Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til Kulturteamet

Vil du være med til at videreudvikle kulturområdet i Silkeborg Kommune? 
 
Efter et spændende år, hvor Silkeborg Kommune var en del af Europæisk Kulturhovedstad 2017, er vi på både det politiske og administrative niveau klar til at rykke endnu et skridt fremad på kulturområdet. 
 
Silkeborg Kommune er en kommune i voldsom vækst. Det stiller heldigvis også store krav til det kulturelle udbud og den kommunale kulturadministration. 
 
Det behøver vi hjælp til og søger derfor efter en ny teamleder. 
 
Vi kan tilbyde et spændende job, hvor du i høj grad får mulighed for at påvirke den kulturelle profil og sammen med ledelsen sætte retning for den kulturelle udvikling. 
 
Vi har brug for en teamleder, som har lyst til at lede et rigtig godt team, så vi bliver i stand til både at servicere det politiske niveau, give god sparring til vores stærke kulturinstitutioner og de mange frivillige kulturaktører, som præger vores kommune. 
 
Kulturteamet består 5-7 medarbejdere, herunder kulturkonsulenter og nogle projektmedarbejdere tilknyttet konkrete projekter. 
 
Din profil 
Med “Kultursporet”, kommunens kulturstrategi 2017-2024, er linjerne lagt, men du skal også have mod til at udfordre vanetænkning og være i stand til at indgå nye spændende samarbejder på tværs både i og uden for organisationen. 
 
Derfor forventer vi, at du har en god portion kultur med i bagagen. Udover en relevant uddannelse, har du erfaring med ledelse af kulturprojekter og mennesker. 
 
Du har en skarp pen i forhold til strategiske oplæg, som du også selv er i stand til at kommunikere. 
 
Du har et klart bud på, hvor Silkeborg Kommune og vores institutioner realistisk kan bevæge sig hen på kulturområdet og du har allerede et godt netværk, som kan hjælpe os på vej. 
 
Da du får en central rolle i forhold til kommunikationen med vores mange samarbejdspartnere, er det vigtigt, at du som person er åben og udadvendt og ikke er bange for at stille dig op på ølkassen og formidle dine budskaber. 
 
Mangfoldighed er et kodeord inden for vores ressortområde, hvorfor du kan begå dig både blandt ledere og ude hos den lille lokale kulturforening, som har behov for din støtte og opbakning. 
 
Det kan du forvente af os 
Vi lover dig til gengæld en spændende arbejdsplads, hvor der er rig mulighed for at udfolde dit kreative potentiale sammen med en stab af gode folk i sektionen for kultur og fritid i Kultur- og Borgerserviceafdelingen. 
 
Du bliver en del af en moderne og dynamisk organisation med stor frihed under ansvar, og stor mulighed for at præge udviklingen og eget job. 
 
Hos os får du et solidt team i ryggen, hvor du kan hente sparring og opbakning til dine opgaver og idéer. Omgangstonen er uformel, og vi lægger vægt på et arbejdsmiljø, hvor vi er fleksible, hjælper hinanden og hvor vi løbende udfordrer hinanden samtidig med, at der også er god plads til humor. 
 
Stillingen er 37 timer og med forventet start 1. april 2018. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kultur- og borgerservicechef John Bøgelund Frederiksen på tlf. 20 83 58 35 eller sektionsleder for kultur og fritid Jeppe Thøgersen på tlf. 20 58 62 76.  
 
Ansøgningsfrist mandag 19. februar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 22. februar og fredag 23. februar. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144510. 
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752874Phoenix-bc38bcd812018-02-01T15:03:39.597Teamleder til Kulturteamet
Vil du være med til at videreudvikle kulturområdet i Silkeborg Kommune? 
 
Efter et spændende år, hvor Silkeborg Kommune var en del af Europæisk Kulturhovedstad 2017, er vi på både det politiske og administrative niveau klar til at rykke endnu et skridt fremad på kulturområdet. 
 
Silkeborg Kommune er en kommune i voldsom vækst. Det stiller heldigvis også store krav til det kulturelle udbud og den kommunale kulturadministration. 
 
Det behøver vi hjælp til og søger derfor efter en ny teamleder. 
 
Vi kan tilbyde et spændende job, hvor du i høj grad får mulighed for at påvirke den kulturelle profil og sammen med ledelsen sætte retning for den kulturelle udvikling. 
 
Vi har brug for en teamleder, som har lyst til at lede et rigtig godt team, så vi bliver i stand til både at servicere det politiske niveau, give god sparring til vores stærke kulturinstitutioner og de mange frivillige kulturaktører, som præger vores kommune. 
 
Kulturteamet består 5-7 medarbejdere, herunder kulturkonsulenter og nogle projektmedarbejdere tilknyttet konkrete projekter. 
 
Din profil 
Med “Kultursporet”, kommunens kulturstrategi 2017-2024, er linjerne lagt, men du skal også have mod til at udfordre vanetænkning og være i stand til at indgå nye spændende samarbejder på tværs både i og uden for organisationen. 
 
Derfor forventer vi, at du har en god portion kultur med i bagagen. Udover en relevant uddannelse, har du erfaring med ledelse af kulturprojekter og mennesker. 
 
Du har en skarp pen i forhold til strategiske oplæg, som du også selv er i stand til at kommunikere. 
 
Du har et klart bud på, hvor Silkeborg Kommune og vores institutioner realistisk kan bevæge sig hen på kulturområdet og du har allerede et godt netværk, som kan hjælpe os på vej. 
 
Da du får en central rolle i forhold til kommunikationen med vores mange samarbejdspartnere, er det vigtigt, at du som person er åben og udadvendt og ikke er bange for at stille dig op på ølkassen og formidle dine budskaber. 
 
Mangfoldighed er et kodeord inden for vores ressortområde, hvorfor du kan begå dig både blandt ledere og ude hos den lille lokale kulturforening, som har behov for din støtte og opbakning. 
 
Det kan du forvente af os 
Vi lover dig til gengæld en spændende arbejdsplads, hvor der er rig mulighed for at udfolde dit kreative potentiale sammen med en stab af gode folk i sektionen for kultur og fritid i Kultur- og Borgerserviceafdelingen. 
 
Du bliver en del af en moderne og dynamisk organisation med stor frihed under ansvar, og stor mulighed for at præge udviklingen og eget job. 
 
Hos os får du et solidt team i ryggen, hvor du kan hente sparring og opbakning til dine opgaver og idéer. Omgangstonen er uformel, og vi lægger vægt på et arbejdsmiljø, hvor vi er fleksible, hjælper hinanden og hvor vi løbende udfordrer hinanden samtidig med, at der også er god plads til humor. 
 
Stillingen er 37 timer og med forventet start 1. april 2018. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kultur- og borgerservicechef John Bøgelund Frederiksen på tlf. 20 83 58 35 eller sektionsleder for kultur og fritid Jeppe Thøgersen på tlf. 20 58 62 76.  
 
Ansøgningsfrist mandag 19. februar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 22. februar og fredag 23. februar. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144510. 
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte. 
 
2018-02-20T00:01:38.640 Vil du være med til at videreudvikle kulturområdet i Silkeborg Kommune? Efter et spændende år, hvor Silkeborg Kommune var en del af Europæisk Kulturhovedstad 2017, er vi på både det politiske og administrative niveau klar til at rykke endnu et skridt fremad på kulturområdet. Silkeborg Kommune er en kommune i voldsom vækst. Det stiller heldigvis også store krav til det kulturelle udbud og den kommunale kulturadministration. Det behøver vi hjælp til og søger derfor efter en ny teamleder. Vi kan tilbyde et spændende job, hvor du i høj grad får mulighed for at påvirke den kulturelle profil og sammen med ledelsen sætte retning for den kulturelle udvikling. Vi har brug for en teamleder, som har lyst til at lede et rigtig godt team, så vi bliver i stand til både at servicere det politiske niveau, give god sparring til vores stærke kulturinstitutioner og de mange frivillige kulturaktører, som præger vores kommune. Kulturteamet består 5-7 medarbejdere, herunder kulturkonsulenter og nogle projektmedarbejdere tilknyttet konkrete projekter. Din profil Med Kultursporet , kommunens kulturstrategi 2017-2024, er linjerne lagt, men du skal også have mod til at udfordre vanetænkning og være i stand til at indgå nye spændende samarbejder på tværs både i og uden for organisationen. Derfor forventer vi, at du har en god portion kultur med i bagagen. Udover en relevant uddannelse, har du erfaring med ledelse af kulturprojekter og mennesker. Du har en skarp pen i forhold til strategiske oplæg, som du også selv er i stand til at kommunikere. Du har et klart bud på, hvor Silkeborg Kommune og vores institutioner realistisk kan bevæge sig hen på kulturområdet og du har allerede et godt netværk, som kan hjælpe os på vej. Da du får en central rolle i forhold til kommunikationen med vores mange samarbejdspartnere, er det vigtigt, at du som person er åben og udadvendt og ikke er bange for at stille dig op på ølkassen og formidle dine budskaber. Mangfoldighed er et kodeord inden for vores ressortområde, hvorfor du kan begå dig både blandt ledere og ude hos den lille lokale kulturforening, som har behov for din støtte og opbakning. Det kan du forvente af os Vi lover dig til gengæld en spændende arbejdsplads, hvor der er rig mulighed for at udfolde dit kreative potentiale sammen med en stab af gode folk i sektionen for kultur og fritid i Kultur- og Borgerserviceafdelingen. Du bliver en del af en moderne og dynamisk organisation med stor frihed under ansvar, og stor mulighed for at præge udviklingen og eget job. Hos os får du et solidt team i ryggen, hvor du kan hente sparring og opbakning til dine opgaver og idéer. Omgangstonen er uformel, og vi lægger vægt på et arbejdsmiljø, hvor vi er fleksible, hjælper hinanden og hvor vi løbende udfordrer hinanden samtidig med, at der også er god plads til humor. Stillingen er 37 timer og med forventet start 1. april 2018. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kultur- og borgerservicechef John Bøgelund Frederiksen på tlf. 20 83 58 35 eller sektionsleder for kultur og fritid Jeppe Thøgersen på tlf. 20 58 62 76. Ansøgningsfrist mandag 19. februar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 22. februar og fredag 23. februar. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144510. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.10Phoenixbc38bcd8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1393&ProjectId=144510&DepartmentId=20154&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3096658Kultur og Fritid11Søvej 18600SilkeborgDKDanmarkORS/bc38bcd8_logo.pngORS/Small/bc38bcd8_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent518750SilkeborgMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc38bcd8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc38bcd8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc38bcd8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc38bcd8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Kultur og Fritid er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse352695137importimport_bc38bcd8DKDanmarkDKDanmark329939683Nattevagt til SolboBasic I forbindelse med Solbos udvidelse opslås hermed nattevagtsstilling på 25 timer ugentligt til besættelse snarest. Solbo er Silkeborg Kommunes døgn og aflastningstilbud for børn og unge med varigt nedsat funktionsevne. Solbo består af en aflastningsafdeling med 10 pladser og en døgnafdeling med 12 pladser. Målgruppen på Solbo spænder bredt fra børn og unge med multiple funktionsnedsættelser til børn og unge med autisme og ADHD. Som nattevagt indgår man i et team på syv medarbejdere som indgår i et tæt samarbejde med det pædagogiske personale som arbejder i dagtimerne. Vi søger en person der: har lyst til at arbejde med børn og unge med varigt nedsat funktionsevne uden verbalt sprog har lyst til at arbejde med børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser positivt og åbent kan samarbejde med engagerede kolleger kan arbejde selvstændigt er i besiddelse af overblik, indføling og tålmodighed samt i stand til at overskue forskellige behov på samme tid trives med natarbejde herunder arbejde i weekender har lyst til at løse praktiske opgaver som rengøring og tøjvask har relevant erfaring og eller sundhedsfaglig eller pædagogisk grunduddannelse. Vi tilbyder: en velfungerende og alsidig arbejdsplads en dynamisk personalegruppe, der arbejder teambaseret et støttende og anerkendende arbejdsmiljø gode kolleger Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Anna Folmersen på tlf. 24 78 14 83 eller leder Poul Svejstrup på tlf. 24 80 49 36. Ansøgningsfrist tirsdag 22. januar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 28. januar. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 207. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.I forbindelse med Solbos udvidelse opslås hermed nattevagtsstilling på 25 timer ugentligt til besættelse snarest. 
 
Solbo er Silkeborg Kommunes døgn og aflastningstilbud for børn og unge med varigt nedsat funktionsevne. 
 
Solbo består af en aflastningsafdeling med 10 pladser og en døgnafdeling med 12 pladser. 
Målgruppen på Solbo spænder bredt fra børn og unge med multiple funktionsnedsættelser til børn og unge med autisme og ADHD. 
 
Som nattevagt indgår man i et team på syv medarbejdere som indgår i et tæt samarbejde med det pædagogiske personale som arbejder i dagtimerne.
 
Vi søger en person der: 
  • har lyst til at arbejde med børn og unge med varigt nedsat funktionsevne uden verbalt sprog 
  • har lyst til at arbejde med børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser  
  • positivt og åbent kan samarbejde med engagerede kolleger 
  • kan arbejde selvstændigt
  • er i besiddelse af overblik, indføling og tålmodighed samt i stand til at overskue forskellige behov på samme tid 
  • trives med natarbejde herunder arbejde i weekender
  • har lyst til at løse praktiske opgaver som rengøring og tøjvask 
  • har relevant erfaring og/eller sundhedsfaglig eller pædagogisk grunduddannelse.
Vi tilbyder: 
  • en velfungerende og alsidig arbejdsplads 
  • en dynamisk personalegruppe, der arbejder teambaseret 
  • et støttende og anerkendende arbejdsmiljø 
  • gode kolleger 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Anna Folmersen på tlf. 24 78 14 83 eller leder Poul Svejstrup på tlf. 24 80 49 36.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 22. januar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 28. januar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 207.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Børnecentret SolboSilkeborg2019-01-10T09:00:15.8972019-01-22T00:00:00
329938595Koordinerende teamleder til HE Midt Indkøb og Logistik, Servicecentret, Regionshospitalet ViborgBasic En fuldtidsstilling som koordinerende teamleder ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret,HE Midt Indkøb og Logistik, er ledig til besættelse den 1. marts 2019 eller snarest derefter.Om stillingenVi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en afdeling med et stort medarbejderengagement og fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø. Stillingen indebærer ansvar for den daglige drift af lager- og logistikområdet på hospitalet - i samarbejde med lederen af afsnittet.Med ansvarsområdet følger daglig ledelse af ca. 25 dedikerede medarbejdere i Viborg og Silkeborg. Medarbejderne er tilknyttet forskellige teams og koordinering mellem teams foregår i tæt dialog med medarbejderne. Dertil kommer vagt- og ferieplanlægning samt praktisk koordinering af arbejdsopgaver og ressourcefordeling. I den forbindelse vil du fungere som bindeled mellem de teams, der refererer til dig. Du har det overordnede overblik over driftsopgaverne i dagligdagen og du indgår i de praktiske arbejdsopgaver, der hvor du finder det mest nødvendigt - og hvor du ser et behov for din assistance.I 2020 overgår lagerdriften til en regional logistikpartner. Det betyder, at organisering og arbejdsgange skal tilpasses det nye set-up. I den forbindelse skal du - i samarbejde med leder og øvrige koordinatorer i afsnittet - være med til at sikre driften i overgangsperioden. Efter implementering vil fokus være på optimering af interne arbejdsgange på hospitalet og sikker drift.Stillingen som koordinerende teamleder er for dig, der har et udpræget ledergen, men samtidig også trives med at deltage i praktiske opgaver. Du er indstillet på at lytte og inddrage medarbejderne via dialog. Du er vant til at arbejde i drift med konstant forandring, og lader dig ikke slå ud af kurs, hvis hverdagen ikke former sig som forventet. Du arbejder i højt tempo, men har samtidig fokus på inddragelse og dialog. Som koordinerende teamleder indgår du også i Servicecentrets lederforum.Det forventes, at ansøgeren har følgende faglige kvalifikationer: Solid ledelseserfaring fra tidligere job, gerne inden for lager- og eller logistikbranchen Har løbende fokus på medarbejderudvikling - både i gruppen og på individuelt niveau Erfaring med afvikling af MUS-samtaler Ikke er konfliktsky, men ser energi og engagement i konflikter og formår at vende en konflikt til noget positivt Er en dygtig forandringsleder med stort fokus på løbende at optimere arbejdsgange Relevant lederuddannelse Interesse for at indgå i de ledelsesmæssige udviklingsopgaver, der pågår i Servicecentret, eksempelvis kvalitetsforbedringstiltag Gerne kendskab til hospitalsdrift Det forventes, at ansøgeren har følgende personlige kvalifikationer: Brænder for ledelse og har gode samarbejds- og kommunikative evner Er ansvarsbevidst, energisk og trives i en hurtig og tempofyldt hverdag, hvor opgaver og serviceniveau er i konstant fokus Er god til at træffe beslutninger og have overblik over situationen, uanset hvor travlt der er Højt engagement, i besiddelse af godt humør og en positiv indstilling til omgivelserne Ser forandringer som nye muligheder og trives med det Er løsningsorienteret og formår at samarbejde med mange forskellige faggrupper og få det til at lykkes Om ServicecentretServicecentret udgør mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, centralkøkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger ejendomme samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde.Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret.Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dkOm løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelseAnsættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.Stillings- og funktionsstruktur kan rekvireres her.Yderligere oplysningerLeder af HE Midt Indkøb Logistik, Anette Tolstrup, tlf.nr. 7844 2040 (kl. 08.00 15.00).Din ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest 17. februar 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleEn fuldtidsstilling som koordinerende teamleder ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret,
HE Midt Indkøb og Logistik, er ledig til besættelse den 1. marts 2019 eller snarest derefter.

Om stillingen
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en afdeling med et stort medarbejderengagement og fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø. Stillingen indebærer ansvar for den daglige drift af lager- og logistikområdet på hospitalet - i samarbejde med lederen af afsnittet.

Med ansvarsområdet følger daglig ledelse af ca. 25 dedikerede medarbejdere i Viborg og Silkeborg. Medarbejderne er tilknyttet forskellige teams og koordinering mellem teams foregår i tæt dialog med medarbejderne. Dertil kommer vagt- og ferieplanlægning samt praktisk koordinering af arbejdsopgaver og ressourcefordeling. I den forbindelse vil du fungere som bindeled mellem de teams, der refererer til dig. Du har det overordnede overblik over driftsopgaverne i dagligdagen og du indgår i de praktiske arbejdsopgaver, der hvor du finder det mest nødvendigt - og hvor du ser et behov for din assistance.

I 2020 overgår lagerdriften til en regional logistikpartner. Det betyder, at organisering og arbejdsgange skal tilpasses det nye set-up. I den forbindelse skal du - i samarbejde med leder og øvrige koordinatorer i afsnittet - være med til at sikre driften i overgangsperioden. Efter implementering vil fokus være på optimering af interne arbejdsgange på hospitalet og sikker drift.

Stillingen som koordinerende teamleder er for dig, der har et udpræget ledergen, men samtidig også trives med at deltage i praktiske opgaver. Du er indstillet på at lytte og inddrage medarbejderne via dialog. Du er vant til at arbejde i drift med konstant forandring, og lader dig ikke slå ud af kurs, hvis hverdagen ikke former sig som forventet. Du arbejder i højt tempo, men har samtidig fokus på inddragelse og dialog. Som koordinerende teamleder indgår du også i Servicecentrets lederforum.

Det forventes, at ansøgeren har følgende faglige kvalifikationer:
  • Solid ledelseserfaring fra tidligere job, gerne inden for lager- og/eller logistikbranchen
  • Har løbende fokus på medarbejderudvikling - både i gruppen og på individuelt niveau
  • Erfaring med afvikling af MUS-samtaler
  • Ikke er konfliktsky, men ser energi og engagement i konflikter og formår at vende en konflikt til noget positivt
  • Er en dygtig forandringsleder med stort fokus på løbende at optimere arbejdsgange
  • Relevant lederuddannelse
  • Interesse for at indgå i de ledelsesmæssige udviklingsopgaver, der pågår i Servicecentret, eksempelvis kvalitetsforbedringstiltag
  • Gerne kendskab til hospitalsdrift
Det forventes, at ansøgeren har følgende personlige kvalifikationer:
  • Brænder for ledelse og har gode samarbejds- og kommunikative evner
  • Er ansvarsbevidst, energisk og trives i en hurtig og tempofyldt hverdag, hvor opgaver og serviceniveau er i konstant fokus
  • Er god til at træffe beslutninger og have overblik over situationen, uanset hvor travlt der er
  • Højt engagement, i besiddelse af godt humør og en positiv indstilling til omgivelserne
  • Ser forandringer som nye muligheder og trives med det
  • Er løsningsorienteret og formår at samarbejde med mange forskellige faggrupper og få det til at lykkes
Om Servicecentret
Servicecentret udgør mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, centralkøkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger/ejendomme samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde.

Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret.

Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.

De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.

Stillings- og funktionsstruktur kan rekvireres her.

Yderligere oplysninger
Leder af HE Midt Indkøb & Logistik, Anette Tolstrup, tlf.nr. 7844 2040 (kl. 08.00 – 15.00).

Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest 17. februar 2019.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
 

 

ORS/Small/ca01f8a0_logo.gifServicecentretViborg2019-01-08T16:07:11.0272019-02-12T00:00:00
329944406Teamleder for Job og SundhedRobot Jobcenter Viborg søger en teamleder til Team Job og Sundhed, der kan være med til at få sygemeldte hurtigt og varigt tilbage i arbejde og samtidig prioriterer personaleledelse og godt arbejdsmiljø højt. Som teamleder i Team Job og Sundhed har du ansvaret for den daglige ledelse af kommunens indsats for ledige sygemeldte og sygemeldte i jobafklaringsforløb i et tæt samarbejde med den anden teamleder af Team Job og Sundhed, som har ansvaret for de sygemeldte med en arbejdsgiver. Du får god mulighed for at sætte dit eget præg på opgaveløsningen. Team Job og Sundhed, består af 42 engagerede medarbejdere, hvoraf du har personaleansvaret for 15 af disse medarbejdere. Konkrete opgaver, som aktuelt har høj prioritet: Skabe resultater med at nedbringe antallet af sygemeldte borgere i Viborg Kommune så flere kommer tilbage i ordinær beskæftigelse. Sikre et tæt samarbejde om indsatsen for de sygemeldte, både internt og eksternt. Skabe rammer for læring og videndeling. Fortsat understøtte et godt arbejdsmiljø. Fortsat implementere helhedsorienteret indsats. Om dig Vi forventer, at du har en relevant uddannelse evt. suppleret med en lederuddannelse. Du har erfaring med personale- og driftsledelse og har desuden erfaring fra beskæftigelsesområdet i et jobcenter. Derudover er det vigtigt, at du brænder for at skabe resultater gennem og sammen med medarbejderne, og er god til at udfordre og udvikle medarbejdernes kompetencer. Som leder er du tydelig og beslutningsdygtig og samtidig lyttende og inspirerende. Du er god til at samarbejde på tværs af organisationen og bevarer overblikket og tænker i helheder også i modvind. Vi forventer desuden, at du er en god kommunikator både mundtligt og skriftligt. Du skal samtidig have forståelse for og gerne erfaring med ledelsesopgaven i en politisk ledet organisation. Om Team Job og Sundhed Team Job og Sundhed er placeret på Viborg Rådhus sammen med kommunens øvrige forvaltning. Opgaven i Team Job og Sundhed er at sikre, at kommunens sygemeldte får en tidlig og målrettet indsats, så de hurtigt og varigt kommer tilbage i selvforsørgelse. Indsatsen foregår i et tæt samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere, herunder f.eks. faglige organisationer A-kasser, virksomheder og læger. Som teamleder refererer du til afdelingslederen for Job og Helhedsindsats, og du indgår i flere velfungerende ledelsesteams. Ledelse i Jobcenter Viborg og i Viborg Kommune I Jobcenter Viborg vil vi skabe gode resultater i forhold til borgere og virksomheder. Det gør vi blandt andet ved, at vi i den daglige ledelse værdsætter medarbejderne og med udgangspunkt i data og evidens sætter tydelige mål og retning samt følger op med feedback. Vi har også fokus på at opbygge relationer på tværs af organisationen, engagere medarbejdere og MED-organisationen, så vi skaber ejerskab og fælles forståelse. Det er samtidigt vigtigt, at vores strategier bliver formidlet forståeligt, så medarbejderne let kan omsætte dem til konkrete handlinger. Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Ledelse i Viborg Kommune Job- og kompetenceprofil teamleder Job og Sundhed Løn og ansættelse Fastsættes efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af Ny løn . Samtaler Vi holder første samtalerunde den 8. februar 2019 og anden samtalerunde den 27. februar 2019. Kandidater, der går videre til anden samtale, får lavet en profilanalyse inden anden samtale. Du skal sætte tid af til en tilbagemelding på din profilanalyse den 20. februar 2019.Jobcenter Viborg søger en teamleder til Team Job og Sundhed, der kan være med til at få sygemeldte hurtigt og varigt tilbage i arbejde og samtidig prioriterer personaleledelse og godt arbejdsmiljø højt.

Som teamleder i Team Job og Sundhed har du ansvaret for den daglige ledelse af kommunens indsats for ledige sygemeldte og sygemeldte i jobafklaringsforløb i et tæt samarbejde med den anden teamleder af Team Job og Sundhed, som har ansvaret for de sygemeldte med en arbejdsgiver. Du får god mulighed for at sætte dit eget præg på opgaveløsningen.
 
Team Job og Sundhed, består af 42 engagerede medarbejdere, hvoraf du har personaleansvaret for 15 af disse medarbejdere.
 
Konkrete opgaver, som aktuelt har høj prioritet:

   • Skabe resultater med at nedbringe antallet af sygemeldte borgere i Viborg Kommune så flere kommer tilbage i ordinær beskæftigelse.
   • Sikre et tæt samarbejde om indsatsen for de sygemeldte, både internt og eksternt.
   • Skabe rammer for læring og videndeling.
   • Fortsat understøtte et godt arbejdsmiljø. 
   • Fortsat implementere helhedsorienteret indsats.

 
Om dig
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse evt. suppleret med en lederuddannelse. Du har erfaring med personale- og driftsledelse og har desuden erfaring fra beskæftigelsesområdet i et jobcenter.

Derudover er det vigtigt, at du brænder for at skabe resultater gennem og sammen med medarbejderne, og er god til at udfordre og udvikle medarbejdernes kompetencer.

Som leder er du tydelig og beslutningsdygtig og samtidig lyttende og inspirerende. Du er god til at samarbejde på tværs af organisationen og bevarer overblikket og tænker i helheder – også i modvind.

Vi forventer desuden, at du er en god kommunikator – både mundtligt og skriftligt. Du skal samtidig have forståelse for og gerne erfaring med ledelsesopgaven i en politisk ledet organisation.

Om Team Job og Sundhed
Team Job og Sundhed er placeret på Viborg Rådhus sammen med kommunens øvrige forvaltning.

Opgaven i Team Job og Sundhed er at sikre, at kommunens sygemeldte får en tidlig og målrettet indsats, så  de hurtigt og varigt kommer tilbage i selvforsørgelse. Indsatsen foregår i et tæt samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere, herunder f.eks. faglige organisationer/A-kasser, virksomheder og læger.

Som teamleder refererer du til afdelingslederen for Job og Helhedsindsats, og du indgår i flere velfungerende ledelsesteams.
 
Ledelse i Jobcenter Viborg og i Viborg Kommune
I Jobcenter Viborg vil vi skabe gode resultater i forhold til borgere og virksomheder. Det gør vi blandt andet ved, at vi i den daglige ledelse værdsætter medarbejderne og med udgangspunkt i data og evidens sætter tydelige mål og retning samt følger op med feedback.

Vi har også fokus på at opbygge relationer på tværs af organisationen, engagere medarbejdere og MED-organisationen, så vi skaber ejerskab og fælles forståelse. Det er samtidigt vigtigt, at vores strategier bliver formidlet forståeligt, så medarbejderne let kan omsætte dem til konkrete handlinger.
 
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.

Ledelse i Viborg Kommune
Job- og kompetenceprofil teamleder Job og Sundhed

Løn og ansættelse
Fastsættes efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af ”Ny løn”.

Samtaler
Vi holder første samtalerunde den 8. februar 2019 og anden samtalerunde den 27. februar 2019. Kandidater, der går videre til anden samtale, får lavet en profilanalyse inden anden samtale. Du skal sætte tid af til en tilbagemelding på din profilanalyse den 20. februar 2019.

Arbejdsmarked - Job- og HelhedsindsatsViborg2019-01-17T00:00:002019-02-03T00:00:00
329942850Vi søger en Teamleder med erfaring fra byggebranchenRobot KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE? Vi søger en dygtig Teamleder med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling på Sjælland. Du er bosiddende i Københavnsområdet og kan lede et team af dygtige servicefolk på vore opgaver i København og det øvrige Sjælland. Som person er du struktureret, og har en god indsigt i de komponenter som indgår i et komplet badeværelse. Som person går du foran og møder dine kolleger med tillid. Du ved hvad det vil sige at yde god service. Du kan holde mange bolde i luften og motiveres af et job med mange opgaver, og hvor det indimellem går stærkt. DINE OPGAVER HOS BADELEMENT: Tilsyn af byggepladser Udarbejdelse af arbejdsplan for serviceteams Koordinering med byggepladsledelse Materialer til opgaverne Opdatere interne databaser, samt f.eks. Byggeweb Ajour Dalux Ansvar for 1. og 5. års gennemgang Kan tale og skrive engelsk, og gerne tysk. Eventuelt Polsk? Har kørekort Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Få mere at vide hos Servicekoordinator Heidi Hedengran telefon 76401206 mobil: 20142572 Send din ansøgning til job@badelement.dk snarest, og senest den 31. januar 2019 Badelement har hovedkontor i Horsens og tre fabrikker i Polen. Vi er 570 ansatte og producerer årligt 7.500 præfabrikerede badeværelser, også kendt som badekabiner. Hver er skræddersyet til det enkelte projekt og leveret klar til montering i såvel nybyggeri som renovering over hele Danmark. Vore præfabrikerede badeværelser overholder kravene til et DGNB-certificeret og svanemærket byggeri. De letter byggeledelsen og giver desuden serieproduktionens fordele.

KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE?

Vi søger en dygtig Teamleder med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling på Sjælland.

Du er bosiddende i Københavnsområdet og kan lede et team af dygtige servicefolk på vore opgaver i København og det øvrige Sjælland. Som person er du struktureret, og har en god indsigt i de komponenter som indgår i et komplet badeværelse. Som person går du foran og møder dine kolleger med tillid. Du ved hvad det vil sige at yde god service. Du kan holde mange bolde i luften og motiveres af et job med mange opgaver, og hvor det indimellem går stærkt.

DINE OPGAVER HOS BADELEMENT:

  • Tilsyn af byggepladser
  • Udarbejdelse af arbejdsplan for serviceteams
  • Koordinering med byggepladsledelse
  • Materialer til opgaverne
  • Opdatere interne databaser, samt f.eks. Byggeweb/Ajour/Dalux
  • Ansvar for 1. og 5. års gennemgang
  • Kan tale og skrive engelsk, og gerne tysk. Eventuelt Polsk?
  • Har kørekort

Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Få mere at vide hos Servicekoordinator Heidi Hedengran telefon 76401206 – mobil: 20142572

Send din ansøgning til job@badelement.dk snarest, og senest den 31. januar 2019

Badelement har hovedkontor i Horsens og tre fabrikker i Polen. Vi er 570 ansatte og producerer årligt 7.500 præfabrikerede badeværelser, også kendt som badekabiner. Hver er skræddersyet til det enkelte projekt og leveret klar til montering i såvel nybyggeri som renovering over hele Danmark. Vore præfabrikerede badeværelser overholder kravene til et DGNB-certificeret og svanemærket byggeri. De letter byggeledelsen og giver desuden serieproduktionens fordele.

BAD ELEMENT ApSHorsens2019-01-15T00:00:002019-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Nattevagt til Solbo

Børnecentret Solbo

Silkeborg
I forbindelse med Solbos udvidelse opslås hermed nattevagtsstilling på 25 timer ugentligt til besættelse snarest. Solbo er Silkeborg Kommunes døgn og aflastningstilbud for børn og unge med varigt nedsat funktionsevne. Solbo består af en aflastningsa...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:22. januar 2019

Koordinerende teamleder til HE Midt Indkøb og Logistik, Servicecentret, Regionshospitalet Viborg

Servicecentret

Viborg
En fuldtidsstilling som koordinerende teamleder ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret,HE Midt Indkøb og Logistik, er ledig til besættelse den 1. marts 2019 eller snarest derefter.Om stillingenVi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en a...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:12. februar 2019

Teamleder for Job og Sundhed

Arbejdsmarked - Job- og Helhedsindsats

Viborg
Jobcenter Viborg søger en teamleder til Team Job og Sundhed, der kan være med til at få sygemeldte hurtigt og varigt tilbage i arbejde og samtidig prioriterer personaleledelse og godt arbejdsmiljø højt. Som teamleder i Team Job og Sundhed har du ans...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:3. februar 2019

Vi søger en Teamleder med erfaring fra byggebranchen

BAD ELEMENT ApS

Horsens
KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE? Vi søger en dygtig Teamleder med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling på Sjælland. Du er bosiddende i Københavnsområdet og kan lede et team af dygtige servicefolk på vore opgaver i København og det øvrige ...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019