Teamleder til Finansministeriets Koncern Service

Ser du service i et forretningsperspektiv, er du i stand til at omsætte ideer til handling, og har du blik for, hvordan service kan bidrage til at skabe attraktive arbejdspladser? Så er det dig, vi søger som ny teamleder til Finansministeriets Koncern Service.



Om stillingen
I de kommende år står Koncern Service overfor store forandringer, som følger af beslutningen om at etablere en fællesstatslige facility managementløsning, som skal varetage serviceopgaver for de statslige institutioner. I Koncern Service har vi en vigtig opgave i at sikre en god proces og samtidig etablere en ny enhed med en justeret opgaveporteføje og et nyt strategisk fokus. Vi har brug for en ambitiøs teamleder, som kan stå i spidsen for denne transformation og samtidig sikre, at den daglige drift kører uforstyrret videre.

Du vil primært få ansvar for at drive følgende opgaver og udviklingsprojekter:
• Renoverings- og ombygningsprojekter
• Overdragelse af opgaver og medarbejdere til den fællesstatslige facilityløsning
• Indkøb og udbud
• Kontrakt- og leverandørstyring
• Arbejdsmiljø og beredskab
• Daglig drift af vores servicefunktioner og medarbejdere
• Budgetlægning og økonomiopfølgning
• Koncern Services kommunikation

Om dig
Du har en videregående uddannelse, relevant erfaring fra en større gerne offentlig virksomhed og ledelseserfaring, fx fra ledelse af projekter. Vi forventer, at du tager ansvar for at få opgaverne helt i mål, arbejder konstruktivt, ser løsninger i en travl hverdag og arbejder helhedsorienteret med blik for hele kontorets opgaveportefølje. Det er afgørende, at du fungerer som en proaktiv samarbejdspartner internt i kontoret og i betjeningen af koncernens ledere og medarbejdere.

Derudover forventer vi, at du:
• arbejder analytisk, systematisk og har stærke formidlingsevner
• har meget veludviklede samarbejdsevner
• har evner og eventuelt erfaring som personaleleder
• kan sætte retning og har gennemslagskraft
• har evner for driftsledelse
• er iderig og innovativ
• brænder for at levere og udvikle vores serviceydelser

Om os
Koncern Service betjener Finansministeriets departement og de fire styrelser i koncernen. Organisatorisk er vi en del af Moderniseringsstyrelsen sammen med Koncern HR og Koncern Økonomi. Kontoret består af to teams, og vi er i alt ca. 40 medarbejdere på flere forskellige adresser. Du vil få ansvar for et team på omkring 20 medarbejdere fordelt på flere adresser. Din daglige base vil være på Landgreven i København få minutter fra Kongens Nytorv.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes som chefkonsulent med funktion som teamleder efter overenskomst for akademikere i staten eller anden relevant overenskomst.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Anne Kjær på 2069 3047.

Ansøgning
Din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutteringssystem - Tryk på knappen ’Søg stillingen’.
Indsend senest den 22. april 2018.

Vi forventer at holde samtaler i uge 17. Grundet den varslede konflikt i staten, tages der dog forbehold for ændringer i den planlagte rekrutteringsproces, herunder ansættelsesdato.

Moderniseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Centerchef til HR Udvikling i Rigspolitiet

RIGSPOLITIET. AFDELING.

København
København, Rigspolitiet, Koncern HR Om jobbet Koncern HR søger en centerchef til HR Udvikling. HR Udvikling er organisatorisk placeret i afdelingen National HR Partner, og centeret udvikler og implementerer tiltag inden for organisationsudvikling og...
Indrykket:12. april 2018
Udløbsdato:26. april 2018

Manager - Amaris Denmark

Amaris Consulting ApS

København
DescriptionAmaris is an independent, international Technologies and Management Consulting Group. Created in 2007, Amaris is already established in over 50 countries and supports more than 750 clients worldwide throughout their project s lifecycle. O...
Indrykket:10. april 2018
Udløbsdato:29. maj 2018

Teamleder til Sagsadministration i Odense

Sagsadministrationen

København
I Skatteankestyrelsen samarbejder vi om klagesagsbehandling. Vi behandler sager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har store konsekvenser for den enkelte virksomhed og borger. Derfor vil vi være Danmarks bedste klagemyndighed. Lige nu søger ...
Indrykket:12. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Forsknings- og analysechef til området for arbejdsmiljøovervågning og epidemiologi

Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø

København
Vil du være med til at sætte retning for forskning blandt højt kompetente videnarbejdere? Har du lyst til at lede og koordinere komplekse forskningsprojekter? Og kan du bidrage til at forskningsresultater anvendes i praksis? Så har vi en spændende s...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:14. maj 2018

Juridisk kontorchef til Lægemiddelstyrelsens Ledelsessekretariat

Lægemiddelstyrelsen

København
Er du en dygtig og processikker jurist med erfaringer fra national og europæisk regulering? Har du dokumenterede fremragende lederkompetencer? Og vil det kunne motivere dig stærkt at indgå i et lederteam, der i dialog med dygtige og engagerede medar...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:6. maj 2018