Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til Psykologerne ved Børne & Familiecentret. (GENOPSLAG)

Vi løfter i flok! Vil du være med??

Om jobbet

Vi søger en engageret og ambitiøs teamleder til psykologerne ved Børne- og Familiecentret; En teamleder og teamplayer som brænder for arbejdet med udsatte børn, unge og familier og ikke mindst faglig- & personaleledelse!

Teamet på 13 psykologer udfører terapeutisk behandling af børn og unge, der har været udsat for traumatiske begivenheder i form af svigt, vold, seksuelle overgreb, dødsfald mm. Der er tale om såvel familieterapeutisk som individuel indsats med et tæt samarbejde med forældre eller de voksne, der har barnet i deres varetægt. Derudover udarbejder teamet psykologiske undersøgelser og der rådes over lokaler til legeterapi, sandplay, maleaktivitet og theraplay-inspireret terapi. 
Teamets kultur er præget af en høj grad af fagprofessionalisme, hvor der er lyst til udvikling, en anerkendende tone, og hvor godt kollegialt samarbejde er værdsat.

Vi er optagede af at tilpasse og udvikle metoder, faglighed og ydelser. Herudover vil vi have særlig fokus på de seneste nye metoder inden for det psykologiske felt og det tværfaglige samarbejde i organisationen.

Sagerne er typisk visiteret efter servicelovens §11.3 og §52 og psykologerne leverer primært ydelser til Vejle Kommunes Familie – og Handicaprådgivning.

Børne- & Familiecentret er i gang med at implementere Feedback Informed Treatment og du vil som leder få en central rolle i implementeringsprocessen.

Tiltrædelse

1. marts 2020 eller efter aftale.

Vi forventer af dig

  • Du har ledelseserfaring, gennemslagskraft og mod på at være leder for et stærkt psykologfagligt team og indgå som en del af et engageret ledelsesteam.
  • Du har en uddannelse enten som psykolog, Cand. pæd. psyk. eller anden relevant uddannelse.
  • Du har kendskab til - og viden om systemisk ledelse. Hvis ikke, at du er villig til at få en systemisk lederuddannelse. Du har erfaring med procesledelse, vægter relationel ledelse og er udviklingsorienteret.
  • Du har en mentaliserende og anerkendende ledelsesstil og er som person lyttende, nærværende og omsorgsfuld. Du kan sætte retning og sikre følgeskab ved at vise tillid og delegere opgaver.
  • Du er udadvendt og har gode kommunikative kompetencer samt kan være tydelig, når det kræves.
  • Du vægter og understøtter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og er loyal over for ledelsesteamet og ikke mindst organisationen.
  • Du har en god organisationsforståelse og erfaring fra politisk ledede organisationer vil være en fordel.
  • Du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af egen og andres praksis.
  • Du har fokus på sagsflow og samarbejdet med teamets faglige koordinator, som understøtter dig i din ledelse og refererer til dig.
  • Du har kørekort, da der forekommer samarbejdsmøder mv. ude af huset.

Vi tilbyder dig

Du bliver en del af en organisation, der bredt er kendt som udviklingsorienteret, fagligt i front og med nytænkende indsatser. Vi er en arbejdsplads, der byder nye idéer og engagement velkommen. Du vil blive en del af et ledelsesteam med et højt ambitionsniveau, der supplerer hinanden og brænder for den udvikling, Børne- og Familiecentret står midt i.

Vi er et ledelsesteam på 6, der vægter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og betragter ledelse som et fag. Vi prioriterer vores fælles ledermøder, sparringsrum og sikrer en fælles kurs i vores opgaveløsning.

Vi vægter work/life balance, værner om vores gode arbejdsmiljø og nyder et godt grin.

Ansættelsesvilkår

Løn- & ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Stillingen er en teamlederstilling på 37 timer uden højeste arbejdstid.

Om os

Teamlederen vil blive en del af Børne- & Familiecentret, som består af 6 teams med pt. 90 medarbejdere. Børne- & Familiecentret er et dagbehandlingstilbud under Familie- & Forebyggelse, Vejle Kommune. Målgruppen er udsatte børn, unge og familier. Personalet består primært af psykologer, pædagoger, lærer, socialrådgivere og social-  & sundhedsassistenter.

Børne- & Familiecentret har egne lokaler på Staldgårdsgade 10 C og på Boulevarden 19K.

Teamlederen vil få sin faste base på Boulevarden og refererer til lederen af Børne- & Familiecentret.

I Børne- & Familiecentret arbejder vi efter BUM-modellen (Bestiller, udfører, modtager), hvor vi primært leverer ydelser, der bestilles af Vejle Kommunes Familie- & Handicapafdeling. Vi leverer ydelser efter ”pengene følger barnet”-princippet, hvor betalingen afhænger af, hvilken ydelse der bestilles.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte leder af Børne- & Familiecentret, Anja Hansen på tlf. 29 45 08 77.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest d. 5. januar 2020. Vi gennemfører to samtalerunder og forventer at afholde 1. samtale mandag d. 13. januar 2020 og 2. samtale afholdes torsdag d. 16. januar 2020.

Der vil være en personlighedsanalyse mellem 1. og 2. samtale, forventet tirsdag d. 14. januar.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest

Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. 

Link til egen hjemmeside:

www.bfc.vejle.dk
Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330130714Phoenix-0ed899c212019-11-26T11:01:46.170Teamleder til Psykologerne ved Børne & Familiecentret. (GENOPSLAG)

Vi løfter i flok! Vil du være med??

Om jobbet

Vi søger en engageret og ambitiøs teamleder til psykologerne ved Børne- og Familiecentret; En teamleder og teamplayer som brænder for arbejdet med udsatte børn, unge og familier og ikke mindst faglig- & personaleledelse!

Teamet på 13 psykologer udfører terapeutisk behandling af børn og unge, der har været udsat for traumatiske begivenheder i form af svigt, vold, seksuelle overgreb, dødsfald mm. Der er tale om såvel familieterapeutisk som individuel indsats med et tæt samarbejde med forældre eller de voksne, der har barnet i deres varetægt. Derudover udarbejder teamet psykologiske undersøgelser og der rådes over lokaler til legeterapi, sandplay, maleaktivitet og theraplay-inspireret terapi. 
Teamets kultur er præget af en høj grad af fagprofessionalisme, hvor der er lyst til udvikling, en anerkendende tone, og hvor godt kollegialt samarbejde er værdsat.

Vi er optagede af at tilpasse og udvikle metoder, faglighed og ydelser. Herudover vil vi have særlig fokus på de seneste nye metoder inden for det psykologiske felt og det tværfaglige samarbejde i organisationen.

Sagerne er typisk visiteret efter servicelovens §11.3 og §52 og psykologerne leverer primært ydelser til Vejle Kommunes Familie – og Handicaprådgivning.

Børne- & Familiecentret er i gang med at implementere Feedback Informed Treatment og du vil som leder få en central rolle i implementeringsprocessen.

Tiltrædelse

1. marts 2020 eller efter aftale.

Vi forventer af dig

  • Du har ledelseserfaring, gennemslagskraft og mod på at være leder for et stærkt psykologfagligt team og indgå som en del af et engageret ledelsesteam.
  • Du har en uddannelse enten som psykolog, Cand. pæd. psyk. eller anden relevant uddannelse.
  • Du har kendskab til - og viden om systemisk ledelse. Hvis ikke, at du er villig til at få en systemisk lederuddannelse. Du har erfaring med procesledelse, vægter relationel ledelse og er udviklingsorienteret.
  • Du har en mentaliserende og anerkendende ledelsesstil og er som person lyttende, nærværende og omsorgsfuld. Du kan sætte retning og sikre følgeskab ved at vise tillid og delegere opgaver.
  • Du er udadvendt og har gode kommunikative kompetencer samt kan være tydelig, når det kræves.
  • Du vægter og understøtter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og er loyal over for ledelsesteamet og ikke mindst organisationen.
  • Du har en god organisationsforståelse og erfaring fra politisk ledede organisationer vil være en fordel.
  • Du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af egen og andres praksis.
  • Du har fokus på sagsflow og samarbejdet med teamets faglige koordinator, som understøtter dig i din ledelse og refererer til dig.
  • Du har kørekort, da der forekommer samarbejdsmøder mv. ude af huset.

Vi tilbyder dig

Du bliver en del af en organisation, der bredt er kendt som udviklingsorienteret, fagligt i front og med nytænkende indsatser. Vi er en arbejdsplads, der byder nye idéer og engagement velkommen. Du vil blive en del af et ledelsesteam med et højt ambitionsniveau, der supplerer hinanden og brænder for den udvikling, Børne- og Familiecentret står midt i.

Vi er et ledelsesteam på 6, der vægter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og betragter ledelse som et fag. Vi prioriterer vores fælles ledermøder, sparringsrum og sikrer en fælles kurs i vores opgaveløsning.

Vi vægter work/life balance, værner om vores gode arbejdsmiljø og nyder et godt grin.

Ansættelsesvilkår

Løn- & ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Stillingen er en teamlederstilling på 37 timer uden højeste arbejdstid.

Om os

Teamlederen vil blive en del af Børne- & Familiecentret, som består af 6 teams med pt. 90 medarbejdere. Børne- & Familiecentret er et dagbehandlingstilbud under Familie- & Forebyggelse, Vejle Kommune. Målgruppen er udsatte børn, unge og familier. Personalet består primært af psykologer, pædagoger, lærer, socialrådgivere og social-  & sundhedsassistenter.

Børne- & Familiecentret har egne lokaler på Staldgårdsgade 10 C og på Boulevarden 19K.

Teamlederen vil få sin faste base på Boulevarden og refererer til lederen af Børne- & Familiecentret.

I Børne- & Familiecentret arbejder vi efter BUM-modellen (Bestiller, udfører, modtager), hvor vi primært leverer ydelser, der bestilles af Vejle Kommunes Familie- & Handicapafdeling. Vi leverer ydelser efter ”pengene følger barnet”-princippet, hvor betalingen afhænger af, hvilken ydelse der bestilles.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte leder af Børne- & Familiecentret, Anja Hansen på tlf. 29 45 08 77.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest d. 5. januar 2020. Vi gennemfører to samtalerunder og forventer at afholde 1. samtale mandag d. 13. januar 2020 og 2. samtale afholdes torsdag d. 16. januar 2020.

Der vil være en personlighedsanalyse mellem 1. og 2. samtale, forventet tirsdag d. 14. januar.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest

Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. 

Link til egen hjemmeside:

www.bfc.vejle.dk
Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

2020-01-06T00:54:33.517 Vi løfter i flok! Vil du være med?? Om jobbet Vi søger en engageret og ambitiøs teamleder til psykologerne ved Børne- og Familiecentret En teamleder og teamplayer som brænder for arbejdet med udsatte børn, unge og familier og ikke mindst faglig- & personaleledelse! Teamet på 13 psykologer udfører terapeutisk behandling af børn og unge, der har været udsat for traumatiske begivenheder i form af svigt, vold, seksuelle overgreb, dødsfald mm. Der er tale om såvel familieterapeutisk som individuel indsats med et tæt samarbejde med forældre eller de voksne, der har barnet i deres varetægt. Derudover udarbejder teamet psykologiske undersøgelser og der rådes over lokaler til legeterapi, sandplay, maleaktivitet og theraplay-inspireret terapi. Teamets kultur er præget af en høj grad af fagprofessionalisme, hvor der er lyst til udvikling, en anerkendende tone, og hvor godt kollegialt samarbejde er værdsat. Vi er optagede af at tilpasse og udvikle metoder, faglighed og ydelser. Herudover vil vi have særlig fokus på de seneste nye metoder inden for det psykologiske felt og det tværfaglige samarbejde i organisationen. Sagerne er typisk visiteret efter servicelovens §11.3 og §52 og psykologerne leverer primært ydelser til Vejle Kommunes Familie og Handicaprådgivning. Børne- & Familiecentret er i gang med at implementere Feedback Informed Treatment og du vil som leder få en central rolle i implementeringsprocessen. Tiltrædelse 1. marts 2020 eller efter aftale. Vi forventer af dig Du har ledelseserfaring, gennemslagskraft og mod på at være leder for et stærkt psykologfagligt team og indgå som en del af et engageret ledelsesteam. Du har en uddannelse enten som psykolog, Cand. pæd. psyk. eller anden relevant uddannelse. Du har kendskab til - og viden om systemisk ledelse. Hvis ikke, at du er villig til at få en systemisk lederuddannelse. Du har erfaring med procesledelse, vægter relationel ledelse og er udviklingsorienteret. Du har en mentaliserende og anerkendende ledelsesstil og er som person lyttende, nærværende og omsorgsfuld. Du kan sætte retning og sikre følgeskab ved at vise tillid og delegere opgaver. Du er udadvendt og har gode kommunikative kompetencer samt kan være tydelig, når det kræves. Du vægter og understøtter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og er loyal over for ledelsesteamet og ikke mindst organisationen. Du har en god organisationsforståelse og erfaring fra politisk ledede organisationer vil være en fordel. Du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af egen og andres praksis. Du har fokus på sagsflow og samarbejdet med teamets faglige koordinator, som understøtter dig i din ledelse og refererer til dig. Du har kørekort, da der forekommer samarbejdsmøder mv. ude af huset. Vi tilbyder dig Du bliver en del af en organisation, der bredt er kendt som udviklingsorienteret, fagligt i front og med nytænkende indsatser. Vi er en arbejdsplads, der byder nye idéer og engagement velkommen. Du vil blive en del af et ledelsesteam med et højt ambitionsniveau, der supplerer hinanden og brænder for den udvikling, Børne- og Familiecentret står midt i. Vi er et ledelsesteam på 6, der vægter sammenhængskraften i Børne- og Familiecentret og betragter ledelse som et fag. Vi prioriterer vores fælles ledermøder, sparringsrum og sikrer en fælles kurs i vores opgaveløsning. Vi vægter work life balance, værner om vores gode arbejdsmiljø og nyder et godt grin. Ansættelsesvilkår Løn- & ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Stillingen er en teamlederstilling på 37 timer uden højeste arbejdstid. Om os Teamlederen vil blive en del af Børne- & Familiecentret, som består af 6 teams med pt. 90 medarbejdere. Børne- & Familiecentret er et dagbehandlingstilbud under Familie- & Forebyggelse, Vejle Kommune. Målgruppen er udsatte børn, unge og familier. Personalet består primært af psykologer, pædagoger, lærer, socialrådgivere og social- & sundhedsassistenter. Børne- & Familiecentret har egne lokaler på Staldgårdsgade 10 C og på Boulevarden 19K. Teamlederen vil få sin faste base på Boulevarden og refererer til lederen af Børne- & Familiecentret. I Børne- & Familiecentret arbejder vi efter BUM-modellen (Bestiller, udfører, modtager), hvor vi primært leverer ydelser, der bestilles af Vejle Kommunes Familie- & Handicapafdeling. Vi leverer ydelser efter pengene følger barnet -princippet, hvor betalingen afhænger af, hvilken ydelse der bestilles. Flere oplysninger Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte leder af Børne- & Familiecentret, Anja Hansen på tlf. 29 45 08 77. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest d. 5. januar 2020. Vi gennemfører to samtalerunder og forventer at afholde 1. samtale mandag d. 13. januar 2020 og 2. samtale afholdes torsdag d. 16. januar 2020. Der vil være en personlighedsanalyse mellem 1. og 2. samtale, forventet tirsdag d. 14. januar. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. Link til egen hjemmeside: www.bfc.vejle.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenix0ed899c2101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-05T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=146334&DepartmentId=20030&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3663413Børne- & Familiecentret11Staldgaardsgade 10C, 1.sal7100VejleDKDanmarkORS/0ed899c2_logo.pngORS/Small/0ed899c2_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent861254VejlePremium+14633401126-11-2019111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ed899c2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ed899c2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ed899c2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ed899c2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgTeamleder til Psykologerne ved Børne & Familiecentret. (GENOPSLAG)12008311Dansk3Læse/ tale222111Psykiater235903Faglig leder244501Psykolog341204Teamleder6Ledelse10Sundhed77Pleje og omsorg363619038anjha@vejle.dkDanmarkDanmark330157616Specialpsykolog til Psykiatrisk afdeling i Vejle - affektivt afsnitBasic Vores affektivt afsnit med 30 sengepladser, er i gang med at udvikle nye tilbud til vores indlagte patienter, for at understøtte denne udvikling søger vi en specialpsykolog. Samtidigt varetager afsnittet uddannelse blandt andet af læger og specialpsykologer, hvor du i stillingen skal indgå i forsat udvikling af uddannelsesmiljøet for disse faggrupper. Du vil sammen med afsnittets læger indgå i den daglige behandling af patienterne. Affektiv afsnittet er en del af vores senge psykiatri i en nybygget afdeling i Vejle. Sengekapaciteten består af affektivt afsnit (30 pladser), psykoseafsnit (30 pladser), ældrepsykiatrisk afsnit (16 pladser) og et afsnit for de særlige pladser (15 pladser) med rehabiliterende tiltag og PAM (psykiatrisk akutmodtagelse) med 8 pladser. Herudover består psykiatrisk afdeling Vejle også af 3 lokalpsykiatrier i henholdsvis Fredericia, Kolding og Vejle. Vi søger en psykolog, autoriseret cand.psych. med eller under videreuddannelse i psykopatologi, psykoterapi eller neuropsykolog og gerne med erfaring på følgende områder: Psykiatriske patienter og tværfagligt, tværsektorielt arbejde Psykoterapi Psykologiske undersøgelser og tests Supervision Elektronisk patientjournal (COSMIC) og it på brugerniveau Gerne erfaring med gruppebehandling. Gerne erfaring fra sengepsykiatri Du er robust, fleksibel og nysgerrig, og du evner at arbejde selvstændigt med komplekse forløb. Dine opgaver vil omfatte: Udarbejdelse af behandlingsplaner Planlægge udskrivningsforløb Sikre patientforløb og samarbejde, herunder at understøtte implementering af nye forløbspakker i døgnafsnit. Medansvarlig for behandlingskonferencer Understøtte udvikling af individuel gruppeterapi i afsnittet Sparring og rollemodel for læge og psykologer under uddannelse. Understøttelse af yngre lægers uddannelse i døgnafsnit For yderligere information kan du kontakte oversygeplejerske Peter Jezek tlf. 2053 5685 Der af holdes ansættelsessamtaler i uge 8 Psykiatrisk afdeling Vejle er en røgfri arbejdsplads.

Vores affektivt afsnit med 30 sengepladser, er i gang med at udvikle nye tilbud til vores indlagte patienter, for at understøtte denne udvikling søger vi en specialpsykolog. Samtidigt varetager afsnittet uddannelse blandt andet af læger og specialpsykologer, hvor du i stillingen skal indgå i forsat udvikling af uddannelsesmiljøet for disse faggrupper.  Du vil sammen med afsnittets læger indgå i den daglige behandling af patienterne.

Affektiv afsnittet er en del af vores senge psykiatri i en nybygget afdeling i Vejle. Sengekapaciteten består af affektivt afsnit (30 pladser), psykoseafsnit (30 pladser), ældrepsykiatrisk afsnit (16 pladser) og et afsnit for de særlige pladser (15 pladser) med rehabiliterende tiltag og PAM (psykiatrisk akutmodtagelse) med 8 pladser. Herudover består psykiatrisk afdeling Vejle også af 3 lokalpsykiatrier i henholdsvis Fredericia, Kolding og Vejle.

Vi søger en psykolog, autoriseret cand.psych. med eller under videreuddannelse i psykopatologi, psykoterapi eller neuropsykolog og gerne med erfaring på følgende områder:

  • Psykiatriske patienter og tværfagligt, tværsektorielt arbejde
  • Psykoterapi
  • Psykologiske undersøgelser og tests
  • Supervision
  • Elektronisk patientjournal (COSMIC) og it på brugerniveau
  • Gerne erfaring med gruppebehandling.
  • Gerne erfaring fra sengepsykiatri

Du er robust, fleksibel og nysgerrig, og du evner at arbejde selvstændigt med komplekse forløb.   

Dine opgaver vil omfatte:

  • Udarbejdelse af behandlingsplaner
  • Planlægge udskrivningsforløb
  • Sikre patientforløb og samarbejde, herunder at understøtte implementering af nye forløbspakker i døgnafsnit.
  • Medansvarlig for behandlingskonferencer
  • Understøtte udvikling af individuel gruppeterapi i afsnittet
  • Sparring og rollemodel for læge og psykologer under uddannelse.
  • Understøttelse af yngre lægers uddannelse i døgnafsnit 

For yderligere information kan du kontakte  oversygeplejerske Peter Jezek tlf. 2053 5685

Der af holdes ansættelsessamtaler i uge 8

Psykiatrisk afdeling Vejle er en røgfri arbejdsplads.

 

ORS/Small/3398b1d5_logo.pngPsykiatrisk Afdeling VejleVejle2020-01-15T14:00:48.1332020-02-05T00:00:00
330159498Leder af Vejledning & Mestring i Odder KommuneProfile Vi søger en ny virksomhedsleder, der kan stå i spidsen for driften og den fortsatte udvikling af Vejledning & Mestring. Vi tilbyder et job med stort ansvar og indflydelse, og hvor du som en del af den samlede ledergruppe under social- og borgerservicechefen får mulighed for at yde et væsentligt bidrag til udviklingen af det samlede specialiserede socialområde. Som virksomhedsleder bliver du en del af den samlede strategiske ledergruppe i Odder Kommune, og du får dermed også indflydelse på den strategiske udvikling af kommunen som helhed. For den ambitiøse leder, der brænder for målgruppen på det specialiserede socialområde, og som gerne vil være en del af en velfungerende organisation i vækst og udvikling, er dette job en enestående mulighed. Vejledning & Mestring Vejledning & Mestring er Odder Kommunes tilbud til unge og voksne borgere, der har brug for en social indsats for at kunne fungere i egen bolig. Vi favner en bred målgruppe, men alle har det til fælles, at de har behov for vejledning for at kunne mestre eget liv og deltage som aktive medborgere. Vi tilbyder en helhedsorienteret indsats, hvor vi med afsæt i borgerens hele livssituation tilrettelægger individuelle og fleksible løsninger. Vi arbejder sammen og på tværs for at skabe de bedste løsninger, og vi har fokus på, at borgeren oplever sammenhæng og helhed i indsatsen. Vejledning & Mestring er en relativ ny organisation, som blev skabt ved en sammenlægning i 2017, og vi er nu der, hvor samarbejdsrelationer er modnet og en ny fælles kultur spirer. Siden sammenlægningen er medarbejdergruppen vokset betydeligt, og i dag er vi knap 30 medarbejdere med forskellig baggrund og mangeartede kompetencer. Medarbejderne er som noget forholdsvis nyt organiseret i selvstyrende grupper. Ledelsesopgaven Som virksomhedsleder har du det overordnede strategiske, driftsmæssige og økonomiske ansvar for Vejledning & Mestring, og sammen med social- og borgerservicechefen og de øvrige virksomhedsledere på det specialiserede socialområde skal du sikre, at strategien på området omsættes til hverdagspraksis, og at det samlede område løbende udvikles. Du leder gennem og i samarbejde med en leder af medarbejdere, og samarbejdet med de tillidsvalgte prioriteres højt. Som virksomhedsleder er du formand for det lokale MED-udvalg og har ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø og høj trivsel. Den ideelle profil Vi lægger vægt på, at den nye leder har et indgående kendskab til det specialiserede socialområde samt erfaring med strategisk ledelse. Vi forventer desuden, at den nye leder brænder for at gøre en forskel for de borgere, der er i målgruppen for Vejledning & Mestrings tilbud. Faglige kompetencer og erfaring Vi forventer, at den nye leder besidder følgende faglige kompetencer og erfaring: Solid viden og erfaring fra det specialiserede socialområde og indsigt i udviklingstendenser på psykiatri-, handicap- og autismeområdet Solid ledelseserfaring, herunder erfaring med strategisk ledelse Har gennemført eller er i gang med diplomuddannelse i ledelse Kommunal indsigt og eventuel erfaring Erfaring med økonomistyring og datainformeret ledelse Erfaring med ledelse af forandrings- og kulturprocesser Personlige kompetencer Vi forventer, at den nye leder besidder følgende personlige kompetencer: Empatisk, lyttende og inddragende Visionær, proaktiv og retningssættende Tydelig leder og kommunikator Stor integritet hviler i sig selv og agerer med ordentlighed Stærke relationelle kompetencer og samarbejdsevner Rummelig og evner at favne det hele menneske og hele virksomhedens målgruppe Yderligere oplysninger Du kan læse mere om stillingen og ansættelsesprocessen i job- og personprofilen. For yderligere oplysninger om stillingen kan der rettes fortrolig henvendelse til social- og borgerservicechef Britta Kempel på tlf. 20905347. Ansøgning Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online ved upload af ansøgning med relevante bilag. Ansøgningsfristen er mandag den 3. februar 2020.

Vi søger en ny virksomhedsleder, der kan stå i spidsen for driften og den fortsatte udvikling af Vejledning & Mestring.

Vi tilbyder et job med stort ansvar og indflydelse, og hvor du som en del af den samlede ledergruppe under social- og borgerservicechefen får mulighed for at yde et væsentligt bidrag til udviklingen af det samlede specialiserede socialområde.

Som virksomhedsleder bliver du en del af den samlede strategiske ledergruppe i Odder Kommune, og du får dermed også indflydelse på den strategiske udvikling af kommunen som helhed.

For den ambitiøse leder, der brænder for målgruppen på det specialiserede socialområde, og som gerne vil være en del af en velfungerende organisation i vækst og udvikling, er dette job en enestående mulighed.

Vejledning & Mestring

Vejledning & Mestring er Odder Kommunes tilbud til unge og voksne borgere, der har brug for en social indsats for at kunne fungere i egen bolig. Vi favner en bred målgruppe, men alle har det til fælles, at de har behov for vejledning for at kunne mestre eget liv og deltage som aktive medborgere.

Vi tilbyder en helhedsorienteret indsats, hvor vi med afsæt i borgerens hele livssituation tilrettelægger individuelle og fleksible løsninger. Vi arbejder sammen og på tværs for at skabe de bedste løsninger, og vi har fokus på, at borgeren oplever sammenhæng og helhed i indsatsen.

Vejledning & Mestring er en relativ ny organisation, som blev skabt ved en sammenlægning i 2017, og vi er nu der, hvor samarbejdsrelationer er modnet og en ny fælles kultur spirer. Siden sammenlægningen er medarbejdergruppen vokset betydeligt, og i dag er vi knap 30 medarbejdere med forskellig baggrund og mangeartede kompetencer. Medarbejderne er som noget forholdsvis nyt organiseret i selvstyrende grupper.

Ledelsesopgaven

Som virksomhedsleder har du det overordnede strategiske, driftsmæssige og økonomiske ansvar for Vejledning & Mestring, og sammen med social- og borgerservicechefen og de øvrige virksomhedsledere på det specialiserede socialområde skal du sikre, at strategien på området omsættes til hverdagspraksis, og at det samlede område løbende udvikles.

Du leder gennem og i samarbejde med en leder af medarbejdere, og samarbejdet med de tillidsvalgte prioriteres højt. Som virksomhedsleder er du formand for det lokale MED-udvalg og har ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø og høj trivsel.

Den ideelle profil

Vi lægger vægt på, at den nye leder har et indgående kendskab til det specialiserede socialområde samt erfaring med strategisk ledelse. Vi forventer desuden, at den nye leder brænder for at gøre en forskel for de borgere, der er i målgruppen for Vejledning & Mestrings tilbud.

Faglige kompetencer og erfaring

Vi forventer, at den nye leder besidder følgende faglige kompetencer og erfaring:

  • Solid viden og erfaring fra det specialiserede socialområde og indsigt i udviklingstendenser på psykiatri-, handicap- og autismeområdet
  • Solid ledelseserfaring, herunder erfaring med strategisk ledelse
  • Har gennemført eller er i gang med diplomuddannelse i ledelse
  • Kommunal indsigt og eventuel erfaring
  • Erfaring med økonomistyring og datainformeret ledelse
  • Erfaring med ledelse af forandrings- og kulturprocesser

Personlige kompetencer

Vi forventer, at den nye leder besidder følgende personlige kompetencer:

  • Empatisk, lyttende og inddragende
  • Visionær, proaktiv og retningssættende
  • Tydelig leder og kommunikator
  • Stor integritet – hviler i sig selv og agerer med ordentlighed
  • Stærke relationelle kompetencer og samarbejdsevner
  • Rummelig og evner at favne det hele menneske og hele virksomhedens målgruppe

Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om stillingen og ansættelsesprocessen i job- og personprofilen.

For yderligere oplysninger om stillingen kan der rettes fortrolig henvendelse til social- og borgerservicechef Britta Kempel på tlf. 20905347.

Ansøgning

Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online ved upload af ansøgning med relevante bilag. Ansøgningsfristen er mandag den 3. februar 2020.

ORS/Small/543d057c_logo.pngVejledning og MestringOdder2020-01-17T12:01:20.2072020-02-03T00:00:00
330162603Operationel drifts-/teamleder til SEW-EURODRIVE's serviceværksted i VejleProfile Vil du være en del af en markedsledende, succesfuld virksomhed, som i øjeblikket gennemgår en udvikling fra en komponentleverandør til en kompetent løsnings- og serviceorienteret partner inden for transmissions- og automatiseringsteknologi, så er det dig, vi søger.Så er det måske dig, vi søger til denne spændende stilling. SEW-EURODRIVE A S er et datterselskab i den tyske SEW-EURODRIVE-koncern, en af verdens førende leverandører af gear, gearmotorer og tilhørende elektroniske motorstyringer til alle industrier. SEW-EURODRIVE er en international familieejet og familiedrevet koncern med mere end 18.000 medarbejdere og en omsætning på over 3 mia. euro. SEW-EURODRIVE A S er repræsenteret i Danmark med hovedkontor og montage i Greve samt nystartet service- og montageafdeling i Vejle. Der er 55 ansatte i selskabet i Danmark. Se mere på: https: www.sew-eurodrive.dk hjem.html Om jobbet Som operationel drifts- teamleder vil du have ansvaret for de daglige service- og montageopgaver på hhv. værkstedet i Vejle samt eksternt hos vores kunder. Du vil være en del af det hold, der sikrer vores kunder hurtig og høj kvalitet i både interne og eksterne serviceopgaver. Du vil have fast arbejdssted i Vejle, og du vil have et tæt, dagligt samarbejde med hovedkontoret i Greve. Dine arbejdsopgaver: Operationel deltagelse i interne og eksterne servicereparationer af hovedsageligt gear og motorer Daglig ledelse og fordeling af servicemontørerne i tæt samarbejde med servicekontoret i Greve Daglig opfølgning på igangværende opgaver, mål og planlægning Sikre det høje kvalitetsniveau, herunder værktøjers stand og kalibrering samt arbejdsområdernes sikkerhed og ryddelighed Forankre procedurer, instruktioner og processer på værkstedet Bidrage til udvikling af vores interne og eksterne servicekompetencer, herunder rekruttering af ekstra servicemontører Dine kvalifikationer Du har en relevant uddannelse og erfaring som mekaniker elektromekaniker eller anden mekanisk faglig baggrund. Det er en fordel, hvis du kommer fra den elektromekaniske branche som montør, intern servicetekniker eller fra en vedligeholdelsesafdeling i en større industrivirksomhed. Vi forventer, at du er vant til at arbejde i IT administrative systemer, og at du er komfortabel med at tale, læse og skrive på engelsk. Du passer godt ind i SEW-EURODRIVE, hvis du er selvkørende og proaktiv. Vi forventer, at du bidrager med et højt fagligt niveau, operationelt ift. serviceopgaverne og administrativt ift. processer og dokumentation. Du bliver selvfølgelig en del af vores stærke fællesskab, også selvom samarbejdet med hovedkontoret foregår på distancen. Du er engageret, og du er en profil, der tager det professionelle ansvar for hver enkelt opgave og går den ekstra mil, som sikrer, at kunden får et produkt og en service, der lever op til vores høje standard. Du tilbydes en attraktiv lønpakke i henhold til kvalifikationer og erfaring. Ansøgning og kontakt JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for SEW-EURODRIVE, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. CV og ansøgning fremsendt pr. mail tages ikke i betragtning. Ansøg hurtigtst muligt, da vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på tlf. 45 3085 1309.Vil du være en del af en markedsledende, succesfuld virksomhed, som i øjeblikket gennemgår en udvikling fra en komponentleverandør til en kompetent løsnings- og serviceorienteret partner inden for transmissions- og automatiseringsteknologi, så er det dig, vi søger.Så er det måske dig, vi søger til denne spændende stilling.

 

SEW-EURODRIVE A/S er et datterselskab i den tyske SEW-EURODRIVE-koncern, en af verdens førende leverandører af gear, gearmotorer og tilhørende elektroniske motorstyringer til alle industrier. SEW-EURODRIVE er en international familieejet og familiedrevet koncern med mere end 18.000 medarbejdere og en omsætning på over 3 mia. euro. SEW-EURODRIVE A/S er repræsenteret i Danmark med hovedkontor og montage i Greve samt nystartet service- og montageafdeling i Vejle. Der er 55 ansatte i selskabet i Danmark.

Se mere på: https://www.sew-eurodrive.dk/hjem.html

Om jobbet
Som operationel drifts-/teamleder vil du have ansvaret for de daglige service- og montageopgaver på hhv. værkstedet i Vejle samt eksternt hos vores kunder. Du vil være en del af det hold, der sikrer vores kunder hurtig og høj kvalitet i både interne og eksterne serviceopgaver.
Du vil have fast arbejdssted i Vejle, og du vil have et tæt, dagligt samarbejde med hovedkontoret i Greve.

Dine arbejdsopgaver:

  • Operationel deltagelse i interne og eksterne servicereparationer af hovedsageligt gear og motorer
  • Daglig ledelse og fordeling af servicemontørerne i tæt samarbejde med servicekontoret i Greve
  • Daglig opfølgning på igangværende opgaver, mål og planlægning
  • Sikre det høje kvalitetsniveau, herunder værktøjers stand og kalibrering samt arbejdsområdernes sikkerhed og ryddelighed
  • Forankre procedurer, instruktioner og processer på værkstedet 
  • Bidrage til udvikling af vores interne og eksterne servicekompetencer, herunder rekruttering af ekstra servicemontører

Dine kvalifikationer
Du har en relevant uddannelse og erfaring som mekaniker/elektromekaniker eller anden mekanisk faglig baggrund. Det er en fordel, hvis du kommer fra den elektromekaniske branche som montør, intern servicetekniker eller fra en vedligeholdelsesafdeling i en større industrivirksomhed.
Vi forventer, at du er vant til at arbejde i IT/administrative systemer, og at du er komfortabel med at tale, læse og skrive på engelsk.

Du passer godt ind i SEW-EURODRIVE, hvis du er selvkørende og proaktiv. Vi forventer, at du bidrager med et højt fagligt niveau, operationelt ift. serviceopgaverne og administrativt ift. processer og dokumentation. Du bliver selvfølgelig en del af vores stærke fællesskab, også selvom samarbejdet med hovedkontoret foregår på distancen. Du er engageret, og du er en profil, der tager det professionelle ansvar for hver enkelt opgave og går den ekstra mil, som sikrer, at kunden får et produkt og en service, der lever op til vores høje standard.

Du tilbydes en attraktiv lønpakke i henhold til kvalifikationer og erfaring.

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for SEW-EURODRIVE, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. CV og ansøgning fremsendt pr. mail tages ikke i betragtning.

Ansøg hurtigtst muligt, da vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på tlf. +45 3085 1309.

ORS/Small/e3f1951e_logo.pngJKS A/SVejle2020-01-22T14:00:58.9302020-02-19T00:00:00
330153822Nr. Snede Fængsel og Vejle Arrest søger klinisk psykolog til sædelighedsprojektet (barselsvikariat)!Robot Vi mangler en ansvarsbevidst, fleksibel og selvstændig psykolog til Nørre Snede Fængsel og Vejle Arrest, som har lyst til at gøre en vigtig forskel og bidrage til at bringe mennesker sikkert videre til et liv uden kriminalitet. Er det dig, så læs videre… I Nr. Snede Fængsel vil du skulle varetage opgaver i fængslets åbne afdeling, der fortrinsvis huser indsatte, der er dømt for sædelighedskriminalitet. Du vil skulle varetage opgaver inden for individuel udredning og motivation af indsatte, samt sparring og rådgivning af personalet. Du vil indgå i et tværfagligt samarbejde i afdelingen med ledelse, socialrådgivere, fængselsbetjente, undervisere, misbrugsbehandlere, sygeafdeling mv. Et væsentligt element i det tværfaglige samarbejde vil være at understøtte og bevare det trygge miljø i afdelingen hvilket er en afgørende betydning for motivationsarbejdet med de indsatte. I Vejle Arrest vil du skulle varetage opgaver inden for individuel udredning, støtte og motivation af indsatte, samt sparring med og rådgivning af personalet. Desuden vil du indgå i et tværfagligt samarbejde med ledelse, fængselsbetjente samt øvrige samarbejdspartnere tilknyttet arresthuset. Der vil i arbejdet være løbende kontakt med Rigshospitalets sexologiske klinik samt de retspsykiatriske ambulatorier i Middelfart og Skejby, hvor en del indsatte går i sexologisk behandling. Dine opgaver Individuel udredning, støtte og motivation af indsatte til at deltage i sexologisk behandling. Fastholde indsatte i et fortsat behandlingsforløb. Sparring med og rådgivning af personalet. Bredt samarbejde og sparring med det øvrige personale vedrørende socialfaglige indsatser. Samarbejde med eksterne samarbejdspartnere herunder misbrugsbehandlere og terapeuter. Hvem er du? Du er uddannet psykolog. Du må gerne have klinisk erfaring med et psykosocialt belastet klientel. Du har en god kontakt- og indlevelsesevne, kombineret med evnen til at være konfronterende og grænsesættende. Du kan arbejde systematisk, målrettet og helhedsorienteret. Du har gode samarbejdsevner og lyst til at indgå i et tværfagligt samarbejde, men også evner at arbejde selvstændigt. Vi tilbyder Et alsidigt og udfordrende arbejde i et utraditionelt miljø. Fast supervision. Mulighed for tilknytning til Herstedvester Fængsels psykologgruppe med mulighed for erfaringsudveksling og supervision. Der vil også i forbindelse med ansættelsesstart være dage i Herstedvester som introduktion til området og arbejdet med målgruppen. En anderledes arbejdsplads. En stor mulighed for indflydelse på rammerne for eget arbejde. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst for Akademikere i staten og er omfattet af aftale om Ny løn. Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen. Oplysninger om de ansættelsesmæssige forhold i stillingen kan fås ved henvendelse til HR-konsulent Bettina Thomsen, Områdekontor Hobro, Kriminalforsorgen, tlf.nr. 7255 7090. Hvis du ønsker yderligere oplysninger af faglig karakter om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte psykolog Helene Dohrmann på telefon 7255 5988 eller 7255 8615. Tjenestestedet er dels Nr. Snede Fængsel, Vejlevej 45, 8766 Nr. Snede samt Vejle Arrest, Skolegade 3b, 7100 Vejle. Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer pr. uge (ligeligt fordelt mellem Nr. Snede og Vejle efter nærmere aftale) og med tiltrædelse den 10. marts 2020 eller efter aftale. Hvem er vi? Vi er en del af Kriminalforsorgen under Områderne Midt- og Nordjylland samt Syddanmark, som vi har tæt samarbejde med. Jurister og andet socialfagligt personale fra områderne indgår i den daglige opgavevaretagelse. Nr. Snede Fængsel er en alsidig arbejdsplads med en lukket og en åben afdeling. I åben afdeling er der plads til 85 indsatte med medarbejdere fra mange faggrupper. Vi arbejder i teams, hvor der samtidig er fokus på det selvstændige ansvar og opgavefordeling. Klientellet består fortrinsvis af afsonere henvist til sexologisk behandling samt afsonere, der under deres afsoning har afvist tilbud om sexologisk behandling. Vejle Arrest har 34 pladser til varetægtsarrestanter, men fungerer desuden som venteafdeling for indsatte der afventer overførsel til Herstedvester Fængsel. Der er her tale om skrøbelige indsatte, der ikke kan trives i fællesskab i de almindelige arrester. Du søger stillingen via linket Søg stillingen . Din ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest 24. januar 2020 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler den 28. januar 2020. Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden ansættelsen skal vi have modtaget dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser. Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe originalt eksamensbevis for den ansættelsesgivende uddannelse, sammen med identifikation f.eks. pas eller kørekort. Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.Vi mangler en ansvarsbevidst, fleksibel og selvstændig psykolog til Nørre Snede Fængsel og Vejle Arrest, som har lyst til at gøre en vigtig forskel og bidrage til at bringe mennesker sikkert videre til et liv uden kriminalitet. Er det dig, så læs videre…

I Nr. Snede Fængsel vil du skulle varetage opgaver i fængslets åbne afdeling, der fortrinsvis huser indsatte, der er dømt for sædelighedskriminalitet.

Du vil skulle varetage opgaver inden for individuel udredning og motivation af indsatte, samt sparring og rådgivning af personalet.

Du vil indgå i et tværfagligt samarbejde i afdelingen med ledelse, socialrådgivere, fængselsbetjente, undervisere, misbrugsbehandlere, sygeafdeling mv. Et væsentligt element i det tværfaglige samarbejde vil være at understøtte og bevare det trygge miljø i afdelingen; hvilket er en afgørende betydning for motivationsarbejdet med de indsatte.



I Vejle Arrest vil du skulle varetage opgaver inden for individuel udredning, støtte og motivation af indsatte, samt sparring med og rådgivning af personalet. Desuden vil du indgå i et tværfagligt samarbejde med ledelse, fængselsbetjente samt øvrige samarbejdspartnere tilknyttet arresthuset.

Der vil i arbejdet være løbende kontakt med Rigshospitalets sexologiske klinik samt de retspsykiatriske ambulatorier i Middelfart og Skejby, hvor en del indsatte går i sexologisk behandling.



Dine opgaver

  • Individuel udredning, støtte og motivation af indsatte til at deltage i sexologisk behandling.
  • Fastholde indsatte i et fortsat behandlingsforløb.
  • Sparring med og rådgivning af personalet.
  • Bredt samarbejde og sparring med det øvrige personale vedrørende socialfaglige indsatser.
  • Samarbejde med eksterne samarbejdspartnere herunder misbrugsbehandlere og terapeuter.
Hvem er du?

  • Du er uddannet psykolog.
  • Du må gerne have klinisk erfaring med et psykosocialt belastet klientel.
  • Du har en god kontakt- og indlevelsesevne, kombineret med evnen til at være konfronterende og grænsesættende.
  • Du kan arbejde systematisk, målrettet og helhedsorienteret.
  • Du har gode samarbejdsevner og lyst til at indgå i et tværfagligt samarbejde, men også evner at arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder

  • Et alsidigt og udfordrende arbejde i et utraditionelt miljø.
  • Fast supervision.
  • Mulighed for tilknytning til Herstedvester Fængsels psykologgruppe med mulighed for erfaringsudveksling og supervision. Der vil også i forbindelse med ansættelsesstart være dage i Herstedvester som introduktion til området og arbejdet med målgruppen.
  • En anderledes arbejdsplads.
  • En stor mulighed for indflydelse på rammerne for eget arbejde.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst for Akademikere i staten og er omfattet af aftale om Ny løn. Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen. Oplysninger om de ansættelsesmæssige forhold i stillingen kan fås ved henvendelse til HR-konsulent Bettina Thomsen, Områdekontor Hobro, Kriminalforsorgen, tlf.nr. 7255 7090.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger af faglig karakter om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte psykolog Helene Dohrmann på telefon 7255 5988 eller 7255 8615.

Tjenestestedet er dels Nr. Snede Fængsel, Vejlevej 45, 8766 Nr. Snede samt Vejle Arrest, Skolegade 3b, 7100 Vejle.

Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer pr. uge (ligeligt fordelt mellem Nr. Snede og Vejle efter nærmere aftale) og med tiltrædelse den 10. marts 2020 eller efter aftale.



Hvem er vi?

Vi er en del af Kriminalforsorgen under Områderne Midt- og Nordjylland samt Syddanmark, som vi har tæt samarbejde med. Jurister og andet socialfagligt personale fra områderne indgår i den daglige opgavevaretagelse.

Nr. Snede Fængsel er en alsidig arbejdsplads med en lukket og en åben afdeling. I åben afdeling er der plads til 85 indsatte med medarbejdere fra mange faggrupper. Vi arbejder i teams, hvor der samtidig er fokus på det selvstændige ansvar og opgavefordeling. Klientellet består fortrinsvis af afsonere henvist til sexologisk behandling samt afsonere, der under deres afsoning har afvist tilbud om sexologisk behandling.

Vejle Arrest har 34 pladser til varetægtsarrestanter, men fungerer desuden som venteafdeling for indsatte der afventer overførsel til Herstedvester Fængsel. Der er her tale om skrøbelige indsatte, der ikke kan trives i fællesskab i de almindelige arrester.



Du søger stillingen via linket "Søg stillingen”.

Din ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest 24. januar 2020 kl. 12.00.

Vi forventer at holde samtaler den 28. januar 2020.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden ansættelsen skal vi have modtaget dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser.

Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe originalt eksamensbevis for den ansættelsesgivende uddannelse, sammen med identifikation f.eks. pas eller kørekort.

Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Nr. Snede FængselNørre Snede2020-01-09T00:00:002020-02-08T00:00:00
330152638Teamleder til lager i KøgeRobot For kunde i Køge søger Vikar DK A S en struktureret lagermedarbejder Teamleder, til længervarende vikariat med henblik på fastansættelse. Vores kunde i Køge har travlt, og søger derfor en struktureret lagermedarbjeder Teamleder, det forventes, at du har erfaring fra lignende stilling. Stillingsbeskrivelse: Du vil være ansvarlig for den daglige drift på lagret, herunder sikre at alle opgaver hånteres og registreres. Daglig pluk og pak af ordre. Som Teamleder arbejder du med hele paletten af opgaver, det vil sige, at du følger op på alle opgaver i løbet af arbejdsdagen. Du forventes, at være den motiverende kraft i den daglige drift. Kvalifikationer: Erfaring med truckkørsel samt lagerarbejde. Du er fleksibel og mødestabil samt motiverende. Du skal kunne arbejde selvstændigt og have mange bolde i luften. Du har behersker IT på et fornuftigt niveau - gerne Navision. Du skal kunne beherske dansk og engelsk i skrift og tale. Arbejdstiden vil være både daghold og aftenhold. I højsæson vil din arbejdstid være på aftenhold, som er mandag til torsdag fra 1530 til 2400 fredag 1500-2300. I lavsæson vil din arbejdstid være på daghold, som er mandag til torsdg fra 0700-1530 fredag fra 0700-1500. Løn er efter dine kavlifikationer. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, der vil derfor blive holdt samtaler løbende. Har dette fanget din interesse, kan du sende dit CV til Helle Raalund på mail hrn@vikardk.dk

For kunde i Køge søger Vikar DK A/S en struktureret lagermedarbejder/Teamleder, til længervarende vikariat med henblik på fastansættelse.

Vores kunde i Køge har travlt, og søger derfor en struktureret lagermedarbjeder/Teamleder, det forventes, at du har erfaring fra lignende stilling.

Stillingsbeskrivelse:

  • Du vil være ansvarlig for den daglige drift på lagret, herunder sikre at alle opgaver hånteres og registreres.
  • Daglig pluk og pak af ordre.
  • Som Teamleder arbejder du med hele paletten af opgaver, det vil sige, at du følger op på alle opgaver i løbet af arbejdsdagen.
  • Du forventes, at være den motiverende kraft i den daglige drift.

Kvalifikationer:

  • Erfaring med truckkørsel samt lagerarbejde.
  • Du er fleksibel og mødestabil samt motiverende.
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og have mange bolde i luften.
  • Du har behersker IT på et fornuftigt niveau - gerne Navision.
  • Du skal kunne beherske dansk og engelsk i skrift og tale.

Arbejdstiden vil være både daghold og aftenhold.

I højsæson vil din arbejdstid være på aftenhold, som er mandag til torsdag fra 1530 til 2400 fredag 1500-2300.

I lavsæson vil din arbejdstid være på daghold, som er mandag til torsdg fra 0700-1530 fredag fra 0700-1500.

Løn er efter dine kavlifikationer.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, der vil derfor blive holdt samtaler løbende.

Har dette fanget din interesse, kan du sende dit CV til Helle Raalund på mail hrn@vikardk.dk

Vikar DK A/SHorsens2020-01-09T00:00:002020-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Specialpsykolog til Psykiatrisk afdeling i Vejle - affektivt afsnit

Psykiatrisk Afdeling Vejle

Vejle
Vores affektivt afsnit med 30 sengepladser, er i gang med at udvikle nye tilbud til vores indlagte patienter, for at understøtte denne udvikling søger vi en specialpsykolog. Samtidigt varetager afsnittet uddannelse blandt andet af læger og specialps...
Indrykket:15. januar 2020

Leder af Vejledning & Mestring i Odder Kommune

Vejledning og Mestring

Odder
Vi søger en ny virksomhedsleder, der kan stå i spidsen for driften og den fortsatte udvikling af Vejledning & Mestring. Vi tilbyder et job med stort ansvar og indflydelse, og hvor du som en del af den samlede ledergruppe under social- og borgerservi...
Indrykket:17. januar 2020

Operationel drifts-/teamleder til SEW-EURODRIVE's serviceværksted i Vejle

JKS A/S

Vejle
Vil du være en del af en markedsledende, succesfuld virksomhed, som i øjeblikket gennemgår en udvikling fra en komponentleverandør til en kompetent løsnings- og serviceorienteret partner inden for transmissions- og automatiseringsteknologi, så er de...
Indrykket:22. januar 2020

Nr. Snede Fængsel og Vejle Arrest søger klinisk psykolog til sædelighedsprojektet (barselsvikariat)!

Nr. Snede Fængsel

Nørre Snede
Vi mangler en ansvarsbevidst, fleksibel og selvstændig psykolog til Nørre Snede Fængsel og Vejle Arrest, som har lyst til at gøre en vigtig forskel og bidrage til at bringe mennesker sikkert videre til et liv uden kriminalitet. Er det dig, så læs vi...
Indrykket:9. januar 2020

Teamleder til lager i Køge

Vikar DK A/S

Horsens
For kunde i Køge søger Vikar DK A S en struktureret lagermedarbejder Teamleder, til længervarende vikariat med henblik på fastansættelse. Vores kunde i Køge har travlt, og søger derfor en struktureret lagermedarbjeder Teamleder, det forventes, at du...
Indrykket:9. januar 2020