Teamleder til Familie- og Ungekontakten

Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest.
 
Familie – og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.
Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning.
 
Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie – og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.
Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed).
 
Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets/den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.

Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie – og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie – og ungekonsulenter.
 
Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver.
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang – men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig.
 
Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:

  • faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.
  • daglig drift og fordeling af nye opgaver.
  • administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.
  • indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.
  • være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.
  • medvirke til udvikling af familie – og ungeindsatserne.
Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen.
 
Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.

Vi prioriterer ansøgere der:
  • har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale/pædagogiske/psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse
  • er faglig stærk – gerne med erfaring på spædbarnsområdet
  • gerne med ledelseserfaring
  • har et mindset, som understøtter Familie – og Ungekontaktens tilgang i arbejdet; Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien – jævnfør indledningen i stillingsopslaget
  • har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.
  • understøtter medarbejderudvikling og trivsel – vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange – og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.
  • har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen – og udvikling af vores enhed.
  • kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser
  • har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring/supervision
  • har gode skriftlige færdigheder.
  • har erfaring med at arbejde tværfagligt.
Vi tilbyder:
  • Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.
  • Når du er startet, opstartes et lederteam – udviklingsforløb.
  • Godt samarbejde med Familierådgiverne.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Tiltrædelse 1. marts 2020 – gerne før.
 
Om os
Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.
Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave.
 
Vi har til huse på Aldersrovej 1-3.
 
Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie– og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på
tlf. 51 72 30 07.
 
Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.
Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.
Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330122838Phoenix-7e2f6d3112019-11-12T00:00:00Teamleder til Familie- og UngekontaktenFamilie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest.
 
Familie – og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.
Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning.
 
Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie – og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.
Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed).
 
Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets/den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.

Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie – og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie – og ungekonsulenter.
 
Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver.
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang – men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig.
 
Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:
  • faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.
  • daglig drift og fordeling af nye opgaver.
  • administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.
  • indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.
  • være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.
  • medvirke til udvikling af familie – og ungeindsatserne.
Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen.
 
Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.

Vi prioriterer ansøgere der:
  • har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale/pædagogiske/psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse
  • er faglig stærk – gerne med erfaring på spædbarnsområdet
  • gerne med ledelseserfaring
  • har et mindset, som understøtter Familie – og Ungekontaktens tilgang i arbejdet; Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien – jævnfør indledningen i stillingsopslaget
  • har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.
  • understøtter medarbejderudvikling og trivsel – vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange – og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.
  • har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen – og udvikling af vores enhed.
  • kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser
  • har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring/supervision
  • har gode skriftlige færdigheder.
  • har erfaring med at arbejde tværfagligt.
Vi tilbyder:
  • Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.
  • Når du er startet, opstartes et lederteam – udviklingsforløb.
  • Godt samarbejde med Familierådgiverne.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Tiltrædelse 1. marts 2020 – gerne før.
 
Om os
Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.
Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave.
 
Vi har til huse på Aldersrovej 1-3.
 
Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie– og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på
tlf. 51 72 30 07.
 
Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.
Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.
Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år. Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling. Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed). Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer. Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie og ungekonsulenter. Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig. Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.daglig drift og fordeling af nye opgaver.administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.medvirke til udvikling af familie og ungeindsatserne.Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen. Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne. Vi prioriterer ansøgere der:har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale pædagogiske psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelseer faglig stærk gerne med erfaring på spædbarnsområdetgerne med ledelseserfaringhar et mindset, som understøtter Familie og Ungekontaktens tilgang i arbejdet Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien jævnfør indledningen i stillingsopslagethar erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.understøtter medarbejderudvikling og trivsel vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen og udvikling af vores enhed.kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesserhar viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring supervisionhar gode skriftlige færdigheder.har erfaring med at arbejde tværfagligt.Vi tilbyder:Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.Når du er startet, opstartes et lederteam udviklingsforløb.Godt samarbejde med Familierådgiverne.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Tiltrædelse 1. marts 2020 gerne før. Om os Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser. Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave. Vi har til huse på Aldersrovej 1-3. Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os . Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på tlf. 51 72 30 07. Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019. Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar. Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case. Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.11jobnet7e2f6d31100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-13T00:00:000000https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=95d763e4-548a-4612-b82d-562ef389ab0d0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3654249Silkeborg Kommune11Aldersrovej 18600SilkeborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent854304JobNet5072166507216610012-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e2f6d31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e2f6d31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e2f6d31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e2f6d31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgTeamleder til Familie- og Ungekontakten12008011Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse363540037noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330122807Teamleder til Familie- og UngekontaktenBasic Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed). Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie og ungekonsulenter. Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig. Dine arbejdsopgaver består bl.a. af: faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter. daglig drift og fordeling af nye opgaver. administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler. indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje. være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau. medvirke til udvikling af familie og ungeindsatserne. Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen. Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.Vi prioriterer ansøgere der: har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale pædagogiske psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse er faglig stærk gerne med erfaring på spædbarnsområdet gerne med ledelseserfaring har et mindset, som understøtter Familie og Ungekontaktens tilgang i arbejdet Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien jævnfør indledningen i stillingsopslaget har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet. understøtter medarbejderudvikling og trivsel vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange og en teamledelse, der sikrer fælles kurs. har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen og udvikling af vores enhed. kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring supervision har gode skriftlige færdigheder. har erfaring med at arbejde tværfagligt. Vi tilbyder: Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere. Når du er startet, opstartes et lederteam udviklingsforløb. Godt samarbejde med Familierådgiverne. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Tiltrædelse 1. marts 2020 gerne før. Om osFamilie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave. Vi har til huse på Aldersrovej 1-3. Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os .Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen påtlf. 51 72 30 07. Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest.
 
Familie – og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.
Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning.
 
Vores vigtigste opgave er at støtte en forandring og udvikling i familier, med henblik på at fremme trivsel og udvikling hos børn. Vi har den holdning, at familierne er eksperter i deres eget liv, og vores opgave i Familie – og Ungekontakten er at yde hjælp til selvhjælp, så vi sikrer, at familien selv kan tage vare på en positiv udvikling.
Vi er en ambulant udførerenhed, som løser opgaver for Familierådgivningen (myndighed).
 
Når vi er i kontakt med en familie, er det vores mål at inddrage og aktivere de ressourcer, der er i barnets/den unges og familiens netværk. Vi vægter samarbejdet med det professionelle netværk højt og har øje for at inddrage ressourcer blandt frivillige organisationer.

Som teamleder, bliver du en del af et ledelsesteam med to teamlederkolleger ud over dig og leder for Familie – og Ungekontakten. Du skal varetage teamlederopgaver for medarbejdere i to team, bestående af familie – og ungekonsulenter.
 
Familie- og Ungekontakten omfatter 67 dygtige, engagerede og erfarne medarbejdere, der vægter faglighed og kvalitet i arbejdet højt. Medarbejderne er selvtilrettelæggende i deres opgaver. Du vil få en udfordrende hverdag med meget forskellige opgaver.
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Som teamleder, indgår du i en del mødevirksomhed. Der er mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid i et vist omfang – men en stor del af opgaven omhandler faglig sparring med medarbejderne, hvorfor tilgængelighed er vigtig.
 
Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:
  • faglig sparring med medarbejderne omkring igangværende opgaver, af ofte kompleks karakter.
  • daglig drift og fordeling af nye opgaver.
  • administrativ ledelse, herunder MUS-samtaler.
  • indgå i ledelsesteam, hvor vi afstemmer indsatsen, med fælles kurs for øje.
  • være bindeled til Familierådgivningen på teamlederniveau.
  • medvirke til udvikling af familie – og ungeindsatserne.
Indsatsen planlægges og styres via handleplaner, der beskriver mål for indsatsen.
 
Vi udvikler hele tiden vores tilbud, så de passer til familiernes behov og de indsatser Familierådgivningen bestiller hos os. Det kræver derfor tæt opfølgning og dialog med medarbejderne om varetagelsen og ressourceforbruget i opgaverne.

Vi prioriterer ansøgere der:
  • har en relevant grunduddannelse indenfor det sociale/pædagogiske/psykologiske felt fx socialpædagog, socialrådgiver eller anden socialfaglig grunduddannelse samt gerne en terapeutisk efteruddannelse
  • er faglig stærk – gerne med erfaring på spædbarnsområdet
  • gerne med ledelseserfaring
  • har et mindset, som understøtter Familie – og Ungekontaktens tilgang i arbejdet; Fokus på systemisk, relationel tilgang i familien – jævnfør indledningen i stillingsopslaget
  • har erfaring fra egen praksis med behandlingsopgaver og samarbejde med myndighedsområdet.
  • understøtter medarbejderudvikling og trivsel – vi har behov for en bred og alsidig medarbejdergruppe, med forskellige kompetencer og tilgange – og en teamledelse, der sikrer fælles kurs.
  • har blik for medansvar for hele medarbejdergruppen – og udvikling af vores enhed.
  • kan træffe beslutninger i processer også med modsatrettede interesser
  • har viden eller erfaring ift. arbejdet med socialt udsatte og fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et teamsamarbejde herunder yde og modtage kollegial sparring/supervision
  • har gode skriftlige færdigheder.
  • har erfaring med at arbejde tværfagligt.
Vi tilbyder:
  • Vores kommende kollega indgår i et lederteam med gode muligheder for indflydelse og stort råderum. Mulighed for tæt dialog og sparring med teamlederkolleger og leder. Flexible arbejdstider. Engagerede, flexible, dygtige medarbejdere.
  • Når du er startet, opstartes et lederteam – udviklingsforløb.
  • Godt samarbejde med Familierådgiverne.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Tiltrædelse 1. marts 2020 – gerne før.
 
Om os
Familie- og Ungekontakten blev etableret i 2017, i forbindelse med en fusion mellem et ungecenter, et familiecenter samt et råd- og vejledningstilbud ift. børn og unge med funktionsnedsættelser.
Vi er 67 medarbejdere, overvejende med pædagogisk baggrund. Langt de fleste medarbejdere har terapeutiske efteruddannelser og det faglige niveau er højt. Medarbejderne er inddelt i 6 teams. Vi vægter tværgående dialog, samarbejde, sparring teamledere og medarbejdere imellem. Dette betyder, at alle teamledere kan have et samarbejde med medarbejdere i andre teams omkring en opgave.
 
Vi har til huse på Aldersrovej 1-3.
 
Læs mere om os på fuk.silkeborgkommune.dk
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontakte leder af Familie– og Ungekontakten Dorthe Mønsted på tlf. 30 31 61 41 eller teamleder Gitte S. Knudsen på
tlf. 51 72 30 07.
 
Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019.
Første samtale afholdes mandag 6. januar og anden samtale tirsdag 14. januar.
Ved første samtale vil ansøgerne blive præsenteret for en case.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/edbe5997_logo.jpegFamilie- og UngekontaktenSilkeborg2019-11-12T09:00:09.7372019-12-13T00:00:00
330127621Teamleder til MaterielgårdenBasic Teamleder med dokumenteret ledererfaring og økonomisk indsigt søges til en spændende stilling på Materielgården, hvor vi har fokus på udvikling, faglighed og service samt en ambition om at være Danmarks bedste Materielgård, kan du som teamleder bidrage til at skabe tydelige rammer og sætte retningen i forhold til denne ambition. Om jobbet Materielgården er en veldrevet driftsafdeling i Teknik & Miljøforvaltningen i Vejle Kommune. Vi har nyligt justeret vores organisation og søger nu en ny lederkollega til at indfri vores ambitioner. Som teamleder, og ny kollega til de tre nuværende teamledere, får du den daglige ledelse af ca. 20-25 motiverede og udviklingsparate medarbejdere. Her bliver det dit ansvar at stå for den daglige ledelse, sikre den optimale drift samt varetage teamets økonomi. På Materielgården værdsætter vi holdindsatsen, og vi har i særlig grad fokus på at gentænke serviceoplevelsen af så høj kvalitet, at borgere og samarbejdspartnere altid får den løsning, der giver mest mulig værdi. Du bliver en del af en samskabende arbejdsplads med højt til loftet og viljen til forandring, hvor du får ansvar og råderum og dermed mulighed for at bruge dig selv og gå forrest i forhold til at skabe resultater og drive udviklingen af afdelingen. Du vil få ansvar for varierede opgaver Udvikling og effektivisering af den driftsmæssige opgaveløsning Økonomi for eget område Opgaver forbundet med egen maskinpark Tænke service ind i alle processer og opgaver Alsidige kompetencer Du har flere års dokumenteret erfaring som leder i en større organisation, hvor du er vant til at skabe resultater. Du kommer med en baggrund som faglært evt. fra en driftsvirksomhed eller måske ingeniør skov- og landskabsingeniør. Det vigtigste er, at du har en god ballast, som gør dig i stand til at læse en resultatopgørelse, og at du er erfaren i brugen af Excel, Navision og Driftweb. Vi ser gerne, at du også har en faglig indsigt i vores branche med en innovativ og forandringsdrevet tilgang til de nyeste tendenser, så vi kan holde fast i vores ambition om at være Danmarks bedste Materielgård. Du er desuden en god motivator for dine medarbejdere og ind i lederteamet. Du er en stærk kommunikator, der motiverer den enkelte med din anerkendende og inkluderende tilgang samt gode humør, hvorved du ubesværet bevæger dig på alle niveauer i en stor organisation. Med din åbenhed og dit engagement, formår du at skabe tillid og gensidig respekt internt i teamet, i organisationen og over for samarbejdspartnere. Du har en pålidelig og pragmatisk tilgang til opgaveløsningen, der krydret med din store selvdisciplin sikrer, at opgaverne spilles i mål samtidig med, at du formår at navigere i en politisk ledet organisation Ansættelsesvilkår Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn Flere oplysninger Flere oplysninger fås ved henvendelse til afdelingsleder for Materielgården Henrik Kragh på tlf.: 2910 8925 eller mail: hkrag@vejle.dk Link til egen hjemmeside: www.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 8. december 2019. Vi holder samtaler den 11. december og den 12. december eventuel 2. samtale holdes den 19. december 2019. Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Teamleder med dokumenteret ledererfaring og økonomisk indsigt søges

til en spændende stilling på Materielgården, hvor vi har fokus på udvikling, faglighed og service samt en ambition om at være Danmarks bedste Materielgård, kan du som teamleder bidrage til at skabe tydelige rammer og sætte retningen i forhold til denne ambition.

Om jobbet

Materielgården er en veldrevet driftsafdeling i Teknik & Miljøforvaltningen i Vejle Kommune.  Vi har nyligt justeret vores organisation og søger nu en ny lederkollega til at indfri vores ambitioner.
Som teamleder, og ny kollega til de tre nuværende teamledere, får du den daglige ledelse af ca. 20-25 motiverede og udviklingsparate medarbejdere. Her bliver det dit ansvar at stå for den daglige ledelse, sikre den optimale drift samt varetage teamets økonomi.

På Materielgården værdsætter vi holdindsatsen, og vi har i særlig grad fokus på at gentænke serviceoplevelsen af så høj kvalitet, at borgere og samarbejdspartnere altid får den løsning, der giver mest mulig værdi.

Du bliver en del af en samskabende arbejdsplads med højt til loftet og viljen til forandring, hvor du får ansvar og råderum og dermed mulighed for at bruge dig selv og gå forrest i forhold til at skabe resultater og drive udviklingen af afdelingen.

Du vil få ansvar for varierede opgaver

  • Udvikling og effektivisering af den driftsmæssige opgaveløsning
  • Økonomi for eget område
  • Opgaver forbundet med egen maskinpark
  • Tænke service ind i alle processer og opgaver

Alsidige kompetencer

Du har flere års dokumenteret erfaring som leder i en større organisation, hvor du er vant til at skabe resultater. Du kommer med en baggrund som faglært evt. fra en driftsvirksomhed eller måske ingeniør /skov- og landskabsingeniør. Det vigtigste er, at du har en god ballast, som gør dig i stand til at læse en resultatopgørelse, og at du er erfaren i brugen af Excel, Navision og Driftweb.

Vi ser gerne, at du også har en faglig indsigt i vores branche med en innovativ og forandringsdrevet tilgang til de nyeste tendenser, så vi kan holde fast i vores ambition om at være Danmarks bedste Materielgård. Du er desuden en god motivator for dine medarbejdere og ind i lederteamet.

Du er en stærk kommunikator, der motiverer den enkelte med din anerkendende og inkluderende tilgang samt gode humør, hvorved du ubesværet bevæger dig på alle niveauer i en stor organisation.

Med din åbenhed og dit engagement, formår du at skabe tillid og gensidig respekt internt i teamet, i organisationen og over for samarbejdspartnere.

Du har en pålidelig og pragmatisk tilgang til opgaveløsningen, der krydret med din store selvdisciplin sikrer, at opgaverne spilles i mål samtidig med, at du formår at navigere i en politisk ledet organisation

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn

Flere oplysninger

Flere oplysninger fås ved henvendelse til afdelingsleder for Materielgården Henrik Kragh på tlf.: 2910 8925 eller mail: hkrag@vejle.dk

Link til egen hjemmeside:

www.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 8. december 2019.

Vi holder samtaler den 11. december og den 12. december – eventuel 2. samtale holdes den 19. december 2019.

Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale 

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

 Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/e44114ba_logo.pngMaterielgårdenVejle2019-11-20T11:01:09.2372019-12-08T00:00:00
330126183Jobcenter Horsens søger to teamledere til ArbejdsmarkedsfastholdelseBasic Kan du drive personalemæssig og faglig ledelse i en udviklingsorienteret organisation?Vi søger to teamledere til nyoprettede stillinger i Arbejdsmarkedsfastholdelse. Stillingerne er oprettet i forlængelse af ny, intern organisering, som blandt andet skal sikre kontinuitet og høj faglighed i opgaveløsningen.Som teamleder skal du motivere og sikre implementeringen af den nye interne organisering. Du skal blandt andet medvirke til, at der i endnu højere grad end i dag rettes fokus mod at understøtte de sygemeldte i at fastholde deres tilknytning til arbejdsmarkedet. Omdrejningspunktet i vores arbejde er den forebyggende og tidlige indsats, hvor vi prioriterer en tæt kontakt med de sygemeldte og deres arbejdsgivere.Vi forventer, at du indgår i den fortsatte udvikling af et stærkt, fagligt miljø på tværs af afdelingen. Et miljø, som skal fastholde høj grad af fleksibilitet og effektivitet i opgaveløsningen. Du skal derfor være tæt på den daglige drift i de enkelte teams, hvor du får ansvaret for den personalemæssige og faglige ledelse for ca. 20 beskæftigelsesrådgivere. Som teamleder skal du sikre en høj faglig kvalitet i opgaveløsningen og sikre at Jobcentrets og afdelingens strategier og målsætninger udmøntes i arbejdet. Det er derfor vigtigt, at du er bevidst om din ledelsesstil og kan navigere tydeligt i rollen som teamleder.Arbejdsmarkedsfastholdelse er teamorganiseret og samlet er vi 65 medarbejdere, som fordeler sig på opgaver med forebyggende- og fastholdelsesindsatser, opfølgning på sygeforløb, jobafklaringsforløb, revalidering, administration og interne tilbud.Afdelingen er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde. Vi prioriterer faglighed og kvalificeret hjælp som understøtter holdbare løsninger for de sygemeldte.Som teamleder vil dine opgaver også bestå af Sammenhængende daglig ledelse i samarbejde med dine lederkollegaer Implementering af strategier og målopfølgning Tydelig formulering af mål og kvalitetskriterier samt konstruktiv opfølgning herpå Ansvaret for den daglige drift i de enkelte teams Udvikling af medarbejdernes viden og kompetencer Samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere Procesledelse Controlling og produktionsopfølgning Faglig feedback og sparring til beskæftigelsesrådgivere Kvalitetssikring i forbindelse med revurdering af sygedagpengeretten Faglig kvalitetssikring af rehabiliteringsplaner Som teamleder i Arbejdsmarkedsfastholdelse refererer du til afdelingsleder Charlotte Reinholt, som du kan forvente et tæt ledelsesmæssigt samspil med. Derudover har afdelingen tilknyttet to faglige koordinatorer, som understøtter og sikrer den faglige linje på tværs i afdelingen.Vi forventer, at du har ledelseserfaring, som meget gerne må være fra beskæftigelsesområdet har stor viden og erfaring fra sygedagpengeområdet og jobafklaringsforløb gerne som tidligere rådgiver indenfor området kan skabe konsensus og solidt samarbejde på tværs af faglige fællesskaber formår at forene en forretningsorienteret tilgang med arbejdet i en politisk ledet organisation, der har både pressens og borgernes bevågenhed har relevant uddannelsesmæssig baggrund, og gerne med en overbyggende uddannelse er handlekraftig og tydelig i din kommunikation og formidling er resultatorienteret og kan sætte mål for dig selv og dine medarbejdere, og ikke mindst sørge for, at der bliver fulgt op og evalueret på disse er god til at se sammenhænge og tænke i helheder evner at skabe et tillidsfuldt samarbejde med dine teams, så de finder det naturligt at du er tæt på ser vigtigheden af samarbejde og tværfaglighed såvel internt som eksternt har evnen til at skabe overblik og analyserer på resultater er systematisk og analytisk i dit arbejde Det praktiskeDer er ansøgningsfrist mandag den 9. december 2019. Vi forventer at gennemføre samtaler fredag den 13.12.2019 og torsdag den 19.12.2019. Dit arbejdssted bliver Jobcenter Horsens, Samsøgade 3, 8700 Horsens, og vi ønsker stillingen besat pr. 1. februar 2020. Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. Mere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af Arbejdsmarkedsfastholdelse Charlotte Reinholt på tlf. 29 13 63 79. Om Jobcenter HorsensJobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede Jobcentre i Danmark, hvilket også er årsagen til, at vi har stor lokal- og landspolitisk bevågenhed. Vi er 350 engagerede ansatte i Jobcenter Horsens. Det sidste år har vi hjulpet 18.000 personer, som stod udenfor arbejdsmarkedet videre. Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Det betyder også, at vi som organisation er optagede af, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi er samtidig stolte af, at vores ledelsesstil er kendetegnet ved en professionalisme med en høj grad af involvering på alle niveauer. Vores ledelsesværdier er åbenhed , sammenhæng , faglighed og inddragelse . Vi er optagede af et sundt og sikkert arbejdsmiljø og har en velfungerende og stærk arbejdsmiljøorganisation. Vi baserer vores styring på de resultater, vi skaber for mennesker, der af den ene eller den anden årsag er uden for arbejdsmarkedet. Som ansat i Jobcenter Horsens bliver du en del af en velfungerende organisation med engagerede, dygtige medarbejdere, der har en høj arbejdsmoral og arbejdsglæde. Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk.Kan du drive personalemæssig og faglig ledelse i en udviklingsorienteret organisation?
Vi søger to teamledere til nyoprettede stillinger i Arbejdsmarkedsfastholdelse. Stillingerne er oprettet i forlængelse af ny, intern organisering, som blandt andet skal sikre kontinuitet og høj faglighed i opgaveløsningen.

Som teamleder skal du motivere og sikre implementeringen af den nye interne organisering. Du skal blandt andet medvirke til, at der i endnu højere grad end i dag rettes fokus mod at understøtte de sygemeldte i at fastholde deres tilknytning til arbejdsmarkedet. Omdrejningspunktet i vores arbejde er den forebyggende og tidlige indsats, hvor vi prioriterer en tæt kontakt med de sygemeldte og deres arbejdsgivere.

Vi forventer, at du indgår i den fortsatte udvikling af et stærkt, fagligt miljø på tværs af afdelingen. Et miljø, som skal fastholde høj grad af fleksibilitet og effektivitet i opgaveløsningen. Du skal derfor være tæt på den daglige drift i de enkelte teams, hvor du får ansvaret for den personalemæssige og faglige ledelse for ca. 20 beskæftigelsesrådgivere. Som teamleder skal du sikre en høj faglig kvalitet i opgaveløsningen og sikre at Jobcentrets og afdelingens strategier og målsætninger udmøntes i arbejdet. Det er derfor vigtigt, at du er bevidst om din ledelsesstil og kan navigere tydeligt i rollen som teamleder.

Arbejdsmarkedsfastholdelse er teamorganiseret og samlet er vi 65 medarbejdere, som fordeler sig på opgaver med forebyggende- og fastholdelsesindsatser, opfølgning på sygeforløb, jobafklaringsforløb, revalidering, administration og interne tilbud.

Afdelingen er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde. Vi prioriterer faglighed og kvalificeret hjælp som understøtter holdbare løsninger for de sygemeldte.

Som teamleder vil dine opgaver også bestå af
  • Sammenhængende daglig ledelse i samarbejde med dine lederkollegaer  
  • Implementering af strategier og målopfølgning
  • Tydelig formulering af mål og kvalitetskriterier samt konstruktiv opfølgning herpå
  • Ansvaret for den daglige drift i de enkelte teams
  • Udvikling af medarbejdernes viden og kompetencer
  • Samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Procesledelse
  • Controlling og produktionsopfølgning
  • Faglig feedback og sparring til beskæftigelsesrådgivere
  • Kvalitetssikring i forbindelse med revurdering af sygedagpengeretten
  • Faglig kvalitetssikring af rehabiliteringsplaner

Som teamleder i Arbejdsmarkedsfastholdelse refererer du til afdelingsleder Charlotte Reinholt, som du kan forvente et tæt ledelsesmæssigt samspil med. Derudover har afdelingen tilknyttet to faglige koordinatorer, som understøtter og sikrer den faglige linje på tværs i afdelingen.

Vi forventer, at du
  • har ledelseserfaring, som meget gerne må være fra beskæftigelsesområdet
  • har stor viden og erfaring fra sygedagpengeområdet og jobafklaringsforløb – gerne som tidligere rådgiver indenfor området  
  • kan skabe konsensus og solidt samarbejde på tværs af faglige fællesskaber
  • formår at forene en forretningsorienteret tilgang med arbejdet i en politisk ledet organisation, der har både pressens og borgernes bevågenhed
  • har relevant uddannelsesmæssig baggrund, og gerne med en overbyggende uddannelse
  • er handlekraftig og tydelig i din kommunikation og formidling
  • er resultatorienteret og kan sætte mål for dig selv og dine medarbejdere, og ikke mindst sørge for, at der bliver fulgt op og evalueret på disse
  • er god til at se sammenhænge og tænke i helheder
  • evner at skabe et tillidsfuldt samarbejde med dine teams, så de finder det naturligt at du er ”tæt på”
  • ser vigtigheden af samarbejde og tværfaglighed såvel internt som eksternt
  • har evnen til at skabe overblik og analyserer på resultater
  • er systematisk og analytisk i dit arbejde
 
 
Det praktiske
Der er ansøgningsfrist mandag den 9. december 2019. Vi forventer at gennemføre samtaler fredag den 13.12.2019 og torsdag den 19.12.2019.  
 
Dit arbejdssted bliver Jobcenter Horsens, Samsøgade 3, 8700 Horsens, og vi ønsker stillingen besat pr. 1. februar 2020.
 
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
 
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af Arbejdsmarkedsfastholdelse Charlotte Reinholt på tlf. 29 13 63 79.
 
 
Om Jobcenter Horsens
Jobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede Jobcentre i Danmark, hvilket også er årsagen til, at vi har stor lokal- og landspolitisk bevågenhed. Vi er 350 engagerede ansatte i Jobcenter Horsens. Det sidste år har vi hjulpet 18.000 personer, som stod udenfor arbejdsmarkedet videre.
 
Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Det betyder også, at vi som organisation er optagede af, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi er samtidig stolte af, at vores ledelsesstil er kendetegnet ved en professionalisme med en høj grad af involvering på alle niveauer.
 
Vores ledelsesværdier er ”åbenhed”, ”sammenhæng”, ”faglighed” og ”inddragelse”.
 
Vi er optagede af et sundt og sikkert arbejdsmiljø og har en velfungerende og stærk arbejdsmiljøorganisation.
 
Vi baserer vores styring på de resultater, vi skaber for mennesker, der af den ene eller den anden årsag er uden for arbejdsmarkedet. 
 
Som ansat i Jobcenter Horsens bliver du en del af en velfungerende organisation med engagerede, dygtige medarbejdere, der har en høj arbejdsmoral og arbejdsglæde.
 
Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk.
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegJobcenter HorsensHorsens2019-11-18T15:03:33.2502019-12-09T00:00:00
330130714Teamleder til Psykologerne ved Børne & Familiecentret. (GENOPSLAG)Profile Vi løfter i flok! Vil du være med?? Om jobbet Vi søger en engageret og ambitiøs teamleder til psykologerne ved Børne- og Familiecentret En teamleder og teamplayer som brænder for arbejdet med udsatte børn, unge og familier og ikke mindst faglig- & personaleledelse! Teamet på 13 psykologer udfører terapeutisk behandling af børn og unge, der har været udsat for traumatiske begivenheder i form af svigt, vold, seksuelle overgreb, dødsfald mm. Der er tale om såvel familieterapeutisk som individuel indsats med et tæt samarbejde med forældre eller de voksne, der har barnet i deres varetægt. Derudover udarbejder teamet psykologiske undersøgelser og der rådes over lokaler til legeterapi, sandplay, maleaktivitet og theraplay-inspireret terapi. Teamets kultur er præget af en høj grad af fagprofessionalisme, hvor der er lyst til udvikling, en anerkendende tone, og hvor godt kollegialt samarbejde er værdsat. Vi er optagede af at tilpasse og udvikle metoder, faglighed og ydelser. Herudover vil vi have særlig fokus på de seneste nye metoder inden for det psykologiske felt og det tværfaglige samarbejde i organisationen. Sagerne er typisk visiteret efter servicelovens §11.3 og §52 og psykologerne leverer primært ydelser til Vejle Kommunes Familie og Handicaprådgivning. Børne- & Familiecentret er i gang med at implementere Feedback Informed Treatment og du vil som leder få en central rolle i implementeringsprocessen. Tiltrædelse 1. marts 2020 eller efter aftale. Vi forventer af dig Du har ledelseserfaring, gennemslagskraft og mod på at være leder for et stærkt psykologfagligt team og indgå som en del af et engageret ledelsesteam. Du har en uddannelse enten som psykolog, Cand. pæd. psyk. eller anden relevant uddannelse. Du har kendskab til - og viden om systemisk ledelse. Hvis ikke, at du er villig til at få en systemisk lederuddannelse. Du har erfaring med procesledelse, vægter relationel ledelse og er udviklingsorienteret. Du har en mentaliserende og anerkendende ledelsesstil og er som person lyttende, nærværende og omsorgsfuld. Du kan sætte retning og sikre følgeskab ved at vise tillid og delegere opgaver. Du er udadvendt og har gode kommunikative kompetencer samt kan være tydelig, når det kræves. Du vægter og understøtter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og er loyal over for ledelsesteamet og ikke mindst organisationen. Du har en god organisationsforståelse og erfaring fra politisk ledede organisationer vil være en fordel. Du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af egen og andres praksis. Du har fokus på sagsflow og samarbejdet med teamets faglige koordinator, som understøtter dig i din ledelse og refererer til dig. Du har kørekort, da der forekommer samarbejdsmøder mv. ude af huset. Vi tilbyder dig Du bliver en del af en organisation, der bredt er kendt som udviklingsorienteret, fagligt i front og med nytænkende indsatser. Vi er en arbejdsplads, der byder nye idéer og engagement velkommen. Du vil blive en del af et ledelsesteam med et højt ambitionsniveau, der supplerer hinanden og brænder for den udvikling, Børne- og Familiecentret står midt i. Vi er et ledelsesteam på 6, der vægter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og betragter ledelse som et fag. Vi prioriterer vores fælles ledermøder, sparringsrum og sikrer en fælles kurs i vores opgaveløsning. Vi vægter work life balance, værner om vores gode arbejdsmiljø og nyder et godt grin. Ansættelsesvilkår Løn- & ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Stillingen er en teamlederstilling på 37 timer uden højeste arbejdstid. Om os Teamlederen vil blive en del af Børne- & Familiecentret, som består af 6 teams med pt. 90 medarbejdere. Børne- & Familiecentret er et dagbehandlingstilbud under Familie- & Forebyggelse, Vejle Kommune. Målgruppen er udsatte børn, unge og familier. Personalet består primært af psykologer, pædagoger, lærer, socialrådgivere og social- & sundhedsassistenter. Børne- & Familiecentret har egne lokaler på Staldgårdsgade 10 C og på Boulevarden 19K. Teamlederen vil få sin faste base på Boulevarden og refererer til lederen af Børne- & Familiecentret. I Børne- & Familiecentret arbejder vi efter BUM-modellen (Bestiller, udfører, modtager), hvor vi primært leverer ydelser, der bestilles af Vejle Kommunes Familie- & Handicapafdeling. Vi leverer ydelser efter pengene følger barnet -princippet, hvor betalingen afhænger af, hvilken ydelse der bestilles. Flere oplysninger Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte leder af Børne- & Familiecentret, Anja Hansen på tlf. 29 45 08 77. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest d. 5. januar 2020. Vi gennemfører to samtalerunder og forventer at afholde 1. samtale mandag d. 13. januar 2020 og 2. samtale afholdes torsdag d. 16. januar 2020. Der vil være en personlighedsanalyse mellem 1. og 2. samtale, forventet tirsdag d. 14. januar. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. Link til egen hjemmeside: www.bfc.vejle.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Vi løfter i flok! Vil du være med??

Om jobbet

Vi søger en engageret og ambitiøs teamleder til psykologerne ved Børne- og Familiecentret; En teamleder og teamplayer som brænder for arbejdet med udsatte børn, unge og familier og ikke mindst faglig- & personaleledelse!

Teamet på 13 psykologer udfører terapeutisk behandling af børn og unge, der har været udsat for traumatiske begivenheder i form af svigt, vold, seksuelle overgreb, dødsfald mm. Der er tale om såvel familieterapeutisk som individuel indsats med et tæt samarbejde med forældre eller de voksne, der har barnet i deres varetægt. Derudover udarbejder teamet psykologiske undersøgelser og der rådes over lokaler til legeterapi, sandplay, maleaktivitet og theraplay-inspireret terapi. 
Teamets kultur er præget af en høj grad af fagprofessionalisme, hvor der er lyst til udvikling, en anerkendende tone, og hvor godt kollegialt samarbejde er værdsat.

Vi er optagede af at tilpasse og udvikle metoder, faglighed og ydelser. Herudover vil vi have særlig fokus på de seneste nye metoder inden for det psykologiske felt og det tværfaglige samarbejde i organisationen.

Sagerne er typisk visiteret efter servicelovens §11.3 og §52 og psykologerne leverer primært ydelser til Vejle Kommunes Familie – og Handicaprådgivning.

Børne- & Familiecentret er i gang med at implementere Feedback Informed Treatment og du vil som leder få en central rolle i implementeringsprocessen.

Tiltrædelse

1. marts 2020 eller efter aftale.

Vi forventer af dig

  • Du har ledelseserfaring, gennemslagskraft og mod på at være leder for et stærkt psykologfagligt team og indgå som en del af et engageret ledelsesteam.
  • Du har en uddannelse enten som psykolog, Cand. pæd. psyk. eller anden relevant uddannelse.
  • Du har kendskab til - og viden om systemisk ledelse. Hvis ikke, at du er villig til at få en systemisk lederuddannelse. Du har erfaring med procesledelse, vægter relationel ledelse og er udviklingsorienteret.
  • Du har en mentaliserende og anerkendende ledelsesstil og er som person lyttende, nærværende og omsorgsfuld. Du kan sætte retning og sikre følgeskab ved at vise tillid og delegere opgaver.
  • Du er udadvendt og har gode kommunikative kompetencer samt kan være tydelig, når det kræves.
  • Du vægter og understøtter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og er loyal over for ledelsesteamet og ikke mindst organisationen.
  • Du har en god organisationsforståelse og erfaring fra politisk ledede organisationer vil være en fordel.
  • Du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af egen og andres praksis.
  • Du har fokus på sagsflow og samarbejdet med teamets faglige koordinator, som understøtter dig i din ledelse og refererer til dig.
  • Du har kørekort, da der forekommer samarbejdsmøder mv. ude af huset.

Vi tilbyder dig

Du bliver en del af en organisation, der bredt er kendt som udviklingsorienteret, fagligt i front og med nytænkende indsatser. Vi er en arbejdsplads, der byder nye idéer og engagement velkommen. Du vil blive en del af et ledelsesteam med et højt ambitionsniveau, der supplerer hinanden og brænder for den udvikling, Børne- og Familiecentret står midt i.

Vi er et ledelsesteam på 6, der vægter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og betragter ledelse som et fag. Vi prioriterer vores fælles ledermøder, sparringsrum og sikrer en fælles kurs i vores opgaveløsning.

Vi vægter work/life balance, værner om vores gode arbejdsmiljø og nyder et godt grin.

Ansættelsesvilkår

Løn- & ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Stillingen er en teamlederstilling på 37 timer uden højeste arbejdstid.

Om os

Teamlederen vil blive en del af Børne- & Familiecentret, som består af 6 teams med pt. 90 medarbejdere. Børne- & Familiecentret er et dagbehandlingstilbud under Familie- & Forebyggelse, Vejle Kommune. Målgruppen er udsatte børn, unge og familier. Personalet består primært af psykologer, pædagoger, lærer, socialrådgivere og social-  & sundhedsassistenter.

Børne- & Familiecentret har egne lokaler på Staldgårdsgade 10 C og på Boulevarden 19K.

Teamlederen vil få sin faste base på Boulevarden og refererer til lederen af Børne- & Familiecentret.

I Børne- & Familiecentret arbejder vi efter BUM-modellen (Bestiller, udfører, modtager), hvor vi primært leverer ydelser, der bestilles af Vejle Kommunes Familie- & Handicapafdeling. Vi leverer ydelser efter ”pengene følger barnet”-princippet, hvor betalingen afhænger af, hvilken ydelse der bestilles.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte leder af Børne- & Familiecentret, Anja Hansen på tlf. 29 45 08 77.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest d. 5. januar 2020. Vi gennemfører to samtalerunder og forventer at afholde 1. samtale mandag d. 13. januar 2020 og 2. samtale afholdes torsdag d. 16. januar 2020.

Der vil være en personlighedsanalyse mellem 1. og 2. samtale, forventet tirsdag d. 14. januar.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest

Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. 

Link til egen hjemmeside:

www.bfc.vejle.dk
Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/0ed899c2_logo.pngBørne- & FamiliecentretVejle2019-11-26T11:01:46.1702020-01-05T00:00:00
330119423''Grøn'' Formand/Teamleder søges for kunde i Aarhus.!Robot Kan du føre dit hold frem til målet og sørge for, at I er de bedste hver gang og kan du gøre det med et smil på læben? Så er du måske den nye formand teamleder vi søger for vores kunde i Aarhus. Som formand teamleder i den grønne afdeling, har du ansvar for et hold på ca. 10 mand. Du planlægger dine opgaver i samarbejde med dine øvrige kollegaer, og i hverdagen har du selv ansvaret for ledelsen af dit team og udførelsen af opgaverne. Vi stiller op med et stærkt team, værktøj, udstyr, godt arbejdsmiljø og en virksomhed i vækst. Du stiller op med et godt kendskab til grønt vedligehold, solid praktisk erfaring og evnen til at gennemføre opgaverne i samarbejde med dit team. Det er vigtigt, at du har gode lederegenskaber og forstår at motivere dit team til at yde deres bedste. Målet er tilfredse kunder, så det er vigtigt, at du kan løse de udfordringer der opstår og kan finde nye muligheder uden at det går ud over kvaliteten. Fra tid til anden, har du direkte kontakt til kunderne, som du skal lytte til og vejlede, hvis der er noget de gerne vil have gjort anderledes. Vi tilbyder: - En moderne arbejdsplads med ordnede forhold og moderne og nye maskiner. - Et stærkt team af dygtige kolleger som lægger vægt på godt samarbejde. - Frihed til at bestemme i det daglige arbejde og byde ind med gode ideer. - Et aktivt og afvekslende job. - Løn efter kvalifikationer. Vi forventer: - at du er selvstændig, ansvarsbevidst, struktureret og servicemindet - at du har faglig viden og er kvalitetsbevidst - at du har basale IT-kundskaber og tør bruge tekniske løsninger i hverdagen - at du kan holde økonomisk overblik - at du har erfaring med ledelse. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Emil Kviesgaard på telefon 29113545. Jobstart hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning til ekv@jobteam.dk Vi glæder os til at høre fra dig!

Kan du føre dit hold frem til målet og sørge for, at I er de bedste hver gang – og kan du gøre det med et smil på læben? Så er du måske den nye formand/teamleder vi søger for vores kunde i Aarhus.

Som formand/teamleder i den grønne afdeling, har du ansvar for et hold på ca. 10 mand. Du planlægger dine opgaver i samarbejde med dine øvrige kollegaer, og i hverdagen har du selv ansvaret for ledelsen af dit team og udførelsen af opgaverne. Vi stiller op med et stærkt team, værktøj, udstyr, godt arbejdsmiljø og en virksomhed i vækst.

Du stiller op med et godt kendskab til grønt vedligehold, solid praktisk erfaring og evnen til at gennemføre opgaverne i samarbejde med dit team.
Det er vigtigt, at du har gode lederegenskaber og forstår at motivere dit team til at yde deres bedste.
Målet er tilfredse kunder, så det er vigtigt, at du kan løse de udfordringer der opstår og kan finde nye muligheder – uden at det går ud over kvaliteten. Fra tid til anden, har du direkte kontakt til kunderne, som du skal lytte til og vejlede, hvis der er noget de gerne vil have gjort anderledes.


Vi tilbyder:
- En moderne arbejdsplads med ordnede forhold og moderne og nye maskiner.
- Et stærkt team af dygtige kolleger som lægger vægt på godt samarbejde.
- Frihed til at bestemme i det daglige arbejde og byde ind med gode ideer.
- Et aktivt og afvekslende job.
- Løn efter kvalifikationer.

Vi forventer:
- at du er selvstændig, ansvarsbevidst, struktureret og servicemindet
- at du har faglig viden og er kvalitetsbevidst
- at du har basale IT-kundskaber og tør bruge tekniske løsninger i hverdagen
- at du kan holde økonomisk overblik
- at du har erfaring med ledelse.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Emil Kviesgaard på telefon 29113545.

Jobstart hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning til ekv@jobteam.dk


Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobteam Byg Aarhus SydÅbyhøj2019-11-06T00:00:002020-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til Familie- og Ungekontakten

Familie- og Ungekontakten

Silkeborg
Familie- og Ungekontakten søger en teamleder snarest. Familie og Ungekontakten varetager opgaver i forhold til udsatte børn og unge i alderen 0-23 år.Fx familiebehandling, støtte-kontaktpersons ordning. Vores vigtigste opgave er at støtte en forandr...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Teamleder til Materielgården

Materielgården

Vejle
Teamleder med dokumenteret ledererfaring og økonomisk indsigt søges til en spændende stilling på Materielgården, hvor vi har fokus på udvikling, faglighed og service samt en ambition om at være Danmarks bedste Materielgård, kan du som teamleder bidr...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Jobcenter Horsens søger to teamledere til Arbejdsmarkedsfastholdelse

Jobcenter Horsens

Horsens
Kan du drive personalemæssig og faglig ledelse i en udviklingsorienteret organisation?Vi søger to teamledere til nyoprettede stillinger i Arbejdsmarkedsfastholdelse. Stillingerne er oprettet i forlængelse af ny, intern organisering, som blandt andet...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Teamleder til Psykologerne ved Børne & Familiecentret. (GENOPSLAG)

Børne- & Familiecentret

Vejle
Vi løfter i flok! Vil du være med?? Om jobbet Vi søger en engageret og ambitiøs teamleder til psykologerne ved Børne- og Familiecentret En teamleder og teamplayer som brænder for arbejdet med udsatte børn, unge og familier og ikke mindst faglig- & p...
Indrykket:26. november 2019
Udløbsdato:5. januar 2020

''Grøn'' Formand/Teamleder søges for kunde i Aarhus.!

Jobteam Byg Aarhus Syd

Åbyhøj
Kan du føre dit hold frem til målet og sørge for, at I er de bedste hver gang og kan du gøre det med et smil på læben? Så er du måske den nye formand teamleder vi søger for vores kunde i Aarhus. Som formand teamleder i den grønne afdeling, har du an...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:1. januar 2020