med både faste medarbejdere og studentermedhjælpere.

Du vil blive teamleder for det fælles callcenter i Nævnenes Hus og de administrative med-arbejdere i fællessekretariatet.

Dine opgaver
Din primære opgave, som teamleder i callcentret, bliver at håndtere den daglige drift af callcentret i Nævnenes Hus. Det betyder bl.a., at du får ansvar for:

  • Vagtplanlægning – herunder byt af vagter, sygmeldinger, ønsker om fri osv.
  • Daglig opstarts- og driftsledelsesmøde
  • Daglig koordinering med Center For Klageløsning vedr. sagsoprettelse
  • Daglig feedback til medarbejdere på konkrete telefonsamtaler osv.
  • Ansvar for oplæring af studenter i callcenter – og sammen med kontorchef udvikle oplæringsforløb
  • Ansvar for opdatering af FAQ og andre hjælpematerialer i callcenter

Som teamleder i Fællessekretariatet vil du sammen med kontorchefen håndtere den daglige driftsledelse herunder afvikling af daglige driftsmøder ved driftstavlen. Herudover vil du være en go-to-person for personalet i fællessekretariatet i forbindelse med forskellige opgaver og juridiske problemstillinger i sagsbehandlingen som eksempelvis screening af sagerne. Derfor får du en central funktion i Fællessekretariatet.

Endeligt vil du blive en del af, og nogle gange projektleder for, forskellige udviklings- og projektopgaver herunder også det løbende arbejde med sagsgangsoptimering i Fælles-sekretariatet.

Din profil
Du skal have bestået en juridisk kandidateksamen med stærke karakterer og gerne have konkret ledelseserfaring. Derudover lægger vi vægt på, at du har kendskab til:
  • driftsledelse
  • procesoptimering som eksempelvis Lean
  • arbejde med telefonbetjening/kundeservice eller lignende en fordel.

Som person udviser du engagement og interesse i at være med til at udvikle Nævnenes Hus. Dette gælder både på det faglige og sociale niveau. Derfor skal du turde skille dig ud, gå forrest og indgå i en stærk og social kultur. Derfor lægger vi også vægt på, at du er i besiddelse af gode samarbejdsevner.

Vi tilbyder
Et stærkt juridisk miljø med teamspirit i højsædet. Det handler om det, vi opnår i fællesskab, og hvad den enkelte kan bidrage med for at nå de fælles mål. Vi har velfungerende rammer for klagesagsbehandlingen, så vi kan fordybe os i fagligheden men samtidig være effektive og produktive.

I Nævnenes Hus er vi en gruppe dygtige og inspirerende kolleger i et uformelt og dialogbaseret miljø, hvor man kommer hinanden ved og føler ansvar for opgaverne og hinanden.

Ansøgning og ansættelse
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet.

Søg stillingen på http://www.naevneneshus.dk senest den 17. april 2018.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Fælles-sekretariatet Dorte B. Mikkelsen på tlf. 72 40 58 31. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Dan Bøgh Morthorst på tlf. 91 33 70 47.

Nævnenes Hus - Lige ret for alle
Nævnenes Hus er en styrelse placeret centralt i Viborg. I Nævnenes Hus samarbejder jurister, teknikere og sekretærer om at understøtte én af de bærende søjler i vort samfund: Retfærdighed. Vi arbejder for de grundlæggende principper om, at alle er lige for loven, og alle har lige adgang til loven. Det gør vi ved at betjene og understøtte uafhængige klagenævn med et grundigt og kompetent teknisk og juridisk forarbejde, så nævnene kan træffe korrekte afgørelser til tiden. Dette kræver en høj faglighed og en effektiv digitaliseret forvaltning, der er båret af synergi gennem samarbejde i en løbende dialog med vores omverden.

Har du ambitionerne, modet og de rette kvalifikationer, så grib chancen for at blive en vigtig del af Nævnenes Hus.

Læs mere om Nævnenes Hus på http://www.naevneneshus.dk

Vi ønsker en arbejdsplads, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlighed baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786630Phoenix-07c2966812018-04-03T18:05:16.997Teamleder til Fællessekretariatet til Nævnenes Hus i ViborgVil du være med til at gøre Nævnenes Hus til Europas bedste klagesagsmyndighed? Og har du erfaring med driftsledelse? Så skal du søge stillingen som teamleder i Nævnenes Hus i Viborg.

Som teamleder i Nævnenes Hus vil du blive en del af Fællessekretariatet, som sekretariatsbetjener vores i alt 16 uafhængige nævn med alt fra modtagelse og oprettelse af sagerne, berammelse af møder, journalisering og ekspedition af afgørelser til telefon-betjening. Arbejdet foregår i tæt samarbejde mellem de juridiske sagsbehandlere og det administrative personale i Fællessekretariatet.

Det fælles callcenter i Nævnenes Hus er den fælles indgang til huset. Her besvares alle opkald, og i videst muligt omfang bliver henvendelsen endeligt besvaret i callcentret. Der skal derfor i callcentret være en bred viden om huset og alle nævn. Callcentret er bemandet med både faste medarbejdere og studentermedhjælpere.

Du vil blive teamleder for det fælles callcenter i Nævnenes Hus og de administrative med-arbejdere i fællessekretariatet.

Dine opgaver
Din primære opgave, som teamleder i callcentret, bliver at håndtere den daglige drift af callcentret i Nævnenes Hus. Det betyder bl.a., at du får ansvar for:
  • Vagtplanlægning – herunder byt af vagter, sygmeldinger, ønsker om fri osv.
  • Daglig opstarts- og driftsledelsesmøde
  • Daglig koordinering med Center For Klageløsning vedr. sagsoprettelse
  • Daglig feedback til medarbejdere på konkrete telefonsamtaler osv.
  • Ansvar for oplæring af studenter i callcenter – og sammen med kontorchef udvikle oplæringsforløb
  • Ansvar for opdatering af FAQ og andre hjælpematerialer i callcenter

Som teamleder i Fællessekretariatet vil du sammen med kontorchefen håndtere den daglige driftsledelse herunder afvikling af daglige driftsmøder ved driftstavlen. Herudover vil du være en go-to-person for personalet i fællessekretariatet i forbindelse med forskellige opgaver og juridiske problemstillinger i sagsbehandlingen som eksempelvis screening af sagerne. Derfor får du en central funktion i Fællessekretariatet.

Endeligt vil du blive en del af, og nogle gange projektleder for, forskellige udviklings- og projektopgaver herunder også det løbende arbejde med sagsgangsoptimering i Fælles-sekretariatet.

Din profil
Du skal have bestået en juridisk kandidateksamen med stærke karakterer og gerne have konkret ledelseserfaring. Derudover lægger vi vægt på, at du har kendskab til:
  • driftsledelse
  • procesoptimering som eksempelvis Lean
  • arbejde med telefonbetjening/kundeservice eller lignende en fordel.

Som person udviser du engagement og interesse i at være med til at udvikle Nævnenes Hus. Dette gælder både på det faglige og sociale niveau. Derfor skal du turde skille dig ud, gå forrest og indgå i en stærk og social kultur. Derfor lægger vi også vægt på, at du er i besiddelse af gode samarbejdsevner.

Vi tilbyder
Et stærkt juridisk miljø med teamspirit i højsædet. Det handler om det, vi opnår i fællesskab, og hvad den enkelte kan bidrage med for at nå de fælles mål. Vi har velfungerende rammer for klagesagsbehandlingen, så vi kan fordybe os i fagligheden men samtidig være effektive og produktive.

I Nævnenes Hus er vi en gruppe dygtige og inspirerende kolleger i et uformelt og dialogbaseret miljø, hvor man kommer hinanden ved og føler ansvar for opgaverne og hinanden.

Ansøgning og ansættelse
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet.

Søg stillingen på http://www.naevneneshus.dk senest den 17. april 2018.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Fælles-sekretariatet Dorte B. Mikkelsen på tlf. 72 40 58 31. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Dan Bøgh Morthorst på tlf. 91 33 70 47.

Nævnenes Hus - Lige ret for alle
Nævnenes Hus er en styrelse placeret centralt i Viborg. I Nævnenes Hus samarbejder jurister, teknikere og sekretærer om at understøtte én af de bærende søjler i vort samfund: Retfærdighed. Vi arbejder for de grundlæggende principper om, at alle er lige for loven, og alle har lige adgang til loven. Det gør vi ved at betjene og understøtte uafhængige klagenævn med et grundigt og kompetent teknisk og juridisk forarbejde, så nævnene kan træffe korrekte afgørelser til tiden. Dette kræver en høj faglighed og en effektiv digitaliseret forvaltning, der er båret af synergi gennem samarbejde i en løbende dialog med vores omverden.

Har du ambitionerne, modet og de rette kvalifikationer, så grib chancen for at blive en vigtig del af Nævnenes Hus.

Læs mere om Nævnenes Hus på http://www.naevneneshus.dk

Vi ønsker en arbejdsplads, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlighed baggrund til at søge stillingen.
2018-04-18T00:50:37.043 Vil du være med til at gøre Nævnenes Hus til Europas bedste klagesagsmyndighed? Og har du erfaring med driftsledelse? Så skal du søge stillingen som teamleder i Nævnenes Hus i Viborg. Som teamleder i Nævnenes Hus vil du blive en del af Fællessekretariatet, som sekretariatsbetjener vores i alt 16 uafhængige nævn med alt fra modtagelse og oprettelse af sagerne, berammelse af møder, journalisering og ekspedition af afgørelser til telefon-betjening. Arbejdet foregår i tæt samarbejde mellem de juridiske sagsbehandlere og det administrative personale i Fællessekretariatet. Det fælles callcenter i Nævnenes Hus er den fælles indgang til huset. Her besvares alle opkald, og i videst muligt omfang bliver henvendelsen endeligt besvaret i callcentret. Der skal derfor i callcentret være en bred viden om huset og alle nævn. Callcentret er bemandet med både faste medarbejdere og studentermedhjælpere. Du vil blive teamleder for det fælles callcenter i Nævnenes Hus og de administrative med-arbejdere i fællessekretariatet. Dine opgaver Din primære opgave, som teamleder i callcentret, bliver at håndtere den daglige drift af callcentret i Nævnenes Hus. Det betyder bl.a., at du får ansvar for: Vagtplanlægning herunder byt af vagter, sygmeldinger, ønsker om fri osv. Daglig opstarts- og driftsledelsesmøde Daglig koordinering med Center For Klageløsning vedr. sagsoprettelse Daglig feedback til medarbejdere på konkrete telefonsamtaler osv. Ansvar for oplæring af studenter i callcenter og sammen med kontorchef udvikle oplæringsforløb Ansvar for opdatering af FAQ og andre hjælpematerialer i callcenter Som teamleder i Fællessekretariatet vil du sammen med kontorchefen håndtere den daglige driftsledelse herunder afvikling af daglige driftsmøder ved driftstavlen. Herudover vil du være en go-to-person for personalet i fællessekretariatet i forbindelse med forskellige opgaver og juridiske problemstillinger i sagsbehandlingen som eksempelvis screening af sagerne. Derfor får du en central funktion i Fællessekretariatet. Endeligt vil du blive en del af, og nogle gange projektleder for, forskellige udviklings- og projektopgaver herunder også det løbende arbejde med sagsgangsoptimering i Fælles-sekretariatet. Din profil Du skal have bestået en juridisk kandidateksamen med stærke karakterer og gerne have konkret ledelseserfaring. Derudover lægger vi vægt på, at du har kendskab til: driftsledelse procesoptimering som eksempelvis Lean arbejde med telefonbetjening kundeservice eller lignende en fordel. Som person udviser du engagement og interesse i at være med til at udvikle Nævnenes Hus. Dette gælder både på det faglige og sociale niveau. Derfor skal du turde skille dig ud, gå forrest og indgå i en stærk og social kultur. Derfor lægger vi også vægt på, at du er i besiddelse af gode samarbejdsevner. Vi tilbyder Et stærkt juridisk miljø med teamspirit i højsædet. Det handler om det, vi opnår i fællesskab, og hvad den enkelte kan bidrage med for at nå de fælles mål. Vi har velfungerende rammer for klagesagsbehandlingen, så vi kan fordybe os i fagligheden men samtidig være effektive og produktive. I Nævnenes Hus er vi en gruppe dygtige og inspirerende kolleger i et uformelt og dialogbaseret miljø, hvor man kommer hinanden ved og føler ansvar for opgaverne og hinanden. Ansøgning og ansættelse Du ansættes efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet. Søg stillingen på http: www.naevneneshus.dk senest den 17. april 2018. Vil du vide mere? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Fælles-sekretariatet Dorte B. Mikkelsen på tlf. 72 40 58 31. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Dan Bøgh Morthorst på tlf. 91 33 70 47. Nævnenes Hus - Lige ret for alle Nævnenes Hus er en styrelse placeret centralt i Viborg. I Nævnenes Hus samarbejder jurister, teknikere og sekretærer om at understøtte én af de bærende søjler i vort samfund: Retfærdighed. Vi arbejder for de grundlæggende principper om, at alle er lige for loven, og alle har lige adgang til loven. Det gør vi ved at betjene og understøtte uafhængige klagenævn med et grundigt og kompetent teknisk og juridisk forarbejde, så nævnene kan træffe korrekte afgørelser til tiden. Dette kræver en høj faglighed og en effektiv digitaliseret forvaltning, der er båret af synergi gennem samarbejde i en løbende dialog med vores omverden. Har du ambitionerne, modet og de rette kvalifikationer, så grib chancen for at blive en vigtig del af Nævnenes Hus. Læs mere om Nævnenes Hus på http: www.naevneneshus.dk Vi ønsker en arbejdsplads, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlighed baggrund til at søge stillingen.11Jobnet07c29668100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112140&DepartmentId=9098&MediaId=2715&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3204251Nævnenes Hus11Toldboden 28800Viborg72405831DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent548372JobNet48033751000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07c29668https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=07c29668https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07c29668&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07c29668&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Nævnenes Hus får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12008001Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse354140451DanDBM@em.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK