Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til nærværende distanceledelse på Sjælland

CareMatch søger for Olivia Danmark

Til at lede den daglige drift og personalelede faglærte og ufaglærte medarbejdere i ordninger til borgere med forskellige handicap og diagnoser, søger vi en teamleder til kontoret i Herlev.

I kraft af stor vækst og ønsker vi at udvide med en teamleder til at varetage ordninger på Sjælland.

Ansvar for ordninger

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser.

I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv.

Dokumentation og koordinering

Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje.

Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje og herunder også økonomien bliver gennemgået.

Dit ansvar og opgaver vil omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere
  • Rekruttering
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger

Din personlige og faglige profil

Som person skal du være vedholdende og rummelig, da du vil møde krise, sorg og frustrationer hos borgerne og pårørende. Stillingen kræver selvstændighed, evnen til at se muligheder og træffe beslutninger.

  • Uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent
  • Gerne kendskab til det somatiske og psykiatriske område

Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med den private sektor samt erfaring med handicapområdet.

Hverdagen

Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan vælte din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende.

Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme.

Hvad får du?

En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil.

Om Olivia Danmark

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.

Yderligere oplysninger

Olivia Danmark samarbejder med CareMatch om denne ansættelse. Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger kan du uforpligtende kontakte Stefan Førster-Christensen på 30 950 957.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014316Phoenix-88d5cbe012019-04-30T00:00:00Teamleder til nærværende distanceledelse på Sjælland

CareMatch søger for Olivia Danmark

Til at lede den daglige drift og personalelede faglærte og ufaglærte medarbejdere i ordninger til borgere med forskellige handicap og diagnoser, søger vi en teamleder til kontoret i Herlev.

I kraft af stor vækst og ønsker vi at udvide med en teamleder til at varetage ordninger på Sjælland.

Ansvar for ordninger

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser.

I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv.

Dokumentation og koordinering

Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje.

Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje og herunder også økonomien bliver gennemgået.

Dit ansvar og opgaver vil omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere
  • Rekruttering
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger

Din personlige og faglige profil

Som person skal du være vedholdende og rummelig, da du vil møde krise, sorg og frustrationer hos borgerne og pårørende. Stillingen kræver selvstændighed, evnen til at se muligheder og træffe beslutninger.

  • Uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent
  • Gerne kendskab til det somatiske og psykiatriske område

Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med den private sektor samt erfaring med handicapområdet.

Hverdagen

Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan vælte din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende.

Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme.

Hvad får du?

En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil.

Om Olivia Danmark

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.

Yderligere oplysninger

Olivia Danmark samarbejder med CareMatch om denne ansættelse. Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger kan du uforpligtende kontakte Stefan Førster-Christensen på 30 950 957.

2019-05-29T00:51:26.227 CareMatch søger for Olivia Danmark Til at lede den daglige drift og personalelede faglærte og ufaglærte medarbejdere i ordninger til borgere med forskellige handicap og diagnoser, søger vi en teamleder til kontoret i Herlev. I kraft af stor vækst og ønsker vi at udvide med en teamleder til at varetage ordninger på Sjælland. Ansvar for ordninger Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Dokumentation og koordinering Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje og herunder også økonomien bliver gennemgået. Dit ansvar og opgaver vil omfatte: Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere Rekruttering Samarbejdsmøder med kommune Region Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning Systematisk dokumentation og kvalitetssikring Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger Din personlige og faglige profil Som person skal du være vedholdende og rummelig, da du vil møde krise, sorg og frustrationer hos borgerne og pårørende. Stillingen kræver selvstændighed, evnen til at se muligheder og træffe beslutninger. Uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent Gerne kendskab til det somatiske og psykiatriske område Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med den private sektor samt erfaring med handicapområdet. Hverdagen Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan vælte din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme. Hvad får du? En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Om Olivia Danmark Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde. Yderligere oplysninger Olivia Danmark samarbejder med CareMatch om denne ansættelse. Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger kan du uforpligtende kontakte Stefan Førster-Christensen på 30 950 957.11jobnet88d5cbe0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-28T00:00:000000https://carematchaps.hr-skyen.dk/show-job/432530EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3516888CareMatch ApS11Hørkær 202730HerlevDKDanmark0
sfc@carematch.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751617JobNet4981019498101910030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=88d5cbe0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=88d5cbe0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=88d5cbe0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=88d5cbe0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/5.jpgTeamleder til nærværende distanceledelse på Sjælland12007991Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik361628928Stefansfc@carematch.dkDKDanmarkDKDanmark330077322Pædagoger med forkærlighed for vuggestue til HimmeltræetBasic Himmeltræet mangler pædagoger 30-37 timer om ugen til vores dejlige børnehus, stillingerne er i vuggestuen. Fokus for børnene i vuggestuen er blandt andet At danse og synge At tage ud i lokalområdet At nørkle med at tage sko på At vaske hænder meeeeeeeget længe Vi søger en kollega der forstår at arbejde i små børnegrupper og selv kan planlægge forløb, der giver mening i børnehøjde. Du skal også være forankret i vores fælles pædagogiske fokus på tværs af vuggestuegrupper. Vi prioriterer en hverdag med forudsigelighed og genkendelighed for børnene i vores børnehus, med plads til små overraskelser. Om dig Du arbejder ud fra at skabe det gode børneliv, med afsæt i hverdagspædagogikken. Du kan fastholde pædagogisk fokus på den opgave du og børnene er i gang med Som pædagog ser du vigtigheden i at støtte og styrke børns sociale kompetencer, og ser legen som det vigtigste i barnets dagligdag Du tør være igangsætter, tager teten og har ideer til at skabe en hverdag med børnene i fokus Du trives i at arbejde med små børnegrupper og kan se vigtigheden af at holde det pædagogiske fokus for børnene, samt at give børnene gentagelser de kan udvikles i Det er spændende at arbejde i Himmeltræet fordi Vi prioriterer et tydeligt og udbytterigt forældresamarbejde Vi ved at al udvikling tager afsæt i personalets faglighed og professionalisme Vi har en praksis, hvor vi er nysgerrige på hinandens ideer, faglige vinkler, og hvor der er megen humor og plads til forskelligheder Vi er en arbejdsplads fyldt med folk der vil udvikle os og pædagogikken Himmeltræet er en institution, hvor vi har mange spændende initiativer i gang, vi arbejder målrettet med at forbedre vores fysiske læringsmiljøer Vi har en særlig fokuseret indsats på sprog og arbejdet med børnenes Mere information Aftaler om rundvisning kan laves med Lasse Hansen på 2933 6482. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019 Vi afholder samtaler den 20. september fra 8.30-14.30.

Himmeltræet mangler pædagoger 30-37 timer om ugen til vores dejlige børnehus, stillingerne er i vuggestuen.

Fokus for børnene i vuggestuen er blandt andet

  • At danse og synge
  • At tage ud i lokalområdet
  • At nørkle med at tage sko på
  • At vaske hænder meeeeeeeget længe

Vi søger en kollega der forstår at arbejde i små børnegrupper og selv kan planlægge forløb, der giver mening i børnehøjde. Du skal også være forankret i vores fælles pædagogiske fokus på tværs af vuggestuegrupper.

Vi prioriterer en hverdag med forudsigelighed og genkendelighed for børnene i vores børnehus, med plads til små overraskelser.

Om dig

  • Du arbejder ud fra at skabe det gode børneliv, med afsæt i hverdagspædagogikken. Du kan fastholde pædagogisk fokus på den opgave du og børnene er i gang med
  • Som pædagog ser du vigtigheden i at støtte og styrke børns sociale kompetencer, og ser legen som det vigtigste i barnets dagligdag
  • Du tør være igangsætter, tager teten og har ideer til at skabe en hverdag med børnene i fokus
  • Du trives i at arbejde med små børnegrupper og kan se vigtigheden af at holde det pædagogiske fokus for børnene, samt at give børnene gentagelser de kan udvikles i

Det er spændende at arbejde i Himmeltræet fordi

  • Vi prioriterer et tydeligt og udbytterigt forældresamarbejde
  • Vi ved at al udvikling tager afsæt i personalets faglighed og professionalisme
  • Vi har en praksis, hvor vi er nysgerrige på hinandens ideer, faglige vinkler, og hvor der er megen humor og plads til forskelligheder
  • Vi er en arbejdsplads fyldt med folk der vil udvikle os – og pædagogikken
  • Himmeltræet er en institution, hvor vi har mange spændende initiativer i gang, vi arbejder målrettet med at forbedre vores fysiske læringsmiljøer
  • Vi har en særlig fokuseret indsats på sprog og arbejdet med børnenes

Mere information

Aftaler om rundvisning kan laves med Lasse Hansen på 2933 6482.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019
Vi afholder samtaler den 20. september fra 8.30-14.30.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHimmeltræetValby2019-08-22T18:00:11.5972019-09-15T00:00:00
330081495Pædagoger til Isbjørnens vuggestueBasic Brænder du for relationsarbejde med børn? Vi søger pædagoger til Isbjørnens vuggestue på 34-37 timer ugentligt fra 1. oktober 2019. Vi kan tilbyde: Som medarbejder i Isbjørnen bliver du en del af en mangfoldig personalegruppe både hvad angår erfaring, alder, køn og hvad angår faglig baggrund. Vi er 65 voksne og 280 børn fordelt på otte vuggestuegrupper og otte børnehavegrupper. Vi er opdelt i flere huse med tilhørende legeplads. Vi har også en boldkælder, Søndermarken og Zoo i nabolaget. Vi arbejder i teams og lægger stor vægt på trivsel og arbejdsglæde på individplan og organisatorisk altid med kerneopgaven og arbejdsfællesskabet i fokus. Vi har tradition for at nedsætte arbejdsgrupper og udvalg. Det gør vores hus dynamisk og sikrer ejerskab, når vi skal håndtere nye arbejdsopgaver fx de nye styrkede lærerplaner. Alle medarbejdere i Isbjørnen har forberedelsestid, og vi øver os i at arbejde systematisk og metodisk, fx med SMTTE-modeller. Isbjørnen er et hus, der er i faglig bevægelse. Senest har alle været på kursus i Sammen Om Sprog , hvor vi har fået feedback på vores samspil med børnene på video. På den måde er vi blevet klogere på, hvordan vi skaber mere sprogunderstøttende samspil for børnene (Læs mere på vores hjemmeside). I efteråret går vi i gang med Social Tænkning og vil sætte fokus på leg som læringsrum. Vi søger dig, der: er relationskompetent og nysgerrig på børns intentioner har lyst til at udvikle dig fagligt, du reflekterer over praksis og har mod på at give modtage faglig feedback har positiv energi og humoren med på arbejde har overblik og er fagligt stærk og god til at kommunikere med andre er mødestabil og har daginstitutionserfaring på 0-6 års området er glad for udeliv og har lyst til at kaste dig ud i leg og aktiviteter på vores legeplads. Yderligere information Inden en evt. samtale, forventer vi, at du har orienteret dig på vores hjemmeside. Vi tager udgangspunkt i cases til samtalen. Du kan også kontakte pædagogisk leder Karina Sørensen på 2029 7085, hvis du har yderligere spørgsmål. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019

Brænder du for relationsarbejde med børn? Vi søger pædagoger til Isbjørnens vuggestue på 34-37 timer ugentligt fra 1. oktober 2019.

Vi kan tilbyde:
Som medarbejder i Isbjørnen bliver du en del af en mangfoldig personalegruppe både hvad angår erfaring, alder, køn og hvad angår faglig baggrund. Vi er 65 voksne og 280 børn fordelt på otte vuggestuegrupper og otte børnehavegrupper. Vi er opdelt i flere huse med tilhørende legeplads. Vi har også en boldkælder, Søndermarken og Zoo i nabolaget.

Vi arbejder i teams og lægger stor vægt på trivsel og arbejdsglæde – på individplan og organisatorisk – altid med kerneopgaven og arbejdsfællesskabet i fokus.

Vi har tradition for at nedsætte arbejdsgrupper og udvalg. Det gør vores hus dynamisk og sikrer ejerskab, når vi skal håndtere nye arbejdsopgaver fx de nye styrkede lærerplaner. Alle medarbejdere i Isbjørnen har forberedelsestid, og vi øver os i at arbejde systematisk og metodisk, fx med SMTTE-modeller.

Isbjørnen er et hus, der er i faglig bevægelse. Senest har alle været på kursus i "Sammen Om Sprog", hvor vi har fået feedback på vores samspil med børnene på video. På den måde er vi blevet klogere på, hvordan vi skaber mere sprogunderstøttende samspil for børnene (Læs mere på vores hjemmeside). I efteråret går vi i gang med Social Tænkning og vil sætte fokus på leg som læringsrum.

Vi søger dig, der:

  • er relationskompetent og nysgerrig på børns intentioner
  • har lyst til at udvikle dig fagligt, du reflekterer over praksis og har mod på at give/modtage faglig feedback
  • har positiv energi og humoren med på arbejde
  • har overblik og er fagligt stærk og god til at kommunikere med andre
  • er mødestabil og har daginstitutionserfaring på 0-6 års området
  • er glad for udeliv og har lyst til at kaste dig ud i leg og aktiviteter på vores legeplads.

Yderligere information
Inden en evt. samtale, forventer vi, at du har orienteret dig på vores hjemmeside. Vi tager udgangspunkt i cases til samtalen.

Du kan også kontakte pædagogisk leder Karina Sørensen på 2029 7085, hvis du har yderligere spørgsmål.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIsbjørnenValby2019-08-30T16:01:49.6432019-09-15T00:00:00
330082213Dygtig pædagog til Botilbuddene CenterCampoBasic Da vores gode kollega på bostedet Guldbergshave har valgt at læse videre, søger vi pr. 1. november 2019 en pædagog til en fast stilling. Bostedet Guldbergshave på Nørrebro er rammen for syv beboere i alderen 26-66 år. Beboerne har alle en psykisk funktionsnedsættelse, og nogle har desuden psykiatriske diagnoser. Diagnoser hos beboerne kan fx være Prader-Willis Syndrom og Cri du chat Syndrom. Fælles for alle beboere i Guldbergshave er, at de har et stort behov for struktur og tydelige rammer i deres hverdag. Beboerne har desuden behov for særlig støtte til kost og motion. Beboerne har i forskellig grad brug for støtte til personlige og praktiske gøremål og til at strukturere deres hverdag. Det er vigtigt for os at tage udgangspunkt i den enkelte beboers ressourcer og tilrettelægge støtten ud fra den enkeltes behov. Flere af beboerne kan have selvdestruktiv og eller udadreagerende adfærd. Bostedet Guldbergshave er en del af CenterCampo i Københavns Kommunes Socialforvaltning. Guldbergshave er oprettet efter ABL §105, hvor der ydes støtte efter SEL §85 og §83. Hos os får du en arbejdsplads, hvor der altid er fokus på at skabe et højt fagligt niveau med læring og udvikling, og hvor kompetenceudvikling prioriteres højt mulighed for høj grad af indflydelse på din arbejdsplads kolleger, som vægter kollegial omsorg, respekt og anerkendelse højt en beboergruppe, der stiller forskellige krav til medarbejderne en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis Vi forventer, at du kan overholde og skabe tydelig struktur og er loyal overfor trufne beslutninger er selvstændig, stabil og udviklingsorienteret har en etisk velfunderet og respektfuld tilgang til de mennesker, som du arbejder med er interesseret og engageret i at støtte og fremme beboernes udvikling bidrager engageret og positivt til teamets og arbejdspladsens udvikling kan reflektere og dokumentere på et højt fagligt niveau og ser værdien i den faglige dokumentation naturligt giver og modtager feedback, og at du er klar til at blive udfordret på din faglighed, da ingen bliver klogere alene er velbevandret i brugen af IT som et arbejdsredskab kendskab til CSC vil være en fordel Løn- og ansættelsesvilkår Er efter gældende overenskomst. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med tiltrædelse 1. november 2019. Arbejdstiden er fordelt på både dag- og aftenvagter samt weekendarbejde hver 3. weekend. Bostedet har døgnbemanding og vågen nattevagt. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattester og referencer. Du kan læse mere om botilbuddene CenterCampo på http: centercampo.kk.dk. Spørgsmål Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Helt på 2686 7564 eller botilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Vi glæder os til at høre fra dig. Søg via nedenstående link senest mandag den 16. september 2019 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 39.

Da vores gode kollega på bostedet Guldbergshave har valgt at læse videre, søger vi pr. 1. november 2019 en pædagog til en fast stilling.

Bostedet Guldbergshave på Nørrebro er rammen for syv beboere i alderen 26-66 år. Beboerne har alle en psykisk funktionsnedsættelse, og nogle har desuden psykiatriske diagnoser. Diagnoser hos beboerne kan fx være Prader-Willis Syndrom og Cri du chat Syndrom. Fælles for alle beboere i Guldbergshave er, at de har et stort behov for struktur og tydelige rammer i deres hverdag. Beboerne har desuden behov for særlig støtte til kost og motion.

Beboerne har i forskellig grad brug for støtte til personlige og praktiske gøremål og til at strukturere deres hverdag. Det er vigtigt for os at tage udgangspunkt i den enkelte beboers ressourcer og tilrettelægge støtten ud fra den enkeltes behov. Flere af beboerne kan have selvdestruktiv og/eller udadreagerende adfærd.

Bostedet Guldbergshave er en del af CenterCampo i Københavns Kommunes Socialforvaltning. Guldbergshave er oprettet efter ABL §105, hvor der ydes støtte efter SEL §85 og §83.

Hos os får du

  • en arbejdsplads, hvor der altid er fokus på at skabe et højt fagligt niveau med læring og udvikling, og hvor kompetenceudvikling prioriteres højt
  • mulighed for høj grad af indflydelse på din arbejdsplads
  • kolleger, som vægter kollegial omsorg, respekt og anerkendelse højt
  • en beboergruppe, der stiller forskellige krav til medarbejderne
  • en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis

Vi forventer, at du

  • kan overholde og skabe tydelig struktur og er loyal overfor trufne beslutninger
  • er selvstændig, stabil og udviklingsorienteret
  • har en etisk velfunderet og respektfuld tilgang til de mennesker, som du arbejder med
  • er interesseret og engageret i at støtte og fremme beboernes udvikling
  • bidrager engageret og positivt til teamets og arbejdspladsens udvikling
  • kan reflektere og dokumentere på et højt fagligt niveau og ser værdien i den faglige dokumentation
  • naturligt giver og modtager feedback, og at du er klar til at blive udfordret på din faglighed, da ingen bliver klogere alene
  • er velbevandret i brugen af IT som et arbejdsredskab; kendskab til CSC vil være en fordel

Løn- og ansættelsesvilkår
Er efter gældende overenskomst.
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med tiltrædelse 1. november 2019.
Arbejdstiden er fordelt på både dag- og aftenvagter samt weekendarbejde hver 3. weekend.
Bostedet har døgnbemanding og vågen nattevagt.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattester og referencer.

Du kan læse mere om botilbuddene CenterCampo på http://centercampo.kk.dk.

Spørgsmål
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Helt på 2686 7564 eller botilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg via nedenstående link senest mandag den 16. september 2019
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 39.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngGuldbergshaveKøbenhavn N2019-09-02T15:03:59.6232019-09-16T00:00:00
330082520Pædagogisk tovholder til Børnehuset UrtehavenBasic Børnehuset Urtehaven søger en pædagog med særlig funktion som pædagogisk tovholder koordinator den 1. oktober eller snarest derefter. Børnehuset Urtehaven er en 0-6 års institution med ni grupper fordelt i to afdelinger. Vi bor på Nørrebro i kanten af De Gamles By. Vi er en del af klynge NB C som består af seks 0-6 års institutioner. Som pædagogisk tovholder og koordinator har du et udviklende og koordinerede ansvar, sammen med den pædagogisk leder, for at binde husets afdelinger sammen og understøtte processer, der skaber helhed i børnenes institutionsliv. Du skal kunne indgå i og støtte op om vores pædagogiske arbejde med høj kvalitet, et inkluderende læringsmiljø, et stærkt arbejds- og læringsfællesskab samt forældrepartnerskab. Arbejdsopgaverne kan f.eks. være Koordinering på tværs af afdelinger Deltagelse i pædagogiske processer som tovholder og sparringspartner Deltagelse i planlægning og strukturering af dagligdagen At være tovholder på udviklingsprojekter At Introducere nye medarbejdere Indkøb Håndværkerkontakt og kontakt til eksterne samarbejdspartnere Rundvisning Vi forventer, at du Brænder for det gode børneliv Er mødestabil fleksibel og kan bevare overblikket i en travl hverdag Har gode kommunikative og skriftlige kompetencer Er pædagogisk velovervejet og reflekterer over egen og andres praksis Er tillidsfuld, nærværende og tryghedsskabende Om os Vi tilbyder et stærkt arbejdsfællesskab, hvor medarbejderne spænder vidt i alder, køn og anciennitet Vi arbejder med en fælles formuleret vision i klyngen De 5-6 årige, der er på vej videre, har tillid til, at de kan mestre at møde det nye, udvikle sig og indgå i fremtidige fællesskaber! Vi giver mulighed for faglig udvikling Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Birgitte Bille på 3045 4201. Du kan læse mere om klynge NB C og Børnehuset Urtehaven her Søg via nedenstående link senest mandag den 16. september 2019

Børnehuset Urtehaven søger en pædagog med særlig funktion som pædagogisk tovholder/koordinator den 1. oktober eller snarest derefter.

Børnehuset Urtehaven er en 0-6 års institution med ni grupper fordelt i to afdelinger. Vi bor på Nørrebro i kanten af De Gamles By. Vi er en del af klynge NB C som består af seks 0-6 års institutioner.

Som pædagogisk tovholder og koordinator har du et udviklende og koordinerede ansvar, sammen med den pædagogisk leder, for at binde husets afdelinger sammen og understøtte processer, der skaber helhed i børnenes institutionsliv. Du skal kunne indgå i og støtte op om vores pædagogiske arbejde med høj kvalitet, et inkluderende læringsmiljø, et stærkt arbejds- og læringsfællesskab samt forældrepartnerskab.

Arbejdsopgaverne kan f.eks. være

  • Koordinering på tværs af afdelinger
  • Deltagelse i pædagogiske processer som tovholder og sparringspartner
  • Deltagelse i planlægning og strukturering af dagligdagen
  • At være tovholder på udviklingsprojekter
  • At Introducere nye medarbejdere
  • Indkøb
  • Håndværkerkontakt og kontakt til eksterne samarbejdspartnere
  • Rundvisning

Vi forventer, at du

  • Brænder for det gode børneliv
  • Er mødestabil fleksibel og kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Har gode kommunikative og skriftlige kompetencer
  • Er pædagogisk velovervejet og reflekterer over egen og andres praksis
  • Er tillidsfuld, nærværende og tryghedsskabende

Om os

  • Vi tilbyder et stærkt arbejdsfællesskab, hvor medarbejderne spænder vidt i alder, køn og anciennitet
  • Vi arbejder med en fælles formuleret vision i klyngen ”De 5-6 årige, der er på vej videre, har tillid til, at de kan mestre at møde det nye, udvikle sig og indgå i fremtidige fællesskaber!”
  • Vi giver mulighed for faglig udvikling

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Birgitte Bille på 3045 4201.

Du kan læse mere om klynge NB C og Børnehuset Urtehaven her

Søg via nedenstående link senest mandag den 16. september 2019

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnehuset UrtehavenKøbenhavn N2019-09-02T17:00:51.9872019-09-16T00:00:00
330084203Pædagog til Børnekompassets vuggestue i Klynge VVKCBasic Den integrerede institution Børnekompasset søger en pædagog til vuggestuen på 37 timer. Er du modig, tålmodig, nysgerrig, når du går på arbejde? Er du frisk på at tage ejerskab af hverdagen og varetagelsen af kerneopgaven? Så er jobbet i Børnekompasset lige noget for dig. Disse ord er nemlig grundstenen i klyngen, Valby Vesterbro Kgs. Enghave Klynge C. Det er en organisation, som til stadighed har fokus på faglig udvikling og samtidig vægter et godt arbejdsmiljø for medarbejderne med meget indflydelse på de nære arbejdsprocesser. Om Børnekompasset Børnekompasset ligger i Valby lige ved grænsen til Frederiksberg, og vores daglige åbningstid er fra kl. 6.30-18.00. Vi er en 0-6 års daginstitution med tre afdelinger fordelt på tre matrikler. Der er stort samarbejde på tværs, fælles ledelse, og vi arbejder med en styrket overgang. I Børnekompasset er der stor mangfoldighed. Vores børns familier kommer fra mange forskellige steder i verden. Vi ser mangfoldigheden som en styrke, og vi lægger vægt på at have et rigtig godt forældresamarbejde. Personalegruppen består af selvstændigt arbejdende teams af pædagoger og medhjælpere med masser af humor, og vi er blandet på køn, alder, uddannelse, erfaring m.m. Om børnehaven Børnehaven har fire børnehavegrupper med ca. 23 børn på hver. Børnehaven er inddelt i teams af to stuer. Når det ene team er i vores udflytterdel, Lupinen, er det andet team i Valby og efter 14 dage byttes der rundt. Om vuggestuen Vuggestuen har fem grupper med ca. 12 børn i hver i alderen seks måneder til ca. 2,10 år. Børnekompassets vuggestue er en del af Madliv, som er et projekt, hvor vi skal arbejde hele vejen rundt om måltidet. I vuggestuen arbejder vi på tværs blandt andet via en storbørnsgruppe, som styrker overgangen til børnehaven. Som medarbejder i Børnekompasset bliver du en del af en institution, hvor der prioriteres at skabe inkluderende miljøer for børnene. Der er fokus på inklusion i både det planlagte, strukturerede arbejde og i de daglige rutiner og den spontane leg. Vi prioriterer nærvær højt, og vi organiserer derfor ofte hverdagen med at dele børnene op i mindre grupper. Vi har fokus på at skabe læringsmiljøer, som fremmer, at børnene får udviklet deres absolutte potentiale. Sprog er et område, som vi arbejder meget fokuseret med i hverdagspædagogikken og gennem særligt tilrettelagte aktiviteter blandt andet skal vi i 2019 være med i projektet Sammen om sprog. Vi søger en pædagog, der har stærke relationskompetencer og formår at være nærværende sammen med børnene har erfaring med arbejdet i vuggestue og stort fagligt kendskab til målgruppen kan arbejde systematisk, metodisk og reflekterende kan formulere sig skriftligt og mundtligt samt beherske at anvende PC og iPad kan bidrage aktivt til det stærke samarbejde med kollegaer og kan tilføre nye tanker og ideer til at udvikle pædagogik og faglighed er kompetent i forældresamarbejde og formår at justere efter den enkelte familie Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Mere information Du er velkommen til at kontakte pædagogisk ledere Elsebet H. Sørensen på 2157 3738 eller Krista Lüth på 6020 1547. Tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller efter aftale. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 39.

Den integrerede institution Børnekompasset søger en pædagog til vuggestuen på 37 timer.

Er du modig, tålmodig, nysgerrig, når du går på arbejde? Er du frisk på at tage ejerskab af hverdagen og varetagelsen af kerneopgaven?

Så er jobbet i Børnekompasset lige noget for dig. Disse ord er nemlig grundstenen i klyngen, Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge C. Det er en organisation, som til stadighed har fokus på faglig udvikling og samtidig vægter et godt arbejdsmiljø for medarbejderne med meget indflydelse på de nære arbejdsprocesser.

Om Børnekompasset

Børnekompasset ligger i Valby lige ved grænsen til Frederiksberg, og vores daglige åbningstid er fra kl. 6.30-18.00. Vi er en 0-6 års daginstitution med tre afdelinger fordelt på tre matrikler. Der er stort samarbejde på tværs, fælles ledelse, og vi arbejder med en styrket overgang.

I Børnekompasset er der stor mangfoldighed. Vores børns familier kommer fra mange forskellige steder i verden. Vi ser mangfoldigheden som en styrke, og vi lægger vægt på at have et rigtig godt forældresamarbejde.

Personalegruppen består af selvstændigt arbejdende teams af pædagoger og medhjælpere med masser af humor, og vi er blandet på køn, alder, uddannelse, erfaring m.m.

Om børnehaven

Børnehaven har fire børnehavegrupper med ca. 23 børn på hver. Børnehaven er inddelt i teams af to stuer. Når det ene team er i vores udflytterdel, Lupinen, er det andet team i Valby og efter 14 dage byttes der rundt.

Om vuggestuen

Vuggestuen har fem grupper med ca. 12 børn i hver i alderen seks måneder til ca. 2,10 år. Børnekompassets vuggestue er en del af Madliv, som er et projekt, hvor vi skal arbejde hele vejen rundt om måltidet. I vuggestuen arbejder vi på tværs blandt andet via en storbørnsgruppe, som styrker overgangen til børnehaven.

Som medarbejder i Børnekompasset bliver du en del af en institution, hvor der prioriteres at skabe inkluderende miljøer for børnene. Der er fokus på inklusion i både det planlagte, strukturerede arbejde og i de daglige rutiner og den spontane leg.

Vi prioriterer nærvær højt, og vi organiserer derfor ofte hverdagen med at dele børnene op i mindre grupper. Vi har fokus på at skabe læringsmiljøer, som fremmer, at børnene får udviklet deres absolutte potentiale.

Sprog er et område, som vi arbejder meget fokuseret med i hverdagspædagogikken og gennem særligt tilrettelagte aktiviteter blandt andet skal vi i 2019 være med i projektet; Sammen om sprog.

Vi søger en pædagog, der

  • har stærke relationskompetencer og formår at være nærværende sammen med børnene
  • har erfaring med arbejdet i vuggestue og stort fagligt kendskab til målgruppen
  • kan arbejde systematisk, metodisk og reflekterende
  • kan formulere sig skriftligt og mundtligt samt beherske at anvende PC og iPad
  • kan bidrage aktivt til det stærke samarbejde med kollegaer og kan tilføre nye tanker og ideer til at udvikle pædagogik og faglighed
  • er kompetent i forældresamarbejde og formår at justere efter den enkelte familie

Løn- og ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Mere information

Du er velkommen til at kontakte pædagogisk ledere Elsebet H. Sørensen på 2157 3738 eller Krista Lüth på 6020 1547.

Tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller efter aftale.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019

Vi forventer at holde samtaler i uge 39.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnekompassetValby2019-09-04T16:08:37.4072019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagoger med forkærlighed for vuggestue til Himmeltræet

Himmeltræet

Valby
Himmeltræet mangler pædagoger 30-37 timer om ugen til vores dejlige børnehus, stillingerne er i vuggestuen. Fokus for børnene i vuggestuen er blandt andet At danse og synge At tage ud i lokalområdet At nørkle med at tage sko på At vaske hænder meeee...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019

Pædagoger til Isbjørnens vuggestue

Isbjørnen

Valby
Brænder du for relationsarbejde med børn? Vi søger pædagoger til Isbjørnens vuggestue på 34-37 timer ugentligt fra 1. oktober 2019. Vi kan tilbyde: Som medarbejder i Isbjørnen bliver du en del af en mangfoldig personalegruppe både hvad angår erfarin...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019

Dygtig pædagog til Botilbuddene CenterCampo

Guldbergshave

København N
Da vores gode kollega på bostedet Guldbergshave har valgt at læse videre, søger vi pr. 1. november 2019 en pædagog til en fast stilling. Bostedet Guldbergshave på Nørrebro er rammen for syv beboere i alderen 26-66 år. Beboerne har alle en psykisk fu...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Pædagogisk tovholder til Børnehuset Urtehaven

Børnehuset Urtehaven

København N
Børnehuset Urtehaven søger en pædagog med særlig funktion som pædagogisk tovholder koordinator den 1. oktober eller snarest derefter. Børnehuset Urtehaven er en 0-6 års institution med ni grupper fordelt i to afdelinger. Vi bor på Nørrebro i kanten ...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Pædagog til Børnekompassets vuggestue i Klynge VVKC

Børnekompasset

Valby
Den integrerede institution Børnekompasset søger en pædagog til vuggestuen på 37 timer. Er du modig, tålmodig, nysgerrig, når du går på arbejde? Er du frisk på at tage ejerskab af hverdagen og varetagelsen af kerneopgaven? Så er jobbet i Børnekompas...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019