Teamleder til økonomifunktion

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du erfaring fra en professionel økonomifunktion? Er du ledertypen der tager fat, og som selv tager din del af det daglige arbejde i teamet? Og motiveres du af at spille andre gode? Har du lyst til at arbejde i et kompetent og forretningsorienteret team, der er kendt for både at skabe gode resultater og have det sjovt sammen? Så læs videre her…

Domea.dk’s økonomiafdeling
Du bliver en del af en større økonomiafdeling med 40 medarbejdere, hvor der lægges stor vægt på samarbejde og sparring. Afdelingen varetager økonomistyringen for 100 boligselskaber og deres underliggende afdelinger i hele landet. Afdelingen er i gang med at styrke fokus på rådgivning og support af bestyrelser, driftsledere og kundechefer.

Om jobbet
Som teamleder bliver du spillende træner for dit team, som primært varetager kundernes debitor-, kreditor- og finansopgaver samt forbrugsregnskaber. Du sikrer, at opgaverne løses til aftalt tid, kvalitet og resultat, og at kunderne serviceres bedst muligt.

Dine opgaver bliver varierede og omfatter bl.a.:

  • Daglig ledelse af teamet, som består af ca. 10 medarbejdere.
  • Coaching af teamet med fokus på både faglig og personlig udvikling.
  • Planlægning, strukturering og kvalitetssikring af teamets opgaver.
  • Koordinering og planlægning på tværs af teams.
  • Deltagelse i teamets opgaver, herunder elektronisk fakturahåndtering, forbrugsregnskaber, inkassobehandling og digitalisering af teamets processer.

Din profil
Du har erhvervsmæssig erfaring fra en tilsvarende økonomifunktion. Vi lægger vægt på, at du er struktureret og har:
  • Minimum 2-3 års erfaring med daglig ledelse og udvikling af medarbejdere.
  • En god økonomisk og forretningsmæssig indsigt og forståelse. 
  • Et godt indblik i opgaver og forretningsgange og har et godt regnskabsmæssigt overblik med fokus på både detalje og helhed.
  • En god analytisk sans, flair for tal og en udpræget afsluttermentalitet.
  • Evnen til at arbejde med mange og stramme deadlines uden at miste overblikket.

Domea.dk tilbyder
På landsplan er vi 600 medarbejdere, der har glæde af en uhøjtidelig omgangsform og gode arbejdsforhold. Domea.dk tilbyder gode udviklingsmuligheder og arbejder målrettet med udvikling af alle medarbejderes kompetencer. Vi tror på, at spændende opgaver, selvstændighed og fleksibilitet i jobbet giver tilfredse medarbejdere og gode resultater.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer om ugen inkl. frokost. Der tilknyttes selvfølgelig en god pensionsordning, og du bliver omfattet af en sundheds- og behandlingsforsikring.

Det daglige arbejdssted bliver i vores landscenter på Oldenburg Allé i Taastrup med gode parkeringsmuligheder og tæt ved Høje-Taastrup Station.

Kontakt og ansøgning
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte koncernøkonomichef Jette Pilgaard på 61 20 42 47.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV samt eksamensbevis. Send venligst din ansøgning via knappen "Send ansøgning" på siden senest den 7. november 2021. Vi indkalder løbende til samtaler.

Tiltrædelse snarest muligt.
 

Domea.dk er en af Danmarks førende udbydere af administration og rådgivning, herunder byggeri og byudvikling, til den almene branche. Vores kunder er almene boligorganisationer, boligadministrationer og kommuner.

Sammen gør vi Danmark til et bedre og billigere sted at bo. Vi vil forny det almene fællesskab, være bæredygtige og realisere vores kunders individuelle mål, visioner og drømme. Samtidig vil vi gerne forene vores medarbejderes drømme om det gode arbejdsliv med vores mål og ambitioner.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Seniorkonsulent til vores nye økonomi- og regnskabssuite

Zenegy ApS

Hørsholm
Måske har du en baggrund som bogholder og en passion for teknologi eller måske har du arbejdet med support eller onboarding i en softwarevirksomhed og på den måde opnået stor viden om bogføring? Hos Zenegy bliver du en af nøglemedarbejderne i arbejd...
Indrykket:27. oktober 2021

Allround Bogholder

Sandager Træning & HR ApS

Nordhavn
Sandager HR søger for kunde: Har du styr på tallene? Succes fordrer, at der er styr på tallene. Derfor har vi hos BIBS en vigtig stilling som bogholder til dig, hvis du har kompetencerne i orden og er erfaren, selvstændig og stabil. Du skal som bogh...
Indrykket:7. november 2021

International Young Talent Program 2022 hos Bunzl - Supply Chain Analyst

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Kunne du tænke dig at træde ind i en proces, hvor du både udvikler dine kompetencer som Supply Chain Analyst og får mulighed for at vise dem frem? Drømmer du om at blive en del af en global virksomhed gennem et internationalt program og få mulighed ...
Indrykket:5. november 2021

IT-ansvarlig for Fremtidens Materielanskaffelser

ALLE OMRÅDER, HQ

Taastrup
Går du i front for forandringer og får både dine teams og stakeholders i organisationen med på rejsen? Er du klar til at stå i spidsen for IT-leverancerne til DSB s største og mest komplekse programmer med anskaffelse af Fremtidens Materiel, som påv...
Indrykket:3. november 2021

Klinikassistent / Receptionist til Godt Smil Taastrup

Godt Smil

Taastrup
Elsker du at være den, der holder overblikket over de administrative opgaver, imens du støtter dine entusiastiske kolleger? Kan du holde mange bolde i luften og samtidig møde vores patienter med et smil? Så er dette job måske noget for dig. Som klin...
Indrykket:29. oktober 2021

Teamleder til økonomifunktion

Har du erfaring fra en professionel økonomifunktion? Er du ledertypen der tager fat, og som selv tager din del af det daglige arbejde i teamet? Og motiveres du af at spille andre gode? Har du lyst til at arbejde i et kompetent og forretningsorienteret team, der er kendt for både at skabe gode resultater og have det sjovt sammen? Så læs videre her…

Domea.dk’s økonomiafdeling
Du bliver en del af en større økonomiafdeling med 40 medarbejdere, hvor der lægges stor vægt på samarbejde og sparring. Afdelingen varetager økonomistyringen for 100 boligselskaber og deres underliggende afdelinger i hele landet. Afdelingen er i gang med at styrke fokus på rådgivning og support af bestyrelser, driftsledere og kundechefer.

Om jobbet
Som teamleder bliver du spillende træner for dit team, som primært varetager kundernes debitor-, kreditor- og finansopgaver samt forbrugsregnskaber. Du sikrer, at opgaverne løses til aftalt tid, kvalitet og resultat, og at kunderne serviceres bedst muligt.

Dine opgaver bliver varierede og omfatter bl.a.:

  • Daglig ledelse af teamet, som består af ca. 10 medarbejdere.
  • Coaching af teamet med fokus på både faglig og personlig udvikling.
  • Planlægning, strukturering og kvalitetssikring af teamets opgaver.
  • Koordinering og planlægning på tværs af teams.
  • Deltagelse i teamets opgaver, herunder elektronisk fakturahåndtering, forbrugsregnskaber, inkassobehandling og digitalisering af teamets processer.

Din profil
Du har erhvervsmæssig erfaring fra en tilsvarende økonomifunktion. Vi lægger vægt på, at du er struktureret og har:
  • Minimum 2-3 års erfaring med daglig ledelse og udvikling af medarbejdere.
  • En god økonomisk og forretningsmæssig indsigt og forståelse. 
  • Et godt indblik i opgaver og forretningsgange og har et godt regnskabsmæssigt overblik med fokus på både detalje og helhed.
  • En god analytisk sans, flair for tal og en udpræget afsluttermentalitet.
  • Evnen til at arbejde med mange og stramme deadlines uden at miste overblikket.

Domea.dk tilbyder
På landsplan er vi 600 medarbejdere, der har glæde af en uhøjtidelig omgangsform og gode arbejdsforhold. Domea.dk tilbyder gode udviklingsmuligheder og arbejder målrettet med udvikling af alle medarbejderes kompetencer. Vi tror på, at spændende opgaver, selvstændighed og fleksibilitet i jobbet giver tilfredse medarbejdere og gode resultater.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer om ugen inkl. frokost. Der tilknyttes selvfølgelig en god pensionsordning, og du bliver omfattet af en sundheds- og behandlingsforsikring.

Det daglige arbejdssted bliver i vores landscenter på Oldenburg Allé i Taastrup med gode parkeringsmuligheder og tæt ved Høje-Taastrup Station.

Kontakt og ansøgning
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte koncernøkonomichef Jette Pilgaard på 61 20 42 47.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV samt eksamensbevis. Send venligst din ansøgning via knappen "Send ansøgning" på siden senest den 7. november 2021. Vi indkalder løbende til samtaler.

Tiltrædelse snarest muligt.
 

Domea.dk er en af Danmarks førende udbydere af administration og rådgivning, herunder byggeri og byudvikling, til den almene branche. Vores kunder er almene boligorganisationer, boligadministrationer og kommuner.

Sammen gør vi Danmark til et bedre og billigere sted at bo. Vi vil forny det almene fællesskab, være bæredygtige og realisere vores kunders individuelle mål, visioner og drømme. Samtidig vil vi gerne forene vores medarbejderes drømme om det gode arbejdsliv med vores mål og ambitioner.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Seniorkonsulent til vores nye økonomi- og regnskabssuite

Zenegy ApS

Hørsholm
Måske har du en baggrund som bogholder og en passion for teknologi eller måske har du arbejdet med support eller onboarding i en softwarevirksomhed og på den måde opnået stor viden om bogføring? Hos Zenegy bliver du en af nøglemedarbejderne i arbejd...
Indrykket:27. oktober 2021

Allround Bogholder

Sandager Træning & HR ApS

Nordhavn
Sandager HR søger for kunde: Har du styr på tallene? Succes fordrer, at der er styr på tallene. Derfor har vi hos BIBS en vigtig stilling som bogholder til dig, hvis du har kompetencerne i orden og er erfaren, selvstændig og stabil. Du skal som bogh...
Indrykket:7. november 2021

International Young Talent Program 2022 hos Bunzl - Supply Chain Analyst

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Kunne du tænke dig at træde ind i en proces, hvor du både udvikler dine kompetencer som Supply Chain Analyst og får mulighed for at vise dem frem? Drømmer du om at blive en del af en global virksomhed gennem et internationalt program og få mulighed ...
Indrykket:5. november 2021

IT-ansvarlig for Fremtidens Materielanskaffelser

ALLE OMRÅDER, HQ

Taastrup
Går du i front for forandringer og får både dine teams og stakeholders i organisationen med på rejsen? Er du klar til at stå i spidsen for IT-leverancerne til DSB s største og mest komplekse programmer med anskaffelse af Fremtidens Materiel, som påv...
Indrykket:3. november 2021

Klinikassistent / Receptionist til Godt Smil Taastrup

Godt Smil

Taastrup
Elsker du at være den, der holder overblikket over de administrative opgaver, imens du støtter dine entusiastiske kolleger? Kan du holde mange bolde i luften og samtidig møde vores patienter med et smil? Så er dette job måske noget for dig. Som klin...
Indrykket:29. oktober 2021