Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til maskinhal (træindustri)

Vi har travlt hos Front-z og søger derfor en teamleder til vores maskinhal.

Du vil være tovholder på at overholde produktionsplanen, og skal således sikre at maskinhallen er klar til at køre døgnets planlagte produktion. Du har ligeledes ansvaret for, at de løbende tilbagemeldinger på fremdrift bliver givet rettidigt.

Det vil være dig, som sikrer, at vi har klargjorte værktøjer og du vil også være den der varetager CNC-programmeringen, så filerne ligger klar til brug.

Du besidder overblikket i en afdeling med alsidige opgaver, hvor du i samarbejde med dine 12-14 kolleger sikrer et effektivt flow. Når der er tid til det, deltager du i dagens produktion.

Du vil få et tæt samarbejde med dine kolleger i afdelingen, men stillingen indeholder ingen personaleansvar.

 

Dine kvalifikationer:

Du har ordenssans og står på mål for, at maskinhallen fremtræder ryddelig og at værktøjer er lagt på plads efter brug.

Du har et godt overblik og bevarer roen – også når der er travlt.

Du er kvalitetsbevidst og sikrer, at kun varer, som opfylder kvalitetskravene, bliver sendt videre fra afdelingen.

Du er stabil, vedholdende og møder til tiden

Du har erfaring med produktion på CNC-maskiner.

Du har erfaring med CNC-programmering i træindustrien

Det er et krav, at du taler og forstår dansk.

 

Vi behandler de modtagne ansøgninger løbende. Stillingen vil være opslået indtil vi finder den rette kandidat.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045279Phoenix-29659f1412019-06-20T00:00:00Teamleder til maskinhal (træindustri)

Vi har travlt hos Front-z og søger derfor en teamleder til vores maskinhal.

Du vil være tovholder på at overholde produktionsplanen, og skal således sikre at maskinhallen er klar til at køre døgnets planlagte produktion. Du har ligeledes ansvaret for, at de løbende tilbagemeldinger på fremdrift bliver givet rettidigt.

Det vil være dig, som sikrer, at vi har klargjorte værktøjer og du vil også være den der varetager CNC-programmeringen, så filerne ligger klar til brug.

Du besidder overblikket i en afdeling med alsidige opgaver, hvor du i samarbejde med dine 12-14 kolleger sikrer et effektivt flow. Når der er tid til det, deltager du i dagens produktion.

Du vil få et tæt samarbejde med dine kolleger i afdelingen, men stillingen indeholder ingen personaleansvar.

 

Dine kvalifikationer:

Du har ordenssans og står på mål for, at maskinhallen fremtræder ryddelig og at værktøjer er lagt på plads efter brug.

Du har et godt overblik og bevarer roen – også når der er travlt.

Du er kvalitetsbevidst og sikrer, at kun varer, som opfylder kvalitetskravene, bliver sendt videre fra afdelingen.

Du er stabil, vedholdende og møder til tiden

Du har erfaring med produktion på CNC-maskiner.

Du har erfaring med CNC-programmering i træindustrien

Det er et krav, at du taler og forstår dansk.

 

Vi behandler de modtagne ansøgninger løbende. Stillingen vil være opslået indtil vi finder den rette kandidat.

 

2019-08-14T00:51:26.690 Vi har travlt hos Front-z og søger derfor en teamleder til vores maskinhal. Du vil være tovholder på at overholde produktionsplanen, og skal således sikre at maskinhallen er klar til at køre døgnets planlagte produktion. Du har ligeledes ansvaret for, at de løbende tilbagemeldinger på fremdrift bliver givet rettidigt. Det vil være dig, som sikrer, at vi har klargjorte værktøjer og du vil også være den der varetager CNC-programmeringen, så filerne ligger klar til brug. Du besidder overblikket i en afdeling med alsidige opgaver, hvor du i samarbejde med dine 12-14 kolleger sikrer et effektivt flow. Når der er tid til det, deltager du i dagens produktion. Du vil få et tæt samarbejde med dine kolleger i afdelingen, men stillingen indeholder ingen personaleansvar. Dine kvalifikationer: Du har ordenssans og står på mål for, at maskinhallen fremtræder ryddelig og at værktøjer er lagt på plads efter brug. Du har et godt overblik og bevarer roen også når der er travlt. Du er kvalitetsbevidst og sikrer, at kun varer, som opfylder kvalitetskravene, bliver sendt videre fra afdelingen. Du er stabil, vedholdende og møder til tiden Du har erfaring med produktion på CNC-maskiner. Du har erfaring med CNC-programmering i træindustrien Det er et krav, at du taler og forstår dansk. Vi behandler de modtagne ansøgninger løbende. Stillingen vil være opslået indtil vi finder den rette kandidat.11jobnet29659f14100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-13T00:00:000000http://www.front-z.dk/0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3549015Front-z A/S11Langvadbjergvej 217400HerningDKDanmark0ansoegning@front-z.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780129JobNet5006544500654410018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29659f14https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=29659f14https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29659f14&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29659f14&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgTeamleder til maskinhal (træindustri)12007991Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362106530ansoegning@front-z.dkansoegning@front-z.dkDKDanmarkDKDanmark330105844Pædagogisk fagkoordinator til Dagplejen i HerningRobot Grib chancen og bliv pædagogisk fagkoordinator i Herning Kommunes DagplejeDagplejen i Herning Kommune søger en pædagogisk fagkoordinator med stort fagligt drive og engagement, som brænder for at være med til at løfte vores ambition om at blive Danmarks Bedste Dagpleje.Som pædagogisk fagkoordinator får du gode muligheder for faglig og personlig udvikling, fordi du indgår i et stærkt fagfællesskab med dagplejekonsulenter og administrative kollegaer. Tilsammen udgør I den enhed, som lytter, tænker, formidler og inspirerer for at understøtte kommunens høje ambitioner, også på dagplejeområdet.Din rolle bliver at bidrage aktivt i udviklingsprojekter, give pædagogisk sparring til konsulenterne og dagplejerne, nytænke det pædagogiske tilsyn, implementere den styrkede pædagogiske læreplan og meget andet, som bidrager til høj kvalitet på hele dagplejeområdet.Vi tilbyder digEn hverdag hvor vi arbejder sammen med 211 fantastiske dagplejere og 30 private pasningsordninger for at skabe de bedste rammer for 800 skønne og livsglade børn i alderen 0 til knap 3 år.Mulighed for at træde med ind i en positiv udviklingsproces, ledt an af en nytiltrådt leder, hvor vi alle hver dag øver os sammen på at blive endnu bedre til at løse kerneopgaven til gavn for dagplejens nysgerrige og eksperimenterende børn.Et højt fagligt niveau med plads til sparring og udvikling. Vi arbejder med afsæt i Herning Modellen og den kommende fællesskabsstrategi og du vil altså få mulighed for at styrke din faglighed med afsæt i et solidt og fagligt anerkendt koncept.I Herning Kommune arbejder vi desuden med afsæt i to overordnede målsætningerHer skaber vi venskaber. Det kommer blandt andet til udtryk i Dagplejen ved, at vi tilbyderBørnene et større fællesskab med andre børn i form af legestuegrupperBørnene et lille fællesskab hos deres faste dagplejer, hvor omsorg, tryghed og genkendelighed skaber grobund for stærke venskabelige båndAt alle dagplejere er i et fagligt fællesskab med gode kollegaerAlle skal blive så dygtige, de kan. Det kommer blandt andet til udtryk i Dagplejen ved, at vi tilbyderEt læringsmiljø, som byder på leg og læring gennem hele dagenVoksne, som opmuntrer og tilbyder børnene at øve sig og lære nytI Dagplejen arbejder vi samtidig ud fra tre værdierOrdentlighed Vi gør det, vi siger. Vi følger op og vender tilbage.Anerkendelse Nærvær Vi møder hinanden med ligeværd. Vi lytter til hinanden og finder gode løsninger i fællesskab på alle niveauer. Vi er en stor organisation, som tilstræber tilstedeværelse og tilgængelighed selvom vi er på distance af hinanden.Fællesskab I Dagplejen er alle en del af fællesskabet, både børn, forældre, dagplejere, konsulenter, administration og ledelse. Vi har alle brug for hinanden og er afhængig af hinanden. I Dagplejen arbejder vi på at skabe venskaber.Du kan tilbyde osEn pædagoguddannelse med relevant overbygning (ledelse, kandidat eller lign.)Stort fagligt engagement og et positivt livs- og menneskesynLyst til at deltage i Dagplejens faglige udvikling i henhold til gældende lovgivning på området herunder implementering af den styrkede pædagogiske læreplanNytænkning af Dagplejens pædagogiske tilsyn samt bearbejdning af disse dataAt drive processer i legestuegrupper med henblik på sparring med dagplejerne om den faglige udviklingAt varetage administrative ad hoc-opgaverAt være bindeled mellem pædagogiske konsulenter og lederEgen bil til rådighed (kørsel til høj takst)Praktiske oplysningerStillingen er en fuldtidsstilling og vi vil gerne have din ansøgning senest den 3. november 2019.Første samtalerunde gennemføres den 14. november 2019. På dagen for første samtale præsenteres du for en case, som har relation til jobbet.Hvis du går videre til anden runde, bedes du deltage i en personprofil før anden samtale. Tilbagemelding på personprofilen foregår den 19. november 2019 og anden samtalerunde gennemføres den 25. november 2019.Lønforhandles med FOA efter gældende overenskomst og vi regner med ansættelse pr. 1. januar 2020.Har du spørgsmål til stillingener du meget velkommen til at kontakte leder af dagplejen Anita Brædder på 20 60 64 15.Alle interesserede uanset baggrund opfordres til at søge.Grib chancen og bliv pædagogisk fagkoordinator i Herning Kommunes Dagpleje

Dagplejen i Herning Kommune søger en pædagogisk fagkoordinator med stort fagligt drive og engagement, som brænder for at være med til at løfte vores ambition om at blive Danmarks Bedste Dagpleje.

Som pædagogisk fagkoordinator får du gode muligheder for faglig og personlig udvikling, fordi du indgår i et stærkt fagfællesskab med dagplejekonsulenter og administrative kollegaer. Tilsammen udgør I den enhed, som lytter, tænker, formidler og inspirerer for at understøtte kommunens høje ambitioner, også på dagplejeområdet.

Din rolle bliver at bidrage aktivt i udviklingsprojekter, give pædagogisk sparring til konsulenterne og dagplejerne, nytænke det pædagogiske tilsyn, implementere den styrkede pædagogiske læreplan – og meget andet, som bidrager til høj kvalitet på hele dagplejeområdet.

Vi tilbyder dig
En hverdag hvor vi arbejder sammen med 211 fantastiske dagplejere og 30 private pasningsordninger for at skabe de bedste rammer for 800 skønne og livsglade børn i alderen 0 til knap 3 år.

Mulighed for at træde med ind i en positiv udviklingsproces, ledt an af en nytiltrådt leder, hvor vi alle hver dag øver os sammen på at blive endnu bedre til at løse kerneopgaven til gavn for dagplejens nysgerrige og eksperimenterende børn.

Et højt fagligt niveau med plads til sparring og udvikling. Vi arbejder med afsæt i Herning Modellen og den kommende fællesskabsstrategi og du vil altså få mulighed for at styrke din faglighed med afsæt i et solidt og fagligt anerkendt koncept.

I Herning Kommune arbejder vi desuden med afsæt i to overordnede målsætninger

Her skaber vi venskaber. Det kommer blandt andet til udtryk i Dagplejen ved, at vi tilbyder
  • Børnene et større fællesskab med andre børn i form af legestuegrupper
  • Børnene et lille fællesskab hos deres faste dagplejer, hvor omsorg, tryghed og genkendelighed skaber grobund for stærke venskabelige bånd
  • At alle dagplejere er i et fagligt fællesskab med gode kollegaer
Alle skal blive så dygtige, de kan. Det kommer blandt andet til udtryk i Dagplejen ved, at vi tilbyder
  • Et læringsmiljø, som byder på leg og læring gennem hele dagen
  • Voksne, som opmuntrer og tilbyder børnene at øve sig og lære nyt

I Dagplejen arbejder vi samtidig ud fra tre værdier

Ordentlighed – Vi gør det, vi siger. Vi følger op og vender tilbage.
Anerkendelse/Nærvær – Vi møder hinanden med ligeværd. Vi lytter til hinanden og finder gode løsninger i fællesskab på alle niveauer. Vi er en stor organisation, som tilstræber tilstedeværelse og tilgængelighed selvom vi er på distance af hinanden.
Fællesskab – I Dagplejen er alle en del af fællesskabet, både børn, forældre, dagplejere, konsulenter, administration og ledelse. Vi har alle brug for hinanden og er afhængig af hinanden. I Dagplejen arbejder vi på at skabe venskaber.

Du kan tilbyde os
  • En pædagoguddannelse med relevant overbygning (ledelse, kandidat eller lign.)
  • Stort fagligt engagement og et positivt livs- og menneskesyn
  • Lyst til at deltage i Dagplejens faglige udvikling i henhold til gældende lovgivning på området herunder implementering af den styrkede pædagogiske læreplan
  • Nytænkning af Dagplejens pædagogiske tilsyn samt bearbejdning af disse data
  • At drive processer i legestuegrupper med henblik på sparring med dagplejerne om den faglige udvikling
  • At varetage administrative ad hoc-opgaver
  • At være bindeled mellem pædagogiske konsulenter og leder
  • Egen bil til rådighed (kørsel til høj takst)

Praktiske oplysninger
Stillingen er en fuldtidsstilling og vi vil gerne have din ansøgning senest den 3. november 2019.

Første samtalerunde gennemføres den 14. november 2019. På dagen for første samtale præsenteres du for en case, som har relation til jobbet.

Hvis du går videre til anden runde, bedes du deltage i en personprofil før anden samtale. Tilbagemelding på personprofilen foregår den 19. november 2019 og anden samtalerunde gennemføres den 25. november 2019.

Løn
forhandles med FOA efter gældende overenskomst og vi regner med ansættelse pr. 1. januar 2020.

Har du spørgsmål til stillingen
er du meget velkommen til at kontakte leder af dagplejen Anita Brædder på 20 60 64 15.

Alle interesserede uanset baggrund opfordres til at søge.

 

Herning KommuneAulum2019-10-11T00:00:002019-11-03T00:00:00
330105560Boligstrategisk koordinatorProfile Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? Om jobbet Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med interesse og gerne med erfaring inden for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik. Har du erfaring med byudvikling, er du på forkant med nye boformer, boligtyper og boligpolitiske tendenser og kan du bringe din viden i spil både internt og eksternt? Kan du netværke, skabe stærke samarbejdsrelationer og tværfaglige fællesskaber? Kan du favne både strategiske udviklingsprojekter og hands-on sekretariatsfunktioner? Har du erfaring fra en politisk ledet organisation og indsigt i den almene boligsektor? Og evner du at kommunikere letforståeligt og levende så både 1:1 formidling og fondsansøgninger får gennemslagskraft og vækker begejstring? Så er det måske dig, der skal stå i spidsen for vores spændende udviklingsprojekt, hvor vi skal implementere vores fremtidige boligpolitik. Formålet er at styrke det boligstrategiske fokus i Vejle og sikre et mangfoldigt og attraktivt udbud af boliger, idet Vejle Kommune oplever en stærk vækst og positiv tilflytning til både Vejle by og kommune. Du vil få ansvar for varierede opgaver som at styrke det tværfaglige samarbejde i kommunen og med vores eksterne interessenter at lede det strategiske boligudviklingsprojekt, herunder facilitere og betjene samarbejdet med de almene boligorganisationer i Bolig Politisk Styregruppe (BPS) og Forum for Koordination og Udvikling (FKU) (se www.bolivvejle.dk). at være på forkant med boligudvikling, boligstrategiske tiltag og muligheder samt omsætte dette til indsatser at være opsøgende ift. boligstrategiske fonde og puljer at implementere Vejle Kommunes fremtidige boligpolitik, som pt. er i høring (læs udkastet her https: www.vejle.dk borger faa-indflydelse hoeringer boligpolitik-2019-23 ) igangsætte delprojekter handlinger, dele viden og formidle bredt om projekter samt løbende evaluere indsatser og effekter Det er vigtigt for at lykkedes i stillingen, at du har erfaring med at udvikle de gode processer og selv kan definere delprojekter handlinger, som kan understøtte implementeringen af Vejle Kommunes boligpolitik. Du skal kunne anvende monitoreringsværktøjer og udarbejde bolig behovsanalyser mm. for aktivt at kunne understøtte planer og strategier, der til sammen skal bidrage til at indfri byrådets vision Vejle med vilje. Vi forventer af dig Vi søger en udadvendt udviklingsorienteret akademiker (samfundsvidenskabelig eller lignende) med politisk tæft og med flair for at skabe stærke tværfaglige partnerskaber. Herudover skal du evne at orientere dig inden for nye trends, skabe overblik og kunne samle trådene i de enkelte projekter. Vi tilbyder dig Vi tilbyder et spændende job hvor du får mulighed for selvstændigt at arbejde med det boligpolitiske område og sætte dit aftryk på implementeringen af boligpolitikken. Du vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer i et tværfagligt miljø. Du kommer til at arbejde i en kommune, hvor der er højt til loftet og blive en del af Teknik & Miljø, der arbejder seriøst med målsætningen om at levere høj service til borgere og samarbejdspartnere. Din arbejdsplads ligger centralt i Vejle og i gåafstand til stationen. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer uge og er samfinansieret af Vejle Kommune og de almene boligorganisationer i Vejle Kommune. Stillingen er forankret i Teknik & Miljø, Vejle Kommune. Om os I Teknik & Miljø er vi 380 engagerede medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund, der arbejder sammen om udviklingen af Vejle Kommune. Vækst og samskabelse er centralt i vores hverdag. Flere oplysninger Vil du vide mere om stillingen generelt, kan du kontakte Stabschef Thomas Kirsten eller Planchef Lars Buksti på tlf. 7681 2202. Vi ser frem til at høre fra dig! Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 8. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019 og anden samtale den torsdag 21. november 2019. I forbindelse med anden samtale vil der blive gennemført profiltest, ligesom der vil skulle indhentes referencer inden eventuel ansættelse. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik 

Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? 

Om jobbet
Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med interesse og gerne med erfaring inden for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik.

  • Har du erfaring med byudvikling, er du på forkant med nye boformer, boligtyper og boligpolitiske tendenser og kan du bringe din viden i spil både internt og eksternt?
  • Kan du netværke, skabe stærke samarbejdsrelationer og tværfaglige fællesskaber?
  • Kan du favne både strategiske udviklingsprojekter og hands-on sekretariatsfunktioner?
  • Har du erfaring fra en politisk ledet organisation og indsigt i den almene boligsektor?
  • Og evner du at kommunikere letforståeligt og levende – så både 1:1 formidling og fondsansøgninger får gennemslagskraft og vækker begejstring? 

Så er det måske dig, der skal stå i spidsen for vores spændende udviklingsprojekt, hvor vi skal implementere vores fremtidige boligpolitik.

Formålet er at styrke det boligstrategiske fokus i Vejle og sikre et mangfoldigt og attraktivt udbud af boliger, idet Vejle Kommune oplever en stærk vækst og positiv tilflytning til både Vejle by og kommune.

Du vil få ansvar for varierede opgaver som

  • at styrke det tværfaglige samarbejde i kommunen og med vores eksterne interessenter
  • at lede det strategiske boligudviklingsprojekt, herunder facilitere og betjene samarbejdet med de almene boligorganisationer i Bolig Politisk Styregruppe (BPS) og Forum for Koordination og Udvikling (FKU) (se www.bolivvejle.dk).
  • at være på forkant med boligudvikling, boligstrategiske tiltag og muligheder samt omsætte dette til indsatser
  • at være opsøgende ift. boligstrategiske fonde og puljer
  • at implementere Vejle Kommunes fremtidige boligpolitik, som pt. er i høring (læs udkastet her; https://www.vejle.dk/borger/faa-indflydelse/hoeringer/boligpolitik-2019-23/)
  • igangsætte delprojekter/handlinger, dele viden og formidle bredt om projekter samt løbende evaluere indsatser og effekter 

Det er vigtigt for at lykkedes i stillingen, at du har erfaring med at udvikle de gode processer og selv kan definere delprojekter/handlinger, som kan understøtte implementeringen af Vejle Kommunes boligpolitik. Du skal kunne anvende monitoreringsværktøjer og udarbejde bolig behovsanalyser mm. for aktivt at kunne understøtte planer og strategier, der til sammen skal bidrage til at indfri byrådets vision – Vejle med vilje.  

Vi forventer af dig
Vi søger en udadvendt udviklingsorienteret akademiker (samfundsvidenskabelig eller lignende) med politisk tæft og med flair for at skabe stærke tværfaglige partnerskaber. Herudover skal du evne at orientere dig inden for nye trends, skabe overblik og kunne samle trådene i de enkelte projekter.  

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder et spændende job hvor du får mulighed for selvstændigt at arbejde med det boligpolitiske område og sætte dit aftryk på implementeringen af boligpolitikken. Du vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer i et tværfagligt miljø.

Du kommer til at arbejde i en kommune, hvor der er højt til loftet og blive en del af Teknik & Miljø, der arbejder seriøst med målsætningen om at levere høj service til borgere og samarbejdspartnere. Din arbejdsplads ligger centralt i Vejle og i gåafstand til stationen. 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter.

Stillingen er på 37 timer/uge og er samfinansieret af Vejle Kommune og de almene boligorganisationer i Vejle Kommune.

Stillingen er forankret i Teknik & Miljø, Vejle Kommune.

Om os
I Teknik & Miljø er vi 380 engagerede medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund, der arbejder sammen om udviklingen af Vejle Kommune.

Vækst og samskabelse er centralt i vores hverdag.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen generelt, kan du kontakte Stabschef Thomas Kirsten eller Planchef Lars Buksti på tlf. 7681 2202. Vi ser frem til at høre fra dig!

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 8. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019 og anden samtale den torsdag 21. november 2019. I forbindelse med anden samtale vil der blive gennemført profiltest, ligesom der vil skulle indhentes referencer inden eventuel ansættelse.


Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

 

ORS/Small/f9cd0b8a_logo.pngTeknik & MiljøVejle2019-10-11T15:05:57.3602019-11-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk fagkoordinator til Dagplejen i Herning

Herning Kommune

Aulum
Grib chancen og bliv pædagogisk fagkoordinator i Herning Kommunes DagplejeDagplejen i Herning Kommune søger en pædagogisk fagkoordinator med stort fagligt drive og engagement, som brænder for at være med til at løfte vores ambition om at blive Danma...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019

Boligstrategisk koordinator

Teknik & Miljø

Vejle
Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? Om jobbet Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med in...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019