Teamleder til plukke- og forsendelseslager

Beauté Pacifique er i konstant udvikling i både ind- og udland og vores plukke- og forsendelseslager på hovedkontoret i Hadsund gør en stor indsats for, at vores forhandlere verden over hele tiden har Beauté Pacifique produkter på hylderne.

For at følge med vækstkurven søger vi lige nu en effektiv og omhyggelig Teamleder, som sammen med lagerets øvrige medarbejdere skal håndtere alle ind- og udgående varer.

Hvis du har overblik og sans for struktur, så er det måske dig, vi søger!

Opgaverne spænder vidt og vi forventer, at du allerede har erfaring med logistik og lagerstyring, vareoptælling og fakturering fra en lignede stilling, så du hurtigt bliver i stand til at løse opgaverne på lige fod med dine to kolleger på lageret.

Som person vægter vi højt, at du har et positivt mindset, masser af gå-på-mod og kan holde humøret højt uanset om arbejdsopgaverne er rutineprægede eller af udfordrende karakter.

Udover at håndtere ind- og udgående varer til vores forhandlere og distributører, skal du sammen med dine kolleger også håndtere webshopordrer til vores danske og tyske kunder.

 Og så skal du:

  • Beherske engelske og dansk, i skrift og tale
  • Være i god fysisk form
  • Fremvise straffeattest

Vi tilbyder:

  • Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt)
  • Løn efter kvalifikationer
  • Firmabetalt sundhedsforsikring

Er det noget for dig?
Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com.  
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Hvem er vi?
Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048583Phoenix-fc736ac312019-06-25T00:00:00Teamleder til plukke- og forsendelseslager

Beauté Pacifique er i konstant udvikling i både ind- og udland og vores plukke- og forsendelseslager på hovedkontoret i Hadsund gør en stor indsats for, at vores forhandlere verden over hele tiden har Beauté Pacifique produkter på hylderne.

For at følge med vækstkurven søger vi lige nu en effektiv og omhyggelig Teamleder, som sammen med lagerets øvrige medarbejdere skal håndtere alle ind- og udgående varer.

Hvis du har overblik og sans for struktur, så er det måske dig, vi søger!

Opgaverne spænder vidt og vi forventer, at du allerede har erfaring med logistik og lagerstyring, vareoptælling og fakturering fra en lignede stilling, så du hurtigt bliver i stand til at løse opgaverne på lige fod med dine to kolleger på lageret.

Som person vægter vi højt, at du har et positivt mindset, masser af gå-på-mod og kan holde humøret højt uanset om arbejdsopgaverne er rutineprægede eller af udfordrende karakter.

Udover at håndtere ind- og udgående varer til vores forhandlere og distributører, skal du sammen med dine kolleger også håndtere webshopordrer til vores danske og tyske kunder.

 Og så skal du:

  • Beherske engelske og dansk, i skrift og tale
  • Være i god fysisk form
  • Fremvise straffeattest

Vi tilbyder:

  • Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt)
  • Løn efter kvalifikationer
  • Firmabetalt sundhedsforsikring

Er det noget for dig?
Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com.  
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Hvem er vi?
Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd. 

Beaut Pacifique er i konstant udvikling i både ind- og udland og vores plukke- og forsendelseslager på hovedkontoret i Hadsund gør en stor indsats for, at vores forhandlere verden over hele tiden har Beaut Pacifique produkter på hylderne. For at følge med vækstkurven søger vi lige nu en effektiv og omhyggelig Teamleder, som sammen med lagerets øvrige medarbejdere skal håndtere alle ind- og udgående varer. Hvis du har overblik og sans for struktur, så er det måske dig, vi søger! Opgaverne spænder vidt og vi forventer, at du allerede har erfaring med logistik og lagerstyring, vareoptælling og fakturering fra en lignede stilling, så du hurtigt bliver i stand til at løse opgaverne på lige fod med dine to kolleger på lageret. Som person vægter vi højt, at du har et positivt mindset, masser af gå-på-mod og kan holde humøret højt uanset om arbejdsopgaverne er rutineprægede eller af udfordrende karakter. Udover at håndtere ind- og udgående varer til vores forhandlere og distributører, skal du sammen med dine kolleger også håndtere webshopordrer til vores danske og tyske kunder. Og så skal du: Beherske engelske og dansk, i skrift og tale Være i god fysisk form Fremvise straffeattest Vi tilbyder: Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt) Løn efter kvalifikationer Firmabetalt sundhedsforsikring Er det noget for dig?Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com. Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Hvem er vi?Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd.11jobnetfc736ac3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebildEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3551932BEAUTE PACIFIQUE APS11Smedevænget 109560HadsundDKDanmark0camilla@beaute-pacifique.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782981JobNet5009057500905710024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc736ac3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc736ac3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc736ac3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc736ac3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgEr du en dygtig leder? Som Teamleder bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse362122679camilla@beaute-pacifique.comcamilla@beaute-pacifique.comDKDanmarkDKDanmark330056408Faglig teamleder i Familiegruppe ØstBasic Har du en leder i blodet og et ønske om at gøre en ledelsesmæssig forskel i en afdeling i en rivende udvikling. Så kig med, det er nemlig dig vi venter på.Familiegruppe Øst søger en faglig teamleder, der har erfaring med ledelse eller har lyst til at lære det. Familiegruppe Øst er en del af Socialafdelingen, med i alt 4 familiegrupper, Specialgruppen, Familieplejen og Visitationen samt Center for Dag og Døgntilbud.Socialafdelingens kerneopgave er, at vi skal medvirke til, at de børn, unge og familier vi kommer i kontakt med oplever en forandring og øger muligheden for at mestre eget liv.Se med her, og få et lille blik ind i Familiegruppe Øst Arbejdsopgaverne er Yde støtte til børn, unge og deres familier, hvor der er behov for en særlig indsats i henhold til serviceloven Sikre kvalitet på myndighedsområdet Arbejde systematisk, proaktivt og effektivt og træffe beslutning på faktuel viden, dokumenteret viden, resultater, effekter og forskning Kompetenceudvikle personalet Implementere og omsætte forvaltningens politikker og strategier(Udviklingsstrategi, Værdigrundlag, God Ledelse) Hvem er duVi ved godt, at vi strammer skruen, men vi er faktisk på udkig efter en, der det ene øjeblik kan arbejde struktureret, analytisk og ualmindelig detaljeorienteret og i næste øjeblik kan arbejde i en kaotisk og uforudsigelig hverdag.Du har let ved at opdyrke og udvikle relationer, og det falder dig naturligt at inddrage og drøfte dine opgaver med dine lederkollegaer, medarbejdere og samarbejdspartnere altid i en tværfaglig ånd. Du går strategisk til værks og følger dine opgaver til dørs. I kontakten med dine medarbejdere og dine kollegaer stiller du de gode spørgsmål, som er med til at skubbe lidt til den vante praksis. Du husker at lytte og er undersøgende i din dialog, således du danner dig et nuanceret billede af, hvad opgaveløsningen kalder på. Du er uddannet socialrådgiver med solid erfaring fra børne- og familieområdet. Du har ledelsesmæssig erfaring, eller et ønske om at blive leder.Din arbejdspladsDu bliver en del af et stort hus bestående af socialrådgivere, pædagogiske familierådgivere, kontaktpersoner, psykologer, administrativt personale og en ledergruppe. Ledergruppen består af tre faglige teamledere, en økonomisk teamleder og en familiegruppeleder. Samlet set er vi 75 ansatte. Du kan forvente en arbejdsplads med høj fart, høj faglighed og højt humør. Du kan også forvente en arbejdsplads, hvor der er et stort arbejdsfællesskab og fokus på faglig udvikling. Vi er klar på nytænkning og det forventer vi også, at du bidrager med. Vi går gerne alle en ekstra mil for at få opgaverne til at lykkes.Du vil også være en del af et fagligt netværk af teamledere fra de øvrige familiegrupper, og være i et tæt samspil med faglige og juridiske konsulenter på området og du vil blive leder af både myndighedsrådgivere og pædagoger. Du vil i løbet af din ansættelse blive tilbudt Aalborg Kommunes lederuddannelse og efterfølgende få muligheden for yderligere efteruddannelse.Arbejdsstedets adresseFamiliegruppe ØstVejgård Bymidte 129000 AalborgYderligere oplysningerHvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte familiegruppeleder Marianne Mortensen, tlf. 9931 3500 eller socialchef Hanne Manata, tlf. 9931 2843.Løn og ansættelsesvilkårStillingen besættes på overenskomstmæssige vilkår med mulighed for kvalifikationsløn. Øvrige ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Ansøgningsfrist den 16. august 2019. Vi forventer at afholde 1. ansættelsessamtale den 20. august 2019 og 2. ansættelsessamtale den 26.8.19Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Har du en leder i blodet og et ønske om at gøre en ledelsesmæssig forskel i en afdeling i en rivende udvikling. Så kig med, det er nemlig dig vi venter på.

Familiegruppe Øst søger en faglig teamleder, der har erfaring med ledelse eller har lyst til at lære det. Familiegruppe Øst er en del af Socialafdelingen, med i alt 4 familiegrupper, Specialgruppen, Familieplejen og Visitationen samt Center for Dag og Døgntilbud.

Socialafdelingens kerneopgave er, at vi skal medvirke til, at de børn, unge og familier vi kommer i kontakt med oplever en forandring og øger muligheden for at mestre eget liv.

Se med her, og få et lille blik ind i Familiegruppe Øst

Arbejdsopgaverne er
  • Yde støtte til børn, unge og deres familier, hvor der er behov for en særlig indsats i henhold til serviceloven
  • Sikre kvalitet på myndighedsområdet
  • Arbejde systematisk, proaktivt og effektivt og træffe beslutning på faktuel viden, dokumenteret viden, resultater, effekter og forskning
  • Kompetenceudvikle personalet
  • Implementere og omsætte forvaltningens politikker og strategier
    (Udviklingsstrategi, Værdigrundlag, God Ledelse)
     
Hvem er du
Vi ved godt, at vi strammer skruen, men vi er faktisk på udkig efter en, der det ene øjeblik kan arbejde struktureret, analytisk og ualmindelig detaljeorienteret – og i næste øjeblik kan arbejde i en kaotisk og uforudsigelig hverdag.

Du har let ved at opdyrke og udvikle relationer, og det falder dig naturligt at inddrage og drøfte dine opgaver med dine lederkollegaer, medarbejdere og samarbejdspartnere – altid i en tværfaglig ånd. Du går strategisk til værks og følger dine opgaver til dørs.
 
I kontakten med dine medarbejdere og dine kollegaer stiller du de gode spørgsmål, som er med til at skubbe lidt til den vante praksis. Du husker at lytte og er undersøgende i din dialog, således du danner dig et nuanceret billede af, hvad opgaveløsningen kalder på.
 
Du er uddannet socialrådgiver med solid erfaring fra børne- og familieområdet. Du har ledelsesmæssig erfaring, eller et ønske om at blive leder.

Din arbejdsplads
Du bliver en del af et stort hus bestående af socialrådgivere, pædagogiske familierådgivere, kontaktpersoner, psykologer, administrativt personale og en ledergruppe. Ledergruppen består af tre faglige teamledere, en økonomisk teamleder og en familiegruppeleder. Samlet set er vi 75 ansatte.
 
Du kan forvente en arbejdsplads med høj fart, høj faglighed og højt humør. Du kan også forvente en arbejdsplads, hvor der er et stort arbejdsfællesskab og fokus på faglig udvikling. Vi er klar på nytænkning – og det forventer vi også, at du bidrager med. Vi går gerne alle en ekstra mil for at få opgaverne til at lykkes.

Du vil også være en del af et fagligt netværk af teamledere fra de øvrige familiegrupper, og være i et tæt samspil med faglige og juridiske konsulenter på området og du vil blive leder af både myndighedsrådgivere og pædagoger.
 
Du vil i løbet af din ansættelse blive tilbudt Aalborg Kommunes lederuddannelse og efterfølgende få muligheden for yderligere efteruddannelse.

Arbejdsstedets adresse
Familiegruppe Øst
Vejgård Bymidte 12
9000 Aalborg

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte familiegruppeleder Marianne Mortensen, tlf. 9931 3500 eller socialchef Hanne Manata, tlf. 9931 2843.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen besættes på overenskomstmæssige vilkår med mulighed for kvalifikationsløn. Øvrige ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Ansøgningsfrist den 16. august 2019. Vi forventer at afholde 1. ansættelsessamtale den 20. august 2019 og 2. ansættelsessamtale den 26.8.19

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/430a18dc_logo.gifFamiliegruppe ØstAalborg2019-07-08T15:01:34.8032019-08-12T00:00:00
330059712Teamleder i Visitationen Voksen - Handicap - BarselsvikariatBasic Da en af vores teamledere skal på barsel, søger vi en teamleder for Team Bostøtte, i perioden den 01.10.2019 og indtil den 31.05.2020 med mulighed for forlængelse. Stillingen er på fuld tid. ldre- og Handicapforvaltningen er en af Aalborg Kommunes syv forvaltninger. Vi er Danmarks 3. største kommune med over 200.000 indbyggere.Du vil blive en del af ldre- og Handicapforvaltningen med ca. 6.500 medarbejdere.Visitationen Voksen - Handicap er en kommunedækkende enhed, som er inddelt i tre rådgiver teams (Team BPA merudgifter ledsagelse, Team Bostøtte og Team Botilbud) med hver deres teamleder. Derudover har afdelingen et administrativt team. Vi arbejder med servicelovens kap. 14 i forhold til borgere med handicap, der er tilkendt førtidspension. Lovområdet er efter servicelovens 85, 95, 96, 97, 98, 100, 103, 104, 107 og 108.Målgruppen er borgere der er tilkendt førtidspension og tilknyttet et af følgende fagcentre: Fagcenter for socialpsykiatri Fagcenter Livskraft (rettet mod mennesker med udviklingshæmning og døve) Fagcenter for særlige tilbud Fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysisk handicap Fagcenter for autisme og ADHD Du får mulighed for:At arbejde med at indfri forvaltningens kerneopgave, som lyder: Vi fremmer borgerens mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgeren og dennes netværk . I Voksen-Handicap udfylder vi denne ved at sætte klare mål for indsatsen, gennem faglig økonomisk ansvarlighed, og ved at følge op på indsatserne.Som teamleder forventer vi, at du: Har en relevant socialfaglig uddannelse og meget gerne erfaring med ledelse Har indgående erfaring med myndighedsrollen og gerne med bostøtte- og dagtilbudsområdet Er modig, udviser handlekraft, og kan navigere i modvind Er kreativ - i både tænkning og handling Udøver værdibaseret ledelse, og motiveres af at skabe læring hos andre Kan kommunikere klart, lede- og fordele opgaver, så alle ved hvad der forventes, og går i den ønskede retning. Udviser faglig økonomisk ansvarlighed Arbejder selvstændigt og går forrest i at træffe afgørelser i henhold til investeringstankegangen, så flest mulig får den bedst mulige indsats. Kan gennemføre implementering, sætte deadlines og sætte struktur for opgaverne, samt følge kontinuerligt op på at det vi aftaler også er det vi gør. Er stærkt motiveret for at løse kerneopgaven i en myndighedsafdeling hvor opgaveprioritering, systematik og flow i sagsarbejdet er i fokus. Er god til at uddelegere, og lykkes gennem andre. Om stillingen: Vi tilbyder en spændende stilling i en afdeling, som er i gang med at omsætte overordnede mål og faglige strategier i praksis. Det er en væsentlig opgave for teamlederen at sikre, at vi får opbygget gode administrative retningslinjer for arbejdet. Teamlederen har ansvar for at koordinere opgaver indadtil i teamet, på tværs af husets teams og ved snitflader til andre afdelinger. Vi har stor fokus på social kapital og på motivation i opgaveløsningen, vi ønsker at sætte hinandens forskelligheder i spil, og vi vægter både individuel og teamtrivsel højt. Som rådgivernes nærmeste leder, er det teamlederens opgave at varetage den daglige ledelse af rådgivernes opgaveløsning og i forhold til generelle trivselsspørgsmål. Faglig sparring med øvrige teamledere samt visitationschef og assisterende visitationschef. Hvis du kan se dig selv i ovenstående beskrivelse, vil vi meget gerne høre fra dig. Ledelsen i afdelingen er i øvrigt fordelt sådan, at assisterende visitationschef har ansvaret for den faglige ledelse i afdelingen, og er leder af sekretariatet. Visitationschefen varetager overordnede personaleledelse i afdelingen samt den strategiske ledelse. Arbejdsstedets adresse:Myndighedshuset, Visitationen Voksen-HandicapLindholm Brygge 31, 29400 Nørresundby Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Visitationchef Lene Kalstrup på tlf. 99313280 eller assisterende visitationschef Charlotte Mathiasen på tlf. 99313283. Sidste ansøgningsfrist: Den 14. august 2019Ansættelsessamtaler: Den 21. august 2019Der vil forud for ansættelsessamtalen blive gennemført persontest. Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencerLæs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Da en af vores teamledere skal på barsel, søger vi en teamleder for Team Bostøtte, i perioden den 01.10.2019 og indtil den 31.05.2020 med mulighed for forlængelse. Stillingen er på fuld tid.

Ældre- og Handicapforvaltningen er en af Aalborg Kommunes syv forvaltninger. Vi er Danmarks 3. største kommune med over 200.000 indbyggere.
Du vil blive en del af Ældre- og Handicapforvaltningen med ca. 6.500 medarbejdere.

Visitationen Voksen - Handicap er en kommunedækkende enhed, som er inddelt i tre rådgiver teams (Team BPA/merudgifter/ledsagelse, Team Bostøtte og Team Botilbud) med hver deres teamleder. Derudover har afdelingen et administrativt team. Vi arbejder med servicelovens kap. 14 i forhold til borgere med handicap, der er tilkendt førtidspension. Lovområdet er efter servicelovens §§ 85, 95, 96, 97, 98, 100, 103, 104, 107 og 108.

Målgruppen er borgere der er tilkendt førtidspension og tilknyttet et af følgende fagcentre:
  • Fagcenter for socialpsykiatri
  • Fagcenter Livskraft (rettet mod mennesker med udviklingshæmning og døve)
  • Fagcenter for særlige tilbud
  • Fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysisk handicap
  • Fagcenter for autisme og ADHD

Du får mulighed for:
At arbejde med at indfri forvaltningens kerneopgave, som lyder: ”Vi fremmer borgerens mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgeren og dennes netværk”. I Voksen-Handicap udfylder vi denne ved at sætte klare mål for indsatsen, gennem faglig økonomisk ansvarlighed, og ved at følge op på indsatserne.

Som teamleder forventer vi, at du:
  • Har en relevant socialfaglig uddannelse og meget gerne erfaring med ledelse
  • Har indgående erfaring med myndighedsrollen og gerne med bostøtte- og dagtilbudsområdet
  • Er modig, udviser handlekraft, og kan navigere i modvind
  • Er kreativ - i både tænkning og handling
  • Udøver værdibaseret ledelse, og motiveres af at skabe læring hos andre
  • Kan kommunikere klart, lede- og fordele opgaver, så alle ved hvad der forventes, og går i den ønskede retning.
  • Udviser faglig økonomisk ansvarlighed
  • Arbejder selvstændigt og går forrest i at træffe afgørelser i henhold til investeringstankegangen, så flest mulig får den bedst mulige indsats.
  • Kan gennemføre implementering, sætte deadlines og sætte struktur for opgaverne, samt følge kontinuerligt op på at det vi aftaler også er det vi gør.
  • Er stærkt motiveret for at løse kerneopgaven i en myndighedsafdeling hvor opgaveprioritering, systematik og flow i sagsarbejdet er i fokus.
  • Er god til at uddelegere, og lykkes gennem andre.
Om stillingen:
  • Vi tilbyder en spændende stilling i en afdeling, som er i gang med at omsætte overordnede mål og faglige strategier i praksis. Det er en væsentlig opgave for teamlederen at sikre, at vi får opbygget gode administrative retningslinjer for arbejdet.
  • Teamlederen har ansvar for at koordinere opgaver indadtil i teamet, på tværs af husets teams og ved snitflader til andre afdelinger.
  • Vi har stor fokus på social kapital og på motivation i opgaveløsningen, vi ønsker at sætte hinandens forskelligheder i spil, og vi vægter både individuel og teamtrivsel højt.
  • Som rådgivernes nærmeste leder, er det teamlederens opgave at varetage den daglige ledelse af rådgivernes opgaveløsning og i forhold til generelle trivselsspørgsmål.
  • Faglig sparring med øvrige teamledere samt visitationschef og assisterende visitationschef.
 
Hvis du kan se dig selv i ovenstående beskrivelse, vil vi meget gerne høre fra dig.
 
Ledelsen i afdelingen er i øvrigt fordelt sådan, at assisterende visitationschef har ansvaret for den faglige ledelse i afdelingen, og er leder af sekretariatet. Visitationschefen varetager overordnede personaleledelse i afdelingen samt den strategiske ledelse.
 
Arbejdsstedets adresse:
Myndighedshuset, Visitationen Voksen-Handicap
Lindholm Brygge 31, 2
9400 Nørresundby
  
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Visitationchef Lene Kalstrup på tlf.  99313280 eller assisterende visitationschef Charlotte Mathiasen på tlf. 99313283.   

Sidste ansøgningsfrist: Den 14. august 2019
Ansættelsessamtaler: Den 21. august 2019

Der vil forud for ansættelsessamtalen blive gennemført persontest.
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/8a444dff_logo.gifVisitationen Voksen - HandicapNørresundby2019-07-15T10:01:58.3202019-08-14T00:00:00
330057807Teamleder til team ''Rørlægning på Vand''Profile Er du den alsidige leder, der tør gå forrest, også når der er udfordringer med leverandører, entreprenører mv. i kontraktlige forhold? Aalborg Forsyning, Vanddivisionen, afdelingen Teknik og Håndværk søger en faglig dygtig, engageret og ikke mindst projektorienteret teamleder, der med gennemslagskraft og kommunikation kan styrke samspillet mellem virksomhedens interne og eksterne samarbejdspartnere. Om jobbet:Du vil med reference til afdelingslederen komme til at beskæftige dig med og få ansvaret for bl.a. følgende opgaver: Teamets daglige opgaver og performance, herunder personaleledelse for teamet Løbende planlægning og prioritering af aktiviteter inden for teamet, herunder budgetopfølgning Koordinering af den store snitflade til eksterne samarbejdspartnere i tæt dialog med og i samarbejde med de øvrige teamledere i Teknik og Håndværk, i forbindelse med udførelse af rørlægningsarbejde på drifts- og anlægsopgaver Deltage aktivt i Aalborg Forsynings tværgående indkøbsgruppe, hvor du repræsenterer Vanddivisionen Er garant for teamets overholdelse af Aalborg Forsynings retningslinjer, hvad angår arbejdsmiljø, miljø og drikkevandssikkerhed Løbende udvikling og optimering af daglige arbejdsrutiner Vi forestiller os, at du: Er en markant leder, som kan lede via sit væsen og ikke via sine eksamenspapirer Har branchekendskab og erfaring med projekt- og teamledelse Har arbejdsrelevant erfaring med samspillet mellem tekniske, juridiske og økonomiske forhold Har gode PC-kundskaber og kan sætte dig ind i betjeningen af forskellige IT-værktøjer Kan arbejde selvstændigt og evner at have mange bolde i luften Har gode formidlingsevner, både mundtligt og skriftligt Er udadvendt, imødekommende og bidrager med godt humør Er initiativrig, tålmodig og formår at skabe fællesskab samt tænke alternativt, udviklende, og er opsøgende i nye løsninger Har kørekort til personbil Om os:Aalborg Forsyning, Vandivisionen ejer og driver 4 datterselskaber herunder Aalborg Vand A S, der leverer ca. 6,6 mio. m3 rent drikkevand om året til ca. 113.000 forbrugere i Aalborg Kommune, samt Aalborg Kloak A S, der transporterer og renser 27 mio. m3 spildevand fra ca. 225.000 personer samt fra virksomheder i Aalborg og Rebild Kommune. Aalborg Vand A S har mottoet: Rent vand - Hver dag - Altid, og Aalborg Kloak A S har mottoet: Separat? Det er klart! - Og de er mere end bare ord. I Aalborg har det faglige niveau og effektiviteten i selskaberne allerede mesterklasse. Et niveau og en ambition, der skal fastholdes og styrkes fremadrettet. Aalborg Forsyning bygger på 160 års traditioner og sørger hver dag for, at en stor del af Aalborg Kommunes borgere og virksomheder har adgang til rent drikkevand og har mulighed for at aflevere det igen som spildevand, der renses og omdannes til energi på Aalborg Forsynings to effektive rensningsanlæg.Som et af landets store vandselskaber har vi et mål om at bidrage aktivt til at udvikle alle elementer i vandkredsløbet med nye teknologier, metoder og løsninger til gavn for kommunens borgere, byens udvikling og branchen i helhed. Læs mere om os på www.aalborgforsyning.dk. Ansættelsesforhold:Vi tilbyder en 37 timers arbejdsuge med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsestidspunktet er den 1. oktober 2019 eller efter nærmere aftale. Du bliver en del af Aalborg Forsyning, pt. placeret på Sønderbro 53, 9000 Aalborg. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionschef Ole Nicolajsen på tlf. 41 73 92 60 eller på e-mailole-nicolajsen@aalborgforsyning.dk Ansøgningsfristen er den 15. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler ultimo august.Er du den alsidige leder, der tør gå forrest, også når der er udfordringer med leverandører, entreprenører mv. i kontraktlige forhold? 
 
Aalborg Forsyning, Vanddivisionen, afdelingen ”Teknik og Håndværk” søger en faglig dygtig, engageret og ikke mindst projektorienteret teamleder, der med gennemslagskraft og kommunikation kan styrke samspillet mellem virksomhedens interne og eksterne samarbejdspartnere.
 
Om jobbet:
Du vil med reference til afdelingslederen komme til at beskæftige dig med og få ansvaret for bl.a. følgende opgaver:
  • Teamets daglige opgaver og performance, herunder personaleledelse for teamet
  • Løbende planlægning og prioritering af aktiviteter inden for teamet, herunder budgetopfølgning
  • Koordinering af den store snitflade til eksterne samarbejdspartnere i tæt dialog med og i samarbejde med de øvrige teamledere i Teknik og Håndværk, i forbindelse med udførelse af rørlægningsarbejde på drifts- og anlægsopgaver
  • Deltage aktivt i Aalborg Forsynings tværgående indkøbsgruppe, hvor du repræsenterer Vanddivisionen
  • Er garant for teamets overholdelse af Aalborg Forsynings retningslinjer, hvad angår arbejdsmiljø, miljø og drikkevandssikkerhed
  • Løbende udvikling og optimering af daglige arbejdsrutiner
                             
Vi forestiller os, at du:
  • Er en markant leder, som kan lede via sit væsen og ikke via sine eksamenspapirer
  • Har branchekendskab og erfaring med projekt- og teamledelse
  • Har arbejdsrelevant erfaring med samspillet mellem tekniske, juridiske og økonomiske forhold
  • Har gode PC-kundskaber og kan sætte dig ind i betjeningen af forskellige IT-værktøjer
  • Kan arbejde selvstændigt og evner at have mange bolde i luften
  • Har gode formidlingsevner, både mundtligt og skriftligt
  • Er udadvendt, imødekommende og bidrager med godt humør
  • Er initiativrig, tålmodig og formår at skabe fællesskab samt tænke alternativt, udviklende, og er opsøgende i nye løsninger
  • Har kørekort til personbil
 
Om os:
Aalborg Forsyning, Vandivisionen ejer og driver 4 datterselskaber; herunder Aalborg Vand A/S, der leverer ca. 6,6 mio. m3 rent drikkevand om året til ca. 113.000 forbrugere i Aalborg Kommune, samt Aalborg Kloak A/S, der transporterer og renser 27 mio. m3 spildevand fra ca. 225.000 personer samt fra virksomheder i Aalborg og Rebild Kommune.
 
Aalborg Vand A/S har mottoet: Rent vand - Hver dag - Altid, og Aalborg Kloak A/S har mottoet: Separat? Det er klart! - Og de er mere end bare ord. I Aalborg har det faglige niveau og effektiviteten i selskaberne allerede mesterklasse. Et niveau og en ambition, der skal fastholdes og styrkes fremadrettet.
 
Aalborg Forsyning bygger på 160 års traditioner og sørger hver dag for, at en stor del af Aalborg Kommunes borgere og virksomheder har adgang til rent drikkevand og har mulighed for at aflevere det igen som spildevand, der renses og omdannes til energi på Aalborg Forsynings to effektive rensningsanlæg.
Som et af landets store vandselskaber har vi et mål om at bidrage aktivt til at udvikle alle elementer i vandkredsløbet med nye teknologier, metoder og løsninger til gavn for kommunens borgere, byens udvikling og branchen i helhed.
 
Læs mere om os på www.aalborgforsyning.dk.
 
Ansættelsesforhold:
Vi tilbyder en 37 timers arbejdsuge med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsestidspunktet er den 1. oktober 2019 eller efter nærmere aftale.
 
Du bliver en del af Aalborg Forsyning, pt. placeret på Sønderbro 53, 9000 Aalborg.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionschef Ole Nicolajsen på tlf. 41 73 92 60 eller på e-mail
ole-nicolajsen@aalborgforsyning.dk   
 
Ansøgningsfristen er den 15. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler ultimo august.
 
 


ORS/Small/7761030c_logo.gifAFV Innovation og VidendelingNørresundby2019-07-10T14:00:29.9932019-08-15T00:00:00
330057048TeamlederRobot Pleje- og Omsorgscenter Birkegården og Sjørup ldrecenter søger teamleder. Åben. rlig. Id rig. Udadvendt. Passer de fire ord på dig - så passer du godt til os. Vi leder nemlig efter en udadvendt teamleder, der kan hjælpe os med at give vores borgere et selvstændigt, meningsfuldt og aktivt liv hele livet. Om jobbet Sammen med centerlederen skal du varetage den daglige ledelse af 65 engagerede, veluddannede og dygtige medarbejdere. Din vigtigste opgave er at lede, fordele og tilrettelægge arbejdet i huset. Med udgangspunkt i borgernes behov samt vores målsætning og økonomi skal du bl.a.: lave arbejdsplaner og koordinere ferie fraværhjælpe sygefraværsprojektet Flere på arbejde hver dag til succesafholde teammøder, syge- og omsorgssamtaler, MUS og TUSmedvirke til at styrke det gode samarbejde med pårørende Om dig Vi forventer, at du er en dygtig leder med en sundhedsfaglig baggrund. Du har erfaring med vagtplanlægning og grundlæggende kendskab til overenskomster og arbejdstidsregelsæt. Du er er en stærk formidler, der kommunikerer klart, tydeligt og i øjenhøjde. Samtidig er du et empatisk og omsorgsfuldt menneske med et godt humør og en positiv livsindstilling. Om os Vores arbejdsplads består af to pleje- og omsorgscentre. Birkegården ligger midt i Stoholm by. Ved skoven, 9 km derfra, ligger Sjørup. Samlet har vi 48 almene plejeboliger, 10 pladser til borgere med demenssygdomme og to midlertidige pladser. Vi har laver mange arrangementer og er tæt kontakt til lokalområdet, frivillige og brugerråd. Vi arbejder tværfagligt for at sikre sammenhæng for borgerne.Vi støtter og supplerer hinanden for at nå de bedste resultater.Vi vægter det gode kollegaskab meget højt.Vi har et godt arbejdsmiljø fyldt med glæde og humor. Om ledelse i Viborg Kommune Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Løn og ansættelse Løn og ansættelsesvilkår aftales med den forhandlingsberettigede organisation. Samtaler 1. samtalerunde: fredag den 16. august 2. samtalerunde: mandag den 26. august Hvis du går videre til anden samtalerunde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to runder. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde onsdag den 21. august. Få mere at vide om stillingen Læs mere om jobbet i stillings- og kompetenceprofilen: https: viborg.emply.net GetFile.aspx?id e188bbbd-e275-4d2c-92b5-4d2c2e0aeaf5 Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte: Centerleder Vibeke Ebbesen på tlf. 21 69 56 50 eller mail: veb@viborg.dk.
Pleje- og Omsorgscenter Birkegården og Sjørup Ældrecenter søger teamleder.
 
Åben. Ærlig. Idérig. Udadvendt. Passer de fire ord på dig - så passer du godt til os.
 
Vi leder nemlig efter en udadvendt teamleder, der kan hjælpe os med at give vores borgere et selvstændigt, meningsfuldt og aktivt liv – hele livet.
 
Om jobbet
Sammen med centerlederen skal du varetage den daglige ledelse af 65 engagerede, veluddannede og dygtige medarbejdere.
 
Din vigtigste opgave er at lede, fordele og tilrettelægge arbejdet i huset. Med udgangspunkt i borgernes behov samt vores målsætning og økonomi skal du bl.a.:   
 
  • lave arbejdsplaner og koordinere ferie/fravær
  • hjælpe sygefraværsprojektet ”Flere på arbejde hver dag” til succes
  • afholde teammøder, syge- og omsorgssamtaler, MUS og TUS
  • medvirke til at styrke det gode samarbejde med pårørende

Om dig
Vi forventer, at du er en dygtig leder med en sundhedsfaglig baggrund. Du har erfaring med vagtplanlægning og grundlæggende kendskab til overenskomster og arbejdstidsregelsæt.
 
Du er er en stærk formidler, der kommunikerer klart, tydeligt og i øjenhøjde. Samtidig er du et empatisk og omsorgsfuldt menneske med et godt humør og en positiv livsindstilling.
 
Om os
Vores arbejdsplads består af to pleje- og omsorgscentre. Birkegården ligger midt i Stoholm by. Ved skoven, 9 km derfra, ligger Sjørup.
 
Samlet har vi 48 almene plejeboliger, 10 pladser til borgere med demenssygdomme og to midlertidige pladser. Vi har laver mange arrangementer og er tæt kontakt til lokalområdet, frivillige og brugerråd.   
 
  • Vi arbejder tværfagligt for at sikre sammenhæng for borgerne.
  • Vi støtter og supplerer hinanden for at nå de bedste resultater.
  • Vi vægter det gode kollegaskab meget højt.
  • Vi har et godt arbejdsmiljø fyldt med glæde og humor.
 
Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.
 
Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesvilkår aftales med den forhandlingsberettigede organisation.
 
Samtaler
1. samtalerunde:  fredag den 16. august
2. samtalerunde:  mandag den 26. august

Hvis du går videre til anden samtalerunde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to runder.  Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde onsdag den 21. august.
 
Få mere at vide om stillingen
Læs mere om jobbet i stillings- og kompetenceprofilen: https://viborg.emply.net/GetFile.aspx?id=e188bbbd-e275-4d2c-92b5-4d2c2e0aeaf5

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte:
Centerleder Vibeke Ebbesen på tlf. 21 69 56 50 eller mail: veb@viborg.dk.
 

Pleje- og Omsorgscenter BirkegårdenStoholm Jyll2019-07-09T00:00:002019-08-11T00:00:00
330060329Teamleder til Sundhedstjenesten i Børn & UngeRobot Sundhedstjenesten i Børn & Unge, Skanderborg Kommune søger snarest muligt og senest den 1. oktober 2019 en sundhedsfaglig teamleder. Som teamleder skal du både være udviklingsorienteret og sikre, at den daglige drift fastholder et højt fagligt niveau.Om SundhedstjenestenI Sundhedstjenesten er der ansat ergo- og fysioterapeuter samt sundhedsplejesker. Sundhedsplejen er tilrettelagt som en kombineret ordning med 20 sundhedsplejersker inkl. chef og to teamledere. Vores hverdag er præget af, at vi er ambitiøse og sætter kvalitet i forhold til kerneopgaven. Vi er i et inspirerende, engageret og udviklende arbejdsmiljø i en mangfoldig kultur, og vi kan lide at være i et udviklende fagfagligt og tværprofessionelt samarbejde.Som teamleder skal du have autorisation som sygeplejerske og specialuddannelsen som sundhedsplejerske.Kerneopgaven i SundhedsplejenI sundhedsplejen i Skanderborg Kommune arbejder vi med mange differentierede tilbud i forhold til vores kerneopgave.Vi arbejder med forældregrupper i form af Familieiværksætterne og vi har mor barn-grupper samt gruppetilbud til kvinder, der har det svært efter fødslen. Derudover har vi specialiserede tilbud såsom Bydelsmødre og TRAPPAN som er kriseinnovationsforløb for voldsramte børn og unge samt småbørnsteam og overvægtsklinik for børn og unge.Vi har hjemmebesøg med en besøgsprofil med 8 hjemmebesøg og konsulentfunktion i dagtilbud. På småbørnsområdet er vi en del af et landsdækkende projekt Sundhedsplejersker styrker integrationen , og per 1. januar 2018 fik vi bevilliget satspuljemidler fra Sundhedsstyrelsen til tidlig indsats på projekt Godt på vej, sammen med forældrene . Derudover har vi fra medio august 2019 fået bevilliget satspuljemidler til projekt De første 1000 dage , som ligeledes fokuserer på tidlig indsats i samarbejde med Dagtilbud.I Skolesundhedsplejen varetager sundhedsplejen den lovpligtige ind- og udskolingsundersøgelse. På de forskellige årgange er der tilbud til børn både på individ- og gruppeniveau. Der er på nuværende tidspunkt fokus på udvikling af skolesundhedsplejen bl.a. ved hjælp af det tværprofessionelle arbejdsredskab skolesundhed.dk, hvor nøgleordene er meningsfyldte fællesskaber, sundhedspædagogik og udvikling af robusthed. I de næste år skal skolesundhedsplejen i samarbejde med PPR og myndighed udvikle indsatser til børn med angst, depression, ADHD og spiseforstyrrelser. Disse indsatser skal ses i lyset af de nyligt udgivne forløbsprogrammer fra Sundhedsstyrelsen.Der er blandt de fagprofessionelle forskelligt kompetenceniveau. I relation til den individuelle kompetenceudvikling, arbejdes der med ansvarsområder og funktioner, hvor inddragelse af evidensbaseret viden og teori er omdrejningspunktet. Der er en høj grad af borgerinvolvering.Om stillingenSom teamleder i sundhedsplejen skal duarbejde strategisk og visionært samt se udvikling, drift og kvalitetssikring som et centralt omdrejningspunktvære medansvarlig for ledelsesområdets ressourceforbrugprioritere udviklingen af sundhedsplejen med en vision om at højne kvaliteten med afsæt i hvad er nødvendigt og hvad er tilstrækkeligt have en personlighed med et åbent, tillidsvækkende og imødekommende væsensamarbejde tværfagligt såvel internt og eksternt med kommunens samarbejdspartnerevære ambitiøs og målrettet på afdelingens vegnemotivere, lytte og handle i relation til de selvtilrettelæggende fagprofessionelle og dine samarbejdspartnere i relation til kerneopgaven og dermed medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljøskabe struktur, systematik og overblik samt kunne omsætte organisationens mål til handling igennem din ledelsevære meningsskabende over for de selvledende fagprofessionelle gennem konstruktiv og præcis kommunikationindgå i dialog og være reflekterendevære nysgerrig og innovativfremtræde med naturlig autoritet, være handlekraftig, kunne gå forrest og sætte rammenkunne dokumentere evt. lederuddannelse eller have ønske om at tage en lederuddannelseSom teamleder skal du være et forbillede for en åben organisation, hvor nøgleordene i din måde at lede på er ansvar, fleksibilitet, sammenhæng og kvalitet. Du vil ud over ledelse have timer og funktion i det almene sundhedsplejearbejde.Vi kan tilbydeet dynamisk administrationscenter på Skanderborg Fælledtværprofessionelt samarbejdeengagerede fagprofessionellefokus på at løse kerneopgaven med høj kvalitetmulighed for at være en del af ledelsen i et fagsekretariat Børn og Unge med mange forskellige fagligheder, herunder børn og familier som har komplekse forløbLøn og ansættelsesforholdAnsættelsen sker i henhold til gældende overenskomst for ledere inden for sundhedskartellet og lokal løndannelse. Ansættelsesstedet er Fagsekretariatet Børn og Unge, som er beliggende i det fælles administrationscenter på Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg.For yderligere oplysninger kan følgende kontakteschef for Sundhedstjenesten Bodil Lauridsen, tlf. 23 26 59 28, mail: bodil.lauridsen@skanderborg.dk,teamleder Trine Lydiksen, tlf. 23 49 00 35, mail: trine.lydiksen@skanderborg.dk,sundhedsplejerske og tillidsrepræsentant: Kirsten Birk Johannsen, tlf. 23 20 63 79, mail: Kirsten.birk.johannsen@skanderborg.dkAnsøgningDin motiverede ansøgning og relevante bilag skal være modtaget senest søndag den 25. august 2019 kl. 23.59.Stillingen kan søges via www.skanderborg.dk job.AnsættelsessamtalerAnsættelsessamtaler afholdes tirsdag den 27. august 2019. De udvalgte kandidater vil modtage besked via telefonisk opringning mandag den 26. august 2019.Om Fagsekretariatet Børn og UngeFagsekretariatet Børn & Unge beskæftiger sig med kommunens borgere mellem 0 og 18 år. Dette dækker over alt fra skoler, dagtilbud, PPR, og sundhedstjeneste til SSP og special- og socialrådgivning. Børn og Unges opgave er, at understøtte den enkelte families bestræbelse på at skabe det gode børneliv, hvor børn og unge trives og udvikles i trygge rammer. Dette sker alt sammen under den politiske vision, at alle børn har ret til et godt børneliv, hvor de har oplevelsen af glæde, tryghed, engagement, begejstring og robusthed i forhold til livets udfordringer.Sundhedstjenesten i Børn & Unge, Skanderborg Kommune søger snarest muligt og senest den 1. oktober 2019 en sundhedsfaglig teamleder. Som teamleder skal du både være udviklingsorienteret og sikre, at den daglige drift fastholder et højt fagligt niveau.

Om Sundhedstjenesten
I Sundhedstjenesten er der ansat ergo- og fysioterapeuter samt sundhedsplejesker. Sundhedsplejen er tilrettelagt som en kombineret ordning med 20 sundhedsplejersker inkl. chef og to teamledere. Vores hverdag er præget af, at vi er ambitiøse og sætter kvalitet i forhold til kerneopgaven. Vi er i et inspirerende, engageret og udviklende arbejdsmiljø i en mangfoldig kultur, og vi kan lide at være i et udviklende fagfagligt og tværprofessionelt samarbejde.

Som teamleder skal du have autorisation som sygeplejerske og specialuddannelsen som sundhedsplejerske.

Kerneopgaven i Sundhedsplejen
I sundhedsplejen i Skanderborg Kommune arbejder vi med mange differentierede tilbud i forhold til vores kerneopgave.

Vi arbejder med forældregrupper i form af Familieiværksætterne og vi har mor/barn-grupper samt gruppetilbud til kvinder, der har det svært efter fødslen. Derudover har vi specialiserede tilbud såsom Bydelsmødre og TRAPPAN som er kriseinnovationsforløb for voldsramte børn og unge samt småbørnsteam og overvægtsklinik for børn og unge.
Vi har hjemmebesøg med en besøgsprofil med 8 hjemmebesøg og konsulentfunktion i dagtilbud. På småbørnsområdet er vi en del af et landsdækkende projekt ”Sundhedsplejersker styrker integrationen”, og per 1. januar 2018 fik vi bevilliget satspuljemidler fra Sundhedsstyrelsen til tidlig indsats på projekt ”Godt på vej, sammen med forældrene”. Derudover har vi fra medio august 2019 fået bevilliget satspuljemidler til projekt ”De første 1000 dage”, som ligeledes fokuserer på tidlig indsats i samarbejde med Dagtilbud.

I Skolesundhedsplejen varetager sundhedsplejen den lovpligtige ind- og udskolingsundersøgelse. På de forskellige årgange er der tilbud til børn både på individ- og gruppeniveau. Der er på nuværende tidspunkt fokus på udvikling af skolesundhedsplejen bl.a. ved hjælp af det tværprofessionelle arbejdsredskab skolesundhed.dk, hvor nøgleordene er meningsfyldte fællesskaber, sundhedspædagogik og udvikling af robusthed. I de næste år skal skolesundhedsplejen i samarbejde med PPR og myndighed udvikle indsatser til børn med angst, depression, ADHD og spiseforstyrrelser. Disse indsatser skal ses i lyset af de nyligt udgivne forløbsprogrammer fra Sundhedsstyrelsen.
Der er blandt de fagprofessionelle forskelligt kompetenceniveau. I relation til den individuelle kompetenceudvikling, arbejdes der med ansvarsområder og funktioner, hvor inddragelse af evidensbaseret viden og teori er omdrejningspunktet. Der er en høj grad af borgerinvolvering.

Om stillingen
Som teamleder i sundhedsplejen skal du
  • arbejde strategisk og visionært samt se udvikling, drift og kvalitetssikring som et centralt omdrejningspunkt
  • være medansvarlig for ledelsesområdets ressourceforbrug
  • prioritere udviklingen af sundhedsplejen med en vision om at højne kvaliteten med afsæt i ”hvad er nødvendigt og hvad er tilstrækkeligt”
  • have en personlighed med et åbent, tillidsvækkende og imødekommende væsen
  • samarbejde tværfagligt – såvel internt og eksternt med kommunens samarbejdspartnere
  • være ambitiøs og målrettet på afdelingens vegne
  • motivere, lytte og handle i relation til de selvtilrettelæggende fagprofessionelle og dine samarbejdspartnere i relation til kerneopgaven og dermed medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø
  • skabe struktur, systematik og overblik samt kunne omsætte organisationens mål til handling igennem din ledelse
  • være meningsskabende over for de selvledende fagprofessionelle gennem konstruktiv og præcis kommunikation
  • indgå i dialog og være reflekterende
  • være nysgerrig og innovativ
  • fremtræde med naturlig autoritet, være handlekraftig, kunne gå forrest og sætte rammen
  • kunne dokumentere evt. lederuddannelse eller have ønske om at tage en lederuddannelse

Som teamleder skal du være et forbillede for en åben organisation, hvor nøgleordene i din måde at lede på er ansvar, fleksibilitet, sammenhæng og kvalitet. Du vil ud over ledelse have timer og funktion i det almene sundhedsplejearbejde.

Vi kan tilbyde
  • et dynamisk administrationscenter på Skanderborg Fælled
  • tværprofessionelt samarbejde
  • engagerede fagprofessionelle
  • fokus på at løse kerneopgaven med høj kvalitet
  • mulighed for at være en del af ledelsen i et fagsekretariat Børn og Unge med mange forskellige fagligheder, herunder børn og familier som har komplekse forløb

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst for ledere inden for sundhedskartellet og lokal løndannelse. Ansættelsesstedet er Fagsekretariatet Børn og Unge, som er beliggende i det fælles administrationscenter på Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg.

For yderligere oplysninger kan følgende kontaktes
Ansøgning
Din motiverede ansøgning og relevante bilag skal være modtaget senest søndag den 25. august 2019 kl. 23.59.

Stillingen kan søges via www.skanderborg.dk/job.

Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 27. august 2019. De udvalgte kandidater vil modtage besked via telefonisk opringning mandag den 26. august 2019.

Om Fagsekretariatet Børn og Unge
Fagsekretariatet Børn & Unge beskæftiger sig med kommunens borgere mellem 0 og 18 år. Dette dækker over alt fra skoler, dagtilbud, PPR, og sundhedstjeneste til SSP og special- og socialrådgivning. Børn og Unges opgave er, at understøtte den enkelte families bestræbelse på at skabe det gode børneliv, hvor børn og unge trives og udvikles i trygge rammer. Dette sker alt sammen under den politiske vision, at alle børn har ret til et godt børneliv, hvor de har oplevelsen af glæde, tryghed, engagement, begejstring og robusthed i forhold til livets udfordringer.

 

Skanderborg KommuneSkanderborg2019-07-16T00:00:002019-08-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglig teamleder i Familiegruppe Øst

Familiegruppe Øst

Aalborg
Har du en leder i blodet og et ønske om at gøre en ledelsesmæssig forskel i en afdeling i en rivende udvikling. Så kig med, det er nemlig dig vi venter på.Familiegruppe Øst søger en faglig teamleder, der har erfaring med ledelse eller har lyst til a...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Teamleder i Visitationen Voksen - Handicap - Barselsvikariat

Visitationen Voksen - Handicap

Nørresundby
Da en af vores teamledere skal på barsel, søger vi en teamleder for Team Bostøtte, i perioden den 01.10.2019 og indtil den 31.05.2020 med mulighed for forlængelse. Stillingen er på fuld tid. ldre- og Handicapforvaltningen er en af Aalborg Kommunes s...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Teamleder til team ''Rørlægning på Vand''

AFV Innovation og Videndeling

Nørresundby
Er du den alsidige leder, der tør gå forrest, også når der er udfordringer med leverandører, entreprenører mv. i kontraktlige forhold? Aalborg Forsyning, Vanddivisionen, afdelingen Teknik og Håndværk søger en faglig dygtig, engageret og ikke mindst ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Teamleder

Pleje- og Omsorgscenter Birkegården

Stoholm Jyll
Pleje- og Omsorgscenter Birkegården og Sjørup ldrecenter søger teamleder. Åben. rlig. Id rig. Udadvendt. Passer de fire ord på dig - så passer du godt til os. Vi leder nemlig efter en udadvendt teamleder, der kan hjælpe os med at give vores borgere ...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Teamleder til Sundhedstjenesten i Børn & Unge

Skanderborg Kommune

Skanderborg
Sundhedstjenesten i Børn & Unge, Skanderborg Kommune søger snarest muligt og senest den 1. oktober 2019 en sundhedsfaglig teamleder. Som teamleder skal du både være udviklingsorienteret og sikre, at den daglige drift fastholder et højt fagligt nivea...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:25. august 2019