Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til Finance hos Link Logistics i Brøndby

Jnr. 147169

Trives du med opgaver af ledelsesmæssig karakter, og ønsker du at bistå Head of Finance hos virksomheden Link Logistics med selvsamme? Så har vi et attraktivt job til dig.

 

Til Link Logistics i Brøndby søger vi en Teamleder, der skal assistere den nuværende Head of Finance med opgaver af ledelsesmæssig karakter i Finance-Teamet. Link Logistics er en danskejet transport- og logistikvirksomhed med aktiviteter i hele verden. Ydelserne inkluderer komplette fragtløsninger, herunder både import og eksport, til fuldt integrerede logistikløsninger inden for en lang række forskellige brancher.

Som højre hånd til Head of Finance bliver det din opgave at hjælpe til, hvor der er behov. Dine opgaver vil være alsidige og indebærer blandt andet prioritering af forskellige opgaver og overholdelse af deadlines. Desuden skal du bistå kollegerne med spørgsmål og udfordringer i dagligdagen.

Du får yderligere brug for din faglige ekspertise indenfor lønbogholderi, da det bliver dit ansvar at stå for lønbogholderiet for virksomhedens timelønnede og månedslønnede medarbejdere, herunder besvare spørgsmål vedrørende løn og øvrige opgaver i den forbindelse.

Foruden ovenstående vil dine arbejdsopgaver bestå af:

  • Bidrage ved månedsafslutning og årsafslutning – herunder forestå en del af dialogen med revisor
  • Diverse Ad-hoc opgaver og optimering af processer
  • Ansvarlig for lønkørslen for både danske og svenske medarbejdere

Du bliver en del af et team og en virksomhed med et helt særligt DNA, som er gennemsyret af passion og højt engagement. Kendetegnet er, at alle brænder for at levere professionel og personlig service. Det gode kollegaskab, holdånd og høj faglighed er centralt i hverdagen.

Din profil

For at opnå succes i rollen som Teamleder er vi på udkig efter dig, der trives med at gå forrest og tage styringen, samt har erfaring med selvsamme fra tidligere. Du er empatisk, udadvendt og imødekommende, og du ved hvad der skal til, for at drive et dedikeret og professionelt team. Du har stærke kommunikative egenskaber, og formår at målrette din kommunikation til den enkelte og er en dygtig formidler på dansk og engelsk både på skrift og i tale.

Vi søger dig, der har en relevant regnskabsmæssig baggrund som f.eks. allround bogholder eller lønbogholder. Du besidder et solidt overblik, og går samtidig til de enkelte arbejdsopgaver med grundighed og præcision.

Du er velfunderet i Microsoft Office, herunder superbruger af Excel og derudover betragtes det som en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med It-systemet Visma (tidligere Bluegarden).

Praktisk information

Der er tale om en fastansættelse på fuldtid med opstart hurtigst muligt.

Link Logistics er beliggende i Brøndby.

Arbejdstiderne ligger mandag-fredag i tidsrummet fra kl. 08:00-17:00.

Du vil modtage en fast månedsløn efter kvalifikationer.

Interesseret?

Moment varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor du bedes ansøge jobbet via Moment.

Er du interesseret i stillingen, og kan du se dig selv som en del af det dynamiske team, glæder vi os meget til at høre fra dig. Vi gennemgår løbende ansøgninger og afholder også samtaler løbende. 

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.