Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til plukke- og forsendelseslager

Beauté Pacifique er i konstant udvikling i både ind- og udland og vores plukke- og forsendelseslager på hovedkontoret i Hadsund gør en stor indsats for, at vores forhandlere verden over hele tiden har Beauté Pacifique produkter på hylderne.

For at følge med vækstkurven søger vi lige nu en effektiv og omhyggelig Teamleder, som sammen med lagerets øvrige medarbejdere skal håndtere alle ind- og udgående varer.

Hvis du har overblik og sans for struktur, så er det måske dig, vi søger!

Opgaverne spænder vidt og vi forventer, at du allerede har erfaring med logistik og lagerstyring, vareoptælling og fakturering fra en lignede stilling, så du hurtigt bliver i stand til at løse opgaverne på lige fod med dine to kolleger på lageret.

Som person vægter vi højt, at du har et positivt mindset, masser af gå-på-mod og kan holde humøret højt uanset om arbejdsopgaverne er rutineprægede eller af udfordrende karakter.

Udover at håndtere ind- og udgående varer til vores forhandlere og distributører, skal du sammen med dine kolleger også håndtere webshopordrer til vores danske og tyske kunder.

 Og så skal du:

  • Beherske engelske og dansk, i skrift og tale
  • Være i god fysisk form
  • Fremvise straffeattest

Vi tilbyder:

  • Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt)
  • Løn efter kvalifikationer
  • Firmabetalt sundhedsforsikring

Er det noget for dig?
Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com.  
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Hvem er vi?
Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048583Phoenix-fc736ac312019-06-25T00:00:00Teamleder til plukke- og forsendelseslager

Beauté Pacifique er i konstant udvikling i både ind- og udland og vores plukke- og forsendelseslager på hovedkontoret i Hadsund gør en stor indsats for, at vores forhandlere verden over hele tiden har Beauté Pacifique produkter på hylderne.

For at følge med vækstkurven søger vi lige nu en effektiv og omhyggelig Teamleder, som sammen med lagerets øvrige medarbejdere skal håndtere alle ind- og udgående varer.

Hvis du har overblik og sans for struktur, så er det måske dig, vi søger!

Opgaverne spænder vidt og vi forventer, at du allerede har erfaring med logistik og lagerstyring, vareoptælling og fakturering fra en lignede stilling, så du hurtigt bliver i stand til at løse opgaverne på lige fod med dine to kolleger på lageret.

Som person vægter vi højt, at du har et positivt mindset, masser af gå-på-mod og kan holde humøret højt uanset om arbejdsopgaverne er rutineprægede eller af udfordrende karakter.

Udover at håndtere ind- og udgående varer til vores forhandlere og distributører, skal du sammen med dine kolleger også håndtere webshopordrer til vores danske og tyske kunder.

 Og så skal du:

  • Beherske engelske og dansk, i skrift og tale
  • Være i god fysisk form
  • Fremvise straffeattest

Vi tilbyder:

  • Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt)
  • Løn efter kvalifikationer
  • Firmabetalt sundhedsforsikring

Er det noget for dig?
Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com.  
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Hvem er vi?
Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd. 

2019-08-05T01:50:36.820 Beaut Pacifique er i konstant udvikling i både ind- og udland og vores plukke- og forsendelseslager på hovedkontoret i Hadsund gør en stor indsats for, at vores forhandlere verden over hele tiden har Beaut Pacifique produkter på hylderne. For at følge med vækstkurven søger vi lige nu en effektiv og omhyggelig Teamleder, som sammen med lagerets øvrige medarbejdere skal håndtere alle ind- og udgående varer. Hvis du har overblik og sans for struktur, så er det måske dig, vi søger! Opgaverne spænder vidt og vi forventer, at du allerede har erfaring med logistik og lagerstyring, vareoptælling og fakturering fra en lignede stilling, så du hurtigt bliver i stand til at løse opgaverne på lige fod med dine to kolleger på lageret. Som person vægter vi højt, at du har et positivt mindset, masser af gå-på-mod og kan holde humøret højt uanset om arbejdsopgaverne er rutineprægede eller af udfordrende karakter. Udover at håndtere ind- og udgående varer til vores forhandlere og distributører, skal du sammen med dine kolleger også håndtere webshopordrer til vores danske og tyske kunder. Og så skal du: Beherske engelske og dansk, i skrift og tale Være i god fysisk form Fremvise straffeattest Vi tilbyder: Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt) Løn efter kvalifikationer Firmabetalt sundhedsforsikring Er det noget for dig?Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com. Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Hvem er vi?Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd.11jobnetfc736ac3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebildEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3551932BEAUTE PACIFIQUE APS11Smedevænget 109560HadsundDKDanmark0camilla@beaute-pacifique.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782981JobNet5009057500905710024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc736ac3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc736ac3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc736ac3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc736ac3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgTeamleder til plukke- og forsendelseslager12008001Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse362122679camilla@beaute-pacifique.comcamilla@beaute-pacifique.comDKDanmarkDKDanmark330119972Økonomisk teamleder til Familiegruppe SydvestBasic Hvis du har ambitionerne, har vi mulighederne, da vi søger en økonomisk teamleder med tiltrædelse 1. februar 2020.Hvem er vi?Socialafdelingens kerneopgave er at medvirke til, at de børn, unge og voksne, afdelingenkommer i kontakt med, oplever en forandring og øger muligheden for at mestre eget liv. Familiegrupperne i Socialafdelingen, Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen i AalborgKommune tilbyder rådgivning og støtte til børn, unge og familier for at forebyggesociale problemer. Herudover varetages en række almene serviceydelser, der også kanhave et forebyggende sigte samt tilgodese behov, der følger af nedsat fysisk eller psykiskfunktionsevne eller særlige sociale problemer. Der arbejdes ud fra servicelovens bestem-melser og i tråd med Aalborg Kommunes Udviklingsstrategi for børn, unge og familier.Udfordringen på myndighedsområdet er at sikre en høj faglig kvalitet og udvikling inden for den økonomiske ramme. Lederen af familiegruppen er ansvarlig for dette i et tæt samspil med den økonomiske teamleder og de faglige teamledere i gruppen. Du vil således blive en del af den lokale ledergruppe og få adgang til at samarbejde på tværs af familiegrupperne med de øvrige 4 økonomiske teamledere.Vi arbejder ud fra et værdigrundlag, hvor professionalisme, fællesskab og udvikling er nøgleordene.OpgaveprofilØkonomi Styre forbrug og budgettering af Børn og ungebudgettet via disponering og regnskab i AS 2007 og Prisme. Herunder samarbejde om regninger og disponeringer med familiegruppens sekretariatet og socialrådgiverne. Have overblik over budget og forbrug på foranstaltninger og sammensætningen heraf. Sikre kvalificeret opfølgning på budgettering og forbrug i samarbejde med øvrig ledelse. Medvirke til arbejdstilrettelæggelse i familiegruppens sekretariat i samarbejde med øvrig ledelse og sekretariatet. IT-systemer - DUBU - AS2007 - Prisme - Silkeborg Data.Sammen med rådgiverne og DUBU superbrugere at være opsøgende og behjælpelig med at sørge for, at rådgivernes indberetninger af økonomi i DUBU og indberetningerne i AS2007 Prisme er korrekte og justeres løbende med de opståede ændringer. HusansvarDriftsansvarlig for forhold omkring Familiegruppens hus og lokalitet. Både praktiske forhold og styring af udgifter til husleje, forbrugsafgifter og indkøb til huset.Den løbende kontakt til udlejer , Borgmesterens forvaltning om vedligeholdelse, forbedringer med mere.ProfilUddannet økonom, HK kontoruddannet eller lignende uddannelse inden for økonomi og administration og har erfaring med og interesse for budgettering, regnskab og overordnet økonomistyring.Har erfaring, flair og grundlæggende kendskab til IT og digitale systemer. Gerne med kendskab til Silkeborg Data, Prisme, AS 2007, DUBU og eDoc, og gerne med erfaring fra et lignende job i en kommune.Du kan håndtere store arbejdsmængder. Du har vilje og evne til at tage et stort selvstændigt ansvar, er fagligt ambitiøs og tilpas grundig samt indstillet på at arbejde på at skabe forbedringer.LedelsesopgavenDu indgår i Familiegruppens daglige ledelse og har ledelsesopgaverne, der relaterer sig til økonomistyring og udvikling af denne.Du skal kunne indgå i samarbejde med medarbejderne om budgettering og regnskab i de konkrete opgaver og være behjælpelig med at sikre, at disse er korrekte. Du skal endvidere på fællesmøder kunne orientere personalet om budgettet og være med til at bibringe rådgiverne og pædagogerne en yderligere indsigt og forståelse af økonomi.Vil du bidrage til den vigtige opgave? Så søg endelig stillingen. Her vil du naturligt udvikle dig, når du dagligt sparrer med højt kvalificerede kolleger, møder spændende og udfordrende opgaver og får masser af erfaring.Vi kan tilbyde En interessant stilling midt i krydsfeltet mellem faglighed, serviceniveau og økonomistyring. En del af et område i konstant udvikling og omlægning og med stor politisk bevågenhed, hvor faglig og personlig udviklet er et must . Gode muligheder for ledelsesmæssig sparring Aalborg Kommunes lederuddannelse Arbejdsstedets adresseFamiliegruppe SydvestTingstedet 109230 Svenstrup JLøn og ansættelsesvilkårStillingen besættes på overenskomstmæssige vilkårDu kan læse mere om Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen på Aalborg Kommunes hjemmeside Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte leder af Familiegruppe Sydvest Jesper Poulsen, tlf. 9931 3960.Ansøgningsfristen er mandag den 9. december 2019.Ansættelsessamtaler til stillingen forventes at foregå mandag den 16.12 2019.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Hvis du har ambitionerne, har vi mulighederne, da vi søger en økonomisk teamleder med tiltrædelse 1. februar 2020.

Hvem er vi?
Socialafdelingens kerneopgave er at medvirke til, at de børn, unge og voksne, afdelingen
kommer i kontakt med, oplever en forandring og øger muligheden for at mestre eget liv.
 
Familiegrupperne i Socialafdelingen, Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen i Aalborg
Kommune tilbyder rådgivning og støtte til børn, unge og familier for at forebygge
sociale problemer. Herudover varetages en række almene serviceydelser, der også kan
have et forebyggende sigte samt tilgodese behov, der følger af nedsat fysisk eller psykisk
funktionsevne eller særlige sociale problemer. Der arbejdes ud fra servicelovens bestem-
melser og i tråd med Aalborg Kommunes Udviklingsstrategi for børn, unge og familier.
Udfordringen på myndighedsområdet er at sikre en høj faglig kvalitet og udvikling inden for den økonomiske ramme. Lederen af familiegruppen er ansvarlig for dette i et tæt samspil med den økonomiske teamleder og de faglige teamledere i gruppen. Du vil således blive en del af den lokale ledergruppe og få adgang til at samarbejde på tværs af familiegrupperne med de øvrige 4 økonomiske teamledere.

Vi arbejder ud fra et værdigrundlag, hvor professionalisme, fællesskab og udvikling er nøgleordene.

Opgaveprofil

Økonomi
  • Styre forbrug og budgettering af Børn og ungebudgettet via disponering og regnskab i AS 2007 og Prisme. Herunder samarbejde om regninger og disponeringer med familiegruppens sekretariatet og socialrådgiverne.
  • Have overblik over budget og forbrug på foranstaltninger og sammensætningen heraf.
  • Sikre kvalificeret opfølgning på budgettering og forbrug i samarbejde med øvrig ledelse.
  • Medvirke til arbejdstilrettelæggelse i familiegruppens sekretariat i samarbejde med øvrig ledelse og sekretariatet.
IT-systemer -  DUBU - AS2007 - Prisme - Silkeborg Data.
Sammen med rådgiverne og DUBU superbrugere at være opsøgende og behjælpelig med at sørge for, at rådgivernes indberetninger af økonomi i DUBU og indberetningerne i AS2007/Prisme er korrekte og justeres løbende med de opståede ændringer.
 
Husansvar
Driftsansvarlig for forhold omkring Familiegruppens hus og lokalitet. Både praktiske forhold og styring af udgifter til husleje, forbrugsafgifter og indkøb til huset.
Den løbende kontakt til ”udlejer”, Borgmesterens forvaltning om vedligeholdelse, forbedringer med mere.

Profil
Uddannet økonom, HK kontoruddannet eller lignende uddannelse inden for økonomi og administration og har erfaring med og interesse for budgettering, regnskab og overordnet økonomistyring.
Har erfaring, flair og grundlæggende kendskab til IT og digitale systemer. Gerne med kendskab til Silkeborg Data, Prisme, AS 2007, DUBU og eDoc, og gerne med erfaring fra et lignende job i en kommune.
Du kan håndtere store arbejdsmængder. Du har vilje og evne til at tage et stort selvstændigt ansvar, er fagligt ambitiøs og tilpas grundig samt indstillet på at arbejde på at skabe forbedringer.

Ledelsesopgaven
Du indgår i Familiegruppens daglige ledelse og har ledelsesopgaverne, der relaterer sig til økonomistyring og udvikling af denne.

Du skal kunne indgå i samarbejde med medarbejderne om budgettering og regnskab i de konkrete opgaver og være behjælpelig med at sikre, at disse er korrekte.
 
Du skal endvidere på fællesmøder kunne orientere personalet om budgettet og være med til at bibringe rådgiverne og pædagogerne en yderligere indsigt og forståelse af økonomi.
Vil du bidrage til den vigtige opgave? Så søg endelig stillingen. Her vil du naturligt udvikle dig, når du dagligt sparrer med højt kvalificerede kolleger, møder spændende og udfordrende opgaver og får masser af erfaring.

Vi kan tilbyde
  • En interessant stilling midt i krydsfeltet mellem faglighed, serviceniveau og økonomistyring.
  • En del af et område i konstant udvikling og omlægning og med stor politisk bevågenhed, hvor faglig og personlig udviklet er et ”must”.
  • Gode muligheder for ledelsesmæssig sparring
  • Aalborg Kommunes lederuddannelse

Arbejdsstedets adresse
Familiegruppe Sydvest
Tingstedet 10
9230 Svenstrup J

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen besættes på overenskomstmæssige vilkår
Du kan læse mere om Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen på Aalborg Kommunes hjemmeside
 
Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte leder af Familiegruppe Sydvest Jesper Poulsen, tlf. 9931 3960.

Ansøgningsfristen er mandag den 9. december 2019.
Ansættelsessamtaler til stillingen forventes at foregå mandag den 16.12 2019.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/5de50322_logo.gifFamiliegruppe SydvestSvenstrup J2019-11-07T12:04:17.0802019-12-09T00:00:00
330118438TeamlederRobot Har du lyst til at lede en engageret og kompetent medarbejdergruppe? Så er du måske vores nye teamleder. Vi mangler en kollega i lederteamet for hjemmepleje og hverdagsrehabilitering i distrikt Nord, som kan hjælpe os med at give vores borgere et selvstændigt, meningsfyldt og aktivt liv hele livet. Distrikt Nord omfatter distriktsgrupperne Møldrup, Skals og Vammen. Om jobbet Lederteamet består af en distriktsleder og to teamledere. Sammen varetager de ledelsen af vores dygtige medarbejdere og arbejder tæt sammen om at skabe en kultur med fokus på borgernære opgaver og høj faglighed. Som teamleder har du medansvar for den faglige, administrative og økonomiske opgaveløsning. Du har en stor faglig indsigt, og dine vigtigste opgaver bliver: at sikre ledelse og drift af SOSU og sygeplejerskegrupperneat sørge for kompetenceudvikling af medarbejderneat være faglig sparringpartner for medarbejderneat styrke relationer og sammenhængskraft i organisationenat skabe rammer for et godt arbejdsmiljø med trivsel og motivation i hverdagenat sætte retning og skabe resultater gennem overordnede strategier og mål Om dig Du har et stort personligt nærvær. Din dør er altid åben, og du er lydhør over for medarbejdernes og borgernes perspektiver på vores fælles opgaveløsning. Vi tænker på dig som et humørfyldt menneske med masser af arbejdsglæde og engagement. Du er godt til at bevare overblikket i travl hverdag, og så har du: en sygeplejerskeuddannelse gerne med relevant ledelseserfaring og kendskab til hjemmeplejen.en lederuddannelse - eller klar til at påbegynde en sådangode kommunikative egenskabergerne erfaring og kendskab til vagtplanlægning og gerne erfaring med Nexus Om os I distrikt Nord varetager vi pleje og omsorg for ca. 500 borgere i by- og landområder. Medarbejderstaben består af i alt ca. 100 social- og sundhedshjælpere -assistenter, sygeplejersker og planlæggere. Vi arbejder desuden tæt sammen med terapeuter og andre relevante samarbejdspartnere. Om ledelse i Viborg Kommune Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Job og kompetenceprofil: https: viborg.emply.net GetFile.aspx?id 52e4e3e7-c089-4c16-9f4a-1423a191f5a4 Løn og ansættelse Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Samtaler: 1. samtalerunde: torsdag den 28. november 2019 2. samtalerunde: tirsdag den 10. december 2019 Hvis du går videre til anden runde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to samtaler. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde den 4. eller 5. december. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte: Distriktsleder Allan Sørensen, tlf. 41 41 59 32 Mail: avs@viborg.dkHar du lyst til at lede en engageret og kompetent medarbejdergruppe?
Så er du måske vores nye teamleder.

 
Vi mangler en kollega i lederteamet for hjemmepleje og hverdagsrehabilitering i distrikt Nord, som kan hjælpe os med at give vores borgere et selvstændigt, meningsfyldt og aktivt liv – hele livet.
Distrikt Nord omfatter distriktsgrupperne Møldrup, Skals og Vammen.
 
Om jobbet
Lederteamet består af en distriktsleder og to teamledere. Sammen varetager de ledelsen af vores dygtige medarbejdere og arbejder tæt sammen om at skabe en kultur med fokus på borgernære opgaver og høj faglighed.
 
Som teamleder har du medansvar for den faglige, administrative og økonomiske opgaveløsning. Du har en stor faglig indsigt, og dine vigtigste opgaver bliver:
 
  • at sikre ledelse og drift af SOSU og sygeplejerskegrupperne
  • at sørge for kompetenceudvikling af medarbejderne
  • at være faglig sparringpartner for medarbejderne
  • at styrke relationer og sammenhængskraft i organisationen
  • at skabe rammer for et godt arbejdsmiljø med trivsel og motivation i hverdagen
  • at sætte retning og skabe resultater gennem overordnede strategier og mål
 
Om dig
Du har et stort personligt nærvær. Din dør er altid åben, og du er lydhør over for medarbejdernes og borgernes perspektiver på vores fælles opgaveløsning.
 
Vi tænker på dig som et humørfyldt menneske med masser af arbejdsglæde og engagement. Du er godt til at bevare overblikket i travl hverdag, og så har du:  
 
  • en sygeplejerskeuddannelse – gerne med relevant ledelseserfaring og kendskab til hjemmeplejen.
  • en lederuddannelse - eller klar til at påbegynde en sådan
  • gode kommunikative egenskaber
  • gerne erfaring og kendskab til vagtplanlægning
  • … og gerne erfaring med Nexus
 
Om os
I distrikt Nord varetager vi pleje og omsorg for ca. 500 borgere i by- og landområder.
Medarbejderstaben består af i alt ca. 100 social- og sundhedshjælpere/-assistenter, sygeplejersker og planlæggere. Vi arbejder desuden tæt sammen med terapeuter og andre relevante samarbejdspartnere.
 
Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.
 
Job og kompetenceprofil: https://viborg.emply.net/GetFile.aspx?id=52e4e3e7-c089-4c16-9f4a-1423a191f5a4

Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 
Samtaler:
1. samtalerunde: torsdag den 28. november 2019
2. samtalerunde: tirsdag den 10. december 2019

Hvis du går videre til anden runde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to samtaler. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde den 4. eller 5. december.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte:
Distriktsleder Allan Sørensen, tlf. 41 41 59 32/Mail: avs@viborg.dk
 
 
 

Distrikt NordMøldrup2019-11-05T00:00:002019-11-24T00:00:00
330112203Teamleder med overblikRobot Beaut Pacifique er en dansk virksomhed, som eksporterer hudplejeprodukter til store dele af verden. Lige nu søger vi en Teamleder til vores plukke- og forsendelseslager, der håndterer ind- og udgående varer til forhandlere og distributører samt webshopordrer til danske og tyske kunder. I Beaut Pacifique bliver du del af en positiv og uformel arbejdsplads med højt til loftet. Vi har travlt, men vi har det sjovt imens og dagene flyver afsted.Lageret er placeret på vores hovedkontor, så du får tæt kontakt til alle andre afdelinger i virksomheden, ligesom vi også spiser fælles morgenmad hver fredag. Vi forestiller os den gode Teamleder som værende logisk tænkende, god til at sætte struktur på hverdagen og besidder en evne ud over det sædvanlige til at bevare overblikket. Hvis du derudover har erfaring med logistik, lagerstyring, vareoptælling og fakturering så kan det være, at du er præcis den nye medarbejder, vi leder efter. Som Teamleder får du ansvar for to lagermedarbejdere, der hver dag arbejder side om side med dig. Vi forventer at du: -Behersker dansk og engelsk i tale og skrift-Har gode IT kompetencer-Har minimum to års erfaring indenfor lager- eller butiksarbejde-Er i fysisk god form Vi tilbyder: -Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt)-Løn efter kvalifikationer-Firmabetalt sundhedsforsikring Er det noget for dig?Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com.Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Hvem er vi?Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd.

Beauté Pacifique er en dansk virksomhed, som eksporterer hudplejeprodukter til store dele af verden. Lige nu søger vi en Teamleder til vores plukke- og forsendelseslager, der håndterer ind- og udgående varer til forhandlere og distributører samt webshopordrer til danske og tyske kunder.

I Beauté Pacifique bliver du del af en positiv og uformel arbejdsplads med højt til loftet. Vi har travlt, men vi har det sjovt imens – og dagene flyver afsted.
Lageret er placeret på vores hovedkontor, så du får tæt kontakt til alle andre afdelinger i virksomheden, ligesom vi også spiser fælles morgenmad hver fredag.

Vi forestiller os den gode Teamleder som værende logisk tænkende, god til at sætte struktur på hverdagen og besidder en evne ud over det sædvanlige til at bevare overblikket. Hvis du derudover har erfaring med logistik, lagerstyring, vareoptælling og fakturering så kan det være, at du er præcis den nye medarbejder, vi leder efter.

Som Teamleder får du ansvar for to lagermedarbejdere, der hver dag arbejder side om side med dig.

Vi forventer at du:

-Behersker dansk og engelsk i tale og skrift
-Har gode IT kompetencer
-Har minimum to års erfaring indenfor lager- eller butiksarbejde
-Er i fysisk god form

Vi tilbyder:

-Fast ansættelse (37,5 timer ugentligt)
-Løn efter kvalifikationer
-Firmabetalt sundhedsforsikring

Er det noget for dig?
Send din ansøgning til os allerede i dag, for vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning og CV til camilla@beaute-pacifique.com.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Hvem er vi?
Vi er et dansk hudplejemærke med rødder i Hadsund siden etableringen i 1997. Vi er specialiseret i at kunne påvise vores produkters virkning mod bl.a. solskader og alderstegn ved hjælp af avancerede ultralyd-hudscanning. Som firma sætter vi stor værdi i et uformelt arbejdsmiljø, hvor både sjov og seriøsitet går hånd i hånd.

BEAUTE PACIFIQUE APSHadsund2019-10-25T00:00:002019-12-18T00:00:00
330108168Teamleder til Løn og Personale i Aalborg ForsyningProfile Aalborg Forsyning søger fagligt velfunderet og erfaren teamleder til Løn og Personale. Med reference til HR Chefen vil du arbejde for ca. 700 medarbejdere og 85 ledere i Aalborg Forsyning og Miljø- og Energiforvaltningen. Som leder af Løn og Personaleteamet er du personaleleder og har fagligt ansvar for fem konsulenter og en assistent, samt et mindre antal eksterne specialister der inddrages ad hoc. Du vil få mulighed for selv at udbygge fagligheden i teamet med yderligere ressourcer. Om jobbet:Som leder af Løn og Personaleteamet har du fokus på samarbejde, fælles mål, effektivitet og kvalitet. Du leder dine dygtige medarbejdere, der hver især er specialister på egne fagområder, så opgaverne løses bedst muligt under hensyntagen til organisationens nuværende og fremtidige forventninger. Opgaver som løses er eksempelvis: Lønadministration Lønforhandling og lokalaftaler Ansættelse og afskedigelse Personalejuridiske opgaver Problemløsning af fejl og utilsigtede hændelser Kommunikation og servicering af medarbejdere og ledere Ud over løbende drift og ledelse af teamet, videreudvikler du og dine medarbejdere arbejdsgange og systemer, eksempelvis: Ansættelsesprocessen Lokal løndannelse Løn- og tidsregistrering (Silkeborg Data, Lessor, Navision) Tjenstlige samtaler Dokumenthåndtering Normeringsoversigter Du klæder HR Chefen på med den nyeste viden omkring personalejuridiske opgaver, organisationsændringer, fusioner, virksomhedsoverdragelse, lokal løndannelse, overenskomster mv. med henblik på: Rådgivning, rapportering og sagsfremstilling ift. styregrupper, direktion og samarbejdsudvalg. Du indgår i ledergruppen for HR Chefens ledelsesområde. Ledergruppen består af teamlederne for hhv. HR og Arbejdsmiljø, Strategi og Projekter samt Løn og Personale.Ledergruppen udvikler den samlede funktion, koordinerer viden og indsatser i forhold til Aalborg Forsyning og Miljø- og Energiforvaltningen, skaber overblik og gennemfører taktiske tiltag i funktionen. Derudover sparrer gruppen omkring ledelse og personlig udvikling m.v.Du vil udføre dit arbejde i tæt samarbejde med øvrige funktioner i Aalborg Forsynings servicedivision, f.eks. Økonomi, IT og Sekretariat. Endvidere er den samlede ledergruppe, tillidsrepræsentanter, talspersoner og faglige forbund vigtige interessenter for dig og dit team.For at matche den rette profil til jobbet forestiller vi os, at du: Har relevant uddannelse indenfor Jura, Administration eller HR Har min. 3 års ledererfaring fra tilsvarende Løn og Personalefunktion Har dokumenteret erfaring med personalejuridiske opgaver Har dokumenteret erfaring med forhandling af lokalaftaler og løn Er en dygtig leder, der får opgaver, forandringer og arbejdsglæde til at gå hånd i hånd Taler og skriver et velformuleret dansk og motiveres af den gode skriftlige fremstilling Som person er åben, relationsskabende og besidder gode samarbejdsevner Trives i et dynamiske miljø med mange forandringer og muligheder Vi tilbyder den rette kandidat: En afvekslende hverdag med stor kontakt til hele organisationen Mulighed for at præge og udvikle arbejdsopgaverne Anerkendende arbejdsmiljø med gode muligheder for faglig og personlig udvikling Et fantastisk team med skarpe kompetencer Gode personaleforhold med fleksible arbejdstider, fri telefon, fitnessfaciliteter og kantineordning Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning Tiltrædelse: Hurtigst muligt eller senest 1. januar 2020.Interesseret?Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte HR Chef Annemette Mouritsen på mail: annemette.mouritsen@aalborgforsyning.dk eller mobil 45 2787 5299.Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din motiverede ansøgning og dit CV. Ansøgningsfristen er den 17. november 2019. Jobsamtaler finder sted i uge 47 og 48.Om Aalborg Forsyning: Forsyning, viden og passion.Aalborg Forsyning er en multiforsyningskoncern, og du kan læse mere om virksomheden her: https: aalborgforsyning.dk . Grøn omstilling er et centralt omdrejningspunkt for Aalborg Forsyning og Miljø- og Energiforvaltningen. Vi brænder for at forsyne vores kunder med grøn og billig varme, gas, køling, vand, afledning af spildevand og renovation på en måde, så vi skaber tryghed og bæredygtighed også for kommende generationer.Aalborg Forsynings servicedivision er en backofficefunktion, som har særligt fokus på at skabe synergi og stordriftsfordele på tværs af organisationen. Vi udfører stabsarbejde, herunder løn- og personaleadministration, medarbejderudvikling, arbejdsmiljø og strategi, for Energi, Vand og Renovation, samt Miljø- og Energiforvaltningen.Vi udtrykker vores værdier med nøgleordene: Tillid, Respekt, Faglighed, Samarbejde og Udvikling.Aalborg Forsyning opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
                                                                                              


Aalborg Forsyning søger fagligt velfunderet og erfaren teamleder til Løn og Personale.

Med reference til HR Chefen vil du arbejde for ca. 700 medarbejdere og 85 ledere i Aalborg Forsyning og Miljø- og Energiforvaltningen. Som leder af Løn og Personaleteamet er du personaleleder og har fagligt ansvar for fem konsulenter og en assistent, samt et mindre antal eksterne specialister der inddrages ad hoc. Du vil få mulighed for selv at udbygge fagligheden i teamet med yderligere ressourcer. 

Om jobbet:
Som leder af Løn og Personaleteamet har du fokus på samarbejde, fælles mål, effektivitet og kvalitet. Du leder dine dygtige medarbejdere, der hver især er specialister på egne fagområder, så opgaverne løses bedst muligt under hensyntagen til organisationens nuværende og fremtidige forventninger. Opgaver som løses er eksempelvis:
  • Lønadministration
  • Lønforhandling og lokalaftaler
  • Ansættelse og afskedigelse
  • Personalejuridiske opgaver
  • Problemløsning af fejl og utilsigtede hændelser
  • Kommunikation og servicering af medarbejdere og ledere
Ud over løbende drift og ledelse af teamet, videreudvikler du og dine medarbejdere arbejdsgange og systemer, eksempelvis:
  • Ansættelsesprocessen
  • Lokal løndannelse
  • Løn- og tidsregistrering (Silkeborg Data, Lessor, Navision)
  • Tjenstlige samtaler
  • Dokumenthåndtering
  • Normeringsoversigter
Du klæder HR Chefen på med den nyeste viden omkring personalejuridiske opgaver, organisationsændringer, fusioner, virksomhedsoverdragelse, lokal løndannelse, overenskomster mv. med henblik på:
  • Rådgivning, rapportering og sagsfremstilling ift. styregrupper, direktion og samarbejdsudvalg.
Du indgår i ledergruppen for HR Chefens ledelsesområde. Ledergruppen består af teamlederne for hhv. HR og Arbejdsmiljø, Strategi og Projekter samt Løn og Personale.

Ledergruppen udvikler den samlede funktion, koordinerer viden og indsatser i forhold til Aalborg Forsyning og Miljø- og Energiforvaltningen, skaber overblik og gennemfører taktiske tiltag i funktionen. Derudover sparrer gruppen omkring ledelse og personlig udvikling m.v.

Du vil udføre dit arbejde i tæt samarbejde med øvrige funktioner i Aalborg Forsynings servicedivision, f.eks. Økonomi, IT og Sekretariat. Endvidere er den samlede ledergruppe, tillidsrepræsentanter, talspersoner og faglige forbund vigtige interessenter for dig og dit team.

For at matche den rette profil til jobbet forestiller vi os, at du:
  • Har relevant uddannelse indenfor Jura, Administration eller HR
  • Har min. 3 års ledererfaring fra tilsvarende Løn og Personalefunktion
  • Har dokumenteret erfaring med personalejuridiske opgaver
  • Har dokumenteret erfaring med forhandling af lokalaftaler og løn
  • Er en dygtig leder, der får opgaver, forandringer og arbejdsglæde til at gå hånd i hånd
  • Taler og skriver et velformuleret dansk og motiveres af den gode skriftlige fremstilling
  • Som person er åben, relationsskabende og besidder gode samarbejdsevner
  • Trives i et dynamiske miljø med mange forandringer og muligheder
Vi tilbyder den rette kandidat:
  • En afvekslende hverdag med stor kontakt til hele organisationen
  • Mulighed for at præge og udvikle arbejdsopgaverne
  • Anerkendende arbejdsmiljø med gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et fantastisk team med skarpe kompetencer
  • Gode personaleforhold med fleksible arbejdstider, fri telefon, fitnessfaciliteter og kantineordning
  • Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning
Tiltrædelse: Hurtigst muligt eller senest 1. januar 2020.

Interesseret?
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte HR Chef Annemette Mouritsen på mail: annemette.mouritsen@aalborgforsyning.dk eller mobil +45 2787 5299.

Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din motiverede ansøgning og dit CV. Ansøgningsfristen er den 17. november 2019. Jobsamtaler finder sted i uge 47 og 48.

Om Aalborg Forsyning: Forsyning, viden og passion.
Aalborg Forsyning er en multiforsyningskoncern, og du kan læse mere om virksomheden her: https://aalborgforsyning.dk/. Grøn omstilling er et centralt omdrejningspunkt for Aalborg Forsyning og Miljø- og Energiforvaltningen. Vi brænder for at forsyne vores kunder med grøn og billig varme, gas, køling, vand, afledning af spildevand og renovation på en måde, så vi skaber tryghed og bæredygtighed – også for kommende generationer.

Aalborg Forsynings servicedivision er en backofficefunktion, som har særligt fokus på at skabe synergi og stordriftsfordele på tværs af organisationen. Vi udfører stabsarbejde, herunder løn- og personaleadministration, medarbejderudvikling, arbejdsmiljø og strategi, for Energi, Vand og Renovation, samt Miljø- og Energiforvaltningen.

Vi udtrykker vores værdier med nøgleordene: Tillid, Respekt, Faglighed, Samarbejde og Udvikling.

Aalborg Forsyning opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/7088aa10_logo.gifAFS Løn, HR, Arbejdsmiljø og StrategiNørresundby2019-10-16T18:00:16.2202019-11-17T00:00:00
330118536Teamleder - genopslagRobot Brænder du for det sociale område? Er du en god koordinator og sparringspartner? Og har du ambitioner som leder? Så er du måske vores nye teamleder. Rusmiddelcenter Viborg leder efter en udviklingsorienteret teamleder, der fra 1. januar 2020 kan indgå i den daglige ledelse med ansvar for den del af den daglige drift, der vedrører ydelser til vores borgere. Om jobbet Som teamleder bliver du vores primære leder i den daglige drift og afdelingslederens sparringspartner. Du indgår i personaleledelsen af de forskellige behandlerteams og hjælper med at understøtte det gode arbejdsmiljø i vores interne organisation. Det bliver desuden dit ansvar at:Sikre bedst mulig udnyttelse af vores ressourcerStøtte den enkelte medarbejder og vores selvstyrende teamsSikre sammenhængskraft i opgaveløsningen af vores kerneopgaveRepræsentere Rusmiddelcenter Viborg udadtilIndgå i beskrivelse og opstart af projekterVære en god sparringspartner for kolleger og medarbejdere Om dig Du er en lyttende og anerkendende leder med omtanke og omsorg for det enkelte menneske. Du møder verden med åbenhed og en god portion humor. Og så er du en innovativ sjæl, der kan gå ind i løsning af opgaverne på flere niveauer. Vi forestiller os, at du har en faglig baggrund med afsæt i det sociale område, og har kendskab til de typer af opgaver, som et Rusmiddelcenter skal varetage. Du kommer sikkert fra en stilling som teamleder eller koordinator med personaleansvar og du har fortsat ambitioner om at udvikle dig som leder. Det er en del af dit DNA at finde tværfaglige løsninger. Du er en stærk kommunikatør på skrift og i tale, og så har du flair og forståelse for digitale løsninger. Om os I Rusmiddelcenter Viborg arbejder vi med misbrugsbehandling indenfor stof- og alkoholområdet for borgere over 18 år, og vi er en arbejdsplads, hvor mange tilbud og projekter fletter sig sammen. Vi er ca. 30 fagligt engagerede og veluddannede medarbejdere - primært socialrådgivere, pædagoger, sygeplejersker, administrative og læger - fordelt på fire selvstyrende teams. Om ledelse i Viborg Kommune Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Løn og ansættelse Løn og ansættelsesvilkår aftales med den forhandlingsberettigede organisation. Vi indhenter straffeattest. Samtaler 1. samtalerunde: Torsdag den 5. december 2019 2. samtalerunde: Mandag den 16. december 2019 Hvis du går videre til anden samtalerunde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to runder. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde onsdag den 11. december 2019. Få mere at vide Læs mere om jobbet i stillings- og kompetenceprofilen https: viborg.emply.net GetFile.aspx?id f62d7cfa-653a-4e0d-b7a1-93d9db7ce05e og om rusmiddelcentret på vores hjemmeside http: rusmiddelcenter.viborg.dk Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jan Kristensen på telefon 87 87 75 75 på hverdage ml. kl. 8.30 og 13.00. Du har også mulighed for at orientere dig i Viborg Byråds styringsmodel Sammenhængsmodellen.Brænder du for det sociale område? Er du en god koordinator og sparringspartner? Og har du ambitioner som leder? Så er du måske vores nye teamleder.
 
Rusmiddelcenter Viborg leder efter en udviklingsorienteret teamleder, der fra 1. januar 2020 kan indgå i den daglige ledelse med ansvar for den del af den daglige drift, der vedrører ydelser til vores borgere.
 
Om jobbet
Som teamleder bliver du vores primære leder i den daglige drift og afdelingslederens sparringspartner. Du indgår i personaleledelsen af de forskellige behandlerteams og hjælper med at understøtte det gode arbejdsmiljø i vores interne organisation. 
 
Det bliver desuden dit ansvar at:
  • Sikre bedst mulig udnyttelse af vores ressourcer
  • Støtte den enkelte medarbejder og vores selvstyrende teams
  • Sikre sammenhængskraft i opgaveløsningen af vores kerneopgave
  • Repræsentere Rusmiddelcenter Viborg udadtil
  • Indgå i beskrivelse og opstart af projekter
  • Være en god sparringspartner for kolleger og medarbejdere
 
Om dig
Du er en lyttende og anerkendende leder med omtanke og omsorg for det enkelte menneske. Du møder verden med åbenhed og en god portion humor. Og så er du en innovativ sjæl, der kan gå ind i løsning af opgaverne på flere niveauer.
 
Vi forestiller os, at du har en faglig baggrund med afsæt i det sociale område, og har kendskab til de typer af opgaver, som et Rusmiddelcenter skal varetage.

Du kommer sikkert fra en stilling som teamleder eller koordinator med personaleansvar og du har fortsat ambitioner om at udvikle dig som leder.
 
Det er en del af dit DNA at finde tværfaglige løsninger. Du er en stærk kommunikatør på skrift og i tale, og så har du flair og forståelse for digitale løsninger. 
 
Om os
I Rusmiddelcenter Viborg arbejder vi med misbrugsbehandling indenfor stof- og alkoholområdet for borgere over 18 år, og vi er en arbejdsplads, hvor mange tilbud og projekter fletter sig sammen.
 
Vi er ca. 30 fagligt engagerede og veluddannede medarbejdere - primært socialrådgivere, pædagoger, sygeplejersker, administrative og læger - fordelt på fire selvstyrende teams.
 
Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.
 
Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesvilkår aftales med den forhandlingsberettigede organisation. Vi indhenter straffeattest. 

Samtaler
1. samtalerunde:  Torsdag den 5. december 2019
2. samtalerunde:  Mandag den 16. december 2019  

Hvis du går videre til anden samtalerunde, får du udarbejdet en profilanalyse mellem de to runder. Du får tilbagemelding på din profilanalyse ved et møde onsdag den 11. december 2019.
 
Få mere at vide
Læs mere om jobbet i stillings- og kompetenceprofilen https://viborg.emply.net/GetFile.aspx?id=f62d7cfa-653a-4e0d-b7a1-93d9db7ce05e og om rusmiddelcentret på vores hjemmeside http://rusmiddelcenter.viborg.dk/


Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jan Kristensen på telefon 87 87 75 75 på hverdage ml. kl. 8.30 og 13.00.
 
Du har også mulighed for at orientere dig i Viborg Byråds styringsmodel – Sammenhængsmodellen.   
 

 

UdsatteområdetViborg2019-11-05T00:00:002019-11-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomisk teamleder til Familiegruppe Sydvest

Familiegruppe Sydvest

Svenstrup J
Hvis du har ambitionerne, har vi mulighederne, da vi søger en økonomisk teamleder med tiltrædelse 1. februar 2020.Hvem er vi?Socialafdelingens kerneopgave er at medvirke til, at de børn, unge og voksne, afdelingenkommer i kontakt med, oplever en for...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Teamleder

Distrikt Nord

Møldrup
Har du lyst til at lede en engageret og kompetent medarbejdergruppe? Så er du måske vores nye teamleder. Vi mangler en kollega i lederteamet for hjemmepleje og hverdagsrehabilitering i distrikt Nord, som kan hjælpe os med at give vores borgere et se...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Teamleder med overblik

BEAUTE PACIFIQUE APS

Hadsund
Beaut Pacifique er en dansk virksomhed, som eksporterer hudplejeprodukter til store dele af verden. Lige nu søger vi en Teamleder til vores plukke- og forsendelseslager, der håndterer ind- og udgående varer til forhandlere og distributører samt webs...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:18. december 2019

Teamleder til Løn og Personale i Aalborg Forsyning

AFS Løn, HR, Arbejdsmiljø og Strategi

Nørresundby
Aalborg Forsyning søger fagligt velfunderet og erfaren teamleder til Løn og Personale. Med reference til HR Chefen vil du arbejde for ca. 700 medarbejdere og 85 ledere i Aalborg Forsyning og Miljø- og Energiforvaltningen. Som leder af Løn og Persona...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Teamleder - genopslag

Udsatteområdet

Viborg
Brænder du for det sociale område? Er du en god koordinator og sparringspartner? Og har du ambitioner som leder? Så er du måske vores nye teamleder. Rusmiddelcenter Viborg leder efter en udviklingsorienteret teamleder, der fra 1. januar 2020 kan ind...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019